TWÓJ KOKPIT
0

Klasyczna Trylogia

Zmiany w Powrocie Jedi DVD

2004-07-30 11:33:00

W sieci krąży wiele informacji na temat zmian w 6 Epizodzie Gwiezdnych Wojen Powrocie Jedi. Znajdują się one niżej:

- Odczyszczono każdą klatke filmu. Dla przykładu:

* Napisy początkowe
* Przybycie Dartha Vadera na drugą Gwiazdę Śmierci
* Rozmowa Lorda Vadera z Mofem Jerrjerodem
* Pałac Jabby
* Scena w której Luke bierze kosc, dawnej ofiary Rancora - porównanie Oryginalnej z DVD
* Scena w której Luke wkłada kość do szczęki Rancora - porównanie Oryginalnej z DVD
* Han, Chewie i Luke na Skiffie
* Leia przywiązana do Jabby na Khetennie
* Boba celuje w Luke`a
* Luke na barce Jabby
* Leia celuje działme w Khetenne
* Luke i Leia na linie
* Zniszczenie barki Jabby
* Luke w X-Wingu
* Rozmowa Vadera z Imperatorem, po jego przybyciu na drugą Gwiazdę Śmieci
* Chewie i Han
* Luke schwytany
* Darth Vader
* Han i Lando
* Flota Rebelii
* Admirał Ackbar
* Atak na druga Gwiazdę Śmierci
* Kuszenie Luke`a
* Pojedynek
* Luke podejmuje decyzje
* Tie-Figher 1
* Tie-Figher 2
* Tie-Figher 3
* Impetator Palpatine
* Pilot A-Winga
* Reaktor drugiej Gwiazdy Śmierci

zmiana Anakina w końcowej scenie duchów Jedi

* Oryginalna wersja z Sebastianem Shawem (starszy Anakin)
* filmik wersja DVD – Hayden Christiensen (młody Anakin)


Mimo wszystko nie umieszczono Haydena w napisach końcowych. Screen, pochodzący z wersji DVD możecie zobaczyć tutaj.


zmiana koloru oczu Anakina w scenie zdjęcia maski Dartha Vadera

* Zdjęcie 1
*Zdjęcie 2

Dodanie Naboo do sceny radujących się planet (po Tatooine, przed Coruscant)

* Zdjęcie 1
* Zdjęcie 2
* Zdjęcie 3
* Zdjęcie 4

Efekt błyskawic Imperatora Palpatine został poprawiony
* Zdjęcie 1

W koncowej scenie radości na planecie Coruscant w tle widac światynie Jedi

* Zdjęcie 1
* Zdjęcie 2

Poprawiono promienie mieczy świetlnych

* Zdjęcie 1
* Zdjęcie 2

Dalsze informacje dotyczące zmian:

- Tylne plany oraz Ewoki wygladają teraz bardziej realistycznie. Wszystko za pomocą komputera.
- Do końcowej sceny radowania się planet dodano Watto na Tatooine
- Padme nie zostanie dodana do duchów Anakina, Yody i Obi-Wana w koncowej scenie DVD.
TAGI: Epizod VI: Powrót Jedi (544) zmiany w filmach (20)

KOMENTARZE (69)

  • dooku2004-09-20 13:56:26

    anakin zginal jako jedi kiedy przeszedl na ciemna strone potem przeszedl na jasna czyli jesli z jedi tworzy sie sith do kiedy sith ginie zostaje duch ajko jedi

  • Wing_Z2004-09-18 23:32:17

    Hayden prawdopodobnie pojawił się dlatego że wiele osób nie załapało kim jest ten 3 gość stojący z Benem i Yodą

  • JediKing2004-09-09 22:13:51

    Czy ktoś mi może wytłumaczyś dlaczego duch Anakina jest młodszy od niego?!!!

  • anoviia2004-08-28 12:20:01

    szkoda anakina ale w końcu zrozumiał błąd ale musiał dobrą drogę pokazać mu jego syn i zrobił to wiarygodnie choć w książce było to trochę inachej pokazane ale kinowa wersja jest ok

  • anoviia2004-08-28 12:14:33

    nie ma to jak klasyka a ankin po prostu nie rozumie calej tej fabuły no może po prostu nie ma talentu?no może i ma ale sie do tej roli nie nadaje

  • Darth Tyranous2004-08-24 08:58:08

    Ja także nie mam nic do Haydena, uważam że dobrze gra Anakina w nowych epizodach, słyszałem opinię że wygląda jak chłopak z boysbandu,tych którzy tak uważają odsyłam do zdjęć z epizodu 3, chyba nikt nie chciałby żeby Anakina zagrał Di Caprio;-) A co do pojawienia się Haydena w epizodzie 6 to myślę że jest to szczegół który nie zepsuje filmu a doda całej sadze spójności, natomiast mam jedną uwagę ażeby Lucasnie wydawał jeszcze bardziej poprawionej klasycznej trylogii i poprawionych prequeli w jednym paku w 2007 roku, będzie on zapewne kosztować ok. 400 zł a przecież większość fanów kupiło już prequele na dvd a teraz dokupi jeszcze trylogię później natomiast okaże się że mamy nieaktualne wersje to by było trochę nie fair. Podsumowując niech wydanie całej sagi na dvd zawiera prequele w takiej formie jak teraz są wydane oraz epizody 4-6 takie jak w paku który ukaże się 21 września.

  • payu2004-08-15 13:40:07

    juz bardzo dawno nie ogladelem klasycznej trylogii, teraz gdzy sciaglem ten klip z celebracji ewokow ;> to sie prawie poplakalem ;>łezka sie w oku kreci, super czad. Rozumiem posuniecie lucasa co do wstawienia haydena do scenki z jedi, popierwsze jest zachowana ciaglasc postaci z 3ep, a po drugie (moja opinia) w tej scenie pojawiaja sie rycerze jedi, a anakin zginol (zginie:>) jako jedi w ep3 a stanie sie vaderem - innym czlowiekiem wiec juz nie dobrym jedi :>>

  • anakin-s2004-08-08 15:14:58

    Co do świątyni Jedi w tle, to on tam była już we wcześniejszej wersji. Jeżeli ktoś miał wersje pełnoekranową to poprostu jej nie widział. Była widoczna tylko w wersji panoramicznej.

  • Graffis2004-08-06 03:48:23

    Victory Celebration zostało zupełnie popsute przez Haydena. Cała wymowa tej sceny opierała sie o powrót Deartha Vadera na Jasną Stronę, a co do tego ma Anakin Skywalker w wieku lat 20 paru?! Przecież to ten stary zniszczony człowiek zamknięty w zbroi wrócił na ścieżkę Jedi. Młody Anakin z niej zszedł i stał się Sith. Dlaczego ktoś taki ma stać obok Yody i Obi-Wana !!! :X

  • Miami2004-08-05 15:15:23

    i co podleś kupiłeś trylogie w oceanie?/pamietam cie z komentarzy

  • PodleśMucha2004-08-02 11:04:26

    Zmiany techniczne są jak najbardziej w porządku. Anakina przeboleję. W sumie - JEDYNE co mnie niepokoi to nie same zmiany, lecz pogłoski dotyczące wersji super duper specjalnej w roku 2007, w której Lucas (o ile dożyje) wstawi KOLEJNE diametralne zmiany, w Epizodzie I zrobi komputerowego Yodę (tak jak i w IV, V i VI) nawpycha kolejne pierdodemencje i w konsekwencji wyda wszystko w wielkim pudle z doczepionymi uszami Yody i Gunganami z plastiku. Starość nie radość - twórcy Sagi GW pomieszały się pewne priorytety i powtykał wszędzie drobiażdżki (w prequelach typu obśliniony Szegu Jar-Jara) ktore śmieszą tylko jego i kolegów z tego samego przedziału wiekowego. Mnie też Lucas rozbawi, kiedy będę oglądał Sagę w Domu Spokojnej Starości. Mniejsza z tym. Wyciągnie kasę z fanów jeszcze raz i raz jeszcze w 2007, bo nasz kosmiczny guru nic więcej nie wymyśli a pomysły jego epigonów są o wiele bardziej warte...

  • Domator2004-08-01 19:08:53

    bieda z tym Haydenem, dobrze chociaż że nie ma tej Padme...

  • Zarrow2004-08-01 18:30:24

    Ja tam nie mam nic do Haydena, ale nie za bardzo rozumiem, dlaczego ma pojawic się w ROTJ. Ale skoro to już jest przesądzone-to proszę bardzo. Mimo wszystko to jednak bym zostawił ta scenę tak, jak była.

  • ap!x MASTER2004-08-01 17:28:47

    Jak sie komus to nie poidoba to trudno. Ja wlasnie za to kocham SW: za calkowita spjność aż 6 filmów (to cos na miare swiatowego kina). Jestem naprawde szczesliwy, ze wprowadzili tak genialne zmiany to jest piekne!

  • Sith Lord2004-08-01 14:05:59

    Dzięki Zarrow:) Dodam tylko to że jeśli ktoś twierdzi, że wsawienie Haydena na miejsce starego aktora zniszczy jego cały wizerunek i magię Star Wars to mu serdecznie współczuję braku wyobraźni i wąskiego patrzenia na rzeczy. Bo jak dla mnie to te filmy nie dą klasyką z powodu krótkiego występu tamtego aktora, no ale cóż widać że dla niektórych jest.

  • Zarrow2004-08-01 13:43:39

    Popieram przedmówcę całym sercem, całą dusza swoją i całym umysłem mym :)

  • Sith Lord2004-07-31 21:35:59

    Co do samych zmian w filmie to jestem za nimi ponieważ teraz mogą drażnić ale gdy wyjdzie epizod III na dvd i całość będzie się oglądało jako sagę to wszystko się będzie pięknie komponowało i będzie całością, tym bardziej , że z tego co się zapowiada epizod III ma naprawdę w świetny spoób złączyć obie trylogie, ale aby złączenie to było pełne jest wiadome że i w starej trylogii pewne zmiany są potrzebne. Nie wspominam tu o zmianach technicznych lecz treściowych bo te jak wiadomo przysparzają dyskusje. Jest to dzieło od początku do końca Lucasa i ma prawo wprowadzać zmiany jakie chce a ględzenia fanów odnośnie zmian są moim zdaniem nie na miejscu. Sam gdybym stworzył takie dzieło jak on to pewnie po tylu latach też chciałbym wprowadzić pewne zmiany. Zmiany te tak naprawdę zaowocują dopiero gdy całość sagi będzie na dvd i wtedy już nie będą wzbudzać takich emocji jak teraz, a tylko fanatycy ślepo wpatrzeni w Star Wars będą jeszcze wtedy narzekać. Pozdrawiam!

  • Ozymandias2004-07-31 12:08:45

    Co do wiwatowania to dodałbym jeszcze wiwatujace pole asteroidów z nieodłącznym cieszącym się kosmicznym slimakiem:)

  • Ozymandias2004-07-31 12:06:15

    No, moze nie wszystko, tylko pomniki, czyli podobnie, bo tu tez na samym końcu upadną pomniki.

  • Ozymandias2004-07-31 12:04:27

    Wszystko to szkoda, rodzinna, nie rodzinna , ale pełna irytujacych Gunganów, prygrywajacych na debilnych trąbkach. Na samo wspomnienie końcówki EI bez trudu mozna nacisnąc spust, nie będąc nawet Sithem.Co do Swiatyni Jedi to jasne, ze zostanie...jako symbol hańby zakonu itd... to tylko w Rosji wszystko rozwalaja przy kazdej zmianie systemu:)

  • Zarrow2004-07-31 11:26:47

    Nie wierzcie w zniszczenie Naboo. Na co Palpatine miałby niszczyć swoją rodzinną (ponoć) planetę? Żadnego sensu nie widzę. A prototyp DS po prostu muuuusi być pokazany. Raczej nie będzie odgrywał jakiejś ważnej roli, bo DS zbudowano duzo później, ale pewno go na końcu pokażą w formie zajawki z marszem imperialnym w tle :)

  • Mitth`raw`nuruodo2004-07-31 10:52:44

    Lord Vader: Z najnowszych newsów wynika że nie będzieprototypu gwiazdy śmierci i zniszczenia Naboo. Ruiny Świątyni widziałeś jak sam powiedziałeś na AMATORSKIM trailerze. Ja też moge nakręcić zwiastun i wysadzić w nim Coruscant. I co ktoś uwierzy?

  • LORD_VADER2004-07-31 10:41:35

    powiem krótko wszystko bajer tylko ze Naboo miała byc zniszczona w ep III a zniszczona światynie widziałem w amatorskim trailerze z waszej stronki.............

  • Mitth`raw`nuruodo2004-07-31 08:15:54

    taaa... I Dagobah z wiwatującymi "potworkami". :)

  • Ozymandias2004-07-31 03:00:06

    co do radosci na planetach, stanowczo brakuje Hoth z wiwatujacymi Wampami i Tautaunami:)

  • Sebastiannie2004-07-31 02:06:56

    Nie wiem dlaczego akurat Palpatine miałby niszczyć Świątynie Jedi... Ja, gdybym był na jego miejscu, to całkiem poważnie rozważałbym czy się do niej nie wprowadzić...

  • Lord Bart2004-07-30 20:05:14

    to niech ciszą się wsie planety zaprezentowane w SW....

  • Kolarz2004-07-30 19:07:43

    Naboo jest chyba jedyną planetą, która mogła się cieszyć! Coruscant - przecież to było serce Imperium, gdzie jeszcze przez kilka lat rządzili imperiale - totalne nieporozumienie... nie wspominając o Bespinie, który (jeśli dobrze pamiętam) został również zajęty przez imperiali, a później opuszczony.. uciechy na zadupiu - Tatooine wogóle nie komentuje...

  • Lord Bart2004-07-30 17:20:12

    dlaczego Naboo się cieszy?? To niech pokażą każdą planetę.... dziwne.

  • herbu2004-07-30 16:18:46

    nie widzę konsekwecji. skoro wymienił ducha Anakina takiego jak widzimy w nowej trylogii to to samo powinien zrobić z Obi Wan'em, hm.... a tak to jeden jest młody a drugi stary :(

  • Ozymandias2004-07-30 15:38:18

    ..taaa, i duze zapytanie czy masz ukończone 18 lat:)

  • Miami2004-07-30 15:22:09

    WIECIE CO POWINNA BYĆ OPCJA NA POCZĄTKU CZY CHCESZ OBEJRZEĆ NOWĄ WERSJĘ FILMU LUB NIE

  • Ozymandias2004-07-30 15:16:58

    Kurcze Zarrow, przemawiasz mi do wyobraźni. Ja po krazącym gdzies w sieci rzekomym scenariuszem EIII spodziewałem się zburzenia swiatyni Jedi, zniszczenia Naboo przez prototyp gwiazdy smierci, totalnej rzezi, wirujących w przestrzeni wraków i ciał pomordowanych Jedi a tu...Naboo jak stała tak stoi, gungany graja na tych swoich debilnych trąbkach (widac na zdjeciu) jakby ich Vader im wcześniej nie pozabierał i nie połamał, Światynia Jedi, symbol republiki bez jednego zadrapania...eeeh

  • xan2004-07-30 15:16:31

    Zarrow -ostatnio duzo sie mowilo o wydaniu wersji Super specjalnej z wieloma poprawkami i dodanymi scenami. Kto wie, moze jeszcze pojawia sie jakies drastycznie wielkie zmiany w OT... Lucas jest do tego zdolny ;)

  • Zarrow2004-07-30 15:00:43

    Tjaaak... ROTJ był robiony w takim pośpiechu, że efekty specjalne, które działały w połowie tak dobrze, jak trzeba, były zostawiane w cholerę i przechodzono do nastepnego, bo czasu brakowało. I dlatego technicznie ta cześć jest najsłabsza (paradoksalnie). Ja rządam od Lucasa wieeeelkich zmian w tej części. Bo to jest zakonczenie epickiej opowieści. Ba! To jest zakończenie obu trylogii! Dlatego nie moze być to taka fuszerka, jaka jest teraz.
    1)Poprawic tego cholernego rancora. Dosyc tego bluescreenu, wydrapanej w farbie sylwetki zwierzaczka Jabby. Cyfrowe efekty rządza!
    2)Kosmici do porawki!
    3)Scena z jamą carkoona. Poprawić! nadal jest syf!
    4)Wstawić scenę z Sokołem i burzą piaskową!
    5)poprawic Ewoki
    6)Dorobić wieksza flote dla rebeliantów, zrobic prawdziwe emocjonujaca bitwę, pokazac wraki, strzały, wybuchy w ilosci 100 razy większej niż dotychczas! To ostateczna rozgrywka! Koniec całej histroii! Nie żałujcie sobie panowie! Nie żałuj kasy George!
    7)ogólnie poprawić wyglady modeli okrętów
    8)Scena rozawlenia Egzekutora: ma byc poządna! To symbol ucisku Imperum i ma być znisczony porzadnie a nie tak po syfiarsku z jakimś ogniosprayem! A więc Egzekutor ma sie powoli roztrzaskać, przełamać, zostawić wspaniała szramę na DS by potem efektownie eksplodować!
    9) z łaski swojej pokażcie, jak była beznadziejna walka z SD. Pierwsze straty maja być rebelianckie.
    10)Ogólnie domagam sie od kosmicznej bitwy totalnej rzezi, masakry, setek mysliwców, bohaterskiej walki, nowych scen. To ma przebic bitwe o Coruscant w IIIEp!
    11)Bitwa na ksiezycu-tez rozbudowac, poprawic, pokazac ze ewoki ginęły setkami

    Nie popieram zmian głosów szturmowców oraz Haydena na koncu. Jakos tak bez sensu to wymyslili. Że co, szturmowcy to klony? Zostali z poprzedniej wojny, czy jak? A stary Anakin był fajny i wali mnie wytłumaczenie, dlaczego ma być młody i wali mnie rzekoma łaczność między obiema trylogiami. Łącznikiem jest Imperator i tyle.

  • Ricky Skywalker2004-07-30 14:44:35

    Światynia NIE MOŻE BYĆ - nie było jej w EU... reszta - ok...

  • Ozymandias2004-07-30 14:24:31

    A Palpatine jakby nieco młodszy....

  • Ozymandias2004-07-30 14:07:03

    Tak narzekacie na tego Haydena, a przeciez jeszcze nawet nie znacie całości jego pracy nad SW. Ciekawe jakiebyście mieli miny jakby na jego miejscu był rozlewajacy sie Di Carpio albo cos jeszcze gorszego.

  • Peter_D2004-07-30 14:02:55

    dla mnie nie wyglada obiecujaco, i to niby za taki koszmar mam zaplacic 220zl??? Niby nie a niby nie... A moge prosić wersję bez Haydena???:)

  • Ozymandias2004-07-30 14:01:34

    wcale mi Anakin nie przeszkadza, mimo , ze tego sie spodziewałem po zapowiedziach, w zasadzie nigdy nie miałem do tego starego gościa jakiegos sentymentu wiec ni ziebi mnie ni chłodzi czy bedzie czy nie. Co do pokazywania tych planet na końcu to juz nie raz kwestionowano sens takiego przegladu (np. Tatoine), swiatynia Jedi rzeczywiście ni przybił ni przyłatał, jak widac Palp jest sentymentalny i mimo wszystko postanowił jej nie wyburzać...

  • HaN2004-07-30 14:01:03

    Zeby nie bylo ze jestem taki malo krytyczny to powiem ze mi nie pasuje ta swiatynia Jedi w tle... Ja na miejscu Imperatora zrownalbym ja z ziemia i na jej miejsce postawil jakies kasyno! Mam nadzieje ze umieszczenie jej tam w tle bedzie jakos sensownie wyjasnione.

  • Usunięty2004-07-30 13:47:09

    Gdyby nie Hayden, to moze by bylo do zdzierzenia...
    Ja i tak wole ORYGINALNA trylogie,

  • Mistrz Fett2004-07-30 13:28:25

    Można by przyjąć że podczas pobytu n CSM jego dusza nie starzała się, ale jaki to ma sens? Przecież pod koniec RotJ przeszedł na JSM, a przez to "automatycznie" jego duch "dopasowałby się" wiekiem do ciała...

  • Przemas2004-07-30 13:23:34

    A wiec Swiatynia nie zostanie zniszczona w Ep3 :( szkoda fajnie by było gdyby niszczyciel podleciał i ją rozwalił, CO do zniam to ja poczekam sie z całymi wypowiedziami aż zobacze te filmy.

  • JediAdam2004-07-30 13:20:55

    wszystko ok ... tylko z tym anakinem mi sie nie widzi... sebastian shaw pasowal bo byl starym anakinem wiec po kiego mlody hayden tam ?? rozumiem koloro oczu itd ale zamieniac cala postac ... nie potrzebne :/ A tak wogole czy napewno sa to POTWIERDZONE i OFFICJALNE INFO a nie jakies sciemy zrobione przez zdolnego fana ????? bo niektore rzeczy jakos mi kurde nie pasuja... zwlaszcza z tym glosem fetta... niby to tworzy ladna calosc z ale ten glos feeta kompletnie nie pasuje :/

  • GrEger2004-07-30 13:04:33

    W ROTJ mniej już kontrowersyjnych zmian... poza lalusiowatym Haydenem, który miota się w końcowej scenie jakby nie wiedział co ze sobą zrobić. Chrońcie Star Wars przed ich twórcą;( Lucas, wciąż wyczuwam w tobie dobro... Daj spokój z tymi zmianami;(

  • Darth Luke2004-07-30 12:45:49

    Wszystkie zmiany polepszają starą trylogie, a co do haydena hmmm, no cóż według mnie można było haydena postarzeć komputerowo wtedy wszyscy byliby szczęśliwi:)

  • HopkinZ2004-07-30 12:44:50

    Mistrz Fett--->
    może ejst młody na znak, że wtedy jeszcze był po jansej stronie Mocy. Że jako "stary" byłzły i dlatego w ducha zamienił się jako młody, nieskalany ciemną stroną duch :0.

  • marionetti2004-07-30 12:40:51

    z tych wszystkich zmian cieszą mnie najbardziej napisy początkowe

  • Rufus762004-07-30 12:37:42

    nie zburzył świątyni bo widzisz ona jest tak daleko w tle i jej nie zauważył:) ja też miałem kłopoty z wypatrzeniem jej na zdjęciu a jestem młodszy od imperatora
    a tak poważnie do zmian w powrocie trzeba będzie się przyzwyczaić bo i tak nie mamy na nie wpływu

  • Mitth`raw`nuruodo2004-07-30 12:35:43

    Widać muszę to napisac jescze raz:
    Moim zdaniem młody Anakin pasuje. Właściwie to musi być. Bez niego otrzymalibyśmy dwie różne trylogie, a sama trzecia część nie połączy ich. Dlatego zmiany są potrzebne byśmy otrzymali jednolitą sagę (bo chyba tego właśnie chcemy, prawda?). Co do młodości ducha nawrócił się w E6 na DSII, ale może jego młody dobry duch jeszcze nie zdążył się zestarzeć?

  • Hazar_Chaal2004-07-30 12:32:44

    Mistrzu Fetcie - napisałem przecież, że duch Haydena jest bez sensu ze względu na fabułe i nie twierdzę, że zagrałbym lepiej, ale twierdzę, że Hayden jest do kitu i nie byłoby większym problemem znaleźć gogoś lepszego.

  • Kanos2004-07-30 12:32:42

    sorry, że to tak bezmyślnie napisalem i utrudniłem skopiowanie linku

  • HaN2004-07-30 12:26:54

    Narzekamy ze Anakin w scenie z duchami jest za mlody...Lucasa nie znacie?? za 30 lat jak Hayden sie zestarzeje Lucas pewnie wkleji go tam zamiast mlodego i po krzyku:) Wiem jedno, mianowicie to ze na 100% pod koniec E VI sie poplacze :) Szczegolnie teraz, jak zobacze Swiatynie Jedi czy tez Naboo. Praktycznie od 2 miechow nie ogladalem zadnego epizodu specjalnie zeby we wrzesniu zrobic sobie MEGA STAR WARS PARADE (czyli wszystkie piec filmow pod rzad:) :D. trzeba szykowac husteczki:)

  • Kanos2004-07-30 12:26:15

    Wszystkie zmiany mi się podobają, a co do Anakina to tutaj http://gwiezdne-wojny.stopklatka.pl/news.php?nr=5213 jest wyjasnione dlaczego on jest młody (trzeba przeczytać spoiler)

  • Mitth`raw`nuruodo2004-07-30 12:26:15

    Świątynia dalej stoi bo Palpi ją przerobił na fabrykę luksusowych ścigaczy czy na swoje prywatne muzeum sztuki. :)

  • Switch2004-07-30 12:23:26

    I dali christensena na koniec ROTJ. To jest wielka porażka. Nie mówie że zagrałbym lepiej czy coś ale tu nie chodzi o gre aktorską. Chodzi o zgwałcenie (albo pogwałcenie) pamięci o strej trylogii i obraza dla aktora grającego anakina.
    Jednak zdziwiło mnie najbardziej że świątynia Jedi dalej stoi. Palpi jej nie zburzył czy coś???

  • Mitth`raw`nuruodo2004-07-30 12:21:14

    Moim zdaniem młody Anakin pasuje. Właściwie to musi być. Bez niego otrzymalibyśmy dwie różne trylogie, a sama trzecia część nie połączy ich. Dlatego zmiany są potrzebne byśmy otrzymali jednolitą sagę (bo chyba tego właśnie chcemy, prawda?). Co do młodości ducha nawrócił się w E6 na DSII, ale może jego młody dobry duch jeszcze nie zdążył się zestarzeć? Aaa...?

  • drvampire2004-07-30 12:18:29

    Dalej nie poprawiają Rancora i całej sceny walki z nim Luke'a

  • Misiek2004-07-30 12:14:12

    To jest już kurna dowcip...
    Po pierwsze: ile lat żyją Toydarianie? Bo Watto już w EII był "podeszły w leciech", a tu jeszcze mają go wcisnać do EVI. Ciekawe jak to będzie wyglądać? Na wózku i pod kroplówką?
    Po drugie: Młody Anakin. Nie wiem, na ile ten filmik może być wiarygodny (wygląda na zmontowany tylko nie wiadomo, czy przez Lucasfilm, czy fanów Haydena), ale to mi się nie podoba. Bardzo nie podoba.
    Po trzecie: świątynia Jedi. Pomijając fakt, że ja w tej świątyni nie widzę świątyni, to jeszcze jaki to ma mieć sens? Szkoda gadać...

  • Mistrz Fett2004-07-30 12:10:39

    Hazar: Co ty masz do Haydena? Zagralbyś lepiej? Mi chodzi tylko o to, że duch powinien być stary ze względu na fabułę. Hayden mi nie przeszkadza...

  • Hazar_Chaal2004-07-30 12:07:25

    A nie! Bo dobry Anakin zmarł na DSII przecież nawrócił się przed śmiercią więc duch powinien być stary, a nie ten cieciowaty Hayden

  • Mistrz Fett2004-07-30 12:07:14

    No tak, ale przeciez nawrócił się na JSM jako starzec. Duch więc powinien być stary...

  • Mitth`raw`nuruodo2004-07-30 11:58:27

    Mistrz Fett: Co do młodości Anakina: to przecież zginą on w trzeciej części (z pewnego punktu widzenia oczywiście). Fakt iż nawrócił się w E6, ale jego "dobry" duch jest (był) nadal dobry. Czyli taki jaki był E3.

  • Mistrz Fett2004-07-30 11:57:24

    Wszystko jest git, tylko patrząc na fakt, że duch Anakina jest MŁODY źle to wygląda. Po prostu duch grany przez Sebastiana Shawa pasował wyglądem i wiekiem!

  • YangObi2004-07-30 11:54:22

    Wszystko spoko... wybuchy... bajer... tylko ten Anakin na końcu przecierz to parodia... i oni chiceli tam umieścić Padme pierwsze słysze a ona to po co tam przecierz Jedi stoją... dajcie spokój... Zostawcie tą trylogie... nie zmieniajcie w niej nic... Mozecie ją odświerzyć... Lecz nie dodawajcie głupot... pomysł z Naboo jest dobry... I Watto na Tatooine...

  • Mistrz Fett2004-07-30 11:51:09

    Mitth`raw`nuruodo: Ja też osobiście nie mam nic do Haydena w E6, ale co mi nie pasuje, to fakt, jakim cudem duch starego pryka może być młody? Obi-Wan i Yoda są starzy, tak jak wygladali, jak umarli. A Anakin? Młodzieniaszek, co źle wygląda :|

  • Mitth`raw`nuruodo2004-07-30 11:48:49

    Anakin może być. Z początku również nie byłem zadowolony z tej zmiany, ale wyobraźcie sobie że ogladacie (najlepiej jednego dnia) wszystkie części od 1 do 6. Nowy Anakin łączy w ten sposób oryginalną trylogię z nową.

  • Obiwan2004-07-30 11:44:11

    Wszystkie zmiany wydają się na plus :D (oprócz anakina na końcu) ciekawe jak wcisna watoo na tatooine.

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..