-
losiu412014-11-27 00:09:58
Temat co prawda umarł, ale ja tylko krótko i na temat.Gdy kasowano EU niektórzy się cieszyli, że wszystko będzie piękne, poukładane i w ogóle nowa jakość.To mam pytanie: czym się różni (jeśli się potwierdzi) ta historia od pierwszej lepszej książki z EU, bo mnie się wydaje, że niczym.I tym optymistycznym akcentem zakończę
-
CruzNaklu2014-11-11 18:59:36
w kwestii Luke'a nie chodzi o jasna, czy ciemna strone... wyraznie pisze ze ogarnal go strach bo stal sie zbyt potezny. boi sie, ze ta potega moze sporo namieszac, a nie ze odrazu staje sie Sithem czy inym badassem i ze stanie sie zla postacia. zle interpretujecie to ze wygnanie lekko miesza mu w glowie
-
Talon Kurrdelebele2014-11-10 18:27:04
Mogło i minąć 100 lat. Luke w symboliczny sposób pokonał swoje demony. On już większej próby mieć nie może. To jakby pisać Pismo Święte 2 gdzie odrodzony Jezus będzie przybijany do jeszcze większego krzyża przez jeszcze gorszych ludzi. Oczywiście że znajdą solidne wytłumaczenie, tylko że po co? Ten wątek jest dopięty i rozgrzebując go niszczą wielowymiarowość i wyjątkowość opowieści Lucasa, robiąc z niej papkę w stylu marvelowskich filmów. Ja wiem że będzie "fajnie i wogóle", tyle że niestety kosztem wartości poprzednich filmów.
-
Skowronsky2014-11-10 18:06:42
Talon, ale od Powrotu Jedi minie 30 lat! Takie wygnanie z pewnością byłoby solidnie wytłumaczone, przecież nie podjąłby takiej decyzji od razu, po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci po imprezie z Ewokami ;).
No i zależy też na czym polegałoby to jego "szaleństwo". Luke nawijający jak Gollum to coś czego nie chcę widzieć; zachowujący się jak odludek/ignorujący innych - tak.
-
Talon Kurrdelebele2014-11-10 15:01:41
Darth Zabrak-> Dyskusja jest o potencjalnej fabule kolejnej części więc zaangażowanie jest chyba naturalne. Poza tym nikt nie mówi o przejście na ciemną stronę tylko o to że jego `szaleństwo` i wygnanie są bez sensu względem ROTJ. Ludzie chyba naprawdę oglądają te filmy dla laserów i eksplozji skoro mało komu to robi różnicę.
-
Darth Zabrak2014-11-10 14:11:52
Nie wiem o co ten płacz.
Raz, to tylko plotka, która nie jest potwierdzona przez nikogo.
Dwa, nawet jeżeli jest prawdziwa, to nie jest wyraźnie napisane że Luke przejdzie na darkside. Tak czy inaczej takie zderzenie Luke`a z ciemną stroną może być bardzo ciekawe. Jeżeli ponownie zwyciężyłoby w nim dobro, to lepiej żeby wynikało to z wysiłku włożonego w taką walkę dobra ze złem, coś w ten deseń jak w RotJ. Wielkie zwycięstwa nie przychodzą łatwo, a film nie powinien być przewidywalny, powinien zaskakiwać.
Natomiast jeżeli nasz drogi Luke podda się wpływowi darksajdu, to też nie będzie źle. Przyznam się szczerze że jeżeli chodzi o nowego badassa, to ja wolę starego, znanego Luke`a w tej roli zamiast jakiegoś wyjętego z czapki Inkwizytora czy innego gościa przybywającego nie wiadomo skąd.
-
Alex2014-11-10 12:53:07
Szeldon jest naczelnym trollem więc nie ma co odpisywać na jego żałosne komentarze :)
-
Skowronsky2014-11-10 12:44:38
darth sheldon - Co do ilości epizodów. Najlepiej wygugluj "Trail to episodes VII, VIII & IX", wszystko jest wytłumaczone.
-
Szeldon2014-11-10 11:19:25
Luk odrzucił mieczyk i od razu ma być odporny na ciemną stronę mocy to dopiero sf w sf :D, niesamowite jak plotki na was działają, jakie sobie sami problemy wymyślacie :D
-
Alex2014-11-10 02:20:08
Wyjątkowo brzmi dobrze, nawet bardzo.
-
darth sheldon hiszpański inkwi2014-11-10 00:27:14
->rusis Ale w dziedzictwie byl on tez przywodca zakonu, a nie byl na wygnaniu a jak juz to towarzyszyl mu albo syn albo caly zakon. A ta tajemnicza postacia w przeznaczeniu okazal sie sith ktorego wraz z calym jego zakonem z checia bym zobaczyl w filmie.
-
Rusis2014-11-09 22:55:08
darth sheldon -> Ale w Dziedzictwie Mocy miałeś takie same dylematy: Luke był bardzo potężny i bał się podejmować akcji, bo nie wiedział czy zrobienie czegoś nie sprawi, że zejdzie na złą drogę i stanie się złem dla galaktyki. Śmiem twierdzić, że dylematy związane z tym czy być wiernym Republice czy nie były tam niczym w porównaniu właśnie z tym czy ma wykorzystywać swoją potęgę czy też nie (wizja postaci na tronie prześladująca go).
-
Talon Kurrdelebele2014-11-09 22:46:52
Kathi Langley-> Zgadzam się w 100%, że nie powinien być monolitem. Zawsze największą zaletą Luke`a było to że był ludzki. Miał swoje wady. Ale wygnanie i pewien brak panowania nad mocą oznaczają wewnętrzną przegraną a to już kompletnie się kłóci z ideą nakreśloną w ROTJ.
-
darth sheldon hiszpański inkwi2014-11-09 22:46:28
Skowronsky-> Powrót Jedi nie miał być ostatnią częścią. Lucas chciał skończyć sagę DOPIERO NA 12 EPIZODZIE wiec ROTJ był tylko półmetkiem.
A wątek Luke w samotni zbyt śmierdzi mi ,,Kryzysem czarnej floty" od której gorsi byli chyba tylko Młodzi rycerze jedi. Ja wolałbym Luke takiego jaki był w Dziedzictwie Mocy lub Przeznaczeniu Jedi czyli silny Przywódca Jedi mający różne dylematy moralne typu np. Czy zachować wierność rządowi który się stacza czy też porzucić go i również różne dylematy dotyczące imperium czy też własne problemy rodzinne. W skrócie jest silny ale nie niepokonany itd.
-
Kathi Langley2014-11-09 22:21:00
Ale weźcie pod uwagę inną kwestię - cechą człowieka, dojrzałego zwłaszcza, jest w siebie wątpić. Na Luke`u spoczywa wielka odpowiedzialność, a odosobnienie sprzyja rozchwianiu. Nie sądzę, by miał przejść na Ciemną Stronę. Ale to, że nie jest monolitem, nieskazitelnym i niepokonanym wojownikiem światła - to akurat dobry kierunek.
Oczywiście pod warunkiem, że plotka się potwierdzi ;]
-
Talon Kurrdelebele2014-11-09 21:47:49
Skowronsky-> Jeśli już trzeba robić nowe części to jak najbardziej, ale nie w ten sposób. Myślę, że twórcy powinni szukać gdzieś indziej niż rozgrzebywać pięknie zamknięte w klamry wątki. Tu naprawdę nie trzeba burzyć żeby stworzyć coś nowego a chcą zburzyć bardzo wiele, bo wydźwięk zakończenia wątku Skywalkerów. Zauważyłem, że to generalnie jest spory problem w podejściu obecnej ekipy. Niby chcą nawiązywać do starej trylogii, ale zapomnieli, że SW to nie tylko oryginalne modele, sokół milenium, szkice Macquarie`a i Harrison Ford. To także wielka głębia, metafory, archetypy, uniwersalność i wielowymiarowość historii jaką Lucas przedstawił nam przed laty.
-
Skowronsky2014-11-09 21:33:45
Talon Kurrdelebele - Rozumiem cię, i jestem pewien że takie odczucie miał mieć widz w zamyśle Lucasa, po obejrzeniu Powrotu Jedi.
"Luke wreszcie stał się prawdziwym Jedi, ostatecznie przezwyciężył swoje słabości i pokonał zło".
Tyle że to miała być ostatnia część. Jednak, po tylu latach, ktoś chce kręcić kolejne. W mniejszy lub większy sposób nowe epizody po prostu muszą zmienić wymowę Starej Trylogii. I trzeba jakąś furtkę znaleźć :)
Moim zdaniem ta jest całkiem ciekawa. Pozostaje tylko liczyć na scenarzystów że wymyślą naprawdę dobry powód, dla "banicji" Luke`a. O ile te plotki to oczywiście prawda.
-
Nestor2014-11-09 21:12:06
Kolo zabił kilka ponad milion ludzi, ja się nie dziwię, że lekko mu się psycha rozjeżdża. Niby zrobił to co Moc chciała, a zabrał jej więcej nosicieli niż jego stary ever.
-
Talon Kurrdelebele2014-11-09 20:42:08
Skowronsky-> Właśnie! I po tych wszystkich przegranych próbach ostatecznie odrzuca miecz, podkreślając tę symboliczną, wielką wygraną. Koniec. Napisy.
-
masterjade2014-11-09 20:37:26
Ten Luke , medytujący w odosobnionej twierdzy z powodu lęku przed złym użyciem Mocy to jak początek trylogii "Kryzys Czarnej Floty". Z kolei, odnosząc się do wcześniejszych spoilerów: Kira posiadająca statek ukryty w złomie (szczątki At-At) przypomina z kolei Jarael z "Rycerzy Starej Republiki". Odnoszę wrażenie, że twórcy nowych filmów "zdekanonizowali" EU, by móc czerpać z niego różne pomysły jak im pasuje i składać na nowo do kupy. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. (Ceterum censeo: i tak uważam, że niszczenie EU nie było dobrym pomysłem)
-
Skowronsky2014-11-09 20:25:39
Talon, MMK - Jasne, Luke ostatecznie nie zabił ojca, ale ulegał emocjom, tak jak ojciec. Podczas rozmowy z Imperatorem sięga po miecz, daje się sprowokować. Gdy Vader wspomina o Lei, mało go nie zabija, ulega gniewowi. W Imperium Kontratakuje przerywa trening u Yody.
Nie wiemy też co działo się przez 30 lat po Powrocie Jedi. Przez tyle lat mogło się wiele wydarzyć, może stało się coś, przez co właśnie postanowił zostać takim pustelnikiem.
-
Talon Kurrdelebele2014-11-09 20:13:48
darth sheldon hiszpański inkwi-> To miało sens jako ciekawostka, dodatek jakim było właśnie EU. Tu mówimy niby o bezpośredniej kontynuacji filmowej.
Mistrz Jedi Radek-> Wiesz, kiedy operuje się na pewnej symbolice to funkcjonują trochę inne zasady niż w codziennym życiu.
-
Mistrz Jedi Radek2014-11-09 20:05:24
Wiadomo przecież, że jest tylko jedna próba jaką można w życiu przejść, a później spokój...
-
darth sheldon hiszpański inkwi2014-11-09 19:44:08
a nie zapomnieliście, że Luke w EU przeszedł na ciemną stronę mocy (moim zdaniem głupsze niż powrót Palpatine)
-
Vintress2014-11-09 19:28:13
Zgadzam się z tymi dwoma komentarzami poniżej.
-
MMK2014-11-09 18:35:27
Luke już miał swoją próbę, i nie dał się więc trochę głupie by to było. Powiedział wyraźnie "Nie przejdę na ciemną stronę, jestem jedi jak kiedyś mój ojciec" I teraz by to zepsuł ? Powrót jedi trochę stracił by sens....
-
Talon Kurrdelebele2014-11-09 18:17:30
Chyba większość zapomniała (w tym niestety też twórcy), że GW to historia której fundamentami są symbole i archetypy. Luke odrzucił miecz w starciu z imperatorem. Wybrał równowagę i udowodnił, że jest w stanie unieść brzemię. Zrobił coś czego nikt nie zdołał dokonać, stając się lepszym od Yody a zwłaszcza od ojca. Teraz modne jest w filmie takie obalanie pomników i szukanie w nich głębszej psychologii. Przyznam się szczerze, że mi ta moda bardzo odpowiada, ale niestety nie w tym przypadku. Wszyscy mogli by odjechać, dosłownie wszyscy ale nie Luke, który już wygrał ze swoimi najciemniejszymi demonami. Było to symboliczne zwycięstwo, pięknie zwieńczające sagę Skywalkerów. Niszczenie tego odbiera (umniejsza) wagi tej wielowymiarowej wygranej Luka, jako przedstawiciela jasnej strony mocy.
-
darth_sowa2014-11-09 17:26:58
@chowder Von Sydow jest na tyle genialnym aktorem, że mógłby zagrać każdą rolę. Twierdziłbym, że jest bardziej utalentowanym i uzdolnionym aktorem niż McDiarmid czy Christoper Lee, a oni fantastycznie sobie jako Sithowie poradzili.
-
chowder2014-11-09 16:09:39
@darth_sowa imo von sydow w ogóle nie pasuje na sitha ale na kogoś w stylu tarkina to już jak najbardziej
-
Craccus2014-11-09 15:37:39
Porywające... Jak Connor MacLeod w "Nieśmiertelnym 4".
-
Burzol2014-11-09 15:00:49
Spełnienie marzeń LSa ;).
-
Mistrz Jedi Radek2014-11-09 14:41:19
W końcu plotka, której treść mi się podoba:)
-
darth_sowa2014-11-09 14:40:04
NO mi również bardzo się podoba ta plotka, ale ja chcę Maxa von Sydowa jako starego potężnego Sitha, a nie to co pisano jakiś czas temu. Ale i tak nie mogę się doczekać premiery :0 May The Force be with You :)
-
Darth Zabrak2014-11-09 14:31:45
Hmm, ciekawa plotka, i na pewno bardziej wiarygodna od poprzednich. Gdyby była prawdziwa, to tytuł The Force Awakens można odnieść właśnie do postaci Luke`a, który ponownie wkracza do akcji, ponownie budzi się w nim Moc xD. Podoba mi się.
-
SroQ2014-11-09 13:58:33
Wszystko fajnie, ale mimo wszystko mam nadzieję, że Skywalker mimo plotek nie przejdzie na CSM. Oryginalna Trylogia wydawała by sie wtedy taka... bezcelowa. No i ile można wałkować Skywalkerów którzy mieli być nadzieją galaktyki, ale dali się omamić.
-
Rusis2014-11-09 13:44:59
Jak dla mnie te plotki to jak na razie najsensowniejsze co na temat Luke`a się ukazało.
-
hackeradyn2014-11-09 13:35:35
-> Talon Kurrdelebele
Osobowość zmienia się wraz z wiekiedm
-
Onoma2014-11-09 13:07:31
Aż boję się czytać.. ;d
-
Talon Kurrdelebele2014-11-09 12:39:33
Chyba będę hejtować bo nie pasuje mi to do osobowości Luke`a. To nie jest postać, która popadła by w szaleństwo i pomysł choć mega ciekawy to jednak chyba trochę na siłę.
-
Skowronsky2014-11-09 12:23:10
To chyba najciekawszy wariant, jeśli chodzi o wszystkie plotki dotyczące Luke`a.
losiu412014-11-27 00:09:58
Temat co prawda umarł, ale ja tylko krótko i na temat.Gdy kasowano EU niektórzy się cieszyli, że wszystko będzie piękne, poukładane i w ogóle nowa jakość.To mam pytanie: czym się różni (jeśli się potwierdzi) ta historia od pierwszej lepszej książki z EU, bo mnie się wydaje, że niczym.I tym optymistycznym akcentem zakończę
CruzNaklu2014-11-11 18:59:36
w kwestii Luke'a nie chodzi o jasna, czy ciemna strone... wyraznie pisze ze ogarnal go strach bo stal sie zbyt potezny. boi sie, ze ta potega moze sporo namieszac, a nie ze odrazu staje sie Sithem czy inym badassem i ze stanie sie zla postacia. zle interpretujecie to ze wygnanie lekko miesza mu w glowie
Talon Kurrdelebele2014-11-10 18:27:04
Mogło i minąć 100 lat. Luke w symboliczny sposób pokonał swoje demony. On już większej próby mieć nie może. To jakby pisać Pismo Święte 2 gdzie odrodzony Jezus będzie przybijany do jeszcze większego krzyża przez jeszcze gorszych ludzi. Oczywiście że znajdą solidne wytłumaczenie, tylko że po co? Ten wątek jest dopięty i rozgrzebując go niszczą wielowymiarowość i wyjątkowość opowieści Lucasa, robiąc z niej papkę w stylu marvelowskich filmów. Ja wiem że będzie "fajnie i wogóle", tyle że niestety kosztem wartości poprzednich filmów.
Skowronsky2014-11-10 18:06:42
Talon, ale od Powrotu Jedi minie 30 lat! Takie wygnanie z pewnością byłoby solidnie wytłumaczone, przecież nie podjąłby takiej decyzji od razu, po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci po imprezie z Ewokami ;).
No i zależy też na czym polegałoby to jego "szaleństwo". Luke nawijający jak Gollum to coś czego nie chcę widzieć; zachowujący się jak odludek/ignorujący innych - tak.
Talon Kurrdelebele2014-11-10 15:01:41
Darth Zabrak-> Dyskusja jest o potencjalnej fabule kolejnej części więc zaangażowanie jest chyba naturalne. Poza tym nikt nie mówi o przejście na ciemną stronę tylko o to że jego `szaleństwo` i wygnanie są bez sensu względem ROTJ. Ludzie chyba naprawdę oglądają te filmy dla laserów i eksplozji skoro mało komu to robi różnicę.
Darth Zabrak2014-11-10 14:11:52
Nie wiem o co ten płacz.
Raz, to tylko plotka, która nie jest potwierdzona przez nikogo.
Dwa, nawet jeżeli jest prawdziwa, to nie jest wyraźnie napisane że Luke przejdzie na darkside. Tak czy inaczej takie zderzenie Luke`a z ciemną stroną może być bardzo ciekawe. Jeżeli ponownie zwyciężyłoby w nim dobro, to lepiej żeby wynikało to z wysiłku włożonego w taką walkę dobra ze złem, coś w ten deseń jak w RotJ. Wielkie zwycięstwa nie przychodzą łatwo, a film nie powinien być przewidywalny, powinien zaskakiwać.
Natomiast jeżeli nasz drogi Luke podda się wpływowi darksajdu, to też nie będzie źle. Przyznam się szczerze że jeżeli chodzi o nowego badassa, to ja wolę starego, znanego Luke`a w tej roli zamiast jakiegoś wyjętego z czapki Inkwizytora czy innego gościa przybywającego nie wiadomo skąd.
Alex2014-11-10 12:53:07
Szeldon jest naczelnym trollem więc nie ma co odpisywać na jego żałosne komentarze :)
Skowronsky2014-11-10 12:44:38
darth sheldon - Co do ilości epizodów. Najlepiej wygugluj "Trail to episodes VII, VIII & IX", wszystko jest wytłumaczone.
Szeldon2014-11-10 11:19:25
Luk odrzucił mieczyk i od razu ma być odporny na ciemną stronę mocy to dopiero sf w sf :D, niesamowite jak plotki na was działają, jakie sobie sami problemy wymyślacie :D
Alex2014-11-10 02:20:08
Wyjątkowo brzmi dobrze, nawet bardzo.
darth sheldon hiszpański inkwi2014-11-10 00:27:14
->rusis Ale w dziedzictwie byl on tez przywodca zakonu, a nie byl na wygnaniu a jak juz to towarzyszyl mu albo syn albo caly zakon. A ta tajemnicza postacia w przeznaczeniu okazal sie sith ktorego wraz z calym jego zakonem z checia bym zobaczyl w filmie.
Rusis2014-11-09 22:55:08
darth sheldon -> Ale w Dziedzictwie Mocy miałeś takie same dylematy: Luke był bardzo potężny i bał się podejmować akcji, bo nie wiedział czy zrobienie czegoś nie sprawi, że zejdzie na złą drogę i stanie się złem dla galaktyki. Śmiem twierdzić, że dylematy związane z tym czy być wiernym Republice czy nie były tam niczym w porównaniu właśnie z tym czy ma wykorzystywać swoją potęgę czy też nie (wizja postaci na tronie prześladująca go).
Talon Kurrdelebele2014-11-09 22:46:52
Kathi Langley-> Zgadzam się w 100%, że nie powinien być monolitem. Zawsze największą zaletą Luke`a było to że był ludzki. Miał swoje wady. Ale wygnanie i pewien brak panowania nad mocą oznaczają wewnętrzną przegraną a to już kompletnie się kłóci z ideą nakreśloną w ROTJ.
darth sheldon hiszpański inkwi2014-11-09 22:46:28
Skowronsky-> Powrót Jedi nie miał być ostatnią częścią. Lucas chciał skończyć sagę DOPIERO NA 12 EPIZODZIE wiec ROTJ był tylko półmetkiem.
A wątek Luke w samotni zbyt śmierdzi mi ,,Kryzysem czarnej floty" od której gorsi byli chyba tylko Młodzi rycerze jedi. Ja wolałbym Luke takiego jaki był w Dziedzictwie Mocy lub Przeznaczeniu Jedi czyli silny Przywódca Jedi mający różne dylematy moralne typu np. Czy zachować wierność rządowi który się stacza czy też porzucić go i również różne dylematy dotyczące imperium czy też własne problemy rodzinne. W skrócie jest silny ale nie niepokonany itd.
Kathi Langley2014-11-09 22:21:00
Ale weźcie pod uwagę inną kwestię - cechą człowieka, dojrzałego zwłaszcza, jest w siebie wątpić. Na Luke`u spoczywa wielka odpowiedzialność, a odosobnienie sprzyja rozchwianiu. Nie sądzę, by miał przejść na Ciemną Stronę. Ale to, że nie jest monolitem, nieskazitelnym i niepokonanym wojownikiem światła - to akurat dobry kierunek.
Oczywiście pod warunkiem, że plotka się potwierdzi ;]
Talon Kurrdelebele2014-11-09 21:47:49
Skowronsky-> Jeśli już trzeba robić nowe części to jak najbardziej, ale nie w ten sposób. Myślę, że twórcy powinni szukać gdzieś indziej niż rozgrzebywać pięknie zamknięte w klamry wątki. Tu naprawdę nie trzeba burzyć żeby stworzyć coś nowego a chcą zburzyć bardzo wiele, bo wydźwięk zakończenia wątku Skywalkerów. Zauważyłem, że to generalnie jest spory problem w podejściu obecnej ekipy. Niby chcą nawiązywać do starej trylogii, ale zapomnieli, że SW to nie tylko oryginalne modele, sokół milenium, szkice Macquarie`a i Harrison Ford. To także wielka głębia, metafory, archetypy, uniwersalność i wielowymiarowość historii jaką Lucas przedstawił nam przed laty.
Skowronsky2014-11-09 21:33:45
Talon Kurrdelebele - Rozumiem cię, i jestem pewien że takie odczucie miał mieć widz w zamyśle Lucasa, po obejrzeniu Powrotu Jedi.
"Luke wreszcie stał się prawdziwym Jedi, ostatecznie przezwyciężył swoje słabości i pokonał zło".
Tyle że to miała być ostatnia część. Jednak, po tylu latach, ktoś chce kręcić kolejne. W mniejszy lub większy sposób nowe epizody po prostu muszą zmienić wymowę Starej Trylogii. I trzeba jakąś furtkę znaleźć :)
Moim zdaniem ta jest całkiem ciekawa. Pozostaje tylko liczyć na scenarzystów że wymyślą naprawdę dobry powód, dla "banicji" Luke`a. O ile te plotki to oczywiście prawda.
Nestor2014-11-09 21:12:06
Kolo zabił kilka ponad milion ludzi, ja się nie dziwię, że lekko mu się psycha rozjeżdża. Niby zrobił to co Moc chciała, a zabrał jej więcej nosicieli niż jego stary ever.
Talon Kurrdelebele2014-11-09 20:42:08
Skowronsky-> Właśnie! I po tych wszystkich przegranych próbach ostatecznie odrzuca miecz, podkreślając tę symboliczną, wielką wygraną. Koniec. Napisy.
masterjade2014-11-09 20:37:26
Ten Luke , medytujący w odosobnionej twierdzy z powodu lęku przed złym użyciem Mocy to jak początek trylogii "Kryzys Czarnej Floty". Z kolei, odnosząc się do wcześniejszych spoilerów: Kira posiadająca statek ukryty w złomie (szczątki At-At) przypomina z kolei Jarael z "Rycerzy Starej Republiki". Odnoszę wrażenie, że twórcy nowych filmów "zdekanonizowali" EU, by móc czerpać z niego różne pomysły jak im pasuje i składać na nowo do kupy. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. (Ceterum censeo: i tak uważam, że niszczenie EU nie było dobrym pomysłem)
Skowronsky2014-11-09 20:25:39
Talon, MMK - Jasne, Luke ostatecznie nie zabił ojca, ale ulegał emocjom, tak jak ojciec. Podczas rozmowy z Imperatorem sięga po miecz, daje się sprowokować. Gdy Vader wspomina o Lei, mało go nie zabija, ulega gniewowi. W Imperium Kontratakuje przerywa trening u Yody.
Nie wiemy też co działo się przez 30 lat po Powrocie Jedi. Przez tyle lat mogło się wiele wydarzyć, może stało się coś, przez co właśnie postanowił zostać takim pustelnikiem.
Talon Kurrdelebele2014-11-09 20:13:48
darth sheldon hiszpański inkwi-> To miało sens jako ciekawostka, dodatek jakim było właśnie EU. Tu mówimy niby o bezpośredniej kontynuacji filmowej.
Mistrz Jedi Radek-> Wiesz, kiedy operuje się na pewnej symbolice to funkcjonują trochę inne zasady niż w codziennym życiu.
Mistrz Jedi Radek2014-11-09 20:05:24
Wiadomo przecież, że jest tylko jedna próba jaką można w życiu przejść, a później spokój...
darth sheldon hiszpański inkwi2014-11-09 19:44:08
a nie zapomnieliście, że Luke w EU przeszedł na ciemną stronę mocy (moim zdaniem głupsze niż powrót Palpatine)
Vintress2014-11-09 19:28:13
Zgadzam się z tymi dwoma komentarzami poniżej.
MMK2014-11-09 18:35:27
Luke już miał swoją próbę, i nie dał się więc trochę głupie by to było. Powiedział wyraźnie "Nie przejdę na ciemną stronę, jestem jedi jak kiedyś mój ojciec" I teraz by to zepsuł ? Powrót jedi trochę stracił by sens....
Talon Kurrdelebele2014-11-09 18:17:30
Chyba większość zapomniała (w tym niestety też twórcy), że GW to historia której fundamentami są symbole i archetypy. Luke odrzucił miecz w starciu z imperatorem. Wybrał równowagę i udowodnił, że jest w stanie unieść brzemię. Zrobił coś czego nikt nie zdołał dokonać, stając się lepszym od Yody a zwłaszcza od ojca. Teraz modne jest w filmie takie obalanie pomników i szukanie w nich głębszej psychologii. Przyznam się szczerze, że mi ta moda bardzo odpowiada, ale niestety nie w tym przypadku. Wszyscy mogli by odjechać, dosłownie wszyscy ale nie Luke, który już wygrał ze swoimi najciemniejszymi demonami. Było to symboliczne zwycięstwo, pięknie zwieńczające sagę Skywalkerów. Niszczenie tego odbiera (umniejsza) wagi tej wielowymiarowej wygranej Luka, jako przedstawiciela jasnej strony mocy.
darth_sowa2014-11-09 17:26:58
@chowder Von Sydow jest na tyle genialnym aktorem, że mógłby zagrać każdą rolę. Twierdziłbym, że jest bardziej utalentowanym i uzdolnionym aktorem niż McDiarmid czy Christoper Lee, a oni fantastycznie sobie jako Sithowie poradzili.
chowder2014-11-09 16:09:39
@darth_sowa imo von sydow w ogóle nie pasuje na sitha ale na kogoś w stylu tarkina to już jak najbardziej
Craccus2014-11-09 15:37:39
Porywające... Jak Connor MacLeod w "Nieśmiertelnym 4".
Burzol2014-11-09 15:00:49
Spełnienie marzeń LSa ;).
Mistrz Jedi Radek2014-11-09 14:41:19
W końcu plotka, której treść mi się podoba:)
darth_sowa2014-11-09 14:40:04
NO mi również bardzo się podoba ta plotka, ale ja chcę Maxa von Sydowa jako starego potężnego Sitha, a nie to co pisano jakiś czas temu. Ale i tak nie mogę się doczekać premiery :0 May The Force be with You :)
Darth Zabrak2014-11-09 14:31:45
Hmm, ciekawa plotka, i na pewno bardziej wiarygodna od poprzednich. Gdyby była prawdziwa, to tytuł The Force Awakens można odnieść właśnie do postaci Luke`a, który ponownie wkracza do akcji, ponownie budzi się w nim Moc xD. Podoba mi się.
SroQ2014-11-09 13:58:33
Wszystko fajnie, ale mimo wszystko mam nadzieję, że Skywalker mimo plotek nie przejdzie na CSM. Oryginalna Trylogia wydawała by sie wtedy taka... bezcelowa. No i ile można wałkować Skywalkerów którzy mieli być nadzieją galaktyki, ale dali się omamić.
Rusis2014-11-09 13:44:59
Jak dla mnie te plotki to jak na razie najsensowniejsze co na temat Luke`a się ukazało.
hackeradyn2014-11-09 13:35:35
-> Talon Kurrdelebele
Osobowość zmienia się wraz z wiekiedm
Onoma2014-11-09 13:07:31
Aż boję się czytać.. ;d
Talon Kurrdelebele2014-11-09 12:39:33
Chyba będę hejtować bo nie pasuje mi to do osobowości Luke`a. To nie jest postać, która popadła by w szaleństwo i pomysł choć mega ciekawy to jednak chyba trochę na siłę.
Skowronsky2014-11-09 12:23:10
To chyba najciekawszy wariant, jeśli chodzi o wszystkie plotki dotyczące Luke`a.