-
Kwarc2014-08-22 11:23:33
Przyznam szczerze, że perspektywa tego, że przez 30 lat Rebelianci nie byli w stanie stworzyć stabilnej struktury państwowej średnio mi pasuje. Dużo lepiej wyglądałoby to tak jak w starym EU, czyli Imperium nie upadło od razu z Imperatorem i Vaderem, wojna się przeciągała, systemy ociągały się z przejściem na stronę Nowej Republiki, generałowie stworzyli własne latyfundia, a z czasem Imperium zaczynało odradzać się z resztek. Aczkolwiek wszystko zależy od realizacji.
-
darthTenebrous2014-08-21 11:38:32
W przypadku EVIII i EIX wszystko może być a Abrams może dawć plotki dla podpuchy. Gleeson zaś nadawał by się do roli luka.
-
darth_sowa2014-08-21 10:42:45
@darthTenebrous co do Domnhalla to wątpię by miał być "młodym Lukiem". W końcu te retrospekcje będą raczej tylko w Ep VII wątpię by były również w Ep VIII i Ep IX, a Gleeson podobno ma wystąpić w nich. Co Do Sydowa - tak zgadzam się, że w Ep VII będzie raczej postacią symboliczną, na ledwie moment w tej części się pojawi. W końcu w Ep IV Imperatora też w ogóle nie było.
-
darthTenebrous2014-08-21 10:08:37
@darth_sowa myśle że Domhnall Gleeson będzie grał młodego Luke (zrobią mu włosy na blond) a córka Fisher będzie grała młodą Leie oboje będą na Endor przynajmniej przez pierwsze 30 min filmu (rzeź ewoków). Co do Plagueisa myślę że jeżeli pojawi się w EVII (mam nadzieje) to tylko w holokronie (dopiero w następnej części by go wskrzesili). Crystal Clarke może być siostrą filmowych postaci Lupity (dwie mando:D!!) bądź Boyegi.
-
Gumis2014-08-20 23:20:15
A może jeden z tych wielkich Sithów ( rozbraja mnie ta fascynacja Sithami) w celu tatalnego zwyciestwa uda się do jądra galaktyki i puści najpotężniejszego, mrocznego bąka. Wskutek tak wielkiej mocy czarna dziura się rozszerzy i pochłonie całą galaktykę i wszelkich wrogów a wraz z nimi fochy "fanów" Przestaniecie mieć problem z Ewokami, Jar Jarem, Imperium, Luckem, niedoszkolonymi szturmowcami, klonami, rebeliantami... i czarna dziura ostatniego Sitha (jesli przeżyje bo ttoche im to nie wychodzi ;-) )
-
darth_sowa2014-08-20 21:29:48
A w ogóle mam pytanko do was. Bo tak łącząc te wszystkie plotki o Ep VII wychodzi tak, że John Boyenga będzie grał szturmowca, który po uratowaniu go przez Daisy Ridley przejdzie na dobrą stronę. Po czym zacznie go ścigać psotać grana przez Gwendoline Christie. Oscar Isaak będzie pewnie nową wersją Hana Solo, nawet ma być właścicielem Sokoła Millenium, sądzę, że towarzyszyć mu będzie Andy Serkis w postaci jakieś zrobionej metodą motion capture i będzie dla postaci Isaaka tym kim był Chewbacca dla Hana. Adam Driver pewnie będzie tym Inkwizytorem, mam nadzieję, żę Max von Sydow Darthem Plaguiesem. Co do Domhnalla Gleesona nie mam pojecia gdzieś czytałem, że niby ma być synem Luka Skywalkera, a Lupita nową postacią z Mandalory. Ale bladego nie mam pojęcia i nigdzie nikt się nawet nie zająknie kim ma być Crystal Clarke i Pip Andersen. Jakieś pomysły bądź sugestie ??
-
RodzyN jr.2014-08-20 16:33:23
Między ciałami zmasakrowanych Ewoków widzę również rozerwane na kawałki zwłoki Jar-Jara ;)
-
Onoma2014-08-20 12:56:33
To wygląda jak parodia OT i losowych rzeczy z EU, a nie EVII. ;/
-
darthTenebrous2014-08-20 10:19:06
Jeżeli w EVII będzie rzeź Ewoków wybaczę Disneyowi wszystko.
-
Nestor2014-08-20 08:43:40
Najbardziej podoba mi się ta wersja natychmiastowej zemsty na Ewokach. Śmierć Wicketa na wielkim ekranie - to jest to na co czekam i czego oczekuję!
-
Manhunto2014-08-20 00:30:27
Już to ogarnąłem, tak na marginesie pomysł z niewidocznym tekstem jest głupi. Jak ktoś nie chce czytać to niech nie wchodzi i tyle.
-
Manhunto2014-08-20 00:17:40
Jak ktoś używa smartfonu to jak ma to odczytać?
-
Gumis2014-08-19 20:37:52
Ejże- nawet po YV, w Dziedzictwie Imperium podnosi łeb a Dalla ... no chyba że ktoś nie czytał ;-) ludzie to mają wyborczą pamiętać i w zależności od tego na co narzekają ;)
-
ogór2014-08-19 20:36:33
HAIL HYDRA... a nie, nie to uniwersum :P
-
Kathi Langley2014-08-19 19:07:59
śmieszy mnie, że ludziom przeszkadza walka z Imperium w okolicach EVII... nie to, żeby do przybycia YV Imperium było głównym złym, który jak hydra, co został zaatakowany to zbierał się do kupy :P
-
karauak2014-08-19 18:46:30
Po zniszczeniu II GW nie stało się tak, że nagle nastał pokój i wszystkim żyło się lepiej pod nowymi rządami. Imperium to była potęga, na pewno znalazł się nowy chętny do objęcia władzy i do prowadzenia terroru zwłaszcza że było czym straszyć. W Nowej Nadziei nie mieliśmy pojęcia że ktoś taki jak imperator istnieje, to Vader był głównym złym. Dlaczego teraz nie miałby się nagle pojawić ktoś nowy (np Inkwizytorzy)
-
ekhm2014-08-19 18:43:23
Ja nie mam problemu z tym, że Luke może być na tzw. "wygnaniu". W TESB Luke tak naprawdę udaje się na swoiste wygnanie na Dagobah i nie widzę, żeby ktoś miał z tym jakiś problem. Po za tym galaktyce na pewno ma miejsce wiele istotnych zdarzeń, a gdy trwa wojna mało kto zwraca uwagę na cokolwiek innego. Myślę, że rolą Jedi jest rozwiązywać takie pozornie nieistotne problemy.
PS. Najlepszy komentarz: "W 30 ANH Luke powinien już być największym Kiziorem w galaktyce a nie jakąś zaginioną popierdółką..."
-
darth sheldon hiszpański inkwi2014-08-19 17:43:02
nie było by lepiej jakby zrobili taką historię: ,,Po zwycięstwie nad Endorem wojna trwała jeszcze kilkanaście lat, aż w końcu obie strony zmęczone wojną podpisały traktat pokojowy dzielący znaną galaktykę na dwie połowy:
tą należącą do imperium rządzonym przez sithów (lub inkwizytorów) i ta należąca do sojuszu rebeliantów/nowej republiki bronionej przez nowy zakon jedi, obecnie między mocarstwami trwa zimna wojna która może przyczynić się do wybuchu nowej wojny .". Scenariusz jak w TOR ale wyjaśniający skąd empire ma kasę na nowe zbroje poza tym uważam że historia może się znowu po 3,5 tyś. powtórzyć (za kanoniczne uważam wszystko przed filmami)
-
Radomir2014-08-19 16:32:41
20 lat po ROTJ szło mu dobrze czyli na dobrą sprawę mogli zostawić wszystko z EU, aż do 20 ABY, a resztę bzdur wyrzucić. Takie rzeczy jak np. inwazja jakiś małp, albo odrodzenie Imperatora to i tak nie uznawałem w swoim kanonie.
-
Darth Zabrak2014-08-19 15:55:41
Dziwne te plotki, ale zachowajmy kolejność.
Po pierwsze wygnany Luke. To jest chyba najbardziej bez sensu. Przed czym miałby się ukrywać? Kto go wygnał? Imperium? Przecież cały Sojusz Rebeliantów to tylko i wyłącznie banici, wygnańcy itp. Luke to jeden z nich, gdyby się miał ukrywać to trzymałby się z nimi tak samo jak w Starej Trylogii. Bez sensu.
Po drugie Leia i Huttowie, to z kolei jest najśmieszniejsze. Bynajmniej nie chodzi mi o Leię ale właśnie o Huttów, którzy jeżeli wystąpią, to będą musieli być zrobieni zgodnie z tym jak ich przedstawiono w TCW, i tutaj jest sedno i facepalm jednocześnie :P. Ja rozumiem i już dawno się pogodziłem z decyzją o usunięciu kanonu, ale niech mi ktoś wyjaśni. Jak to jest że Abrams i Kasdan mieliby się wzorować tym co wymyślił kapelusznik? Po co? Sami mózgów nie mają? A czy kanonu nie usunięto aby zapewnić Abramsowi i Kasdanowi przestrzeń twórczą? A jednocześnie przycinamy im skrzydła narzucając im pomysły Filoniego? Kolejny plotka bez sensu.
Następnie potomek Dooku. Ja nie wiem czy gość który podał te plotki miał na myśli SW czy modę na sukces? Czy koniecznie wszyscy muszą być poplątani więzami rodzinnymi? Kolejna plotka bez sensu.
-
chris872014-08-19 15:25:16
Czy już naprawdę wszystko musi nawiązywać do OT? Zero nowych pomysłow? Endor? Ewoki? Dooku? Mam nadzieję, ze nic z tego nie okaże się prawdą i dostaniemy mase nowych światów i postaci...
-
Prorok772014-08-19 15:17:32
No w konu ktos to dostrzegl, jak kiczowate byly filmy do tej pory tak juz beda nastepne. Nie ludzcie sie, ze cokolwiek ze star wars nagle bedzie zjadliwe.
-
Mistrz Jedi Radek2014-08-19 15:10:32
Okropne i kiczowate te pomysły. Jeżeli chcą zrobić coś o początkach Jedi i Sithów , to niech nakręcą osobny film w danej epoce, a nie wsuwają wszystkie najważniejsze wydarzenia z historii Galaktyki w postać biednego Luke`a.
-
Alex2014-08-19 15:09:13
Keran, trollują Cię, po prostu odpuść :P
-
Szeldon2014-08-19 14:58:04
W EU 43 lata po Yavin jest wygnanym popierdolka :P
-
Lord Bart2014-08-19 14:56:31
Bastion zrozumienia
takie oczywiste
takie zaskakujące
#ch***wehaiku
-
Lorn2014-08-19 14:54:17
W 30 ANH Luke powinien już być największym Kiziorem w galaktyce a nie jakąś zaginioną popierdółką...
-
Keran2014-08-19 14:25:52
Śmiechłem, rly. Sztuka czytania ze zrozumieniem zanika.
-
Fanfax2014-08-19 14:24:33
Zostawcie Kerana w spokoju!!! On przeczytał wiele książek star wars!!! I w jego głowie ułożyły mu one jedną wspaniałą historię i dostał wysokie oceny!!! Nie niszczcie mu tego!!!!
-
Prorok772014-08-19 14:18:53
Leczcie się ludzie!!!! Jwsteście po... to tylko filmy i książki swoją drogą nie najwyższych lotów!!!
-
Zakrza2014-08-19 14:18:35
Napisałbym coś, ale pewnie Kathy cośtam uzna to za poniżej poziomu.
-
Keran2014-08-19 14:17:05
"kolega nie czytał chyba jednak książek spod znaku star wars " ??? Więc o co chodzi? Serio teraz czuję się zdezorientowany, nie ogarniam.
-
Szeldon2014-08-19 14:15:13
Twoja kolekcja i oceny? :P omg.... :D, a dostałęś list pochwalny od George Lucasa? :P
-
Keran2014-08-19 14:15:02
Spoko, ciekawe gdzie hejtowałem. Dobra zamilcz bo znowu się zrobi nie potrzebna kłótnia jak z Zakrzą.
-
Szeldon2014-08-19 14:13:19
Hmm dlaczego hejter innych nazywa hejterami?
-
Keran2014-08-19 14:11:58
Szeldon --> Spójrz na moją kolekcję i oceny. Chyba jednak coś tam czytałem ;) Książki SW są zajebiste i nic tego nie zmieni, nawet kolejny nudny hejter.
-
Keran2014-08-19 14:10:41
sowa, ok, ale z tych informacji wynika, że od razu po bitwie o Endor atakuje nowy, silny wróg. Mnie to po prostu zdziwiło. Czekam do premiery, tak samo jak z Rebels, dopiero wtedy można hejtować :P
-
Szeldon2014-08-19 14:10:13
Uwielbiam Legendy no ale tekst "Oczywiście patrzę przez pryzmat książek Legends, gdzie wszystko było racjonalne i powiązane ze sobą." Rozbawił mnie :D, kolega nie czytał chyba jednak książek spod znaku star wars ;P. Oczywiście jak na wstępie uwielbiam legends to świetne czytadła, bo nigdy w nich nie zamierzałem doszukiwać się logiki i spójności :P, jeżeli ktoś tego oczekiwał wielokrotnie mógł poczuć się oszukany.
-
darth_sowa2014-08-19 14:07:51
@Keran oj już skończcie biadolić, że Inkwizytorów nie było wcześniej. Przypomnę, że przed Atakiem Klonów nikt nie słyszał o takiej postaci jak Hrabia Dooku, a jest ona teraz jedną z najciekawszych postaci Tryloggi Prequeli, a przed Mrocznym widmem fakt Mace Windu pojawiał się w EU, ale był kompletnie inną postacią niż jąLucas w filmach pokazał.
Poczekajmy na premierę i zobaczymy co z tego będzie. Jeśli będą beznadziejni stanie w pierwszym szeregu tych co będą narzekać i opluwać Abramsa, Igera, Kennedy i innych, a na razie wielkie pokłady zaufania i równie wielkie oczekiwania wobec twórców nowej serii mam i obym się nie zawiódł, ale narzekać w razie czego będę dopiero po premierze :)
-
darth_sowa2014-08-19 14:01:35
I coraz ciekawiej to wygląda :) Oby Kevin Smith miał racje, że Ep VII będzie najlepszą z części sagi. Choć osobiście wątpie by mi bardziej przypadło do gustu niż genialne Imperium kontratakuje to i tak liczę na fantastyczny film :) :) ;)
I najbardziej ciekawie brzmi ta plotka o podróży do początków Jedi i Sithów :) mam głęboką nadzieję, że po ewidentnym sukcesie Ep VII DIsney/LucasFilm weżmie się za nową sagę czyli Star Wars The Old Republic :) bo choć na pewno oglądnę i wybiorę się do kina na spin offy nie ciągnie mnie tak do nich jak do Ep VII i nie oczekuje ich zbytnio przynajmniej jak na razie, a taka nowa saga dziejąca się jakieś 10000 lat przed Mrocznym widmem byłaby czymś nowym i ekscytującym :)
-
Keran2014-08-19 13:55:51
To wszystko wydaje się takie ... nie logiczne, absurdalne. Oczywiście patrzę przez pryzmat książek Legends, gdzie wszystko było racjonalne i powiązane ze sobą. Dość głupie wydaje się motyw Luke-wygnaniec oraz jakiś tam Inkwizytorów o których wgl nie słyszeliśmy wcześniej.
-
Dhugg2014-08-19 13:32:24
Czyli nici z Vadera rozcinającego na dwie połowy Ashokę? Szkoda...
-
Vintress2014-08-19 13:16:18
...
-
Alex2014-08-19 13:16:02
Bazy
Też tego się obawiam. W końcu jej wątek nie jest skończony, a szkoda żeby zabrakło w filmach jednej z najważniejszych postaci nowego EU ...
-
Kheperseth2014-08-19 12:44:44
hmm, zakładając że w każdej plotce jest troche prawdy to zapowiada sie bardzo interesująco :)
-
Bazy2014-08-19 12:40:01
Nie chcę być złym prorokiem, ale mam dziwne przeczucie, że jeśli nie w EVII, to w późniejszych częściach dostaniemy filmową wersję Ahsoki...
-
Alex2014-08-19 12:24:39
Luke na wygnaniu jakoś mnie nie przekonuje... czyli, że nawet nie próbował odbudować zakonu Jedi? Chyba, że właśnie to oznacza "radził sobie całkiem nieźle"... Eh plotki
-
darthTenebrous2014-08-19 12:23:04
Oby zabili jak najwięcej Ewoków (Chwała Imperium)
Kwarc2014-08-22 11:23:33
Przyznam szczerze, że perspektywa tego, że przez 30 lat Rebelianci nie byli w stanie stworzyć stabilnej struktury państwowej średnio mi pasuje. Dużo lepiej wyglądałoby to tak jak w starym EU, czyli Imperium nie upadło od razu z Imperatorem i Vaderem, wojna się przeciągała, systemy ociągały się z przejściem na stronę Nowej Republiki, generałowie stworzyli własne latyfundia, a z czasem Imperium zaczynało odradzać się z resztek. Aczkolwiek wszystko zależy od realizacji.
darthTenebrous2014-08-21 11:38:32
W przypadku EVIII i EIX wszystko może być a Abrams może dawć plotki dla podpuchy. Gleeson zaś nadawał by się do roli luka.
darth_sowa2014-08-21 10:42:45
@darthTenebrous co do Domnhalla to wątpię by miał być "młodym Lukiem". W końcu te retrospekcje będą raczej tylko w Ep VII wątpię by były również w Ep VIII i Ep IX, a Gleeson podobno ma wystąpić w nich. Co Do Sydowa - tak zgadzam się, że w Ep VII będzie raczej postacią symboliczną, na ledwie moment w tej części się pojawi. W końcu w Ep IV Imperatora też w ogóle nie było.
darthTenebrous2014-08-21 10:08:37
@darth_sowa myśle że Domhnall Gleeson będzie grał młodego Luke (zrobią mu włosy na blond) a córka Fisher będzie grała młodą Leie oboje będą na Endor przynajmniej przez pierwsze 30 min filmu (rzeź ewoków). Co do Plagueisa myślę że jeżeli pojawi się w EVII (mam nadzieje) to tylko w holokronie (dopiero w następnej części by go wskrzesili). Crystal Clarke może być siostrą filmowych postaci Lupity (dwie mando:D!!) bądź Boyegi.
Gumis2014-08-20 23:20:15
A może jeden z tych wielkich Sithów ( rozbraja mnie ta fascynacja Sithami) w celu tatalnego zwyciestwa uda się do jądra galaktyki i puści najpotężniejszego, mrocznego bąka. Wskutek tak wielkiej mocy czarna dziura się rozszerzy i pochłonie całą galaktykę i wszelkich wrogów a wraz z nimi fochy "fanów" Przestaniecie mieć problem z Ewokami, Jar Jarem, Imperium, Luckem, niedoszkolonymi szturmowcami, klonami, rebeliantami... i czarna dziura ostatniego Sitha (jesli przeżyje bo ttoche im to nie wychodzi ;-) )
darth_sowa2014-08-20 21:29:48
A w ogóle mam pytanko do was. Bo tak łącząc te wszystkie plotki o Ep VII wychodzi tak, że John Boyenga będzie grał szturmowca, który po uratowaniu go przez Daisy Ridley przejdzie na dobrą stronę. Po czym zacznie go ścigać psotać grana przez Gwendoline Christie. Oscar Isaak będzie pewnie nową wersją Hana Solo, nawet ma być właścicielem Sokoła Millenium, sądzę, że towarzyszyć mu będzie Andy Serkis w postaci jakieś zrobionej metodą motion capture i będzie dla postaci Isaaka tym kim był Chewbacca dla Hana. Adam Driver pewnie będzie tym Inkwizytorem, mam nadzieję, żę Max von Sydow Darthem Plaguiesem. Co do Domhnalla Gleesona nie mam pojecia gdzieś czytałem, że niby ma być synem Luka Skywalkera, a Lupita nową postacią z Mandalory. Ale bladego nie mam pojęcia i nigdzie nikt się nawet nie zająknie kim ma być Crystal Clarke i Pip Andersen. Jakieś pomysły bądź sugestie ??
RodzyN jr.2014-08-20 16:33:23
Między ciałami zmasakrowanych Ewoków widzę również rozerwane na kawałki zwłoki Jar-Jara ;)
Onoma2014-08-20 12:56:33
To wygląda jak parodia OT i losowych rzeczy z EU, a nie EVII. ;/
darthTenebrous2014-08-20 10:19:06
Jeżeli w EVII będzie rzeź Ewoków wybaczę Disneyowi wszystko.
Nestor2014-08-20 08:43:40
Najbardziej podoba mi się ta wersja natychmiastowej zemsty na Ewokach. Śmierć Wicketa na wielkim ekranie - to jest to na co czekam i czego oczekuję!
Manhunto2014-08-20 00:30:27
Już to ogarnąłem, tak na marginesie pomysł z niewidocznym tekstem jest głupi. Jak ktoś nie chce czytać to niech nie wchodzi i tyle.
Manhunto2014-08-20 00:17:40
Jak ktoś używa smartfonu to jak ma to odczytać?
Gumis2014-08-19 20:37:52
Ejże- nawet po YV, w Dziedzictwie Imperium podnosi łeb a Dalla ... no chyba że ktoś nie czytał ;-) ludzie to mają wyborczą pamiętać i w zależności od tego na co narzekają ;)
ogór2014-08-19 20:36:33
HAIL HYDRA... a nie, nie to uniwersum :P
Kathi Langley2014-08-19 19:07:59
śmieszy mnie, że ludziom przeszkadza walka z Imperium w okolicach EVII... nie to, żeby do przybycia YV Imperium było głównym złym, który jak hydra, co został zaatakowany to zbierał się do kupy :P
karauak2014-08-19 18:46:30
Po zniszczeniu II GW nie stało się tak, że nagle nastał pokój i wszystkim żyło się lepiej pod nowymi rządami. Imperium to była potęga, na pewno znalazł się nowy chętny do objęcia władzy i do prowadzenia terroru zwłaszcza że było czym straszyć. W Nowej Nadziei nie mieliśmy pojęcia że ktoś taki jak imperator istnieje, to Vader był głównym złym. Dlaczego teraz nie miałby się nagle pojawić ktoś nowy (np Inkwizytorzy)
ekhm2014-08-19 18:43:23
Ja nie mam problemu z tym, że Luke może być na tzw. "wygnaniu". W TESB Luke tak naprawdę udaje się na swoiste wygnanie na Dagobah i nie widzę, żeby ktoś miał z tym jakiś problem. Po za tym galaktyce na pewno ma miejsce wiele istotnych zdarzeń, a gdy trwa wojna mało kto zwraca uwagę na cokolwiek innego. Myślę, że rolą Jedi jest rozwiązywać takie pozornie nieistotne problemy.
PS. Najlepszy komentarz: "W 30 ANH Luke powinien już być największym Kiziorem w galaktyce a nie jakąś zaginioną popierdółką..."
darth sheldon hiszpański inkwi2014-08-19 17:43:02
nie było by lepiej jakby zrobili taką historię: ,,Po zwycięstwie nad Endorem wojna trwała jeszcze kilkanaście lat, aż w końcu obie strony zmęczone wojną podpisały traktat pokojowy dzielący znaną galaktykę na dwie połowy:
tą należącą do imperium rządzonym przez sithów (lub inkwizytorów) i ta należąca do sojuszu rebeliantów/nowej republiki bronionej przez nowy zakon jedi, obecnie między mocarstwami trwa zimna wojna która może przyczynić się do wybuchu nowej wojny .". Scenariusz jak w TOR ale wyjaśniający skąd empire ma kasę na nowe zbroje poza tym uważam że historia może się znowu po 3,5 tyś. powtórzyć (za kanoniczne uważam wszystko przed filmami)
Radomir2014-08-19 16:32:41
20 lat po ROTJ szło mu dobrze czyli na dobrą sprawę mogli zostawić wszystko z EU, aż do 20 ABY, a resztę bzdur wyrzucić. Takie rzeczy jak np. inwazja jakiś małp, albo odrodzenie Imperatora to i tak nie uznawałem w swoim kanonie.
Darth Zabrak2014-08-19 15:55:41
Dziwne te plotki, ale zachowajmy kolejność.
Po pierwsze wygnany Luke. To jest chyba najbardziej bez sensu. Przed czym miałby się ukrywać? Kto go wygnał? Imperium? Przecież cały Sojusz Rebeliantów to tylko i wyłącznie banici, wygnańcy itp. Luke to jeden z nich, gdyby się miał ukrywać to trzymałby się z nimi tak samo jak w Starej Trylogii. Bez sensu.
Po drugie Leia i Huttowie, to z kolei jest najśmieszniejsze. Bynajmniej nie chodzi mi o Leię ale właśnie o Huttów, którzy jeżeli wystąpią, to będą musieli być zrobieni zgodnie z tym jak ich przedstawiono w TCW, i tutaj jest sedno i facepalm jednocześnie :P. Ja rozumiem i już dawno się pogodziłem z decyzją o usunięciu kanonu, ale niech mi ktoś wyjaśni. Jak to jest że Abrams i Kasdan mieliby się wzorować tym co wymyślił kapelusznik? Po co? Sami mózgów nie mają? A czy kanonu nie usunięto aby zapewnić Abramsowi i Kasdanowi przestrzeń twórczą? A jednocześnie przycinamy im skrzydła narzucając im pomysły Filoniego? Kolejny plotka bez sensu.
Następnie potomek Dooku. Ja nie wiem czy gość który podał te plotki miał na myśli SW czy modę na sukces? Czy koniecznie wszyscy muszą być poplątani więzami rodzinnymi? Kolejna plotka bez sensu.
chris872014-08-19 15:25:16
Czy już naprawdę wszystko musi nawiązywać do OT? Zero nowych pomysłow? Endor? Ewoki? Dooku? Mam nadzieję, ze nic z tego nie okaże się prawdą i dostaniemy mase nowych światów i postaci...
Prorok772014-08-19 15:17:32
No w konu ktos to dostrzegl, jak kiczowate byly filmy do tej pory tak juz beda nastepne. Nie ludzcie sie, ze cokolwiek ze star wars nagle bedzie zjadliwe.
Mistrz Jedi Radek2014-08-19 15:10:32
Okropne i kiczowate te pomysły. Jeżeli chcą zrobić coś o początkach Jedi i Sithów , to niech nakręcą osobny film w danej epoce, a nie wsuwają wszystkie najważniejsze wydarzenia z historii Galaktyki w postać biednego Luke`a.
Alex2014-08-19 15:09:13
Keran, trollują Cię, po prostu odpuść :P
Szeldon2014-08-19 14:58:04
W EU 43 lata po Yavin jest wygnanym popierdolka :P
Lord Bart2014-08-19 14:56:31
Bastion zrozumienia
takie oczywiste
takie zaskakujące
#ch***wehaiku
Lorn2014-08-19 14:54:17
W 30 ANH Luke powinien już być największym Kiziorem w galaktyce a nie jakąś zaginioną popierdółką...
Keran2014-08-19 14:25:52
Śmiechłem, rly. Sztuka czytania ze zrozumieniem zanika.
Fanfax2014-08-19 14:24:33
Zostawcie Kerana w spokoju!!! On przeczytał wiele książek star wars!!! I w jego głowie ułożyły mu one jedną wspaniałą historię i dostał wysokie oceny!!! Nie niszczcie mu tego!!!!
Prorok772014-08-19 14:18:53
Leczcie się ludzie!!!! Jwsteście po... to tylko filmy i książki swoją drogą nie najwyższych lotów!!!
Zakrza2014-08-19 14:18:35
Napisałbym coś, ale pewnie Kathy cośtam uzna to za poniżej poziomu.
Keran2014-08-19 14:17:05
"kolega nie czytał chyba jednak książek spod znaku star wars " ??? Więc o co chodzi? Serio teraz czuję się zdezorientowany, nie ogarniam.
Szeldon2014-08-19 14:15:13
Twoja kolekcja i oceny? :P omg.... :D, a dostałęś list pochwalny od George Lucasa? :P
Keran2014-08-19 14:15:02
Spoko, ciekawe gdzie hejtowałem. Dobra zamilcz bo znowu się zrobi nie potrzebna kłótnia jak z Zakrzą.
Szeldon2014-08-19 14:13:19
Hmm dlaczego hejter innych nazywa hejterami?
Keran2014-08-19 14:11:58
Szeldon --> Spójrz na moją kolekcję i oceny. Chyba jednak coś tam czytałem ;) Książki SW są zajebiste i nic tego nie zmieni, nawet kolejny nudny hejter.
Keran2014-08-19 14:10:41
sowa, ok, ale z tych informacji wynika, że od razu po bitwie o Endor atakuje nowy, silny wróg. Mnie to po prostu zdziwiło. Czekam do premiery, tak samo jak z Rebels, dopiero wtedy można hejtować :P
Szeldon2014-08-19 14:10:13
Uwielbiam Legendy no ale tekst "Oczywiście patrzę przez pryzmat książek Legends, gdzie wszystko było racjonalne i powiązane ze sobą." Rozbawił mnie :D, kolega nie czytał chyba jednak książek spod znaku star wars ;P. Oczywiście jak na wstępie uwielbiam legends to świetne czytadła, bo nigdy w nich nie zamierzałem doszukiwać się logiki i spójności :P, jeżeli ktoś tego oczekiwał wielokrotnie mógł poczuć się oszukany.
darth_sowa2014-08-19 14:07:51
@Keran oj już skończcie biadolić, że Inkwizytorów nie było wcześniej. Przypomnę, że przed Atakiem Klonów nikt nie słyszał o takiej postaci jak Hrabia Dooku, a jest ona teraz jedną z najciekawszych postaci Tryloggi Prequeli, a przed Mrocznym widmem fakt Mace Windu pojawiał się w EU, ale był kompletnie inną postacią niż jąLucas w filmach pokazał.
Poczekajmy na premierę i zobaczymy co z tego będzie. Jeśli będą beznadziejni stanie w pierwszym szeregu tych co będą narzekać i opluwać Abramsa, Igera, Kennedy i innych, a na razie wielkie pokłady zaufania i równie wielkie oczekiwania wobec twórców nowej serii mam i obym się nie zawiódł, ale narzekać w razie czego będę dopiero po premierze :)
darth_sowa2014-08-19 14:01:35
I coraz ciekawiej to wygląda :) Oby Kevin Smith miał racje, że Ep VII będzie najlepszą z części sagi. Choć osobiście wątpie by mi bardziej przypadło do gustu niż genialne Imperium kontratakuje to i tak liczę na fantastyczny film :) :) ;)
I najbardziej ciekawie brzmi ta plotka o podróży do początków Jedi i Sithów :) mam głęboką nadzieję, że po ewidentnym sukcesie Ep VII DIsney/LucasFilm weżmie się za nową sagę czyli Star Wars The Old Republic :) bo choć na pewno oglądnę i wybiorę się do kina na spin offy nie ciągnie mnie tak do nich jak do Ep VII i nie oczekuje ich zbytnio przynajmniej jak na razie, a taka nowa saga dziejąca się jakieś 10000 lat przed Mrocznym widmem byłaby czymś nowym i ekscytującym :)
Keran2014-08-19 13:55:51
To wszystko wydaje się takie ... nie logiczne, absurdalne. Oczywiście patrzę przez pryzmat książek Legends, gdzie wszystko było racjonalne i powiązane ze sobą. Dość głupie wydaje się motyw Luke-wygnaniec oraz jakiś tam Inkwizytorów o których wgl nie słyszeliśmy wcześniej.
Dhugg2014-08-19 13:32:24
Czyli nici z Vadera rozcinającego na dwie połowy Ashokę? Szkoda...
Vintress2014-08-19 13:16:18
...
Alex2014-08-19 13:16:02
Bazy
Też tego się obawiam. W końcu jej wątek nie jest skończony, a szkoda żeby zabrakło w filmach jednej z najważniejszych postaci nowego EU ...
Kheperseth2014-08-19 12:44:44
hmm, zakładając że w każdej plotce jest troche prawdy to zapowiada sie bardzo interesująco :)
Bazy2014-08-19 12:40:01
Nie chcę być złym prorokiem, ale mam dziwne przeczucie, że jeśli nie w EVII, to w późniejszych częściach dostaniemy filmową wersję Ahsoki...
Alex2014-08-19 12:24:39
Luke na wygnaniu jakoś mnie nie przekonuje... czyli, że nawet nie próbował odbudować zakonu Jedi? Chyba, że właśnie to oznacza "radził sobie całkiem nieźle"... Eh plotki
darthTenebrous2014-08-19 12:23:04
Oby zabili jak najwięcej Ewoków (Chwała Imperium)