-
RodzyN jr.2018-06-22 12:23:13
Marcinek - https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/33778478_1865625940156396_8456492371884900352_n.png?_nc_cat=0&oh=ca633f2a0b4bfd7a92dd43ce6883167c&oe=5BB00E7C
-Luke i tak w końcu im pomógł (Za sprawą Mistrza Yody)
-Jak uśmiercili Snoke`a to musieli zostawić Rena na CSM,
- To Snoke żyje?
- Co prawie zrobiła? Raczej przeszła w wielki ciemny odbyt. btw - najpierw gadasz o innym podejściu do tematu, a teraz jaskinia? Jaskinia... gdzieś już to było? :D
- Podnoszenie kamieni, owszem. Luke patyczkował się z 4 kamyczkami, a ta przyszła jednym gestem rozstąpiła kilkadziesiąt głazów.
Z tym, że wszystko jej się udaje chodzi mi bardziej o sytuacje, typu - pierwsza walka na miecze (obrazek wyżej), mind trick, etc.
-
MarcinekNu22018-06-22 10:48:20
Rodzyn! Rey się wszystko udaje??? Co to za film oglądałeś?
Rey się prawie nic nie udało. Nie odzyskała Luka i nie przeciągnęła do na stronę Rebelii (to, że się pojawił sprawił tak naprawdę tylko Kylo), nie udało jej się przeciągnąć Kylo Rena na jasną stronę, nie pokonała Snoka, prawie przeszła na ciemną stronę (jaskinia). WIęc co jej się udało? Podnoszenie kamieni??
-
RodzyN jr.2018-06-22 03:57:05
bartoszcze - Bardziej mi chodziło o to, że ludziska nie chca starych postaci w nowym wydaniu jak Han Solo. Zauważ, że dla wielu Ford jest nie do zastąpienia i to samo tyczy się Hamilla, ale oglądać ich dalsze losy w epizodach to co innego. Dla mnie Skywalker jest tak zajebistą postacią samą w sobie (jeden z jaśniejszych punktów TLJ), że nowi bohaterowie wypadają na jego tle po prostu blado.
-
bartoszcze2018-06-21 21:06:13
@Rodzyn
No i fajnie, ale sam stawiałeś tezę, że nikt nie chce starych postaci ;)
-
RodzyN jr.2018-06-21 20:17:57
bartoszcze- o ile z Hanem nie miałem problemu to jednak w IX chciałem Lightsaber Duel pomiędzy Lukiem, a Snokiem.
Marcinek - To Ty napisz konstruktywnie w czym TLJ jest nowatorskie i czyn różni się od ST? Na pewno różni się gorzej napisanymi postaciami. Weźmy taką Rey. Serio mi nie przeszkadza że jest kobietą, ale przez to że wszystko jej się udaje czyni z niej nudziare, a szkoda bo Ridley to całkiem niezła aktorka.
-
Nestor2018-06-21 18:43:00
AJ73 wszystko pięknie wam wyłożył na temat nowości w SW. Deal with it. NADZIEJA
-
Finster Vater2018-06-21 18:01:10
NADZIEJA to coś, na czym budowane są rebelie :P
-
bartoszcze2018-06-21 17:51:12
NADZIEJA jest podstawą Rebelii!
-
AJ732018-06-21 17:34:33
I mam NADZIEJĘ, że cię nic nie trafiło ;)
-
AJ732018-06-21 17:31:45
@Soap93
Zdrówko oszczędzaj chłopie ;), zrozum w końcu, że póki ta obecna trylogia się nie zakończy, to nie dostaniesz niczego innego, co by zadowoliło cię pod względem oryginalności. To samo dotyczy spin-offów. Czy jest to Solo, czy będzie to Kenobi, czy którykolwiek z innych bohaterów starej trylogii - nie dostaniesz nic innego niż poza to, co było w tamtych filmach i będzie nawiązywało do tamtego okresu. Zrozum to w końcu.
Nowego to oczekuj po (HAHAHAHA) Rianie Johnsonie. Dlaczego ten śmiech ? - bo chyba byłeś jednym z najbardziej krytykujących The Last Jedi, prawda ?. Ale to właśnie Rian ma stworzyć nowe SW. I cała NADZIEJA właśnie w nim, czy to się komuś podoba czy nie - handluj z tym.
Spin-offy (jeśli kolejne będą) będą osadzone w OT/PT, zapowiadany serial będzie też tym temacie, więc sorry memory, ale nie masz NADZIEI na coś oryginalnego w najbliższym czasie ... handluj z tym (2)
-
mkn2018-06-21 17:26:03
nadzieja
-
bartoszcze2018-06-21 17:23:19
Obi-Wan, Yoda, Tatooine, Palpatine, R2, C3, Jabba, Tuskeni, Fett, armia w zbrojach i hełmach, wookiee, WIZJONERSTWO, K***A!!1! xDDDD
-
SW-Yogurt2018-06-21 17:21:44
NADZIEJA
-
Soap932018-06-21 17:14:21
a i jeszcze raz usłyszę słowo "nadzieja" to mnie szlag na miejscu trafi.
-
Soap932018-06-21 17:10:48
Nie rozumiesz mojego zarzutu. Solo bazuje na OT. tak jak wszystkie 4 dotychczasowe filmy. Co z tego ze nakręcony w innym stylu. mi tu chodzi o tematyke. Do tej pory nie dostaliśmy nic oryginalnego. zero ku*wa WIZJONERSTWA. czaisz? chce coś takiego czym były prequele w stosunku do OT.
"TLJ całkiem inne podejście do tematu SW" gdzie ja sie pytam? to kalka powtarzam to juz setny raz https://www.youtube.com/watch?v=6Cy41zJTRSc&t=231s dialogi kopiowane 1:1. scena w sali tronowej Snoke`a kiedy Rey patrzy przez okienko na Rebelię po czym rzuca się na niego z mieczem.. to gorsza kalka niż TFA. ile tych "nawiązań" jeszcze? nie macie dość?
ZAORANE PO RAZ ENTY
-
DarthMati2018-06-21 16:05:58
Olali by już EIX, i tak ta trylogia będzie dnem dna. Niech nagrywają wyłącznie spin offy.
-
gwiazdor902018-06-21 14:11:45
Filmy o bohaterze x czy y to średni pomysł. Ale coś się dzieje. Nawet Yako o tym mówił na YT. A Lucas niestety po 3 epizodzie zwinął biznes. A mógł porobić jakieś spin offy. Fakty są takie, że czytać nie każdemu się chce, a film to kasa z różnych źródeł. Zabawki, gadżety itp.Poza zyskami z biletów.
-
Darth Ponda2018-06-21 13:51:43
Łotr jeden się przyjął, wniosek: trzeba iść w spin-offy. Półtora roku później, Solo się nie przyjął: spin-offy były błędem. Nie zdziwię jeśli tak „myślą”.
-
Rzodkiewka2018-06-21 13:23:38
Kurczę, strasznie dużo tych plotek. Najpierw co chwilę plotki o filmie o Kenobim, potem plotki o chyba 10 innych filmach, a teraz znów plotki o końcu spin-offów. Wszyscy trajkoczą, ale nic pewnego nie wiadomo ; )
Byłoby szkoda, gdyby zrezygnowali ze spin-offów. Ale, jeśli byłoby filmów mniej, za to bardziej przemyślane... może nie byłoby to takie złe. Takie coś, jak film o Boba Fettcie zdecydowanie powinni sobie darować, wątpię, żeby wielu widzów było nim zainteresowanych. No, ciekawa jestem bardzo nowego ruchu Disneya.
-
Lubsok2018-06-21 13:03:35
Fakt, sama produkcja im się zwróciła, ale ledwo, więc nie ma tu mowy o jakimkolwiek sukcesie, a na tle innych filmów SW, cy blockbusterów ten wynik to wręcz żenada i wstyd.
-
Lubsok2018-06-21 13:02:33
Drogi Marcinku:
Budget $275 million
Box office $343.3 million
Film żeby nie być klapą musi zarobić minimum 2 razy tyle, co wynosi budżet.
-
sylwuchna872018-06-21 12:43:08
@Marcinek ty chyba się trochę za bardzo wkreciles w tą gadke. Bez przesady tylko wyrażamy swoje opinie nie musisz od razu innych za to krytykować. Wszyscy tu uwielbiamy gwiezdne wojny więc powinniśmy trzymać się jako tako razem a nie najezdzac jeden na drugiego... You`re still holding on! Let go! :)
-
bartoszcze2018-06-21 12:36:00
@Rodzyn
"wynik Hana Solo pokazuje że nikt nie chce eksploatować starych postaci"
Pewnie dlatego są te płacze że ZABILI HANA, UMARLI LUKA, GDZIE JEST LANDO?!? xD
-
HAL 90002018-06-21 12:29:49
I co z tego, że mam rację.
Jak widać, mogę sobie ją wsadzić - dzięki :D
-
MarcinekNu22018-06-21 12:10:15
To napisz co się złożyło na ewentualną "klapę"? I jaka to była klapa. Bo na razie to tylko widać problemy finansowe z dystrybucji filmu.
Ale co tam, wejdź na rotten i porównaj Solo i TLJ, który jest z nich klapą...hmm?
Chyba to nie za trudne?
-
Lubsok2018-06-21 12:02:35
Film inny niż wszystkie - tu się zgodzę, w końcu żaden inny film SW nie był klapą. xDDDDDDDD
-
disclaimer2018-06-21 11:50:14
"Film inny niż wszystkie" To nie jest argument.
-
MarcinekNu22018-06-21 11:47:27
Masz rację.
-
HAL 90002018-06-21 11:45:14
@MarcinekNu2 - NIE KARM TROLLI.
-
MarcinekNu22018-06-21 11:38:30
Sorry towarzystwo wzajemnej adoracji. Polew, Ty Lubsok i Ty Sylwiunia możecie mieć ale świadczy to tylko o tym, że nie macie żadnych argumentów...no poza jednym "Tak,bo tak".
Tylko to wam pozostaje, gotować się, jak zawsze piszę, we własnym sosie.
@Soap, zarzucasz, że jest stagnacja po czym dostajesz Solo i dalej zarzucasz to samo! Film inny niż wszystkie, przygodowy połączony z westernem. Inne kino w tym samym Uniwersum. Dalej źle! TLJ całkiem inne podejście do tematu SW, bardziej nieprzewidywalne, zaskakujące po np. TFA ale dalej źle, stagnacja, ciągle to samo.
Zarzucacie tak absurdalne rzeczy tym filmom, że czekam już tylko jak napiszecie, że ta scena gdy bohater idzie korytarzem już była w Ep IV, a gdy coś tam robi to już było w Ep. VI.
Nic Wam się nie podoba. Gdyby ktokolwiek z was zdobył się na konstruktywną krytykę to z chęcią bym podyskutował nad tym co mi się podobało a co nie w tych filmach. Ale przy takiej argumentacji nie ma z kim.
-
sylwuchna872018-06-21 10:34:36
@Lubsok zgadzam się też mam polew. Niektórzy biorą pewne rzeczy zbyt głęboko do siebie.
-
RodzyN jr.2018-06-21 10:23:28
MarcinekNu2 - Co ty pitolisz... wynik Hana Solo pokazuje że nikt nie chce eksploatować starych postaci, więc nie rozumiem skąd ten wywód. Poza tym co i rusz czytam komentarze, że nikt nie zastąpi Forda etc. Każdy chce czegoś nowego. Ja chciałbym filmy z nowymi bohaterami i ciekawymi postaciami, ale Disney po raz kolejny serwuje nam walkę Rebeliantów z siłami Imperium, tylko nazwy pozmieniali.
-
Nestor2018-06-21 10:08:32
Gościu w przeciwieństwie do was jest - UWAGA - normalny. Raczej rozumie co zaszło. Frustratami to są ci, którzy od kilku miesięcy tu zaglądają i się wylewają w nieskończoność. To dopiero musi być żenujące, wchodzić dzień w dzień na stronę o filmach/książkach/komiksach i pisać jakie są słabe. Jesteście gites chłopaki. :DDD
-
Lubsok2018-06-21 09:31:47
Ten Marcinek to jakiś frustrat. Mam niezły polew czytając Twoje komentarze gościu.
-
Soap932018-06-21 09:27:44
Znowu ta sama gadka. To że chciałbym coś nowego chyba nie znaczy że nie chciałbym w ogóle filmów i zeby zakonczyli na epIX. właśnie mój zarzut do sw Disneya to że marka STOI W MIEJSCU. Nie ruszyła nawet o krok. 4 odgrzane kotlety, ja chcę coś nowego i oryginalnego. A tu znowu ktoś wyskakuje ze spiewka ze "niech sw umrze hejterzy w koncu ucichną". czy do was nie dociera
-
disclaimer2018-06-21 09:24:00
Nikt normalny nie bedzie chocil na fylmy, bo szkalujo je na bastionie jakies randomy!!!%!!!@111
-
anonim_zks2018-06-21 09:16:13
MarcinekNu2 - pelna zgoda!! I dodalbym jeszcze, ze wlasnie przez takie osoby wynik Solo wyglada jak wyglada, a marka wyraznie doluje bo kto normalny bedzie chodzil na cos kolo czego wytworzone jest tyle negatywnej energii. Nie Kennedy nie Johnson nie nikt inny jest problemem SW tylko tacy ludzie niestety...
-
anonim_zks2018-06-21 09:11:58
Jak byl Lucas to... bla bla bla bla...
Chyba nie pamietasz co sie stalo z LucasArts skoro twierdzisz, ze dzisiejsze bledy sa kosztowniejsze, a wtedy nic nie znaczyly i byl klimat 😁 Gdyby Disney nie wykupil Lucasfilm, a GL zaczal krecic nowe filmy zgodnie ze swoja wizja, ktora byla podawana w innym temacie to skonczyloby sie tak samo.
-
MarcinekNu22018-06-21 09:05:15
Nie ratują świata, bo nie podają recepty na to jak powinno wyglądać teraz kręcenie filmów z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Operują w zamkniętych schematach, nie ma mieczy, nie SW, nie ma Forda, nie SW, starzy bohaterowie odchodzą , nie SW. Żyją w jakiś obłokach absurdu, negatywnie nacechowani do wszystkiego co teraz pojawia się pod marką SW do której prawa ma Disney. Marzy im się Geriatrik Star Wars, eksploatujący starych bohaterów do samego końca. Są zamknięci na coś nowego, nowe postacie, spojrzenie na całość uniwersum. A ponieważ to wszystko nie pozwala im czerpać radości z oglądania nowych filmów starają się je innym obrzydzić, na zasadzie psa ogrodnika, który sam nie zje i innym nie da.
Widać to doskonale tu i w komentarzach. Fandom, po tym jakie możliwości dał mu internet stał się koszmarnym bagnem.
Ale niech tak będzie. Niech Ep IX będzie ostatnim a na następne filmy poczekajmy ze 20 lat. Wtedy Lubsok, Sylwusia. Soap i inni im podobni będą w pełni usatysfakcjonowani. Rozhisteryzowane bachory będą zadowolone i szczęśliwe. Prawda?
-
Nestor2018-06-21 08:46:49
No i nic wielkiego się nie stało, nawet jakby skasowali te produkcje. Tu chodzi raczej o niewydawanie pieniędzy zbyt wcześnie i niepotrzebnie. Narobili kosztów, a nie zadbali o zwrot. Zakłdali inne ROI i teraz mają klopsa, bo to grube miliony $. Ale tak się dzieje w korporacjach. Jak Lucas to wszystko trzymał to SW były jak firma rodzinna, trochę nieułożone ale z klimatem. Teraz jest bardziej pro, ale okazuje się, że błędy popełnione wiele więcej kosztują niż tylko hate w internecie na Ojca Założyciela. Inna sprawa, że EU żyło swoim życiem i zawsze mogliśmy znaleźć coś dla siebie. Jednym się dana seria nie podobała, drudzy byli zachwyceni, a przy filmach było tak jak teraz - ogólnie każdy się cieszył, że wyszedł nowy film, ale szkoda że był inny niż on sam chciał. NIC SIĘ W TEJ KWESTII NIE ZMEINIŁO MOI DRODZY, gadacie tak samo jak 10 lat temu, tylko jesteście bardziej wytrwali, moje pytanko - po co? Nawracacie świat, ratujecie go, czy tylko obrzydzacie innym?
Przeżyliśmy fanów LOTRa, przeżyjemy fanów Marvela. Wy myślicie, że supremacja superbohaterów w kinie będzie trwała wiecznie? Byly westerny, SW, sensacyjne, fantasty, teraz Marvele, za 10 lat ludzie nie bedą się tak tym światem fascynować. Nie da się dominować nad uczuciami i duszami w nieskończoność. Każdy dorasta i się zmienia, was też to czeka!!! :D
-
Prorok772018-06-21 08:37:03
Jak to możliwe, że jakie by się nie pojawiły wiadomości to znajdą się z reguły ci sami mądralińscy którzy przełożą go na swoją chora modłę. Jak jest dużo filmów piszą, że Lucasfilm robi marvela jak zwalniają tempo to zacytuję "Jeśli to rzeczywiście by się potwierdziło, to byłby to znak, że w Lucasfilmmie robi się powoli bałagan jak w DC." Ogarnijcie się. Szukają rozwiązania na problemy, ale w takim chaosie ciężko jest znaleźć złoty środek a w szczególności Ty Lubsok bo naprawdJeśli to rzeczywiście by się potwierdziło, to byłby to znak, że w Lucasfilmmie robi się powoli bałagan jak w DC.
-
Mossar2018-06-21 08:25:51
R1 i Solo były świetne, ale jeśli zamiast tego mamy dostać filmy dot. czegoś zupełnie nowego to I`m in. Byleby to nie spowodowało całkowitego zakończenia filmów SW.
-
Adakus2018-06-21 07:55:45
Z jednej strony szkoda, bo spin-offy to póki co jedyne udane produkcje od Disneya, z drugiej jednak może w końcu przyłożą się do jakości opowiadanych historii i bez problemów na etapie produkcji.
-
mkn2018-06-21 07:49:05
Na razie to tylko plotka.
Jeśli się sprawdzi to wielka szkoda, ale może wtedy rolę spin-offów po części przejmą książki/komiksy (seriale?) i będą znaczyły więcej niż do tej pory.
-
YodaZgredek2018-06-21 07:20:19
Meh zjednej strony dobrze, przerwa się przyda z drugiej strony ehhh
-
Bazy2018-06-21 07:01:23
Brawo :D Fantastyczna decyzja, widzę, że Disney postanowił iść drogą Warnera i DC Universe :D
-
Starkiller072018-06-21 02:29:14
Kenobi będzie naprawdę dobrym filmem ale tylko jeśli zagra Ewan McGregor jeśli postać Kenobiego zagra inny aktor klapa murowana
-
sylwuchna872018-06-21 00:41:48
@Luke S zgadzam sie.sama już od dawna wyczekuje nowych info na temat Kenobiego. Ten film to będzie strzał w dziesiątkę.
-
Luke S2018-06-21 00:31:48
Boba Fett byłby taką samą, jeśli nie większą, klapą jak Solo.
Ale Kenobi to pewny sukces. Już pomijając jak publiczność ceni tę postać, to przyczyna jest prosta - moc, miecze świetlne, jedi. To jest identyfikowane z SW i to przyciąga ludzi do kin.
-
HAL 90002018-06-21 00:15:17
SOLO>R1>TLJ>TFA
-
sylwuchna872018-06-21 00:07:06
@MarcinekNu2 "Sylwia" oglądała SOLO i ten cały Alden nie był aż tak doskonały zeby mu bić pokłony To wolny kraj chłopczyku i każdy ma prawo mieć swoją opinię.
-
disclaimer2018-06-21 00:01:27
@HAL
Takie myślenie to typowy błąd logiczny pars pro toto
-
Peter_D2018-06-20 23:57:04
Ogólnie to Historie to taka próba obdarcia legend ze skóry. Legendarne postaci żyły sobie swoim życiem, z nutką tajemniczości, historiami dorabianymi przez różne osoby przez co były bardzo atrakcyjne i sprawiało to wszystko radochę. Teraz przychodzi Disney i mówi...wiecie co, mamy Was gdzieś, ten to jest mięczak, a tamten jest zupełnie innym typem...psują zabawę, a nie wnoszą właściwie nic wartościowego.
-
HAL 90002018-06-20 23:55:42
Najlepsze filmy rodziły się w bólach:
Blade Runner, Czas Apokalipsy itp.
-
rebelyell2018-06-20 23:37:35
Z jednej strony chciałbym jak najwięcej filmów, ale z drugiej lepiej żeby powstawały bez pośpiechu, nie na wariackich papierach.
-
disclaimer2018-06-20 23:10:45
Nigdzie nie widziałem takich krzyków :-0
-
AJ732018-06-20 22:52:51
Niech w ogóle przestaną kręcić kolejne filmy, wtedy będzie spokój - prawda ? ... a, nie - wróć !, wtedy będzie krzyk, że ZŁY DISNEY nie kręci kolejnych filmów ! ... prawda ?
-
SW-Yogurt2018-06-20 22:48:42
Tak, tak, Lubsok, się pocieszaj. ~:P
-
bartoszcze2018-06-20 22:43:00
@Lubsok
"Marvel >>>> SW"
Nie zapomnij jeszcze potem później zapytać, gdzie porównujesz MCU do SW xDDD
-
Soap932018-06-20 22:22:10
i co z tego że ŁOTR jest świetny? nie chodzi tu o samo wykonanie. a temat. te spin-offy są niepotrzebne.
Niech biorą się w końcu za coś nowego. Ale naprawdę nowego, zadnych "nawiązań" do ot. dośc juz.
-
Lubsok2018-06-20 22:16:27
Marvel >>>> SW
Zalejcie się żółcią hejterzy.
-
Lubsok2018-06-20 22:15:27
Klasyka SW. xDDD Dobre, może Solo to też klasyka SW. Daruj sobie gościu, bo śmieszny jesteś jak się denerwujesz.
-
Finster Vater2018-06-20 22:15:05
To że ktoś u Disneya tupnie nogą, było do przewidzenia. Co z tego że robią dwa świetne spinn-offy, jak jeden kosztuje 1,5 raza tyle co powinien, a drugi prawie dwa razy tyle, bo komuś się zachciało eksperymentów z "młodymi wilczkami" (A SOLO kręcony w normalnym trybie RAZ już byłby na solidnym plusie). Zresztą sam Disney sobie chyba nie radzi z tym co połknał, bo wypuszczanie seryjnie Avendzersów, i jak wynika - celowego blokowania promocji SOLO bo awendżersy, świadczy że ktoś przestaje to ogarniać. Choć akurat śmiertelna konkurencja dówch oddziałów tej samej firmy robiących podobne rzeczy to nic nowego, po tym się poznaje złą organizację.
-
disclaimer2018-06-20 22:14:08
The End Is Nigh
-
MarcinekNu22018-06-20 22:12:37
@sylwuchna chyba nie oglądała wcale Solo. Alden jest doskonały jako młody Han ale pewnie Sylwia lub Sylwester woleli by Forda odmłodzonego makijażem podpierającego się laseczką.
-
MarcinekNu22018-06-20 22:10:34
@Ridzyn czy jak ci tam. Denne filmy? Chyba oglądałeś coś innego! Może swoje odbicie w lustrze? Lotr to klasyka SW a Solo to całkiem dobrze nakręcone kino i bardzo przyjemnie się go ogląda.
-
sylwuchna872018-06-20 22:09:14
Szkoda bo ja czekam na Kenobiego. Mam przeczucie że będzie tak dobry jak Rouge One. A apropo Solo to z tym dennym aktorem co go zagrał to już od początku było wiadomo że to będzie lipa.
-
Lubsok2018-06-20 22:06:24
YESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
RodzyN jr.2018-06-20 22:00:27
I bardzo byłoby dobrze gdyby zwiesili te denne i nie potrzebne nikomu historie. Problemem tych filmów jest to, że do niczego one nie prowadzą. Dalsze losy Solo znamy z filmów, w Rogue One wszyscy giną. Pora zrobić serię filmów, które będą tworzyć całość jak saga czy tak jak to robią w MCU.
-
Rusis2018-06-20 21:55:52
adam1210leg -> fakt, poprawiłem. Thx.
-
WuOJot2018-06-20 21:52:00
NIEEEEEEEEEEEE!
-
Adam Skywalker2018-06-20 21:50:42
W tym roku nie ma D23!!!
-
ShaakTi11382018-06-20 21:32:43
Już widzę te 150 zdań "ekspertów" na ten temat.
Nie wierzę w takie plotki.
-
Xalkigo2018-06-20 21:20:07
Przecież one są lepsze niż epizody. Rogue One to najlepszy film od Disneya.
-
Peter_D2018-06-20 21:18:22
Jeśli to rzeczywiście by się potwierdziło, to byłby to znak, że w Lucasfilmmie robi się powoli bałagan jak w DC. Szukają rozwiązania na problemy, ale w takim chaosie ciężko jest znaleźć złoty środek.
RodzyN jr.2018-06-22 12:23:13
Marcinek - https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/33778478_1865625940156396_8456492371884900352_n.png?_nc_cat=0&oh=ca633f2a0b4bfd7a92dd43ce6883167c&oe=5BB00E7C
-Luke i tak w końcu im pomógł (Za sprawą Mistrza Yody)
-Jak uśmiercili Snoke`a to musieli zostawić Rena na CSM,
- To Snoke żyje?
- Co prawie zrobiła? Raczej przeszła w wielki ciemny odbyt. btw - najpierw gadasz o innym podejściu do tematu, a teraz jaskinia? Jaskinia... gdzieś już to było? :D
- Podnoszenie kamieni, owszem. Luke patyczkował się z 4 kamyczkami, a ta przyszła jednym gestem rozstąpiła kilkadziesiąt głazów.
Z tym, że wszystko jej się udaje chodzi mi bardziej o sytuacje, typu - pierwsza walka na miecze (obrazek wyżej), mind trick, etc.
MarcinekNu22018-06-22 10:48:20
Rodzyn! Rey się wszystko udaje??? Co to za film oglądałeś?
Rey się prawie nic nie udało. Nie odzyskała Luka i nie przeciągnęła do na stronę Rebelii (to, że się pojawił sprawił tak naprawdę tylko Kylo), nie udało jej się przeciągnąć Kylo Rena na jasną stronę, nie pokonała Snoka, prawie przeszła na ciemną stronę (jaskinia). WIęc co jej się udało? Podnoszenie kamieni??
RodzyN jr.2018-06-22 03:57:05
bartoszcze - Bardziej mi chodziło o to, że ludziska nie chca starych postaci w nowym wydaniu jak Han Solo. Zauważ, że dla wielu Ford jest nie do zastąpienia i to samo tyczy się Hamilla, ale oglądać ich dalsze losy w epizodach to co innego. Dla mnie Skywalker jest tak zajebistą postacią samą w sobie (jeden z jaśniejszych punktów TLJ), że nowi bohaterowie wypadają na jego tle po prostu blado.
bartoszcze2018-06-21 21:06:13
@Rodzyn
No i fajnie, ale sam stawiałeś tezę, że nikt nie chce starych postaci ;)
RodzyN jr.2018-06-21 20:17:57
bartoszcze- o ile z Hanem nie miałem problemu to jednak w IX chciałem Lightsaber Duel pomiędzy Lukiem, a Snokiem.
Marcinek - To Ty napisz konstruktywnie w czym TLJ jest nowatorskie i czyn różni się od ST? Na pewno różni się gorzej napisanymi postaciami. Weźmy taką Rey. Serio mi nie przeszkadza że jest kobietą, ale przez to że wszystko jej się udaje czyni z niej nudziare, a szkoda bo Ridley to całkiem niezła aktorka.
Nestor2018-06-21 18:43:00
AJ73 wszystko pięknie wam wyłożył na temat nowości w SW. Deal with it. NADZIEJA
Finster Vater2018-06-21 18:01:10
NADZIEJA to coś, na czym budowane są rebelie :P
bartoszcze2018-06-21 17:51:12
NADZIEJA jest podstawą Rebelii!
AJ732018-06-21 17:34:33
I mam NADZIEJĘ, że cię nic nie trafiło ;)
AJ732018-06-21 17:31:45
@Soap93
Zdrówko oszczędzaj chłopie ;), zrozum w końcu, że póki ta obecna trylogia się nie zakończy, to nie dostaniesz niczego innego, co by zadowoliło cię pod względem oryginalności. To samo dotyczy spin-offów. Czy jest to Solo, czy będzie to Kenobi, czy którykolwiek z innych bohaterów starej trylogii - nie dostaniesz nic innego niż poza to, co było w tamtych filmach i będzie nawiązywało do tamtego okresu. Zrozum to w końcu.
Nowego to oczekuj po (HAHAHAHA) Rianie Johnsonie. Dlaczego ten śmiech ? - bo chyba byłeś jednym z najbardziej krytykujących The Last Jedi, prawda ?. Ale to właśnie Rian ma stworzyć nowe SW. I cała NADZIEJA właśnie w nim, czy to się komuś podoba czy nie - handluj z tym.
Spin-offy (jeśli kolejne będą) będą osadzone w OT/PT, zapowiadany serial będzie też tym temacie, więc sorry memory, ale nie masz NADZIEI na coś oryginalnego w najbliższym czasie ... handluj z tym (2)
mkn2018-06-21 17:26:03
nadzieja
bartoszcze2018-06-21 17:23:19
Obi-Wan, Yoda, Tatooine, Palpatine, R2, C3, Jabba, Tuskeni, Fett, armia w zbrojach i hełmach, wookiee, WIZJONERSTWO, K***A!!1! xDDDD
SW-Yogurt2018-06-21 17:21:44
NADZIEJA
Soap932018-06-21 17:14:21
a i jeszcze raz usłyszę słowo "nadzieja" to mnie szlag na miejscu trafi.
Soap932018-06-21 17:10:48
Nie rozumiesz mojego zarzutu. Solo bazuje na OT. tak jak wszystkie 4 dotychczasowe filmy. Co z tego ze nakręcony w innym stylu. mi tu chodzi o tematyke. Do tej pory nie dostaliśmy nic oryginalnego. zero ku*wa WIZJONERSTWA. czaisz? chce coś takiego czym były prequele w stosunku do OT.
"TLJ całkiem inne podejście do tematu SW" gdzie ja sie pytam? to kalka powtarzam to juz setny raz https://www.youtube.com/watch?v=6Cy41zJTRSc&t=231s dialogi kopiowane 1:1. scena w sali tronowej Snoke`a kiedy Rey patrzy przez okienko na Rebelię po czym rzuca się na niego z mieczem.. to gorsza kalka niż TFA. ile tych "nawiązań" jeszcze? nie macie dość?
ZAORANE PO RAZ ENTY
DarthMati2018-06-21 16:05:58
Olali by już EIX, i tak ta trylogia będzie dnem dna. Niech nagrywają wyłącznie spin offy.
gwiazdor902018-06-21 14:11:45
Filmy o bohaterze x czy y to średni pomysł. Ale coś się dzieje. Nawet Yako o tym mówił na YT. A Lucas niestety po 3 epizodzie zwinął biznes. A mógł porobić jakieś spin offy. Fakty są takie, że czytać nie każdemu się chce, a film to kasa z różnych źródeł. Zabawki, gadżety itp.Poza zyskami z biletów.
Darth Ponda2018-06-21 13:51:43
Łotr jeden się przyjął, wniosek: trzeba iść w spin-offy. Półtora roku później, Solo się nie przyjął: spin-offy były błędem. Nie zdziwię jeśli tak „myślą”.
Rzodkiewka2018-06-21 13:23:38
Kurczę, strasznie dużo tych plotek. Najpierw co chwilę plotki o filmie o Kenobim, potem plotki o chyba 10 innych filmach, a teraz znów plotki o końcu spin-offów. Wszyscy trajkoczą, ale nic pewnego nie wiadomo ; )
Byłoby szkoda, gdyby zrezygnowali ze spin-offów. Ale, jeśli byłoby filmów mniej, za to bardziej przemyślane... może nie byłoby to takie złe. Takie coś, jak film o Boba Fettcie zdecydowanie powinni sobie darować, wątpię, żeby wielu widzów było nim zainteresowanych. No, ciekawa jestem bardzo nowego ruchu Disneya.
Lubsok2018-06-21 13:03:35
Fakt, sama produkcja im się zwróciła, ale ledwo, więc nie ma tu mowy o jakimkolwiek sukcesie, a na tle innych filmów SW, cy blockbusterów ten wynik to wręcz żenada i wstyd.
Lubsok2018-06-21 13:02:33
Drogi Marcinku:
Budget $275 million
Box office $343.3 million
Film żeby nie być klapą musi zarobić minimum 2 razy tyle, co wynosi budżet.
sylwuchna872018-06-21 12:43:08
@Marcinek ty chyba się trochę za bardzo wkreciles w tą gadke. Bez przesady tylko wyrażamy swoje opinie nie musisz od razu innych za to krytykować. Wszyscy tu uwielbiamy gwiezdne wojny więc powinniśmy trzymać się jako tako razem a nie najezdzac jeden na drugiego... You`re still holding on! Let go! :)
bartoszcze2018-06-21 12:36:00
@Rodzyn
"wynik Hana Solo pokazuje że nikt nie chce eksploatować starych postaci"
Pewnie dlatego są te płacze że ZABILI HANA, UMARLI LUKA, GDZIE JEST LANDO?!? xD
HAL 90002018-06-21 12:29:49
I co z tego, że mam rację.
Jak widać, mogę sobie ją wsadzić - dzięki :D
MarcinekNu22018-06-21 12:10:15
To napisz co się złożyło na ewentualną "klapę"? I jaka to była klapa. Bo na razie to tylko widać problemy finansowe z dystrybucji filmu.
Ale co tam, wejdź na rotten i porównaj Solo i TLJ, który jest z nich klapą...hmm?
Chyba to nie za trudne?
Lubsok2018-06-21 12:02:35
Film inny niż wszystkie - tu się zgodzę, w końcu żaden inny film SW nie był klapą. xDDDDDDDD
disclaimer2018-06-21 11:50:14
"Film inny niż wszystkie" To nie jest argument.
MarcinekNu22018-06-21 11:47:27
Masz rację.
HAL 90002018-06-21 11:45:14
@MarcinekNu2 - NIE KARM TROLLI.
MarcinekNu22018-06-21 11:38:30
Sorry towarzystwo wzajemnej adoracji. Polew, Ty Lubsok i Ty Sylwiunia możecie mieć ale świadczy to tylko o tym, że nie macie żadnych argumentów...no poza jednym "Tak,bo tak".
Tylko to wam pozostaje, gotować się, jak zawsze piszę, we własnym sosie.
@Soap, zarzucasz, że jest stagnacja po czym dostajesz Solo i dalej zarzucasz to samo! Film inny niż wszystkie, przygodowy połączony z westernem. Inne kino w tym samym Uniwersum. Dalej źle! TLJ całkiem inne podejście do tematu SW, bardziej nieprzewidywalne, zaskakujące po np. TFA ale dalej źle, stagnacja, ciągle to samo.
Zarzucacie tak absurdalne rzeczy tym filmom, że czekam już tylko jak napiszecie, że ta scena gdy bohater idzie korytarzem już była w Ep IV, a gdy coś tam robi to już było w Ep. VI.
Nic Wam się nie podoba. Gdyby ktokolwiek z was zdobył się na konstruktywną krytykę to z chęcią bym podyskutował nad tym co mi się podobało a co nie w tych filmach. Ale przy takiej argumentacji nie ma z kim.
sylwuchna872018-06-21 10:34:36
@Lubsok zgadzam się też mam polew. Niektórzy biorą pewne rzeczy zbyt głęboko do siebie.
RodzyN jr.2018-06-21 10:23:28
MarcinekNu2 - Co ty pitolisz... wynik Hana Solo pokazuje że nikt nie chce eksploatować starych postaci, więc nie rozumiem skąd ten wywód. Poza tym co i rusz czytam komentarze, że nikt nie zastąpi Forda etc. Każdy chce czegoś nowego. Ja chciałbym filmy z nowymi bohaterami i ciekawymi postaciami, ale Disney po raz kolejny serwuje nam walkę Rebeliantów z siłami Imperium, tylko nazwy pozmieniali.
Nestor2018-06-21 10:08:32
Gościu w przeciwieństwie do was jest - UWAGA - normalny. Raczej rozumie co zaszło. Frustratami to są ci, którzy od kilku miesięcy tu zaglądają i się wylewają w nieskończoność. To dopiero musi być żenujące, wchodzić dzień w dzień na stronę o filmach/książkach/komiksach i pisać jakie są słabe. Jesteście gites chłopaki. :DDD
Lubsok2018-06-21 09:31:47
Ten Marcinek to jakiś frustrat. Mam niezły polew czytając Twoje komentarze gościu.
Soap932018-06-21 09:27:44
Znowu ta sama gadka. To że chciałbym coś nowego chyba nie znaczy że nie chciałbym w ogóle filmów i zeby zakonczyli na epIX. właśnie mój zarzut do sw Disneya to że marka STOI W MIEJSCU. Nie ruszyła nawet o krok. 4 odgrzane kotlety, ja chcę coś nowego i oryginalnego. A tu znowu ktoś wyskakuje ze spiewka ze "niech sw umrze hejterzy w koncu ucichną". czy do was nie dociera
disclaimer2018-06-21 09:24:00
Nikt normalny nie bedzie chocil na fylmy, bo szkalujo je na bastionie jakies randomy!!!%!!!@111
anonim_zks2018-06-21 09:16:13
MarcinekNu2 - pelna zgoda!! I dodalbym jeszcze, ze wlasnie przez takie osoby wynik Solo wyglada jak wyglada, a marka wyraznie doluje bo kto normalny bedzie chodzil na cos kolo czego wytworzone jest tyle negatywnej energii. Nie Kennedy nie Johnson nie nikt inny jest problemem SW tylko tacy ludzie niestety...
anonim_zks2018-06-21 09:11:58
Jak byl Lucas to... bla bla bla bla...
Chyba nie pamietasz co sie stalo z LucasArts skoro twierdzisz, ze dzisiejsze bledy sa kosztowniejsze, a wtedy nic nie znaczyly i byl klimat 😁 Gdyby Disney nie wykupil Lucasfilm, a GL zaczal krecic nowe filmy zgodnie ze swoja wizja, ktora byla podawana w innym temacie to skonczyloby sie tak samo.
MarcinekNu22018-06-21 09:05:15
Nie ratują świata, bo nie podają recepty na to jak powinno wyglądać teraz kręcenie filmów z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Operują w zamkniętych schematach, nie ma mieczy, nie SW, nie ma Forda, nie SW, starzy bohaterowie odchodzą , nie SW. Żyją w jakiś obłokach absurdu, negatywnie nacechowani do wszystkiego co teraz pojawia się pod marką SW do której prawa ma Disney. Marzy im się Geriatrik Star Wars, eksploatujący starych bohaterów do samego końca. Są zamknięci na coś nowego, nowe postacie, spojrzenie na całość uniwersum. A ponieważ to wszystko nie pozwala im czerpać radości z oglądania nowych filmów starają się je innym obrzydzić, na zasadzie psa ogrodnika, który sam nie zje i innym nie da.
Widać to doskonale tu i w komentarzach. Fandom, po tym jakie możliwości dał mu internet stał się koszmarnym bagnem.
Ale niech tak będzie. Niech Ep IX będzie ostatnim a na następne filmy poczekajmy ze 20 lat. Wtedy Lubsok, Sylwusia. Soap i inni im podobni będą w pełni usatysfakcjonowani. Rozhisteryzowane bachory będą zadowolone i szczęśliwe. Prawda?
Nestor2018-06-21 08:46:49
No i nic wielkiego się nie stało, nawet jakby skasowali te produkcje. Tu chodzi raczej o niewydawanie pieniędzy zbyt wcześnie i niepotrzebnie. Narobili kosztów, a nie zadbali o zwrot. Zakłdali inne ROI i teraz mają klopsa, bo to grube miliony $. Ale tak się dzieje w korporacjach. Jak Lucas to wszystko trzymał to SW były jak firma rodzinna, trochę nieułożone ale z klimatem. Teraz jest bardziej pro, ale okazuje się, że błędy popełnione wiele więcej kosztują niż tylko hate w internecie na Ojca Założyciela. Inna sprawa, że EU żyło swoim życiem i zawsze mogliśmy znaleźć coś dla siebie. Jednym się dana seria nie podobała, drudzy byli zachwyceni, a przy filmach było tak jak teraz - ogólnie każdy się cieszył, że wyszedł nowy film, ale szkoda że był inny niż on sam chciał. NIC SIĘ W TEJ KWESTII NIE ZMEINIŁO MOI DRODZY, gadacie tak samo jak 10 lat temu, tylko jesteście bardziej wytrwali, moje pytanko - po co? Nawracacie świat, ratujecie go, czy tylko obrzydzacie innym?
Przeżyliśmy fanów LOTRa, przeżyjemy fanów Marvela. Wy myślicie, że supremacja superbohaterów w kinie będzie trwała wiecznie? Byly westerny, SW, sensacyjne, fantasty, teraz Marvele, za 10 lat ludzie nie bedą się tak tym światem fascynować. Nie da się dominować nad uczuciami i duszami w nieskończoność. Każdy dorasta i się zmienia, was też to czeka!!! :D
Prorok772018-06-21 08:37:03
Jak to możliwe, że jakie by się nie pojawiły wiadomości to znajdą się z reguły ci sami mądralińscy którzy przełożą go na swoją chora modłę. Jak jest dużo filmów piszą, że Lucasfilm robi marvela jak zwalniają tempo to zacytuję "Jeśli to rzeczywiście by się potwierdziło, to byłby to znak, że w Lucasfilmmie robi się powoli bałagan jak w DC." Ogarnijcie się. Szukają rozwiązania na problemy, ale w takim chaosie ciężko jest znaleźć złoty środek a w szczególności Ty Lubsok bo naprawdJeśli to rzeczywiście by się potwierdziło, to byłby to znak, że w Lucasfilmmie robi się powoli bałagan jak w DC.
Mossar2018-06-21 08:25:51
R1 i Solo były świetne, ale jeśli zamiast tego mamy dostać filmy dot. czegoś zupełnie nowego to I`m in. Byleby to nie spowodowało całkowitego zakończenia filmów SW.
Adakus2018-06-21 07:55:45
Z jednej strony szkoda, bo spin-offy to póki co jedyne udane produkcje od Disneya, z drugiej jednak może w końcu przyłożą się do jakości opowiadanych historii i bez problemów na etapie produkcji.
mkn2018-06-21 07:49:05
Na razie to tylko plotka.
Jeśli się sprawdzi to wielka szkoda, ale może wtedy rolę spin-offów po części przejmą książki/komiksy (seriale?) i będą znaczyły więcej niż do tej pory.
YodaZgredek2018-06-21 07:20:19
Meh zjednej strony dobrze, przerwa się przyda z drugiej strony ehhh
Bazy2018-06-21 07:01:23
Brawo :D Fantastyczna decyzja, widzę, że Disney postanowił iść drogą Warnera i DC Universe :D
Starkiller072018-06-21 02:29:14
Kenobi będzie naprawdę dobrym filmem ale tylko jeśli zagra Ewan McGregor jeśli postać Kenobiego zagra inny aktor klapa murowana
sylwuchna872018-06-21 00:41:48
@Luke S zgadzam sie.sama już od dawna wyczekuje nowych info na temat Kenobiego. Ten film to będzie strzał w dziesiątkę.
Luke S2018-06-21 00:31:48
Boba Fett byłby taką samą, jeśli nie większą, klapą jak Solo.
Ale Kenobi to pewny sukces. Już pomijając jak publiczność ceni tę postać, to przyczyna jest prosta - moc, miecze świetlne, jedi. To jest identyfikowane z SW i to przyciąga ludzi do kin.
HAL 90002018-06-21 00:15:17
SOLO>R1>TLJ>TFA
sylwuchna872018-06-21 00:07:06
@MarcinekNu2 "Sylwia" oglądała SOLO i ten cały Alden nie był aż tak doskonały zeby mu bić pokłony To wolny kraj chłopczyku i każdy ma prawo mieć swoją opinię.
disclaimer2018-06-21 00:01:27
@HAL
Takie myślenie to typowy błąd logiczny pars pro toto
Peter_D2018-06-20 23:57:04
Ogólnie to Historie to taka próba obdarcia legend ze skóry. Legendarne postaci żyły sobie swoim życiem, z nutką tajemniczości, historiami dorabianymi przez różne osoby przez co były bardzo atrakcyjne i sprawiało to wszystko radochę. Teraz przychodzi Disney i mówi...wiecie co, mamy Was gdzieś, ten to jest mięczak, a tamten jest zupełnie innym typem...psują zabawę, a nie wnoszą właściwie nic wartościowego.
HAL 90002018-06-20 23:55:42
Najlepsze filmy rodziły się w bólach:
Blade Runner, Czas Apokalipsy itp.
rebelyell2018-06-20 23:37:35
Z jednej strony chciałbym jak najwięcej filmów, ale z drugiej lepiej żeby powstawały bez pośpiechu, nie na wariackich papierach.
disclaimer2018-06-20 23:10:45
Nigdzie nie widziałem takich krzyków :-0
AJ732018-06-20 22:52:51
Niech w ogóle przestaną kręcić kolejne filmy, wtedy będzie spokój - prawda ? ... a, nie - wróć !, wtedy będzie krzyk, że ZŁY DISNEY nie kręci kolejnych filmów ! ... prawda ?
SW-Yogurt2018-06-20 22:48:42
Tak, tak, Lubsok, się pocieszaj. ~:P
bartoszcze2018-06-20 22:43:00
@Lubsok
"Marvel >>>> SW"
Nie zapomnij jeszcze potem później zapytać, gdzie porównujesz MCU do SW xDDD
Soap932018-06-20 22:22:10
i co z tego że ŁOTR jest świetny? nie chodzi tu o samo wykonanie. a temat. te spin-offy są niepotrzebne.
Niech biorą się w końcu za coś nowego. Ale naprawdę nowego, zadnych "nawiązań" do ot. dośc juz.
Lubsok2018-06-20 22:16:27
Marvel >>>> SW
Zalejcie się żółcią hejterzy.
Lubsok2018-06-20 22:15:27
Klasyka SW. xDDD Dobre, może Solo to też klasyka SW. Daruj sobie gościu, bo śmieszny jesteś jak się denerwujesz.
Finster Vater2018-06-20 22:15:05
To że ktoś u Disneya tupnie nogą, było do przewidzenia. Co z tego że robią dwa świetne spinn-offy, jak jeden kosztuje 1,5 raza tyle co powinien, a drugi prawie dwa razy tyle, bo komuś się zachciało eksperymentów z "młodymi wilczkami" (A SOLO kręcony w normalnym trybie RAZ już byłby na solidnym plusie). Zresztą sam Disney sobie chyba nie radzi z tym co połknał, bo wypuszczanie seryjnie Avendzersów, i jak wynika - celowego blokowania promocji SOLO bo awendżersy, świadczy że ktoś przestaje to ogarniać. Choć akurat śmiertelna konkurencja dówch oddziałów tej samej firmy robiących podobne rzeczy to nic nowego, po tym się poznaje złą organizację.
disclaimer2018-06-20 22:14:08
The End Is Nigh
MarcinekNu22018-06-20 22:12:37
@sylwuchna chyba nie oglądała wcale Solo. Alden jest doskonały jako młody Han ale pewnie Sylwia lub Sylwester woleli by Forda odmłodzonego makijażem podpierającego się laseczką.
MarcinekNu22018-06-20 22:10:34
@Ridzyn czy jak ci tam. Denne filmy? Chyba oglądałeś coś innego! Może swoje odbicie w lustrze? Lotr to klasyka SW a Solo to całkiem dobrze nakręcone kino i bardzo przyjemnie się go ogląda.
sylwuchna872018-06-20 22:09:14
Szkoda bo ja czekam na Kenobiego. Mam przeczucie że będzie tak dobry jak Rouge One. A apropo Solo to z tym dennym aktorem co go zagrał to już od początku było wiadomo że to będzie lipa.
Lubsok2018-06-20 22:06:24
YESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RodzyN jr.2018-06-20 22:00:27
I bardzo byłoby dobrze gdyby zwiesili te denne i nie potrzebne nikomu historie. Problemem tych filmów jest to, że do niczego one nie prowadzą. Dalsze losy Solo znamy z filmów, w Rogue One wszyscy giną. Pora zrobić serię filmów, które będą tworzyć całość jak saga czy tak jak to robią w MCU.
Rusis2018-06-20 21:55:52
adam1210leg -> fakt, poprawiłem. Thx.
WuOJot2018-06-20 21:52:00
NIEEEEEEEEEEEE!
Adam Skywalker2018-06-20 21:50:42
W tym roku nie ma D23!!!
ShaakTi11382018-06-20 21:32:43
Już widzę te 150 zdań "ekspertów" na ten temat.
Nie wierzę w takie plotki.
Xalkigo2018-06-20 21:20:07
Przecież one są lepsze niż epizody. Rogue One to najlepszy film od Disneya.
Peter_D2018-06-20 21:18:22
Jeśli to rzeczywiście by się potwierdziło, to byłby to znak, że w Lucasfilmmie robi się powoli bałagan jak w DC. Szukają rozwiązania na problemy, ale w takim chaosie ciężko jest znaleźć złoty środek.