-
disclaimer2018-03-02 23:44:18
"lol, a co to Bound?" - statystyczny user Bastionu
-
bartoszcze2018-02-25 11:20:40
Jakie to fascynujące odkryć, że znakomici reżyserzy: Lord, Miller, Trevorrow, są białymi mężczyznami! xD
(podobnie jak Lucas, Abrams, Edwards czy Johnson)
-
rebelyell2018-02-24 23:40:28
Jak tu teraz pogodzić liczne zarzuty, że Disney dba tylko o kasę (kosztem jakości) z krytyką, że zatrudnia twórców nie patrząc na ich talent, a jedynie na rasę lub płeć? :p
-
disclaimer2018-02-24 23:13:47
O zmiatanie OT nietrudno nawet dwójce i trójce. Bound też było dobre.
-
Soap932018-02-24 22:56:51
akurat tu nie masz racji. Matrix to arcydzieło. Zmiata nawet OT.
-
Lubsok2018-02-24 22:45:18
Z jajami też go nie miały/mieli.
-
Soap932018-02-24 20:12:36
Wachowskie straciły talent do filmów wraz z ucięciem jaj. To chyba mówi wszystko.
-
disclaimer2018-02-24 17:14:11
To nie siostry, tylko ludzie z problemem psychicznym.
-
RodzyN jr.2018-02-24 16:57:35
Wachowskie poza Matrixem nie zrobiły niczego godnego uwagi...
-
HAL 90002018-02-24 15:01:11
Lana i Lily Wachowski
-
Darth Ponda2018-02-24 13:11:12
Czy zatrudnianie twórców ze względu na rasę i płeć nie jest dyskryminacją?
-
Light Side Galen Marek2018-02-24 11:27:04
A może by tak zatrudnić najlepszą osobę do roboty, zamiast skupiać się na płci, kolorze skóry czy innych tego typu pierdołach?
-
Darth HaRdCoRe2018-02-24 07:57:12
Hm... Być może i "Wonder Woman" to gniot, ale porównując do chaosu panującego w BvS, SS, czy JL - jego fabuła jest uporządkowana i płynna.
-
Darth Starkiller2018-02-24 03:02:40
@dansty , nieeee, jeśli Agnieszka Holland będzie reżyserować jakiś film Star Wars to TLJ urośnie w moich oczach do niebywałych rozmiarów jeśli chodzi o jakość. xD Nie trawię jej filmów czy sposobu na ich reżyserię. Już wolałbym, żeby Quentin Tarantino reżyserował coś ze Star Wars. Ostatnio dostał kolejny film ze Star Treka do wyreżyserowania, ale znacznie bardziej wolałbym jego (mimo że nie przepadam za filmami Tarantino) niż Agnieszkę Holland za kamerą jakiegoś gwiezdnowojennego filmu.
-
begotten2018-02-23 23:21:08
@Soap93 "Film momentami wygląda okropnie, zero wyczucia z używaniem CGI" - o jakimś konkretnym obrazie wspominasz? Bo pasuje do całkiem wielu :)
-
nedz1232018-02-23 22:54:25
Niech do SW dają reżyserów, którzy POTRAFIĄ zrobić dobry choćby takiego Edwardsa niż kogoś kto będzie reżyserem, bo jest babą, albo ma inny kolor skóry. Mnie bardziej od "poprawności politycznej"- bo tak trzeba obchodzi jakość filmu.
-
Soap932018-02-23 22:27:44
nie udźwignęła. Film momentami wygląda okropnie, zero wyczucia z używaniem CGI. Napompowana końcówka to najgorsze co w 2017 widziałem. Nawet od JL.
-
dansty2018-02-23 22:23:30
@hackeradyn: Agnieszka Holland zawsze może dostać angaż przy realizacji serialu. Reżyserowała już np. "House of Cards" czy "The Killing", więc jest to całkiem możliwe. Wiadomo, że reżyser odcinka nie ma zbyt dużej swobody twórczej, ale zawsze miałaby swój wkład w budowę uniwersum. :)
@anonim_zks: Przy czym jedyną w miarę wiarygodną informacją jest to, że Kathleen Kennedy rozważa zatrudnienie reżyserki, wbrew wymowie artykułu nie musi być to spowodowane żadną ideologią. I tak, widziałem wywiady, w których K. Kennedy mówiła o potrzebie większego zróżnicowania uniwersum, ale to nie znaczy, że nie chce po prostu pracować z kreatywnymi ludźmi bez względu na ich płeć.
@Xalkigo: Artykuł ma swoją wymowę, ale równie dobrze Kathleen Kennedy może po prostu szukać ambitnych osób, które chcą się wykazać i mają ciekawe pomysły. A że którymś z kolei reżyserem będzie kobieta, to w sumie konieczność dziejowa. ;)
-
Lord Bart2018-02-23 22:20:22
i teraz pytanie czy to co napisał LS to prawda, czy tylko znowu 4/10 XD
-
bartoszcze2018-02-23 21:25:37
@RodzyN
Pytanie brzmi, czy Jenkins udźwignęła ten film reżysersko (nie była scenarzystką).
-
Soap932018-02-23 20:53:51
wonder woman to gniot.
-
RodzyN jr.2018-02-23 20:02:10
bartoszcze - Nic poza Wonder Woman nie widziałem, a WW było dla mnie takie nijakie, szczególnie końcówka.
-
hackeradyn2018-02-23 19:02:54
darth_numbers Rian Johnson I tyle w temacie :D
-
anonim_zks2018-02-23 19:01:01
... gdyz wtedy wierze ze glownym powodem sa umiejetnosci gdyz nie sadze ze tylko mezczyzni potrafia krecic filmy. Tutaj jednak mamy info, ze beda na sile szukac kogos innego niz bialy mezczyzna. To jest rasizm. I to najmocniej uderzajacy wlasnie w mniejszosci bo daje przykaz ze zeby taka osoba osiagnela sukces potrzebuje szczegolnych wzgledow i faworyzowania. Ale ludzie innego zdania musza zaczac od razu zaczynac z rasizmem, szowinizmem i kij wie jeszcze czym... podobna sytuacje zauwazylem tutaj z Rose. Wystarczy ze ktos skrytykuje ta postac ze wzgledu na nijakosc czy male znaczenie (przytaczam przyklady nie jechac po mnie) i juz zaczynaja sie oskarzenia o rasizm... reasumujac. Tak dla kobiet i innych ras w SW. Nie dla robienia tego nie ze wzgledu na przydatnosc a dla poprawnosci politycznej!!
-
anonim_zks2018-02-23 18:52:31
Ehh niektorzy naprawde nie umieja otworzyc sie na inne myslenie... nikomu zapewne nie przeszkadzalo by zeby film rezyserowala kobieta, czarnoskory, indianin czy tez marsjanin. Mozna by nawet obsadzajac kogos w tej roli zareklamowac to mowiac ze przykladowo dajemy szanse kobiecie w srodowisku zdominowanym przez mezczyzn poniewaz wierzymy ze jest rownie dobra i doskonale sobie poradzi. Wtedy jak najwiecej poparcia dla.takiego ruchu.
-
darth_numbers2018-02-23 18:27:04
Straszny ciemnogród. Jeżeli ktoś poważnie myśli, że stanowisko reżysera będzie obsadzane wg klucza politycznego, to chyba nie zdaje sobie sprawy z ogromu odpowiedzialności finansowej jaka spoczywa na reżyserze za powodzenie przedsięwzięcia. Odrzucając uprzedzenia przemysł poszerza sobie dwukrotnie pulę "potencjalnych talentów". A widzę, że tutaj dalej wielu uważa, że baby są za głupie do poważnej roboty. A żyjcie se ciemniaki dalej w epoce kamienia lizanego.
-
Adakus2018-02-23 18:19:21
Ja bym tam bardziej wolał, by angażowali przede wszystkim profesjonalistów, a nie kierowali się poprawnością polityczną.
-
HAL 90002018-02-23 18:01:48
W ramach dywersyfikacji SW, czekam na film o czerwonoskórej eskadrze Rodian.
-
Rzodkiewka2018-02-23 17:52:43
Bardzo dobrze.
-
HAL 90002018-02-23 17:04:52
Agnieszka Holland? Brrrr
Nawet tak nie żartujcie.
-
begotten2018-02-23 16:57:55
NIE MA czegoś takiego jak "czarny PR". Owszem, Internet jest pełen tego typu rewelacji, ale to bzdury. Co do "dywersyfikacji płciowej", o ile studia filmowe w Stanach potrafią na tym tle przesadzać (z resztą, niektóre stowarzyszenia również), to reakcje co po niektórych samców alfa na podobne informacje zakrawają o czysty szowinizm. Powinny liczyć się przede wszystkim umiejętności, ale proszę z powodu polityki studiów nie obrażać kobiet, nie robić sobie szczeniackich podśmiechujek i nie równać kobiet do zwierząt. Kobiety przez długi czas nie były dopuszczane do wielu zawodów, a gdy próbują to jest obraza. Poza tym, dyskusje na poziomie "rasistów nie lubię bardziej niż asfaltów" też do najpiękniejszych nie należą. Jjak spojrzeć na te ostatnie głośne blockbustery (Jumanji, Szybcy i wściekli, Piraci z karaibów i wiele innych) to...hmmm, najoględniej rzecz ujmując, ich jakość nie oszołamia :/
-
Finster Vater2018-02-23 16:54:34
że albo się nauczymy żyć ze sobą albo się pozabiajmy
Niestety, coaraz bardziej jestem przekonany że ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna :(
A już było tak fajnie, przez ostatnie 70 lat żadnego dużego konfliktu zbrojnego na większą niż lokalna skalę...
-
bartoszcze2018-02-23 16:14:50
@Luke S
Ale dziś jest jakiś szczególny zlot kretynów przekonanych, że kobiety nie potrafią reżyserować.
-
hackeradyn2018-02-23 16:05:34
@Nestor I o to chodzi. Do tego to zmierza. Albo prawicowcy, albo lewicowcy dotrą do punktu, gdzie dojdzie do rozlewu krwi. I oba zbiory fanatyków (lewica i prawica), będą za to odpowiedzialne. Ale odbije się to także na ludziach, którzy nie popierają ani jednych ani drugich. A historia uczy, że im bardziej jedna skrajność przyciśnie tym większy opór społeczeństwa. Trump się nie wziął znikąd. Jego wynik wyborczy to dzieło lewicowych rządów Obamy. Nie bardzo rozumiem dlaczego ciągle mam czuć się niekomfortowo bo jedni i drudzy mają swoje fantazje (bardzo łagodnie ujmując).
-
Nestor2018-02-23 15:46:08
Ludzie, się nie ma czym ekscydować. Życie społeczne w USA wygląda zupełnie inaczej, oni mają inne poczucie spójności niż my. A to co dzieje się u nich w mass mediach, a co za tym idzie w Hollywood, to jest po prostu przeobrażenie się społeczeństwa i godzenie się z tym, że jest ono bardzo zróżnicowanie. Do USA przyjeżdżają ludzie z całego świata, z całej kuli ziemskiej, zrozumcie to. I oni tam to rozumieją, że jeżeli to ma być dom dla wszystkich ludzi, to nie mogą się wszędzie pojawiać tylko biali jak w latach 90tych. Ja rozumiem, ze lewackość niektórym bije mocno na głowę, ale globalizacja wprowadziła w naszej cywilizacji takie zmiany, że albo się nauczymy żyć ze sobą albo się pozabiajmy. I zgodą jest też to, że do przestrzebi publicznej zostaną dopuszczeni tez inni ludzie, niż ci z głównego nurtu.
-
Prorok772018-02-23 14:59:49
Jeżeli chodzi o kobietę na stanowisku reżysera to już dawno pani KK miała taki zamysł i miała kandydatkę. A obecną dyskusję zawdzięczamy czarnej panterze, więc nie bierzcie tego do siebie ot musiało coś w tym stylu ujrzeć światło dzienne. Hollywood ma kryzys więc każdy zastępczy temat to dobry temat.
-
Xalkigo2018-02-23 14:57:06
@dansty nie patrzę na reżysera/producenta itp pod względem płci ani rasy, jeśli ktoś tak robi to przejawia według mnie swój rasizm.
Dowiedziałem się że reżyser Czarnej Pantery jest czarnoskóry dopiero po seansie, oglądając jakiś filmik na yt gdzie ktoś się tym ekscytował? Dlaczego dopiero wtedy? Bo mnie to nie obchodzi jakiej rasy, płci jest reżyser, ma się dla mnie po prostu nadawać, wykazać umiejętnościami a nie płcią lub rasą. A jeśli ktoś robi z rasy lub płci najważniejsze kryterium wyboru to jest z nim coś nie tak i jest ślepo zapatrzony w poprawność polityczną.
-
Luke S2018-02-23 14:53:48
Oczywiście ból pupy w komentarzach - zaścianek xD
-
hackeradyn2018-02-23 14:50:29
@Lord Budziol Chciałbym coś takiego zobaczyć. Problem w tym, że lewicowość Pani Agnieszki jest skrajnie różna od lewicowości Disneya. O ile Pani Agnieszka w swoich filmach ukazuje życie bez wycinania "nieodpowiednich elementów" (o dbałości o scenę nie wspomnę. Last Jedi się kłania), to Disney woli... Last Jedi. Myślę, że Pani Agnieszka szybko by straciła posadę ze względu "na różnice artystyczne" :(
-
anonim_zks2018-02-23 14:41:58
Dansty - troche pozno na takie pytanie niestety bo po takim komunikacie ze strony Disneya nikt nie bedzie na powaznie traktowal zadnej pani rezyser, a wrecz przeciwnie sprowadzili je do roli podrzednej, ktore w przekonaniu wiekszosci swoj ewentualny angaz zawdzieczac beda wylacznie cyckom...
-
Xalkigo2018-02-23 14:37:37
Lewactwo przejęło władzę nad Lucasfilm, Lucas sam był lewicowy raczej ale nie aż w taki sposób. Mnie nie obchodzi jakiej rasy, płci, wyznania czy to czy jest homoseksualistą, trans, te osoby mają być wybierane ze względu na doświadczenie i umiejętności a nie te rzeczy.
BTW
Jeśli dla kogoś kryterium wyboru do pracy jest rasa to nie jest przypadkiem rasistą? albo płeć do nie dyskryminuje innej płci.
-
Lord Budziol2018-02-23 14:36:46
@hackerdyn Jak nie jak tak - film o Jedi ukrywających się przed Czystką jest jak najbardziej w klimatach Pani Agnieszki;p
-
Finster Vater2018-02-23 14:16:32
Ja bym chciał film o młodym Lando, z Goslingiem w roli głównej.
-
bartoszcze2018-02-23 13:43:19
@RodzyN
a Patty Jenkins?
-
bartoszcze2018-02-23 13:41:56
Chcę filmu SW reżyserowanego przez Millicent!
-
hackeradyn2018-02-23 13:12:58
@dansty Ja na przykład marzyłbym o SW reżyserowanym przez Agnieszkę Holland. Bo ona umie w filmy. Wiem, ze to nie jej gatunek i ogólnie jest to niemożliwe. Ale naprawdę chciałbym coś takiego oglądnąć.
-
RodzyN jr.2018-02-23 13:11:07
Najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to, że tacy murzyni domagają się równego traktowania (bez względu na płeć), ale jak oni robią sobie rasistowskie Black Reel Awards to wszystko jest cacy :D.
-
Hagan2018-02-23 13:06:39
Jeśli kobieta miałaby stanąć za kamerą Star Wars to tylko Kathryn Bigelow
-
dansty2018-02-23 13:01:18
@hackeradyn: Pisałem do ogółu, komentarze były różne.
Oczywiście, że powinni reżyserować najlepsi (chociaż dotychczasowa polityka Kathleen Kennedy wskazywała raczej na angażowania młodych i ambitnych, i dawanie im szansy się wykazać), po prostu jestem ciekaw, czy osoby narzekające na pomysł zatrudnienia kobiety na stanowisko reżysera nowej produkcji Lucasfilmu byłyby skłonne zmienić zdanie przy jakimś konkretnym nazwisku.
-
RodzyN jr.2018-02-23 12:54:52
dansty - W tym momencie nie ma takiej reżyserki, która by się nadawała na takie stanowisko. Choć oczywiście to tylko moja opinia.
-
DarthMati2018-02-23 12:50:00
Nieistotne, jaka rasa i płeć, ale umiejętności. Coraz większy cyrk w Lucasfilmie.
-
hackeradyn2018-02-23 12:45:56
@dansty Czytaj ze zrozumieniem. Takiej, która jest najlepsza (pod każdym względem) ze wszystkich kandydatów. Jeżeli są lepsi kandydaci od kobiety to wybór kobiety mnie nie zadowoli. I to samo dotyczy mężczyzn. Oraz ras. Proste.
-
Lord Sidious2018-02-23 12:10:29
@19shady96 - o tym jest cały ostatni akapit. Informacje które podałeś to plotki, nie mające obecnie żadnego potwierdzenia.
-
dansty2018-02-23 11:54:12
Zapewne w toku dyskusji wielu komentujących stwierdziłoby, że nie ma nic przeciwko kobiecie za sterami nowego projektu z uniwersum "Gwiezdnych wojen", byleby nie była wciśnięta na siłę.
Chciałbym więc zapytać: angaż jakiej reżyserki/showrunnerki by Was zadowolił?
-
19shady962018-02-23 11:50:09
Piszecie o tym, a o tym ani słowa http://m.filmweb.pl/news/Zdjęcia+do+"Obi-Wana+Kenobiego"+w+2019+Lucas+za+kamerą-127024
-
Lubsok2018-02-23 11:20:20
Lepiej zwierzę niż Abrams.
To smutne, że człowiek, którego ceniłem za Star Treka tak nisko upadł...
-
Mister S.2018-02-23 11:18:57
Nie mogę się doczekać aż obrońcy praw zwierząt zażądają, by kot reżyserował SW <3
-
Prorok772018-02-23 11:13:48
Czarna pantera wyznaczyła kierunek ;)
-
hackeradyn2018-02-23 10:56:21
Jak nie prawica wdraża swoje kretynizmy to robi to lewica :( Świat bez tych fanatyków byłby dużo lepszym miejscem :( Zawsze myślałem, że każdy kto dba o swoją firmę zatrudnia najlepszych niezależnie od tego jakiej ta osoba jest płci czy rasy. Ale widać wiara jest ważniejsza.
Co do Reed Morano to ciekawa historia jest. Wielu lewicowców hejtuje Opowieści Podręcznej. Jedni dlatego, że pokazywanie tragedii kobiet to dla nich herezja i nie wolno tego robić. Inni dlatego, że zauważyli subtelne prztyczki w nosy feministek. Aż dziw, że Kennedy w ogóle z nią rozmawiała.
-
Adam Skywalker2018-02-23 10:44:01
Soap--> oni piszą i produkują, nie reżyserują
-
dansty2018-02-23 10:25:29
No i fajnie.
-
Soap932018-02-23 09:42:58
co wy bredzicie. David Benioff i D.B. Weiss nie będą pisać i reżyserować właśnych filmów? dlaczego mieliby angażować kogoś innego.
-
Nestor2018-02-23 09:34:34
Bazy-> a do kogo chodziłeś?
-
Lubsok2018-02-23 09:26:13
Żenada i tyle.
-
RodzyN jr.2018-02-23 09:11:43
Skisłem...
-
Dy-Laak2018-02-23 08:56:03
@Toma To też jest rasizm, tylko politycznie poprawny
-
Burzol2018-02-23 08:45:36
Będzie bardzo dużo nowych filmów Star Wars.
-
Toma2018-02-23 08:12:57
Śmieszne się staje, że na siłę muszą wdrażać "dywersyfikację płciową i etniczną", zamiast po prostu zatrudniać dobrych fachowców, bez względu na ich płeć i rasę.
-
Bazy2018-02-23 07:27:18
I co ja mam zrobić z tą informacją? Kto mi odda za onkologa?
disclaimer2018-03-02 23:44:18
"lol, a co to Bound?" - statystyczny user Bastionu
bartoszcze2018-02-25 11:20:40
Jakie to fascynujące odkryć, że znakomici reżyserzy: Lord, Miller, Trevorrow, są białymi mężczyznami! xD
(podobnie jak Lucas, Abrams, Edwards czy Johnson)
rebelyell2018-02-24 23:40:28
Jak tu teraz pogodzić liczne zarzuty, że Disney dba tylko o kasę (kosztem jakości) z krytyką, że zatrudnia twórców nie patrząc na ich talent, a jedynie na rasę lub płeć? :p
disclaimer2018-02-24 23:13:47
O zmiatanie OT nietrudno nawet dwójce i trójce. Bound też było dobre.
Soap932018-02-24 22:56:51
akurat tu nie masz racji. Matrix to arcydzieło. Zmiata nawet OT.
Lubsok2018-02-24 22:45:18
Z jajami też go nie miały/mieli.
Soap932018-02-24 20:12:36
Wachowskie straciły talent do filmów wraz z ucięciem jaj. To chyba mówi wszystko.
disclaimer2018-02-24 17:14:11
To nie siostry, tylko ludzie z problemem psychicznym.
RodzyN jr.2018-02-24 16:57:35
Wachowskie poza Matrixem nie zrobiły niczego godnego uwagi...
HAL 90002018-02-24 15:01:11
Lana i Lily Wachowski
Darth Ponda2018-02-24 13:11:12
Czy zatrudnianie twórców ze względu na rasę i płeć nie jest dyskryminacją?
Light Side Galen Marek2018-02-24 11:27:04
A może by tak zatrudnić najlepszą osobę do roboty, zamiast skupiać się na płci, kolorze skóry czy innych tego typu pierdołach?
Darth HaRdCoRe2018-02-24 07:57:12
Hm... Być może i "Wonder Woman" to gniot, ale porównując do chaosu panującego w BvS, SS, czy JL - jego fabuła jest uporządkowana i płynna.
Darth Starkiller2018-02-24 03:02:40
@dansty , nieeee, jeśli Agnieszka Holland będzie reżyserować jakiś film Star Wars to TLJ urośnie w moich oczach do niebywałych rozmiarów jeśli chodzi o jakość. xD Nie trawię jej filmów czy sposobu na ich reżyserię. Już wolałbym, żeby Quentin Tarantino reżyserował coś ze Star Wars. Ostatnio dostał kolejny film ze Star Treka do wyreżyserowania, ale znacznie bardziej wolałbym jego (mimo że nie przepadam za filmami Tarantino) niż Agnieszkę Holland za kamerą jakiegoś gwiezdnowojennego filmu.
begotten2018-02-23 23:21:08
@Soap93 "Film momentami wygląda okropnie, zero wyczucia z używaniem CGI" - o jakimś konkretnym obrazie wspominasz? Bo pasuje do całkiem wielu :)
nedz1232018-02-23 22:54:25
Niech do SW dają reżyserów, którzy POTRAFIĄ zrobić dobry choćby takiego Edwardsa niż kogoś kto będzie reżyserem, bo jest babą, albo ma inny kolor skóry. Mnie bardziej od "poprawności politycznej"- bo tak trzeba obchodzi jakość filmu.
Soap932018-02-23 22:27:44
nie udźwignęła. Film momentami wygląda okropnie, zero wyczucia z używaniem CGI. Napompowana końcówka to najgorsze co w 2017 widziałem. Nawet od JL.
dansty2018-02-23 22:23:30
@hackeradyn: Agnieszka Holland zawsze może dostać angaż przy realizacji serialu. Reżyserowała już np. "House of Cards" czy "The Killing", więc jest to całkiem możliwe. Wiadomo, że reżyser odcinka nie ma zbyt dużej swobody twórczej, ale zawsze miałaby swój wkład w budowę uniwersum. :)
@anonim_zks: Przy czym jedyną w miarę wiarygodną informacją jest to, że Kathleen Kennedy rozważa zatrudnienie reżyserki, wbrew wymowie artykułu nie musi być to spowodowane żadną ideologią. I tak, widziałem wywiady, w których K. Kennedy mówiła o potrzebie większego zróżnicowania uniwersum, ale to nie znaczy, że nie chce po prostu pracować z kreatywnymi ludźmi bez względu na ich płeć.
@Xalkigo: Artykuł ma swoją wymowę, ale równie dobrze Kathleen Kennedy może po prostu szukać ambitnych osób, które chcą się wykazać i mają ciekawe pomysły. A że którymś z kolei reżyserem będzie kobieta, to w sumie konieczność dziejowa. ;)
Lord Bart2018-02-23 22:20:22
i teraz pytanie czy to co napisał LS to prawda, czy tylko znowu 4/10 XD
bartoszcze2018-02-23 21:25:37
@RodzyN
Pytanie brzmi, czy Jenkins udźwignęła ten film reżysersko (nie była scenarzystką).
Soap932018-02-23 20:53:51
wonder woman to gniot.
RodzyN jr.2018-02-23 20:02:10
bartoszcze - Nic poza Wonder Woman nie widziałem, a WW było dla mnie takie nijakie, szczególnie końcówka.
hackeradyn2018-02-23 19:02:54
darth_numbers Rian Johnson I tyle w temacie :D
anonim_zks2018-02-23 19:01:01
... gdyz wtedy wierze ze glownym powodem sa umiejetnosci gdyz nie sadze ze tylko mezczyzni potrafia krecic filmy. Tutaj jednak mamy info, ze beda na sile szukac kogos innego niz bialy mezczyzna. To jest rasizm. I to najmocniej uderzajacy wlasnie w mniejszosci bo daje przykaz ze zeby taka osoba osiagnela sukces potrzebuje szczegolnych wzgledow i faworyzowania. Ale ludzie innego zdania musza zaczac od razu zaczynac z rasizmem, szowinizmem i kij wie jeszcze czym... podobna sytuacje zauwazylem tutaj z Rose. Wystarczy ze ktos skrytykuje ta postac ze wzgledu na nijakosc czy male znaczenie (przytaczam przyklady nie jechac po mnie) i juz zaczynaja sie oskarzenia o rasizm... reasumujac. Tak dla kobiet i innych ras w SW. Nie dla robienia tego nie ze wzgledu na przydatnosc a dla poprawnosci politycznej!!
anonim_zks2018-02-23 18:52:31
Ehh niektorzy naprawde nie umieja otworzyc sie na inne myslenie... nikomu zapewne nie przeszkadzalo by zeby film rezyserowala kobieta, czarnoskory, indianin czy tez marsjanin. Mozna by nawet obsadzajac kogos w tej roli zareklamowac to mowiac ze przykladowo dajemy szanse kobiecie w srodowisku zdominowanym przez mezczyzn poniewaz wierzymy ze jest rownie dobra i doskonale sobie poradzi. Wtedy jak najwiecej poparcia dla.takiego ruchu.
darth_numbers2018-02-23 18:27:04
Straszny ciemnogród. Jeżeli ktoś poważnie myśli, że stanowisko reżysera będzie obsadzane wg klucza politycznego, to chyba nie zdaje sobie sprawy z ogromu odpowiedzialności finansowej jaka spoczywa na reżyserze za powodzenie przedsięwzięcia. Odrzucając uprzedzenia przemysł poszerza sobie dwukrotnie pulę "potencjalnych talentów". A widzę, że tutaj dalej wielu uważa, że baby są za głupie do poważnej roboty. A żyjcie se ciemniaki dalej w epoce kamienia lizanego.
Adakus2018-02-23 18:19:21
Ja bym tam bardziej wolał, by angażowali przede wszystkim profesjonalistów, a nie kierowali się poprawnością polityczną.
HAL 90002018-02-23 18:01:48
W ramach dywersyfikacji SW, czekam na film o czerwonoskórej eskadrze Rodian.
Rzodkiewka2018-02-23 17:52:43
Bardzo dobrze.
HAL 90002018-02-23 17:04:52
Agnieszka Holland? Brrrr
Nawet tak nie żartujcie.
begotten2018-02-23 16:57:55
NIE MA czegoś takiego jak "czarny PR". Owszem, Internet jest pełen tego typu rewelacji, ale to bzdury. Co do "dywersyfikacji płciowej", o ile studia filmowe w Stanach potrafią na tym tle przesadzać (z resztą, niektóre stowarzyszenia również), to reakcje co po niektórych samców alfa na podobne informacje zakrawają o czysty szowinizm. Powinny liczyć się przede wszystkim umiejętności, ale proszę z powodu polityki studiów nie obrażać kobiet, nie robić sobie szczeniackich podśmiechujek i nie równać kobiet do zwierząt. Kobiety przez długi czas nie były dopuszczane do wielu zawodów, a gdy próbują to jest obraza. Poza tym, dyskusje na poziomie "rasistów nie lubię bardziej niż asfaltów" też do najpiękniejszych nie należą. Jjak spojrzeć na te ostatnie głośne blockbustery (Jumanji, Szybcy i wściekli, Piraci z karaibów i wiele innych) to...hmmm, najoględniej rzecz ujmując, ich jakość nie oszołamia :/
Finster Vater2018-02-23 16:54:34
że albo się nauczymy żyć ze sobą albo się pozabiajmy
Niestety, coaraz bardziej jestem przekonany że ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna :(
A już było tak fajnie, przez ostatnie 70 lat żadnego dużego konfliktu zbrojnego na większą niż lokalna skalę...
bartoszcze2018-02-23 16:14:50
@Luke S
Ale dziś jest jakiś szczególny zlot kretynów przekonanych, że kobiety nie potrafią reżyserować.
hackeradyn2018-02-23 16:05:34
@Nestor I o to chodzi. Do tego to zmierza. Albo prawicowcy, albo lewicowcy dotrą do punktu, gdzie dojdzie do rozlewu krwi. I oba zbiory fanatyków (lewica i prawica), będą za to odpowiedzialne. Ale odbije się to także na ludziach, którzy nie popierają ani jednych ani drugich. A historia uczy, że im bardziej jedna skrajność przyciśnie tym większy opór społeczeństwa. Trump się nie wziął znikąd. Jego wynik wyborczy to dzieło lewicowych rządów Obamy. Nie bardzo rozumiem dlaczego ciągle mam czuć się niekomfortowo bo jedni i drudzy mają swoje fantazje (bardzo łagodnie ujmując).
Nestor2018-02-23 15:46:08
Ludzie, się nie ma czym ekscydować. Życie społeczne w USA wygląda zupełnie inaczej, oni mają inne poczucie spójności niż my. A to co dzieje się u nich w mass mediach, a co za tym idzie w Hollywood, to jest po prostu przeobrażenie się społeczeństwa i godzenie się z tym, że jest ono bardzo zróżnicowanie. Do USA przyjeżdżają ludzie z całego świata, z całej kuli ziemskiej, zrozumcie to. I oni tam to rozumieją, że jeżeli to ma być dom dla wszystkich ludzi, to nie mogą się wszędzie pojawiać tylko biali jak w latach 90tych. Ja rozumiem, ze lewackość niektórym bije mocno na głowę, ale globalizacja wprowadziła w naszej cywilizacji takie zmiany, że albo się nauczymy żyć ze sobą albo się pozabiajmy. I zgodą jest też to, że do przestrzebi publicznej zostaną dopuszczeni tez inni ludzie, niż ci z głównego nurtu.
Prorok772018-02-23 14:59:49
Jeżeli chodzi o kobietę na stanowisku reżysera to już dawno pani KK miała taki zamysł i miała kandydatkę. A obecną dyskusję zawdzięczamy czarnej panterze, więc nie bierzcie tego do siebie ot musiało coś w tym stylu ujrzeć światło dzienne. Hollywood ma kryzys więc każdy zastępczy temat to dobry temat.
Xalkigo2018-02-23 14:57:06
@dansty nie patrzę na reżysera/producenta itp pod względem płci ani rasy, jeśli ktoś tak robi to przejawia według mnie swój rasizm.
Dowiedziałem się że reżyser Czarnej Pantery jest czarnoskóry dopiero po seansie, oglądając jakiś filmik na yt gdzie ktoś się tym ekscytował? Dlaczego dopiero wtedy? Bo mnie to nie obchodzi jakiej rasy, płci jest reżyser, ma się dla mnie po prostu nadawać, wykazać umiejętnościami a nie płcią lub rasą. A jeśli ktoś robi z rasy lub płci najważniejsze kryterium wyboru to jest z nim coś nie tak i jest ślepo zapatrzony w poprawność polityczną.
Luke S2018-02-23 14:53:48
Oczywiście ból pupy w komentarzach - zaścianek xD
hackeradyn2018-02-23 14:50:29
@Lord Budziol Chciałbym coś takiego zobaczyć. Problem w tym, że lewicowość Pani Agnieszki jest skrajnie różna od lewicowości Disneya. O ile Pani Agnieszka w swoich filmach ukazuje życie bez wycinania "nieodpowiednich elementów" (o dbałości o scenę nie wspomnę. Last Jedi się kłania), to Disney woli... Last Jedi. Myślę, że Pani Agnieszka szybko by straciła posadę ze względu "na różnice artystyczne" :(
anonim_zks2018-02-23 14:41:58
Dansty - troche pozno na takie pytanie niestety bo po takim komunikacie ze strony Disneya nikt nie bedzie na powaznie traktowal zadnej pani rezyser, a wrecz przeciwnie sprowadzili je do roli podrzednej, ktore w przekonaniu wiekszosci swoj ewentualny angaz zawdzieczac beda wylacznie cyckom...
Xalkigo2018-02-23 14:37:37
Lewactwo przejęło władzę nad Lucasfilm, Lucas sam był lewicowy raczej ale nie aż w taki sposób. Mnie nie obchodzi jakiej rasy, płci, wyznania czy to czy jest homoseksualistą, trans, te osoby mają być wybierane ze względu na doświadczenie i umiejętności a nie te rzeczy.
BTW
Jeśli dla kogoś kryterium wyboru do pracy jest rasa to nie jest przypadkiem rasistą? albo płeć do nie dyskryminuje innej płci.
Lord Budziol2018-02-23 14:36:46
@hackerdyn Jak nie jak tak - film o Jedi ukrywających się przed Czystką jest jak najbardziej w klimatach Pani Agnieszki;p
Finster Vater2018-02-23 14:16:32
Ja bym chciał film o młodym Lando, z Goslingiem w roli głównej.
bartoszcze2018-02-23 13:43:19
@RodzyN
a Patty Jenkins?
bartoszcze2018-02-23 13:41:56
Chcę filmu SW reżyserowanego przez Millicent!
hackeradyn2018-02-23 13:12:58
@dansty Ja na przykład marzyłbym o SW reżyserowanym przez Agnieszkę Holland. Bo ona umie w filmy. Wiem, ze to nie jej gatunek i ogólnie jest to niemożliwe. Ale naprawdę chciałbym coś takiego oglądnąć.
RodzyN jr.2018-02-23 13:11:07
Najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to, że tacy murzyni domagają się równego traktowania (bez względu na płeć), ale jak oni robią sobie rasistowskie Black Reel Awards to wszystko jest cacy :D.
Hagan2018-02-23 13:06:39
Jeśli kobieta miałaby stanąć za kamerą Star Wars to tylko Kathryn Bigelow
dansty2018-02-23 13:01:18
@hackeradyn: Pisałem do ogółu, komentarze były różne.
Oczywiście, że powinni reżyserować najlepsi (chociaż dotychczasowa polityka Kathleen Kennedy wskazywała raczej na angażowania młodych i ambitnych, i dawanie im szansy się wykazać), po prostu jestem ciekaw, czy osoby narzekające na pomysł zatrudnienia kobiety na stanowisko reżysera nowej produkcji Lucasfilmu byłyby skłonne zmienić zdanie przy jakimś konkretnym nazwisku.
RodzyN jr.2018-02-23 12:54:52
dansty - W tym momencie nie ma takiej reżyserki, która by się nadawała na takie stanowisko. Choć oczywiście to tylko moja opinia.
DarthMati2018-02-23 12:50:00
Nieistotne, jaka rasa i płeć, ale umiejętności. Coraz większy cyrk w Lucasfilmie.
hackeradyn2018-02-23 12:45:56
@dansty Czytaj ze zrozumieniem. Takiej, która jest najlepsza (pod każdym względem) ze wszystkich kandydatów. Jeżeli są lepsi kandydaci od kobiety to wybór kobiety mnie nie zadowoli. I to samo dotyczy mężczyzn. Oraz ras. Proste.
Lord Sidious2018-02-23 12:10:29
@19shady96 - o tym jest cały ostatni akapit. Informacje które podałeś to plotki, nie mające obecnie żadnego potwierdzenia.
dansty2018-02-23 11:54:12
Zapewne w toku dyskusji wielu komentujących stwierdziłoby, że nie ma nic przeciwko kobiecie za sterami nowego projektu z uniwersum "Gwiezdnych wojen", byleby nie była wciśnięta na siłę.
Chciałbym więc zapytać: angaż jakiej reżyserki/showrunnerki by Was zadowolił?
19shady962018-02-23 11:50:09
Piszecie o tym, a o tym ani słowa http://m.filmweb.pl/news/Zdjęcia+do+"Obi-Wana+Kenobiego"+w+2019+Lucas+za+kamerą-127024
Lubsok2018-02-23 11:20:20
Lepiej zwierzę niż Abrams.
To smutne, że człowiek, którego ceniłem za Star Treka tak nisko upadł...
Mister S.2018-02-23 11:18:57
Nie mogę się doczekać aż obrońcy praw zwierząt zażądają, by kot reżyserował SW <3
Prorok772018-02-23 11:13:48
Czarna pantera wyznaczyła kierunek ;)
hackeradyn2018-02-23 10:56:21
Jak nie prawica wdraża swoje kretynizmy to robi to lewica :( Świat bez tych fanatyków byłby dużo lepszym miejscem :( Zawsze myślałem, że każdy kto dba o swoją firmę zatrudnia najlepszych niezależnie od tego jakiej ta osoba jest płci czy rasy. Ale widać wiara jest ważniejsza.
Co do Reed Morano to ciekawa historia jest. Wielu lewicowców hejtuje Opowieści Podręcznej. Jedni dlatego, że pokazywanie tragedii kobiet to dla nich herezja i nie wolno tego robić. Inni dlatego, że zauważyli subtelne prztyczki w nosy feministek. Aż dziw, że Kennedy w ogóle z nią rozmawiała.
Adam Skywalker2018-02-23 10:44:01
Soap--> oni piszą i produkują, nie reżyserują
dansty2018-02-23 10:25:29
No i fajnie.
Soap932018-02-23 09:42:58
co wy bredzicie. David Benioff i D.B. Weiss nie będą pisać i reżyserować właśnych filmów? dlaczego mieliby angażować kogoś innego.
Nestor2018-02-23 09:34:34
Bazy-> a do kogo chodziłeś?
Lubsok2018-02-23 09:26:13
Żenada i tyle.
RodzyN jr.2018-02-23 09:11:43
Skisłem...
Dy-Laak2018-02-23 08:56:03
@Toma To też jest rasizm, tylko politycznie poprawny
Burzol2018-02-23 08:45:36
Będzie bardzo dużo nowych filmów Star Wars.
Toma2018-02-23 08:12:57
Śmieszne się staje, że na siłę muszą wdrażać "dywersyfikację płciową i etniczną", zamiast po prostu zatrudniać dobrych fachowców, bez względu na ich płeć i rasę.
Bazy2018-02-23 07:27:18
I co ja mam zrobić z tą informacją? Kto mi odda za onkologa?