TWÓJ KOKPIT
0

Star Wars TV

George Lucas o serialu aktorskim...

2008-04-11 00:47:28 Imperial City Online

Nieoceniony i zaprzyjaźniony z nami serwis Imperial City Online wyłowił z czeluści Internetu wywiad z Georgem Lucasem udzielony magazynowi TotalFilm. Część wypowiedzi stwórcy Gwiezdnych Wojen pokrywa się z tym, co mówił niedawno przy okazji "Wojen Klonów" (szczegóły tutaj), dlatego podamy za ICO jedynie to co najważniejsze, a co dotyczy serialu aktorskiego i Gwiezdnych Wojen w ogóle:

- Gwiezdne Wojny pojawią się na nośniku Blu-ray, gdy ten będzie bardziej rozpowszechniony, co po wygraniu wojny formatów powinno mu zająć rok, góra dwa lata.
- Prace nad przeniesieniem Gwiezdnych wojen do technologii 3D trwają, ale proces ten przebiega wolniej niż się spodziewano. Jeśli okażą się kinowym sukcesem, to i Indiana Jones przeniesie się w trzeci wymiar.
- Lucas nie jest fanem realizmu a’la animowane Final Fantasy, więc nie dziwmy się, że kinowe/serialowe "Wojny Klonów" wyglądać będą tak a nie inaczej. Lucas zawsze szuka odniesień do czegoś historycznego, FF jest zbyt nowoczesne, zatem skierował się ku kukiełkowej serii Thunderbirds.
- Serial animowany "Wojny Klonów" docelowo ma mieć 5-6 sezonów, na które składać się będzie ok. 200 odcinków.
- Serial aktorski będzie pewną formą eksperymentu. W „Nowej Nadziei” słyszeliśmy o Imperatorze nie widząc go. W serialu zaś usłyszymy o Luke’u i o szturmowcach, ale żadnego z nich nie ujrzymy. Pomysł ten wydaje się Lucasowi mocno ryzykowny, ale „kto wie, może zadziałać lub nie”.
- Serial aktorski będzie połączeniem zabawy i akcji niczym w „Nowej Nadziei”, ale zdecydowanie bardziej przegadany. Taka opera mydlana w klimacie filmów noir z lat 40-tych.
- Prace nad „aktorskim” są na etapie tworzenia postaci (w połowie ludzie, w połowie „nieludzie”), a potem jeszcze co najmniej dwa i pół roku na stworzenie wszystkich projektów scenografii, pojazdów, strojów. Lucas chce zrobić to porządnie, wbrew panującym tendencjom, gdzie w serialach aktorzy chodzą w t-shirtach udających kosmiczne kombinezony i noszą pomalowane na zielono kaski motocyklowe.
- Nie łudźmy się, że kiedyś powstaną Epizody VII-IX. Lucas pozostawił ścisłe instrukcje, by nie powstały nawet po jego „odejściu”.
TAGI: George Lucas (1156) Serial aktorski (233) The Clone Wars (1409)

KOMENTARZE (47)

  • Clone Commander2008-05-04 14:48:58

    Trochę szkoda że nie będzie części VII-IX..

  • Talon Kurrdelebele2008-04-15 15:52:46

    Lara Notsil-> Myślę że większość z nas (a na pewno ja) ma w tej kwestii bardzo ambiwalentne odczucia. Z jednej strony wszystko to co Ty mówisz, z drugiej zaś to co mówię ja ;) W jednej rzeczy się jednak z tobą zgodzę: do porozumienia w tej kwestii nigdy nie dojdzie ;D

  • Lara Notsil2008-04-15 12:50:54

    To zmienia cała postać rzeczy. Ja byłam przekonana, że Lucas zgodził się na publikowanie przez różnych ludzi książek/komiksów itd. Myślałam, ze polega to na tym, że ktoś mu opowiada o czym napisał książke a GL jako ta wyrocznia daje werdykt idzie do druku/ nie idzie do druku. Dlatego byłam pewna, ze nawet nie on nad tym sprawuje władze tylko sztab wynajętych do tego ludzi. Ale i tak uważam, że za bardzo wieszacie na nim psy;D (ot, żeby nie było, że zgadzam sie w 100%;d). Do konsensusu nie dojdziemy nigdy ale przynajmniej wiem już o co chodzi z tą antypatią do GL;d Przynajmniej wiesz w czym Cię denerwuje;d

  • Talon Kurrdelebele2008-04-14 18:27:25

    Extination-> fajnie dowiedzieć się kolejnej ciekawej rzeczy na swój temat. No więc niestety mylisz sie po raz kolejny. Wiesz co, weź przykład z Notsil, która przynajmniej potrafi dyskutować (choć przyznaję że zachowałem się w stosunku do niej nieprzyjemnie za co naprawdę szczerze przepraszam). Wprawdzie nie zgadzam się z jej zdaniem ale przynajmniej wyciąga sensowne argumenty, które zależnie od poglądów można akceptować albo i nie. Ty natomiast nie podałeś ani jednego argumentu, a jedyne co napisałeś w swoich komentach to tępe wyzwiska kierowane w moją stronę. To nie ja tu prowadzę "wojnę słów przed biurkiem". Jeżeli masz więcej lat niż te "16" to gratuluję poziomu.

    Notsil-> Chodzi oto że GL podejmuje decyzje kierując się rządzą pieniądza, na co mamy niezliczone dowody. Niestety nie podejmuje ich konsekwentnie czego wynikiem jest spory bajzel w świecie SW a w konsekwencji niezadowolenie większości fanów. Zdaję sobie sprawę że istnieje duża część miłośników SW, którzy nie przywiązują wielkiego znaczenia do EU oraz innych rzeczy które uległy zmianom. Rzecz w tym, że trzymając się EU istniałaby jakaś stabilność w tym jakże rozbudowanym uniwersum (z czego dotychczas słynął świat SW). Zmiany które zostały wprowadzone niczego tak naprawdę nie wnoszą. Są niepotrzebne, a celem ich wprowadzenia było znaczne uproszczenie drogi twórczej, czyli pójście na łatwiznę. Problem jest w Lucasie ponieważ jest niekonsekwentny w tym co robi. Nie bierze pod uwagę fanów tylko zastanawia się jak zgarnąć kolejnych. Jasne jest po co to robi. Oczywiście że to on stworzył SW, ale jeżeli pozwala je rozbudowywać przez innych twórców (pod których produktami sam się podpisuje) to niech liczy się z tą decyzją, a nie wyłącznie z własnym portfelem. Co z tego że teraz na konferencjach mówi że SW i EU to dwie różne rzeczy... Pewnie że musi się jakoś usprawiedliwiać, po tym co robi, ale dlaczego dopiero teraz się z tym obudził? Ja naprawdę nie jestem jakimś wielkim miłośnikiem EU, a wręcz przeciwnie. Przeczytałem masę komiksów i książek, jednakże zawsze wolałem filmy, a kiedy pojawiały się nieścisłości zawsze wybierałem wersję Lucasa. Nie da się jednak ukryć, że to co on robi jest w stosunku do znacznej części fanów ogromnym nietaktem (tym bardziej że rzesze fanów nie kończą się na Polsce). Osobiście nie ma to dla mnie wielkiej wagi, mimo to rozumiem fanów, którzy cały czas na niego narzekają. Jest to irytujące oraz bardzo nie fair, i chociaż na początku nie robiło mi to żadnych różnic, tak kolejna zmiana gotuje już krew w żyłach. Myślę że większość fanów irytuje właśnie to, że robi się ich w balona. Od kilku lat odwiedzam tę stronę i uwierz, że takich przypadków było już pełno.

  • Darth Extination2008-04-14 08:33:59

    Kurrdelebele czy jak ci tam po co ty w ogole wypisujesz komentarze...jesli chcesz z kims prowadzic "wojne słow" to nie rób tego przed biurkiem..kazdy wie kiedy powstaly GW..wiec jaki jest sens pisac "Jak wszyscy zapewne wiemy, Gwiezdne Wojny, zwane przez zachodnich przyjaciół Star Wars, mają już niemalże 31 lat" w koncu sam to napisales...oszczedz sobie informacji o ktorych wszyscy wiemy...napisz cos czego nie wiemy..a tak po za ogołem..jesli chcesz krytykowac mnie i innych to naucz sie krytykowac samego siebie...napisz ze jestes 16 letnim...fanatykiem GW..pryszcze masz tak wielkie ze zaslaniaja Ci oczy i dlatego nie widzisz co piszesz...a jak dalej chcesz pisac bzdury to polecam czaterie...GL

  • Lara Notsil2008-04-14 01:22:37

    ok zastanowiłam się...i dalej mam wątpliwości a mianowicie dlaczego Lucas, który wykreował świat gwiezdnych wojen ma skreślać swoją wizje bo ktoś napisał książki i było inaczej?? biorę pod uwagę fakt, ze komuś podobała się książka A za to skrytykował B, były osoby które uważały inaczej, osoby którym w ogóle nic sie nie podobało i podobało się wszystko, wiec Lucasowi trudno by było się opierać na zarobionych dzięki nam 2 mld$. czyli zarobił te pieniądze na osobach ,którym produkty się podobały, nie podobały i które miały ambiwalentne odczucia. nakręciłby film/ seria nie olewając fanów.....ale których?? Na pewno nie wszystkich;d i dlaczego macie pretensje do człowieka, który stworzył ten świat?? weźmy pod uwagę fakt, ze jeżeli oglądamy film na podstawie książki a książka się nam podobała to nie piszemy, że film był zły tylko że książka była lepsza...dlatego, że mięliśmy porównanie. Autorem jest Lucas, który zrobił… inaczej nakręcił film, który był inspiracją dla całej reszty i jeżeli nie podoba się nam postać, której nie było w książce, dlaczego obrażać Lucasa?? to jego dziecko i ma prawo ubierać je w to co tylko zapragnie, nie ważne, że komuś podobały się spodenki, komuś buciki a jeszcze komuś czapeczka. to jest jego dziecko i ma prawo ubrać je w sukienkę (ot metafora do tego, ze ktoś woli kreskę z final fantasy a ktoś ze spirited away lub Dexter's Laboratory czy cow and chicken ewentualnie, ze w książkach było inaczej). wiec krytykujmy pomysł (tak jak zawsze się to robi w innych przypadkach) a nie twórcę, który ma pełne prawo zrobić wszystko po swojemu. a krytykować i chwalić będę po tym jak coś obejrzę a nie przed.

  • Talon Kurrdelebele2008-04-13 22:45:29

    GROM-> Tym bardziej człowiek może się pogubić ;) Osobiście też nie odczuwam ogromnego ucisku z tego powodu, chociaż znam takich co strasznie to przeżywają. Zresztą zgadzam się, że jest to dość irytujące, a napisałem to w ten sposób, by ci, co wciąż krytykują krytykę zastanowili się nad jej źródłem ;)

  • Darth GROM2008-04-13 22:36:07

    Nie którym fanom od EU w głowach się poprzewracało i to bardzo poważnie! Lubię EU, ale nie odczuwam ucisku na skroni z powodu braku spujności EU z filmem. Na marginesie GL w ostatnim wywiadzie otwarcie i zdecydowanie powiedział, że filmy i EU to dwa orębne światy.Można się z tym zgadzać lub nie, ale takie są fakty.

  • Talon Kurrdelebele2008-04-13 22:22:39

    Extination-> Najpierw jestem kobietą a teraz siedzę całymi dniami przed monitorem, a moim całym światem jest SW... Wiesz co, chyba faktycznie zacznę tak robić to może i dowiem się więcej ciekawych informacji na swój temat... n.c.

    Dobrze, niech będzie. Po kolei i na spokojnie:
    Jak wszyscy zapewne wiemy, Gwiezdne Wojny, zwane przez zachodnich przyjaciół Star Wars, mają już niemalże 31 lat. Wszystko zaczęło się od filmów. Jednakże fakt, iż zarobiły one furorę na całym świecie pociągnął ojca owego dzieła do rozszerzenia swej działalności. Niestety nie był w stanie samotnie kreować naszego ukochanego uniwersum, dlatego też świadomie zatrudnił do tego niebanalnego zadania armię twórców z najprzeróżniejszych dziedzin (np. pisarzy, rysowników itd.). Lucas zezwolił im na dowolne poszerzanie świata gwiezdnych wojen, sam zaś przestał w nim ingerować. W ten sposób przez następne 30 lat zaczął powstawać złożony, opierający się na niezliczonych źródłach świat zwany Expanded Universe. Fani chcąc, nie chcąc akceptowali ów "świat" przyzwyczajając się do nowych historii, postaci, statków i światów (nieszczęsny kashyyyk). Sam GL zarobił na tym (jeżeli dobrze pamiętam) około dwóch miliardów $. Wszystko było poukładane- miało swój porządek. Jednakże jakieś 11 lat temu papcio Luca$ postanowił powrócić do swego porzuconego dziecka. Z początku nie było to bardzo odczuwalne. Niestety ofiary były nieuniknione. Dla EU nadciągały mroczne czasy. Zmiana za zmianą = ofiara za ofiarą, a jest ich już bardzo wiele. Nie będę wymieniać, bo zakładam że są wam dobrze znane. Jedno jest pewne. Ten poukładany świat- harmonijny, logiczny a co więcej (!) sensowny stał się ofiarą ingerencji, które wprowadziły chaos, niedopowiedzenia a za tym idąc niepewności i niepokój wśród wszystkich fanów. Nie wiedzieli w co mają wierzyć, komu ufać i co zaakceptować! Stali się piłeczkami odbijanymi przez rządzę pieniądza i niekonsekwencję podejmowanych decyzji. Nie zrozumcie mnie źle... Cieszę się że nakręcono nowe epizody. Cieszę się, iż moje ukochane uniwersum wciąż idzie do przodu! Martwi mnie jednak wspomniana już wcześniej niekompetencja... Wprowadzone zmiany burzące dotychczasowy porządek nie są wcale potrzebne! Niczego nie wnoszą, a jedynie czemu służą to sprzedaniu produktu szerszej rzeszy publiki! Dlaczego więc MY FANI, od tylu laty wierni naszym Gwiezdnym Wojnom jesteśmy tak traktowani? Dlaczego nas się olewa, skoro w gruncie rzeczy te 2 miliardy w kieszeni "ojca" SW były mu wręczone przez nas. Dlaczego my jesteśmy pomijani skoro właśnie dzięki nam ten cały biznes się jeszcze kręci... Dzięki tym wszystkim książką, komiksom, grom itd.... Nas się nie szanuje a my się mamy jeszcze ślinić na każdy numer Lucasa? "Bo fani i tak pójdą do sklepu, i tak kupią najnowszą, setną, i znowu zmienioną wersję DVD". Jeżeli więc dalej zamierzacie ślepo bronić ideałów to się zastanówcie, tym bardziej, że dyskusji na ten temat było już na tej stronie setki. Fani narzekają bo mają do tego prawo. Oczywiście zawsze mamy wybór. Nie zmienia to jednak faktu, że nie jesteśmy traktowani fair. Zastanówcie się, naprawdę.
    Jeżeli nie czujecie się przekonani, to mimo wszystko zapraszam was do archiwum. Nie trzeba "siedzieć przed monitorem po całych dniach" żeby cokolwiek tam znaleźć.

  • Lara Notsil2008-04-13 21:58:58

    a ode mnie przekaz, zeby zmniejszyli ilość odcinków the clone warsów;d i przy okazji moze coś przywałszcz sobie na własnośc bez wiedzy Lucasa;d a później się pochawl;d

  • SzakaL_PL2008-04-13 21:37:44

    Muszą być dalsze części!! :( Jak nie to jadę do Lucas! Coś przekazać?!

  • Darth Extination2008-04-13 21:13:32

    koles nie mam nic do nadrobienia...wrecz odwrotnie ty musisz nadrobic kilka lat rzeczywistosci bo na internecie i SW swiat sie nie konczy zeby siedziec przed monitorem po calych dniach...

  • Lara Notsil2008-04-13 19:05:44

    uczyli, ale najtrudniejsze w tym wszystkim było "co autor miał na myśli", ale uczyli również, że kiedy nie mamy nic do powiedzenia lub nie znamy na coś odpowiedzi to żeby nie obrażać kogoś tylko po raz drugi wyjaśnic o co nam chodzi... ale słyszałam, ze nauczyciele ciagle strajkują, więc mozliwe, że na lekcji poświeconej temu tematowi nie było ich w szkole

  • Talon Kurrdelebele2008-04-13 18:46:40

    Lara Notsil-> a czytania ze zrozumieniem w szkole nie uczyli?
    Extination-> jestem płci męskiej jeśli to cię boli

    Jak dla mnie ciekawym pomysłem byłoby zrobienie czegoś w stylu dark empire, bo w gruncie rzeczy cała saga kręci się wokół sidiousa oraz rodu skywalkerów. Tak przynajmniej McCallum wreszcie mówiłby prawdę, że będzie "bardzo mrocznie" ;D

  • Sky2008-04-13 15:04:51

    Extination -> no to masz 5 lat do nadrobienia, "chłopie". A najlepiej to się schowaj ze swoimi odkrywczymi komentarzami, skoro nawet nie rozumiesz do czego służą.

    A jeszcze co do EVII - IX - wątpię, by Lucas wymyślił coś efektownego. Teoretycznie mógłby to wpakować w okres pomiędzy NEJ a Mrocznym Gniazdem, ale... cóż, moim zdaniem nie wymyśli czegoś bardziej efektownego od NEJ, co zasługiwałoby na osobne filmy... Więc jeśli chodzi o nowe epizody, to ja idę za tłumem - dla mnie tylko i wyłącznie trylogia Thrawna, a nie coś nowego.

  • Lara Notsil2008-04-13 13:34:18

    czyli w komentarzach można tylko iw yłącznie krytykować, narzekać, obrzucać kogoś błotem, mieć zdanie tylko i wyłącznie takie jakie Ty masz czy o co chodzi? ktoś kto nie ma za złe lucasowi, że żyje, istnieje, że robi filmy nie może się wypowiedzieć bo albo odsyłają go do archiwum..... albo jak mnie wogóle nie pozwalają pisać;d

  • Darth Extination2008-04-13 13:01:59

    Jak bys chcial wiedziec babo to ostatni raz logowalem sie jakies 5 lat temu i nie mam czasu na czytanie archiwum..."chlopie"

  • Talon Kurrdelebele2008-04-13 12:48:57

    znowu to samo... ludzie, ile można? Zajrzyj sobie do archiwum chłopie. Tam jest pełno takich dyskusji...

  • Darth Extination2008-04-13 10:19:37

    moze jak wam Lucas tak bardzo przeszkadza to zarejestrujcie sie na na jakiejs stronie z pokemonami albo innym shitem....sie KUR... zastanówcie co nie ktorzy bo gdyby niem ten idiota to nie bylo by SW...i oceniajcie siebie w ten sposob a nie ikone filmów Fantasy...bo Lucas to człowiek LEGENDA..

  • Talon Kurrdelebele2008-04-12 13:48:33

    SW w 3D... Bomba, ale Indiana? Jakoś przy konwencji jaką narzucili Spielberg I GL ten nowy pomysł nie wygląda najlepiej

  • Shedao Shai2008-04-12 12:49:25

    Darth GROM, jasne, chętnie byśmy obejrzeli następne filmy, myślę że nie ma fana który by nie obejrzał, ALE.

    Ciężko byłoby wpakować gdzieś w ramy czasowe nową trylogię, bo już do 40 ABY jest zapchane, a przed 32 BBY nie ma za bardzo sensu nic kręcić. Filmy by były na siłę. Osobiście odetchnąłem, że "filmy Star Wars" kojarzyć się będą z sześcioma dobrymi lub w miarę dobrymi filmami, a nie z dodatkowo trzyepizodową szmirą. Nie wierzę, że 7-9 byłyby dobre. I dlatego się cieszę, że ich nie będzie.

  • RodzyN jr.2008-04-12 09:57:01

    A moze to bedzie cos tak jak z nazwami epizodow np: ep2. Wielka Przygoda Jar Jara , badz ep.6 Niebieskie Zniwa??

  • Mistrz Jedi Radek2008-04-12 08:26:05

    Mozw chodzi Lucasowi, o to ze na poczatku beda klony, a nie szturmowce? Ze poczatki serialu beda mowili o okresie tak wczesnym, ze jeszcze klonowym?

    A 200 odcinkow mnie przeraza, nie wiem jak sobie poradzi ze stworzeniem spojnej i swietnej fabuly... jak zwykle??

    Jesli chodzo o to przegadanie, to mzoe Lucasowi chodzi, ze bedzie mniej efekciarskie i ze dialogow bedie wiecej nzi w nowej tryloggi, ale tyle co w starej?

  • Ptometeusz2008-04-12 08:19:43

    Darth GROM ---> to, że nie będzie epizodów 7-9 to akurat dobrze :)
    A samego newsa nie skomentuję, robili to wszyscy przede mną i nie powiedziałbym nic odkrywczego :(

  • Darth GROM2008-04-12 01:11:57

    Gunfan za to twój następny post, jest naprawdę odkrywczy.

    "Gunfan • 2008/04/11 11:52
    No i ch*j :D"

    Bez komentarza.


    Wiem, dla czego tak się wściekacie. Bo nie będzie epizodów 7-9, ale nie przyznacie się do tego, bo przecież uwielbiacie EU i to wstyd się przyznać do tego. Osobiście, jestem załamany, że nigdy nie będzie epizodów, na, które tyle lat już czekam i właśnie to jest najsmutniejsza informacja. Na marginesie miałem rację, że filmy i EU dla GL to dwa odrębne światy o tej samej tematyce, mówią o tym na ICO, więc wasze pitolenie o spójności EU z filmem o kant d..y rozwalić. Natomiast informacje o serialu aktorskim zaczynają mnie coraz bardziej martwić.

    Światełko w czarnym tunelu już zgasło. Życie nie ma już sensu.

  • Vergesso2008-04-11 21:02:13

    "W serialu zaś usłyszymy o Luke'u i o szturmowcach, ale żadnego z nich nie ujrzymy."

    BUAHAHAHAHAHAHA dobry żart. Czy Lucas i jego ludzie zdają sobie sprawę, jak mogą zaprzepaścić serial, jeśli pozbawią go szturmowców? Taki wspaniały okres pomiędzy ROTS a ANH, okres budowania nowego ustroju w galaktyce, okres protestów i buntów, okres narodzin Rebelii, okres tworzenia imperialnej administracji.........tyle rzeczy związanych z Imperium i nie będzie szturmowców? Mam nadzieję, że to tylko chwyt marketingowy by fani zajęli się tematyką serialu, inaczej jeszcze Lucas wpadnie na pomysł by w serialu w ogóle nie pojawiało się Imperium Galaktyczne.......

  • Quarior2008-04-11 20:04:46

    - Serial animowany "Wojny Klonów" docelowo ma mieć 5-6 sezonów, na które składać się będzie ok. 200 odcinków.
    Kogoś tutaj konkretnie poje...
    -W serialu zaś usłyszymy o Luke'u i o szturmowcach, ale żadnego z nich nie ujrzymy.
    Nawet szturmowców nie będzie 0.o? To o czym ma być ten serial xD?...

  • RodzyN jr.2008-04-11 19:51:37

    Winters - Epizody koncza sie na smierci Anakina , zreszta byl wczesniej news , gdzie lucas wyraznie to powiedzial , a jak chcesz nowe epizody to dolacz do fanowskiego projektu o Thrawnie.

    Lara ma racje skoro macie narzekac to nie ogladajcie , ja sie ciesze na mysl o serialu TCW. Aktorski z kolei mnie martwi jezeli to bedzie cos na zasadzie "Tajemnice Smallville" to ja podziekuje , ale nie bedzie tak ,ze nie obejrze bo napewno pokusze sie o to ,zeby zobaczyc co ten Lucas wymyslil.
    Jakby zrobil cos na zasadzie Lost to bylo by fajne , wciagajace i bylo by to uczucie wkurw**nia gdy konczy sie odcinek i z niecierpliwoscia czeka sie na nastepny.

  • Shedao Shai2008-04-11 19:46:11

    "Lucas chce zrobić to porządnie, wbrew panującym tendencjom, gdzie w serialach aktorzy chodzą w t-shirtach udających kosmiczne kombinezony i noszą pomalowane na zielono kaski motocyklowe."

    ...
    ...

    ...


    o.O

    niech to Luca$ może zrobi tak daremnie jak BSG, SG czy Firefly. Bo jak zrobi po swojemu, to grono fanów SW zrobi się takie elitarne, że nikt nie będzie wiedział kto do niego należy :P

    Star Wars to zawsze była komercha, tak jak cała popkultura, ale dotychczas to nikomu nie przeszkadzało, bo za nasze maneje dostawaliśmy produkty wysokiej klasy: dobre filmy, dobre książki, dobre komiksy. Obecnie komiksy są w odwrocie, filmów już nie ma i nie będzie (chwała Bogu), w planach są dwa seriale które 60% fandomu skreśla z miejsca już teraz i tylko książki jeszcze trzymają poziom.

    Źle się dzieje w Star Warsach, oj źle.

  • Foleb2008-04-11 18:01:17

    Moim zdaniem jest to żenada dla Lucasa że bawi się w jakieś seriale. "The Clone Wars" może będzie jeszcze w porządku ale 200 odcinków, to jest już troche przesada.

  • Gunfan2008-04-11 16:16:27

    Czekamy na dobre, dla odmiany, wieści :D

  • Lara Notsil2008-04-11 15:48:45

    skoro tak to po co czekasz na serial aktorski i animowany skoro maja byc takie beznadziejne, takie olewajace fanow i wogole takie do d..py?? bo ja naprawde nie rozumiem. uwazam ze serial aktorski i animowany jest złym pomyslem ale nie wypisuje jaki do lucas jest beznadzieny, olewatoski... skoro nie lubie czytac komiksow to nie wypowiadams ie na ich temat ani ich nie kupouje tym bardziej ich nie oczekuje;d wiec wytlumaczcie mi skoro to wszystko jest dla was takim dnem totalnym, ze postacie nie takie, ze padawanka a ze kolory albo jeszcze cos innego to po kiego ch..ja sledzicie to wszystko...żeby pomarudzic, ponarzekac??

  • Oskarowca2008-04-11 15:47:10

    tak się cieszyłem odliczałem dni do premier no cuż każda saga ma swuj począte i konec wiem że to koniec

  • the chosen one2008-04-11 15:29:22

    200 odcinek
    nie wiem jak to przeżyje

  • Gunfan2008-04-11 13:30:01

    Lara: ale to ty się tu niezdrowo podniecasz ;) Przyzwyczaj się, że na Bastionie EU jest darzone wielką estymą i często jeździ się tu po Dżordżu. Inaczej co drugi news będzie pełen takich "dyskusji" jak niedawno ta między tobą, GROMem i Ptometeuszem.

  • Lara Notsil2008-04-11 13:05:00

    JAK SIĘ NIE PODOBA TAKA KONCEPCJA TO ZAPROTESTUJCIE!!! POKAŻCIE SWOJE NIEZADOWOLENIE W SPOSÓB TAKI, ŻE NIE PÓJDZIECIE DO KINA, NIE DACIE MU ZAROBIĆ, WTEDY ZROZUMIE, ŻE JEGO KONCEPCJA JEST FATALNA!! ZAMIAST PIERD...IĆ GŁUPOTY JAK TO LUCAS JEST NIE FAJNY POPROSTU NIEOGLĄDAJCIE, NIE CZYTAJCIE I NIE SŁUCHAJCIUE A BĘDZIECIE ZDROWSI!!!!!!!!!!!!!!

  • Apophis_2008-04-11 12:54:16

    W tym wywiadzie Lukas też skrytykował i obrzucił błotem EU mówiąc, że nie ma to nic wspólnego ze Star Wars :0 Można poczytać więcej na ICO.

    Idiota. Spalić go.

  • Włochacz2008-04-11 12:04:26

    Tyle czasu do aktorskiego???Jak sie pojawi, to chyba bedziemy juz żyć w realiach SW...:(

  • Krogulec2008-04-11 10:35:04

    http://film.onet.pl/0,0,1727177,wiadomosci.html

  • Gunfan2008-04-11 09:26:50

    Dołączam się do poprzedników. Brak szturmowców, wzmianki o Luke'u (no taa, cała galaktyka go znała już przed ANH, jasne), opera mydlana, bardziej przegadane niż ANH - ogólnie do dupy. Oj, Dżordż... Sprawiasz, że bycie fanem twoich wypocin bywa zajebiście trudne :/
    Poza tym jeszcze dwa i pół roku na dogranie projektów do serialu??? Jezu, to kiedy on się pojawi?
    Natomiast wzmianka o inspiracji Thunderbirdsami wiele tłumaczy...

  • Kasis2008-04-11 09:06:40

    BEZ SZTURMOWCÓW??!! Jak to?? Ja myślałam, że ci jacyś bohaterowie tego serialu od czasu do czasu będą mieli do czynienia ze szturmowcami. Przecież to ma być serial o czasach Imperium. Rick mówił o bazach Imperium i Rebeli, jak zwykle stulał? Nie rozumiem, bardzo mnie ta informacja zmartwiła:(
    No i dobrze, że nie będzie Luke'a. Ale nie wiem też kto miałby o nim mówić:/ Po co? W tamtym okresie nie jest ani znaną, ani ważną postacią.

    Czyli Lucas zabiera SW ze sobą do grobu, zazdrośnik jeden:P

  • JAX02008-04-11 08:43:20

    Luke'a nie zobaczymy, ale o nim usłyszymy-rozumiem; ale bez Szturmowców ?! co to ma być: Klan, Plebania, czy coś ?!

  • Yeleniu2008-04-11 07:59:37

    Hmm, a właśnie takie niby Final Fantasy w realiach Star Wars to by było coś... Ale nie, zamiast tego dostaniemy mordy jak tępym nożem z kory wyciosane...

  • Winters2008-04-11 07:46:20

    CO za.....! Jak to nie będzie Luke'a. Do tego ta notka o braku następnych epizodów. Lucas nie szanuje fanów!

  • Sky2008-04-11 01:44:59

    "Nie łudźmy się, że kiedyś powstaną Epizody VII-IX. Lucas pozostawił ścisłe instrukcje, by nie powstały nawet po jego "odejściu"."

    Cóż, to moim zdaniem ostatecznie rozwiązuje wieloletnie dyskusje co do tych projektów...

    I żałuję, że nie jest fanem realizmu. Co za fajfus :/ Coś a'la Final Fantasy/Ostatni lot Ozyrysa w klimatach SW... to by było coś...

    A serial aktorski mnie niepokoi. Po co mówi że będzie dobry od strony technicznej, skoro to jest oczywiste? W końcu to LucasFilm. Bardziej mnie niepokoi, że pomiędzy odcinkami genialnymi znajdziemy tzw. zapychacze. Nawet najgenialniejszy Lost się od tego nie uchronił. No i klimat "Nowej nadziei" mnie niepokoi lekko... ale wszystko lepsze od kwadratowych ryjów. Przynajmniej się przed znajomymi nie będę wstydził, że oglądam Cartoon Network 3D w wieku lat 20.

  • Krogulec2008-04-11 01:14:50

    "Taka opera mydlana" wtf?

  • Wedge2008-04-11 00:48:26

    "W serialu zaś usłyszymy o Luke'u i o szturmowcach, ale żadnego z nich nie ujrzymy." - serial aktorski poświęcony Imperium i brak szturmowców???? WTF???

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..