-
kuba_starwarsy2012-03-28 22:28:24
Qel Asim a śledzisz chociaż swoją rozmowę ze mną? Streszczę Ci krótko o co chodziło. Otóż aby się nie rozwlekać: utrzymywałem że wśród Polaków trudno jest spotkać ludzi o zakutych pałkach, natomiast twoje wypowiedzi są dowodem, że się mylę.
-
Qel Asim2012-03-28 22:19:50
kuba_starwarsy
Gwoli ścisłości, to że napisałem iż toleruję tatuaże z henny, nie oznacza że sam jakikolwiek miałem - jak jakiś mój znajomy robi takowy na wakacjach, to nic się nie dzieje, sam natomiast nigdy bym sobie takiego nie zrobił. A Twojej rozmowy z Qnick1986 nie śledzę, więc ta uwaga mi nic nie mówi.
-
Qnick19862012-03-28 21:21:49
kuba
Jasne, że nie budzą kontrowersji, ale powodują zbyt częste ocenianie przez ich pryzmat, zazwyczaj w sposób negatywny. Co bardzo często jest oceną nietrafną i szalenie krzywdzącą.
Nie wrzucam też wszystkich do jednego worka. Co innego człowiek z tatuażem na ramieniu czy plecach a innaczej postrzegam wytatuowaną twarz, podobnie jak są zawody w których aparycja (neutralna) jest potrzebna i jest dyktowana taktownością, a są takie w których a nie ma to znaczenia a nie wiedzieć czemu z powodu uprzedzeń jednak ma.
-
kuba_starwarsy2012-03-28 21:10:55
Qel Asim -> a mi jest żal takich gości, którzy robią sobie tatuaże z henny bo to tacy co i chcieliby i boją się :). Poza tym wyrażając żal, który czujesz na widok osób z prawdziwym tatuażem podważasz moją opinię, kótrą wyraziłem adresując swoje słowa do Quicka a to mi się nie podoba :) Niepotrzebnie jest Ci zal kogoś kto jest zadowolony z życia i robi to co sprawia mu przyjemność, równocześnie nikogo nie krzywdząc.
-
kuba_starwarsy2012-03-28 21:05:17
Ozdabiając się tatuażem wysyłamy pewien komunikat - obrazek jaki wybraliśmy i miejsce gdzie go umieszczamy to pewien kod. Sam fakt że decydujemy się na tatuaż to komunikat. Może np. świadczyć o nonkonformiźmie i nic dziwnego, że konformiści czują się zakłopotani przebywając w towarzystwie osoby o skrajnie odmiennej naturze. Rozumiem pracodawców, którzy nie chcą by ich pracownicy szokowali potencjalnych klientów - w końcu pozyskiwanie różnych łosi skłonnych za coś zapłacić to podstawa ich bytu.
Tak samo jest z ubraniami. Nie chcę np. aby w restauracji obsługiwał mnie jakiś ofyflus albo podczas pogrzebu nie podobałby mi się grabarz w kostiumie kąpielowym w kropki. myślę, że nie ma sensu oczekiwać, że wszyscy się dostosują do naszych fanaberii i należy przestrzegać pewnych konwenansów. Dlatego w pewnych okolicznościach nie pokazuję swojego tatuażu a w innych tak. Czasem zakładam krawat a czasem kąpielówki. To normalne. Nie zmienia to faktu, że tatuaże same w sobie moim zdaniem nie budzą w dzisiejszych czasach w Polsce kontrowersji.
-
Qnick19862012-03-28 20:58:35
Qel Asim
Osoba, która ma tatuaże może być 100 razy lepiej odnaleziona w świecie niż ta bez. Ludzie dziś tatuażami przede wszystkim OZDABIAJĄ ciało (jednym się podoba innym nie - nie może obiektywnie tego ocenić bo "obiektywizm" to słowo które nie znajduje żadnego zastosowania w życiu), a nie szukają poprzez nie jakiegoś uduchowienia. Traktujesz człowieka z tatuażem jako jakąś gorszą kategorię osoby, która gdzieś zbłądziła bo nie jesteś w stanie dopuścić do siebie myśli, że inteligentny, dobrze usytuowany człowiek może mieć tatuaż. Myślę, że twój żal nikomu nie jest potrzebny, to Ciebie można pożałować, że szufladkujesz kogoś za jego zewnętrzność (Ci mężczyźni z długimi włosami jaki mają według Ciebie problem ze sobą? - bo domyślam się, że też coś z nimi nie tak).
Nie obraziłem się.
Życzę więcej tolerancji.
Uniwersalna prawda nie istnieje. Ludzi, którzy twierdzą, że ją znają są niebezpieczni dla społeczeństwa(które jest różnorodne).
Pozdrawiam i wolałbym już nie ciągnąć tematu bo do nikąd nas to nie prowadzi.
-
Qnick19862012-03-28 20:42:33
Po drugie to było z twojej strony tylko zboczenie z właściwego tematu i zwrócenie uwagi na najmniej istotny szczegół tego co napisałem. Przyjmijmy, że ktoś ma już ten długi rękaw, i wytatuowane dłonie. Lepiej teraz? ;P:)
-
Qel Asim2012-03-28 20:40:25
Qnick1986
Ja tam nikogo nie osądzam po tatuażach, staram się patrzeć na ludzi obiektywnie.
Jak widzę kogoś kto ma tatuaż to jest mi tej osoby po prostu żal z powodu który wymieniłem wcześniej - uważam taką osobę za zagubioną w świecie i szukającą jakiejś drogi wewnętrznej ucieczki ze świata, dotyczy się to również przedstawicieli różnych subkultur. Wspomniany przeze mnie upadek człowieczeństwa objawia się właśnie w poszukiwaniu życiowych wartości religijno-kulturowo-obyczajowych, podczas gdy tradycyjne wartości i zwyczaje są na wyciągnięcie ręki
P.S. Jeśli coś w moich komentarzach Cię obraża, to z góry przepraszam - nie taki jest cel mojej wypowiedzi. Chodzi mi przedewszystkim o wyciągnięcie ze wszystkich argumentów poszczególnych stron wypowiadających się wspólnej, uniwersalnej prawdy i uporządkowania rozbierznych poglądów
-
Qnick19862012-03-28 20:39:20
Koszula (mówię o eleganckiej) z krótkim rękawem w lecie przy 35 stopniach na zewnątrz jest raczej czymś naturalnym ;)
-
kuba_starwarsy2012-03-28 20:26:39
A ten kolo ze zdjęcia to lepiej by trochę pobiegał i mniej jadł zamiast ukrywać żałosną sylwetkę pod farbą!
-
zajac21022012-03-28 20:06:21
TO GŁUPIE! ale konkurs fajny ;)
-
kuba_starwarsy2012-03-28 20:04:17
Jeżeli na rozmowę kwalifikacyjną ubierzesz się w krótki rękawek to prawdopodobnie nie dostaniesz pracy niezależnie od tego czy masz tatuaż czy nie :)
-
Master of the Force2012-03-28 19:20:37
Bardzo ładny, aczkolwiek nie chciałbym czegoś takiego :P
-
Qnick19862012-03-28 18:35:15
Dodam tylko, że mam 7 tatuaży (wszystkie stosunkowo niewielkie), ale nie są widoczne gdy jestem ubrany. Z wykształcenia i z zawodu jestem prawnikiem, ale nikt w pracy o nich nie wie. Gdy czasem posłucham w pracy, że nigdy nie zrobiliby sobie tatuażu i wymieniają milion idiotycznych powodów to nie mam chęci się przyznawać. Pracodawcy raczej nie powiem o tym nigdy.
-
Qnick19862012-03-28 18:31:52
kuba_starwarsy
no w sumie Warszawę traktuję jako zapadłą wieś więc się zgadza.
Spróbuj dostać pracę w biurze mając wytatuowane przedramiona i przyjść na rozmowę kwalifikacyjną w krótkim rękawku.
Chyba nie myślałeś o centrum handlowym bądź o spacerze po parku. W życiu prywatnym w 90% nie przeszkadza, chyba że masz kolegów jak Qel Asim, którzy od razu wrzucą cię do szufladki razem ze świrami;)
-
Qnick19862012-03-28 18:27:10
Qel Asim
Oczywiście, że nie zawsze, każda kultura wykorzystywała je w swoim celu. Grecy bądź Rzymianie jak wspomniałeś oznaczali w ten sposób niewolników lub kryminalistów. W innych kulturach był czymś bardzo pozytywnym, tatuowano herby rodowe, znaki oznaczające wyjątkowe imiejętności itp.
Tatuaże na długi czas zniknęły z Europy a gdy pojawiły się znów w bodajże XVII wieku były domeną elit, które było na nie stać. Większa dostępność oraz przystępność cen doprowadziła do tego, że każdy mógł sobie na nie pozwolić, a skoro i plebs mógł je mieć to dla elit nie były już niczym wyjątkowym więc powoli od nich odchodzono. Na początku XX w. zaczęto utożsamiać je z patologiami (by w połowie wieku znów zacząć je społecznie akceptować).
To żaden dowód na upadek, już sam fakt, że w ten sposób to ująłeś świadczy o twoim wąskim światopoglądzie w którym mieści się tylko to co sam uważasz za słuszne a zapewne ludzie z odmiennym zdaniem są gorsi.
Co do tego kolesia to nawet nie wiem czy jest fanem SW. Znam kilku tatuażystów oraz mnóstwo ludzi z dziarami. Połowę tatuaży robią ludziom, którym po prostu podoba się wzór, a na dalszy plan schodzi już to czy jest czegoś fanem. Postacie z filmów, komiksów, bajek, aktorzy to norma nawet wśród ludzi, którzy nie za dobrze ów postać znają a jedynie spodobał im się wzór z katologu, który przeglądali może 20 minut. Co według mnie jest głupie, bo to jednak na całe życie (choć usuwanie jest już coraz tańsze, popularniejsze i mniej bolesne).
-
Sebastian Kenobi2012-03-28 18:25:40
A gdzie Aayla?
-
kuba_starwarsy2012-03-28 18:12:05
Qel Asim --> Niewolnikom kazano też nosić ubrania a my dzisiaj ubieramy się dobrowolnie! Jesteśmy upadli!
Qnick1986 --> co ty za bzdury opowiadasz? Na każdym kroku spotykam pełno ludzi z tatuażami (sam mam jeden) i nikt się nie dziwi. Mieszkasz w jakiejś zapadłej wsi?
-
X-Yuri2012-03-28 18:08:45
Piszcie dalej, fajna rozrywka! : )
-
Qel Asim2012-03-28 18:01:56
Qnick1986...
Zauważ że w historii tatuaże nie zawsze były tak piękne jak je opisałeś. W dużym stopniu przypadków były czynnikiem wyróżniającym niewolnika z pośród ludzi wolnych - byli znakowani przez swoich panów tak jak zwierzęta, a dzisiaj ludzie robią to dobrowolnie - jest to kolejny dowód na upadek człowieczeństwa we współczesnym społeczeństwie, a nie powód do dumy
-
kuba_starwarsy2012-03-28 17:59:21
Łe tam, myślałem że będzie coś o Darthu Gromie, a tu po prostu jakiś błazen z wielkim tatuażem.
-
Domi-Tu Kovali2012-03-28 17:40:19
@Lord Bart
"Ale to? Ciekawe co ma wyrysowanego na ..."
Rękojeść? ;D
-
opinus2012-03-28 17:27:59
Qnick1986 - Zrozumiem jak człowiek ma jeden mały tatuaż. Ale żeby całe plecy?! Owszem, w różnych kulturach tatuaże miały swoje funkcje, ale w tym przypadku szanowny osobnik zrobił to... Sam nie wiem. Lepszy skutek byłby, gdyby ubierał się w jakieś ubrania SW (bluza, koszulka, buty itp.).
-
Lorn2012-03-28 17:13:16
--->opinus W newsie powstrzymałem się od własnego komentarza- jak widać słusznie bo i tak zrobiła się z tego burza w szklance wody.
Tytuł jest tylko odniesieniem do konkursu, który nosił nazwę "Most dedicated 'Star Wars' fan"
-
Qnick19862012-03-28 17:12:56
Czym się różni człowiek z tatuażem od człowieka bez tatuażu?
Tym, że człowiekowi z tatuażem nie przeszkadza fakt, że tan drugi ich nie ma.
Niestety w drugą stronę tak już nie działa. Fobie społeczne, szczególnie w tak kulturowo zacofanym kraju jak Polska to niestety codzienność. Za granicą patrzą na ciebie (choć oczywiście nie zawsze, ale nie ma co nawet porównywać do naszego kraju) przez pryzmat tego jakim jesteś człowiekiem, potrafisz itp.
U nas: masz dziare = jesteś skończonym patolem:/ Chore społeczeństwo.
W wielu kulturach, szczególnie kiedyś tatauże pełniłi różnorakie funkcje, określały status społeczny, przynależność do grupy/kasty. Często były również przejawem zamożności/władzy. Dziś dziara to jakiś przejaw przynależności do zdegenerowanej części społeczeństwa.
Chyba tylko hollywodzcy celebryci czy gwiazdy sportu mogą się bezkarnie dziarać i nikt nie powie złego słowa.
Smieszne, że ludzie tak łatwo ulegają stereotypom i dają sobie narzucić jakiś sposób myślenia.
PS. Co do Polaków, wiecznie zazdrosnych i wiecznie krytycznych to też jest tak, że najlepiej zjechać coś czego nie mają, nie mają jaj/pieniędzy żeby mieć. Najprościej coś zdewaluować i stwierdzić "nawet jakbym mógł to bym nie chciał tego mieć".
PS2 Wiele piszących tu osób to baaardzo młodzi ludzie (podstawówka i gimnazjum to pewnie 50%), których rodzice pewnie by "zabili" za takie coś. Ale co tam, najlepiej skrytykować i powiedzieć, że ktoś musi być świrem:)
-
Mistrz Mateusz2012-03-28 16:10:37
Ja też popieram, że to najzwyczajniej w świecie wariactwo. Może to to ładne, aczkolwiek, żeby zrobić sobie coś takiego na plecach to trzeba mieć nie równo pod sufitem. Niech Moc będzie z Wami.
-
opinus2012-03-28 15:34:22
Nie wtrącam się do prywatnego życia gościa, więc napiszę o takich tatuażach ogólnie. Fatalnie to wygląda. Ja nie mogę patrzeć na kogoś, kto jest cały pokryty tatuażami. No dobrze, tatuaż na ręce czy stopie to jeszcze nie tak źle, ale całe ciało... Bez przesady.
A teraz zjadę tytuł newsa. "Najbardziej oddany fan"? Szczerze wątpię, by szanowny osobnik był aż tak bardzo oddany. W takich konkursach powinno oceniać się kolekcje i ile one kasy kosztowały. A na pewno znajdą się tacy, co mają nadzwyczajne kolekcje (najrzadsze rzeczy SW, jakie można gdziekolwiek znaleźć). Aha, to nie fan, ale fanatyk.
-
andix2012-03-28 14:44:09
Z przodu ma pewnie Anakina :)
-
Jedi1252012-03-28 13:59:13
Wow fajne tatu
-
KyleLawliet2012-03-28 13:46:45
Jak dla mnie to trochę zbyt ekstremalne, żeby nie powiedzieć chore... może nam się to podobać lub nie, jemu najwidoczniej tak. Wybór dorosłego faceta, jego sprawa.
-
Skywalker5602012-03-28 12:34:38
Inaczej może: nie tyle zdzierżyć, co po prostu pojąć, że komuś coś się nie podoba ;P.
Argument o nieznajomości człowieka jest słaby, bo raz, że tak naprawdę nikt nie pozna go "w całości" (on sam też nie), dwa - zachowania danej osoby dają pewne pojęcie o danej osobie.
Ci, co komentują tego "wiernego fana" komentują po prostu informację i tyle. Deal with it.
-
Skywalker5602012-03-28 12:30:36
Najśmieszniejsze jest to, że ci, co głoszą konieczność posiadania tzw. "otwartego umysłu" nie mogą zdzierżyć, że pewne rzeczy mogą się komuś po prostu nie podobać, zwłaszcza, że są ku temu przesłanki. Bo i też nie widzę sensu w tatuażach. Raz, że ciężko to usunąć, więc zostaje to w gruncie rzeczy na zawsze, dwa - warto się zastanowić, czy dla ulubionego uniwersum warto się okaleczać lub ciapać tuszem na stałe. Na osobach postronnych większe wrażenie zrobiłoby jakieś dzieło o tematyce SW czy też imponująca kolekcja gadżetów, a poza tym oddanie fanów nikogo ze zwykłych ludzi tak naprawdę nie obchodzi :P.
-
Reivo2012-03-28 08:46:34
Do wszystkich Sellerów, Commanderów i innych, których bolą cudze plecy i portfele: Nie znacie człowieka to po nim nie jeździjcie. Więcej tolerancji i otwartości umysłu.
-
BJK2012-03-28 08:12:36
generalnie art świetny:) a jak ktoś lubi to proszę bardzo...
Osobiście uważam, że tatuaże to bardzo osobista sprawa i nie należy jej oceniać pod innym kątem anieżeli jakość wykonania i przesłanie. Cała reszta to jak życie seksualne - prywatna sprawa:)
PS. Ale wiem, że nie dałbym sobie tak pleców zadziarać - chyba że na niczym by mi w życiu już nie zależało;)
-
CommanderWolffe2012-03-28 07:49:56
Mistrzu Sellerze: całkowicie się z Tobą zgadzam. Takie tatuaże to debilizm. Szkoda mi takich idiotów bez rozumu którzy wydają na to grubą forsę i w zamian dostają np. raka skóry :(
-
Rycu2012-03-28 00:33:37
Superowy, widać że ten fan jest mocno oddany naszej sprawie propagowania SW. Przypuśćmy na przystanku ktoś go zapyta czego jest fanem a on koszule w gorę i pokazuje plecy. Jeszcze raz brawa i... rachunek dla pana
-
Reivo2012-03-27 23:55:42
No i piknie wykonany tatuaż, przemyślany,dużo detali, intensywne kolory... i pewnie kosztował mały majątek :p
-
Lord Bart2012-03-27 23:02:55
Jakiś zupełnie inny poziom.
Co za zagranie, jak on to robi?
:D
BTW ładny tatuaż jest ładny. Sexy tatuaż u lasek wprawia w mrowienie te wszystkie części ciała które mogą mrówić ;P
Ale to? Ciekawe co ma wyrysowanego na ...
-
Elendil2012-03-27 22:52:27
Bania zryta, ale tatuaż fajny :D
-
mikołaj solo2012-03-27 22:42:22
Niech każdy robi co chce.W końcu ma do tego prawo;a ja i tak zawsze będę przeciwko wszystkim tatuażom, chyba że jakimiś na prawdę drobnymi.
-
Piett2012-03-27 22:40:50
Uuuuuh co za ulga, jak przeczytałem tytuł newsa obawiałem się że temat będzie o pewnym gromowładnym:P.
Cóż, jeżeli jego bliskim to nie przeszkadza to jego sprawa i tyle w temacie.
-
Kubasov2012-03-27 22:33:14
A ja z kolei popieram to wariactwo. Nie wasze plecy, nie wasz interes.
-
Admiral Pellaeon2012-03-27 22:31:12
Fajny tatuaż, aczkolwiek trzeba mieć już trochę coś nie tak z banią :D
-
X-Yuri2012-03-27 22:24:12
Ładny tatuaż, szkoda że nie ma większej ilości zdjęć jego detali : (
-
Qel Asim2012-03-27 22:20:45
Mistrz Seller
Popieram, to wariactwo. Aczkolwiek osobiście jestem przeciwnikiem wszelkich tatuaży za wyjątkiem tych z henny
-
Mistrz Seller2012-03-27 21:58:07
To nie oddanie dla SW, to wariactwo. Nie mam nic do drobnych tatuaży (zwłaszcza tych nerdowskich), ale tatuowanie całych pleców już jest wariactwem.
kuba_starwarsy2012-03-28 22:28:24
Qel Asim a śledzisz chociaż swoją rozmowę ze mną? Streszczę Ci krótko o co chodziło. Otóż aby się nie rozwlekać: utrzymywałem że wśród Polaków trudno jest spotkać ludzi o zakutych pałkach, natomiast twoje wypowiedzi są dowodem, że się mylę.
Qel Asim2012-03-28 22:19:50
kuba_starwarsy
Gwoli ścisłości, to że napisałem iż toleruję tatuaże z henny, nie oznacza że sam jakikolwiek miałem - jak jakiś mój znajomy robi takowy na wakacjach, to nic się nie dzieje, sam natomiast nigdy bym sobie takiego nie zrobił. A Twojej rozmowy z Qnick1986 nie śledzę, więc ta uwaga mi nic nie mówi.
Qnick19862012-03-28 21:21:49
kuba
Jasne, że nie budzą kontrowersji, ale powodują zbyt częste ocenianie przez ich pryzmat, zazwyczaj w sposób negatywny. Co bardzo często jest oceną nietrafną i szalenie krzywdzącą.
Nie wrzucam też wszystkich do jednego worka. Co innego człowiek z tatuażem na ramieniu czy plecach a innaczej postrzegam wytatuowaną twarz, podobnie jak są zawody w których aparycja (neutralna) jest potrzebna i jest dyktowana taktownością, a są takie w których a nie ma to znaczenia a nie wiedzieć czemu z powodu uprzedzeń jednak ma.
kuba_starwarsy2012-03-28 21:10:55
Qel Asim -> a mi jest żal takich gości, którzy robią sobie tatuaże z henny bo to tacy co i chcieliby i boją się :). Poza tym wyrażając żal, który czujesz na widok osób z prawdziwym tatuażem podważasz moją opinię, kótrą wyraziłem adresując swoje słowa do Quicka a to mi się nie podoba :) Niepotrzebnie jest Ci zal kogoś kto jest zadowolony z życia i robi to co sprawia mu przyjemność, równocześnie nikogo nie krzywdząc.
kuba_starwarsy2012-03-28 21:05:17
Ozdabiając się tatuażem wysyłamy pewien komunikat - obrazek jaki wybraliśmy i miejsce gdzie go umieszczamy to pewien kod. Sam fakt że decydujemy się na tatuaż to komunikat. Może np. świadczyć o nonkonformiźmie i nic dziwnego, że konformiści czują się zakłopotani przebywając w towarzystwie osoby o skrajnie odmiennej naturze. Rozumiem pracodawców, którzy nie chcą by ich pracownicy szokowali potencjalnych klientów - w końcu pozyskiwanie różnych łosi skłonnych za coś zapłacić to podstawa ich bytu.
Tak samo jest z ubraniami. Nie chcę np. aby w restauracji obsługiwał mnie jakiś ofyflus albo podczas pogrzebu nie podobałby mi się grabarz w kostiumie kąpielowym w kropki. myślę, że nie ma sensu oczekiwać, że wszyscy się dostosują do naszych fanaberii i należy przestrzegać pewnych konwenansów. Dlatego w pewnych okolicznościach nie pokazuję swojego tatuażu a w innych tak. Czasem zakładam krawat a czasem kąpielówki. To normalne. Nie zmienia to faktu, że tatuaże same w sobie moim zdaniem nie budzą w dzisiejszych czasach w Polsce kontrowersji.
Qnick19862012-03-28 20:58:35
Qel Asim
Osoba, która ma tatuaże może być 100 razy lepiej odnaleziona w świecie niż ta bez. Ludzie dziś tatuażami przede wszystkim OZDABIAJĄ ciało (jednym się podoba innym nie - nie może obiektywnie tego ocenić bo "obiektywizm" to słowo które nie znajduje żadnego zastosowania w życiu), a nie szukają poprzez nie jakiegoś uduchowienia. Traktujesz człowieka z tatuażem jako jakąś gorszą kategorię osoby, która gdzieś zbłądziła bo nie jesteś w stanie dopuścić do siebie myśli, że inteligentny, dobrze usytuowany człowiek może mieć tatuaż. Myślę, że twój żal nikomu nie jest potrzebny, to Ciebie można pożałować, że szufladkujesz kogoś za jego zewnętrzność (Ci mężczyźni z długimi włosami jaki mają według Ciebie problem ze sobą? - bo domyślam się, że też coś z nimi nie tak).
Nie obraziłem się.
Życzę więcej tolerancji.
Uniwersalna prawda nie istnieje. Ludzi, którzy twierdzą, że ją znają są niebezpieczni dla społeczeństwa(które jest różnorodne).
Pozdrawiam i wolałbym już nie ciągnąć tematu bo do nikąd nas to nie prowadzi.
Qnick19862012-03-28 20:42:33
Po drugie to było z twojej strony tylko zboczenie z właściwego tematu i zwrócenie uwagi na najmniej istotny szczegół tego co napisałem. Przyjmijmy, że ktoś ma już ten długi rękaw, i wytatuowane dłonie. Lepiej teraz? ;P:)
Qel Asim2012-03-28 20:40:25
Qnick1986
Ja tam nikogo nie osądzam po tatuażach, staram się patrzeć na ludzi obiektywnie.
Jak widzę kogoś kto ma tatuaż to jest mi tej osoby po prostu żal z powodu który wymieniłem wcześniej - uważam taką osobę za zagubioną w świecie i szukającą jakiejś drogi wewnętrznej ucieczki ze świata, dotyczy się to również przedstawicieli różnych subkultur. Wspomniany przeze mnie upadek człowieczeństwa objawia się właśnie w poszukiwaniu życiowych wartości religijno-kulturowo-obyczajowych, podczas gdy tradycyjne wartości i zwyczaje są na wyciągnięcie ręki
P.S. Jeśli coś w moich komentarzach Cię obraża, to z góry przepraszam - nie taki jest cel mojej wypowiedzi. Chodzi mi przedewszystkim o wyciągnięcie ze wszystkich argumentów poszczególnych stron wypowiadających się wspólnej, uniwersalnej prawdy i uporządkowania rozbierznych poglądów
Qnick19862012-03-28 20:39:20
Koszula (mówię o eleganckiej) z krótkim rękawem w lecie przy 35 stopniach na zewnątrz jest raczej czymś naturalnym ;)
kuba_starwarsy2012-03-28 20:26:39
A ten kolo ze zdjęcia to lepiej by trochę pobiegał i mniej jadł zamiast ukrywać żałosną sylwetkę pod farbą!
zajac21022012-03-28 20:06:21
TO GŁUPIE! ale konkurs fajny ;)
kuba_starwarsy2012-03-28 20:04:17
Jeżeli na rozmowę kwalifikacyjną ubierzesz się w krótki rękawek to prawdopodobnie nie dostaniesz pracy niezależnie od tego czy masz tatuaż czy nie :)
Master of the Force2012-03-28 19:20:37
Bardzo ładny, aczkolwiek nie chciałbym czegoś takiego :P
Qnick19862012-03-28 18:35:15
Dodam tylko, że mam 7 tatuaży (wszystkie stosunkowo niewielkie), ale nie są widoczne gdy jestem ubrany. Z wykształcenia i z zawodu jestem prawnikiem, ale nikt w pracy o nich nie wie. Gdy czasem posłucham w pracy, że nigdy nie zrobiliby sobie tatuażu i wymieniają milion idiotycznych powodów to nie mam chęci się przyznawać. Pracodawcy raczej nie powiem o tym nigdy.
Qnick19862012-03-28 18:31:52
kuba_starwarsy
no w sumie Warszawę traktuję jako zapadłą wieś więc się zgadza.
Spróbuj dostać pracę w biurze mając wytatuowane przedramiona i przyjść na rozmowę kwalifikacyjną w krótkim rękawku.
Chyba nie myślałeś o centrum handlowym bądź o spacerze po parku. W życiu prywatnym w 90% nie przeszkadza, chyba że masz kolegów jak Qel Asim, którzy od razu wrzucą cię do szufladki razem ze świrami;)
Qnick19862012-03-28 18:27:10
Qel Asim
Oczywiście, że nie zawsze, każda kultura wykorzystywała je w swoim celu. Grecy bądź Rzymianie jak wspomniałeś oznaczali w ten sposób niewolników lub kryminalistów. W innych kulturach był czymś bardzo pozytywnym, tatuowano herby rodowe, znaki oznaczające wyjątkowe imiejętności itp.
Tatuaże na długi czas zniknęły z Europy a gdy pojawiły się znów w bodajże XVII wieku były domeną elit, które było na nie stać. Większa dostępność oraz przystępność cen doprowadziła do tego, że każdy mógł sobie na nie pozwolić, a skoro i plebs mógł je mieć to dla elit nie były już niczym wyjątkowym więc powoli od nich odchodzono. Na początku XX w. zaczęto utożsamiać je z patologiami (by w połowie wieku znów zacząć je społecznie akceptować).
To żaden dowód na upadek, już sam fakt, że w ten sposób to ująłeś świadczy o twoim wąskim światopoglądzie w którym mieści się tylko to co sam uważasz za słuszne a zapewne ludzie z odmiennym zdaniem są gorsi.
Co do tego kolesia to nawet nie wiem czy jest fanem SW. Znam kilku tatuażystów oraz mnóstwo ludzi z dziarami. Połowę tatuaży robią ludziom, którym po prostu podoba się wzór, a na dalszy plan schodzi już to czy jest czegoś fanem. Postacie z filmów, komiksów, bajek, aktorzy to norma nawet wśród ludzi, którzy nie za dobrze ów postać znają a jedynie spodobał im się wzór z katologu, który przeglądali może 20 minut. Co według mnie jest głupie, bo to jednak na całe życie (choć usuwanie jest już coraz tańsze, popularniejsze i mniej bolesne).
Sebastian Kenobi2012-03-28 18:25:40
A gdzie Aayla?
kuba_starwarsy2012-03-28 18:12:05
Qel Asim --> Niewolnikom kazano też nosić ubrania a my dzisiaj ubieramy się dobrowolnie! Jesteśmy upadli!
Qnick1986 --> co ty za bzdury opowiadasz? Na każdym kroku spotykam pełno ludzi z tatuażami (sam mam jeden) i nikt się nie dziwi. Mieszkasz w jakiejś zapadłej wsi?
X-Yuri2012-03-28 18:08:45
Piszcie dalej, fajna rozrywka! : )
Qel Asim2012-03-28 18:01:56
Qnick1986...
Zauważ że w historii tatuaże nie zawsze były tak piękne jak je opisałeś. W dużym stopniu przypadków były czynnikiem wyróżniającym niewolnika z pośród ludzi wolnych - byli znakowani przez swoich panów tak jak zwierzęta, a dzisiaj ludzie robią to dobrowolnie - jest to kolejny dowód na upadek człowieczeństwa we współczesnym społeczeństwie, a nie powód do dumy
kuba_starwarsy2012-03-28 17:59:21
Łe tam, myślałem że będzie coś o Darthu Gromie, a tu po prostu jakiś błazen z wielkim tatuażem.
Domi-Tu Kovali2012-03-28 17:40:19
@Lord Bart
"Ale to? Ciekawe co ma wyrysowanego na ..."
Rękojeść? ;D
opinus2012-03-28 17:27:59
Qnick1986 - Zrozumiem jak człowiek ma jeden mały tatuaż. Ale żeby całe plecy?! Owszem, w różnych kulturach tatuaże miały swoje funkcje, ale w tym przypadku szanowny osobnik zrobił to... Sam nie wiem. Lepszy skutek byłby, gdyby ubierał się w jakieś ubrania SW (bluza, koszulka, buty itp.).
Lorn2012-03-28 17:13:16
--->opinus W newsie powstrzymałem się od własnego komentarza- jak widać słusznie bo i tak zrobiła się z tego burza w szklance wody.
Tytuł jest tylko odniesieniem do konkursu, który nosił nazwę "Most dedicated 'Star Wars' fan"
Qnick19862012-03-28 17:12:56
Czym się różni człowiek z tatuażem od człowieka bez tatuażu?
Tym, że człowiekowi z tatuażem nie przeszkadza fakt, że tan drugi ich nie ma.
Niestety w drugą stronę tak już nie działa. Fobie społeczne, szczególnie w tak kulturowo zacofanym kraju jak Polska to niestety codzienność. Za granicą patrzą na ciebie (choć oczywiście nie zawsze, ale nie ma co nawet porównywać do naszego kraju) przez pryzmat tego jakim jesteś człowiekiem, potrafisz itp.
U nas: masz dziare = jesteś skończonym patolem:/ Chore społeczeństwo.
W wielu kulturach, szczególnie kiedyś tatauże pełniłi różnorakie funkcje, określały status społeczny, przynależność do grupy/kasty. Często były również przejawem zamożności/władzy. Dziś dziara to jakiś przejaw przynależności do zdegenerowanej części społeczeństwa.
Chyba tylko hollywodzcy celebryci czy gwiazdy sportu mogą się bezkarnie dziarać i nikt nie powie złego słowa.
Smieszne, że ludzie tak łatwo ulegają stereotypom i dają sobie narzucić jakiś sposób myślenia.
PS. Co do Polaków, wiecznie zazdrosnych i wiecznie krytycznych to też jest tak, że najlepiej zjechać coś czego nie mają, nie mają jaj/pieniędzy żeby mieć. Najprościej coś zdewaluować i stwierdzić "nawet jakbym mógł to bym nie chciał tego mieć".
PS2 Wiele piszących tu osób to baaardzo młodzi ludzie (podstawówka i gimnazjum to pewnie 50%), których rodzice pewnie by "zabili" za takie coś. Ale co tam, najlepiej skrytykować i powiedzieć, że ktoś musi być świrem:)
Mistrz Mateusz2012-03-28 16:10:37
Ja też popieram, że to najzwyczajniej w świecie wariactwo. Może to to ładne, aczkolwiek, żeby zrobić sobie coś takiego na plecach to trzeba mieć nie równo pod sufitem. Niech Moc będzie z Wami.
opinus2012-03-28 15:34:22
Nie wtrącam się do prywatnego życia gościa, więc napiszę o takich tatuażach ogólnie. Fatalnie to wygląda. Ja nie mogę patrzeć na kogoś, kto jest cały pokryty tatuażami. No dobrze, tatuaż na ręce czy stopie to jeszcze nie tak źle, ale całe ciało... Bez przesady.
A teraz zjadę tytuł newsa. "Najbardziej oddany fan"? Szczerze wątpię, by szanowny osobnik był aż tak bardzo oddany. W takich konkursach powinno oceniać się kolekcje i ile one kasy kosztowały. A na pewno znajdą się tacy, co mają nadzwyczajne kolekcje (najrzadsze rzeczy SW, jakie można gdziekolwiek znaleźć). Aha, to nie fan, ale fanatyk.
andix2012-03-28 14:44:09
Z przodu ma pewnie Anakina :)
Jedi1252012-03-28 13:59:13
Wow fajne tatu
KyleLawliet2012-03-28 13:46:45
Jak dla mnie to trochę zbyt ekstremalne, żeby nie powiedzieć chore... może nam się to podobać lub nie, jemu najwidoczniej tak. Wybór dorosłego faceta, jego sprawa.
Skywalker5602012-03-28 12:34:38
Inaczej może: nie tyle zdzierżyć, co po prostu pojąć, że komuś coś się nie podoba ;P.
Argument o nieznajomości człowieka jest słaby, bo raz, że tak naprawdę nikt nie pozna go "w całości" (on sam też nie), dwa - zachowania danej osoby dają pewne pojęcie o danej osobie.
Ci, co komentują tego "wiernego fana" komentują po prostu informację i tyle. Deal with it.
Skywalker5602012-03-28 12:30:36
Najśmieszniejsze jest to, że ci, co głoszą konieczność posiadania tzw. "otwartego umysłu" nie mogą zdzierżyć, że pewne rzeczy mogą się komuś po prostu nie podobać, zwłaszcza, że są ku temu przesłanki. Bo i też nie widzę sensu w tatuażach. Raz, że ciężko to usunąć, więc zostaje to w gruncie rzeczy na zawsze, dwa - warto się zastanowić, czy dla ulubionego uniwersum warto się okaleczać lub ciapać tuszem na stałe. Na osobach postronnych większe wrażenie zrobiłoby jakieś dzieło o tematyce SW czy też imponująca kolekcja gadżetów, a poza tym oddanie fanów nikogo ze zwykłych ludzi tak naprawdę nie obchodzi :P.
Reivo2012-03-28 08:46:34
Do wszystkich Sellerów, Commanderów i innych, których bolą cudze plecy i portfele: Nie znacie człowieka to po nim nie jeździjcie. Więcej tolerancji i otwartości umysłu.
BJK2012-03-28 08:12:36
generalnie art świetny:) a jak ktoś lubi to proszę bardzo...
Osobiście uważam, że tatuaże to bardzo osobista sprawa i nie należy jej oceniać pod innym kątem anieżeli jakość wykonania i przesłanie. Cała reszta to jak życie seksualne - prywatna sprawa:)
PS. Ale wiem, że nie dałbym sobie tak pleców zadziarać - chyba że na niczym by mi w życiu już nie zależało;)
CommanderWolffe2012-03-28 07:49:56
Mistrzu Sellerze: całkowicie się z Tobą zgadzam. Takie tatuaże to debilizm. Szkoda mi takich idiotów bez rozumu którzy wydają na to grubą forsę i w zamian dostają np. raka skóry :(
Rycu2012-03-28 00:33:37
Superowy, widać że ten fan jest mocno oddany naszej sprawie propagowania SW. Przypuśćmy na przystanku ktoś go zapyta czego jest fanem a on koszule w gorę i pokazuje plecy. Jeszcze raz brawa i... rachunek dla pana
Reivo2012-03-27 23:55:42
No i piknie wykonany tatuaż, przemyślany,dużo detali, intensywne kolory... i pewnie kosztował mały majątek :p
Lord Bart2012-03-27 23:02:55
Jakiś zupełnie inny poziom.
Co za zagranie, jak on to robi?
:D
BTW ładny tatuaż jest ładny. Sexy tatuaż u lasek wprawia w mrowienie te wszystkie części ciała które mogą mrówić ;P
Ale to? Ciekawe co ma wyrysowanego na ...
Elendil2012-03-27 22:52:27
Bania zryta, ale tatuaż fajny :D
mikołaj solo2012-03-27 22:42:22
Niech każdy robi co chce.W końcu ma do tego prawo;a ja i tak zawsze będę przeciwko wszystkim tatuażom, chyba że jakimiś na prawdę drobnymi.
Piett2012-03-27 22:40:50
Uuuuuh co za ulga, jak przeczytałem tytuł newsa obawiałem się że temat będzie o pewnym gromowładnym:P.
Cóż, jeżeli jego bliskim to nie przeszkadza to jego sprawa i tyle w temacie.
Kubasov2012-03-27 22:33:14
A ja z kolei popieram to wariactwo. Nie wasze plecy, nie wasz interes.
Admiral Pellaeon2012-03-27 22:31:12
Fajny tatuaż, aczkolwiek trzeba mieć już trochę coś nie tak z banią :D
X-Yuri2012-03-27 22:24:12
Ładny tatuaż, szkoda że nie ma większej ilości zdjęć jego detali : (
Qel Asim2012-03-27 22:20:45
Mistrz Seller
Popieram, to wariactwo. Aczkolwiek osobiście jestem przeciwnikiem wszelkich tatuaży za wyjątkiem tych z henny
Mistrz Seller2012-03-27 21:58:07
To nie oddanie dla SW, to wariactwo. Nie mam nic do drobnych tatuaży (zwłaszcza tych nerdowskich), ale tatuowanie całych pleców już jest wariactwem.