TWÓJ KOKPIT
0

Książki

Nowe książki w drodze do Przebudzenia Mocy

2015-03-10 19:25:01 Entertainment Weekly

Dziś Entertainment Weekly ekskluzywnie zapowiedziało, że w ramach przygotowania do premiery "Przebudzenia Mocy" zostanie wydanych conajmniej 20 premierowych tytułów. Od powieści dla dorosłych, przez książki młodzieżowe, po albumy, albumy z naklejkami i publikacje dla najmłodszych. Wśród wydawnictw zajmujących się publikacjami ponownie znajdą się Del Rey, DK i Marvel Comics. Nowe książki mają wypełnić dziurę pomiędzy Powrotem Jedi, a czasem nowego filmu, jaka utworzyła się w chronologii po zeszłorocznym anulowaniu tzw. Expanded Universe.

Disney Worldwide Publishing i Lucasfilm Press potwierdziły, że wszystkie tytuły będą wypełnione drobnymi nawiązaniami do filmu J. J. Abramsa. Wszystkie tytuły, podobnie jak serial Rebels, będą częścią nowego kanonu. Książki wprowadzające do Epizodu VII mają być wydane w ramach serii ”Journey to Star Wars: The Force Awakens”. Andrew Sugerman, wiceprezes Disney Publishing Worldwide, potwierdza, że wszystkie publikacje powstawały w ścisłej współpracy redaktorów, pisarzy, scenarzystów i filmowców zebranych wokół Story Group Lucasfilm. Fabuła Przebudzenia Mocy jest nadzwyczajnie mocno strzeżona. żeby utrzymać tą tajemnicę w San Francisco odbyło się wiele tajnych spotkań. W książkach znajdą się niejawne nawiązania do Epizodu VII, żeby fani mogli zacząć spekulować jakie miejsca, a jakie postacie pojawią się w nowym filmie.

Książki wciąż powstają, więc nie ujawniono jeszcze żadnych autorów, poznaliśmy natomiast trzy tytuły. Powieść "Star Wars: Aftermath" wydawnictwa Del Rey, która ma być swoistym epilogiem Starej Trylogii, a zapewne również prologiem do “Przebudzenia Mocy”. Z pewnością wstępem do nowego filmu będzie komiks wydawnictwa Marvel zatytułowany “Star Wars: Journey to the Force Awakens”, oraz kolejny komiks wprowadzający do uniwersum Epizodu VII opowiedziany z perspektywy C-3PO. Dla entuzjastów pojazdów wydawnictwo “Studio Fun International” przygotuje album Star Wars: Ships of the Galaxy.

Dla młodzieży Disney-Lucasfilm Press przygotowuje nową serię powieści, która wprowadzi nowe pokolenia do wydarzeń Starej Trylogii. Każda książka będzie opowieścią z perspektywy różnych bohaterów. I tak Cecil Castellucci napisze książkę "Moving Target" z perspektywy Księżniczki Leii, znany fanom Jason Fry, popełni "The Weapon of a Jedi" z perspektywy Luke'a Skywalkera, Greg Rucka, scenarzysta komiksowy, "Smuggler’s Run" z perspektywy Hana Solo. Wreszcie książkę "Lost Stars" napisze Claudia Gray.
TAGI: Cecil Castellucci (9) Claudia Gray (103) Del Rey (535) Disney Press / Disney-Lucasfilm Press (115) DK Publishing (Dorling Kindersley) (80) Greg Rucka (22) Jason Fry (106) Studio Fun (20) W oczekiwaniu na Star Wars: Przebudzenie Mocy (Journey to Star Wars: The Force Awakens) (17) zapowiedzi książkowe (358)

KOMENTARZE (67)

  • losiu412015-03-12 22:40:48

    Nahen ty siedzisz w grafice, ja w muzyce więc Avatar zrobił na mnie naprawdę spore wrażenie, zwłaszcza w IMAXIE.Ale zgadzam się i też wolę książki

  • Onoma2015-03-12 21:16:41

    Nie jestem w ogóle zainteresowany tymi zapowiadanymi pozycjami. [6]

  • Nahen2015-03-12 20:04:40

    Ja tam nie wiem, mnie żaden film jeszcze nie powalił... Zwłaszcza efektami i "grafiką", co najwyzej mogę o kilku/kilkunastu powiedzieć, że "zrobiły wrażenie". Bliskie "efektowi woooow!" były pierwsze Gwiezdne Wojny... I to chyba wszystko. Zanim Avatar pojawił się w kinach "bawiłem" sie juz od długich lat m.in. fotografia trójwymiarową, eksperymentowałem z amatorskimi filmikami kręconymi z dwóch kamer. Avatar był czymś co poprostu w tej dziedzinie pokazało mi co można osiągnać mając kasę i dostęp dzięki niej do "pro" technologii. Tyle. A sam film jak film. Do czasu chyba aż ine zostaną wykorzystane kina tzw. "4/5D" w pełnometrażowych filmach w stopniu takim jak dziś produkcje 3D raczej nic mnie nie "powali" ;)
    Zresztą i tak wolę książki ;) Tam nie ma bata żeby efekty i scenografie mnie rozczarowały ;)

  • losiu412015-03-12 14:01:09

    Nahen:
    Kiedyś dyskutowaliśmy pod innym tematem na temat fabuły, która się powtarza właściwie w każdym filmie. Pisałem tam, że nawet Władca Pierścieni czerpie z Biblii, bo to prawda i nie ma sensu doszukiwać się wtórności fabuły itp. Kilka razy w życiu filmy mnie powaliły pierwszy był Potop, drugie Gwiezdne Wojny(IV-VI), trzeci Władca Pierścieni, a czwarty właśnie Avatar. A Avatar, był perfekcyjnie zrealizowany w 3D czego nie można powiedzieć o kolejnych produkcjach, fabuła wtórna ale się trzymała kupy, no i w porównaniu np. do Avengers czy SW Cameron nie wypuszcza komiksów, książek chociaż świat Avatara, też można tak eksplorować. Kino rozrywkowe ma mnie odprężyć i wcisnąć w fotel, a jak mam ochotę na poważne tematy to obejrzę np. Kieślowskiego czy Idę. Podobnie jest z książkami. Raz się da ogon psu uciąć i ja w drugi kanon bawił się nie będę. Na film może pójdę, a może obejrzę w sieci

  • Burzol2015-03-12 08:57:30

    Nie czytam Waszych komentarzy, ale i tak nie macie racji.

  • Mister S.2015-03-12 08:02:34

    Vergesso>> Mówiąc "Nie psujcie innym dobrego nastawienia do produkcji" , nie miałem na myśli żeby ludzie nie krytykowali, nie oceniali tylko żeby nie pisali pod każdym newsem tego samego: Buuu, Disney to ssie itp, bo to że komuś się książka nie podoba to nic złego, przecież naturalne. Ale kiedy ludzie piszą coś ala to wyżej, to jednak daje coś do myślenia.

  • Vergesso2015-03-11 20:58:29

    SieStaniak ->
    "2. Nie psujcie niektórym pozytywnego nastawienia do nowych produkcji."

    Buahahahaha dobre :D
    Nie krytykujmy w ogóle, nie oceniajmy w ogóle, najlepiej jak się nam nie podoba, to się w ogóle nie wypowiadajmy. :D No bo przecież zniechęcimy innych swoim negatywnym nastawieniem! A tym ich skrzywdzimy! Oj jak bardzo ich skrzywdzimy naszym podłym, nikczemnym nastawieniem!

    Widzę, że objawił nam się nowy osioł około-nowoepizodowy. :P

  • Lord Bart2015-03-11 20:45:58

    no ale ile ja wiem to na telefonach czy kompach też jest jednak trochę tekstu... mniej niż w książkach, ale jednak... ja nie mówię, że mi to przeszkadza, ale że prawie całe życie obracam się w kulturze pisma to widzę co dostaję, co muszę poprawiać i z jakimi ludźmi przychodzi się zetknąć - nie umiem tego zrozumieć.

    OK, że 9-latek nie skuma wszystkiego nawet z książki SW, ale * nie za dobrze czyta*... dziwne to jakieś wszystko :/

  • masterjade2015-03-11 20:45:10

    Nie jestem w ogóle zainteresowana tymi zapowiadanymi pozycjami. Wolałabym kontynuację przygód Bena i Vestary, oraz trylogie "Sword of the Jedi" o Jainie Solo-Fel. [5]

  • Nahen2015-03-11 19:58:41

    Lordzie, niestety, tak od połowy lat 90-tych z pokolenia na pokolenie, dzieciaki masowo odmóżdżają się a jednym z podstawowych narzędzi, które im w tym pomaga jest szeroki dostęp do mediów elektronicznych. Czytanie to wręcz rodzaj "dyshonoru". Moi młodzi czytają tylko dlatego, że dostali jakis czas temu ultimatum: Żeby usiąść do kompa na godzinę minimum godzinę muszą czytać książkę. Nie komiks (chociaż i tak nie sięgają po nie :( ), nie jakieś artykuło-opowiadanka ale KSIAZKĘ.
    Dziwię się, że inni nie potrafią wymusić w jakims chocby podstawowym minimum u dzieciaków w wieku 5-10 lat czytania...

  • Lord Bart2015-03-11 19:39:16

    Ciekawe rzeczy trafiają się w komentarzach
    ***mój 9 letni brat bedzie zadowolony, oczywiście jeśli mu je przeczytam bo i nie lubi i nie za dobrze czyta***

    #idontwannaliveinthiscountryanymore

  • Darth Zabrak2015-03-11 19:29:07

    SirStaniak >> Tak, oczywiście masz rację. Ja o tym pisałem wielokrotnie, nie ma to za bardzo sensu, chyba że chcesz nabić sobie posta/komentarz, bo i tak żadnego niezadowolonego nie nawrócisz. Olać to, każdy ma swój rozum i niech każdy wg niego pisze co uważa za słuszne, od tego jest Bastion.

  • Adakus2015-03-11 17:19:21

    Jakoś mnie to już nie grzeje, więc podziękuje Disneyowi. Dostanie ode mnie tylko kasę za bilet do kina.

  • Lord Sidious2015-03-11 16:59:52

    Ja tam czekam na albumy i przewodniki po produkcji filmu, te kupię i przeczytam z przyjemnością. A co do elementów fabularnych, cóż "Gwiezdne Wojny" chyba najlepiej jest poznawać na wielkim ekranie i to dokładnie zamierzam robić, a potem wracać do tego w domu na BD czy na czym tam wydadzą.

  • Mister S.2015-03-11 15:44:28

    Apel do niezadowolonych, Apel do niezadowolonych:

    Disney robi nowe książki to złe stwierdzenie. Disney tylko daje pieczątke DO DRUKU, lub daje coś na zlecenie. Poza tym jak już napisał Fantomasek niektórzy zachowują się jak dzieci. Mieliście stary kanon-było happy jak w piosnece Pharella Williamsa. Macie nowy kanon-żalicie się nad starym EU, jakbyście słuchali The Heart Ask Pleasure First lub czepiacie się Disneya. Zrozumcie wreszcie:

    1. Czego się spodziewaliście?
    2. Nie psujcie niektórym pozytywnego nastawienia do nowych produkcji.
    3. Książki ze starego EU WCIĄŻ ISTNIEJĄ, nikt nie zabrania wam ich czytać bądź kupować, a jeżeli jakiejś nie znajdziecie to poszukajcie na aukcjach internetowych.
    4. Bardziej pozytywnie! Jeszcze książki nie wyszły a wy już dosłownie oceniacie książki po okładce.
    5. Książeczek dla dzieci było już wcześniej i ja osobiście nie zaliczałbym ich do nowego kanonu.

    Żeby potem nie było: "Niee mów nam co robić", mówię: każdy ma swój gust, a jeżeli coś wam się nie podoba szukajcie w tym dobrych stron.

  • Nahen2015-03-11 14:18:26

    A czym powalił Cię Avatar? ;) Jeśli można ;) Bo poza efektami i "pierwszym duzym" filmie 3D jakoś cala reszta czyli aktorstwo, fabuła to taka jakas oklepana i nic nie wnosząca...

  • losiu412015-03-11 13:31:32

    Ja powtarzam po raz kolejny, że abym wydał kaskę na nowe EU musiałyby stanowić one nową jakość, a ponieważ po tym co zobaczyłem w Tarkinie jej nie widzę to wszystkim życzę miłego czytania. Podobnie jest z filmem trylogia prequeli nie stanowiła nowej jakości, ale ją łyknąłem. Teraz EP VII musiałoby mnie powalić jak Avatar, żebym jeszcze się wkręcił, za stary już jestem

  • Buczyfer2015-03-11 13:23:53

    Ja też cierpię po EU ale przyznaję, że na nowo kanoniczne książki czekam jak cholera... czytałem wszystkie książki SW na bieżąco, braki dawno nadrobiłem i teraz jestem... wyposzczony. Chciałbym w końcu dorwać coś nowego z SW do czytania!

  • Freed2015-03-11 13:00:42

    Za taką potwarz, jaką z całą pewnością było usunięcie kanonu, najbardziej uczciwym postępowaniem z naszej strony byłoby obrzucenie siedziby Disneya słoikami z kac-kupą. Jednak jako młodzi i kulturalni ludzie niestety tego nie zrobimy.

  • Rusis2015-03-11 12:54:19

    Nie jestem w ogóle zainteresowany tymi zapowiadanymi pozycjami. Wolałbym kontynuację przygód Bena i Vestary, oraz trylogie "Sword of the Jedi" o Jainie Solo-Fel. [4]

  • SW-Yogurt2015-03-11 12:53:31

    A czy ja napisałem, że bojkotuję? Nie, po prostu zmieniłem podejście do SW. Kiedyś traktowałem je, hmmm, bardziej osobiście. Teraz to dla mnie zwykły produkt.
    Oprócz kilku rzeczy, które pewnie kupię, jeśli znajdę czas i ochotę, mam praktycznie wszystko co zostało wydrukowane w PL. Po kasacji EU, z pewnego punktu widzenia, to makulatura zajmująca kilka ładnych metrów bieżących półek. Nie będę już wydawał kasy na kolejne książki, które przy okazji E_X staną się nieistotne, bo będą kogoś ograniczały. Ale jeśli bez wydatków będę mógł je przeczytać, to czamu nie?
    A do kina pójdę. Lubię. Ale pewnie raz. Nie tak jak przy okazji pierwszych Gwiezdnych Wojen, gdy odwiedziłem chyba wszystkie wrockowe kina. Nie pamiętam, czy byłem na nich w Gigancie (mara mi się, że tak), ale takie perełki jak Wodnik, czy Światowid odwiedziłem. W sumie, wtedy, równe 20 razy. ~:)

  • Adam Vader2015-03-11 12:53:16

    U nas pewnie nie ma żadnych tajnych spotkań i dostaniemy przetłumaczone dopiero po premierze filmu :(

  • Nahen2015-03-11 12:00:59

    Ale jak to tak? Jak bojkotwać to bojkotować a nie do kina jeszcze iść nakręcać tym złym koniunkturę... :P

  • SW-Yogurt2015-03-11 11:52:06

    Będą we wrockowej Bibliotece Miejskiej, to może przeczytam. Nie będzie - trudno. Tak, czy siak, kasy ode mnie już nie dostaną (z wyjątkiem jednorazowego biletu do kina).

  • Nahen2015-03-11 09:36:33

    Nestor nawet nie wiesz kiedy taki drąg może okazać się przydatny, więc i to może być w szczególnych okolicznościach "zbawienne" ;)

  • Nestor2015-03-11 09:14:12

    Potwierdzam to co pisze Freed (niegdyś Freedon Nadd von Żulew), ale w przeciwieństwie do twardogłowych fanów zamierzam dalej bawić się w SW na dotychczasowych zasadach. Mimo tego drąga w pupie jakiego wsadzili mi moralni kowboje z Burbank.

  • darth sheldon hiszpański inkwi2015-03-11 08:30:21

    Jeśli Amber nie wyda tych książek, to sami je przetłumaczmy, w Ameryce tak zrobili m.in. z wiedźminem, a w Polsce z Potterem.

  • Darth Zabrak2015-03-11 08:24:57

    Fantomasek >> Chyba nie zrozumiałeś. Po pierwsze, nie kapujesz na czym polegają internety, takie strony jak Bastion i wiele innych, służą dyskusjom na dany temat, jeżeli Ty oczekujesz że ludzie zawsze będą się ze wszystkim zgadzać i wszystkiemu przyklaskiwać jak w Korei Północnej, to powiem że bardzo naiwny z Ciebie człowiek.
    Po drugie, moje osobiste zdanie na ten temat jest trochę inne, dawno pogodziłem się ze skasowaniem kanonu, a teraz chyba nawet to popieram, nie narzekam na te przyszłe książki z newsa których jeszcze na oczy nie widziałem. Staram się napisać coś w kontekscie ogólnego zjawiska jakim jest narzekanie, żeby nie powiedzieć hejt, na tej stronie. To znaczy że jeżeli piszę że ludzie się o coś troszczą, to nie znaczy że ja się troszczę, kapujesz?
    Po trzecie, zdanie zaczynamy z dużej litery.
    A po czwarte, ludzie mają prawo pisać to co chcą, (zgodnie z ortografią i bez obrażania kogokolwiek) jak hejtują to niech hejtują, to już każdego z osobna sprawa co pisze, najwyżej taki pierwszy lepszy sam się ośmieszy i tyle, także luźna guma.

  • darth sheldon hiszpański inkwi2015-03-11 08:22:45

    Jeśli wyjdą w Polsce to kupię, nawet książki dla dzieci, mój 9 letni brat bedzie zadowolony, oczywiście jeśli mu je przeczytam bo i nie lubi i nie za dobrze czyta.

  • Bazy2015-03-11 07:53:08

    Poza tym J.A(mber) na 100%!

  • Bazy2015-03-11 07:52:39

    Książka z perspektywy C3-PO, albumy z naklejkami i wiele powieści młodzieżowych, oraz tylko jedna zapowiedziana powieść dla dorosłych

    (*&#%(&*^#*(&*^&#@^@#^&*@#(*%* i jeszcze &**(#***

    EU [*]

  • Fantomasek2015-03-11 07:19:26

    ty się troszcz o swoje dzieci jeżeli takowe posiadasz a nie wymyślone historie :D. Biedaki się troszczą :) i co z tej Waszej troski wynika? :>

  • Halcyon2015-03-11 06:59:01

    Nie jestem w ogóle zainteresowany tymi zapowiadanymi pozycjami. Wolałbym kontynuację przygód Bena i Vestary, oraz trylogie "Sword of the Jedi" o Jainie Solo-Fel. [3]

  • Darth Zabrak2015-03-11 06:47:50

    Dlaczego uczerwieniono tytuł newsa?
    Fantomasek >> Mylisz się niestety. Ludzie którzy są od pewnego czasu zaangażowani w SW, będą narzekać i bardzo dobrze. Czemu? Ponieważ troszczą się o to uniwersum, gdyby się nie interesowali to mieliby to wszystko gdzieś i byłaby głucha cisza na Bastionie. Ludzie są za malutcy by wpłynąć na politykę Lucasfilmu i Disneya, to nie znaczy że mają zgadzać się na wszystko co im władza nasunie, z prądem płyną tylko małe rybki. A Bastion drogi kolego jest właśnie od tego, (zrymowałem) by wszystko co nam leży na wątrobie, a co dotyczy SW, wyłożyć na klawiaturę, podzielić się tym z podobnie myślącymi, przedyskutować to. Wolisz żeby ludzie stali na ulicy z transparentami z takimi hasłami jak "Won z Di$neyem!", albo "Oddajcie nasz kanon!" i tym podobnymi? W ogóle to uważam że nasz polski rząd nawet nie ma pojęcia ile zawdzięcza Bastionowi, myślą że rolnicy albo górnicy są groźni? Pff, to ciekaw jestem co by powiedzieli na armię nerdów, pokroju Sellera? Za to poświęcenie tej stronie należy się pokojowa nagroda Nobla :D.

  • Krogulec2015-03-11 01:15:29

    Ani złotówki ode mnie nie dostaną. Tytuły, które padają są tak idiotyczne i prostackie zresztą, że aż żal słów na komentowanie tego.

  • Lord Bart2015-03-10 23:49:16

    chociaż na drugą nogę jak miałbym widzieć kontynuację bachorów Skywalker-Solo... mam nadzieję, że po EVII nie będą mieli dzieci. Albo jakoś normalniejsze :P

  • Freed2015-03-10 23:35:00

    Odczuwam wstręt i obrzydzenie na myśl o Nowym Kanonie. Jest on obrazą dla całego uniwersum Star Wars i wywołuje u mnie już od prawie roku uczucie ciągłego zniesmaczenia.

  • Nahen2015-03-10 23:32:58

    Ciiiiszaaa !!!!
    EU umarło !!!
    Tworzy sie nowy kanon !!!

    Wszyscy którym to nie odpowiada proszę WYJŚĆ !!! i ostatni niech zgasi światło !!!

    Ja sobie posiedzę po ciemku i po cichu i będę sie cieszył wszystkim tym co będzie nowe :P

  • Shedao Shai2015-03-10 23:29:22

    <rzyg>

    Nie jestem w ogóle zainteresowany tymi zapowiadanymi pozycjami. Wolałbym kontynuację przygód Bena i Vestary, oraz trylogie "Sword of the Jedi" o Jainie Solo-Fel. [2]

  • p4v2015-03-10 23:25:23

    Fantomasek, nie będziesz nam mówił jak mamy żyć!
    Czyli według ciebie nie można być fanem SW, jeśli nie chcę się wspierać nowych produktów z nowego kanonu?
    I kto tu brzmi głupkowato.
    Poza tym EU częściowo nadal jest minimalnie rozwijane poprzez grę SWTOR i krótkie historie jakie ukazują się ostatnio na ich stronie.

  • Nahen2015-03-10 23:25:00

    Haj, hajsem ;) Ale jest szansa, że przy uruchomieniu takiej kasy i takiej "machiny propagandowej" może kilka z zapowiadanych pozycji będzie na poziomie ;) Raczej nie myślę o komiksach i książkach dla dzieci ;) Na bank można być pewnym, że choćby pozycje w stylu albumów powinny być na wysokim poziomie choćby czysto "technicznym".

  • sasza2015-03-10 23:16:32

    Mam nadzieję, że naprawdę coś się ruszy w sprawie polskich wydań, już nawet pomijając, że są po angielsku, to ceny amerykańskich hardcoverów są zabójcze.

  • Lord Bart2015-03-10 23:06:02

    haaaaaaajs!

  • Alex Wolf2015-03-10 23:01:45

    Petycję do Amberu w sprawie książek , of course :)

  • Alex Wolf2015-03-10 23:00:51

    Popieram :)

  • Zakrza2015-03-10 22:56:27

    Fantomasek, pozamieniałeś się z Filonim na mózgi? Jeden fan jest malutki, ale jak się odwróci więcej ludzi to już będą mieli kłopot.

    Niestety to nie nastąpi :(

  • Karwan892015-03-10 22:34:39

    @Payback mam to samo:(
    Wobec czego kolejny raz ponawiam prośbę, aby ktoś z Bastionu, kto pewnie ma jakiś namiar dobry do kogoś z Amberu, poprosił o jakieś oświadczenie, nawet krótkie, zwięzłe w stylu "nie ma i nie będzie wynocha!", ale żeby łaskawie cokolwiek powiedzieli :)

  • Payback2015-03-10 22:16:07

    widząc temat w dziale książki klikam, czytam artykuł i zawsze i niezmiennie jestem zawiedziony, że to nie wieści z Amberu

  • Fantomasek2015-03-10 21:54:08

    Jesteście jak rozżalone dzieci, którym zabrano lizaka dano drugiego, ale wciąż rozmyślacie o tym pierwszym :D MAcie problem, a najgorsze jest to, że nic z tym nie możecie zrobić i to was dobija. Albo się zamkniecie w swoim własnym skończonym świecie, albo całkiem zrezygnujecie z tego uniwesum lub je zaakceptujecie. Innej drogi nie ma jesteście za malutcy żeby cokolwiek tu zdziałać :)

  • losiu412015-03-10 21:48:26

    No cóż, życzę wszystkim przyjemnego czytania. Słowa Kennedy tylko utwierdzają mnie w przekonaniu że SW niestety się skończyło.Teraz to tylko taka wydmuszka, został Revan

  • Fantomasek2015-03-10 21:46:54

    mam*

  • Fantomasek2015-03-10 21:46:36

    jeszcze nie tak dawno "nowy kanon i nie ma co czytać", teraz "nowy kanon i tak dużo na raz"... :D
    Mariobaryla ma się śmiać, płakać czy użalać nad Tobą? :>

  • Darth Zabrak2015-03-10 21:43:13

    Póki co to zainteresowała mnie jedna książka, Star Wars Aftermath. Ciekawe ile będzie czego, ma być 20 książek, ale wątpię by było wiele książek dla dorosłych, większość zapewne będą miały głupiutkie młodzieżówki i książeczki dla dzieci. To bardzo dobrze, mój portfel z pewnością odetchnie z ulgą :P.

  • Jenari2015-03-10 21:18:27

    A spośród tych 20 książek tylko 2 pożądne, a reszta pewnie same chłamy.

  • Mariobaryla2015-03-10 21:07:59

    We wstrząsającej fandomowym półświatkiem ekskluzywnej wiadomości poinformowano o nowej, niespotykanej dotąd nie tylko w uniwersum Star Wars, ale i w całym przemyśle rozrywki strategii wspierania premiery filmu zalewem powiązanych z nim pozycji. Po raz pierwszy w historii premierze nowego filmu z uniwersum Gwiezdnych wojen towarzyszyć będą inne sygnowane logiem Star Wars produkty. Celem zapewnienia lepszej aklimatyzacji, ilość produktów na półkach będzie zwiększać się wykładniczo do czasu premiery. Jak przypuszczają niektórzy badacze, największe nasilenie premier pokrewnych filmowi pozycji może - choć nie musi - nastąpić w okolicach jego debiutu. W kuluarach mówi się też o tym, że nowe historie będą prawdopodobnie powiązane z bohaterami nowych filmów. Analitycy sugerują, że część z tych produktów może być skierowana do odbiorców w wieku dziecięcym, którzy, jak powszechnie wiadomo, od wielu lat mają problem ze znalezieniem swojej niszy w uniwersum, które wyraźnie cierpi na brak pozycji przybliżających im nieistniejących w powszechnej świadomości bohaterów niszowych filmów z poprzedniego stulecia.

    Informację tę skomentowała Kathleen Kennedy, nowo namaszczony bóg imperator Lucasfilmu. "To ważne, by zamknięte w skostniałych ramach kinowej narracji uniwersum otworzyło się w końcu na inne formy fabularnego przekazu. Chcemy uniknąć popełnionych w poprzednich latach błędów. Pogrążonemu w artyzmie George`owi Lucasowi zabrakło żyłki marketingowca, nie wykorzystał w pełni potencjału płynącego z wprowadzenia na rynek produktów powiązanych z filmami. Niedobór produktów sygnowanych tytułem filmu był widoczny szczególnie przy premierze Mrocznego widma. W ramach tworzenia Nowego Kanonicznego Wspaniałego Świata wprowadzimy markę na zupełnie nowe tory, dzięki czemu stanie się ona mniej niszowa i trafi do szerszego odbiorcy. Sądzimy, że poszerzenie ukazanych w kinie historii może w sposób pozytywny wpłynąć na bogactwo i siłę oddziaływania przedstawionego świata. To zupełnie nowe doświadczenie dla fanów, mamy nadzieję, że będą tym podekscytowani równie mocno, jak my."

    Przypominamy, że dodatkowe informacje o losach filmowych bohaterów widzowie mogli odnaleźć jedynie w specjalnym filmie świątecznym.

  • Keran2015-03-10 20:58:28

    Hmm nie jestem zadowolony. Sądziłem, że jak nowy kanon to jednak będą spokojnie wydawać książki, a nie na hurra! Wiadomo jak to było z Legendami, często wydawali po kilkanaście książek na kilka miesięcy i różnie to było z jakością. Przetrawiłem rekonstrukcje EU, ale oczekuję jednak poprawy jakości i zgodności nowych książek. Wiadomo, że w te 20 wliczają się młodzieżówki itp. Ale moje pierwsze wrażenie to niepokój.

  • Joanna2015-03-10 20:52:27

    Gratuluje "dojrzałości"

  • Jenari2015-03-10 20:48:34

    Ja już czytałem epilog epizodu 6. Nazywa się Trylogia Thrawna. Za to co zrobili powinni dać Zahnowi napisać ten nowy epilogo-prolog.

  • chris872015-03-10 20:42:40

    Jeszcze nie przexzytali/obejrzeli filmu a juz narzekaja... Polska..

  • Krych2015-03-10 20:28:41

    Na szczęście mam tylko książki z wydarzeniami z przed filmów, więc nic nie straciłem.

  • Krych2015-03-10 20:27:11

    Wogóle... Po co takie szajstwo robią?! Disney to szajstwo

  • Zakrza2015-03-10 20:23:13

    Ach, jakże bym chciał, żeby ten ich cały nowy kanon upadł.

    Ale fani tylko tak gadają: "Disney to...", a jak co do czego to wszystko kupią.

  • Freed2015-03-10 20:11:19

    Jak wynika z informacji podanych na Facebooku, to wyjdą jesienią, ale konkretnych dat ni ma. A szkoda, bo Lord Sidious nie ma już czym palić w piecu.

  • darth sheldon hiszpański inkwi2015-03-10 20:03:17

    Wiadomo kiedy te dzieła wyjdą? Przed czy po Ep7 i w jakich miesiącach

  • ShaakTi11382015-03-10 19:56:12

    Moje pieniądze... :_(

  • Fantomasek2015-03-10 19:44:11

    Ben i Vestara, fajne postacie w beznadziejnych książkach a ta cała Abeloth to chyba niewykorzystany pomysł z Harrego Pottera

  • Freed2015-03-10 19:31:58

    Nie jestem w ogóle zainteresowany tymi zapowiadanymi pozycjami. Wolałbym kontynuację przygód Bena i Vestary, oraz trylogie "Sword of the Jedi" o Jainie Solo-Fel.

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..