TWÓJ KOKPIT
0

Klasyczna Trylogia

Krytycznie...

2004-09-22 19:56:00

Niedawno Yako zaprezentował Wam swą recenzję Trylogii na DVD. Ocenił ją dość pozytywnie, ja jednak po "spokojnym" zapoznaniu się pierw przelotowo, potem z całymi filmami, mam nieco odmienny pogląd. Zapraszam do przeczytania kilku słów krytyki na temat wersji DVD...
TAGI: Bastionowe recenzje (58)

KOMENTARZE (71)

  • Nichos Marr2004-09-27 22:28:37

    To chyba nie wina sprzętu. Właśnie skończyłem oglądać "Imperium Kontratakuje" i tutaj było już wszystko o niebo lepiej ! Dokładnie w tych samych momentach "Nowej Nadziei" dźwięk (dialogi choć nie tylko) mam dziwnie przytłumiony... :-(
    Mój sprzęt :-) to: Marantz DV6200 i Marantz SR6200 z głośnikami Magnat w systemie DD5.1: 2xIdle 120W+2xDipol 100W+1xCenter 120W+SW Omega 300W

  • Domator2004-09-27 20:26:46

    Nichos: a może to wina sprzętu?

  • Nichos Marr2004-09-27 20:12:10

    Jestem właśnie po seansie "Nowej Nadziei". Czy tylko u mnie tak dziwnie słychać niektóre dialogi. Leia mówi wyraźnie, w dźwiękach jej głosu sporo wysokich tonów, a za chwilę Luke mówi jakby przez ręcznik i ledwo jestem w stanie go zrozumieć... Jeśli to tylko moja wersja DVD, to chyba ją zareklamuję... :-(

  • volrath2004-09-27 18:20:03

    Cholerny świat, bede musiał wreszcie to kupic, bo chce cos dodac do tych 63 komentarzy:)

  • dooku2004-09-26 22:29:41

    Mi sie bradzo tyrlogia podoba i nie mam zastrzezen

  • anakin-s2004-09-26 18:51:14

    Na stronie DVDMANIA jest sonda dotycząca wydania SW na DVD. Skala sondy to od 1 do 10. Na 10 punktów jest jakieś 23% oddanych głosów, na drugim miejscu jest ocena najgorsza czyli 1 z około 18%.

  • Grand Admiral Thrawn2004-09-26 03:25:06

    Tak to będzie trwało bez końca. Zrozumcie, OT dla ludzi, którzy widzieli te filmy ok. 20 lat temu (jak np. ja), będą one niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Dla dzieciaków co dopiero oglądali NT powyższe zmiany są słuszne. Uszanujcie wzajemnie zdania innych, tych starszych i tych młodszych. Brawo Ceta, popieram !

  • konKlon2004-09-25 15:21:12

    Kupcie lepiej to wydanie- bo następne będzie jeszcze doprawione- będzie pewnie amidala, joda cyfrowy itd. A wtedy to będzie narzekania. Zgadzam się z Magrid

  • anakin-s2004-09-25 09:01:23

    Teraz mieliśmy hasło "Star Wars po raz pierwszy na DVD" przy kolejnym wydaniu będziemy mieli hasło 'Pierwsze wydanie bez błędów"

  • Magrid2004-09-25 01:12:35

    To nie jest przeoczenie, opamietajcie sie ludzie, od kilku lat naprawiali klatka po klatce, a wy myślicie ze zapomnieli cos zrobic !
    Tak chciał i tak zrobił, moze w głowie Lukasa ma to jakiś sens, pamietajcie że to on wymyslił i robi jak chce, może miał jakiś powód ?
    Teraz pytanie, jaki jest miecz laserowy, chodzi o budowe samego ostrza laserowego, jest okragły, płaski, zweza sie na końcu ?

  • Smell2004-09-24 23:09:01

    To jest przeoczenie, ale tak wielkie że aż wstyd!
    Ta scena za długo trwa żeby uznać błąd w niej popełniony za mało znaczący smaczek. I nie uważam żebym ja i osoby których też denerwuje ta scena są GŁUPCAMI

  • Gith2004-09-24 23:06:37

    /cheer MrFett

  • konKlon2004-09-24 22:59:54

    Głupcy. Nie możecie uznać treningu Lucka jako pewnego smaczka- że nic nie jest doskonałe do końca??? Przecież to atrakcja jak butle gazowe widoczne w Gladiatorze. Żanada to jest jak ktoś pisze tak- lubi a pisze jakby nienawidził przez 3 sekundy na filmie. To jest Żenada.

  • Smell2004-09-24 22:43:33

    Oglądałem dzisiaj trenig Luka,to co zobaczyłem najkrócej można nazwać ŻENADĄ- wpierw Luke trzyma zielony miecz który momentami jest biały a przez chwile niebieski i co z tego mam rozumieć! ;-). Totalnie to zjebali, w pierwszej edycji lepiej to wyglądało.

  • Krogulec2004-09-24 20:51:39

    fett nistety jest na świecie osoba która nie mówi biegle po polsku...

  • Krogulec2004-09-24 20:51:35

    fett nistety jest na świecie osoba która nie mówi biegle po polsku...

  • Krogulec2004-09-24 20:51:31

    fett nistety jest na śiecie osoba która nie mówi biegle po polsku...

  • Magrid2004-09-24 18:33:13

    haha... no tak to juz jest dzieciaki podniecaja sie bajeczkami ??
    Chyba nie, a może jednak, mam 34 lata i jako dziecko widzialem orginały w kinie i teraz ogladam DVD i ciesze sie że wydatek na sprzet i kolumny ok 15tyś ( tu się jedak przechwalam ) był wart :-) !!!

  • MrFett2004-09-24 16:50:29

    osobiscie uwazam , ze najwiekszy minus Trylogii to to , ze zostala ona nakrecona w jezyku angielskim ....przeciez wszyscy wiemy , ze nie ma na swiecie czlowieka , ktory by nie mowil biegle po polsku . Poza tym miecze powinny wszystkie miec jeden kolor i najlepiej nie byc swietlne. Anakin na koncu powinien pojawic sie w zbroi Vadera tylko z usmiechnietym wyrazem maski . ...Dzwiek ?....dopuki nie jest w systemie DS 10.1 (Duper Super 10.1) to jest dla mnie beznadziejny . Co to dodatko.....obejrzyjcie sobie wszystkie na stopklatce . Lucas wszedzie poukrywal przekazy podprogowe np. "kup dwie sztuki" w trailerze BattleFronta . Jabba ?...powinni go zostawic tak jak wygladal w oryginale ....czyli stary gruby dziad ....to byl prawdziwy Jabba ....

  • RBObi-Wan2004-09-24 16:12:21

    Smell. W polsce to jest norma ze sie wydaje gry, filmy itp w pudelkach kartonowych owinietych taka tasma (tylko nie plastykowa, bo plastyk to materiał wybuchowy :D). Fakt faktem ze to niszczy pudelka. Sam w Auchan widizalem gre JK2:Jedi Academy owinietych takim czyms..okropnosc pudelko wgiete w miejscach gdzie jest ta tasma...
    P.S. Zastanawiam sie czemu zamiast napisac jeden dlugi post, zrobilem trzy male....lol

  • RBObi-Wan2004-09-24 16:08:39

    co do firmy imperial to jest to najgorsze dno o jakim w zyciu slyszalem. Po prostu ma licencje i tyle. A to ze wydaje taki chlam jak napisal Maqrid, nikogo nie obchodzi. W koncu grosz sypie sie gesto....200 ziba od trylogii DVD...no comments

  • RBObi-Wan2004-09-24 16:06:43

    napisales to po to by sie pochwalic ze kupiles SW DVD w beverly hills? :DDDDD (joke)

  • Smell2004-09-24 15:37:46

    Ja kupiłem trylogie w Beverly Hills trochę przepłaciłem(220 zł) jednak pudełko ładnie było zafoliowane bez żadnych uszkodzeń a do tego dostałem dwa plakaciki(z tym że jeden nieoficjalnie 2 tygodnie temu)

    W Media widziełem że każda trylogia jest obciągnięta jakąć czerwnoą plastikową(albo plastykową, jak kto woli) taśmą która ewidentnie niszczy pudełko.

  • Magrid2004-09-24 15:01:10

    Dystrybucja tragiczna, jak na polskie warunki nawet powinno byc krytykowane :
    Carrefoor Kraków - na gazetach trzy pudełka bez folii z naklejonymi cenami i info o zakupie na stoisku foto, sprzedawca bierze pudełko i upycha w nim cztery płytki zafoliowane razem, to powoduje targanie i giecie sie opakowania, wszystkie płyty sklejone tasma klejąca razem z mini ksiazeczka co moze spowodowac zniszczenie, pudełka zwykły syf za 5gr, okładki krzywo powkładane, a na jednej płytce nawet odcisk palca !
    Tesco Kraków - Brak płyt, wykupione w dzień premiery, jedna osoba kupiła wszytskie, na pytanie o to czy będe i kiedy, nikt nic nie wie, podobno było 10szt i ktos kupił !
    Na to powinnismy zwracać krytyczną uwage , na partaków, którzy zarbiają krocie, a partolą nawet dystrybucje.

  • Krogulec2004-09-24 14:13:10

    ile można się kłócić o to samo..trylogia jest super hiper mega extra plus mega hiper extra super !!!!!!

  • PodleśMucha2004-09-24 13:44:40

    Ha... ja nie mam takiego wydźwięku krytycznego a'propos Lucasa. Mój krytyczny głos oddaję zdecydowanie beznadziejnemu Imperialowi, który zrobił dystrybucję na miarę Imperium - czyli mrocznie narzucił swoją wolę fanom SW nie tłumacząc dodatków.

  • YAKUZA762004-09-24 13:29:35

    co kolwiek Lukas by nie zrobił, wy "krytycy" będziecie wiecznie nie zadowoleni. Nikt i nic wam nie dogodzi. Najlepiej po prostu nie kupujcie SW na DVD.

  • RBObi-Wan2004-09-24 12:58:20

    Ja pierdziele. Nazekanie nazekanie nazekanie. Ogladnijcie sobie wszystkie komentarze o tym nowym DVD i obadajcie ile jest krytykow...krwiozerczych krytykow ktorzy z checia obcieli by Lucasowi klejnoty. Zlamasy totalne. Zastanowcie sie co naprawde lubicie i po co jeszcze zagladacie na Bastion, skoro macie wszystko w D. Poczawszy od papcia Lucasa, poprzez recenzje (ta krytyczna) konczac na Haydenie. Wlasnie, nazekanie na Haydena jest bezcelowe i bezsensowne. Co Wam to da? Sprobojcie nakrecic jakis film, zarobic na popularnosci zeby miec kase na zrobienie z filmu trylogii i podbijcie ta trylogia serca fanow na swiecie. Takie latwe?????Nie sadze. Wiec czego sie czepiacie filmu, ktory nie byl WASZYM pomyslem, zamiast cieszyc sie z tego ze Lucas robi te filmy dla NAS. Prawdziwych fanow. Nie dla pseudofanow typu tych narzekaczy co sraja na wszystko co nowe i leprze. Czytajac te komentarze czulem sie troche jak w IXX wieku....
    Przemyslcie swoje postepowanie i pomyslcie zanim zwalicie gniota i postanowicie go tu zamiescic.
    Pozdrawiam.

  • anakin-s2004-09-24 12:33:50

    To jeszcze raz ja. Osobiście uważam że dzwięk oryginalny jest lepszy ale lektor mógł być dołorzony jako opcja dla dzieciaków i dziadków.

  • anakin-s2004-09-24 12:20:11

    WYDANIE NIEMIECKIE:
    - wszystkie filmy mają dzwięk: niemiecki DD 5.1 EX oraz angielski DD 5.1 EX (podobno Lucas nie pozwolił na lektora ani na dubbing)
    - pudełka mają kolor czarny i w każdym znajduje sie dodatkowo książeczka (ok 20 stron każda)
    - wszystkie dodatki zostały przetłumaczone na j. niemiecki
    No to znowu zostalismy wyruchani.

  • TK27912004-09-24 11:02:22

    no i nie chce mówić..." a nie mówiłem " ale ja to już napisałem... Wiecie, rozumicie, jeśli się w czymś grzebie to z regóły się to....zepsuje i tak jest w przypadku Luca$'a...

  • PodleśMucha2004-09-24 10:25:22

    Może to psychologiczne zamierzenie marketingowe, zupełnie jak produkcja samochodów które zaczynają się rozpadać tuż po upływie gwarancji czy "dwurocznych" telefonów komórkowych. Rządzą tym bezlitosne prawa rynku. Lucas zostawia niedorobki i wprowadza błędy, by każdy fan czuł niedosyt... zaspokojony dopiero mega sagą w packu z 2007 roku. Trzeba się pogodzić z faktem, że nawet śmierć Lucasa nie powstrzyma tego wyścigu - saga stała się wyspecjalizowanym produktem flagowym Lucasfilmu i będzie tak po wieki wieków amen.

  • Mistrz Fett2004-09-24 08:56:36

    Magrid - Może i bym się z tobą zgodził, ale w takim razie czemu tworzone są kolejne błedy, których w Special Edition nie było? Chodzi mi o to, że np. w SE miecze świetlne były normalne i kolorów nie zmieniały...

  • marionetti2004-09-24 08:49:28

    Magrid - obawiam się, że masz rację

  • Magrid2004-09-24 00:39:40

    Już pisałem w innym temacie że chyba powinnismy podchodzić do zmian i zostawionych błędów z dystansem i pasowało by wreszcie zrozumiec czy Lukas umyslnie zostawia błędy, a poprawia tylko to co nie dał rady zrobic dawniej, zauwazmy że błedy są nadal mimo że mogły być poprawioen przez magików, poprawiane są wyłącznie sceny, które Lukas uwaza za zle zrobione, wszystkie wczesniejsze wrsje traktuje chyba jako wersje beta, a piersza to chyba wczesna alfa :-), teraz doczekaliśmy się chyba Trylogia RC2, więc wynika z tego że całe sześć epizodów zostanie wydane w 2007 roku jako wersja finalna ze zmienionymi epizodami 1,2 i kolejne poprawki 4,5,6, czy mam racje ??

  • Neimoidian2004-09-23 21:46:46

    Są plusy i minusy. Kolorki nasycone – jak nowy film, nie różniący się specjalnie pod tym kątem od nowych odcinków. Do tego dźwięk, panoramiczny obraz, poprawione efekty i wszystkie inne zalety formatu – jak dodatki. Niestety nie obyło się bez minusów. Poprawiając kolory schrzanili kilka scen – miecze świetlne w różnych kolorach (zielony Lukea w ANH i różowy Vadera!!!). Wyciszone fanfary ze sceny ataku na DS. I coś co mnie wkurza najbardziej – bo się nastawiłem, że to akurat zmienią -> Obi-wan, zamiast Obi-Wana w polskich napisach! Ale mnie wziął nerw... :(
    Teraz ZMIANY- nie wiem jak reagują ludzie, którzy o nich nie wiedzieli :P Chyba bez entuzjazmu. Ja jednak wiedziałem i się nastawiłem na nie. Jabba – OK., Palpi – OK., ale mógł się McDiarmid bardziej postarać, trochę bez życia zagrał... Boba – tu rzecz z gatunku "cool ale niespójnie, niecool (choć nie najgorzej) a spójnie". Stary głos był super, nowy nie jest zły, ale brak tego 'czegoś' do czego się przyzwyczailiśmy. Hayden – no cóż. Po zakupie nie podszedł mi. Oglądając jednak RotJ, gdy zaczął być poruszany temat Anakina, pozostałości jego w Vaderze, konflikt itp. zacząłem myśleć o Vaderze jako o Anakinie. Oglądając Lorda przypominał mi się Anakin i jego historia (czyli generalnie flashbacki z AotC i roli Haydena). W ten oto nieoczekiwany i samoistny sposób postać Haydena reprezentującego to co dobre w Vaderze i to co zostało 'zatrzymane na etapie EIII' stało się dla mnie oczywiste i na miejscu! W RotJ powróciła ta dobra część Anakina wyglądająca jak Hayden. Jego ciało się zniszczyło i zestarzało ale ta część dobra - ten duch, który widzimy i u Bena, i Yody, i wreszcie u Anakina - pozostała ukryta w takim stanie (wyglądzie) jak w EIII. Stąd gdy znów się odezwała, to była to ta "młoda" w starym ciele. I stąd duch Haydena a nie Sebastiana...!

  • ceta2004-09-23 20:24:19

    do konKlon = sam sie czepiasz a razej gadasz do mnie jakies pierdoły a nie wiesz co mi sie podoba a co nie;
    akurat OT ubóstwiam do SE tez nic nie mam , to juz chyba predzej do nowych epizodow ale raczej nie bo to tez dobre SW.
    Ten dzial tu w ktorym piszemy nazywa sie KOMENTARZE czyli komentujesz z własnego pukntu widzenia co i jak - ja myśle tak a nie inaczej a twoja żałosna próba zmiany mojego zdania czy zatkania mnie hasłem typu "czepiasz sie pierdół" na pewno zawiodła a wchodzic i komentowac moge tu tak samo jak ty i bede.
    pozdro

  • Chewie2004-09-23 19:24:08

    Bede szczery i nie chce nikogo urazic: (i dodaje ze jestem szczesliwym posiadaczem Sagi na DVD :D) wstep calkiem smieszny, ale po za tym jest to czepianie sie szczeglow. Jedynym sensownym argumentem jest zielone ostrze. Jezeli chodzi o migajace tekstury, ja tego nie zauwazylem, a to ze ktos 10 razy przewijal to samo 5 sekund, to juz mi nie przeszkadza. Ale mimo wszystko, dobrze, ze ktos jednak wypowiedzial sie krytyczym okiem i spojrzal na sprawe z drugiej stronie.

  • Magrid2004-09-23 18:58:36

    Świetnie !!!
    Można całkiem śmiało powiedzieć że geniusz Lukasa ani troszke nie starcił na potędze :-)
    Rewelacyjny dzwiek, aż miło posłuchac w epizodzie VI jak się scigają po lecie, super super, ogólnie na to czekałem bo brakowało mi takiego dzwieku jak w e1,e2.
    Obraz jest super odnowiony, kolory, zadnych rozmyc czy wyblakniec, na samym poczatku widac juz poprawe, dokladnie w scenie wciagania statku Leii, zlikwidowano drganie, Jabba jest nareszcie zrobiony dobrze, a nie jak kukła. Nie rozumie dlaczego pisze sie takie bzdury i krytykuje, jeśli podoba mi sie VHS to prosze bardzo, mamy podobno demokracje, czyz nie ??

  • Kel2004-09-23 18:32:14

    Fett ma racje, widziałem na własne oczy najpierw idzie dostrzec zieloną poświatę, potem białą, a potem przez 1 s niebieską, badziewiarsko to wygląda :/ żałuje, że tego nie poprawili, a tak wszytsko OK, Jabba mi sie podobie :]

  • Center2004-09-23 16:19:31

    Prawie wszystko schrzanili , a najbardziej miecze świetlne. Jedyne co było widocznie odnowione to stwory są bardziej opślizgłe.

  • Darth Sufi2004-09-23 16:04:04

    To NAJWYŻSZY czas obejrzeć Si2el:-)
    niekoniecznie wersję DVD

  • Si2el2004-09-23 15:22:42

    Ja powstrzymuje się narazie od komentowania DVD oraz od komentowania innych komentarzy gdyż sam jeszcze nie widziałem SAGI ;) ...

  • Master Mace Windu2004-09-23 15:14:09

    no nieeeeeeeeeeeeee jak zielony miecz?? (mój 100 koment:D:D)

  • PodleśMucha2004-09-23 13:46:51

    Panie i Panowie... ja jeszcze nie oglądałem Trylogii (w sumie po co ta nazwa "TRYLOGIA", według numenklatury łacińskiej powinna być SEKSTOLOGIA, jakkolwiek by to nie brzmiało... ew. SAGA?) i nie rozumiem aż tak krytycznych głosów. Podniesiony raban dotyczący "zielonego miecza" uważam za lekko przesadzony - raptem zielono jest w jednym tylko ujęciu. Nowy Imperator w TESB to duży plus - a nie minus - nawet jesli wygląda na tkniętego paraliżem, to lepszy jest od staruszki z nałożoną maską z wytrzeszczonym oczodołem. Anakin dorzucony zamiast Shawa? BARDZO DOBRZE - to spina całość seks... chcialem powiedzieć: sagi. Filmy wyglądają DOSKONALE, jak nakręcone wczoraj (mam je już, więc widziałem to i owo - choć na filmową bonanzę czekam do piątku). Te kolory... i mimo tego, że są tak świeże i ostre, to czuć, że było to kręcone na taśmie a nie cyfrówką. Atak Klonów nie umywa się do tego specyficznego, "taśmowego" klimatu. Nawet krytykowany Jabba mi się podoba, przedtem wyglądał jak kijanka z wytrzeszczem ocznym. Minus? Cóż, niedopracowany efekt Tie-Fighterów w czwórce (o którym już coś słyszałem) - podobno widać pod nimi maskujący czarny "kwadrat" w wyniku nalożenia obrazu. Drugi minus - scena z Greedo, ale to wskutek ingerencji bojaźliwego o kasę Lucasa. Ale epizody IV-VI to pozycja obowiązkowa i koniec. Wyglądają świetnie. A jak wyjdzie super hiper edycja w 2007 w pudełku - jak już kiedyś wspominałem - z doczepionymi uszami Yody, to kupię i tak a starą wersję oddam komuś w prezencie...:-) Biorąc pod uwagę fakt, ile niektóre żony mogą wydać na fryzjera będzie to zwykła igraszka.

  • chromek2004-09-23 13:01:34

    Trylogia super odnowiona! Ale miecze spartolili i moim zdaniem zrobili to celowo! Piszesz Han, ze w edycji 2007 to na pewno poprawia - fakt ale moze mi ktos powiedziec czemu majac tyle czasu na poprawki nie zrobili wszystkiego jak nalezy? Czy po poprawkach a przed wypaleniem na krazki nikt tego nie ogladal? Przeciez scena z falconem jest MEGA widoczna dla kazdego! Niestety tu zawiodlem sie bardzo. Zasmucil mnie takze nowy glos Bobka. Wydaje mi sie, ze za kazdym razem jest za krotki, za szybko wypowiedziany. Tez jakby nagrywali go w godzinke i bez prob czy powtorek - tak troche na "odczep sie". Pewnie w 2007 tez wydam kase na kolejna juz superspecjalna trylogie jednak czy ta karuzela wydatkow kiedys sie skonczy? Co tam zepsuja by moc znowu poprawic w 2010 np? eh ;) No i pewnie zmienia glos Vadera na Haydena by bardziej wszystko "pasowalo"

  • HaN2004-09-23 11:47:29

    Ja zawsze bylem zwolennikiem zmian w SW (oczywiscie takich ktore nie ingeruja w fabule) i jako taki to wlasnie JA moge czuc sie lekko zawiedziony. Okazalo sie ze Lucas wprowadza zmiany bardzo powoli i sie z nimi nie spieszy (pewnie w trosce o sceptykow). To co najbardziej mnie razi w tym wydaniu DVD to wyglad mieczy swietlnych. W roznych scenach wygladaja one inaczej i to mnie drazni. Jednak CALA reszta jest na +. Imperator, Hayden, Rancor (!!!) czy nowy Jabba- poprostu siwietne! Szczerze mowiac czekam teraz z niecierpliwoscia na wydanie DVD planowane na 2007r. I mam nadzieje ze poprawia w nim te miecze swietlne, eksplozje, tla i inne szczegoly ktore poprawia ogladanie filmu. Przeciez ciagle tego samego filmu!! Czy poprawiony Imperator powoduje to ze SW to juz nie SW? No sorry, ale to totalna bzdura.

  • Krogulec2004-09-23 11:43:21

    czepiacie się wszyscy!!! trylogia na dvd rzązi jedyne coś nie tak to zielony mieczy..fett a twoja twórczość literacka to nie powiem co...tego nawet recenzją nie można nazwać i mów co chcesz al nie tylko ja tak sądze...z takim kitem się wciskać na taką strone...

  • seba2004-09-23 11:27:39

    Jedna rada dla wszystkich największych narzekaczy: przestancie tyle kombinowac, bo na moje oko to zawsze troche za duzo spekulujecie i nabijacie sobie przez to głowy jakimiś głupotami a potem jesteście rozczarowani. I niech nikt nie mówi że, lepiej oglądać gwiezdne wojny na zdartym VHS'ie w wersji z przed dwudziestu kilku lat, bo tam nic nie jest poprawione

  • konKlon2004-09-23 11:26:37

    Do cety- czepiasz się pierdół. Wszyscy się czepiacie. Nie oglądajcie nikt nie będzie z tego powodu płakał. W sumie po co tu wchodzicie jak nic wam się nie podoba- ani stara już trylogia (bo odnowiona) ani nowe epizody. Głupota.

  • prabab2004-09-23 11:26:15

    No właściwie to Mike ma racie - ta "recenzja" była pisana najwyraźniej na szybko... I ja nie mówię tutaj że jestem wielkim talentem pisarskim, ale żeby coś opublikować na takiej znanej stronie należy najpierw być pewnym że to powinno się zrobić a nie wciskać jakieś wypociny... To nie jest twoja strona domowa żeby tutaj takie niedorobione teksty wciskać.

  • ceta2004-09-23 10:19:00

    no zawsze opinia opinii nie równa ...

    dla mnie nie jest to tylko żadne argument zeby kupować bo jest na trwalszym nośniku
    i co z tego jak to nie są juz dla mnie te SW które pierwszy raz oglądałam 1996, nie nie to nie to
    bleee

  • Mike2004-09-23 10:04:05

    Mistrz Fett -> Mozesz sobie darowac zlosliwosci. Widac, ze recenzja jest pisana na kolanie, nawet sam nie wiedziales co dokladnie napisac. Porownaj sobie recenzje swoja z recenzja Yako. Jego recenzja jakos ma rece i nogi, merytorycznie stoi na znacznie wyzszym poziomie. Jak widzisz ogladanie i pisanie na szybko nie zawsze poplaca.

  • Enekyn_Skywalker2004-09-23 09:56:43

    czyli opłaca sie kupic czy nie ?

  • McKenobi2004-09-23 09:32:59

    czy to na faktach może...?

  • McKenobi2004-09-23 09:32:39

    a te gwiezdne wojny to w ogole taka bajeczka jest...

  • Mistrz Fett2004-09-23 07:40:21

    Mike > Czytałeś tą reckę w tym swoim hełmie szturmowca, że niektorych rzeczy nie zaueważasz? Przecież napisane jest "Więcej DUŻYCH 'wybryków' nie spostrzegłem podczas spokojnego oglądania całych filmów" oraz (w newsie) "po 'spokojnym' zapoznaniu się pierw przelotowo, potem z całymi filmami, mam nieco odmienny pogląd"

  • Master Thon2004-09-23 07:27:05

    Nie no mnie ogolnie smieszy takie narzekanie w stylu: Tutaj wstawili przelatujaca muche. O boze! Ten film stracil swoj niepowtarzalny klimat! :P
    Wybaczcie mi ale te wszystkie zmiany dla mnie to takie przelatujace muszki (nie liczac Jabby w ANH i sceny Vadera z Imperatorem), nie maja dla mnie wielkiego znaczenia.

  • Mike2004-09-23 01:03:35

    Vader ->
    "Fakt kilka wpadek z mieczami w e4 i e6 - ale zauwazcie na nowe sceny :) "

    Tylko jesli chodzi o ANH, bo w ROTJ walki na miecze pozostaly niezmienione.

    "ale zauwazcie na nowe sceny :) m. in. w scenie z Luke`iem przy Sarlaacu..."

    Sorry, ale tam nie ma zadnej nowej sceny...


    Natomiast jesli chodzi o recenzje to powiem krotko, pozostaje wspolczuc tylko jej autorowi. Jak ja mialbym ogladac trylogie zaczynajac od TESB od rozmowy Vadera z Imperatorem i tak sobie przeskakiwac po krazkach tylko zeby zobaczyc zmienione sceny to dziekuje. Az wstyd pisac recenzje jesli nie widzialo sie calosci. To jest jakies nieporozumienie.

  • DARTH VADER2004-09-23 00:15:59

    Dla mnei wydanie DVD SWT - istny BAJER !! :)
    Fakt kilka wpadek z mieczami w e4 i e6 - ale zauwazcie na nowe sceny :) m. in. w scenie z Luke`iem przy Sarlaacu...albo dialogi Boby (teraz brzmią jeszcz elepiej - przynajmniej dla mnie).... :)
    I ten Hayden nie jest zły :) - super sie komponuje !

  • Master Thon2004-09-22 22:57:02

    ja poki co obejrzalem ANH i TESB i jestem zadowolony. Fakt ten miecz na Sokole, mala wpadka, ale da sie wybaczyc, bo filmy nadrabiaja reszta: jakoscia obrazu i dzwieku i wogole wykonaniem. Co do Jabby to ja nie widze zadnych problemow, jest jak najbardziej realistycznie dopracowany i wogole wyglada jak mowiacy robal a nie jak wyjeta z lodowki dzdzownica.

    Co do sceny z Haydenem, to juz wiele razy sie wypowiadalem, zawsze z tym samym stwierdzeniem, zobaczymy co powiedza o tym wszystkim w Epizodzie III. Obecnie mamy znikoma wiedze na ten temat, wiec po co tak panikowac?

    Tym ktorzy zrobili dobrze i kupili Trylogie na DVD zycze milego ogladania, a reszta? Reszta niech se robi co chce :P

  • Krogulec2004-09-22 21:35:30

    mi się tam bardzo wszystko podoba...ale mogli się zdecydować czy chcą ielony czy niebieski...wolałbym żeby był porządny zielony bo by się wstedy zobaczyło więcej kolorów mieczy w anh ale oni najpierw zielony a potem biały a potem mutant :) tylko to mi przeszkadza ogólnie git!!!

  • Darth HaRdCoRe2004-09-22 21:20:40

    Ja Wam powiem, że moje odczucia są różne... Cieszy mnie, że filmy są poprawione graficznie (jednak nie wszędzie, miecze są raz niczym z nowych epizodów, a w niektórych momentach są chyba nie zmienione, albo Jabba w EIV jest poprawiony, a w EVI chyba nie za bardzo)... Cieszy mnie również zmiana niektórych scen, aby filmy były ze sobą bardziej spójne (może tylko poza zmianą Anakina w EVI, po co oni to zrobili, skoro po ściągnięciu hełmu widzimy starego Anakina, a duch jest młodego (w sumie, to nie wiadomo, czy Vader starzał się, czy nie, a skoro umarł jako stary, dlaczego jest duch młodego? tego nie pojmuję...)). Ogólnie mi się wydaje, że jest OK, ale mogło być lepiej... To w takim wielkim skrócie :)...

  • xan2004-09-22 21:09:11

    Tez mi recenzja... Mialem wrazenie jakbys pisal ja na kolanie :/

  • Lord Bart2004-09-22 21:05:54

    brawo... brawo... trza krytyke wprost mówic!!! Tylko zakończenie recenzji kiepskie.....:P

  • Darth Tyranous2004-09-22 21:03:16

    Fakt jest faktem miecze świetlne podczas treningu luke'a w domu obi wana i na sokole oraz gdy krzyżują się przed imperatorem wyglądają fatalnie.

  • seba2004-09-22 20:49:13

    Ja tego nie rozumiem, zawsze musi coć komuś nie pasować. Przecież mamy teraz możliwość zobaczyć te filmy w taki spośób w jaki jeszcze ich nie widzieliśmy. Przyznaje że, i mnie rozczarowała troche scena treningu Luck'a na pokładzie Sokoła, ale Jabba i cała rezta są w porządku. Oglądając trylogie na 100Hz Panoramicznym telewizorze i kinie domowym byłem wprost powalony ostrością obrazu i magią dźwięku. w scenach akcji po prostu nie nadążałęm - ciągle coś wybucha, coś przelatuje na głową - oglądało mi się je lepiej niż nowe epizody, niesamowity klimat, rewelacja. Pierwsza rzecz, jaką robiłem po wsadzeniu każdej płyty z filmem do odtwarzacza, to obejrzenie każdego menu, które są dostępne na płycie jako TYTUŁY 7-9. Można sie nimi wręcz delektowąć, a sposób w jaki zostały zanimowanwe - rewelacja. Szkoda tylko że nie dodano do filmów takich motywów jak we wstępie do głównego menu na płycie bonusowej, a nawiasem mówiąc sama płyta bonusowa to WYPAS NA MAXA.

  • Abuse2004-09-22 20:40:33

    Też sie troche zawiodłem ale tylko dlatego że po zapowiedziach i informacjach jakie sie pojawiały spodziewałem sie naprawde że to będzie coś super i wogóle, ale żebyście mnie źle nie zrozumieli to to wydanie oceniam jak najbardziej pozytywnie i polecam wszystkim do kupienia bo naprawde warto.
    Szkoda że nie usuneli krwi po odcięciu ręki przez Obi-Wana -E IV. Dla tych magików to nie byłby taki duży problem:/ Gdzieś czytałem że to miało być zmienione. A akcja z kolorem miecza na Sokole to już przegięcie, w menu na 4 CD Luck ma normalny niebieski miecz:)

  • Burzol2004-09-22 20:33:47

    RED 5 : "Poprzednia wersja Jubby też była lepsza" ??? No, nie powiedziałbym...

  • RED_52004-09-22 20:17:44

    Choć jestem wielkim fanem Gwiezdnych Wojen to z przykrością muszę stwierdzić, że spodziewałem się czegoś super - tak głośno było o tych renowacjach i zmianach!! Niestety scena ćwiczeń Luke'a na pokładzie sokoła jest wręcz beznadziejnie zrobiona - przy takiej technice jaką dysponują mogli to zrobić lepiej a tu KICHA. No i jeszcze ten Anakin na końcu. Skoro Luke ściąga maskę Vadera i widzimy go starszego to z jakiej racji na końcu pojawia się młody. Chyba Lucas troszkę przesadził z t7ymi poprawkami. Poprzednia wersja Jubby też była lepsza. Pozatym obraz i dźwięk jest super więc jest GIT, ale mogli się bardziej postarać.

  • Freed2004-09-22 20:10:55

    powiem tak: wstęp jest bardzo śmieszny, ale zdanie końcowe zabiore dopiero po obejrzeniu wersji na DVD ;)

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..