-
yogi9982015-12-06 20:27:22
Premiera w Panamie to 10 grudnia a w Wenezueli 11 :) Tak więc niedługo poznamy fabułę :) Nie mogę się doczekać :)
-
Mister S.2015-12-06 19:58:34
Co do Threepio i Artoo, wyjaśnijc mi jak wielką rolę mieli w w AotC i RotS. To są bohaterowie z OT a nie z każdego epizodu.
-
zeffir2015-12-06 18:07:00
Wogole wracając do pomysłu na usmiercenie Solo to mi się noż w kieszeni otwiera. Cieżko przyszłoby mi zaakceptować to, ze byłby to pomysł Forda - ale ok. Jednak gdyby to Abrams zadecydował, lub jacyś disneyowscy scenarzyści to nie wybaczyłbym do końca życia.
Inną sprawą jest fakt, ze już i tak wiadome jest to jakoby R2D2 i 3pio byli postaciami drugo, jak nie trzecio planowymi co również powoduje automatyczną niechęć do disneyowskiego droida-piłki.
-
Luke S2015-12-06 15:47:13
Przecież to troll...
SW ma już dawno gdzieś, wchodzi na Bastion tylko po to, żeby z Was cisnąć bekę.
-
Michalomatek2015-12-06 14:31:39
Krogulec - czego się spodziewać po takim działaczu lewicowym jak ty?
Prorok77 - on nie jest fanem, tylko hejterem współczesnego SW i fanatykiem EU.
-
Prorok772015-12-06 13:24:38
Krogulec jaki Ty jesteś popierdolony. Człowieku Ty jesteś fanem? od kiedy fan liczy na to by film z jego uniwersum był nieudany?
-
Pux2015-12-06 11:37:45
a ten luke dotykający R2 to siedzi na pogrzebie Solo xd
-
Pux2015-12-06 11:34:02
A i jest scena jak sokolem wylatuje rey z tego lasu, a zwroccie uwage ze na pokladzie nie ma solo, ani chewiego, wiec finn pewnie lezy tak gdzies w medycznym pomieszczeniu. czyli zginal solo i chewi lub chewi siedzi tam razem z finnem
-
Pux2015-12-06 11:30:13
A spoilery mówią, że niby Rey płacze po ucięli ręke Finnowi. XD tu jest bardzo prawdopodobne, że placze przed martwym Solo lub przed Chewim, ktory dostal od pociskow odbijajacych sie od miecza kylo i wtedy spadl w ta przepasc kylo.
-
Pux2015-12-06 11:23:17
Mówicie, że wszystko będzie tak jak w pych spoilerach opowiadających całą fabułe filmu, a ja po spotach widze ze bedzie zdecydowanie inaczej.
JEDEN Z BARDZO WIELU PRZYKŁADÓW:
Spoiler 2 aktu mówi, że na tej planecie Maz, gdzie jest ten zamek to tam miecz jest we wladaniu Maz Kanaty, az do momentu kiedy przekazuje go w bazie ruchu oporu Finnowi.. A no wlasnie, na planecie gdzie jest zamek spot ukazuje walke mieczem swietlnym z szturmowcem, a niby jak, jezeli go nie posiadal wtedy?
-
Krogulec2015-12-06 11:03:21
"Jak wielu przewidywało, Przebudzenie Mocy ma szansę stać się najlepszym Epizodem Gwiezdnych Wojen. "
Powinno być:
"Jak wielu ślepych fanboyi disneya, filoniego i naiwnych przewiduje, Przebudzenie Mocy ma szansę stać się najlepszym Epizodem Gwiezdnych Wojen. "
-
Prorok772015-12-06 08:57:57
"w materiałach promocyjnych nie widzieliśmy nic z filmu. Nie ma tam żadnych spoilerów, niespodzianek i fabularnych szczegółów."
-
karolaczek2015-12-06 07:48:55
Ale macie problem, już niedługo się przekonamy, gorzej jak okaże się, że plotki się nie sprawdziły i jak wtedy traktować deklaracje zeffira? :P
-
zeffir2015-12-06 02:56:13
WSZYSTKO okaże się prawdą. niczym nie zdziwą się Ci którzy juz tą fabułę przeczytali. Co mają mowić aktorzy i sam Abrams? "Tak macie racje tak będzie?" - nie, oni Wam będą powtarzać, że możecie się zdziwić, ze dobry film bo tego wymaga promocja.
Wszystko w tych spotach układa się dokładnie tak jak te spoilery przewidziały. Planety się potwierdziły, porwanie Rey się potwierdziło, bitwa o zamek Maz Kanaty się potwierdziła. MaM tylko nadzieje że potwierdzi się że ten murzyn szybko ten miecz straci razem z ręką w walce z Kylo i przejmie go w końcu prawdziwy Skywalker.
-
Darth Starkiller2015-12-06 00:10:48
Zgadzam się z Vintress. Jaka jest fabuła i ile z tych "wycieków" okazało się prawdą dowiemy się już niebawem przy okazji oficjalnej premiery filmu. :)
-
Vintress2015-12-05 23:59:08
Nie podniecakcie się tak tymi "wyciekami" fabuły :)) Możecie się jeszcze zdziwić w kinie :)
-
Luke S2015-12-05 21:46:13
@SirStaniak
Przecież Ford się pomylił, o ile w ogóle dobrze przetłumaczyli ten wywiad, nie chce mi się tego sprawdzać.
-
karolaczek2015-12-05 20:25:44
Ale fabułę podałeś :D że nie ma w niej fabuły :D
-
zeffir2015-12-05 20:02:20
Ja wam mowie, fabuła będzie dokładnie taka jak na tym spoilerze co wyciekł odnośnie całości - nie liczcie na niespodziankę początek spoilera Rey córką Luke`a, Solo ginie, Kylo synem Solo, Luke ma ostatnie 5 minut filmu, R2D2 i C3PO są tylko w tle koniec spoilerato wszystko
-
Mister S.2015-12-05 19:53:02
BTW, Ford zdradził, że jego ulubionym fragmentem z TFA jest(GIGANT SPOILER) początek spoilera walka Kylo Rena z Rey koniec spoilera.
http://naekranie.pl/aktualnosci/lucas-widzial-film-abrams-o-spoilerach-i-nowe-materialy-z-przebudzenia-mocy-763677
-
darth_numbers2015-12-05 19:49:21
Uwaga cytuję verbatim wujka Lucasa:
"MOŻE BYĆ"
Tak więc lepiej wyluzujcie ;)
-
karolaczek2015-12-05 19:08:19
Jak naprawdę jest tego się nigdy nie dowiemy :P. Nie mogę się doczekać jako fan oczywiście chciałbym by ta część okazała się najlepszą ze wszystkich a kolejne jeszcze lepsze by wciąż był progres :)
-
p4v2015-12-05 19:04:20
A ja czytałem, że jest po prostu zadowolony, nie zachwycony.
-
Darth Zabrak2015-12-05 18:54:25
No właśnie, też bym się nie ekscytował tym że Lucasowi się podobało, gdyby na te kilka dni przed premierą powiedział coś negatywnego o filmie, to byłby ogromny nietakt krótko mówiąc.
-
Lord Bart2015-12-05 18:30:33
link do oryginalne artykułu? umawialiśmy się...
a poza tym - hype nakręca się dalej, co miał powiedzieć - zrobiłbym to jednak lepiej? bez żartów
-
karolaczek2015-12-05 18:10:25
No fakt, jest to promocja filmu, ale z drugiej strony Lucas nie ma w tym interesu :P
-
zajac21022015-12-05 16:56:59
Miło to słyszeć. Z drugiej strony wyobrażacie sobie, żeby ktoś taki jak Lucas publicznie wypowiedział się źle o filmie 13 dni przed jego premierą? :P
-
Zakrza2015-12-05 14:20:38
A ta premiera 14 grudnia będzie gdzieś transmitowana? Z tego co kojarzę to oficjalną premierę Avengers, albo innego filmu z MCU można było oglądać, a to też Disney.
-
karolaczek2015-12-05 14:18:36
Dokładnie :)
-
Vintress2015-12-05 14:18:13
bez niego nie byłoby tego wszystkiego.
-
karolaczek2015-12-05 14:10:26
Zapytaj się Lucasa czym są gwiezdne wojny :P
-
Luke S2015-12-05 14:04:35
@karolaczek
Twoje wypowiedzi pod tym newsem to taki bełkot, że szkoda mi się frustrować (jak inni) na dyskusje z Tobą. Zaznaczę tylko, że SW to nie jest typowy blockbuster i porównania do jakiś Strażników Galaktyki są śmieszne.
-
begotten2015-12-05 13:31:48
Kino rozrywkowe ma różne odcienie. Miłego dnia :) http://www.howmanydaysuntilstarwars.com
-
karolaczek2015-12-05 13:27:36
Poza imperium kontratakuje! :P jeżeli ktoś klimat baśni uważa za wartość dodatnią do typowego kina rozrywkowego :P
-
karolaczek2015-12-05 13:23:56
Dobra to jest bez sensu ja pasuje :D. Ja tylko i wyłącznie odnosiłem się do star wars. Tak samo one jak i wspomniani strażnicy galaktyki nie mają w sobie żadnej jak to określiłeś "głębi" :D to po prostu kino rozrywkowe, ech. Tak czy siak niech już ten film przybywa!
-
begotten2015-12-05 13:20:07
@karolaczek, szkoda że nie przeczytałeś ze zrozumieniem tego co napisałem. Wymienione filmy są przykładami tego, że nie zawsze współczesne kino potrafi sobie poradzić z klasyką i ją przebić, mimo bardzo wysokich możliwości finansowych, technologicznych i wszelkich innych.
Dzisiejsze zasady, cokolwiek nimi by nie miało być, są bardzo różnorodne. Toteż równie dobrze do szerokiej publiczności trafi film z bardzo dużą ilością cięć montażowych, jak i film bardziej stonowany. Mnie osobiście, jak i wielu innych widzów, drażni ten pierwszy przykład i tego się po prostu nie da oglądać. Jeżeli będę ograniczał się jedynie do trendów zamiast własnego gustu i rozumu to zacznę łykać wszystko jak leci bez zastanowienia, łącznie z największym szajsem jaki tylko można sobie wyobrazić. Film, który nie ma w sobie nic poza trendami, nowymi technologiami i ogólną nowością nie jest wart uwagi i z pewnością nie może zasługiwać na miano dzieła.
-
begotten2015-12-05 13:07:05
@karolaczek, nie jesteś w stanie porównać naszego wieku więc nie wiem po co w ogóle o tym wspominasz, zwłaszcza że jak sam wskazujesz nie ma to sensu. Celowo napisałem wcześniej o młodszych odbiorcach próbując w jakiś sposób zrozumieć Twoje słowa i odnieść się do nich. Nadal bowiem nie rozumiem czym to "nowe" przewyższa to "stare". Wspomniani przez Ciebie "Strażnicy Galaktyki" nie mają w sobie niczego wyjątkowego. Współczesne amerykańskie kino rozrywkowe potrafi bardzo często być wyjątkowe i ponadczasowe, ale w tym przypadku wyszła jedynie kolejna bajeczka, bez głębszej fabuły, za to z dużą ilością efektów specjalnych, którą absolutnie nie można nazwać arcydziełem. Jeśli dobrze rozumiem, każdy kto ceni Gwiezdne Wojny (te klasyczne) wyżej niż kino współczesne znaczy, że patrzy przez okulary z napisem Nostalgia. Bo gdyby tak mu je nagle zdjąć to z pewnością zniechęciłby się do całej klasycznej trylogii i pokochał kino współczesne. Dobrze rozumiem? Jeśli tak, to wyjaśnij mi w takim razie skąd u tylu młodych osób tak duże zainteresowanie klasycznymi Gwiezdnymi Wojnami? Jak obserwuję od lat, wielu z nich sięga po te filmy z własnej, nieprzymuszonej woli i bardzo często bez nostalgicznego bagażu przekazywanego im np. przez rodziców.
-
karolaczek2015-12-05 12:57:15
:)
-
Rif_2015-12-05 12:54:57
Nieważne, że w rzeczywistości jest 12 dni i ileś tam godzin. Spogląda się na dni kalendarzowe. Zatem 18-5= 13dni do premiery :)
-
karolaczek2015-12-05 12:46:14
A i jeszcze jedno piszesz o "ptakach" "psychozie" ok ale ja pisałem o star wars, że przez tą łezkę wspomnień robimy z nich działa sztuki, czy ja wspominałem o innych filmach? I porównując kino rozrywkowe stare i dzisiejsze, to do dzisiejszej publiki trafi te podane na dzisiejszych zasadach, a to nie znaczy że stare jest złe jak również, bo czasami ktoś walnie durnym tekstem, że dzisiaj to się nie znają i oglądają wszystko gdzie są fajne efekty, fajne efekty też są dobre a to co dzisiaj oglądają młodzi, no cóż takie są trendy świat idzie do przodu. Swoją drogą kiedyś była jakaś plotka,że w filmie ma być scena gry w szachy zrobiona animacją poklatkową tak jak to miało miejsce w 1977 i od razu wpadłem w euforię, to byłoby genialne :P
-
karolaczek2015-12-05 12:36:09
"Bez pokory" :D to najlepsze w twoim komentarzu, begottenie mylisz się, ja należę do grupy tych nostalgicznych ale potrafię to oddzielić i wierz mi jestem przekonany na 99,9% że jestem starszy od Ciebie(jakby wiek miał tu jakieś znaczenie) więc nie patrzę przez pryzmat młodzieńczych pryriotetów :P.
-
Starkiller072015-12-05 12:21:57
Mam nadzieje że Gwiezdne Wojny znów się odrodzą.
-
grandvader2015-12-05 12:00:34
przebije czy nie przebije ... mamy nową historię ze świeżym spojrzeniem zapewne i to wystarczy. Bez sensu to porównywanie. zaczynałem przygodę ze star wars w 1980 przy Ep IV i czekam na kolejny film z zapartym tchem.
-
chris872015-12-05 11:19:14
Milo ze bedzie na premierze.. Bez niego nic z tego by nie istnialo ;)
-
begotten2015-12-05 10:28:03
@karolaczek Zadziwia mnie to bezgraniczne oddanie się wszystkiemu temu co "nowe" i stawianie go na równi z "lepsze", przy równoczesnym deprecjonowaniu tego co "starsze" bądź "stare" i traktowanie jako reliktu minionej epoki. Daruję sobie jednak złośliwości względem młodych ludzi traktujących "stare" jako COŚ sprzed 10, 15 czy 20 lat (!), liczę bowiem że się opamiętają. Widziałem "Strażników Galaktyki" i byłem nawet zadowolony, ale w żaden sposób nie utkwił mi w głowie. Nie jestem w stanie ocenić go wyżej niż wiele innych współczesnych mu filmów, więc jak mógłby się on mierzyć z obrazami starszymi od siebie? Jeżeli pisząc o dzisiejszych widzach masz na myśli przeciętnego nastolatka negującego z zasady wszystko co go otacza i przyjmującego jedynie to co łatwe, lekkie i przyjemne to z pewnością masz rację. Spora część młodego pokolenia traci wiele tego co dobre w kinematografii ograniczając swoją uwagę i zainteresowanie do muzyki, efektów specjalnych i scen akcji. Tym kluczem próbują później oceniać zupełnie inne filmy. Efekt jest wiadomy. Tak naprawdę, to co nowe bardzo często przegrywa z tym co mniej nowe, i to bardzo często na polu, którym chce się najmocniej szczycić. Mam na myśli choćby "Hobbita", czyli kiepską historię z nadmierną ilością CGI, oraz "Władcę Pierścieni", dobrze zbudowaną opowieść z bardzo dobrymi, choć nie bez kilku mankamentów, efektami specjalnymi. Obserwuję od dawna osoby, które lubią bądź kochają "Gwiezdne Wojny", zwłaszcza starą trylogię. Wbrew temu co piszesz nie jest to garstka fascynatów, którym zabrakło nostalgii. Wielu twórców próbowało przez kilkadziesiąt lat przebić "Ptaki", "Psychozę", "Szczęki" i wiele innych klasycznych filmów. Nie udała im się ta próba, bo podeszli do starych dzieł tak jak Ty - bez pokory.
-
Alex2015-12-05 10:23:04
całkiem trollski ten news :P oh you, DARTH VADER!
-
Luke S2015-12-05 10:11:58
Chętnie zrobiłby pewnie special edition.
-
Michalomatek2015-12-05 09:58:57
Spokojnie, pełną mniejszych wad ANH czy te z JJB i HCh+NP na pewno przebije.
-
Mister S.2015-12-05 09:32:30
Nie wiem, czy opinia Lucasa ma mnie utwierdzać w przekonaniu, że film będzie dobry, czy mieć obawy co do niego.
-
Peter_D2015-12-05 09:25:19
Co miał powiedzieć, zobaczył pewnie coś czego sam nie potrafił zrobić przez 25 lat ;)
-
lordwest2015-12-05 09:15:19
A co miał powiedzieć mediom że mu się nie podoba i jeszcze by spadła sprzedaż biletów...
-
Bazy2015-12-05 08:59:49
"Jak wielu przewidywało, Przebudzenie Mocy ma szansę stać się najlepszym Epizodem Gwiezdnych Wojen."
czyli co, już się stało? Bo taki chyba jest kontekst tego zdania, że skoro Lucasowi się podoba, to znaczy że jest najlepszy.
-
karolaczek2015-12-05 08:56:43
Dzisiaj gwiezdne wojny to przegrywają ze strażnikami galaktyki, więc trudno nie będzie :P taki prosty test daj komuś kto nie oglądał gwiezdnych wojen( wbrew pozorom nie trudno o taką osobę ;P) i nie oglądał strażników galaktyki, puść tej osobie owe filmy i wybierze strażników :) nowsze kino, tak samo prosta historia ale jednak, ten współczesny przekaz trafia bardziej do współczesnych widzów niż coś sprzed epoki :). Rozumiem nostalgię do starej trylogii przez co na te filmy już się nie patrzy jak na kino rozrywkowe a robi z nich jakieś arcydzieło kinematografii ale dzisiejsi widzowie raczej poza garstką fanów owej nostalgii nie posiadają :)
-
DARTH VADER2015-12-05 08:18:31
E5 i E3 na pewno nie przebije :) więc spokojnie :)
-
Qel Asim2015-12-05 08:09:21
W sensie... żeby ta gadka o przebiciu poprzednich epizodów nie była ściemą :P
-
Qel Asim2015-12-05 08:08:09
Fajnie, byle tylko to nie była ściema :D
-
darth_sowa2015-12-05 08:04:39
Farciarz. Ja też już chciałbym obejrzeć
yogi9982015-12-06 20:27:22
Premiera w Panamie to 10 grudnia a w Wenezueli 11 :) Tak więc niedługo poznamy fabułę :) Nie mogę się doczekać :)
Mister S.2015-12-06 19:58:34
Co do Threepio i Artoo, wyjaśnijc mi jak wielką rolę mieli w w AotC i RotS. To są bohaterowie z OT a nie z każdego epizodu.
zeffir2015-12-06 18:07:00
Wogole wracając do pomysłu na usmiercenie Solo to mi się noż w kieszeni otwiera. Cieżko przyszłoby mi zaakceptować to, ze byłby to pomysł Forda - ale ok. Jednak gdyby to Abrams zadecydował, lub jacyś disneyowscy scenarzyści to nie wybaczyłbym do końca życia.
Inną sprawą jest fakt, ze już i tak wiadome jest to jakoby R2D2 i 3pio byli postaciami drugo, jak nie trzecio planowymi co również powoduje automatyczną niechęć do disneyowskiego droida-piłki.
Luke S2015-12-06 15:47:13
Przecież to troll...
SW ma już dawno gdzieś, wchodzi na Bastion tylko po to, żeby z Was cisnąć bekę.
Michalomatek2015-12-06 14:31:39
Krogulec - czego się spodziewać po takim działaczu lewicowym jak ty?
Prorok77 - on nie jest fanem, tylko hejterem współczesnego SW i fanatykiem EU.
Prorok772015-12-06 13:24:38
Krogulec jaki Ty jesteś popierdolony. Człowieku Ty jesteś fanem? od kiedy fan liczy na to by film z jego uniwersum był nieudany?
Pux2015-12-06 11:37:45
a ten luke dotykający R2 to siedzi na pogrzebie Solo xd
Pux2015-12-06 11:34:02
A i jest scena jak sokolem wylatuje rey z tego lasu, a zwroccie uwage ze na pokladzie nie ma solo, ani chewiego, wiec finn pewnie lezy tak gdzies w medycznym pomieszczeniu. czyli zginal solo i chewi lub chewi siedzi tam razem z finnem
Pux2015-12-06 11:30:13
A spoilery mówią, że niby Rey płacze po ucięli ręke Finnowi. XD tu jest bardzo prawdopodobne, że placze przed martwym Solo lub przed Chewim, ktory dostal od pociskow odbijajacych sie od miecza kylo i wtedy spadl w ta przepasc kylo.
Pux2015-12-06 11:23:17
Mówicie, że wszystko będzie tak jak w pych spoilerach opowiadających całą fabułe filmu, a ja po spotach widze ze bedzie zdecydowanie inaczej.
JEDEN Z BARDZO WIELU PRZYKŁADÓW:
Spoiler 2 aktu mówi, że na tej planecie Maz, gdzie jest ten zamek to tam miecz jest we wladaniu Maz Kanaty, az do momentu kiedy przekazuje go w bazie ruchu oporu Finnowi.. A no wlasnie, na planecie gdzie jest zamek spot ukazuje walke mieczem swietlnym z szturmowcem, a niby jak, jezeli go nie posiadal wtedy?
Krogulec2015-12-06 11:03:21
"Jak wielu przewidywało, Przebudzenie Mocy ma szansę stać się najlepszym Epizodem Gwiezdnych Wojen. "
Powinno być:
"Jak wielu ślepych fanboyi disneya, filoniego i naiwnych przewiduje, Przebudzenie Mocy ma szansę stać się najlepszym Epizodem Gwiezdnych Wojen. "
Prorok772015-12-06 08:57:57
"w materiałach promocyjnych nie widzieliśmy nic z filmu. Nie ma tam żadnych spoilerów, niespodzianek i fabularnych szczegółów."
karolaczek2015-12-06 07:48:55
Ale macie problem, już niedługo się przekonamy, gorzej jak okaże się, że plotki się nie sprawdziły i jak wtedy traktować deklaracje zeffira? :P
zeffir2015-12-06 02:56:13
WSZYSTKO okaże się prawdą. niczym nie zdziwą się Ci którzy juz tą fabułę przeczytali. Co mają mowić aktorzy i sam Abrams? "Tak macie racje tak będzie?" - nie, oni Wam będą powtarzać, że możecie się zdziwić, ze dobry film bo tego wymaga promocja.
Wszystko w tych spotach układa się dokładnie tak jak te spoilery przewidziały. Planety się potwierdziły, porwanie Rey się potwierdziło, bitwa o zamek Maz Kanaty się potwierdziła. MaM tylko nadzieje że potwierdzi się że ten murzyn szybko ten miecz straci razem z ręką w walce z Kylo i przejmie go w końcu prawdziwy Skywalker.
Darth Starkiller2015-12-06 00:10:48
Zgadzam się z Vintress. Jaka jest fabuła i ile z tych "wycieków" okazało się prawdą dowiemy się już niebawem przy okazji oficjalnej premiery filmu. :)
Vintress2015-12-05 23:59:08
Nie podniecakcie się tak tymi "wyciekami" fabuły :)) Możecie się jeszcze zdziwić w kinie :)
Luke S2015-12-05 21:46:13
@SirStaniak
Przecież Ford się pomylił, o ile w ogóle dobrze przetłumaczyli ten wywiad, nie chce mi się tego sprawdzać.
karolaczek2015-12-05 20:25:44
Ale fabułę podałeś :D że nie ma w niej fabuły :D
zeffir2015-12-05 20:02:20
Ja wam mowie, fabuła będzie dokładnie taka jak na tym spoilerze co wyciekł odnośnie całości - nie liczcie na niespodziankę początek spoilera Rey córką Luke`a, Solo ginie, Kylo synem Solo, Luke ma ostatnie 5 minut filmu, R2D2 i C3PO są tylko w tle koniec spoilerato wszystko
Mister S.2015-12-05 19:53:02
BTW, Ford zdradził, że jego ulubionym fragmentem z TFA jest(GIGANT SPOILER) początek spoilera walka Kylo Rena z Rey koniec spoilera.
http://naekranie.pl/aktualnosci/lucas-widzial-film-abrams-o-spoilerach-i-nowe-materialy-z-przebudzenia-mocy-763677
darth_numbers2015-12-05 19:49:21
Uwaga cytuję verbatim wujka Lucasa:
"MOŻE BYĆ"
Tak więc lepiej wyluzujcie ;)
karolaczek2015-12-05 19:08:19
Jak naprawdę jest tego się nigdy nie dowiemy :P. Nie mogę się doczekać jako fan oczywiście chciałbym by ta część okazała się najlepszą ze wszystkich a kolejne jeszcze lepsze by wciąż był progres :)
p4v2015-12-05 19:04:20
A ja czytałem, że jest po prostu zadowolony, nie zachwycony.
Darth Zabrak2015-12-05 18:54:25
No właśnie, też bym się nie ekscytował tym że Lucasowi się podobało, gdyby na te kilka dni przed premierą powiedział coś negatywnego o filmie, to byłby ogromny nietakt krótko mówiąc.
Lord Bart2015-12-05 18:30:33
link do oryginalne artykułu? umawialiśmy się...
a poza tym - hype nakręca się dalej, co miał powiedzieć - zrobiłbym to jednak lepiej? bez żartów
karolaczek2015-12-05 18:10:25
No fakt, jest to promocja filmu, ale z drugiej strony Lucas nie ma w tym interesu :P
zajac21022015-12-05 16:56:59
Miło to słyszeć. Z drugiej strony wyobrażacie sobie, żeby ktoś taki jak Lucas publicznie wypowiedział się źle o filmie 13 dni przed jego premierą? :P
Zakrza2015-12-05 14:20:38
A ta premiera 14 grudnia będzie gdzieś transmitowana? Z tego co kojarzę to oficjalną premierę Avengers, albo innego filmu z MCU można było oglądać, a to też Disney.
karolaczek2015-12-05 14:18:36
Dokładnie :)
Vintress2015-12-05 14:18:13
bez niego nie byłoby tego wszystkiego.
karolaczek2015-12-05 14:10:26
Zapytaj się Lucasa czym są gwiezdne wojny :P
Luke S2015-12-05 14:04:35
@karolaczek
Twoje wypowiedzi pod tym newsem to taki bełkot, że szkoda mi się frustrować (jak inni) na dyskusje z Tobą. Zaznaczę tylko, że SW to nie jest typowy blockbuster i porównania do jakiś Strażników Galaktyki są śmieszne.
begotten2015-12-05 13:31:48
Kino rozrywkowe ma różne odcienie. Miłego dnia :) http://www.howmanydaysuntilstarwars.com
karolaczek2015-12-05 13:27:36
Poza imperium kontratakuje! :P jeżeli ktoś klimat baśni uważa za wartość dodatnią do typowego kina rozrywkowego :P
karolaczek2015-12-05 13:23:56
Dobra to jest bez sensu ja pasuje :D. Ja tylko i wyłącznie odnosiłem się do star wars. Tak samo one jak i wspomniani strażnicy galaktyki nie mają w sobie żadnej jak to określiłeś "głębi" :D to po prostu kino rozrywkowe, ech. Tak czy siak niech już ten film przybywa!
begotten2015-12-05 13:20:07
@karolaczek, szkoda że nie przeczytałeś ze zrozumieniem tego co napisałem. Wymienione filmy są przykładami tego, że nie zawsze współczesne kino potrafi sobie poradzić z klasyką i ją przebić, mimo bardzo wysokich możliwości finansowych, technologicznych i wszelkich innych.
Dzisiejsze zasady, cokolwiek nimi by nie miało być, są bardzo różnorodne. Toteż równie dobrze do szerokiej publiczności trafi film z bardzo dużą ilością cięć montażowych, jak i film bardziej stonowany. Mnie osobiście, jak i wielu innych widzów, drażni ten pierwszy przykład i tego się po prostu nie da oglądać. Jeżeli będę ograniczał się jedynie do trendów zamiast własnego gustu i rozumu to zacznę łykać wszystko jak leci bez zastanowienia, łącznie z największym szajsem jaki tylko można sobie wyobrazić. Film, który nie ma w sobie nic poza trendami, nowymi technologiami i ogólną nowością nie jest wart uwagi i z pewnością nie może zasługiwać na miano dzieła.
begotten2015-12-05 13:07:05
@karolaczek, nie jesteś w stanie porównać naszego wieku więc nie wiem po co w ogóle o tym wspominasz, zwłaszcza że jak sam wskazujesz nie ma to sensu. Celowo napisałem wcześniej o młodszych odbiorcach próbując w jakiś sposób zrozumieć Twoje słowa i odnieść się do nich. Nadal bowiem nie rozumiem czym to "nowe" przewyższa to "stare". Wspomniani przez Ciebie "Strażnicy Galaktyki" nie mają w sobie niczego wyjątkowego. Współczesne amerykańskie kino rozrywkowe potrafi bardzo często być wyjątkowe i ponadczasowe, ale w tym przypadku wyszła jedynie kolejna bajeczka, bez głębszej fabuły, za to z dużą ilością efektów specjalnych, którą absolutnie nie można nazwać arcydziełem. Jeśli dobrze rozumiem, każdy kto ceni Gwiezdne Wojny (te klasyczne) wyżej niż kino współczesne znaczy, że patrzy przez okulary z napisem Nostalgia. Bo gdyby tak mu je nagle zdjąć to z pewnością zniechęciłby się do całej klasycznej trylogii i pokochał kino współczesne. Dobrze rozumiem? Jeśli tak, to wyjaśnij mi w takim razie skąd u tylu młodych osób tak duże zainteresowanie klasycznymi Gwiezdnymi Wojnami? Jak obserwuję od lat, wielu z nich sięga po te filmy z własnej, nieprzymuszonej woli i bardzo często bez nostalgicznego bagażu przekazywanego im np. przez rodziców.
karolaczek2015-12-05 12:57:15
:)
Rif_2015-12-05 12:54:57
Nieważne, że w rzeczywistości jest 12 dni i ileś tam godzin. Spogląda się na dni kalendarzowe. Zatem 18-5= 13dni do premiery :)
karolaczek2015-12-05 12:46:14
A i jeszcze jedno piszesz o "ptakach" "psychozie" ok ale ja pisałem o star wars, że przez tą łezkę wspomnień robimy z nich działa sztuki, czy ja wspominałem o innych filmach? I porównując kino rozrywkowe stare i dzisiejsze, to do dzisiejszej publiki trafi te podane na dzisiejszych zasadach, a to nie znaczy że stare jest złe jak również, bo czasami ktoś walnie durnym tekstem, że dzisiaj to się nie znają i oglądają wszystko gdzie są fajne efekty, fajne efekty też są dobre a to co dzisiaj oglądają młodzi, no cóż takie są trendy świat idzie do przodu. Swoją drogą kiedyś była jakaś plotka,że w filmie ma być scena gry w szachy zrobiona animacją poklatkową tak jak to miało miejsce w 1977 i od razu wpadłem w euforię, to byłoby genialne :P
karolaczek2015-12-05 12:36:09
"Bez pokory" :D to najlepsze w twoim komentarzu, begottenie mylisz się, ja należę do grupy tych nostalgicznych ale potrafię to oddzielić i wierz mi jestem przekonany na 99,9% że jestem starszy od Ciebie(jakby wiek miał tu jakieś znaczenie) więc nie patrzę przez pryzmat młodzieńczych pryriotetów :P.
Starkiller072015-12-05 12:21:57
Mam nadzieje że Gwiezdne Wojny znów się odrodzą.
grandvader2015-12-05 12:00:34
przebije czy nie przebije ... mamy nową historię ze świeżym spojrzeniem zapewne i to wystarczy. Bez sensu to porównywanie. zaczynałem przygodę ze star wars w 1980 przy Ep IV i czekam na kolejny film z zapartym tchem.
chris872015-12-05 11:19:14
Milo ze bedzie na premierze.. Bez niego nic z tego by nie istnialo ;)
begotten2015-12-05 10:28:03
@karolaczek Zadziwia mnie to bezgraniczne oddanie się wszystkiemu temu co "nowe" i stawianie go na równi z "lepsze", przy równoczesnym deprecjonowaniu tego co "starsze" bądź "stare" i traktowanie jako reliktu minionej epoki. Daruję sobie jednak złośliwości względem młodych ludzi traktujących "stare" jako COŚ sprzed 10, 15 czy 20 lat (!), liczę bowiem że się opamiętają. Widziałem "Strażników Galaktyki" i byłem nawet zadowolony, ale w żaden sposób nie utkwił mi w głowie. Nie jestem w stanie ocenić go wyżej niż wiele innych współczesnych mu filmów, więc jak mógłby się on mierzyć z obrazami starszymi od siebie? Jeżeli pisząc o dzisiejszych widzach masz na myśli przeciętnego nastolatka negującego z zasady wszystko co go otacza i przyjmującego jedynie to co łatwe, lekkie i przyjemne to z pewnością masz rację. Spora część młodego pokolenia traci wiele tego co dobre w kinematografii ograniczając swoją uwagę i zainteresowanie do muzyki, efektów specjalnych i scen akcji. Tym kluczem próbują później oceniać zupełnie inne filmy. Efekt jest wiadomy. Tak naprawdę, to co nowe bardzo często przegrywa z tym co mniej nowe, i to bardzo często na polu, którym chce się najmocniej szczycić. Mam na myśli choćby "Hobbita", czyli kiepską historię z nadmierną ilością CGI, oraz "Władcę Pierścieni", dobrze zbudowaną opowieść z bardzo dobrymi, choć nie bez kilku mankamentów, efektami specjalnymi. Obserwuję od dawna osoby, które lubią bądź kochają "Gwiezdne Wojny", zwłaszcza starą trylogię. Wbrew temu co piszesz nie jest to garstka fascynatów, którym zabrakło nostalgii. Wielu twórców próbowało przez kilkadziesiąt lat przebić "Ptaki", "Psychozę", "Szczęki" i wiele innych klasycznych filmów. Nie udała im się ta próba, bo podeszli do starych dzieł tak jak Ty - bez pokory.
Alex2015-12-05 10:23:04
całkiem trollski ten news :P oh you, DARTH VADER!
Luke S2015-12-05 10:11:58
Chętnie zrobiłby pewnie special edition.
Michalomatek2015-12-05 09:58:57
Spokojnie, pełną mniejszych wad ANH czy te z JJB i HCh+NP na pewno przebije.
Mister S.2015-12-05 09:32:30
Nie wiem, czy opinia Lucasa ma mnie utwierdzać w przekonaniu, że film będzie dobry, czy mieć obawy co do niego.
Peter_D2015-12-05 09:25:19
Co miał powiedzieć, zobaczył pewnie coś czego sam nie potrafił zrobić przez 25 lat ;)
lordwest2015-12-05 09:15:19
A co miał powiedzieć mediom że mu się nie podoba i jeszcze by spadła sprzedaż biletów...
Bazy2015-12-05 08:59:49
"Jak wielu przewidywało, Przebudzenie Mocy ma szansę stać się najlepszym Epizodem Gwiezdnych Wojen."
czyli co, już się stało? Bo taki chyba jest kontekst tego zdania, że skoro Lucasowi się podoba, to znaczy że jest najlepszy.
karolaczek2015-12-05 08:56:43
Dzisiaj gwiezdne wojny to przegrywają ze strażnikami galaktyki, więc trudno nie będzie :P taki prosty test daj komuś kto nie oglądał gwiezdnych wojen( wbrew pozorom nie trudno o taką osobę ;P) i nie oglądał strażników galaktyki, puść tej osobie owe filmy i wybierze strażników :) nowsze kino, tak samo prosta historia ale jednak, ten współczesny przekaz trafia bardziej do współczesnych widzów niż coś sprzed epoki :). Rozumiem nostalgię do starej trylogii przez co na te filmy już się nie patrzy jak na kino rozrywkowe a robi z nich jakieś arcydzieło kinematografii ale dzisiejsi widzowie raczej poza garstką fanów owej nostalgii nie posiadają :)
DARTH VADER2015-12-05 08:18:31
E5 i E3 na pewno nie przebije :) więc spokojnie :)
Qel Asim2015-12-05 08:09:21
W sensie... żeby ta gadka o przebiciu poprzednich epizodów nie była ściemą :P
Qel Asim2015-12-05 08:08:09
Fajnie, byle tylko to nie była ściema :D
darth_sowa2015-12-05 08:04:39
Farciarz. Ja też już chciałbym obejrzeć