-
Davsx2008-07-20 15:24:14
mnie tam to nie kreci ;p]
-
Davsx2008-07-12 20:35:37
II.... hmmmm taka na 7/10 a i plis powiecie jaka była odsłona SW II czy 2002 ? czy 2003 ?
pozdrowienia dla Gregora Lucasa ;)
-
Corran02008-05-30 17:58:25
zwiastun fajny
-
Darth GROM2008-05-21 01:32:44
Benduu> Wrzuć na Worda twój tekst, który wkleiłem, a zobaczysz ile zrobiłeś błędów ortograficznych, tylko się nie spal ze wstydu. Biorąc pod uwagę, jaką formę przyjąłeś w stosunku do mnie to muszę się z tobą zgodzić
"najwieksi krzykacze nie maja najczesciej nic do powiedzenia"
I faktycznie nie masz nic do powiedzenia, to wynika z twojej wypowiedzi!
Celowo użyłem formę "młody padawanie", a to, dlatego, że chciałeś się wykazać wiedzą i wymądrzać, tyle, że efekt był odwrotny. Następnym razem, jak będziesz chciał wtrącić się w dyskusję to zrób to, chociaż rzeczowo, bo twoja wypowiedz jest oczywistą nie prawdą. Fani wypromowali Mare, dobry jesteś Lol. Wszystko, co wyprodukował GL jest jego zasługą i ludzi współpracujących, a nie fanów, chyba, że jest to produkty fanowski to zupełnie inna bajka. Pozdro & poćwicz!
-
Benduu2008-05-20 18:30:54
Wiesz Grom, najwieksi krzykacze nie maja najczesciej nic do powiedzenia...
Widze tez ze brakuje Ci podstaw ortografii... piszac "ty" zamiast "Ty" wyrazasz brak szacunku... moze robisz to specjalnie... szczerze mowiac mam to w dupie.
A tak poza tym nie pajacuj z tym 'mlodym padawanem'... swirujesz jak niewyzyty dzieciak ktoremu tata wchodzil do wanny.
-
Darth GROM2008-05-20 01:50:10
Benduu> Za to ty napisałeś krótko i bez sensu, żeby nie powiedzieć bzdurnie. Twierdzisz, że
"Nie zauważasz podstawowej różnicy miedzy Mara a Ashoka. Mara została wypromowana przez fanów, a Ashoka jest serwowana jako komercyjny wypelniacz."
Otóż Mara mój młody padawanie nie została wypromowana przez fanów, tylko fani lubią tą postać, gdyż jest ona niezmiernie ważna dla świata SW, choćby z tego powodu, że została żoną Luka, z drugiej strony została dobrze wpasowana i opisana w trylogii Thrawna dając początek historii Mary, jednak fakt, jak bardzo jest ważna dla jednej z najważniejszych postaci spowodowało, że dziś nie można sobie wyobrazić SW bez niej, mimo, ze w czasach starej trylogii o niej ani mru mru. To nie fani ją wypromowali, tylko GL i ofkoz Timothy Zahn.
Co do Ashoki to przeczytaj jeszcze raz uważnie mój tekst, może wreszcie zrozumiesz, jeśli będziesz miał otwarty umysł, jeśli jednak masz klapki na oczach to zbyteczny twój trud, bo powiem ci, ze bzdury opowiadasz, bez urazy? Jeszcze nie wiesz, jak wszystko wytłumaczą, jak się jej losy potoczą, a już fetujesz wyroki, jak już wcześniej powiedziałem Shedao kupczysz absolutyzm. Na koniec pamiętaj młody padawanie to GL, decyduje, co jest kanoniczne, a nie ty, czy fani! Przynajmniej dla mnie (na całe szczęście), bo pewnie ty i tak będziesz miał klapki na oczach. Pozdro & poćwicz!
Ps. Pisze tyle ile uważam za stosowne, przynajmniej mam cos do powiedzenia, a tobie jakoś nie wyszło Lol.
-
Benduu2008-05-19 09:59:34
Grom, chcesz sie wyklocac za wszelka cene to zacznij pisac bloga bo taka kupa slowolejstwa nikogo nie przekonasz.
Nie zauwazasz podstawowej roznicy miedzy Mara a Ashoka. Mara zostala wypromowana przez fanow, a Ashoka jest serwowana jako komercyjny wypelniacz.
-
Darth GROM2008-05-15 02:52:04
Shedao>
Bzdury. Bzdury, bzdury, aż głowa boli. Zapraszam tutaj: http://www.ossus.pl/biblioteka/Kanon
Otóż byłem na ossus, jakie płyną wnioski? Pierwszy nadrzędny
"Równocześnie George Lucas ogranicza swoje zainteresowanie Gwiezdnymi wojnami do wydarzeń opisanych w materiałach, które sam współtworzył (przede wszystkim filmy), natomiast całą resztę materiałów (nie należących do kanonu G) traktuje, jako swoisty "świat alternatywny", czy może raczej "dopełniający" - tworząc, nie dba o zgodność z innymi źródłami. Skutkiem tego była m.in. konieczność stosowania retconów po pojawianiu się każdego z nowych filmów:"
Tu pojawia się nie zgodność twojej i mojej interpretacji. Ty będąc młodszy i zaczynając SW od nowych epizodów, miałeś do wyboru wiele pozycji z EU, jak chociaż by książki, komiksy, gry oraz strony fanowskie, gdzie przewija się wiele staffu z SW, dlatego łączysz te wszystkie informację w swoją alternatywną całość(alternatywna dla tego, bo każdy fan indywidualnie ocenia pewne fakty z jednymi się zgadza z innymi nie, co, powoduje, że jego postrzeganie jest nie powtarzalne, a zatem alternatywne, bo co fan to inna całość mimo tego, że duża część faktów kanonicznych może się pokrywać) Po to fani stworzyli te kategorie by się w tym nie pogubić. Inaczej mówiąc ty, jako młodszy fan inicjujący się od nowych epizodów nie dość, że nie mogłeś poczuć w realu magię starej trylogii to miałeś od razu do dyspozycji książki, które, jak sam twierdzisz traktujesz priorytetowo. Natomiast ja żyłem przez ponad dziesięć lat (w okresie produkcyjnym starej trylogii i kilka lat po niej), gdzie nie było nic innego niż film i jedyne, co było wtedy kanoniczne to stare, (choć jeszcze wtedy nie takie stare, bo nikt nie znał prequeli) epizody i ofkoz GL jedyny (prawdziwy Guru) SW, na marginesie we wcześniejszych czasach długo się zastanawiałem, czy Dżordż jest większym fanem ode mnie i wiesz, co ani ja, ani nikt inny mu nie dorówna i przeskoczyć go już nigdy nie zdoła, bo tylko przez niego mamy to wszystko, co mamy z świata SW, ty książki, ja filmy i całą resztę staffu z tą różnicą, że dla mnie jedynym i ostatecznym kanonem jest GL i jego filmy i nie potrzebuję jakiejś fanoskiej mapy kanoniczności, bo moja jest naczelna i nie podważalna, no i najważniejsze nie musze się przejmować brakiem spójności w EU, gdyż nie jest ono dla mnie kanonem, a tylko alternatywnym świtem, będący monstrualnym dodatkiem do filmów. Z tej perspektywy wszystko staje się prostsze( to tak jakbyś ty patrzył z perspektywy okien bloku mieszkalnego, a ja z kosmosu, czyli z źródła. Na swój sposób rozumiem twój punkt widzenia, tyle, że nie jest tym punktem, z którego ja to widzę. Ty się pieklisz na nieścisłości, a mi to nie przeszkadza. Jedyną sytuacją, która spotkałaby się z moją krytyką to taka, w której fakty w filmach kolidowały ze sobą. Na szczęście prawie nie występują.
Co do samego TCW szufladkujesz go w kategorię T telewizyjną, zresztą bardzo mylnie? Po pierwsze: Leci w KINIE nie zależny od serialu pilot wprowadzający, który z trzech odcinków będzie tworzył całość z punktu tworząc kanon(chociażby dla tego, że to jest wizja Dżordża, jak nie wiesz, o co chodzi patrz punkt pierwszy o filmie), który nie musi być zależny od twojego ukochanego EU i wszelkie wynikające nie spójności idą na korzyść TCW, bo TCW to będzie kanon, czy tobie się to podoba, czy nie. Na marginesie przypomnij sobie, co GL powiedział, że przerzuca się z produkcji kinowych na telewizyjne, bo są dużo tańsze w produkcji, a mogą mieć, jakość kinową i tym jest właśnie, TCW, co sprowadza się do tego, że dla GL jest to kannon. Kropka!
Dodatkowo twierdzisz, że
"Luca$ wychowuje sobie nowe pokolenie; nic dziwnego, niemniej nie muszę skakać z radości na myśl o tym."
A ja się pytam, a ciebie nie wychował, przecież zaraziłeś się SW właśnie jak byłeś nastolatkiem, mas z żal do niego, że priorytetowo traktuje młodszą widownie, jak sam byłeś jej częścią włącznie ze mną (i zstąpiło światło na ziemię) " zapomniał wół, jak cielęciem był?
Na koniec, jak możesz z całą pewnością twierdzić, że TCW będzie do bani, jeśli tego NIE OBEJRZAŁEŚ? Kupczysz absolutyzm? A co, jeśli będzie hitem, co, wtedy, przyznasz się do błędu? Pytanie, po co to wszystko skoro można poczekać z oceną po obejrzeniu pewnej ilości odcinków, które dadzą nam pewien szerszy pogląd.
Ps. Proponuję odświeżyć sobie Trylogię Thrawna i sprawdzić tą stronę: http://www.ossus.pl/biblioteka/Mara_Jade . W książce jest nazwana prawa ręką imperatora, a to dla tego, że pozostałe ręce imperatora, jako postacie wtedy jeszcze nie istniały, była tylko Mara.
I co ty na to? Tak ważna postać, a nie było jej w filmie, spadła z drzewa ups z książki, ofkoz. Jednak mimo to wpasowała się wspaniale. Podobnie będzie z Ashokom, to jest tylko kwestia czasu.
Ps. 2 dla mnie nie jest, co nie zmienia faktu, ze komiks jest zaglebisty. MTFBWY
-
RodzyN jr.2008-05-14 15:21:52
Rowniez slyszalem o tych poziomach kanonicznosci i to jest wlasnie najlepsze - wybor zalezy od fana.
-
Shedao Shai2008-05-14 11:50:41
"kanoniczny jest tylko GL i jego filmy reszta produkcji to tylko dodatek, choć mam świadomość, że dla niektórych aż."
Bzdury. Bzdury, bzdury, aż głowa boli. Zapraszam tutaj: http://www.ossus.pl/biblioteka/Kanon
FIlmy naturalnie mają pierwszeństwo - jakżeby inaczej. Mówimy na to G-canon. Następnie mamy C-canon, do którego należy lwia część EU (to jest ten kanon który mnie interesuje najbardziej). Następnie S (Marvele itd) i na szarym, szaruteńkim końcu T-kanon - czyli produkcje telewizyjne. Czyli The Clone Wars. Czyli, jeśli sobie scenarzyści zbytnio pofolgują, to TCW zostane uznane w większości za niekanoniczne (jak to się stało z 3 sezonem Clone Wars).
Dalej. Bardzo interesujące jest to co piszesz o swoim doświadczeniu o SW i dobrze, że to wspomniałeś. Ty byłeś ze SW na bieżąco od samego początku, ja premiery kinowe zaliczałem dopiero od TPM. Dziwne by było, gdyby nasze poglądy były te same.
Paragraf SW - zgadzam się z tym co piszesz. Możliwe, że trochę źle się wyraziłem. Nie, nie przeszkadza mi że to bajka - Clone Wars bardzo mi się podobało. Chodziło mi bardziej o jakość produktu, skierowaną zwyczajnie do innej, młodszej grupy docelowej niż Ty czy ja. Luca$ wychowuje sobie nowe pokolenie; nic dziwnego, niemniej nie muszę skakać z radości na myśl o tym.
"Tym bardziej trudno mi ciebie zrozumieć, bo wiem, że lubisz SW." - Tak, lubię SW. Bardzo lubię SW. Stanowi ono dużą część mojego życia i myślę że jeszcze długo będzie. Ale co to ma do rzeczy? Sam powiedziałeś, że nie lubisz wszystkich aspektów SW - są takie, których po prostu nie da się zcierpieć, nie można lecieć na wzystko. Dla mnie taką czarną owcą jest TCW. Przynajmniej na razie.
PS. Mara Jade nie była prawą ręką Palpiego; była jego sekretną zabójczynią.
PS 2. "Resurrection" jest kanoniczne.
-
Darth GROM2008-05-14 02:15:45
Ludwiczek> Co ma biznes do spójności w EU, jak dla mnie to nic i jak widać dla GL też. Natomiast sam GL powiedział, że kanonem są filmy, a EU niezależnym dodatkiem, czy ktoś kogoś oszukał, chyba nie skoro fani kupują masowo książki, komiksy i oglądają filmy, gdyby było inaczej to przestali by wydawać cały ten Staff. To my fani swoim popytem kreujemy ich podaż i to jest najlepszym wykładnikiem, czy Dżordż robi dobrze, czy źle. Wracając jednak do głównego wątku, brak spójności nie dotyczy tylko filmu, a EU, samo EU nie jest spójne, czego najlepszym przykładem są komiksy i niektóre książki, jest to jednak spowodowane nie złą wolą GL, tylko ogromem tego świata, takiego tworu nie da się kontrolować,. Żaden świat filmowy nie został tak rozbudowany jak SW, a i tak brak mu spójności, jeśli się mylę to podaj przykłady, choć i tak wiem, że nie dasz rady. Na koniec biorąc pod uwagę, że dla GL EU nie jest kanoniczne, dlatego jest, więc formą alternatywnego przeogromnego dodatku do filmu o charakterze freestyleowym, w którym nie do końca wszystko musi być spójne. Na marginesie daje to pisarzom wiele możliwości, bo nie muszą w 100% pokrywać się z kanonem. Podam ci przykład komiks "Resurrection", w którym Darth Vader pojedynkuje się z Darth Maulem nie możliwe? A jednak, nie lada gratka dla fana. Zamiast notorycznie marudzić i szukać dziury w całym cieszcie się z tego, że macie tak duży wybór pozycji i tylko wy sami zdecydujecie, co z tego wybierzecie dla siebie, bo wszystkiego nikt wam nie każe łykać.
Ps. Czepiasz sie Ashoki, że niby wzięła się z nikąd, choć nawet nie wiesz, jak w filmie zostanie to wytłumaczone. To ja ciebie pytam patrząc przez pryzmat starej trylogii, skąd wzięła sie Mara Jade nagle w książkach, jako prawa ręka imperatora, skoro w filmie był nią Vader, a o Marze ani mru mru i czy to oznacza, że to był zły pomysł? Dziś już nikt nie wyobraża sobie SW bez Mary, załapałeś?
-
Louie2008-05-13 23:53:31
GROM --> Tak tylko się wtrącę do rozmowy, bo chciałbym tylko wyrazić swą opinię ;] cóż, ja czekam na TCW, ale na pewno nie aż tak jak na RotS, czy AotC, a głównym powodem jest jedna rzecz: serial miesza w EU.
Mówisz, że głównym kanonem są twory Lucasa. Zgodzę się, ale skoro wydał już zgodę na powstanie czegoś takiego jak EU i czerpie z tego ogromny zysk, to dlaczego miesza w tym świecie? (a powtarzam-powstał on za jego zgodą;])
Właśnie takie denerwujące rzeczy odpychają mnie od tego serialu:
Syn Jabby. Ahsoka - uczennica Anakina, która wzięła się znikąd. A Lucas nawet nie wie ile lat trwa wojna... więc nie zdziwiłbym się gdyby wojna w serialu nagle wydłużyła sie o kilka lat...
Być może palnąłem jakąś gafę, ale jak dla mnie właśnie tak wygląda sytuacja i to mnie martwi. Ale na sam serial czekam tak czy siak, bo zapowiada się niezłe widowisko.:)
-
Darth GROM2008-05-13 23:27:30
Shedao z całym szacunkiem dla ciebie, ale kanoniczny jest tylko GL i jego filmy reszta produkcji to tylko dodatek, choć mam świadomość, że dla niektórych aż. Lubię EU tak jak ty, choć aż by gry, które kocham, ale kanoniczny jest tylko GL, nawet gdyby kiedykolwiek ktoś kontynuował jego dzieło to i tak koniczny dla mnie był i będzie GL i dla wszystkich normalnie myślących fanów, którzy wiedzą, od czego się to wszystko zaczęło, a na pewno nie od EU. Wiem, bo przeżyłem całe SW na realu, a nie z opóźnieniem, dlatego dla mnie jest to oczywiste, a dla ciebie nie koniecznie. Dam ci prosty przykład nikt nie przypuszczał po IV i V epizodzie, że Leia to siostra Luka, dopiero ROTJ GL to uczynił powodując mieszane uczucia u fanów {wtedy wydawało to się dość infantylne, nawet dla mnie} i co, dziś nikt nie wyobraża sobie, ze może być inaczej, bo przez film stało się kanoniczne.
Co do tego, że TCW to bajka, a cała reszta SW włącznie z EU to niby, co, dla dorosłych? Dlaczego nie dostrzegasz, że fenomen SW nie ma ograniczeń wiekowych, czego przykładem jestem ja, ty, czy dzieci, którym SW również się podoba? Co z tego, że TCW będzie puszczany na CN, stanowi to dla ciebie jakiś problem? Wstydziłbyś się przyznać, że oglądasz na kanale dla dzieci? Sam się ograniczasz, to żaden wstyd, jest wiele śmiesznych bajek, które dorośli oglądają sami lub z dziećmi i nie maja z tym problemu, ja również, bo TCW oglądałbym nawet na kanale dla księży, gdyby tam był puszczany. Na koniec powiem ci, że SW to bajka SF i ja kocham tą bajkę na całego!
Ps. Jak już wcześniej powiedziałem "i tak pobiegniesz na przed premierę do kina z śliną na języku ofkoz i możesz zaklinać węże, a i tak nie uwiężę, że tego nie zrobisz". Tym bardziej trudno mi ciebie zrozumieć, bo wiem, że lubisz SW.
-
Shedao Shai2008-05-13 20:57:04
"A i czego chcesz od Lucasa , czemu piszesz Luca$?? Chlop mial pomysl na dobry film , przy tym jest zalozycielem najlepszej fabryki efektow specjalnych(ILM). Gdyby Lucas nie wymyslil filmow to nie bylo by ksiazek i nie moglbys sie zachwycac "wspanialym" swiatem EU."
I za to mu dziękuję.
"Poruszajac temat kanonicznosci to uwazasz za kanoniczne to co w ksiazkach , ale sa fani tacy jak ja , ktorzy uwazaja za kanoniczne to co wymyslil Lucas bo to w koncu on stworzyl ten Wszechswiat. "
No to współczuję ograniczenia.
-
RodzyN jr.2008-05-13 20:26:40
Shedao - Dlaczego z gory zakladasz , ze to jest szmira skoro tego nie widziales?? Teraz poprzedze twoje pytanie , ktore pewnie by zabrzmialo : A dlaczego tak chwalisz ten serial jezeli go nie widziales? A no widzisz ja go nie chwale i nie podnieca mnie on tak bardzo , ale jest to film godny uwagi.O Wojnach Klonow dowiadujemy sie juz z 4 epizodu z 1977 roku wiec mysle ,ze na ten (ta Bajke) film pojdzie sporo fanow , a moze nawet i tych starszych chociazby z ciekawosci.
A i czego chcesz od Lucasa , czemu piszesz Luca$?? Chlop mial pomysl na dobry film , przy tym jest zalozycielem najlepszej fabryki efektow specjalnych(ILM). Gdyby Lucas nie wymyslil filmow to nie bylo by ksiazek i nie moglbys sie zachwycac "wspanialym" swiatem EU. Poruszajac temat kanonicznosci to uwazasz za kanoniczne to co w ksiazkach , ale sa fani tacy jak ja , ktorzy uwazaja za kanoniczne to co wymyslil Lucas bo to w koncu on stworzyl ten Wszechswiat.
-
Shedao Shai2008-05-13 12:01:33
GROM, nie sądzisz, i tu właśnie robisz fundamentalny błąd.
Na wszystko leci Rodzyn, nie piłem w tym momencie do Ciebie, tylko do jego wypowiedzi: "Jednak mysle , ze pojdziesz chociaz z ciekawosci bo jezeli jestes fanem to tytul STAR WARS cie zacheci."
Ale wracając do tematu. Zakładasz że polecę z wywieszonym jęzorem na premierę TCW. I tu popełniasz błąd, bo do tego stopnia nie jarają mnie nawet filmy, a co dopiero głupia bajeczka. Nie poleciałem tak na premierę RotS ani AotC, to czemu niby miałbym na TCW - produkt o któwym już dziś wiem że będzie kilkanaście klas gorszy? Ja jestem fanem głównie EU - książek i komiksów, i dziś latam z jęzorem szukając miejsca gdzie będę mógł zamówić jak najprędzej Invincibla. TCW natomiast... no, będzie. Jeśli uzyska dobre recenzje od osób których zdanie szanuję, to pójdę do kina, jeśli nie - no, to nie.
Naturalnie sytuacja jest inna niż podczas premiery ww. filmów; wybudowali nam lepsze kina, częściej do nich chodzę itd., toteż nie mówię że nie pójdę, bo już na gorsze szmiry chodziłem. Powtarzam jeszcze raz: NIE ZAKŁADAM Z GÓRY, że nie pójdę. Ale nie zakładam też, że pójdę, tylko dlatego że to rzecz spod znaku SW.
I jezcze jedno: "czy prawdziwy fan mógłby oszczędzać na bilecie przy tak wielkim wydarzeniu dla wszystkich fanów SW na świecie, nie sądzę.". I widzisz. Dla Ciebie to święto, dla mnie zanosi się smutny dzień w którym na ekrany kin wejdzie totalna szmira z której zwykli ludzie będą się śmiać, a fani będą albo chodzić z przymusu (bo to w końcu SW, jak zauważyłeś), albo będą mieli na to wyjebane bo serial już w podstawach kłóci się z tym co było dotychczas.
Na dzień dzisiejszy zaliczam się do tej ostatniej grupy i gdyby TCW wyszło na ekrany kin dzisiaj, to zlałbym je sikiem ciepłym. Ale kto wie, a nuż następne trailery czy zapowiedzi poprawią moje zdanie o nim?
-
Darth GROM2008-05-13 03:09:24
Nie wiem Shedao czy zauważyłeś, ale GL od tego liczenia dorobił się fortuny, czy miliard Chińczyków może się mylić? Najśmieszniejsze jest to, że GL liczy również na ciebie i się nie zawiedzie, bo czy prawdziwy fan mógłby oszczędzać na bilecie przy tak wielkim wydarzeniu dla wszystkich fanów SW na świecie, nie sądzę.
-
Darth GROM2008-05-13 02:55:58
Shedao>, O co ci chodzi? Powiedz, kto twoim zdaniem leci na wszystko? Nie ma takich osób, wystarczy pośledzić komentarze zawsze są za, przeciw i neutralni, więc, kto twoim zdaniem leci na wszystko? Ja lubię obie trylogie i wiem, że będzie podobał mi się serial, ale czy to oznacza, że łykam każdy produkt jak świeże bułeczki? Są produkty, które mi się nie podobają np.. niektóre książki, komiksy o brzydkiej kresce, gra OBI-WAN, itd. Zawsze, jak polemizuje się z marudą to słyszę ten sam naciągany do granic galaktyki pseudo argument, że jak coś ci się podoba to jesteś " bezrozumny ślepo wielbiący i łykający cały gówniany Staff" tja! Dla mnie tego typu argumentacja to banał! Największym paradoksem jest to, że i tak pobiegniesz na przed premierę do kina z śliną na języku ofkoz i możesz zaklinać węże, a i tak nie uwiężę, że tego nie zrobisz, bo niby, dlaczego miąłbyś nie pójść, tylko dla samej idei zrobienia komuś na złość? Paradoksalnie wtedy zrobiłbyś na złość tylko sobie, bo niby, dlaczego ja miał bym być zły z tego powodu, ja już myślami jestem w kinie, a co.
Ps. Dla mnie gadka o fanatyku lub geeku to banał, bo równie dobrze można by tych, co ciągle marudzą nazwać fanatykami marudzenia, łykającymi wszystko, co doprowadza ich do marudzenia.Do zobaczenia w kinie!
-
Shedao Shai2008-05-12 22:31:01
RodzyN jr., to że ktoś leci na wszystko co jest wydawane, niezależnie od tego jak gówniany jest dany produkt, to nie jest fanostwo, tylko geekostwo. Rozróżniaj pojęcia. Na takie postawy jak twoja liczy właśnie Luca$.
-
Benduu2008-05-12 20:27:06
Rodzyn, nie generalizuj... mi SW przestaly sie w pewnym momencie podobac, dostrzeglem istote rzeczy w komercji i juz mnie to nie bawi, kasy na to nie wydaje, ksiazek, gadzetow, itd nie kolekcjonuje.
-
RodzyN jr.2008-05-12 19:46:30
Jednak mysle , ze pojdziesz chociaz z ciekawosci bo jezeli jestes fanem to tytul STAR WARS cie zacheci.
-
Shedao Shai2008-05-12 18:44:42
Może tak, może nie; zależy jak się będzie zapowiadało to przez następne parę miesięcy. Nie mówię, że nie pójdę, ale śmieszne jet zakładanie z góry, że pójdę, bo mimo wszystko na byle co do kina nie chodzę.
-
RodzyN jr.2008-05-12 16:20:02
Shedao - Sam pewnie pojdziesz obejrzec wiec nie oszukuj sie.
-
Darth Kamil2008-05-12 13:59:31
Z miłą chęcią obejże, ale mordka Dooku i Yody mi się nie podoba. Myśle, że TCW będzie średnie.
-
Shedao Shai2008-05-12 12:01:02
Osobiście nie uważam, by każdy tutaj popędził do kina na każde byle gówno, tylko dlatego że jest ono pod marką "SW". Dużo, tak, ale nie wszyscy.
-
Darth GROM2008-05-12 03:24:00
Shedao> Twierdzenie inaczej to jest oszukiwanie samych siebie.
-
Shedao Shai2008-05-12 02:48:09
GROM, tego bym akurat nie był taki pewny :)
-
Darth GROM2008-05-12 02:22:01
Dla mnie GL jest mistrzem, bo on już wygrał, każdy z tych, co go bojkotują i tak kupią bilet do kina na TCW, ave Cezar!
-
Apophis_2008-05-11 23:30:35
Obejrzałem sobie parę razy ten trailer i się powoli do tego stylu przekonuję...
-
RodzyN jr.2008-05-11 21:03:41
Sky- A CIEBIE nikt nie pyta o zdanie :D:D
-
Darth M`Arth2008-05-11 18:36:06
Wyglada super :D i do tego dobrze ze Ventress w koncu ma czerwony miecz :D
-
Darth GROM2008-05-11 16:08:52
Hej marudy! We wrześniu zróbcie sobie obowiązkowe wakacje najlepiej na Marsie, powrót wskazany za trzy lata!
-
Sky2008-05-11 15:18:27
A wszyscy mają gdzieś, że CIEBIE to nie bawi, wielmożny książę.
-
Mistrz Jedi Radek2008-05-11 15:17:54
RodzynN-> Nie smuc sie, na pewno jeszcze cos Cie ucieszy :)
-
RodzyN jr.2008-05-11 13:22:42
Mnie to nie bawi.
-
Vergesso2008-05-11 12:41:10
RodzyN jr. -> On żartował
-
RodzyN jr.2008-05-11 12:05:10
Apophis - Wydaje mi sie , ze raczej dowiemy sie czemu Jabba nie nawidzi Jedi w Ep.6 wiec prosze Ciebie i innych krytykow za 5gr wstrzymajcie konia.
-
Vergesso2008-05-11 10:44:18
Nic nowego, trailer poznany w Polsce już kilka tygodni temu. Co prawda w nie najlepszej jakości i z błędami w tłumaczeniu, ale za to............pierwsi! :D
-
Carth Onasi2008-05-10 22:34:22
Czadersko, kozacko, superaśnie, rewelka, itd., itp. :D
-
Ren Kylo2008-05-10 22:17:33
Trailer świetny.Bardzo mi sie podoba.
-
Hansavritson2008-05-10 21:10:59
Eee tam... mi sie podobało. Mówta co chceta.
-
Apophis_2008-05-10 20:38:02
Pewnie się okaże, że Yoda jest bratem Jabby!
-
Mistrz Jedi Radek2008-05-10 20:09:57
Yoda wyglada jak we fryzurze na punka. I smuci sie i trosczy o Jabbe... bedny Jabbus... Moze jednak cala sprawa rzuca jakeis wiatlo na jego pochodzenie? :P
-
Karaś2008-05-10 19:54:56
Jakos eextra, po tym trailerze zmienilem podejscie co do TCW. Na pozytywne :D
-
RodzyN jr.2008-05-10 19:52:04
To nie ogladaj
-
Jedi-Lord2008-05-10 18:53:52
Cos okropnego!
-
Talon Kurrdelebele2008-05-10 17:52:16
konwencja... do dupy, ale trzeba im jedno przyznać: grafików mają kozackich :)
-
Heavy Metal SITH2008-05-10 17:26:53
Super!
Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć to w kinie.
Do Ashoki wciąż nie jestem przekonany, ale cóż :)
-
Mistrz Seller2008-05-10 16:22:05
Nestor>>> Pierwsze animowane Gwiezdne wojny to krótka kreskówka z bobą z Holiday special (1978).
-
Darth_Paitrievous2008-05-10 15:57:05
Świetnie to wygląda, już nie mogę się doczekać...
-
Louie2008-05-10 14:34:20
Z taką jakością to wygląda zupełnie inaczej! aż ślinka cieknie :D
-
Nestor2008-05-10 14:27:06
Zielskiw-> do animowanych Gwiezdnych Wojen dopuszczono w 1985 roku.
-
RodzyN jr.2008-05-10 14:10:11
Juz sobie obejrzalem na Yahoo w HD i powiem , ze poprostu piekne , animacja jak na swoj sposob wymiata :D.
-
RodzyN jr.2008-05-10 14:00:57
chodzi o nie dzialajace Linki
-
RodzyN jr.2008-05-10 14:00:40
No fakkkkk obejrzalem na youtube , ale nie moge obejrzec w HD :/
-
Shedao Shai2008-05-10 12:38:16
AHSOKA MUST DIE!, ale to wie każdy. Trailer ssie jak całe TCW penwie będzie.
-
Dave2008-05-10 11:17:00
w słabj jakości mi wystarczy...
-
Adakus2008-05-10 10:38:10
Mam nadzieje ze Asaji zabije Ashoke pod konice serialu, innego wyjścia nie widze, idealne zakończenia jej krótkiego żywota w uniwersum SW.
-
JediAdam2008-05-10 09:52:40
Aleście się uczepili animacji, ja pierdziele. I co z tego, że nie będzie to bić pod tym względem konkurencji:P Wygląda świetnie i tyle!:P
-
Zielskiw2008-05-10 09:45:11
profanacja... jak można było do tego dopuścić... animowane gwiezdne wojny... straszne
-
Benduu2008-05-10 09:26:01
ale scierwo...
przypomina mi beznadziejnie glupie bajeczki w 3D z cartoon network, tragedia do szescianu. Typowa napierdalanka z kuriozalna fabula...
-
Darth GROM2008-05-10 03:26:14
Jakość zwiastuna przepiekana! TCW wymiata! Marudy niech jadą na urlop we wrześniu, najlepiej gdzieś w głąb puszczy pozbawieni kompasu, powrót wskazany po zdjęciu TCW z kin Lol.
Ps. Sky mam przysłać ci fotkę? Tylko ostrzegam, żebyś się zielony nie zrobił. Poproś, a dostąpisz zaszczytu Lol.
-
RodzyN jr.2008-05-10 02:36:44
Jak juz mowilem , nie podoba sie to nie ogladac proste.
Co wy sie tej Ahsoki tak uczepili ??
-
Apophis_2008-05-10 01:39:10
http://pl.youtube.com/watch?v=fjnzTWkytoE <-- tutaj w ładnej jakości na YouTube
-
Sky2008-05-10 00:13:34
Dzięki, jest już okej ;) Co prawda plik ściągnął mi się z rozszerzeniem .dll (wtf?), ale wystarczy zmienić jego nazwę i już można odtwarzać. W Quick Time Player mi nie poszło, ale SubEdit Player poradził sobie znakomicie.
Co do samego trailera - cóż... Nie będę narzekał na postacie itd. bo już to robiłem wiele razy, a więc teraz sama forma: momentami świetna, momentami tragiczna. Ciężko powiedzieć. Bombardowanie tej armii droidów wygląda okropnie, jak z jakiejś gry komputerowej, a niektóre fragmenty niczym wyjęte z filmów. No więc... nie wiem, co o tym myśleć :/
-
Apophis_2008-05-10 00:08:01
Poszło ;)
IMO wygląda to brzydko. Strzały wyglądają jak z jakiejś słabej animacji: zwykłe jednoklatkowe mrugnięcia. Animacja beznadziejna. Tekstury fatalne. Będzie syf...
-
Krogulec2008-05-09 23:52:26
obrzydliwie jaskrawe kolory, pod względem graficznym to jest to po prostu rozpaczliwe.
-
Sky2008-05-09 23:47:53
Nestor -> A ile cali? :D Pamiętam jak tutaj był jeden delikwent co to się przechwalał że ma telewizor wielki na pół salonu, więc nie podskakuj! :P
-
Nestor2008-05-09 23:45:53
Masakrycznie to wyglada na moim nowym monitorze (lansiq) :D. Az sie boje jak to w kinie bedzie wygladac.
TCW! TCW! TCW!
-
Apophis_2008-05-09 23:41:26
Żaden link nie działa! Naprawcie to :P
-
Apophis_2008-05-09 23:41:02
Niestety nie działa :<
-
Sky2008-05-09 23:40:05
Hmm... daję "zapisz jako" i zapisuje mi... coś :P Po 1 sekundzie. W przeglądarce też nie wchodzi.
-
Burzol2008-05-09 23:36:15
Sky-> Teraz powinno działać.
-
Hialv Rabos2008-05-09 23:33:25
Istotnie trailer w legalnej wersji bije na głowę poprzednie wydanie ;). Bardzo ładnie widać szczegóły. Czy ktoś zauważył jeszcze, że Ventress w kącikach ust ma te same tatuaże co Jerec? Przynajmniej tak sądzę, że to tatuaż ;P.
-
Sky2008-05-09 23:31:05
Nie mogę ściągnąć wersji 104 MB :/ Ktoś jeszcze tak ma?
-
Lord Bart2008-05-09 23:30:55
na HD Jabba jest jeszcze gorszy niż poprzednio...
a AHSOKA MUST DIE!
-
Burzol2008-05-09 23:25:30
Teraz wreszcie coś widać! Czaaaaad. Moc na maksa.
Davsx2008-07-20 15:24:14
mnie tam to nie kreci ;p]
Davsx2008-07-12 20:35:37
II.... hmmmm taka na 7/10 a i plis powiecie jaka była odsłona SW II czy 2002 ? czy 2003 ?
pozdrowienia dla Gregora Lucasa ;)
Corran02008-05-30 17:58:25
zwiastun fajny
Darth GROM2008-05-21 01:32:44
Benduu> Wrzuć na Worda twój tekst, który wkleiłem, a zobaczysz ile zrobiłeś błędów ortograficznych, tylko się nie spal ze wstydu. Biorąc pod uwagę, jaką formę przyjąłeś w stosunku do mnie to muszę się z tobą zgodzić
"najwieksi krzykacze nie maja najczesciej nic do powiedzenia"
I faktycznie nie masz nic do powiedzenia, to wynika z twojej wypowiedzi!
Celowo użyłem formę "młody padawanie", a to, dlatego, że chciałeś się wykazać wiedzą i wymądrzać, tyle, że efekt był odwrotny. Następnym razem, jak będziesz chciał wtrącić się w dyskusję to zrób to, chociaż rzeczowo, bo twoja wypowiedz jest oczywistą nie prawdą. Fani wypromowali Mare, dobry jesteś Lol. Wszystko, co wyprodukował GL jest jego zasługą i ludzi współpracujących, a nie fanów, chyba, że jest to produkty fanowski to zupełnie inna bajka. Pozdro & poćwicz!
Benduu2008-05-20 18:30:54
Wiesz Grom, najwieksi krzykacze nie maja najczesciej nic do powiedzenia...
Widze tez ze brakuje Ci podstaw ortografii... piszac "ty" zamiast "Ty" wyrazasz brak szacunku... moze robisz to specjalnie... szczerze mowiac mam to w dupie.
A tak poza tym nie pajacuj z tym 'mlodym padawanem'... swirujesz jak niewyzyty dzieciak ktoremu tata wchodzil do wanny.
Darth GROM2008-05-20 01:50:10
Benduu> Za to ty napisałeś krótko i bez sensu, żeby nie powiedzieć bzdurnie. Twierdzisz, że
"Nie zauważasz podstawowej różnicy miedzy Mara a Ashoka. Mara została wypromowana przez fanów, a Ashoka jest serwowana jako komercyjny wypelniacz."
Otóż Mara mój młody padawanie nie została wypromowana przez fanów, tylko fani lubią tą postać, gdyż jest ona niezmiernie ważna dla świata SW, choćby z tego powodu, że została żoną Luka, z drugiej strony została dobrze wpasowana i opisana w trylogii Thrawna dając początek historii Mary, jednak fakt, jak bardzo jest ważna dla jednej z najważniejszych postaci spowodowało, że dziś nie można sobie wyobrazić SW bez niej, mimo, ze w czasach starej trylogii o niej ani mru mru. To nie fani ją wypromowali, tylko GL i ofkoz Timothy Zahn.
Co do Ashoki to przeczytaj jeszcze raz uważnie mój tekst, może wreszcie zrozumiesz, jeśli będziesz miał otwarty umysł, jeśli jednak masz klapki na oczach to zbyteczny twój trud, bo powiem ci, ze bzdury opowiadasz, bez urazy? Jeszcze nie wiesz, jak wszystko wytłumaczą, jak się jej losy potoczą, a już fetujesz wyroki, jak już wcześniej powiedziałem Shedao kupczysz absolutyzm. Na koniec pamiętaj młody padawanie to GL, decyduje, co jest kanoniczne, a nie ty, czy fani! Przynajmniej dla mnie (na całe szczęście), bo pewnie ty i tak będziesz miał klapki na oczach. Pozdro & poćwicz!
Ps. Pisze tyle ile uważam za stosowne, przynajmniej mam cos do powiedzenia, a tobie jakoś nie wyszło Lol.
Benduu2008-05-19 09:59:34
Grom, chcesz sie wyklocac za wszelka cene to zacznij pisac bloga bo taka kupa slowolejstwa nikogo nie przekonasz.
Nie zauwazasz podstawowej roznicy miedzy Mara a Ashoka. Mara zostala wypromowana przez fanow, a Ashoka jest serwowana jako komercyjny wypelniacz.
Darth GROM2008-05-15 02:52:04
Shedao>
Bzdury. Bzdury, bzdury, aż głowa boli. Zapraszam tutaj: http://www.ossus.pl/biblioteka/Kanon
Otóż byłem na ossus, jakie płyną wnioski? Pierwszy nadrzędny
"Równocześnie George Lucas ogranicza swoje zainteresowanie Gwiezdnymi wojnami do wydarzeń opisanych w materiałach, które sam współtworzył (przede wszystkim filmy), natomiast całą resztę materiałów (nie należących do kanonu G) traktuje, jako swoisty "świat alternatywny", czy może raczej "dopełniający" - tworząc, nie dba o zgodność z innymi źródłami. Skutkiem tego była m.in. konieczność stosowania retconów po pojawianiu się każdego z nowych filmów:"
Tu pojawia się nie zgodność twojej i mojej interpretacji. Ty będąc młodszy i zaczynając SW od nowych epizodów, miałeś do wyboru wiele pozycji z EU, jak chociaż by książki, komiksy, gry oraz strony fanowskie, gdzie przewija się wiele staffu z SW, dlatego łączysz te wszystkie informację w swoją alternatywną całość(alternatywna dla tego, bo każdy fan indywidualnie ocenia pewne fakty z jednymi się zgadza z innymi nie, co, powoduje, że jego postrzeganie jest nie powtarzalne, a zatem alternatywne, bo co fan to inna całość mimo tego, że duża część faktów kanonicznych może się pokrywać) Po to fani stworzyli te kategorie by się w tym nie pogubić. Inaczej mówiąc ty, jako młodszy fan inicjujący się od nowych epizodów nie dość, że nie mogłeś poczuć w realu magię starej trylogii to miałeś od razu do dyspozycji książki, które, jak sam twierdzisz traktujesz priorytetowo. Natomiast ja żyłem przez ponad dziesięć lat (w okresie produkcyjnym starej trylogii i kilka lat po niej), gdzie nie było nic innego niż film i jedyne, co było wtedy kanoniczne to stare, (choć jeszcze wtedy nie takie stare, bo nikt nie znał prequeli) epizody i ofkoz GL jedyny (prawdziwy Guru) SW, na marginesie we wcześniejszych czasach długo się zastanawiałem, czy Dżordż jest większym fanem ode mnie i wiesz, co ani ja, ani nikt inny mu nie dorówna i przeskoczyć go już nigdy nie zdoła, bo tylko przez niego mamy to wszystko, co mamy z świata SW, ty książki, ja filmy i całą resztę staffu z tą różnicą, że dla mnie jedynym i ostatecznym kanonem jest GL i jego filmy i nie potrzebuję jakiejś fanoskiej mapy kanoniczności, bo moja jest naczelna i nie podważalna, no i najważniejsze nie musze się przejmować brakiem spójności w EU, gdyż nie jest ono dla mnie kanonem, a tylko alternatywnym świtem, będący monstrualnym dodatkiem do filmów. Z tej perspektywy wszystko staje się prostsze( to tak jakbyś ty patrzył z perspektywy okien bloku mieszkalnego, a ja z kosmosu, czyli z źródła. Na swój sposób rozumiem twój punkt widzenia, tyle, że nie jest tym punktem, z którego ja to widzę. Ty się pieklisz na nieścisłości, a mi to nie przeszkadza. Jedyną sytuacją, która spotkałaby się z moją krytyką to taka, w której fakty w filmach kolidowały ze sobą. Na szczęście prawie nie występują.
Co do samego TCW szufladkujesz go w kategorię T telewizyjną, zresztą bardzo mylnie? Po pierwsze: Leci w KINIE nie zależny od serialu pilot wprowadzający, który z trzech odcinków będzie tworzył całość z punktu tworząc kanon(chociażby dla tego, że to jest wizja Dżordża, jak nie wiesz, o co chodzi patrz punkt pierwszy o filmie), który nie musi być zależny od twojego ukochanego EU i wszelkie wynikające nie spójności idą na korzyść TCW, bo TCW to będzie kanon, czy tobie się to podoba, czy nie. Na marginesie przypomnij sobie, co GL powiedział, że przerzuca się z produkcji kinowych na telewizyjne, bo są dużo tańsze w produkcji, a mogą mieć, jakość kinową i tym jest właśnie, TCW, co sprowadza się do tego, że dla GL jest to kannon. Kropka!
Dodatkowo twierdzisz, że
"Luca$ wychowuje sobie nowe pokolenie; nic dziwnego, niemniej nie muszę skakać z radości na myśl o tym."
A ja się pytam, a ciebie nie wychował, przecież zaraziłeś się SW właśnie jak byłeś nastolatkiem, mas z żal do niego, że priorytetowo traktuje młodszą widownie, jak sam byłeś jej częścią włącznie ze mną (i zstąpiło światło na ziemię) " zapomniał wół, jak cielęciem był?
Na koniec, jak możesz z całą pewnością twierdzić, że TCW będzie do bani, jeśli tego NIE OBEJRZAŁEŚ? Kupczysz absolutyzm? A co, jeśli będzie hitem, co, wtedy, przyznasz się do błędu? Pytanie, po co to wszystko skoro można poczekać z oceną po obejrzeniu pewnej ilości odcinków, które dadzą nam pewien szerszy pogląd.
Ps. Proponuję odświeżyć sobie Trylogię Thrawna i sprawdzić tą stronę: http://www.ossus.pl/biblioteka/Mara_Jade . W książce jest nazwana prawa ręką imperatora, a to dla tego, że pozostałe ręce imperatora, jako postacie wtedy jeszcze nie istniały, była tylko Mara.
I co ty na to? Tak ważna postać, a nie było jej w filmie, spadła z drzewa ups z książki, ofkoz. Jednak mimo to wpasowała się wspaniale. Podobnie będzie z Ashokom, to jest tylko kwestia czasu.
Ps. 2 dla mnie nie jest, co nie zmienia faktu, ze komiks jest zaglebisty. MTFBWY
RodzyN jr.2008-05-14 15:21:52
Rowniez slyszalem o tych poziomach kanonicznosci i to jest wlasnie najlepsze - wybor zalezy od fana.
Shedao Shai2008-05-14 11:50:41
"kanoniczny jest tylko GL i jego filmy reszta produkcji to tylko dodatek, choć mam świadomość, że dla niektórych aż."
Bzdury. Bzdury, bzdury, aż głowa boli. Zapraszam tutaj: http://www.ossus.pl/biblioteka/Kanon
FIlmy naturalnie mają pierwszeństwo - jakżeby inaczej. Mówimy na to G-canon. Następnie mamy C-canon, do którego należy lwia część EU (to jest ten kanon który mnie interesuje najbardziej). Następnie S (Marvele itd) i na szarym, szaruteńkim końcu T-kanon - czyli produkcje telewizyjne. Czyli The Clone Wars. Czyli, jeśli sobie scenarzyści zbytnio pofolgują, to TCW zostane uznane w większości za niekanoniczne (jak to się stało z 3 sezonem Clone Wars).
Dalej. Bardzo interesujące jest to co piszesz o swoim doświadczeniu o SW i dobrze, że to wspomniałeś. Ty byłeś ze SW na bieżąco od samego początku, ja premiery kinowe zaliczałem dopiero od TPM. Dziwne by było, gdyby nasze poglądy były te same.
Paragraf SW - zgadzam się z tym co piszesz. Możliwe, że trochę źle się wyraziłem. Nie, nie przeszkadza mi że to bajka - Clone Wars bardzo mi się podobało. Chodziło mi bardziej o jakość produktu, skierowaną zwyczajnie do innej, młodszej grupy docelowej niż Ty czy ja. Luca$ wychowuje sobie nowe pokolenie; nic dziwnego, niemniej nie muszę skakać z radości na myśl o tym.
"Tym bardziej trudno mi ciebie zrozumieć, bo wiem, że lubisz SW." - Tak, lubię SW. Bardzo lubię SW. Stanowi ono dużą część mojego życia i myślę że jeszcze długo będzie. Ale co to ma do rzeczy? Sam powiedziałeś, że nie lubisz wszystkich aspektów SW - są takie, których po prostu nie da się zcierpieć, nie można lecieć na wzystko. Dla mnie taką czarną owcą jest TCW. Przynajmniej na razie.
PS. Mara Jade nie była prawą ręką Palpiego; była jego sekretną zabójczynią.
PS 2. "Resurrection" jest kanoniczne.
Darth GROM2008-05-14 02:15:45
Ludwiczek> Co ma biznes do spójności w EU, jak dla mnie to nic i jak widać dla GL też. Natomiast sam GL powiedział, że kanonem są filmy, a EU niezależnym dodatkiem, czy ktoś kogoś oszukał, chyba nie skoro fani kupują masowo książki, komiksy i oglądają filmy, gdyby było inaczej to przestali by wydawać cały ten Staff. To my fani swoim popytem kreujemy ich podaż i to jest najlepszym wykładnikiem, czy Dżordż robi dobrze, czy źle. Wracając jednak do głównego wątku, brak spójności nie dotyczy tylko filmu, a EU, samo EU nie jest spójne, czego najlepszym przykładem są komiksy i niektóre książki, jest to jednak spowodowane nie złą wolą GL, tylko ogromem tego świata, takiego tworu nie da się kontrolować,. Żaden świat filmowy nie został tak rozbudowany jak SW, a i tak brak mu spójności, jeśli się mylę to podaj przykłady, choć i tak wiem, że nie dasz rady. Na koniec biorąc pod uwagę, że dla GL EU nie jest kanoniczne, dlatego jest, więc formą alternatywnego przeogromnego dodatku do filmu o charakterze freestyleowym, w którym nie do końca wszystko musi być spójne. Na marginesie daje to pisarzom wiele możliwości, bo nie muszą w 100% pokrywać się z kanonem. Podam ci przykład komiks "Resurrection", w którym Darth Vader pojedynkuje się z Darth Maulem nie możliwe? A jednak, nie lada gratka dla fana. Zamiast notorycznie marudzić i szukać dziury w całym cieszcie się z tego, że macie tak duży wybór pozycji i tylko wy sami zdecydujecie, co z tego wybierzecie dla siebie, bo wszystkiego nikt wam nie każe łykać.
Ps. Czepiasz sie Ashoki, że niby wzięła się z nikąd, choć nawet nie wiesz, jak w filmie zostanie to wytłumaczone. To ja ciebie pytam patrząc przez pryzmat starej trylogii, skąd wzięła sie Mara Jade nagle w książkach, jako prawa ręka imperatora, skoro w filmie był nią Vader, a o Marze ani mru mru i czy to oznacza, że to był zły pomysł? Dziś już nikt nie wyobraża sobie SW bez Mary, załapałeś?
Louie2008-05-13 23:53:31
GROM --> Tak tylko się wtrącę do rozmowy, bo chciałbym tylko wyrazić swą opinię ;] cóż, ja czekam na TCW, ale na pewno nie aż tak jak na RotS, czy AotC, a głównym powodem jest jedna rzecz: serial miesza w EU.
Mówisz, że głównym kanonem są twory Lucasa. Zgodzę się, ale skoro wydał już zgodę na powstanie czegoś takiego jak EU i czerpie z tego ogromny zysk, to dlaczego miesza w tym świecie? (a powtarzam-powstał on za jego zgodą;])
Właśnie takie denerwujące rzeczy odpychają mnie od tego serialu:
Syn Jabby. Ahsoka - uczennica Anakina, która wzięła się znikąd. A Lucas nawet nie wie ile lat trwa wojna... więc nie zdziwiłbym się gdyby wojna w serialu nagle wydłużyła sie o kilka lat...
Być może palnąłem jakąś gafę, ale jak dla mnie właśnie tak wygląda sytuacja i to mnie martwi. Ale na sam serial czekam tak czy siak, bo zapowiada się niezłe widowisko.:)
Darth GROM2008-05-13 23:27:30
Shedao z całym szacunkiem dla ciebie, ale kanoniczny jest tylko GL i jego filmy reszta produkcji to tylko dodatek, choć mam świadomość, że dla niektórych aż. Lubię EU tak jak ty, choć aż by gry, które kocham, ale kanoniczny jest tylko GL, nawet gdyby kiedykolwiek ktoś kontynuował jego dzieło to i tak koniczny dla mnie był i będzie GL i dla wszystkich normalnie myślących fanów, którzy wiedzą, od czego się to wszystko zaczęło, a na pewno nie od EU. Wiem, bo przeżyłem całe SW na realu, a nie z opóźnieniem, dlatego dla mnie jest to oczywiste, a dla ciebie nie koniecznie. Dam ci prosty przykład nikt nie przypuszczał po IV i V epizodzie, że Leia to siostra Luka, dopiero ROTJ GL to uczynił powodując mieszane uczucia u fanów {wtedy wydawało to się dość infantylne, nawet dla mnie} i co, dziś nikt nie wyobraża sobie, ze może być inaczej, bo przez film stało się kanoniczne.
Co do tego, że TCW to bajka, a cała reszta SW włącznie z EU to niby, co, dla dorosłych? Dlaczego nie dostrzegasz, że fenomen SW nie ma ograniczeń wiekowych, czego przykładem jestem ja, ty, czy dzieci, którym SW również się podoba? Co z tego, że TCW będzie puszczany na CN, stanowi to dla ciebie jakiś problem? Wstydziłbyś się przyznać, że oglądasz na kanale dla dzieci? Sam się ograniczasz, to żaden wstyd, jest wiele śmiesznych bajek, które dorośli oglądają sami lub z dziećmi i nie maja z tym problemu, ja również, bo TCW oglądałbym nawet na kanale dla księży, gdyby tam był puszczany. Na koniec powiem ci, że SW to bajka SF i ja kocham tą bajkę na całego!
Ps. Jak już wcześniej powiedziałem "i tak pobiegniesz na przed premierę do kina z śliną na języku ofkoz i możesz zaklinać węże, a i tak nie uwiężę, że tego nie zrobisz". Tym bardziej trudno mi ciebie zrozumieć, bo wiem, że lubisz SW.
Shedao Shai2008-05-13 20:57:04
"A i czego chcesz od Lucasa , czemu piszesz Luca$?? Chlop mial pomysl na dobry film , przy tym jest zalozycielem najlepszej fabryki efektow specjalnych(ILM). Gdyby Lucas nie wymyslil filmow to nie bylo by ksiazek i nie moglbys sie zachwycac "wspanialym" swiatem EU."
I za to mu dziękuję.
"Poruszajac temat kanonicznosci to uwazasz za kanoniczne to co w ksiazkach , ale sa fani tacy jak ja , ktorzy uwazaja za kanoniczne to co wymyslil Lucas bo to w koncu on stworzyl ten Wszechswiat. "
No to współczuję ograniczenia.
RodzyN jr.2008-05-13 20:26:40
Shedao - Dlaczego z gory zakladasz , ze to jest szmira skoro tego nie widziales?? Teraz poprzedze twoje pytanie , ktore pewnie by zabrzmialo : A dlaczego tak chwalisz ten serial jezeli go nie widziales? A no widzisz ja go nie chwale i nie podnieca mnie on tak bardzo , ale jest to film godny uwagi.O Wojnach Klonow dowiadujemy sie juz z 4 epizodu z 1977 roku wiec mysle ,ze na ten (ta Bajke) film pojdzie sporo fanow , a moze nawet i tych starszych chociazby z ciekawosci.
A i czego chcesz od Lucasa , czemu piszesz Luca$?? Chlop mial pomysl na dobry film , przy tym jest zalozycielem najlepszej fabryki efektow specjalnych(ILM). Gdyby Lucas nie wymyslil filmow to nie bylo by ksiazek i nie moglbys sie zachwycac "wspanialym" swiatem EU. Poruszajac temat kanonicznosci to uwazasz za kanoniczne to co w ksiazkach , ale sa fani tacy jak ja , ktorzy uwazaja za kanoniczne to co wymyslil Lucas bo to w koncu on stworzyl ten Wszechswiat.
Shedao Shai2008-05-13 12:01:33
GROM, nie sądzisz, i tu właśnie robisz fundamentalny błąd.
Na wszystko leci Rodzyn, nie piłem w tym momencie do Ciebie, tylko do jego wypowiedzi: "Jednak mysle , ze pojdziesz chociaz z ciekawosci bo jezeli jestes fanem to tytul STAR WARS cie zacheci."
Ale wracając do tematu. Zakładasz że polecę z wywieszonym jęzorem na premierę TCW. I tu popełniasz błąd, bo do tego stopnia nie jarają mnie nawet filmy, a co dopiero głupia bajeczka. Nie poleciałem tak na premierę RotS ani AotC, to czemu niby miałbym na TCW - produkt o któwym już dziś wiem że będzie kilkanaście klas gorszy? Ja jestem fanem głównie EU - książek i komiksów, i dziś latam z jęzorem szukając miejsca gdzie będę mógł zamówić jak najprędzej Invincibla. TCW natomiast... no, będzie. Jeśli uzyska dobre recenzje od osób których zdanie szanuję, to pójdę do kina, jeśli nie - no, to nie.
Naturalnie sytuacja jest inna niż podczas premiery ww. filmów; wybudowali nam lepsze kina, częściej do nich chodzę itd., toteż nie mówię że nie pójdę, bo już na gorsze szmiry chodziłem. Powtarzam jeszcze raz: NIE ZAKŁADAM Z GÓRY, że nie pójdę. Ale nie zakładam też, że pójdę, tylko dlatego że to rzecz spod znaku SW.
I jezcze jedno: "czy prawdziwy fan mógłby oszczędzać na bilecie przy tak wielkim wydarzeniu dla wszystkich fanów SW na świecie, nie sądzę.". I widzisz. Dla Ciebie to święto, dla mnie zanosi się smutny dzień w którym na ekrany kin wejdzie totalna szmira z której zwykli ludzie będą się śmiać, a fani będą albo chodzić z przymusu (bo to w końcu SW, jak zauważyłeś), albo będą mieli na to wyjebane bo serial już w podstawach kłóci się z tym co było dotychczas.
Na dzień dzisiejszy zaliczam się do tej ostatniej grupy i gdyby TCW wyszło na ekrany kin dzisiaj, to zlałbym je sikiem ciepłym. Ale kto wie, a nuż następne trailery czy zapowiedzi poprawią moje zdanie o nim?
Darth GROM2008-05-13 03:09:24
Nie wiem Shedao czy zauważyłeś, ale GL od tego liczenia dorobił się fortuny, czy miliard Chińczyków może się mylić? Najśmieszniejsze jest to, że GL liczy również na ciebie i się nie zawiedzie, bo czy prawdziwy fan mógłby oszczędzać na bilecie przy tak wielkim wydarzeniu dla wszystkich fanów SW na świecie, nie sądzę.
Darth GROM2008-05-13 02:55:58
Shedao>, O co ci chodzi? Powiedz, kto twoim zdaniem leci na wszystko? Nie ma takich osób, wystarczy pośledzić komentarze zawsze są za, przeciw i neutralni, więc, kto twoim zdaniem leci na wszystko? Ja lubię obie trylogie i wiem, że będzie podobał mi się serial, ale czy to oznacza, że łykam każdy produkt jak świeże bułeczki? Są produkty, które mi się nie podobają np.. niektóre książki, komiksy o brzydkiej kresce, gra OBI-WAN, itd. Zawsze, jak polemizuje się z marudą to słyszę ten sam naciągany do granic galaktyki pseudo argument, że jak coś ci się podoba to jesteś " bezrozumny ślepo wielbiący i łykający cały gówniany Staff" tja! Dla mnie tego typu argumentacja to banał! Największym paradoksem jest to, że i tak pobiegniesz na przed premierę do kina z śliną na języku ofkoz i możesz zaklinać węże, a i tak nie uwiężę, że tego nie zrobisz, bo niby, dlaczego miąłbyś nie pójść, tylko dla samej idei zrobienia komuś na złość? Paradoksalnie wtedy zrobiłbyś na złość tylko sobie, bo niby, dlaczego ja miał bym być zły z tego powodu, ja już myślami jestem w kinie, a co.
Ps. Dla mnie gadka o fanatyku lub geeku to banał, bo równie dobrze można by tych, co ciągle marudzą nazwać fanatykami marudzenia, łykającymi wszystko, co doprowadza ich do marudzenia.Do zobaczenia w kinie!
Shedao Shai2008-05-12 22:31:01
RodzyN jr., to że ktoś leci na wszystko co jest wydawane, niezależnie od tego jak gówniany jest dany produkt, to nie jest fanostwo, tylko geekostwo. Rozróżniaj pojęcia. Na takie postawy jak twoja liczy właśnie Luca$.
Benduu2008-05-12 20:27:06
Rodzyn, nie generalizuj... mi SW przestaly sie w pewnym momencie podobac, dostrzeglem istote rzeczy w komercji i juz mnie to nie bawi, kasy na to nie wydaje, ksiazek, gadzetow, itd nie kolekcjonuje.
RodzyN jr.2008-05-12 19:46:30
Jednak mysle , ze pojdziesz chociaz z ciekawosci bo jezeli jestes fanem to tytul STAR WARS cie zacheci.
Shedao Shai2008-05-12 18:44:42
Może tak, może nie; zależy jak się będzie zapowiadało to przez następne parę miesięcy. Nie mówię, że nie pójdę, ale śmieszne jet zakładanie z góry, że pójdę, bo mimo wszystko na byle co do kina nie chodzę.
RodzyN jr.2008-05-12 16:20:02
Shedao - Sam pewnie pojdziesz obejrzec wiec nie oszukuj sie.
Darth Kamil2008-05-12 13:59:31
Z miłą chęcią obejże, ale mordka Dooku i Yody mi się nie podoba. Myśle, że TCW będzie średnie.
Shedao Shai2008-05-12 12:01:02
Osobiście nie uważam, by każdy tutaj popędził do kina na każde byle gówno, tylko dlatego że jest ono pod marką "SW". Dużo, tak, ale nie wszyscy.
Darth GROM2008-05-12 03:24:00
Shedao> Twierdzenie inaczej to jest oszukiwanie samych siebie.
Shedao Shai2008-05-12 02:48:09
GROM, tego bym akurat nie był taki pewny :)
Darth GROM2008-05-12 02:22:01
Dla mnie GL jest mistrzem, bo on już wygrał, każdy z tych, co go bojkotują i tak kupią bilet do kina na TCW, ave Cezar!
Apophis_2008-05-11 23:30:35
Obejrzałem sobie parę razy ten trailer i się powoli do tego stylu przekonuję...
RodzyN jr.2008-05-11 21:03:41
Sky- A CIEBIE nikt nie pyta o zdanie :D:D
Darth M`Arth2008-05-11 18:36:06
Wyglada super :D i do tego dobrze ze Ventress w koncu ma czerwony miecz :D
Darth GROM2008-05-11 16:08:52
Hej marudy! We wrześniu zróbcie sobie obowiązkowe wakacje najlepiej na Marsie, powrót wskazany za trzy lata!
Sky2008-05-11 15:18:27
A wszyscy mają gdzieś, że CIEBIE to nie bawi, wielmożny książę.
Mistrz Jedi Radek2008-05-11 15:17:54
RodzynN-> Nie smuc sie, na pewno jeszcze cos Cie ucieszy :)
RodzyN jr.2008-05-11 13:22:42
Mnie to nie bawi.
Vergesso2008-05-11 12:41:10
RodzyN jr. -> On żartował
RodzyN jr.2008-05-11 12:05:10
Apophis - Wydaje mi sie , ze raczej dowiemy sie czemu Jabba nie nawidzi Jedi w Ep.6 wiec prosze Ciebie i innych krytykow za 5gr wstrzymajcie konia.
Vergesso2008-05-11 10:44:18
Nic nowego, trailer poznany w Polsce już kilka tygodni temu. Co prawda w nie najlepszej jakości i z błędami w tłumaczeniu, ale za to............pierwsi! :D
Carth Onasi2008-05-10 22:34:22
Czadersko, kozacko, superaśnie, rewelka, itd., itp. :D
Ren Kylo2008-05-10 22:17:33
Trailer świetny.Bardzo mi sie podoba.
Hansavritson2008-05-10 21:10:59
Eee tam... mi sie podobało. Mówta co chceta.
Apophis_2008-05-10 20:38:02
Pewnie się okaże, że Yoda jest bratem Jabby!
Mistrz Jedi Radek2008-05-10 20:09:57
Yoda wyglada jak we fryzurze na punka. I smuci sie i trosczy o Jabbe... bedny Jabbus... Moze jednak cala sprawa rzuca jakeis wiatlo na jego pochodzenie? :P
Karaś2008-05-10 19:54:56
Jakos eextra, po tym trailerze zmienilem podejscie co do TCW. Na pozytywne :D
RodzyN jr.2008-05-10 19:52:04
To nie ogladaj
Jedi-Lord2008-05-10 18:53:52
Cos okropnego!
Talon Kurrdelebele2008-05-10 17:52:16
konwencja... do dupy, ale trzeba im jedno przyznać: grafików mają kozackich :)
Heavy Metal SITH2008-05-10 17:26:53
Super!
Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć to w kinie.
Do Ashoki wciąż nie jestem przekonany, ale cóż :)
Mistrz Seller2008-05-10 16:22:05
Nestor>>> Pierwsze animowane Gwiezdne wojny to krótka kreskówka z bobą z Holiday special (1978).
Darth_Paitrievous2008-05-10 15:57:05
Świetnie to wygląda, już nie mogę się doczekać...
Louie2008-05-10 14:34:20
Z taką jakością to wygląda zupełnie inaczej! aż ślinka cieknie :D
Nestor2008-05-10 14:27:06
Zielskiw-> do animowanych Gwiezdnych Wojen dopuszczono w 1985 roku.
RodzyN jr.2008-05-10 14:10:11
Juz sobie obejrzalem na Yahoo w HD i powiem , ze poprostu piekne , animacja jak na swoj sposob wymiata :D.
RodzyN jr.2008-05-10 14:00:57
chodzi o nie dzialajace Linki
RodzyN jr.2008-05-10 14:00:40
No fakkkkk obejrzalem na youtube , ale nie moge obejrzec w HD :/
Shedao Shai2008-05-10 12:38:16
AHSOKA MUST DIE!, ale to wie każdy. Trailer ssie jak całe TCW penwie będzie.
Dave2008-05-10 11:17:00
w słabj jakości mi wystarczy...
Adakus2008-05-10 10:38:10
Mam nadzieje ze Asaji zabije Ashoke pod konice serialu, innego wyjścia nie widze, idealne zakończenia jej krótkiego żywota w uniwersum SW.
JediAdam2008-05-10 09:52:40
Aleście się uczepili animacji, ja pierdziele. I co z tego, że nie będzie to bić pod tym względem konkurencji:P Wygląda świetnie i tyle!:P
Zielskiw2008-05-10 09:45:11
profanacja... jak można było do tego dopuścić... animowane gwiezdne wojny... straszne
Benduu2008-05-10 09:26:01
ale scierwo...
przypomina mi beznadziejnie glupie bajeczki w 3D z cartoon network, tragedia do szescianu. Typowa napierdalanka z kuriozalna fabula...
Darth GROM2008-05-10 03:26:14
Jakość zwiastuna przepiekana! TCW wymiata! Marudy niech jadą na urlop we wrześniu, najlepiej gdzieś w głąb puszczy pozbawieni kompasu, powrót wskazany po zdjęciu TCW z kin Lol.
Ps. Sky mam przysłać ci fotkę? Tylko ostrzegam, żebyś się zielony nie zrobił. Poproś, a dostąpisz zaszczytu Lol.
RodzyN jr.2008-05-10 02:36:44
Jak juz mowilem , nie podoba sie to nie ogladac proste.
Co wy sie tej Ahsoki tak uczepili ??
Apophis_2008-05-10 01:39:10
http://pl.youtube.com/watch?v=fjnzTWkytoE <-- tutaj w ładnej jakości na YouTube
Sky2008-05-10 00:13:34
Dzięki, jest już okej ;) Co prawda plik ściągnął mi się z rozszerzeniem .dll (wtf?), ale wystarczy zmienić jego nazwę i już można odtwarzać. W Quick Time Player mi nie poszło, ale SubEdit Player poradził sobie znakomicie.
Co do samego trailera - cóż... Nie będę narzekał na postacie itd. bo już to robiłem wiele razy, a więc teraz sama forma: momentami świetna, momentami tragiczna. Ciężko powiedzieć. Bombardowanie tej armii droidów wygląda okropnie, jak z jakiejś gry komputerowej, a niektóre fragmenty niczym wyjęte z filmów. No więc... nie wiem, co o tym myśleć :/
Apophis_2008-05-10 00:08:01
Poszło ;)
IMO wygląda to brzydko. Strzały wyglądają jak z jakiejś słabej animacji: zwykłe jednoklatkowe mrugnięcia. Animacja beznadziejna. Tekstury fatalne. Będzie syf...
Krogulec2008-05-09 23:52:26
obrzydliwie jaskrawe kolory, pod względem graficznym to jest to po prostu rozpaczliwe.
Sky2008-05-09 23:47:53
Nestor -> A ile cali? :D Pamiętam jak tutaj był jeden delikwent co to się przechwalał że ma telewizor wielki na pół salonu, więc nie podskakuj! :P
Nestor2008-05-09 23:45:53
Masakrycznie to wyglada na moim nowym monitorze (lansiq) :D. Az sie boje jak to w kinie bedzie wygladac.
TCW! TCW! TCW!
Apophis_2008-05-09 23:41:26
Żaden link nie działa! Naprawcie to :P
Apophis_2008-05-09 23:41:02
Niestety nie działa :<
Sky2008-05-09 23:40:05
Hmm... daję "zapisz jako" i zapisuje mi... coś :P Po 1 sekundzie. W przeglądarce też nie wchodzi.
Burzol2008-05-09 23:36:15
Sky-> Teraz powinno działać.
Hialv Rabos2008-05-09 23:33:25
Istotnie trailer w legalnej wersji bije na głowę poprzednie wydanie ;). Bardzo ładnie widać szczegóły. Czy ktoś zauważył jeszcze, że Ventress w kącikach ust ma te same tatuaże co Jerec? Przynajmniej tak sądzę, że to tatuaż ;P.
Sky2008-05-09 23:31:05
Nie mogę ściągnąć wersji 104 MB :/ Ktoś jeszcze tak ma?
Lord Bart2008-05-09 23:30:55
na HD Jabba jest jeszcze gorszy niż poprzednio...
a AHSOKA MUST DIE!
Burzol2008-05-09 23:25:30
Teraz wreszcie coś widać! Czaaaaad. Moc na maksa.