TWÓJ KOKPIT
0

Gry

Star Wars Battlefront II, znamy dalsze plany rozwoju.

2018-07-03 07:26:52



Podczas tegorocznych targów E3 firma Electronic Arts obiecała nam, że w grze już niedługo zobaczymy więcej dodatków związanych z Wojnami Klnów. Tym razem kanadyjczycy podzielili się z nami infografiką, z której można wyczytać konkretne terminy.



Z grafiki możemy wyczytać co następuje:
-Już w lipcu na serwerach wyląduje między innymi nowy tryb, w którym dwa czteroosobowe oddziały wcielą się w znanych z uniwersum bohaterów i zmierzą się w walkach myśliwców. Oprócz tego wprowadzonych zostanie kilka kosmetycznych smaczków, jak na przykład możliwość ręcznego włączania i wyłączania mieczy świetlnych.
-Sierpień to drobne dodatki, w tym emotki i zwycięskie pozy.
-Jesienią na areny wkroczą dwaj nowi bohaterowie (Obi-Wan Kenobi oraz Grievous), pojawi się również świeży tryb o „wielkiej skali”.
-Zimą do walki dołączą Anakin Skywalker oraz hrabia Dooku, zaś wojna przeniesie się w kolejny zakątek galaktyki – na planetę Geonosis.
TAGI: Battlefront II (2017) (98) Electronic Arts (141)

KOMENTARZE (30)

  • Jacek1122018-07-04 23:01:51

    @Zablokowany No moim zdaniem to jest po prostu oszustwo. Jednak największy problem mam z tym, że R* nic z tym nie robi. Jeśli mnie pamięć nie myli to w końcu potwierdzili, że DLC miało być, ale zmienili zdanie i nie będzie. Powodów chyba nie podali, ale po tym ile zarabiają na Online łatwo wywnioskować.

  • Zablokowany2018-07-04 21:16:04

    @Jacek112
    Ktoś inny ma to samo bo za to zapłacił. Mnie nie okrada a że ma to samo mimo że się nie wysilił to jego strata, bo to jest największą frajdą.

    Co do fabularnego dodatku do gta V-nie była to tylko plotka? Szczerze to nie interesowałem się tum tematem więc nie wiem.

  • Jacek1122018-07-04 20:37:23

    @Zablokowany Wiem, że świat wirtualny to pikuś przy rzeczywistym, ale takie porównanie mniej więcej obrazuje ten proceder. Skoro się nie przejmujesz to dobrze dla Ciebie, ja bym nie potrafił dłużej grać ze świadomością, że ktoś inny ma to samo bez wysiłku i nieuczciwie, a twórcy się tym nie przejmują :/. Co do zabijania projektów - przypomniało mi się, że R* przecież miał zrobić dodatek fabularny do V, ale Online okazało się na tyle dochodowe, że im się nie opłaciło, także jeśli chodzi o wyższy poziom - może kiedyś, obecnie te dwie firmy i ich produkty jak dla mnie są porównywalne.

  • Zablokowany2018-07-04 20:20:25

    @Jacek112
    Nie szkodzi :) Ja nawet nie liczę ile razy mi się zdażylo pomylić czyjs nick.

    Co do nielegalnych pieniędzy to miałbym wiele problemów m.in taki, że moje pieniądze stalyby się bezwartościowe po latach takiego procederu. Jednakże świat wirtualny to nie świat rzeczywisty a w moim odczuciu nie ważne jest czy ktoś podbija sobie poziom płacąc twórcom gry czy nielegalnej konkurencji. Ja gram by się dobrze bawić nie żeby płacić za coś co mogę sam uzyskać. Dlatego mnie to nie obchodzi :)

    Nie jestem też jakimś wielkim fanem rockstara ale według mnie jest lepszy bo nie zabija swoich projektów a jego gry w mojej opinii stoją na nieporównywalnie wyższym poziomie niż gry €A. Jeśli chodzi o kasę to tu się zgadzam, że obie firmy są tak samo na nią łase :)

  • Jacek1122018-07-04 19:06:22

    *@Zablokowany, sorry za błąd.
    @Szanowna Administracja Moglibyście dodać opcję edycji komentarzy i postów, choćby przez 3 minuty od wysłania :P.

  • Jacek1122018-07-04 19:04:12

    @Zablokwowany A Ty byś nie miał problemu gdyby ktoś oferował podrobione pieniądze, mógł normalnie niby płacić, a państwo nic by z tym nie robiło, podczas kiedy Ty musiałbyś uczciwie zapracować na walutę? Na takiej zasadzie działa to w GTA:O. Zarówno Ci, którzy zarabiają przez granie, jak i Ci, którzy kupują walutę uczciwie z oficjalnych źródeł powinni mieć z tym problem. Dodatki w najnowszych grach EA są za darmo i przede wszystkim są większe niż parę aut. Dlatego zamiast 6 nowych autek co miesiąc jak w GTA, masz coś większego co 3 miesiące w grach EA. Pod nowymi dodatkami do gier EA też jest spore zainteresowanie, jednak nie jest to równoznaczne z tym, że firma dba o fanów. A czy ja mam problem, że zarabiają? Ja doskonale zdaję sobie sprawę, że tak ma być i szczerze nic do tego nie mam. Po prostu R* jest pod tym względem na tym samym poziomie co EA.

  • Zablokowany2018-07-04 16:43:15

    @Jacek112
    Ale powiedz mi na czym polega twój problem z ludźmi oferujacymi wirtualną kasę. Jaką różnicę robi ci to kto zarabia na tym procederze?

    Wydawali "pierdyliard małych modyfikacji" ale sa one darmowe i w przeciwieństwie do €A nie trzeba na nie czekać ruski rok. W komentarzach pod tymi dodatkami wciąż widać zainteresowanie więc w mojej opinii rockstar po prostu dba o swoich fanów. To, że przy tym zarabiają jest nieuniknione bo taki jest cel każdej firmy.

  • RodzyN jr.2018-07-04 10:09:42

    Lubsok, czasem zwolnij z tym hejtem, bo to już wygląda jak takie Januszowanie :D

    https://www.blasty.pl/46203/a-musze-za-te-dodatki-placic

  • Jacek1122018-07-03 22:53:55

    @Zablokowany Chodziło mi o to, że Ci ludzie z Allegro zarabiają na cheatach. Po prostu płacisz takiej osobie, ona robi prywatną sesję i za pomocą moda daje pieniądze. W GoH nie masz takiej możliwości, walutę możesz kupić tylko "u twórców". Powiadasz, że jakość nad ilością... cóż może i masz rację. Problem w tym, że ostatnie działania R* idealnie przeczą tej zasadzie. Zamiast wydać nową grę, czy nawet dodatek do singla GTA V dodawali pierdyliard malutkich DLC do Online.

  • Zablokowany2018-07-03 21:09:20

    @Jacek112
    Ale ten sam problem jest wszędzie-przykładem z gwiezdnowojennego podwórka jest chociażby "Galaxy of Heroes". Pomimo że lubię tę grę to dochodziło do sytuacji gdzie spotkałem dartha siona czy vissas ze wszystkimi gwiazdakami zanim znalazły miejsce gdzie można je zdobyć poza sklepem. Dla mnie nie ma więc różnicy czy zarabia na tym firma czy ludzie z allegro.

    To, że było więcej gier to prawda ale nie były one tak zaawansowane jak dziś. Wiele z tych projektów było zrobionych pod kątem buznesowym-liberty city stories czy vice city stories były zbudowane w 90% z III&VC i kilku dodatków z SA, zas table tennis służył do testowania silnika euphoria tylko ktos wpadł na pomysł, że można to odrobinę poprawić i zarobić kilka $.
    Tak więc jakość>ilość.

  • Jacek1122018-07-03 20:42:45

    @Zablokowany A no problem jest taki, że to jest MMO. Czyli gra się z innymi osobami, a co za tym idzie jest to oszukiwanie takie samo jak np. wallhack. R* nic z tym nie robi. Nie idzie im blokowanie tego wszystkiego, ale nie mają problemu z oferowaniem tych samych pieniążków, które można dodać sobie na konto w pół godziny, za realną kasę. Warto jeszcze wspomnieć, że niektórzy na tym zarabiają poprzez sprzedawanie "brudnych" pieniędzy za pośrednictwem np. Allegro. Mody może i są najlepsze w GTA, ale singleplayer. I nie twierdzę, że to co zrobił R*, kiedy blokował w ogóle tworzenie modów było dobre, bo nie było - tak jak powiedziałeś, mody to bardzo ważna część serii. Po prostu powinni ulepszyć swojego antycheata. Dobrze wiem o RDR2, ale to jest tyle co nic - http://tiny.pl/gsskg.

  • AJ732018-07-03 20:37:49

    I dlatego wszystkim wydawcom, którzy idą złą drogą - mój portfel mówi stanowczo NIE !.

  • Zablokowany2018-07-03 20:23:03

    @Jacek112
    Jak nad niczym nie pracują jak druga część "Red Dead Redemption wychodzi już 26 października.

    A mody są najlepszą częścią serii gta i bez nich nigdy nie zdobyłaby ona takiej popularności. Gracze dodadzą sobie wirtualnych pieniążków? No i co z tego? Nie przeniosą ich do realnego świata a w gry gra się żeby się dobrze bawić. Jesli komuś frajdę sprawia zwiększanie fałszywego konta bankowego to w czym jest problem?

  • Jacek1122018-07-03 19:58:27

    @Zablokowany Na jakiej podstawie sugerujesz, że nie przeczytałem Twojego komentarza? Po prostu nie zgadzam się z tym, że R* wciąż trzyma poziom (niezależnie od tego jaki był 10 lat temu). I masz rację nie szuka wymówek - oni po prostu mają wszystko gdzieś i niczym się nie przejmują. W Battlefroncie nie możesz zainstalować moda, który pozwoli dodać sobie kupę kasy. Nawet jeśli by Ci się udało to zostałbyś zbanowany. R* ma takie problemy od premiery GTA:O. Nieprzerwanie można nabijać sobie kasę bez większych problemów. Zbanują Cię dopiero kiedy zaczniesz rozdawać pieniądze na sesjach publicznych (oczywiście Ci, którzy dostali kasę nadal będą ją mieć), jeżeli założysz prywatną możesz robić to do woli. Co do niezabijania projektów - oni po prostu nad niczym nie pracują :P. Od premiery GTA V nie wypuścili nic oprócz DLC do Online. Także na ten moment moje stanowisko jest takie - EA to kozioł ofiarny. Owszem, firma sama się o to prosiła i bynajmniej święta nie jest, ale R* prezentuje większą patologię, tak samo jak ludzie, którzy kupują specjalną walutę do GTA:O. To jest prawdziwy i zdawałoby się niewidzialny rak tej branży. EA, Ubisoft itd. przy R* to zwyczajna grypa jelitowa :P.

  • HAL 90002018-07-03 19:27:24

    zwycięskie pozy <3

  • Zablokowany2018-07-03 19:04:56

    @Jacek112
    Gdybys przeczytał caly mój komentarz to zauważyłbyś, że sam przyznałem, że rockstar nie jest już tym czym był w 2008. Pomimo, że doi kasę na online to w przeciwieństwie do €A nie szuka wymówek że czegos nie da się zrobić. Ponadto nie zabija firm i projektów nad którymi pracują.

    @Nestor
    Uważasz, że gta IV (2008), l.a noire (2010) a także max payne 3, w którego nie niestety miałem czasu zagrać ale slyszalem wiele dobrego to "piach"? Czemu?

  • ShaakTi11382018-07-03 17:33:30

    Grievous <3

  • Nestor2018-07-03 15:30:16

    Zablokowany-> Rockstar skończyło się w 2005 roku, potem już tylko piach wydawali.

  • Jacek1122018-07-03 14:57:10

    @Zablokowany Rockstar trzyma poziom? A to się uśmiałem :D. http://tiny.pl/gssdx Oczywiście jest jeszcze kwestia antycheatu w GTA:O, który nadal od premiery na PC jest dziurawy. Nie przeszkadza to jednak ludziom kupować kolejnych samochodów za prawdziwe pieniądze. Teraz pozostaje pytanie, w czym R* jest lepszy od EA? Jedni i drudzy robią wszystko żeby zarobić, gracze to sprawa drugorzędna. I to nie jest tak, że ich o to winię, po prostu R* jest na tym samym poziomie co EA.

  • HAL 90002018-07-03 14:52:16

    emotki <3

  • Zablokowany2018-07-03 14:26:27

    @AJ73
    CD Project Red podchodzi poważnie do swoich fanów. Niestety jest zbyt kameralnym studiem, żeby móc konkurować z €A. Przynajmniej na razie ;)

    Z większych producentów to rockstar games wciąż trzyma poziom choć nie jest to co było w 2008. Ubisoft też się poprawił i jest w mojej opinii niewiele lepszy od €A, choć to jak wybór między dżumą a gruźlicą.

  • Bazy2018-07-03 14:19:11

    A po co się starać, jak zaraz wydadzą Battlefronta 3?

  • AJ732018-07-03 12:10:58

    I BARDZO DOBRZE, że te płaczki zrobiły DOBRĄ ROBOTĘ. Bo tu nie chodzi wcale o BF-a, ale o kierunek, jaki cała branża growa prędzej czy później by obrała, oczywiście w trosce o NAS, z myślą o NAS, a jakże !. I jeśli ktoś myśli, że to tylko złe EA, a reszta jest spoko, to jest delikatnie mówiąc naiwny. A tak, dostali po łapkach i dupce, i nawet jeśli nie zmienimy całkowicie tego kierunku - to już wiedzą, że nie wszystko można.

  • Virdi2018-07-03 12:08:07

    Szkoda że tak mało planet wejdzie z sezonem na Clone Wars. Liczyłem przynajmniej na dwie. Z chęcią zobaczyłbym Felucię.

  • iEdGein2018-07-03 11:06:19

    Chciało by sie napisać że lipa, wolno wprowadzają dodatki. Przed premiera było mówione że będą szybko i dużo wprowadzać. A tu lipa teoretycznie.
    Lecz z drugiej strony tyle płaczu było o mikrotransakcje że misie z ea nie zrobili tyle ile planowali.
    Wiec to normalne i jak tak się zastanowić, to cud że tak dużo wprowadzili zmian w tym roku.

    Szkoda, liczyłem na więcej dodatków. Ale wiem że płaczki zrobiły swoją robotę.
    Trudno, grał będę dalej.

  • Lubsok2018-07-03 10:55:10

    To prawda.

  • Jedi Temple2018-07-03 10:49:57

    @Lubsok widać, że nie grasz za często

  • Pabloo942018-07-03 09:57:49

    @Lubsok dodatki masz w formie darmowych aktualizacji

  • Lubsok2018-07-03 09:24:54

    A muszę za te dodatki płacić? Bo jak tak, to niech się jeb***

  • benk2018-07-03 09:17:16

    A co z trybem VR? Pierwsza misja VR z jedynki była rewelacyjna. Aż dziw że nie kontynuują tego kierunku. Polecam każdemu spróbować.

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..