TWÓJ KOKPIT
0

Mroczne widmo

„Mroczne widmo” jutro w Polsacie

2018-07-05 07:05:13



Tym razem saga „Gwiezdne Wojny” po latach wraca do Polsatu. Zaczynamy oczywiście od I Epizodu, czyli „Mrocznego widma”. Emisja planowana jest na piątek, 6 lipca 2018 o godzinie 20:05 a jej powtórka na niedzielę, 8 lipca 2018 o 10:25. Jednocześnie film będzie można oglądać także w Polsat HD.



Początek słynnej gwiezdnej sagi. Dwaj rycerze Jedi Obi-Wan (Ewan McGregor) oraz mistrz Qui-Gon Jinn (Liam Neeson) przylatują na planetę Naboo, aby zażegnać konflikt z Federacją Handlową. Okazuje, że konflikt jest tylko przykrywką do inwazji na planetę. Rycerze Jedi ratując królową Amidalę zatrzymują się na planecie Tatooine, gdzie poznają obdarzonego mocą młodego niewolnika - Anakina Skywalkera.

„Mroczne widmo” to pierwszy chronologicznie film otwierający sagę. Wyreżyserowany i napisany przez George’a Lucasa miał premierę w 1999. Występują: Ewan McGregor, Liam Neeson, Natalie Portman, Jake Lloyd, Keira Knightley, Frank Oz, Samuel L. Jackson, Pernilla August, Anthony Daniels, Kenny Baker, Ahmed Best, Brian Blessed, Andy Secombe, Silas Carson, Ray Park i Ian McDiardmid. Muzykę skomponował John Williams, a zdjęcia David Tattersall.

Kolejny epizod zobaczymy tydzień później.
TAGI: Ahmed Best (78) Andy Secombe (13) Anthony Daniels (228) Brian Blessed (9) David Tattersall (32) Epizod I: Mroczne widmo (664) Ewan McGregor (515) Frank Oz (108) George Lucas (1156) Ian McDiarmid (136) Jake Lloyd (34) John Williams (447) Keira Knightley (236) Kenny Baker (94) Liam Neeson (233) Natalie Portman (388) Pernilla August (34) Polsat (62) Ray Park (63) Samuel L. Jackson (298) Silas Carson (34)

KOMENTARZE (74)

  • Sentry2018-07-08 23:51:03

    Zbanujcie pokemonową princess wreszcie...

  • Rzodkiewka2018-07-07 10:02:05

    @Fantaghiro
    O Haydenie czytałam w Tele Tygodniu, już dawno temu. To chyba nawet nie był wywiad, tylko hm, parafraza jego słów, więc w sumie mogli coś przekręcić.
    Ale wciąż nie wiem, skąd pewność, że to hejt zniszczył mu karierę. Mówił gdzieś o tym? Ja raczej sądzę, że po prostu się nie przebił, dla mnie to bardzo przeciętny aktor, choć to pewnie nie tylko przez to, pewnie zabrakło mu szczęścia, lepsi od niego aktorzy przepadli w Hollywood, znalazłoby się na pewno paru gorszych, którzy zrobili karierę.
    Obejrzałam wczoraj i było całkiem miło. Jedyny film, w którym można trochę lubić Padme xD Ale ten dubbing! Zwłaszcza u Obi-Wana! Jego kwestie były wygłaszane drewnianym tonem, pełnym przygnębienia, to już lektor byłby milion razy lepszy.

  • YodaZgredek2018-07-07 08:31:12

    Jak dla mnie 3 najsłabszy epizod czyli TFA,TLJ,TPM a czwarty najsłabszy film z SW. TFA, TLJ, TPM, Łotr 1. Poza tym film leciał z dubbingiem dobrze że nie oglądałem

  • SW-Yogurt2018-07-07 01:43:36

    Księżniczko, czyli przy Jackie koneksje upadły? ~;)

  • DarthMati2018-07-07 01:02:56

    Lepszy epizod niż TFA i TLJ razem wzięte.

  • sylwuchna872018-07-06 23:15:30

    No na tvn zawsze było z lektorem potem na hbo puszczali z dubbingiem (stara trylogia to była masakra 😂😂😂 miałam polew na maxa) widać Polsat wziął od nich ten "super pomysł"

  • AJ732018-07-06 22:46:58

    Aaaa to już zmienia kontekst twojego zdania. W pierwszym było "gdyby nie SW", a w drugim "do występu w SW" ... co właściwie, można na upartego pogodzić, ale no wiesz, gdybać to sobie można ;)

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 22:45:12

    Yoghurt, nie zdziwiłabym się.

  • SW-Yogurt2018-07-06 22:43:57

    Leon, to był 5 lat przed SW, a po zagrała np. w Czarny łabędziu. Chyba nawet jakąś figurkę dostała, czy coś. Pewnie po znajomości.

  • Lubsok2018-07-06 22:43:05

    nawet TVN umiał puścić z lektorem. Fu** you Polsat.

  • Lubsok2018-07-06 22:42:25

    Kiedyś Polsat puszczał z lektorem. Idioci.

  • sylwuchna872018-07-06 22:42:02

    Puścili z dubbingiem chyba padne 😂 😂 😂

  • Lubsok2018-07-06 22:41:16

    Princess znów zapomniała leków. xDDDDDDDDDDD

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 22:37:40

    Po Leonie Zawodowcu Portman zagrała jakąś znaną rolę do występu w SW??

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 22:35:34

    @gwiazdor, za to mnie twoje infantylne płacze
    bawią i żenują. Bez odbioru.

  • AJ732018-07-06 22:34:28

    Tylko to - "Portman w ogóle powinna dziękować losowi bo gdyby nie SW nikt by o niej już nie pamiętał." ... Dziękuję za uwagę, nie mam więcej pytań (LITOŚCI !!!)

  • Bazy2018-07-06 22:32:50

    O Jezu, dubbing xD

  • gwiazdor902018-07-06 22:29:30

    Kobieto lecz się.. Tak Anakin super rola. Płaczek, który sam nie wie czego chce. Poza tym walka Obiego i Anakina jest jak Anakin jest po CSM. Normalna walka wojowników. Ja tez fanem postaci Obi Wana nie estem, ale Ewan zagrał super.

    Dzieciaka to nie ma co hejtować, ale Hayden zagrał słabo. Do tego postac fatalnie napisana. Płaczek który nie wie czego chce. bez swojego zdania. A wygląd to mi lata. Qui Gon był zbuntowany, miał swoje zdanie, ale wydaje mi się że wiedział gdzie dobro i gdzie zło.

    Anakin to sie podoba niestabilnym emocjonalnie panienkom. Poza tym pisałem Anakin i Vader to w gruncie rzeczy dwóch różnych ludzi. Dlatego Vader wypiera Anakina. W VI ep widać że on sam nie wie co robi po CSM i że się boi, ale trzeba syna ratować. Żeby nie to, to by tkwił.

    Natalie Portman jest fajna babką, ale zagrała beznadziejnie. Wygląd tu nie gra. Ja nie lubię płaczków, lubię jak facet to facet.

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 22:15:47

    Anakin to postać napisana i odegrana perfekcyjnie. Z rym że nie nadaje się pod publikę masową. Amidala to była z pewnością łatwiejdzaw rola- co nie znaczy że łatwa - również odegrana przez Portman brawurowo. Portman w ogóle powinna dziękować losowi bo gdyby nie SW nikt by o niej już nie pamiętał.
    McGregor rolą Kenobiego wyzwala w ludziach najbardziej pozytywne uczucia. Co jest w ogóle nielogiczne, Kenobi nie robi na przestrzeni 6 filmów NICZEGO dobrego, wręcz przeciwnie. Dokonuje najbardziej bestialskiego czynu - pozwala płonąć drugiej istocie żywcem, nic z tym nie robi, a przypominam że to czarownik który ma władze nad materią i mógł. Zachował się jak potwór bez serca i sumienia, wobec kogoś kto dał sobie za niego dosłownie uciąć rękę; mimo to wśród fandomu uchodzi za wzór cnót wszelakich. Może to kontrast z Anakinem? Kenobi jest wiecznie pogodny, ma dobry humor i banana na gębie. Skywalker ma często minę grobową i skwaszoną. No i McGregor nie wzbudza zazdrosci bo wygląda w Ep 2 i 3 bardzo zwyczajnie. Ech, i to wystarczy by zaskarbić dobie wielką sympatię pomimo tego że postać zachowuje się bardzo często podle i samolubnie. Śmieszne i nielogiczne, jak masa innych zjawisk w tym szczególnym fandomie.

  • gwiazdor902018-07-06 19:45:04

    Co do roli Anakina; to nie tyle Hayden jakoś bardzo zawalił, co ta rola jest napisana fatalnie. Rozdrgany dzieciak co sam nie wie czego chce i dał się podejśc jak dziecko. Natalie jest fatalna. A i ta rola nijaka.

    W prequelach najlepsi są McGregor, Nesson i Lee[ odtwórca Dooku]. Jackson też daje radę moim zdaniem. Dobrzy aktorzy trochę to ratują.

    I do zablokowany. Mam już 28 lat i Marvel mnie nie nie przekonuje. Jakbym miał 12-13 bym latał na każdy film. Teraz uważam, że to filmy dla 12-15 latków.

  • HAL 90002018-07-06 15:55:10

    TPM to dopiero przedsmak tego co będzie się działo w AOTC i ROTS 💗💗

  • HAL 90002018-07-06 15:54:03

    Jake Lloyd w TPM zgrał lepiej niż Benicio del Toro w TLJ, co oczywiście nie oznacza że jest lepszym aktorem, po prostu Benicio dostał za dużo swobody i "przewalił" rolę.

  • AJ732018-07-06 14:50:16

    "Tak często się dzieje", nie chodziło mi o SW - żebym znów nie był źle zrozumiany ;)

  • AJ732018-07-06 14:46:23

    @Princess Fantaghiro
    Mój błąd, nie bzdura. Miałem na myśli to, że dostając rolę w sadze tak rozpoznawalnej jak SW, można zakładać, że dla aktora będzie to niejako trampolina do dużej, często światowej kariery, a co za tym idzie - wysypu propozycji.
    Tak często się dzieje, ale nie oznacza, że jest to regułą.
    Krytyka, hejt (dzisiaj internetowy) jest wpisana w ten zawód, i nie tylko. To samo dotyczy przecież np. muzyków. Jest dla mnie całkowicie zrozumiałe, że można być bardzo rozgoryczonym gdy wymarzone oferty jednak nie napływają, kiedy oczekiwania mijają się z rzeczywistością. Ale prawda jest taka, że Hayden aktorem był średnim, a nie bardzo dobrym. Może inaczej, skoro miał tak genialną rolę (był chwalony, to prawda) to jakim cudem karierę zablokował mu masowy hejt fandomu ?. Przecież SW to powinien być tylko mały etap na drodze do kariery, prawda ?. Świat (filmowy) na SW się nie zaczyna i nie kończy.
    I na koniec, pisząc "bzdury", nie kierowałem tego do ciebie, nie bierz tego tak bardzo do siebie :)

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 13:44:46

    Ten płacz i zgrzytanie zębów <3 bo Christensen 300 razy piękniejszy.xD

  • Lubsok2018-07-06 13:39:15

    Dawać Haydena do MCU! Dobry byłby z niego Quasar.

  • bartoszcze2018-07-06 13:37:12

    Hayden mógłby zrobić prawdziwą karierę jako Groot!

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 13:35:39

    @Lubsok
    Tak masz rację. Tylko że dla 9 letniego dzieciaka to jeden pies. Wiedział że nominują go do bycia NAJGORSZYM. To było tak wstrętne, że aż brak mi słów. Że oni tam wstydu nie mieli.

  • Lubsok2018-07-06 13:29:49

    Lloyd nie dostał maliny, jedynie nominację.

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 13:26:58

    Bzdury to ty opowiadasz.
    Nikt nie mówi że byli gwiazdami światowego formatu. Lloyd zagrał świetnie, a dostał Malinę z czego już się nie pozbierał. Hayden zanim zagrał w SW miał na koncie genialną rolę w "Życie jak dom`. Fandom SW swymi śmiesznymi i nielogicznymi oczekiwaniami odnośnie postaci młodego Vadera dosłownie zmiażdżyli Christensena masą bezpodstawnej krytyki. Zniszczyli świetnie zapowiadającą się karierę bardzo dobrego aktora swoim przykrym jazgotem, i do dziś nawet leją tę ohydę na niego mówiąc w przenośni "wiadrami". To się aż brzydzi. Tym bardziej że ŻADEN z nrzekaczy nigdy nie zagrałby i nie wymówił lepiej ani jednej linijki tekstu zapodanego przez George. Jestem o tym przekonana.

  • AJ732018-07-06 13:14:27

    Dostając propozycję zagrania głównej roli w sadze, która od wielu lat wywołuje tak duże emocje, trzeba się liczyć i z tym, że przez te lata będzie się krytykowanym, a nawet i hejtowanym. Można powiedzieć, taka jest cena sukcesu, statusu gwiazdy, bycia i życia na świeczniku. Niestety, tak to wygląda i się nie zmieni.
    Tak Hayden jak i Lloyd zdawali sobie sprawę z konsekwencji jake może to wywołać. Jack Lloyd oczywiście nie, tutaj decyzję podejmowali rodzice. Wybór takiej ścieżki zawodowej nie gwarantuje - bo nie może, sukcesu. Wręcz przeciwnie, w tym zawodzie więcej jest artystycznie niedocenionych, niż usatysfakjonowanych swoją karierą. Tak Hayden, jak i Lloyd są tego znakomitymi przykładami. Tak jeden, jak i drugi byli w zawodzie po SW, grali w innych filmach, nie zdobyli tego aktorskiego szczytu, nie zostali gwiazdami światowego formatu.
    Bo po prostu nimi nigdy nie byli. Opowiadanie, że SW zniszczyły im karierę, że byli niedoceniani i świat nie poznał się na ich talencie, jest bzdurą, którą można schować między bajki. Przeciwnością tego jest bardzo wielu aktorów/aktorek, którzy stali się gwiazdami, pomimo kojarzenia ich wcześniej z jedną rolą. Tak to wygląda, i tak właśnie jest. Zresztą, nie dotyczy to przecież tylko i wyłącznie światka filmowego, prawda ?.

  • Lubsok2018-07-06 12:22:00

    Gdybym kręcił filmy w USA, to bym u siebie obsadził Haydena!

    Żeby nie było, piszę poważnie. Lubię gościa, szkoda, że nie zrobił większej kariery.

  • Princess Fantaghiro2018-07-06 12:10:51

    @Rzodkiewka

    A to ciekawe. Czytałam masę wywodów z Haydenem i nie przypominam sobie (a w tym konkretnym przypadku pamięć mam bardzo dobrą) by kiedykolwiek "żalił się, bo po SW spodziewał się masy propozycji, a nic takiego nie nastąpiło". I tak. Hejt fandomu SW zniszczył mu karierę.

  • Rzodkiewka2018-07-06 10:27:19

    Przykre, że na Jake`a i Haydena poleciał taki hejt. Z drugiej strony nie wiem, czy na pewno to zniszczyło im karierę? Czytałam kiedyś wywiad z Haydenem, w którym żalił się, że po SW spodziewał się masy nowych propozycji, a tymczasem nic takiego nie nastąpiło. Może oni akurat po prostu się nie przebili przez hollywoodzką konkurencję. Zresztą Hayden zajmuje się chyba teraz czymś innym na co dzień. Niekoniecznie musi być tak, że to hejt zniszczył mu karierę.

  • Just Luke2018-07-06 09:18:28

    śmieszni jesteście z tymi "bajeczkami dla dzieci". OT oglądałem będąc dzieckiem (starszym) i w tamtym czasie na moim osiedlu nie liczyło się NIC poza Star Wars, He-Manem i trochę później Batmanem Burtona. Pogódźcie się w końcu z tym że Star Wars to film dla wszystkich. Kto ma z tym w ogóle problem i czemu ???

  • Zablokowany2018-07-05 23:52:31

    @gwiazdor90
    Dzięki tobie wiem skąd się biorą dani filmów takich jak BvS jest mhrok więc musi to być film dla poważnych doroslych ludzi :P Tak z ciekawości ile masz lat?

    @AJ73
    Według mnie jedyne słabe dialogi mają gunganie, ale może to wina stylu jakim się porozumiewają. Co do Obi-Wana to w AoTC bardziej przypomina Bena z OT ale to zasługa tego, że jest starszy i bardziej doświadczony.

    Według mnie Portman nie zagrała tak dobrze jak np. w Leonie zawodowcu ponieważ ta rola nie pasowała idealnie do jej charakteru. Weźmy Cezarego Żaka i jego udział w Ranczu. Postać wójta jest znacznie bardziej zyciowa, podczas gdy ksiądz wychodzi jakoś tak nijako.

    Wracając do Lloyda to ja mu wierzę. Przecież to samo spodkało Haydana Christiansena a niedawno grupka ludzi obwiniła za beznadziejnie napisaną postać Rose Daewoo aktorkę, ktora ją grała.

  • disclaimer2018-07-05 22:56:39

    Otóż to. Jest bajeczką dla 5 latków.

  • Elendil2018-07-05 22:55:42

    Jak oglądać, gdy w tym czasie mecz?

  • gwiazdor902018-07-05 22:42:50

    Im dalej w las tym Mroczne Widmo jest bardziej dziecinne. Atak Klonów ma swoje plusy, ale raczej też bajeczka. Natomiast Zemsta Sithów to takie kino psychologiczne. Klimat SW jest. Są i plusy tego, ale nie oglądam z taką frajdą jak OT. TLJ jest lepszy. Mimo bałaganu. Czemu??? Bo nie jest bajeczką dla 12 latków. Odkąd zobaczyłem reklamy Marvel zrozumiałem że jestem dorosły.

  • AJ732018-07-05 21:23:02

    @Zablokowany
    No wiesz, jeden z głównych zarzutów jeśli chodzi PT to słabe dialogi ... Liam grał na "czuja", bo nie bardzo radził sobie z brakiem scenografii (XD), Ewan wypadł średnio - dopiero w AOTC dobrze "wskoczył w buty" Aleca. Natalie Portman nie zagrała tak dobrze, jak na swoje możliwości - bo aktorką świetną jest.
    Jeśli chodzi o Lloyda - przykra sprawa, bo zdaje się, że leczy się na schizofrenię :(. Zagrał jeszcze w kilku filmach, coś tam chyba nawet pisał - ale nie zgodzę się z tym, że SW zniszczyły mu karierę. To po prostu trudny zawód, z ogromną konkurencją i nie każdy ma to "coś", co pozwoli na karierę w tym zawodzie. Nawet, jeśli się zaczęło swoją przygodę z kinem od SW.

  • SW-Yogurt2018-07-05 21:13:02

    Stacja na P. nie lubi SW (i mnie). ~:(

    EI vs. Brazylia - Belgia, jasne... ~:P
    EII - Atak glonów, może... Ładne miejscówki. ~;)
    EIII ~:(, EIV ~:(((, EV ~:(( - nie ma mnie
    EVI - wrócę na pożegnanie
    EVII - pojadę na ryby, czy coś ~:P

    Bo nie sądzę, że pójdzie RO, jeśli już to w grudniu/styczniu w stacji na T. O! listopad/grudzień to dobry miesiąc na wszystko. Pogoda do d.*, zimno, ale śniegu nie ma. Nic, tylko SW oglądać. ~:)

    @AJ73 - Tyś z Wąchocka? Bo słyszałem, że tam sołtys asfalt na noc zwija. ~;)

  • disclaimer2018-07-05 21:00:42

    Wyrośli z OT i oczekiwali poziomu OT? To go dostali, a niekiedy nawet wyżej :-)

  • Zablokowany2018-07-05 20:59:58

    @AJ73
    Drewnianych dialogów nie było dużo a i aktorstwo było na dobrym poziomie w wykonaniu Liama Neesona i Ewana McGregora. Portman jako padme też była w moim odczuciu przekonowywująca.

    Co do Jake`a Lloyda:
    https://www.google.pl/amp/amp.denofgeek.com/us/movies/star-wars/18828/star-wars’-jake-lloyd-on-how-the-phantom-menace-ended-his-acting-career

  • bartoszcze2018-07-05 20:59:00

    "Lucasowi udało się jednak sprawić, że pomimo tej odmienmości czuć klimat gwiezdnych wojen."

    Widać, że nie widziałeś min starych fanów wychodzących z kina po TPM :)
    Byli zgodni, że Lucasowi zabrakło Mocy - i stworzył bajkę, a nie SW.

  • Finster Vater2018-07-05 20:54:25

    Adam1210leg - cokolwiek. To elementarz - jak strzelba wisi na ścianie, to musi wystrzelić, inaczej można ją pominąć. W końcu Aurra to nie pierwszy lepszy obszczymurek.

  • VaderTarm2018-07-05 20:48:55

    Polsat nie ma w ogóle pomysłu na ramówkę. Znudził im się Kevin czy Epoka lodowcowa więc wzięli się za Star Wars :D

  • HAL 90002018-07-05 20:41:46

    Hejt na STAR WARS był i będzie zawsze - pierwszą klapą finansową było TESB.

  • AJ732018-07-05 20:40:33

    Starsi fani nie kupili, bo wyrośli, oczekiwali czegoś do poziomu OT i swojego wieku, a dostali film dla małych dzieci. Dodajmy jeszcze drewniane dialogi i aktorstwo na poziomie szkolnego kółka zainteresowań, plus cyfrową "cukierkowość" wszystkiego dookoła, i aktorów nie radzących sobie z graniem na zielonym ekranie, no i mamy przepis na porażkę a nie sukces filmowy.
    Mały Jack Lloyd był znośny, ale nikt mu życia (kariery) tą rolą nie zniszczył. Inaczej, nie każde dziecko występujące w filmie i mające zadatki na aktora - będzie aktorem w przyszłości (dobrym).
    A ścieżka dźwiękowa do prequeli była/jest świetna. Szkoda, że tego samego nie można powiedzieć o obecnych filmach.

  • Zablokowany2018-07-05 20:18:10

    @bartoszcze
    Dostali coś innego bo film opowiadał o innych czasach. Lucasowi udało się jednak sprawić, że pomimo tej odmienmości czuć klimat gwiezdnych wojen. Żałuję tylko,że Rian tego nie potrafi i wyszło coś takiego starworsowopodobnego :/

  • bartoszcze2018-07-05 19:08:14

    "Jestem ciekawy czemu lata temu na ren epizod podniósł się taki hejt"

    Podpowiem Ci, młody padawanie: bo starzy fani wychowani na OT dostali coś zupełnie innego, niż byli przyzwyczajeni.
    :-)

  • Zablokowany2018-07-05 18:41:20

    Jestem ciekawy czemu lata temu na ren epizod podniósł się taki hejt, że zniszczył życie Jacka Lloyda zwłaszcza że jako mały Anakin wypadł on bardzo dobrze.
    Film jest zabawny,rozbudowuje uniwersum a ścieżka muzyczna w tym legendarny już duel of the fates robi robotę.

    Tak na marginiesie to zauważylem że sceny z jar jarem bez glosu zmieniają się z irytujących na dość zabawne.

  • Rzodkiewka2018-07-05 18:08:01

    Dzięki wielkie :) Nie zorientowałam się wcześniej, ten makijaż gejszy naprawdę je upodobnił. Przyjrzę się jutro.

  • Lord Sidious2018-07-05 17:52:43

    Rzodkiewka - praktycznie we wszystkich, w których na ekranie pojawia się Padme. Cała sekwencja związana z wysłaniem do obozu i ucieczką z Naboo. Potem przez większość czasu na Nubianie aż do przylotu na Coruscant. A potem od powrotu na Naboo, praktycznie do końca. Keirę jako Sabę nie udającą Amidali ciężej wypatrzeć.

  • Rzodkiewka2018-07-05 17:36:17

    A w których scenach mamy Keirę zamiast Amidali?

  • Adam Skywalker2018-07-05 16:16:20

    Finister - a co z tą Aurą Sing mieliby zrobić ;)

  • HAL 90002018-07-05 15:42:02

    TPM 10/10 💗
    Największą wadą PT jest brak efektu wejścia w nadprzestrzeń - Lucas to schrzanił :(

  • Finster Vater2018-07-05 15:32:50

    Film, który mógłby być rewelacyjny, gdyby wyreżyserował go ktoś inny. Mamy świetnego Jedi, świetnego Sitha a nawet dwóch, jest Aurra Sing i piękna muzyka Wiliamsa.

    Co może pójść nie tak?

  • AJ732018-07-05 14:47:32

    @bartoszcze
    Ważne, że lato wróciło !:), poza tym - shield on, as usual ...

  • disclaimer2018-07-05 14:27:23

    SW Lucasa >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SW Disney`a >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SW Lucasa w oczekiwaniach hejterów

  • Lubsok2018-07-05 14:24:38

    SW Lucasa >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SW Disney`a

  • bartoszcze2018-07-05 14:22:23

    @AJ
    Pacz, ośmieliłeś się wyrazić lekko krytyczne zdanie o prequelu i zaraz jaki hejt na Ciebie xDDD

  • disclaimer2018-07-05 14:00:18

    Hejtery minęły się ze swoimi oczekiwaniami :D

  • Adam Skywalker2018-07-05 13:24:10

    Keira Knightley gra sobowtór Amidali

  • Light Side Galen Marek2018-07-05 12:33:58

    Oto prafcifi, wjerni fani: Ostatniego Jedi bronią jak mohery krzyża, a ludzi posiadających odmienne zdanie o tym "dziele" wyzywają od hejterów i piwniczaków, którzy chcieli, żeby 8. część była nakręcona według ich teorii, ale kiedy pojawia się temat prequeli, to zaczynają wylewać swoje gorzkie żale i szkalować Lucasa, że jaki to z niego debil, że zniszczył dzieciństfo, że Jar Jar jest gupi i ogólnie zakon Jedi nie jest taki, jaki sobie wyobrażali po OT.

  • AJ732018-07-05 11:26:32

    Skoro ponownie mamy temacik plusów i minusów SW, jak przy każdej kolejnej emisji w tv - napiszę tylko plusy ;) :

    - Qui-Gon Jinn, bo na takiego Jedi fani czekali.
    - Maul, Lucasowi udało się zaskoczyć pozytywnie, świetnie wprowadzony czarny charakter.
    - Kenobi ... zagrany ok, ale to dopiero w kolejnym epizodzie Ewan przypomina gestami i mimiką Aleca Guinessa.
    - CHOREOGRAFIA WALK NA MIECZE !, BRAWO !!!.
    - No i KAPITALNY "Duel Of The Fates" !, ależ to robiło dźwiękowe wrażenie w kinie !!!. No i jeszcze zwiastun !, sam byłem światkiem w kinie, jak ludzie przychodzili na inny seans kinowy tylko po to, by zobaczyć ten trailer. Po zwiatunie wychodzili. Tak było.

    A sam film litościwie pominę ... :(

  • Rzodkiewka2018-07-05 11:05:36

    Princesso, ale popłynęłaś :)
    Hm, chyba zrobię sobie małą powtórkę SW :)
    Rozbawiła mnie ta Keira Knightley w obsadzie, i to jeszcze tak wysoko xD Nigdy nie udało mi się jej wypatrzeć, gdzie ona jest w tym filmie? Jest jedną z tych dwórek, które widać przez 5 sekund? xD

  • bartoszcze2018-07-05 11:00:57

    Najlepszy z prequeli! Tuż za podium SW.
    Ale... w porze Brazylia-Belgia?

  • Lubsok2018-07-05 10:48:34

    Jeden z najlepszych epizodów!

  • sylwuchna872018-07-05 10:48:15

    Uwielbiam ten film. Quigon to jeden z moich ulubionych bohaterów SW a do tego młodzi Obi i Padme oraz mały Anakin! Napewno będę oglądać!!! 😎

  • Just Luke2018-07-05 10:19:52

    a mi sie TPM podobalo zawsze a po latach to mi sie podoba jeszcze bardziej. W przeciwienstwie do nowych epizodów wręcz ocieka klimatem Star Wars i to jest najważniejsze. No i Maul vs. Obi + Qui i Duel of the Fates - ciary przy każdym seansie niezmiennie od 19 lat

  • Princess Fantaghiro2018-07-05 08:45:32

    Mroczne Widmo czyli wspaniałe widowisko. :) Rewelacyjne połączenie przygody, magii, religii z dreszczowcem politycznym. Wyśmienite kreacje, gwiazdorska obsada i jeden z najlepszych i nieodżałowanych aktorów dziecięcych Jake Lloyd, którego zniszczyła toksyczna krytyka. :(
    Mistrzowskie, acz niezrozumiałe przez wielu dialogi. Niepowtarzalny klimat i czar, Williams w najlepszej formie. Moc fantazji i wszystkiego co najlepsze w jinie. Wyjątkowy deser zaserwowany przez jednego z najwybitniejszych twórców, wizjonerów, reżyserów i scenarzystów który zawsze wyprzedzał swoje czasy. BRAWO GEORGE!! YOU ARE THE BEST. 💗💗💗

  • Peter_D2018-07-05 08:18:40

    Jak to było? Zabiją Cię jeśli zginiesz? ;)

  • AJ732018-07-05 07:45:51

    Jak wyszedłem z kina, to nie było asfaltu na ulicach. Tak było.

  • HAL 90002018-07-05 07:19:55

    Super film - byłem na premierze, urywał pupę i zrywał papę z dachu.

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..