-
duży2010-11-17 17:48:04
stalkiler nie żyje a to jest klon stalkirela
-
kidi-en-fisto2010-08-13 20:46:44
ktos musiał ich kiedysz pociąć :) i wkońcu ktos to zrobil:)xxxx
ps: mam pytanie oglodalem to bez dzwięku i nie skumałem o co chdzi z tymi kolesiami w inkubatorach na końcu.
-
duży2010-08-07 22:36:11
mam jedynkę pszeszłem całą cekam na 2 i na 3
-
lord skywalker2010-07-17 20:06:54
starkiler rządzi
-
Vir2010-07-06 18:09:17
mam nadzieję że tym razem będzie walczyć mieczem świetlnym a nie kijem jak w poprzedniej części
-
Vir2010-07-06 18:09:16
mam nadzieję że tym razem będzie walczyć mieczem świetlnym a nie kijem jak w poprzedniej części
-
galen_marek2010-07-02 21:17:48
starkiller sieka stormtroopery jak selery:D
ogólnie trailer zajefajny...a więc May the force be with you;PP
-
david123456789009876543212010-06-22 12:18:05
Proszę, niech mi ktoś powie: jak zdobyć medal:,,Technic'' i ,,Demolition''. Proooszę!!! W star wars batlefront 2.
-
Wielki_Admirał_GiladPellaeon 2010-06-16 21:36:52
Starkiller najlepszy!!!
-
Alex Wolf2010-06-15 15:15:50
trailer dobry ,a Starkiller wystarczy jeden za cały Zakon Jedi :)
-
Louie2010-06-14 22:26:01
No właśnie trochę to ciężko przyjąć, co wyczynia Starkiller, po tym co widzieliśmy w TPM czy AotC, gdzie Jedi nie umieli rozwalić paru droidów, a tu taka sieka, w dodatku doborowych żołnierzy. ;P
Ale ogląda się świetnie. Wgniata w fotel. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
-
hansolo54142010-06-14 20:27:21
Tonks tu masz bezpośredni link, jak ci to pójdzie to spróbuj w HD http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-the-force/101181?type=flv
-
Abe2010-06-14 20:05:31
Pierwsza myśl - dla graczy pewnie to i fajne, dla mnie, jako fana, h**nia pod względem fabuły i gwiezdnowojennego realizmu.
-
Mati Fett2010-06-14 19:03:12
Super!!! muszę ją mieć
-
Mistrz Seller2010-06-14 17:54:07
VOJAS>>> Order 66 to Republic Commando na komórki i tylko na nie.
-
VOJAS2010-06-14 15:54:15
Revs>> jest Republic Commando :P a niedługo będzie Republic Commando Oder 66 (czy jakoś tak)
-
sithstarkiller2010-06-14 13:34:45
Nie denerwujcie Galena bo się zrobi bardzo zły.
-
RodzyN jr.2010-06-14 09:13:07
Obi-Mace - A skąd wiesz czy Galen jest silniejszy od Yody? Widziałeś ich walkę?? Bo ja nie.
-
Tonks2010-06-14 07:16:19
Ha, to ja napiszę setny komentarz!
Ale i tak dość bezsensowny, bo trailer nawet mi się nie chce odtworzyć :/
-
Obi-Mace2010-06-13 22:45:53
Ze strony wizualnej i czysto rozrywkowej trailer naprawdę dobrze się prezentuje, nawet jako historia wyrwana z kontekstu dalej się broni i tu pojawia się ALE. Starkiller jest zdecydowanie silniejszy od Yody, Obi-Wana, Windu, Luke'a czy Anakina, który przecież był Wybrańcem, czyli coś tu nie gra. Do tego to jak sam rozwala cała masę szturmowców to kolejna przesada, przecież w ten sposób na Naboo wystarczyło wysłać 10 a walka potrwała by 5 minut.
Zobaczymy jak wybrną z warstwy fabularnej.
-
RodzyN jr.2010-06-13 21:29:04
hansolo - A skąd wiesz po co on klonował Galena?? Może tym co byli w Bactach zrobi pranie mózgu i będą super armią, której Galen Marek będzie musiał się pozbyć.
-
hansolo54142010-06-13 20:49:28
trailer super zrobiony, jakość tekstur, świateł itd. powala.
Wszystko było by fajnie niech Starkiller zabija wszystkich w ciągu jednej sek. tylko jak to się ma do tego co widzimy w filmach. Gdzie w nowej nadziei były takie roboty, poza tym Vader nie był idiotą, poco miał by tworzyć klona swojego wroga jeśli miał na głowie rozwijającą się rebelię.
Jak dla mnie to wszystko nie pasuje do starej trylogii i niszczy kanon. Niech Starkiller sobie będzie ale nie w czasach z filmów bo to się kupy nie trzyma.
-
Vidar2010-06-13 20:35:01
Całym sensem tej serii jest kierowanie potężną istotą, która korzysta z "nieokiełznanej" Mocy. Bańka spalająca rzeczywiście była przegięciem, ale może to tylko pomysł studia odpowiedzialnego za ten film, który nie będzie wpleciony w grę (kiedyś już tak było, że treść zwiastuna nie była perfekcyjnie wpasowana w treść gry)
Mam nadzieję, że wyższe poziomy trudności tak, jak w 1 będą zmuszały do ruszenia choćby odrobinę głową.
Co do fabuły- miałem nadzieję, że ewentualny sequel TFU będzie opowiadał historię innej potężnej istoty żyjącej w innym okresie. Bo jak oni przedłużą tę zamkniętą już historię Galena tak, by była sensowna- tego nie wiem.
Ja czekam. Tak czy owak.
-
emperator2010-06-13 18:53:57
Ja osobiście, nie włączałem gier do kanonu Star Wars. Ale cieszę się, że będziemy mieli grę TFU II.
-
Dan Ordo2010-06-13 17:10:42
A czemu nie mogą zrobić gry typu Coda (wiem Battlefront 2 jest i 1)
Ale ja chce coś w stylu coda bez brania Jedi i innych klas :)
-
Binol2010-06-13 15:15:53
Fragment Gameplaya: http://www.youtube.com/watch?v=doFy8V26tzo&feature=player_embedded
Jakiejś rewolucji to ja tu nie widzę.
-
codakpl2010-06-13 14:02:34
Gra wyjdzie w moje urodziny =P
trailer troche bez sensu...tylko poczatek i koniec fajny
-
Prezi2010-06-13 13:17:50
Trailer bardzo fajny, Starkiller wygląda na nim niemalże jak prawdziwy człowiek. Szkoda jednak, że ze szturmowców zrobili idiotów, bo miejscami wyglądało tak jakby sami się pchali pod miecz.
-
Rif_2010-06-13 11:41:40
Pokazany gameplay jest spoczko. W zasadzie nie oczekuję od TFU2 jakiejś znaczącej rewolucji. Starkiller-klon trochę dziwnie wygląda biegnąc tym razem z dwoma mieczami trzymanymi za plecami. Na swój sposób podobała mi się jedynka, więc na pewno z dwójką będzie podobnie.
-
RodzyN jr.2010-06-13 11:17:13
Mos Eisley - Ja zacząłem grać w jedynke, żeby odstresować się przed egzaminem na prawko :P
-
MosEisley2010-06-13 10:52:43
TFU może i jest tylko slasherem - i niech sobie takowym będzie. Gra w istocie przypadła mi do gustu, bo prostota założeń i bezstresowa nawalanka pozwalała mi się odstresować przed sesją:P Czekam także na część drugą.
Ale nie tak jak na zapowiedź nowego KotOR'a i remake TIE Fightera;)
-
Darth Paula2010-06-13 10:38:35
No to mamy kolejny odcinek sagi o walecznym półbogu Starkillerze, który jest nietykalny, niepowstrzymany, wszechmocny i pewnie ma większe pole rażenia od obu Gwiazd Śmierci razem wziętych. Dżizas, jakie to głupie i puste jest... A potem wyjdzie trzecia część z Galenem-cyborgiem, oczywiście z jeszcze bardziej wypasionymi "pałersami", a potem to już w ogóle, pewnie drugi Imperator Sithów powstanie (zakładając, że ten TORowy już zginął, w co wątpię, pewnie gdzieś siedzi i knuje), nieśmiertelny, boski i niepokonany Starkiller. [2]
-
RodzyN jr.2010-06-13 09:58:59
Pierwszy Gameplay z TFU2.hmmm... Wybornie, moc jest jeszcze potężniejsza, i to nie tylko pod względem wizualnym, ale także efekty dźwiękowe dodają pikanterii :D. Force Push jest teraz bardziej zajebisty, bo słyszymy taki dźwięk wciągania podczas kumulowania mocy, a potem takie wyzwolenie, albo jak już facet... a dobra nie kończę :P.
-
FAnakin2010-06-13 09:42:19
i jeszcze nowi przeciwnicy http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/55056/star-wars-the-force-unleashed-ii/images/star-wars-the-force-unleashed-ii-20100610061918612.html?page=mediaFull
-
FAnakin2010-06-13 09:40:19
znalazłem dowód na to,że Starkiller nie jest maszyną do zabijania i nie będzie masowo zabijał szturmowców: http:uk.ps3.ign.com/articles/109/1096589p1.html i to co nowe nie musi być gorsze:)
-
Aris2010-06-13 09:33:07
Prawda jest taka, że każdy ma własne zdanie. I chwała Mocy za to. Mnie się pierwsza część TFU podobała, obojętnie czy mieszała w kanonie czy nie. Trailer drugiej częśc jak dla mnie wymiata. Ja tu nie chce z nikim walczyć, szanuję odmienne zdanie. Cieszę się, że doszło do wymiany zdań, a nie do głupiej pyskówki, bo druga strona miała naprawdę sesnowne argumenty. Nie przekonały mnie, ale coż... takie moje prawo;p
-
RodzyN jr.2010-06-13 08:34:37
Grom! wow. Gdzie ty się ukrywałeś przez ten czas?!
Co do trailera to oczywiście wymiata i wreszcie poprawili to co mnie trochę dziwiło w "jedynce", czyli przecinanie AT-ST na pół za jednym cięciem, w końcu miecz nie jest na tyle długi, a tutaj jak widzimy Galen przecina "to coś" na 2 razy.
Zapowiada się wspaniała siekanka, dobrze że gra wyjdzie na PC :D.
Skerwik - Nie. To co widzisz to jest CINEMATIC TRAILER, którego wygląd graficzny znacznie się różni od tego w grze.
Wymagania owszem, mogą być wyższe od pierwowzoru, ale nie muszą. To zależy od dewelopera, firmę Aspyr odpowiedzialną za konwersje na PC, a jak wiemy przy TFU trochę zawiedli, ale potem wydali łatkę dzięki której gracze z gorszym sprzętem mogli sobie ustawić gorszą grafike.
-
Darth GROM2010-06-13 03:08:23
Paranoikom, malkontentom, oraz ortodoksom Bastionowym zamkniętych na, to, co nowe mówimy nie i to trzy razy nie, nie i nie! Aż dziw bierze, że wam nie przeszkadza skład powietrza w oddychaniu, bo dlaczego nie miałby być taki, jak z czasów formowania się planety, czyli na bardzo, bardzo, bardzo długo przed powstaniem atmosfery, oraz uformowaniu się jej ostatecznego składu gazów.
Aris tak trzymaj, bo mi się już nie chce na takie pierdoły malkontentów odpisywać walka z nimi, to jak walka Syzyfa z kulą, nigdy nie ma końca i mieć nie będzie. Im zdaje się przeszkadzać nawet fakt, że myślą.
Zwiastun wymiata, a tym, co myślą inaczej powiem tylko w nieco tajemniczy sposób drrry bum cyk cyk ble Bi pi a ku ku pim pim pim, przynajmniej z tym argumentem malkontenci nie mogą się spierać, choć nie zdziwiłbym się gdyby próbowali.
-
Jaskari2010-06-12 23:06:09
Moje przemyślenia, może błędne są takie, że może to być połowa gry gdzieś?
W screenshotach Galen miał inne ubranie i miecze na Kamino, a jak w grudniu 2009 zaprezentowali trailer, to Starkiller walcząc na arenie miał inne ubranie i inne miecze. Ten trailer teraz prezentowany (bwa, ale świetny *.*) pokazuje go w tym samym wdzianku, co na arenie walczył. Więc, może Vader złapał zbiega? ^^"
-
Rycu2010-06-12 22:25:12
Fajny :D Bardzo mnie pobudzili.
-
Shedao Shai2010-06-12 21:58:20
E no trailer kozacki, nie wiem co chcecie. TAK powinny wyglądać Gwiezdne wojny - Jedi jako ultimate wymiatacze, a nie sieroty co ledwo umieją sobie poradzić z dwoma droidekami (vide TPM). Naturalnie mówię o mistrzach, czy przypakowanych rycerzach, jak Starkiller, nie o wypierdkach typu Ashoka.
No i po raz kolejny pokazują że Vader to debil, nasyłając na Starkillera... szturmowców.
-
Nomi Skywalker2010-06-12 21:57:43
Podoba mi się. Może nie powalił mnie tak bardzo na kolana jak trailer TORa, ale jest ładnie.
Gry i tak pewnie nie kupię...
-
Skerwik2010-06-12 21:55:10
Tak świetnej grafiki w żadnej grze jeszcze nie widziałem... to nie jest gra... to ma grafikę jak film... ale wymaganie pewnie będą kosmiczne...
-
komix2010-06-12 21:42:03
Seller->>
1) Czyli Galen Marek dalej zjada Yodę, Windu, (Vaderka już zjadł) no i prawie Imperatora? Dalej się będę czepiał,że nie można tworzyć tak potężnych postaci w tym okresie bo to umniejsza starej trylogii. I to cholernie
2)Szczęście to Ty możesz mieć jak trafisz w totka. Dla mnie to się nie trzyma kupy. Syn wybrańca? Cholera on przy Galenie i samym wybrańcu (w tamtym okresie) jest jak zapałka w porównaniu do enta. Jeżeli receptą na dobrze sprzedaną grę jest " wrzuć w cholerę szturmowców i dodaj kolejnego mega mofo z mocą" to dla mnie jest to koniec gier SW. Jest tyle miejsc i rzeczy do pokazania ( dlatego ukłony za Cato Neimodię!),że jest z czego wybierać!
3)Kota chyba nie może umrzeć bo pojawia się w Squadronie ? Po jedynce przestałem wierzyć w jakikolwiek sens historii poza marnym tłem do rozpierdówy
-
FAnakin2010-06-12 21:20:56
co z tego, że jest rozwałka, to trailer promocyjny! ma zachecić na kupienie gry AKCJI! nie bez powodu The Force Unleashed!!! od początku było założenie, że mocną stroną gry ma być używanie mocy i tak jest.
a narzekania na fabułę są w tej chwili nie na miejscu, no bo co z tego, że go sklonowali, nie wiemy jak się dalej potoczy, ale jak dla mnie zapowiada się interesująco
-
Resvain2010-06-12 20:49:58
wiedziałem, że kontrowersje wywoła ten trailer. Według mnie - pomimo lekkiej przeginy - rewelacja. Klimat, świetna animacja i dobrze dobrana muzyka. Pomimo totalnej rozwałki jest klimat, ale to raczej za sprawą muzyki.
-
Mistrz Seller2010-06-12 20:32:30
komix>>> 1) Może Starkiller miał wyjątkowy talent do używania Mocy. Skoro Corran Horn miał kłopoty z używaniem telekinezy to może istnieli Jedi, którzy w tej dziedzinie wybijali się ponad przeciętność.
Nie można porównywać Kyle Katarna ze Starkillerem. Kyle używał częściej miecza świetlnego niż Mocy,a Galen odwrotnie.
2) Bo rebelianci mieli szczęście? Bo mieli Jedi, syna wybrańca. Szturmowcy są bardzo rozpoznawani jako element SW. To symbol SW. gdyby zamiast nich dać np. Vongów gra straciłaby sporo w oczach niedzielnych fanów, którzy nie zagłębiają się w EU. Dla nich to nie byłoby SW.
3. A skąd wiesz? Może to sensownie wyjaśnią. Typu Kota umrze podobnie jak wszystkie klony Starkillera i wszytko w porządku.
-
komix2010-06-12 20:19:07
Aris... łoł od czego by tu zacząć?
1)dlaczego my gracze wolimy jk2 i jk3 od tfu? Przede wszystkim logika! W serii jk główni bohaterzy mimo,że silni mocą (wiele różnych powersów) nie byli wręcz pół bogami! Oczywiście, przebijali się przez rzesze szturmowców, mrocznych dżedajów/rebornów , jednakże wszystko było nie wiem... jakoś tak zrobione w ramach logiki? Zdrowego rozsądku? Tak, zdrowego rozsądku. Natomiast seria TFU nie dość,że przedstawia przepaka który Yodę to zjadłby chyba na przystawkę, to jeszcze taką postać, która mocno ( bo cholernie) umniejsza potędze Vaderka i Imperatora!
2) Twórcy TFU mnie przerażają! Skoro Imperium miało dostęp do takich maszyn i tylu różnych typów szturmowców to jakim cudem dali się pokonać takim lolkom jak rebelianci? I cholera mogliby już dać spokój szturmowcom i wymyślić nowych przeciwników!
3) To wszystko nie oznacza,że nie zagram w TFU2- wręcz przeciwnie- pewnie będzie mi się podobało tak samo jak TFU. Jednakże po bezmyślnym wycinaniu w pień przeciwników jak nigdy dotąd (oj tak, mogę się założyć,że 2czka pod tym względem będzie przewyższać poprzedniczkę) znów przyjdzie refleksja - bo fabuła znów a raczej jeszcze bardziej nie będzie się trzymała kupy (Dagobah i te sprawy...) i strach będzie pomyśleć,że te wydarzenia dzieją się chwila 1ka była 2 lata przed ANH a 2ka zaczyna się 6 miesięcy po ... Czyli galaktyka nie tak dawno przed IV epizodem była pełna mocy! Ba! Nawet było jej więcej aniżeli jak były tysiące rycerzy. To boli. Bo okazuje się,że Leia i Bail mogli olać Obiego i udać się albo do Koty bądź X2 (whatever). Olewane jest nie tylko EU ale i filmy FFS!
-
Mistrz Jedi Radek2010-06-12 20:12:12
Aris- "Gwiezdne Wojny nigdy nie opierały się na logice i inteligentnych dialogach. To nie jest Bergman. SW zawsze było nastawione na rozrywkę prostą, nie wymagającą wielkiego wysiłku umysłowego od odbiorcy.
To nie takie proste. Zbytnio dzielisz wszytko na czarne i białe. Jest przecież różnica pomiędzy starą sagą, a jakąś totalną rozwałką. Szczególnie jeżeli weźmie się pod uwagę, że jest inna od nowej, która także rozwałka nie jest. Ale ogólnie lubię sobie czasem pociąć, pozabijać i sama idea mi się podoba, tylko ten nieszczęsny kanon ;/ Wystarczyłoby fabułę przenieść gdzieś do głębokiej starożytności, gdzie pełno potężnych Sithów i problem byłby z głowy. A Lucas na siłę podpina wszytko pod znane postacie, aby zwiększyć sprzedaż. Kiedy Ty mówiłeś, że dobrze że SW się zmienia to wyraziłeś także i moją opinię, ale rzecz w tym, by zmiany muszą być przemyślane. Ja chcę zmian więcej niż Ty, bo jeszcze chcę zmienić epokę rozgrywki.
"TFU jest nielogiczna w taki sam sposób, jak nielogiczna jest cała gwiezdna saga"
To o czym mówisz to sprzeczność zewnętrzna. Gdyby istniała tylko ta to byłoby bardzo dobrze. Ja narzekam na sprzeczności wewnętrzne, jakie gra stwarza w uniwersum. A przecież można by wszystkiemu zapobiec pogłębiając nowości poprzez zmienienie epoki.
-
Darth Kasa2010-06-12 19:33:38
No tak, to ja czekam... Na książkę xD
-
jaroslaw19222010-06-12 19:18:04
Dołączam się do osób, które cieszą się z wszystkiego co nowe w Gwiezdnych Wojnach. TCW chętnie oglądam, "bzdury" z TFU mnie nie obchodzą. Trailer bardzo fajny.
Nestor --> Dobrze mówisz, wykopmy ich, raz na zawsze ;P
-
lordmonsoon2010-06-12 19:13:06
Aris -> Tak, JK2 nie miał wzniosłej fabuły. Tak, był również nastawiony na sieczkę. Ale to co odróżnia JK2 od TFU to, że nie mieszał i nie zmieniał znaczenia 'core' Sagi. Jakby nie patrzeć, przez pryzmat TFU to Imperator i Vader wyszli na cienkich bolków, którymi można łatwo pomiatać. To z kolei umniejsza symbolikę walki z nimi i ich pokonanie prze Luke'a. Przynajmniej ja tak to odbieram, i myślę podobnie myślących osób trochę się znajdzie.
Nie mogę się z Tobą zgodzić, że saga od początku była nastawiona na tanią rozrywkę. Jej siłę stanowi to, że jak ktoś chce czegoś lekkiego to to znajdzie, jak ktoś chce czegoś ambitniejszego to też to znajdzie.
Dla rozjaśnienia, nie mam nic przeciwko TFU jako efektownej i przyjemnej rozrywki. Cieszę się jak coś się dzieje i tworzone jest coś nowego. Ale uważam, że gra nic by nie straciła gdyby umiejscowić ją w innym czasie i nie mieszała by w czymś co zostało zamknięte.
Tyle, koniec ode mnie w tej kwestii.
-
Aris2010-06-12 18:46:27
Podałeś za przykład kontynuację JK2. Ale czym on się różnił od TFU? Przecież główną osią JK też jest rozwałka i siekanie mieczem. W niektórych momentach nawet w większym stopniu niż w TFU. Poza tym fabularna strona TFU wcale nie wypada gorzej od fabularnej strony innych rzeczy związanych z SW. Miejscami jest lepsza fabularnie od filmów. Dialogi na pewno nie są i nigdy nie były najsilniejszą stroną Gwiezdnych Wojen. Owszem, są Kotory, ale czy to oznacza, że każda gra, którą spod znaku Star Wars ma być kontynyacją Kotora? Założe się, że i wtedy znalazłby się ktoś, kto zacząłby marudzić że "to już było". Skoro mamy Kotory, to dlaczego nie może powstać gra nastawiona typowo na rozwałkę? A moim zdaniem TFU świetnie łączył rozwałkę z niezłą fabułą i dobrymi postaciami. Gwiezdne Wojny nigdy nie opierały się na logice i inteligentnych dialogach. To nie jest Bergman. SW zawsze było nastawione na rozrywkę prostą, nie wymagającą wielkiego wysiłku umysłowego od odbiorcy. TFU jest nielogiczna w taki sam sposób, jak nielogiczna jest cała gwiezdna saga. Dlatego, moim zdaniem, dobrze się wpisuje w ogólnie pojęty gwiezdny "klimat".
-
Mistrz Jedi Radek2010-06-12 18:32:54
Aris- Naprawdę uważasz, że coś co nie ma logiki, jest lepsze od tego co ją ma? Lub, że coś bazujące na samej rzezi, aby tylko przyciągnąć tłumy jest lepsze od czegoś chociaż w części bazującego na dialogach? To dobrze, że chcesz aby uniwersum się rozwijało, ale nie każda zmiana jest dobra. SW to nie tylko napis, który ma przyciągać widzów, ale i świat. A świat ma pewne właściwości. Jeśli SW utraci swoje właściwości przestanie być SW.
I nie wszytko jest złe. Kotory, a zwłaszcza fenomenalna 2, były czymś więcej nawet niż tylko krokiem w dobrą stronę. Były skokiem.
Moim zdaniem tak naprawdę łatwo byłoby zadowolić większość fanów, tylko trzeba byłoby stworzyć coś odważniejszego. Wyobraż sobie:
Kotora III
kontynuację JK
jakiś symulator kosmiczny
coś z dowolnego gatunku w czasie przed 32 BBY lub sporo po 4 ABY
Większość fanów wpadłaby w euforię, podałaby sobie ręce i zaczęła tańczyć w koło :P
-
Jedi-Lord2010-06-12 17:46:45
The Force Unleashed II - Idzie uczen tu i tam i rozwala co sie da
Po co nam sensowna fabula? Generatia MTV kupi wszystko co efektownie wybucha.
- Lucasarts
-
Vissan2010-06-12 17:26:48
Piękny flejm :D
-
Kasis2010-06-12 17:23:43
Zwiastun ciekawy, podobał mi się zwłaszcza początek, tylko niestety za długi jak na zwiastun. Ale kilka scen było bardzo miodzio.
-
Jaster Merell2010-06-12 17:15:03
Skoro kupiłem już pierwszą część, to czemu nie mam kupować drugiej?
Mam nadzieję, że w TFU II nie będzie spowolnień animacji, jak to było w "jedynce". To bardzo wkurzało.
-
Nestor2010-06-12 17:08:09
No nie uwierzę! Czyżby na Bastionie było więcej niż 20 osób, które cieszą się odkrywając Gwiezdne Wojny?
To najlepszy moment żeby się ujawnić, wykopmy stąd malkontentów na zawsze!
-
Aris2010-06-12 17:04:18
Moim zdaniem Gwiezdne Wojny od samego początku nie miały wiele wspólnego z logiką. Uniwersum trzymało się kupy wtedy, kiedy mieliśmy do czynienia z kilkoma filmami i książkami. Teraz, przy takiej ilości gier, komiksów, książek oraz innych form przekazu treści, jakakolwiek próba utrzymania tego "w kupie", posgregowania, to chyba syzyfowa praca. Dla mnie Gwiezdne Wojny były i będą światem, w którym logika nie jest najważniejsza. Trzeba też odróżnić konstkruktywną krytykę, od zwykłego czepialstwa. Ale to już kwestia indywidualna. Można w tym miejscu również zacytować wiersz A. Asnyka:
Daremne żale, próżny trud,
Bezsilne złorzeczenia!
Przeżytych kształtów żaden cud
Nie wróci do istnienia.
Trzeba z żywymi naprzód iść,
Po życie sięgać nowe,
A nie w uwiędłych laurów liść
Z uporem stroić głowę.
Wy nie cofnieci życia fal,
Nic skargi nie pomogą!
Bezsilne gniewy, próżny żal!
Świat pójdzie swoją drogą.
Gwiezdne Wojny mają już ponad 30 lat. To oczywiste, że się zmieniają i starają się dostosować do nowego pokolenia. Moim zdaniem, nowi fani, którzy polecą na Starkillera rozwalającego pułk szturmowców wcale nie są gorsi od staych fanów. Gwiezdne Wojny bez logiki radzą sobie całkiem nieźle, bo i nie o logikę tu chodzi, nawet o tą "gwiezdną logikę". Czy uniwersum poradzi sobie równie dobrze, jeżeli zatrzyma się w rozwoju i nie będzie przyciągać nowych fanów? Moja siostra została fanką Gwiezdnych Wojen właśnie dzięki TCW oraz temu, że obserwowała jak gram w TFU. Czy to czyni ją gorszą fanką?
-
Mistrz Jedi Radek2010-06-12 16:45:02
Zastanawia mnie skąd Starkiller wziął miecz. Przecież był przywiązany, rozbrojony bo inaczej nie maiłoby to sensu, a w pokoju miecz leżeć nie mógł bo natychmiast znalazłby się w dłoniach owego pana...
Aris- Mylisz się. Są 2 etapy sprawdzania czy coś jest prawdziwe. Sprzeczność zewnętrzna i sprzeczność wewnętrzna. Jeżeli sprzeczność zewnętrzna w sposób oczywisty zachodzi i musi zachodzić, to wewnętrzna nie musi. Poszczególne źródła nie muszą sobie przeczyć. Jeśli będą świat będzie pozbawiony logiki, a to co jest pozbawione logiki umiera. SW bez logiki przestaną być SW. Zgadzam się, że fani czasem narzekają więcej niż trzeba, ale negowanie potrzeby, by uniwersum trzymało się kupy, sprowadzi śmierć na nie.
-
ShaakTi11382010-06-12 16:36:39
Dobra, dyskusja jest gorąca... Więc nie wiem, czy ktoś już to napisał, ale zauważcie, posiadacze blaszaków, napis "Games for Windows" na końcu :P. Czyli oficjalnie potwierdzone :).
No i to nie jest walka, to sztuka! :)
-
Aruetiila2010-06-12 16:21:21
Popieram FAnakina. Przestańcie denerwować się "niekanonicznością" gry, a cieszcie się wy****ną grafiką i klimatem gry. Z resztą w Polsce jest już za dużo jęczących i marudzących ludzi. Nie stańmy się dziadkami, które narzekają, jak to było lepiej za "ich czasów"!
-
FAnakin2010-06-12 15:38:19
Ludzie, to, że coś nie zostało wymyślone 30 lat temu nie znaczy, że jest niekanoniczne. Niedługo sam Obi-Wan będzie niekanoniczny. Rozumiem, że to bastion fanów ale nie przesadzajcie, bo zaczynacie traktować SW jak jakąś religię, w której nie można nic dodać nic ująć, a to przecież fikcja i twórcy starają się dostosować do dzisiejszych "standardów" dbając o nowego fana. Pogódźcie się z tym, że Starkiller jest największym użytkownikiem mocy i koniec. Spotkałem się z komentarzem, że skoro tak jest, to dlaczego nigdy o nim nie wspomniano. Otóż dlatego, że został dopiero wymyślony i twórcy pokazali go w taki, a nie inny sposób.
Koniec, dziękuję.
-
Revan_092010-06-12 15:25:17
Bardzo fajny trailer i popieram Aris w 100%
-
Mistrz Seller2010-06-12 15:24:27
lordmonsoon>>> Ale ze strony droidów widzieli zagrożenie i na nie byli przygotowani. ale nie byli przygotowani na to, że klony będą do nich strzelać.
-
Vergesso2010-06-12 15:16:21
Heh, jak dla mnie ten trailer to skrzyżowanie Star Wars, Matrixa i Terminatora. Nie wiem, o co się tak ludzie burzą, bo porządny trailer, choć nic nadzwyczajnego. Podobne umiejętności miał w pierwszej części.
Ale zastanawia mnie, skąd klon miał umiejętności pierwowzoru?
Ostatnia scena miażdży:P
-
lordmonsoon2010-06-12 15:08:14
Aris et al -> odrzucając świat SW, gra jest fajna i przyjemnie mi się w jedynke grało - ot takie odstresowanie. Ale nie bardzo lubię mieszania w już opowiedzianej historii. Chociaż gdyby to miało ręce i nogi. Niech wezmą sobie okres 1k ABY albo jakiś inny nie opowiedziany, i niech tworzą swojego uberwybrańca. A nie wywracają do góry nogami coś co było zamkniętą księgą.
Mistrz Seller -> niby tak się mówi. Ale jakoś droidy nie mają uczuć, nie emanują w mocy, a jakoś jedi z nimi walczyli i wygrywali. Mi się wydaje, że po prostu jak wyskoczy na jedi >10 wyszkolonych komandosów to mało który jest wstanie coś powiedzieć. A co dopiero zmasakrować całą bazę.
-
Vampyrus2010-06-12 15:04:51
Aris - brawa i ukłony, dziwię się tylko że chce Ci się produkować w bezsensownej dyskusji z wiecznymi malkontentami, którzy, jak to malkontenci, i będą się czepiać ;) niektórzy, zwłaszcza w pewnym wieku, mają potrzebę krytykowania wszystkiego co choć trochę narusza ich strefę bezpieczeństwa ;) więc Wy sobie róbcie w nieskończoność wykresy odnośnie tego, czy promień kuli Force Repulse jest kanoniczny czy nie, ja tam wolę się świetnie bawić grając w grę, tak jak to było w przypadku pierwszej części.
A, żeby nie było - Dark Forces II: Jedi Knight kupiłem w dniu premiery w 1997 roku, tak jak Mysteries of the Sith, potem Jedi Outcast i Jedi Academy. Force Unleashed to była jedna z pierwszych gier w jakie grałem po kupnie Xboxa, i złego słowa o tej grze nie powiem. Mam nadzieję że w II poprawią kilka bugów z jedynki, poza tym oczekuję tylko tego, co dała mi 1 część: masy dobrej zabawy, pięknej grafiki, fajnego story i chyba najlepszego gwiezdnowojennego klimatu w grach ery "post-new-trilogy" ;) no ale to już tylko moje zdanie. Miłego narzekania, ja już nie moge się doczekać na TFU2 :)
-
Aris2010-06-12 14:46:32
Grifter> Jasne, że może się to niepodobać jednak są osoby, które zanegują wszystko co nowe i nie wpisuje się w tak zwany "kanon". Wiadomo przecież, że ludzie od Lucasa do tego kanonu podchodzą, lekko mówiąc, z rezerwą. Kwestia tego, czy TFU jest kiepska czy dobra to też sprawa indywidualna. Mowa jest o bzdurach, które są w TFU. Ale przecież Gwiezdne Wojny to jedna wielka bzdura, nie oszukujmy się. Stacja kosmiczna rozwalająca planety? To nie przesada? Statek przeobrażający słońca w supernowe? Przecież uniwersum SW pełne jest dalece większych "przesad" niż gość robiący rozwałkę mocą. Już sama Gwiaza Śmieci jest o wiele większą przesadą niż Starkiller. SW jest pełne nielogiczności, bzdur i totalnych przedobrzeń. Czemy wszyscy uczepili się Starkillera? Nie wiem. Jak dla mnie, Starkillerowi daleko jeszcze do "limitów" w świecie Star Wars (chociaż mam wątpliwość, czy takie limity istnieją). Nic nie próbuje wyśmiewać. TFU nie jest grą idealną (choć mi się podobała, widać zaliczam się do tej grupy osób, które "łykają wszystko co dotyczy star wars bez zmrużenia oka", czyli taki plebs, a nie elyta), ale widać jestem za głupi, by zrozumieć osoby, które psiączą na coś tylko dlatego, że jest to nowe albo nie wpisuje się w "kanon".
-
chazz_duran2010-06-12 14:43:45
Binol, Nestor, Aris... Zgadzam się z wami w stu procentach i nie ma co dopisywać bo już praktycznie wszystko napisaliście... Jak dla mnie zwiastun przyprawił mnie o pozytywny dreszcz wzdłuż kręgosłupa... Rewelacyjna animacja... Czasem zapominałem, że to nie film... Czekam z utęsknieniem na TFU2... A co do wypowiedzi Thijs to uważam, że tak jak już wcześniej Binol napisał... Vader testuje swoje dzieła bo jeśli taki "Gaaleen" (:D) nie da sobie rady na start to później będzie bez użyteczny...
-
Grifter2010-06-12 14:24:33
Aris> jeśli coś się nie podoba to jak najbardziej można wyrażać swoja negatywną opinię. W szczególności gdy monotonia i powtarzalność bije po oczach. Wspomniałeś o realizmie, a otóż chodzi o " realizm świata w którym akcja się dzieje". Star Wars jak i każdy świat czy to ten realny czy fikcyjny różnych gier, książek filmów, ma pewne zasady których się trzyma. I tak np w filmach potęga jedi została w pewien sposób ukazana, i znamy jej pewne limity, które to możemy okreslić dzięki pojedynkom. A tu nagle wciska się gościa który wymiata znacznie, znacznie za bardzo. No i nie ukrywam mnie to razi, i odpycha od tej gry. I mam pełne prawo do postawy negatywnej mimo że chcesz taka postawę wyśmiać. Ja wiem ze są osoby niewybredne które łykają wszystko co dotyczy star wars bez zmrużenia oka. Ale właśnie dla tego takie kiepskie gry powstają. I tak roboty są matrixowe, Imperium nie miało takiego designu swoich maszyn.
-
Long2010-06-12 14:11:24
Taka zajeboza gra, a takie słabe filmy na jej podstawie nakręcili! I w dodatku nie o Starkillerze, a o jakimś cieniackim Skywalkerze!
-
Vissan2010-06-12 14:07:25
Haha! I pomyśleć, że kiedyś kontrowersje budził Luke odbijający strzały z AT-AT. Ba, przy tym co zaprezentowano nawet twórczość K. Andersona i odpychanie floty ISD MOCĄ nie budzi kontrowersji.
Proponuję polski podtytuł: "Galaktyczny wojownik - ognia wojowniku!"
-
Marc2010-06-12 13:59:42
podoba mi się klimat, fajnie zobaczyć kolejny materiał z użytkownikiem mocy rozprawiającym się z tabunami szturmowców w jaki sposób tylko chce, nie trzeba sobie tego wyobrażać czytając książkę ani cieszyć się ledwo kilkoma kadrami komiksu, tylko chłonąć widowisko. trailer na tak:-)
-
A-982010-06-12 13:56:11
Niesamowity trailer!!! xO
-
Lord Strzelec2010-06-12 13:55:41
Ale akcja! Jeśli Vader ma cały magazyn klonów Starkillera, to myślę, że na koniec będziemy walczyć z nimi walczyć. Ale byłaby sieczka.
-
X-Yuri2010-06-12 13:55:16
Hm, efektywnosc osiaga prawie jak Boba, ladnie.
-
Heavy Metal SITH2010-06-12 13:41:23
Oyayebie.
-
Bolek2010-06-12 13:36:15
Can't stop me now, from having a good time :D
Końcówka ukazuje to co mówiłem. Zamiast zabijać kolejnych Jedi, będziemy mordować swoje własne klony. Zapewne z biegiem czasu modyfikowane.
-
Nimfadora2010-06-12 13:27:38
Wow trailer robi wrażenie.
-
Mistrz Seller2010-06-12 13:24:40
lordmonsoon>>> Przy rozkazie 66 dużą rolę odgrywało zaskoczenie. Jedi nie czuli w swoich towarzyszach złych intencji, tylko chęć wykonania rozkazu. A gdy już Jedi został trafiony, to ciężej bło mu sie skupić na pokonaniu przeciwników.
-
Kaysh2010-06-12 12:55:04
Z komentarzy wnioskuje że większość z Was wolałaby żeby w świecie SW nic się nie działo.
I Zgadzam się z Arisem.
Realizm?
-
Aris2010-06-12 12:43:35
Podpisuje się pod opiniami Binola i Nestora. Jakby za marudzenie było płatne to fandom byłby najbogatszą organizacją w Polsce. Takie gry czy filmiki nie są robione pod ortodoksyjnych fanów, którzy są w stanie pisoczyć na to, że kolor miecza ma nieobpowiedni odcień niebieskiego. Zresztą, jakikolwiek trailer by nie powstał, i tak znajdą się tacy co to od razu z błotem go zmieszają. Starkiller jest potężny? No jest, i co z tego? A co z serią Jedi Outcast, która też między innymi polegała na sieczeniu setek szturmowców. Ktoś na to psioczy? Nie widze. Matrixowe roboty? No jasne... wszystko co wygląda jak pająk od razu nie pasuje do klimatu Star Wars? Ja nie dokończa rozumiem jak chcecie zdefiniować "klimat Star Wars". Jak dla mnie ten trailer jest mega klimatyczny i świetnie się wpisuje w kanon. Czyżbyście mu zarzucali brak realizmu? Realizmu w uniwersum, w którym gonią faceci w płaszczach ze świetlówkami? W którym statki kosmiczne są w przestrzeni kosmicznej zwinne jak jaszczurka na drzewie? Prosze... o jakim "realizmie" my tu mówimy.
-
lordmonsoon2010-06-12 12:43:18
Myślę, że większość nie ma problemu z tym, że zabija sobie 15 szturmowców, lecz chodzi o sposób w jaki to robi. Po pierwsze gdyby najlepsi jedi rzeczywiście tak potrafili, to pewnie podczas rozkazu 66, by nie zginęli. Po drugie każda wojna by się kończyła wysłaniem jednego jedi na każdą bazę wroga.
-
Horus2010-06-12 12:40:38
Ej no ludzie, przeciez wyczyny Starkillera nie są kanoniczne, w książce wszystko będzie tak zrobione że Marek nie będzie przekoksem, a jedynie naprawdę utalentowanym władca Mocy, spoko ludzie, trochę luzu.
-
Binol2010-06-12 12:39:13
Tak mi przyszło do głowy. A kto powiedział, że to nie był test tego klona? Nie sądzę, żeby z Vadera zrobili takiego głąba, który mógł po prostu przebić gościa mieczem, gdy był związany, a zlecił to zadanie kilku szturmowcom. Jak na moje, to był po prostu jego plan ale to się okaże po premierze.
BTW. Ostateczne potwierdzenie wersji PC - logo "Game for Windows" na samym końcu :)
-
Dan Ordo2010-06-12 12:38:03
Nie działa mi :/
-
Dave2010-06-12 12:36:46
Ryje beret.
I w pył ich obrócił.
-
Binol2010-06-12 12:27:01
Jakoś na bajkę, że 1 Jedi rozwala całą armię droidów praktycznie gołymi rękami nie narzekano ( 3 minuta: http://www.youtube.com/watch?v=7A07WNupEXk ). Starkiller ma kupę mocy, ale nie widzę niczego niezwykłego w tym, że potrafi rozwalić kupę szturmowców w pojedynkę.
W Jedi Academy też Jaden pokonywał setki wrogów i nikomu to nie przeszkadza. Tu jest to samo, tylko na trochę większą skalę.
Wszystkie moce, które użył są od dawien dawna w kanonie.
Co nie czytam wypowiedzi fandomu to jest tylko źle, źle, źle. ToR ble, TFU ble, serial TCW ble, nawet darmowa gra ble... Nie podoba wam się to, trudno. Zamknijcie się w domu i nie interesujcie się co nowego wprowadzają do kanonu, bo i tak wam to nie będzie pasować.
Narzekacie, że z przekoksa Revana zrobili marionetkę ( swoją drogą nigdzie nie było o tym mowy, nawet jest wspomniane, że Revan chciał stworzyć własne Imperium, no ale narzekać trzeba ), że Galen jest przekoksem, że gra przeznaczona dla dzieci jest grą dla dzieci ( MMO TCWA ), że ToR jest MMO. Opamiętajcie się trochę, bo chyba dostajecie paranoi :S
-
Nestor2010-06-12 12:21:22
Jaką wy tu boskość widzicie? Odpieranie nacierających falowo przeciwników? Jak to jest boskość to Luke Skywalker z "Abyss" jest stwórcą boga czy tam innym ultimate power in universe.
-
Skibek2010-06-12 12:17:19
Sam zwiastun fajny. Ale to co nasz "kochany" Starkiller wyprawia-masakra. Z tego co tu zobaczyłem wnioskuję, że on pokonałby Yodę w 10 sekund. Być może w tej chwili ktoś pracuje nad ToR'em, który zapowiada się świetnie. Ale zamiast nad nim lepiej popracować i na nim się skoncentrować, to się ludzie na tworzeniu takich głupot skupiają. Ehhh....
-
Lord Brzoza2010-06-12 12:12:21
Trailer jest zarąbisty.Ale z tym Star-Rambo-Killer'em to już lekka przesada.
-
Thijs2010-06-12 12:08:45
Czegoś tu nie rozumiem. Po co Vader zadał sobie tyle trudu, żeby klonować Galena (wszak próbował tego kilkanaście razy), a gdy wreszcie mu się to udało każe go zabić? Bez sensu, zupełnie jak sama gra. Ale oczywiście chodzi tylko o to żeby rozwalać szturmowców, taak... Dzieciaki będą srać w gacie, jaki to Starkiller jest boski. Tjaa, i w którym momencie to wciska w krzesła? Ja już po paru pierwszych sekundach miałem dość, gdy Vader kazał zabić klona... Owszem, pierwsze sceny zabicia szturmowców świetne, ale reszta jest do kitu. Trailer TORa był o niebo lepszy, no i miał lepsze powody do tego, wszak Sithowie atakujący Jedi to normalka, ale Galen rozwalający szturmowców już nie. Jak już tak chcą kozaków, to niech zrobią grę o Grand Mastrze Skywalkerze, nie kłóciłoby się to z kanonem. Co do TFU 2 to jestem pewien, że nie kupię, ba, nawet nie zagram, bo nie warto. TFU 1 było o niebo lepsze. Ach, marzy mi się nowa część Jedi Knighta...
-
Balav2010-06-12 12:06:31
Trailer w porządku, ale ja i tak tylko przeczytam nowelizację.
-
lordmonsoon2010-06-12 11:51:32
ehh... dla mnie niech sobie tworzą głupie łupanki z armią klonów Starkillera, tylko po grzyba to wrzucają do kanonu? Pewnie na koniec serii "Fate of the Jedi" Luke trafi na odosobnioną planetę w nieznanych regionach, na której żyje sobie z milion tych starkiller'ów, a po drodze okaże się że to Starkiller pokonał Yuuzhan Vongów...
-
Havelock2010-06-12 11:48:51
Boski Marek jest tak boski, że nie dość, iż nie przejął się swoją śmiercią, to teraz jeszcze jedną ręką miażdży cały oddział szturmowy. Mało tego, Vader chce mieć teraz całą armię Mareczków, więc po kij Imperium Gwiazda Śmierci? Wszak z takim oddziałem rozpaćkają Rebelię w kilka sekund, chyba że pierwotny klon Starkillera okaże się tak boski i wspaniały, że pokona nawet siebie w dużych ilościach, by w ostatniej scenie stracić głowę, która odrośnie mu w TFU III.
Możecie psioczyć na starsze EU, ale takich pierdół, jakie nam serwuje TFU i CW to jeszcze nie było... Naprawdę ostatnio da się przyjmować tylko książki i komiksy...
-
Maciek_Revan2010-06-12 11:22:32
Extra. Tak samo świetny jak trailer TOR.
PS Na końcu jest napisane Games For Windows Live co oznacza że chyba będzie na kompa
-
Mariobaryla2010-06-12 11:20:28
No to mamy kolejny odcinek sagi o walecznym półbogu Starkillerze, który jest nietykalny, niepowstrzymany, wszechmocny i pewnie ma większe pole rażenia od obu Gwiazd Śmierci razem wziętych. Dżizas, jakie to głupie i puste jest... A potem wyjdzie trzecia część z Galenem-cyborgiem, oczywiście z jeszcze bardziej wypasionymi "pałersami", a potem to już w ogóle, pewnie drugi Imperator Sithów powstanie (zakładając, że ten TORowy już zginął, w co wątpię, pewnie gdzieś siedzi i knuje), nieśmiertelny, boski i niepokonany Starkiller. Brawo za pomysłowość i oryginalną fabułę, nie ma co... Dużo bum bum i dużo byłyskawic. To już by dali jakiegoś Gunganina na bohatera. Ale lepiej przecież wychwalać w niebiosa bezmyślną siekankę niż ToRa, który ma genialną fabułę, niesamowicie konsekwentną i dopracowaną, liczne crossovery i źródła, nad którymi pracują ludzie odpowiedzialni za obydwa KotORy, Drew Karphysyn od Darthów Bane'ów i paru innych. Bo skoro można ponarzekać, że obalili mit wszechboskiego Revana (a nie obalili, bo przecież Revan naprawdę chciał stworzyć własne Imperium i DLATEGO razem z Malakiem nie wykonali planu Imperatora), niż narzekać na totalnie niekonsekwentną i naciąganą fabułkę TFU i TFU 2. Good job guys, good job ;p
-
Halcyon2010-06-12 11:19:13
Trailer całkiem spoko :P
-
Darren2010-06-12 11:17:56
Wie ktoś może czy można już gdzieś zrobić pre-order wydania kolekcjonerskiego?
-
Grifter2010-06-12 11:05:24
Początek świetny, ale matrixowe roboty to juz lekka przesada. Pozostaje kolejny raz przejść Jedi Academy
-
Obi-Wan Shinobi2010-06-12 11:04:22
Trailer zaje***...w przeciwieństwie do tego, jak gra się zapowiada.
BTW, przypomniała mi się walka Mace'a Windu z armią droidów w CW ^^
-
Napiór2010-06-12 11:03:07
ja jestem za tym żeby Vader zrobił armie klonów jego mistrza... Było by jeszcze bardziej piorunkowo :p
-
Cad Bane2010-06-12 10:59:00
Genialne !!!
-
Elendil2010-06-12 10:54:39
Tjaaa zajebiście. Przybywajcie nowe, idiotyczne nawalanki, po co komu kończyć KotORa....
-
Kacper2010-06-12 10:43:14
Jeden człowiek sam jeden rozwala cały pułk szturmowców w pół minuty?
No to jest już drobna przesada.
-
Aquenral2010-06-12 10:27:57
Łaaaa! Piękne!
-
Vampyrus2010-06-12 10:26:40
wiecznie marudzący fandom kontratakuje! jeszcze niech któryś napisze, że Starkiller ma jakąś taką dziwną głowę <ok>
-
Stele2010-06-12 10:02:27
Tuzin identycznych bossów, różniących się ilością hp? A ja narzekałem na idiotyzm TFU 1...
Pod koniec naszła mnie pewna refleksja. W jedynce miał jeden miecz. Teraz ma dwa. Przy trzeciej części będzie cyborgiem, trzymającym trzeci miecz w stopie, jak Grievous w CW? :P
-
darth destruktor2010-06-12 10:00:10
@TheMichal- a to nie jest czasem Force Destruction? Kyle Katarn i Mara Jade wiem że tego używali. Jarec tez.
http://starwars.wikia.com/wiki/Force_Destruction
-
Nautolan2010-06-12 09:15:04
Świetne pewnie pierwsza misja
-
Rif_2010-06-12 09:13:57
Do filmowego zwiastunu z TOR to się nie umywa. Skakanie po robociku przypomina mi klimat animowanych komputerowo "Wojen klonów". Do tego lekka dłużyzna. Jest ok, ale nic poza tym.
-
TheMichal2010-06-12 09:12:13
SW: Bezmyślna Siekanina II :/
A ta bańka Mocy paląca przeciwników to już przesada. Co będzie w trzeciej części ? Animacje jak w japońskich kreskówkach ?
-
Maxi Sith2010-06-12 09:08:05
Mmm... Szturmowce imperium rozpadają się, w pył!
-
Burzol2010-06-12 09:03:23
Najs! Nawet udało się zachować trochę klimatu SW :).
-
wasabii22010-06-12 09:01:58
O w mordę
Postarali się trzeba przyznać.
-
Mayteck2010-06-12 08:57:22
Eem...
Sprzedaję mieszkanie. Muszę mieć konsolę...
duży2010-11-17 17:48:04
stalkiler nie żyje a to jest klon stalkirela
kidi-en-fisto2010-08-13 20:46:44
ktos musiał ich kiedysz pociąć :) i wkońcu ktos to zrobil:)xxxx
ps: mam pytanie oglodalem to bez dzwięku i nie skumałem o co chdzi z tymi kolesiami w inkubatorach na końcu.
duży2010-08-07 22:36:11
mam jedynkę pszeszłem całą cekam na 2 i na 3
lord skywalker2010-07-17 20:06:54
starkiler rządzi
Vir2010-07-06 18:09:17
mam nadzieję że tym razem będzie walczyć mieczem świetlnym a nie kijem jak w poprzedniej części
Vir2010-07-06 18:09:16
mam nadzieję że tym razem będzie walczyć mieczem świetlnym a nie kijem jak w poprzedniej części
galen_marek2010-07-02 21:17:48
starkiller sieka stormtroopery jak selery:D
ogólnie trailer zajefajny...a więc May the force be with you;PP
david123456789009876543212010-06-22 12:18:05
Proszę, niech mi ktoś powie: jak zdobyć medal:,,Technic'' i ,,Demolition''. Proooszę!!! W star wars batlefront 2.
Wielki_Admirał_GiladPellaeon 2010-06-16 21:36:52
Starkiller najlepszy!!!
Alex Wolf2010-06-15 15:15:50
trailer dobry ,a Starkiller wystarczy jeden za cały Zakon Jedi :)
Louie2010-06-14 22:26:01
No właśnie trochę to ciężko przyjąć, co wyczynia Starkiller, po tym co widzieliśmy w TPM czy AotC, gdzie Jedi nie umieli rozwalić paru droidów, a tu taka sieka, w dodatku doborowych żołnierzy. ;P
Ale ogląda się świetnie. Wgniata w fotel. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
hansolo54142010-06-14 20:27:21
Tonks tu masz bezpośredni link, jak ci to pójdzie to spróbuj w HD http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-the-force/101181?type=flv
Abe2010-06-14 20:05:31
Pierwsza myśl - dla graczy pewnie to i fajne, dla mnie, jako fana, h**nia pod względem fabuły i gwiezdnowojennego realizmu.
Mati Fett2010-06-14 19:03:12
Super!!! muszę ją mieć
Mistrz Seller2010-06-14 17:54:07
VOJAS>>> Order 66 to Republic Commando na komórki i tylko na nie.
VOJAS2010-06-14 15:54:15
Revs>> jest Republic Commando :P a niedługo będzie Republic Commando Oder 66 (czy jakoś tak)
sithstarkiller2010-06-14 13:34:45
Nie denerwujcie Galena bo się zrobi bardzo zły.
RodzyN jr.2010-06-14 09:13:07
Obi-Mace - A skąd wiesz czy Galen jest silniejszy od Yody? Widziałeś ich walkę?? Bo ja nie.
Tonks2010-06-14 07:16:19
Ha, to ja napiszę setny komentarz!
Ale i tak dość bezsensowny, bo trailer nawet mi się nie chce odtworzyć :/
Obi-Mace2010-06-13 22:45:53
Ze strony wizualnej i czysto rozrywkowej trailer naprawdę dobrze się prezentuje, nawet jako historia wyrwana z kontekstu dalej się broni i tu pojawia się ALE. Starkiller jest zdecydowanie silniejszy od Yody, Obi-Wana, Windu, Luke'a czy Anakina, który przecież był Wybrańcem, czyli coś tu nie gra. Do tego to jak sam rozwala cała masę szturmowców to kolejna przesada, przecież w ten sposób na Naboo wystarczyło wysłać 10 a walka potrwała by 5 minut.
Zobaczymy jak wybrną z warstwy fabularnej.
RodzyN jr.2010-06-13 21:29:04
hansolo - A skąd wiesz po co on klonował Galena?? Może tym co byli w Bactach zrobi pranie mózgu i będą super armią, której Galen Marek będzie musiał się pozbyć.
hansolo54142010-06-13 20:49:28
trailer super zrobiony, jakość tekstur, świateł itd. powala.
Wszystko było by fajnie niech Starkiller zabija wszystkich w ciągu jednej sek. tylko jak to się ma do tego co widzimy w filmach. Gdzie w nowej nadziei były takie roboty, poza tym Vader nie był idiotą, poco miał by tworzyć klona swojego wroga jeśli miał na głowie rozwijającą się rebelię.
Jak dla mnie to wszystko nie pasuje do starej trylogii i niszczy kanon. Niech Starkiller sobie będzie ale nie w czasach z filmów bo to się kupy nie trzyma.
Vidar2010-06-13 20:35:01
Całym sensem tej serii jest kierowanie potężną istotą, która korzysta z "nieokiełznanej" Mocy. Bańka spalająca rzeczywiście była przegięciem, ale może to tylko pomysł studia odpowiedzialnego za ten film, który nie będzie wpleciony w grę (kiedyś już tak było, że treść zwiastuna nie była perfekcyjnie wpasowana w treść gry)
Mam nadzieję, że wyższe poziomy trudności tak, jak w 1 będą zmuszały do ruszenia choćby odrobinę głową.
Co do fabuły- miałem nadzieję, że ewentualny sequel TFU będzie opowiadał historię innej potężnej istoty żyjącej w innym okresie. Bo jak oni przedłużą tę zamkniętą już historię Galena tak, by była sensowna- tego nie wiem.
Ja czekam. Tak czy owak.
emperator2010-06-13 18:53:57
Ja osobiście, nie włączałem gier do kanonu Star Wars. Ale cieszę się, że będziemy mieli grę TFU II.
Dan Ordo2010-06-13 17:10:42
A czemu nie mogą zrobić gry typu Coda (wiem Battlefront 2 jest i 1)
Ale ja chce coś w stylu coda bez brania Jedi i innych klas :)
Binol2010-06-13 15:15:53
Fragment Gameplaya: http://www.youtube.com/watch?v=doFy8V26tzo&feature=player_embedded
Jakiejś rewolucji to ja tu nie widzę.
codakpl2010-06-13 14:02:34
Gra wyjdzie w moje urodziny =P
trailer troche bez sensu...tylko poczatek i koniec fajny
Prezi2010-06-13 13:17:50
Trailer bardzo fajny, Starkiller wygląda na nim niemalże jak prawdziwy człowiek. Szkoda jednak, że ze szturmowców zrobili idiotów, bo miejscami wyglądało tak jakby sami się pchali pod miecz.
Rif_2010-06-13 11:41:40
Pokazany gameplay jest spoczko. W zasadzie nie oczekuję od TFU2 jakiejś znaczącej rewolucji. Starkiller-klon trochę dziwnie wygląda biegnąc tym razem z dwoma mieczami trzymanymi za plecami. Na swój sposób podobała mi się jedynka, więc na pewno z dwójką będzie podobnie.
RodzyN jr.2010-06-13 11:17:13
Mos Eisley - Ja zacząłem grać w jedynke, żeby odstresować się przed egzaminem na prawko :P
MosEisley2010-06-13 10:52:43
TFU może i jest tylko slasherem - i niech sobie takowym będzie. Gra w istocie przypadła mi do gustu, bo prostota założeń i bezstresowa nawalanka pozwalała mi się odstresować przed sesją:P Czekam także na część drugą.
Ale nie tak jak na zapowiedź nowego KotOR'a i remake TIE Fightera;)
Darth Paula2010-06-13 10:38:35
No to mamy kolejny odcinek sagi o walecznym półbogu Starkillerze, który jest nietykalny, niepowstrzymany, wszechmocny i pewnie ma większe pole rażenia od obu Gwiazd Śmierci razem wziętych. Dżizas, jakie to głupie i puste jest... A potem wyjdzie trzecia część z Galenem-cyborgiem, oczywiście z jeszcze bardziej wypasionymi "pałersami", a potem to już w ogóle, pewnie drugi Imperator Sithów powstanie (zakładając, że ten TORowy już zginął, w co wątpię, pewnie gdzieś siedzi i knuje), nieśmiertelny, boski i niepokonany Starkiller. [2]
RodzyN jr.2010-06-13 09:58:59
Pierwszy Gameplay z TFU2.hmmm... Wybornie, moc jest jeszcze potężniejsza, i to nie tylko pod względem wizualnym, ale także efekty dźwiękowe dodają pikanterii :D. Force Push jest teraz bardziej zajebisty, bo słyszymy taki dźwięk wciągania podczas kumulowania mocy, a potem takie wyzwolenie, albo jak już facet... a dobra nie kończę :P.
FAnakin2010-06-13 09:42:19
i jeszcze nowi przeciwnicy http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/55056/star-wars-the-force-unleashed-ii/images/star-wars-the-force-unleashed-ii-20100610061918612.html?page=mediaFull
FAnakin2010-06-13 09:40:19
znalazłem dowód na to,że Starkiller nie jest maszyną do zabijania i nie będzie masowo zabijał szturmowców: http:uk.ps3.ign.com/articles/109/1096589p1.html i to co nowe nie musi być gorsze:)
Aris2010-06-13 09:33:07
Prawda jest taka, że każdy ma własne zdanie. I chwała Mocy za to. Mnie się pierwsza część TFU podobała, obojętnie czy mieszała w kanonie czy nie. Trailer drugiej częśc jak dla mnie wymiata. Ja tu nie chce z nikim walczyć, szanuję odmienne zdanie. Cieszę się, że doszło do wymiany zdań, a nie do głupiej pyskówki, bo druga strona miała naprawdę sesnowne argumenty. Nie przekonały mnie, ale coż... takie moje prawo;p
RodzyN jr.2010-06-13 08:34:37
Grom! wow. Gdzie ty się ukrywałeś przez ten czas?!
Co do trailera to oczywiście wymiata i wreszcie poprawili to co mnie trochę dziwiło w "jedynce", czyli przecinanie AT-ST na pół za jednym cięciem, w końcu miecz nie jest na tyle długi, a tutaj jak widzimy Galen przecina "to coś" na 2 razy.
Zapowiada się wspaniała siekanka, dobrze że gra wyjdzie na PC :D.
Skerwik - Nie. To co widzisz to jest CINEMATIC TRAILER, którego wygląd graficzny znacznie się różni od tego w grze.
Wymagania owszem, mogą być wyższe od pierwowzoru, ale nie muszą. To zależy od dewelopera, firmę Aspyr odpowiedzialną za konwersje na PC, a jak wiemy przy TFU trochę zawiedli, ale potem wydali łatkę dzięki której gracze z gorszym sprzętem mogli sobie ustawić gorszą grafike.
Darth GROM2010-06-13 03:08:23
Paranoikom, malkontentom, oraz ortodoksom Bastionowym zamkniętych na, to, co nowe mówimy nie i to trzy razy nie, nie i nie! Aż dziw bierze, że wam nie przeszkadza skład powietrza w oddychaniu, bo dlaczego nie miałby być taki, jak z czasów formowania się planety, czyli na bardzo, bardzo, bardzo długo przed powstaniem atmosfery, oraz uformowaniu się jej ostatecznego składu gazów.
Aris tak trzymaj, bo mi się już nie chce na takie pierdoły malkontentów odpisywać walka z nimi, to jak walka Syzyfa z kulą, nigdy nie ma końca i mieć nie będzie. Im zdaje się przeszkadzać nawet fakt, że myślą.
Zwiastun wymiata, a tym, co myślą inaczej powiem tylko w nieco tajemniczy sposób drrry bum cyk cyk ble Bi pi a ku ku pim pim pim, przynajmniej z tym argumentem malkontenci nie mogą się spierać, choć nie zdziwiłbym się gdyby próbowali.
Jaskari2010-06-12 23:06:09
Moje przemyślenia, może błędne są takie, że może to być połowa gry gdzieś?
W screenshotach Galen miał inne ubranie i miecze na Kamino, a jak w grudniu 2009 zaprezentowali trailer, to Starkiller walcząc na arenie miał inne ubranie i inne miecze. Ten trailer teraz prezentowany (bwa, ale świetny *.*) pokazuje go w tym samym wdzianku, co na arenie walczył. Więc, może Vader złapał zbiega? ^^"
Rycu2010-06-12 22:25:12
Fajny :D Bardzo mnie pobudzili.
Shedao Shai2010-06-12 21:58:20
E no trailer kozacki, nie wiem co chcecie. TAK powinny wyglądać Gwiezdne wojny - Jedi jako ultimate wymiatacze, a nie sieroty co ledwo umieją sobie poradzić z dwoma droidekami (vide TPM). Naturalnie mówię o mistrzach, czy przypakowanych rycerzach, jak Starkiller, nie o wypierdkach typu Ashoka.
No i po raz kolejny pokazują że Vader to debil, nasyłając na Starkillera... szturmowców.
Nomi Skywalker2010-06-12 21:57:43
Podoba mi się. Może nie powalił mnie tak bardzo na kolana jak trailer TORa, ale jest ładnie.
Gry i tak pewnie nie kupię...
Skerwik2010-06-12 21:55:10
Tak świetnej grafiki w żadnej grze jeszcze nie widziałem... to nie jest gra... to ma grafikę jak film... ale wymaganie pewnie będą kosmiczne...
komix2010-06-12 21:42:03
Seller->>
1) Czyli Galen Marek dalej zjada Yodę, Windu, (Vaderka już zjadł) no i prawie Imperatora? Dalej się będę czepiał,że nie można tworzyć tak potężnych postaci w tym okresie bo to umniejsza starej trylogii. I to cholernie
2)Szczęście to Ty możesz mieć jak trafisz w totka. Dla mnie to się nie trzyma kupy. Syn wybrańca? Cholera on przy Galenie i samym wybrańcu (w tamtym okresie) jest jak zapałka w porównaniu do enta. Jeżeli receptą na dobrze sprzedaną grę jest " wrzuć w cholerę szturmowców i dodaj kolejnego mega mofo z mocą" to dla mnie jest to koniec gier SW. Jest tyle miejsc i rzeczy do pokazania ( dlatego ukłony za Cato Neimodię!),że jest z czego wybierać!
3)Kota chyba nie może umrzeć bo pojawia się w Squadronie ? Po jedynce przestałem wierzyć w jakikolwiek sens historii poza marnym tłem do rozpierdówy
FAnakin2010-06-12 21:20:56
co z tego, że jest rozwałka, to trailer promocyjny! ma zachecić na kupienie gry AKCJI! nie bez powodu The Force Unleashed!!! od początku było założenie, że mocną stroną gry ma być używanie mocy i tak jest.
a narzekania na fabułę są w tej chwili nie na miejscu, no bo co z tego, że go sklonowali, nie wiemy jak się dalej potoczy, ale jak dla mnie zapowiada się interesująco
Resvain2010-06-12 20:49:58
wiedziałem, że kontrowersje wywoła ten trailer. Według mnie - pomimo lekkiej przeginy - rewelacja. Klimat, świetna animacja i dobrze dobrana muzyka. Pomimo totalnej rozwałki jest klimat, ale to raczej za sprawą muzyki.
Mistrz Seller2010-06-12 20:32:30
komix>>> 1) Może Starkiller miał wyjątkowy talent do używania Mocy. Skoro Corran Horn miał kłopoty z używaniem telekinezy to może istnieli Jedi, którzy w tej dziedzinie wybijali się ponad przeciętność.
Nie można porównywać Kyle Katarna ze Starkillerem. Kyle używał częściej miecza świetlnego niż Mocy,a Galen odwrotnie.
2) Bo rebelianci mieli szczęście? Bo mieli Jedi, syna wybrańca. Szturmowcy są bardzo rozpoznawani jako element SW. To symbol SW. gdyby zamiast nich dać np. Vongów gra straciłaby sporo w oczach niedzielnych fanów, którzy nie zagłębiają się w EU. Dla nich to nie byłoby SW.
3. A skąd wiesz? Może to sensownie wyjaśnią. Typu Kota umrze podobnie jak wszystkie klony Starkillera i wszytko w porządku.
komix2010-06-12 20:19:07
Aris... łoł od czego by tu zacząć?
1)dlaczego my gracze wolimy jk2 i jk3 od tfu? Przede wszystkim logika! W serii jk główni bohaterzy mimo,że silni mocą (wiele różnych powersów) nie byli wręcz pół bogami! Oczywiście, przebijali się przez rzesze szturmowców, mrocznych dżedajów/rebornów , jednakże wszystko było nie wiem... jakoś tak zrobione w ramach logiki? Zdrowego rozsądku? Tak, zdrowego rozsądku. Natomiast seria TFU nie dość,że przedstawia przepaka który Yodę to zjadłby chyba na przystawkę, to jeszcze taką postać, która mocno ( bo cholernie) umniejsza potędze Vaderka i Imperatora!
2) Twórcy TFU mnie przerażają! Skoro Imperium miało dostęp do takich maszyn i tylu różnych typów szturmowców to jakim cudem dali się pokonać takim lolkom jak rebelianci? I cholera mogliby już dać spokój szturmowcom i wymyślić nowych przeciwników!
3) To wszystko nie oznacza,że nie zagram w TFU2- wręcz przeciwnie- pewnie będzie mi się podobało tak samo jak TFU. Jednakże po bezmyślnym wycinaniu w pień przeciwników jak nigdy dotąd (oj tak, mogę się założyć,że 2czka pod tym względem będzie przewyższać poprzedniczkę) znów przyjdzie refleksja - bo fabuła znów a raczej jeszcze bardziej nie będzie się trzymała kupy (Dagobah i te sprawy...) i strach będzie pomyśleć,że te wydarzenia dzieją się chwila 1ka była 2 lata przed ANH a 2ka zaczyna się 6 miesięcy po ... Czyli galaktyka nie tak dawno przed IV epizodem była pełna mocy! Ba! Nawet było jej więcej aniżeli jak były tysiące rycerzy. To boli. Bo okazuje się,że Leia i Bail mogli olać Obiego i udać się albo do Koty bądź X2 (whatever). Olewane jest nie tylko EU ale i filmy FFS!
Mistrz Jedi Radek2010-06-12 20:12:12
Aris- "Gwiezdne Wojny nigdy nie opierały się na logice i inteligentnych dialogach. To nie jest Bergman. SW zawsze było nastawione na rozrywkę prostą, nie wymagającą wielkiego wysiłku umysłowego od odbiorcy.
To nie takie proste. Zbytnio dzielisz wszytko na czarne i białe. Jest przecież różnica pomiędzy starą sagą, a jakąś totalną rozwałką. Szczególnie jeżeli weźmie się pod uwagę, że jest inna od nowej, która także rozwałka nie jest. Ale ogólnie lubię sobie czasem pociąć, pozabijać i sama idea mi się podoba, tylko ten nieszczęsny kanon ;/ Wystarczyłoby fabułę przenieść gdzieś do głębokiej starożytności, gdzie pełno potężnych Sithów i problem byłby z głowy. A Lucas na siłę podpina wszytko pod znane postacie, aby zwiększyć sprzedaż. Kiedy Ty mówiłeś, że dobrze że SW się zmienia to wyraziłeś także i moją opinię, ale rzecz w tym, by zmiany muszą być przemyślane. Ja chcę zmian więcej niż Ty, bo jeszcze chcę zmienić epokę rozgrywki.
"TFU jest nielogiczna w taki sam sposób, jak nielogiczna jest cała gwiezdna saga"
To o czym mówisz to sprzeczność zewnętrzna. Gdyby istniała tylko ta to byłoby bardzo dobrze. Ja narzekam na sprzeczności wewnętrzne, jakie gra stwarza w uniwersum. A przecież można by wszystkiemu zapobiec pogłębiając nowości poprzez zmienienie epoki.
Darth Kasa2010-06-12 19:33:38
No tak, to ja czekam... Na książkę xD
jaroslaw19222010-06-12 19:18:04
Dołączam się do osób, które cieszą się z wszystkiego co nowe w Gwiezdnych Wojnach. TCW chętnie oglądam, "bzdury" z TFU mnie nie obchodzą. Trailer bardzo fajny.
Nestor --> Dobrze mówisz, wykopmy ich, raz na zawsze ;P
lordmonsoon2010-06-12 19:13:06
Aris -> Tak, JK2 nie miał wzniosłej fabuły. Tak, był również nastawiony na sieczkę. Ale to co odróżnia JK2 od TFU to, że nie mieszał i nie zmieniał znaczenia 'core' Sagi. Jakby nie patrzeć, przez pryzmat TFU to Imperator i Vader wyszli na cienkich bolków, którymi można łatwo pomiatać. To z kolei umniejsza symbolikę walki z nimi i ich pokonanie prze Luke'a. Przynajmniej ja tak to odbieram, i myślę podobnie myślących osób trochę się znajdzie.
Nie mogę się z Tobą zgodzić, że saga od początku była nastawiona na tanią rozrywkę. Jej siłę stanowi to, że jak ktoś chce czegoś lekkiego to to znajdzie, jak ktoś chce czegoś ambitniejszego to też to znajdzie.
Dla rozjaśnienia, nie mam nic przeciwko TFU jako efektownej i przyjemnej rozrywki. Cieszę się jak coś się dzieje i tworzone jest coś nowego. Ale uważam, że gra nic by nie straciła gdyby umiejscowić ją w innym czasie i nie mieszała by w czymś co zostało zamknięte.
Tyle, koniec ode mnie w tej kwestii.
Aris2010-06-12 18:46:27
Podałeś za przykład kontynuację JK2. Ale czym on się różnił od TFU? Przecież główną osią JK też jest rozwałka i siekanie mieczem. W niektórych momentach nawet w większym stopniu niż w TFU. Poza tym fabularna strona TFU wcale nie wypada gorzej od fabularnej strony innych rzeczy związanych z SW. Miejscami jest lepsza fabularnie od filmów. Dialogi na pewno nie są i nigdy nie były najsilniejszą stroną Gwiezdnych Wojen. Owszem, są Kotory, ale czy to oznacza, że każda gra, którą spod znaku Star Wars ma być kontynyacją Kotora? Założe się, że i wtedy znalazłby się ktoś, kto zacząłby marudzić że "to już było". Skoro mamy Kotory, to dlaczego nie może powstać gra nastawiona typowo na rozwałkę? A moim zdaniem TFU świetnie łączył rozwałkę z niezłą fabułą i dobrymi postaciami. Gwiezdne Wojny nigdy nie opierały się na logice i inteligentnych dialogach. To nie jest Bergman. SW zawsze było nastawione na rozrywkę prostą, nie wymagającą wielkiego wysiłku umysłowego od odbiorcy. TFU jest nielogiczna w taki sam sposób, jak nielogiczna jest cała gwiezdna saga. Dlatego, moim zdaniem, dobrze się wpisuje w ogólnie pojęty gwiezdny "klimat".
Mistrz Jedi Radek2010-06-12 18:32:54
Aris- Naprawdę uważasz, że coś co nie ma logiki, jest lepsze od tego co ją ma? Lub, że coś bazujące na samej rzezi, aby tylko przyciągnąć tłumy jest lepsze od czegoś chociaż w części bazującego na dialogach? To dobrze, że chcesz aby uniwersum się rozwijało, ale nie każda zmiana jest dobra. SW to nie tylko napis, który ma przyciągać widzów, ale i świat. A świat ma pewne właściwości. Jeśli SW utraci swoje właściwości przestanie być SW.
I nie wszytko jest złe. Kotory, a zwłaszcza fenomenalna 2, były czymś więcej nawet niż tylko krokiem w dobrą stronę. Były skokiem.
Moim zdaniem tak naprawdę łatwo byłoby zadowolić większość fanów, tylko trzeba byłoby stworzyć coś odważniejszego. Wyobraż sobie:
Kotora III
kontynuację JK
jakiś symulator kosmiczny
coś z dowolnego gatunku w czasie przed 32 BBY lub sporo po 4 ABY
Większość fanów wpadłaby w euforię, podałaby sobie ręce i zaczęła tańczyć w koło :P
Jedi-Lord2010-06-12 17:46:45
The Force Unleashed II - Idzie uczen tu i tam i rozwala co sie da
Po co nam sensowna fabula? Generatia MTV kupi wszystko co efektownie wybucha.
- Lucasarts
Vissan2010-06-12 17:26:48
Piękny flejm :D
Kasis2010-06-12 17:23:43
Zwiastun ciekawy, podobał mi się zwłaszcza początek, tylko niestety za długi jak na zwiastun. Ale kilka scen było bardzo miodzio.
Jaster Merell2010-06-12 17:15:03
Skoro kupiłem już pierwszą część, to czemu nie mam kupować drugiej?
Mam nadzieję, że w TFU II nie będzie spowolnień animacji, jak to było w "jedynce". To bardzo wkurzało.
Nestor2010-06-12 17:08:09
No nie uwierzę! Czyżby na Bastionie było więcej niż 20 osób, które cieszą się odkrywając Gwiezdne Wojny?
To najlepszy moment żeby się ujawnić, wykopmy stąd malkontentów na zawsze!
Aris2010-06-12 17:04:18
Moim zdaniem Gwiezdne Wojny od samego początku nie miały wiele wspólnego z logiką. Uniwersum trzymało się kupy wtedy, kiedy mieliśmy do czynienia z kilkoma filmami i książkami. Teraz, przy takiej ilości gier, komiksów, książek oraz innych form przekazu treści, jakakolwiek próba utrzymania tego "w kupie", posgregowania, to chyba syzyfowa praca. Dla mnie Gwiezdne Wojny były i będą światem, w którym logika nie jest najważniejsza. Trzeba też odróżnić konstkruktywną krytykę, od zwykłego czepialstwa. Ale to już kwestia indywidualna. Można w tym miejscu również zacytować wiersz A. Asnyka:
Daremne żale, próżny trud,
Bezsilne złorzeczenia!
Przeżytych kształtów żaden cud
Nie wróci do istnienia.
Trzeba z żywymi naprzód iść,
Po życie sięgać nowe,
A nie w uwiędłych laurów liść
Z uporem stroić głowę.
Wy nie cofnieci życia fal,
Nic skargi nie pomogą!
Bezsilne gniewy, próżny żal!
Świat pójdzie swoją drogą.
Gwiezdne Wojny mają już ponad 30 lat. To oczywiste, że się zmieniają i starają się dostosować do nowego pokolenia. Moim zdaniem, nowi fani, którzy polecą na Starkillera rozwalającego pułk szturmowców wcale nie są gorsi od staych fanów. Gwiezdne Wojny bez logiki radzą sobie całkiem nieźle, bo i nie o logikę tu chodzi, nawet o tą "gwiezdną logikę". Czy uniwersum poradzi sobie równie dobrze, jeżeli zatrzyma się w rozwoju i nie będzie przyciągać nowych fanów? Moja siostra została fanką Gwiezdnych Wojen właśnie dzięki TCW oraz temu, że obserwowała jak gram w TFU. Czy to czyni ją gorszą fanką?
Mistrz Jedi Radek2010-06-12 16:45:02
Zastanawia mnie skąd Starkiller wziął miecz. Przecież był przywiązany, rozbrojony bo inaczej nie maiłoby to sensu, a w pokoju miecz leżeć nie mógł bo natychmiast znalazłby się w dłoniach owego pana...
Aris- Mylisz się. Są 2 etapy sprawdzania czy coś jest prawdziwe. Sprzeczność zewnętrzna i sprzeczność wewnętrzna. Jeżeli sprzeczność zewnętrzna w sposób oczywisty zachodzi i musi zachodzić, to wewnętrzna nie musi. Poszczególne źródła nie muszą sobie przeczyć. Jeśli będą świat będzie pozbawiony logiki, a to co jest pozbawione logiki umiera. SW bez logiki przestaną być SW. Zgadzam się, że fani czasem narzekają więcej niż trzeba, ale negowanie potrzeby, by uniwersum trzymało się kupy, sprowadzi śmierć na nie.
ShaakTi11382010-06-12 16:36:39
Dobra, dyskusja jest gorąca... Więc nie wiem, czy ktoś już to napisał, ale zauważcie, posiadacze blaszaków, napis "Games for Windows" na końcu :P. Czyli oficjalnie potwierdzone :).
No i to nie jest walka, to sztuka! :)
Aruetiila2010-06-12 16:21:21
Popieram FAnakina. Przestańcie denerwować się "niekanonicznością" gry, a cieszcie się wy****ną grafiką i klimatem gry. Z resztą w Polsce jest już za dużo jęczących i marudzących ludzi. Nie stańmy się dziadkami, które narzekają, jak to było lepiej za "ich czasów"!
FAnakin2010-06-12 15:38:19
Ludzie, to, że coś nie zostało wymyślone 30 lat temu nie znaczy, że jest niekanoniczne. Niedługo sam Obi-Wan będzie niekanoniczny. Rozumiem, że to bastion fanów ale nie przesadzajcie, bo zaczynacie traktować SW jak jakąś religię, w której nie można nic dodać nic ująć, a to przecież fikcja i twórcy starają się dostosować do dzisiejszych "standardów" dbając o nowego fana. Pogódźcie się z tym, że Starkiller jest największym użytkownikiem mocy i koniec. Spotkałem się z komentarzem, że skoro tak jest, to dlaczego nigdy o nim nie wspomniano. Otóż dlatego, że został dopiero wymyślony i twórcy pokazali go w taki, a nie inny sposób.
Koniec, dziękuję.
Revan_092010-06-12 15:25:17
Bardzo fajny trailer i popieram Aris w 100%
Mistrz Seller2010-06-12 15:24:27
lordmonsoon>>> Ale ze strony droidów widzieli zagrożenie i na nie byli przygotowani. ale nie byli przygotowani na to, że klony będą do nich strzelać.
Vergesso2010-06-12 15:16:21
Heh, jak dla mnie ten trailer to skrzyżowanie Star Wars, Matrixa i Terminatora. Nie wiem, o co się tak ludzie burzą, bo porządny trailer, choć nic nadzwyczajnego. Podobne umiejętności miał w pierwszej części.
Ale zastanawia mnie, skąd klon miał umiejętności pierwowzoru?
Ostatnia scena miażdży:P
lordmonsoon2010-06-12 15:08:14
Aris et al -> odrzucając świat SW, gra jest fajna i przyjemnie mi się w jedynke grało - ot takie odstresowanie. Ale nie bardzo lubię mieszania w już opowiedzianej historii. Chociaż gdyby to miało ręce i nogi. Niech wezmą sobie okres 1k ABY albo jakiś inny nie opowiedziany, i niech tworzą swojego uberwybrańca. A nie wywracają do góry nogami coś co było zamkniętą księgą.
Mistrz Seller -> niby tak się mówi. Ale jakoś droidy nie mają uczuć, nie emanują w mocy, a jakoś jedi z nimi walczyli i wygrywali. Mi się wydaje, że po prostu jak wyskoczy na jedi >10 wyszkolonych komandosów to mało który jest wstanie coś powiedzieć. A co dopiero zmasakrować całą bazę.
Vampyrus2010-06-12 15:04:51
Aris - brawa i ukłony, dziwię się tylko że chce Ci się produkować w bezsensownej dyskusji z wiecznymi malkontentami, którzy, jak to malkontenci, i będą się czepiać ;) niektórzy, zwłaszcza w pewnym wieku, mają potrzebę krytykowania wszystkiego co choć trochę narusza ich strefę bezpieczeństwa ;) więc Wy sobie róbcie w nieskończoność wykresy odnośnie tego, czy promień kuli Force Repulse jest kanoniczny czy nie, ja tam wolę się świetnie bawić grając w grę, tak jak to było w przypadku pierwszej części.
A, żeby nie było - Dark Forces II: Jedi Knight kupiłem w dniu premiery w 1997 roku, tak jak Mysteries of the Sith, potem Jedi Outcast i Jedi Academy. Force Unleashed to była jedna z pierwszych gier w jakie grałem po kupnie Xboxa, i złego słowa o tej grze nie powiem. Mam nadzieję że w II poprawią kilka bugów z jedynki, poza tym oczekuję tylko tego, co dała mi 1 część: masy dobrej zabawy, pięknej grafiki, fajnego story i chyba najlepszego gwiezdnowojennego klimatu w grach ery "post-new-trilogy" ;) no ale to już tylko moje zdanie. Miłego narzekania, ja już nie moge się doczekać na TFU2 :)
Aris2010-06-12 14:46:32
Grifter> Jasne, że może się to niepodobać jednak są osoby, które zanegują wszystko co nowe i nie wpisuje się w tak zwany "kanon". Wiadomo przecież, że ludzie od Lucasa do tego kanonu podchodzą, lekko mówiąc, z rezerwą. Kwestia tego, czy TFU jest kiepska czy dobra to też sprawa indywidualna. Mowa jest o bzdurach, które są w TFU. Ale przecież Gwiezdne Wojny to jedna wielka bzdura, nie oszukujmy się. Stacja kosmiczna rozwalająca planety? To nie przesada? Statek przeobrażający słońca w supernowe? Przecież uniwersum SW pełne jest dalece większych "przesad" niż gość robiący rozwałkę mocą. Już sama Gwiaza Śmieci jest o wiele większą przesadą niż Starkiller. SW jest pełne nielogiczności, bzdur i totalnych przedobrzeń. Czemy wszyscy uczepili się Starkillera? Nie wiem. Jak dla mnie, Starkillerowi daleko jeszcze do "limitów" w świecie Star Wars (chociaż mam wątpliwość, czy takie limity istnieją). Nic nie próbuje wyśmiewać. TFU nie jest grą idealną (choć mi się podobała, widać zaliczam się do tej grupy osób, które "łykają wszystko co dotyczy star wars bez zmrużenia oka", czyli taki plebs, a nie elyta), ale widać jestem za głupi, by zrozumieć osoby, które psiączą na coś tylko dlatego, że jest to nowe albo nie wpisuje się w "kanon".
chazz_duran2010-06-12 14:43:45
Binol, Nestor, Aris... Zgadzam się z wami w stu procentach i nie ma co dopisywać bo już praktycznie wszystko napisaliście... Jak dla mnie zwiastun przyprawił mnie o pozytywny dreszcz wzdłuż kręgosłupa... Rewelacyjna animacja... Czasem zapominałem, że to nie film... Czekam z utęsknieniem na TFU2... A co do wypowiedzi Thijs to uważam, że tak jak już wcześniej Binol napisał... Vader testuje swoje dzieła bo jeśli taki "Gaaleen" (:D) nie da sobie rady na start to później będzie bez użyteczny...
Grifter2010-06-12 14:24:33
Aris> jeśli coś się nie podoba to jak najbardziej można wyrażać swoja negatywną opinię. W szczególności gdy monotonia i powtarzalność bije po oczach. Wspomniałeś o realizmie, a otóż chodzi o " realizm świata w którym akcja się dzieje". Star Wars jak i każdy świat czy to ten realny czy fikcyjny różnych gier, książek filmów, ma pewne zasady których się trzyma. I tak np w filmach potęga jedi została w pewien sposób ukazana, i znamy jej pewne limity, które to możemy okreslić dzięki pojedynkom. A tu nagle wciska się gościa który wymiata znacznie, znacznie za bardzo. No i nie ukrywam mnie to razi, i odpycha od tej gry. I mam pełne prawo do postawy negatywnej mimo że chcesz taka postawę wyśmiać. Ja wiem ze są osoby niewybredne które łykają wszystko co dotyczy star wars bez zmrużenia oka. Ale właśnie dla tego takie kiepskie gry powstają. I tak roboty są matrixowe, Imperium nie miało takiego designu swoich maszyn.
Long2010-06-12 14:11:24
Taka zajeboza gra, a takie słabe filmy na jej podstawie nakręcili! I w dodatku nie o Starkillerze, a o jakimś cieniackim Skywalkerze!
Vissan2010-06-12 14:07:25
Haha! I pomyśleć, że kiedyś kontrowersje budził Luke odbijający strzały z AT-AT. Ba, przy tym co zaprezentowano nawet twórczość K. Andersona i odpychanie floty ISD MOCĄ nie budzi kontrowersji.
Proponuję polski podtytuł: "Galaktyczny wojownik - ognia wojowniku!"
Marc2010-06-12 13:59:42
podoba mi się klimat, fajnie zobaczyć kolejny materiał z użytkownikiem mocy rozprawiającym się z tabunami szturmowców w jaki sposób tylko chce, nie trzeba sobie tego wyobrażać czytając książkę ani cieszyć się ledwo kilkoma kadrami komiksu, tylko chłonąć widowisko. trailer na tak:-)
A-982010-06-12 13:56:11
Niesamowity trailer!!! xO
Lord Strzelec2010-06-12 13:55:41
Ale akcja! Jeśli Vader ma cały magazyn klonów Starkillera, to myślę, że na koniec będziemy walczyć z nimi walczyć. Ale byłaby sieczka.
X-Yuri2010-06-12 13:55:16
Hm, efektywnosc osiaga prawie jak Boba, ladnie.
Heavy Metal SITH2010-06-12 13:41:23
Oyayebie.
Bolek2010-06-12 13:36:15
Can't stop me now, from having a good time :D
Końcówka ukazuje to co mówiłem. Zamiast zabijać kolejnych Jedi, będziemy mordować swoje własne klony. Zapewne z biegiem czasu modyfikowane.
Nimfadora2010-06-12 13:27:38
Wow trailer robi wrażenie.
Mistrz Seller2010-06-12 13:24:40
lordmonsoon>>> Przy rozkazie 66 dużą rolę odgrywało zaskoczenie. Jedi nie czuli w swoich towarzyszach złych intencji, tylko chęć wykonania rozkazu. A gdy już Jedi został trafiony, to ciężej bło mu sie skupić na pokonaniu przeciwników.
Kaysh2010-06-12 12:55:04
Z komentarzy wnioskuje że większość z Was wolałaby żeby w świecie SW nic się nie działo.
I Zgadzam się z Arisem.
Realizm?
Aris2010-06-12 12:43:35
Podpisuje się pod opiniami Binola i Nestora. Jakby za marudzenie było płatne to fandom byłby najbogatszą organizacją w Polsce. Takie gry czy filmiki nie są robione pod ortodoksyjnych fanów, którzy są w stanie pisoczyć na to, że kolor miecza ma nieobpowiedni odcień niebieskiego. Zresztą, jakikolwiek trailer by nie powstał, i tak znajdą się tacy co to od razu z błotem go zmieszają. Starkiller jest potężny? No jest, i co z tego? A co z serią Jedi Outcast, która też między innymi polegała na sieczeniu setek szturmowców. Ktoś na to psioczy? Nie widze. Matrixowe roboty? No jasne... wszystko co wygląda jak pająk od razu nie pasuje do klimatu Star Wars? Ja nie dokończa rozumiem jak chcecie zdefiniować "klimat Star Wars". Jak dla mnie ten trailer jest mega klimatyczny i świetnie się wpisuje w kanon. Czyżbyście mu zarzucali brak realizmu? Realizmu w uniwersum, w którym gonią faceci w płaszczach ze świetlówkami? W którym statki kosmiczne są w przestrzeni kosmicznej zwinne jak jaszczurka na drzewie? Prosze... o jakim "realizmie" my tu mówimy.
lordmonsoon2010-06-12 12:43:18
Myślę, że większość nie ma problemu z tym, że zabija sobie 15 szturmowców, lecz chodzi o sposób w jaki to robi. Po pierwsze gdyby najlepsi jedi rzeczywiście tak potrafili, to pewnie podczas rozkazu 66, by nie zginęli. Po drugie każda wojna by się kończyła wysłaniem jednego jedi na każdą bazę wroga.
Horus2010-06-12 12:40:38
Ej no ludzie, przeciez wyczyny Starkillera nie są kanoniczne, w książce wszystko będzie tak zrobione że Marek nie będzie przekoksem, a jedynie naprawdę utalentowanym władca Mocy, spoko ludzie, trochę luzu.
Binol2010-06-12 12:39:13
Tak mi przyszło do głowy. A kto powiedział, że to nie był test tego klona? Nie sądzę, żeby z Vadera zrobili takiego głąba, który mógł po prostu przebić gościa mieczem, gdy był związany, a zlecił to zadanie kilku szturmowcom. Jak na moje, to był po prostu jego plan ale to się okaże po premierze.
BTW. Ostateczne potwierdzenie wersji PC - logo "Game for Windows" na samym końcu :)
Dan Ordo2010-06-12 12:38:03
Nie działa mi :/
Dave2010-06-12 12:36:46
Ryje beret.
I w pył ich obrócił.
Binol2010-06-12 12:27:01
Jakoś na bajkę, że 1 Jedi rozwala całą armię droidów praktycznie gołymi rękami nie narzekano ( 3 minuta: http://www.youtube.com/watch?v=7A07WNupEXk ). Starkiller ma kupę mocy, ale nie widzę niczego niezwykłego w tym, że potrafi rozwalić kupę szturmowców w pojedynkę.
W Jedi Academy też Jaden pokonywał setki wrogów i nikomu to nie przeszkadza. Tu jest to samo, tylko na trochę większą skalę.
Wszystkie moce, które użył są od dawien dawna w kanonie.
Co nie czytam wypowiedzi fandomu to jest tylko źle, źle, źle. ToR ble, TFU ble, serial TCW ble, nawet darmowa gra ble... Nie podoba wam się to, trudno. Zamknijcie się w domu i nie interesujcie się co nowego wprowadzają do kanonu, bo i tak wam to nie będzie pasować.
Narzekacie, że z przekoksa Revana zrobili marionetkę ( swoją drogą nigdzie nie było o tym mowy, nawet jest wspomniane, że Revan chciał stworzyć własne Imperium, no ale narzekać trzeba ), że Galen jest przekoksem, że gra przeznaczona dla dzieci jest grą dla dzieci ( MMO TCWA ), że ToR jest MMO. Opamiętajcie się trochę, bo chyba dostajecie paranoi :S
Nestor2010-06-12 12:21:22
Jaką wy tu boskość widzicie? Odpieranie nacierających falowo przeciwników? Jak to jest boskość to Luke Skywalker z "Abyss" jest stwórcą boga czy tam innym ultimate power in universe.
Skibek2010-06-12 12:17:19
Sam zwiastun fajny. Ale to co nasz "kochany" Starkiller wyprawia-masakra. Z tego co tu zobaczyłem wnioskuję, że on pokonałby Yodę w 10 sekund. Być może w tej chwili ktoś pracuje nad ToR'em, który zapowiada się świetnie. Ale zamiast nad nim lepiej popracować i na nim się skoncentrować, to się ludzie na tworzeniu takich głupot skupiają. Ehhh....
Lord Brzoza2010-06-12 12:12:21
Trailer jest zarąbisty.Ale z tym Star-Rambo-Killer'em to już lekka przesada.
Thijs2010-06-12 12:08:45
Czegoś tu nie rozumiem. Po co Vader zadał sobie tyle trudu, żeby klonować Galena (wszak próbował tego kilkanaście razy), a gdy wreszcie mu się to udało każe go zabić? Bez sensu, zupełnie jak sama gra. Ale oczywiście chodzi tylko o to żeby rozwalać szturmowców, taak... Dzieciaki będą srać w gacie, jaki to Starkiller jest boski. Tjaa, i w którym momencie to wciska w krzesła? Ja już po paru pierwszych sekundach miałem dość, gdy Vader kazał zabić klona... Owszem, pierwsze sceny zabicia szturmowców świetne, ale reszta jest do kitu. Trailer TORa był o niebo lepszy, no i miał lepsze powody do tego, wszak Sithowie atakujący Jedi to normalka, ale Galen rozwalający szturmowców już nie. Jak już tak chcą kozaków, to niech zrobią grę o Grand Mastrze Skywalkerze, nie kłóciłoby się to z kanonem. Co do TFU 2 to jestem pewien, że nie kupię, ba, nawet nie zagram, bo nie warto. TFU 1 było o niebo lepsze. Ach, marzy mi się nowa część Jedi Knighta...
Balav2010-06-12 12:06:31
Trailer w porządku, ale ja i tak tylko przeczytam nowelizację.
lordmonsoon2010-06-12 11:51:32
ehh... dla mnie niech sobie tworzą głupie łupanki z armią klonów Starkillera, tylko po grzyba to wrzucają do kanonu? Pewnie na koniec serii "Fate of the Jedi" Luke trafi na odosobnioną planetę w nieznanych regionach, na której żyje sobie z milion tych starkiller'ów, a po drodze okaże się że to Starkiller pokonał Yuuzhan Vongów...
Havelock2010-06-12 11:48:51
Boski Marek jest tak boski, że nie dość, iż nie przejął się swoją śmiercią, to teraz jeszcze jedną ręką miażdży cały oddział szturmowy. Mało tego, Vader chce mieć teraz całą armię Mareczków, więc po kij Imperium Gwiazda Śmierci? Wszak z takim oddziałem rozpaćkają Rebelię w kilka sekund, chyba że pierwotny klon Starkillera okaże się tak boski i wspaniały, że pokona nawet siebie w dużych ilościach, by w ostatniej scenie stracić głowę, która odrośnie mu w TFU III.
Możecie psioczyć na starsze EU, ale takich pierdół, jakie nam serwuje TFU i CW to jeszcze nie było... Naprawdę ostatnio da się przyjmować tylko książki i komiksy...
Maciek_Revan2010-06-12 11:22:32
Extra. Tak samo świetny jak trailer TOR.
PS Na końcu jest napisane Games For Windows Live co oznacza że chyba będzie na kompa
Mariobaryla2010-06-12 11:20:28
No to mamy kolejny odcinek sagi o walecznym półbogu Starkillerze, który jest nietykalny, niepowstrzymany, wszechmocny i pewnie ma większe pole rażenia od obu Gwiazd Śmierci razem wziętych. Dżizas, jakie to głupie i puste jest... A potem wyjdzie trzecia część z Galenem-cyborgiem, oczywiście z jeszcze bardziej wypasionymi "pałersami", a potem to już w ogóle, pewnie drugi Imperator Sithów powstanie (zakładając, że ten TORowy już zginął, w co wątpię, pewnie gdzieś siedzi i knuje), nieśmiertelny, boski i niepokonany Starkiller. Brawo za pomysłowość i oryginalną fabułę, nie ma co... Dużo bum bum i dużo byłyskawic. To już by dali jakiegoś Gunganina na bohatera. Ale lepiej przecież wychwalać w niebiosa bezmyślną siekankę niż ToRa, który ma genialną fabułę, niesamowicie konsekwentną i dopracowaną, liczne crossovery i źródła, nad którymi pracują ludzie odpowiedzialni za obydwa KotORy, Drew Karphysyn od Darthów Bane'ów i paru innych. Bo skoro można ponarzekać, że obalili mit wszechboskiego Revana (a nie obalili, bo przecież Revan naprawdę chciał stworzyć własne Imperium i DLATEGO razem z Malakiem nie wykonali planu Imperatora), niż narzekać na totalnie niekonsekwentną i naciąganą fabułkę TFU i TFU 2. Good job guys, good job ;p
Halcyon2010-06-12 11:19:13
Trailer całkiem spoko :P
Darren2010-06-12 11:17:56
Wie ktoś może czy można już gdzieś zrobić pre-order wydania kolekcjonerskiego?
Grifter2010-06-12 11:05:24
Początek świetny, ale matrixowe roboty to juz lekka przesada. Pozostaje kolejny raz przejść Jedi Academy
Obi-Wan Shinobi2010-06-12 11:04:22
Trailer zaje***...w przeciwieństwie do tego, jak gra się zapowiada.
BTW, przypomniała mi się walka Mace'a Windu z armią droidów w CW ^^
Napiór2010-06-12 11:03:07
ja jestem za tym żeby Vader zrobił armie klonów jego mistrza... Było by jeszcze bardziej piorunkowo :p
Cad Bane2010-06-12 10:59:00
Genialne !!!
Elendil2010-06-12 10:54:39
Tjaaa zajebiście. Przybywajcie nowe, idiotyczne nawalanki, po co komu kończyć KotORa....
Kacper2010-06-12 10:43:14
Jeden człowiek sam jeden rozwala cały pułk szturmowców w pół minuty?
No to jest już drobna przesada.
Aquenral2010-06-12 10:27:57
Łaaaa! Piękne!
Vampyrus2010-06-12 10:26:40
wiecznie marudzący fandom kontratakuje! jeszcze niech któryś napisze, że Starkiller ma jakąś taką dziwną głowę <ok>
Stele2010-06-12 10:02:27
Tuzin identycznych bossów, różniących się ilością hp? A ja narzekałem na idiotyzm TFU 1...
Pod koniec naszła mnie pewna refleksja. W jedynce miał jeden miecz. Teraz ma dwa. Przy trzeciej części będzie cyborgiem, trzymającym trzeci miecz w stopie, jak Grievous w CW? :P
darth destruktor2010-06-12 10:00:10
@TheMichal- a to nie jest czasem Force Destruction? Kyle Katarn i Mara Jade wiem że tego używali. Jarec tez.
http://starwars.wikia.com/wiki/Force_Destruction
Nautolan2010-06-12 09:15:04
Świetne pewnie pierwsza misja
Rif_2010-06-12 09:13:57
Do filmowego zwiastunu z TOR to się nie umywa. Skakanie po robociku przypomina mi klimat animowanych komputerowo "Wojen klonów". Do tego lekka dłużyzna. Jest ok, ale nic poza tym.
TheMichal2010-06-12 09:12:13
SW: Bezmyślna Siekanina II :/
A ta bańka Mocy paląca przeciwników to już przesada. Co będzie w trzeciej części ? Animacje jak w japońskich kreskówkach ?
Maxi Sith2010-06-12 09:08:05
Mmm... Szturmowce imperium rozpadają się, w pył!
Burzol2010-06-12 09:03:23
Najs! Nawet udało się zachować trochę klimatu SW :).
wasabii22010-06-12 09:01:58
O w mordę
Postarali się trzeba przyznać.
Mayteck2010-06-12 08:57:22
Eem...
Sprzedaję mieszkanie. Muszę mieć konsolę...