TWÓJ KOKPIT
0

Ostatni Jedi

Bio-hexacrypt, IMAX i dokrętki do Epizodu VIII

2017-03-08 07:02:22

Prawdopodobnie znamy jedno słowo jakie wypowie Finn (John Boyega) w „Ostatnich Jedi” (wciąż brak potwierdzenia polskiego tytułu). Ma to być „Bio-hexacrypt”. Boyega miał problem na planie z wymówieniem tego, ale podobno się udało. Rian Johnson kazał nawet przygotować specjalny plakat, który dał Johnowi w prezencie. Aktor pochwalił się tym na Istagramie.



Oczywiście nie wiemy, co to słowo ma oznaczać, ale widać Johnson pielęgnuje tradycję pisania dialogów tak, by aktorzy mieli problem z wypowiedzeniem ich.

Swoją drogą na Istagramie zapytano też Johnsona, co właściwie oznacza tytuł „The Last Jedi”. Odpowiedział, że to ostateczni (final Jedi). Może coś w tym jest?

O IMAXie pisaliśmy przy Epizodzie IX, ale warto dodać jedną rzecz. Otóż Rian twierdzi, że kamerami IMAX nakręcono jedną bardzo istotną scenę. Niestety, tak jak to miało miejsce w „Przebudzeniu Mocy”, możemy liczyć tylko na jedną scenę kręconą natywnie w tej technologii.

A teraz przechodzimy do szalonych i niepotwierdzonych plot. Pierwsza jeszcze daje radę. Otóż, podobno w maju w „Vanity Fair” zobaczymy zdjęcia Annie Leibovitz z „The Last Jedi”. To akurat jest całkiem prawdopodobne, a co ważniejsze, zgodne z tradycją, więc czekamy na potwierdzenie.

Druga mówi o dokrętkach w marcu. I tu już zaczyna się jazda na całego. O ile same dokrętki brzmią całkiem prawdopodobnie, zresztą Mark Hamill z brodą niedawno pojawił się w Londynie. O tyle, źródła raz sugerują, że będzie to wielka scena z dużą ilością statystów (tylko, że w marcu chyba już coś innego byśmy o tym słyszeli), albo że będą zmieniać istotną część filmu. Kto wie, może znaleźli sposób, co zrobić z losem księżniczki Lei, po śmierci Carrie Fisher? W każdym razie, jak na dokrętki w marcu jest wyjątkowo spokojnie, więc pewnie nawet jeśli są, to raczej nie tak duże jak to było w przypadku „Łotra 1”.

Idąc jeszcze głębiej w las, chyba mamy następcę SuperShadowa. Jest nim Mike Zeroh, który publikuje różne teorie na temat sagi, a potem niektóre media publikują to bezwiednie jako sprawdzone newsy. Najnowsza teoria mówi, że Rey jest żeńskim klonem Luke’a.

Wspomnieliśmy o Hamillu. Jego występ w VIII Epizodzie widział już J.J. Abrams. Jest zachwycony tym, co na planie zrobił Mark. Abrams twierdzi, że Mark Hamill jest poważnym kandydatem do Oskara za 2018. Oczywiście życzymy mu tego.
TAGI: Carrie Fisher (377) Epizod VIII: Ostatni Jedi (531) IMAX (87) Instagram (25) J. J. Abrams (553) John Boyega (244) Mark Hamill (404) Plotki (1220) Rian Johnson (313)

KOMENTARZE (34)

  • AquaManiac2017-03-12 22:31:16

    @Slavek_8
    To nie takie proste, chromosom X odpowiada nie tylko za płeć, zidentyfikowano na nim coś ponad 1000 genów, tak więc nawet gdyby to o czym piszesz było możliwe, organizm powstały w wyniku takiej manipulacji byłby fenotypowo inny, niż dawca materiału genetycznego. Czy byłby zatem klonem? W zasadzie sprowadza się to do terminologii, wedle mojej, klon jest osobnikiem genotypowo i fenotypowo identycznym z dawcą. Jeżeli wedle twojej tak nie jest, to ektrapolując takie podejście, pobawmy się chromosomami i dajmy akceptorowi np. mężczyźnie, dodatkowy chromosom x. Czy twoim zdaniem nadal będzie to klon? Wedle twojego rozumowania będzie, ale wystarczy jeden rzut oka na donora i akceptora, aby stwierdzić, że fenotypowo to oni się jednak sporo różnią ;)

  • whills guardian2017-03-11 23:26:21

    Może to Lando znalazł rękę Luka i jego miecz, miecz dał Kanacie, a z ręki pobrał DNA i sklonował. Zostawienie małej z Unkarem Pluttem - Lando posiadał kontakty w środowisku przestępczym i mógł ją ukryć przed np agentami Snoka. Jeśli Finn to syn Lando, mógł nawet jako małe dziecko znać Rey.

  • HAL 90002017-03-10 18:09:53

    Czekam na zdjęcia Annie Leibovitz.

  • Princess Fantaghiro2017-03-10 10:57:10

    @Slavek_8

    Nawet w Biblii o tym jest mowa. No, tyle że tam wspominają o "żeberku Adama", nie tam żadnych zawiłych chromosomach.^^

  • Slavek_82017-03-10 09:54:53

    @AquaManiac - Wcale nie. Teoretycznie nawet w realnym świecie możliwe jest uzyskanie żeńskiego (XX) klona z materiału genetycznego mężczyzny (XY) - poprzez skopiowanie jego chromosomu X. W drugą stronę to nie działa, bo kobieta nie ma chromosomu Y, który potrzebny jest do "stworzenia" mężczyzny.

  • AquaManiac2017-03-09 22:12:36

    Ludzie, przecież klon MUSI BYĆ tej samej płci, inaczej nie jest klonem :)

  • YodaZgredek2017-03-09 19:15:25

    @Svensson Popieram w całej rozciągłości ulalala disney ma teraz pole do popisu. Oby ta teoria się sprawdziła. Tylko kto mógł chcieć sklonować Rey? hmmmm

  • Svensson2017-03-09 19:06:38

    Ta teoria jest absolutnie GENIALNA i jako jedyna z wszystkich opublikowanych do tej pory teorii sprawdza się w 100%
    1. Wg słów twórców, poznaliśmy już rodziców Rey we wcześniejszych epizodach. Klasyczny, bardzo udany trolling, twórcy powiedzieli prawdę, ale jednocześnie nas oszukali.
    2. Miecz Luka musi na 100% być powiązany z Rey, wg tego co zobaczyliśmy w TFA. Powiązanie rodzinne jest najbardziej oczywiste, ale klon też wpisuje się w 100%.
    3. Mamy miecz z Bespina, więc rękę też ktoś musiał znaleźć.
    4. Ktoś kto stał za sklonowaniem Rey mógł chcieć zapewnić jej takie same warunki dorastania jakie miał Luke, dlatego umieścił ją na Jakku. I niekoniecznie musiała być to dobra osoba, co rozwiązuje problem z pozostawieniem małej dziewczynki na obcej planecie.

    Jest to niesamowicie pomysłowe i ciekawe rozwiązanie, które jeśli okaże się prawdą, to wbije ludzi w fotel w sali kinowej. A wszystkim hejterom chciałbym tylko przypomnieć, że klonowanie użytkowników mocy w starym kanonie, było niemalże na porządku dziennym. Wystarczy tylko wspomnieć o klonie Luka, którego wątek w Trylogii Thrawna został zupełnie niewykorzystany i zmarnowany. Zresztą sam motyw klonowania jest nieodłączną częścią SW i pojawia się już w ANH, kiedy Kenobi wspomina o Wojnach Klonów. Także jeżeli Rey okaże się klonem Luka, to twórcy nowego kanonu zdecydowanie lepiej wykorzystają ten motyw niż zrobił to Zahn i idealnie wpasują się w tradycję SW.

  • YodaZgredek2017-03-09 18:40:34

    Gracu999 Oj tak i nawet dzięki tej plotce/potencjalnym spoilerze w sumie wolę to niż Rey miałaby być córką Luke`a :) w każdym bądz razie czekam na więcej. ta teoria mi się podoba oby oby :)

  • Gracu9992017-03-09 17:19:59

    @YodaZgredek tym bardziej, że w starym kanonie pojawiały się klony użytkowników Mocy, a wiemy, że Nowy Kanon czerpie w mniejszym lub większym stopniu z EU, więc dlaczegoby ten pomysł nie miałby przejść, tym bardziej, że faktycznie z tym mieczem jest coś na rzeczy i komuś zależało aby go odnaleźć , a raczej to co go trzymało :)

  • YodaZgredek2017-03-09 17:08:04

    @gbbb faktycznie podpisuję się pod tą teorią. Całkiem fajna teoria no no no :)

  • Gracu9992017-03-09 16:55:18

    @gbbb Osz kurczę, nie myślałem o tym w ten sposób! Ciekawa teoria :D to by wiele wyjaśniało!

  • YodaZgredek2017-03-09 14:32:29

    @bartoszcze masz rację :P w sumie. Ale przez takie komentarze mi się filmweb przypomina. Brakuje mi tutaj tylko "marvel zaorany" "dc zaorane"

  • Just Luke2017-03-09 10:43:43

    a ja liczyłęm że Hamill dostanie Oscara za EVII :)

  • gbbb2017-03-09 10:18:45

    Na pewno będzie coś związanego z klonowaniem Luke`a. Miecz z bespin to nie przypadek, ktoś szukał jego dłoni.

  • bartoszcze2017-03-09 08:56:48

    @YodaZgredek
    To tylko dziecinne próby zwrócenia na siebie uwagi, bo może niektórzy polubią.

  • Lord Sidious2017-03-09 08:31:02

    Aifoz90 - przeczytaj ten fragment W każdym razie, jak na dokrętki w marcu jest wyjątkowo spokojnie, więc pewnie nawet jeśli są, to raczej nie tak duże jak to było w przypadku „Łotra 1”.. Mniej więcej to samo jest na Rebel1Scum. Nigdzie nie piszemy, że dokrętki będą, tylko że pojawiają się takie wieści, które sprawiają wrażenie wyssanych z palca.

  • YodaZgredek2017-03-09 07:58:39

    @nedz123 znowu? no co ci dolega? proszę cię stopnij z takimi komentarzami :P

  • darth sheldon hiszpański inkwi2017-03-08 22:37:37

    Próbka Luka była po prostu niepełna, więc pewnie musieli dodać coś od siebie, jak to zrobili z Laurą/X-23 w X-menach

  • nedz1232017-03-08 20:59:24

    Bio-hexacrypt? Czy to sposób di$neya na uciszenie niektórych fanów SW mający na celu poplątania ich jęzorów.:P
    Co do nowej teorii nie wiem czy dało się wymyślić coś głupszego... A ja kiedyś czytając teorie o tym kim jest Rey, z których wszystkie to były absurdy absurdów zastanawiałam się czy fani wymyślą coś jeszcze głupszego.
    A po za tym czyli Snoke to też żeński klon Luka?:P

  • Aifoz902017-03-08 20:55:46

    https://rebe1scum.com/2017/03/08/bio-hexacrypt-i-o-tym-jak-plotki-potrafia-namieszac-czyli-newsy-z-planu-the-last-jedi/
    Tutaj piszą, że tych dokrętki to nie prawda a ci statyści to są wynajęci do czegoś z uniwersum Marvela.

  • AquaManiac2017-03-08 20:05:58

    Bio-hexacrypt - I have a bad feeling about this... Pewnie coś na miarę midichlorianów...

  • General Rennobi2017-03-08 19:03:44

    @bartoszcze ale oni SĄ obecni w życiu Rey, więc to troszkę nie pasuje :D

  • Nestor2017-03-08 19:03:39

    Oscar dla grającego w SW - marzenie. <3

  • HAL 90002017-03-08 17:46:42

    Nareszcie dokrętki. Już nie mogłem się doczekać.

  • YodaZgredek2017-03-08 16:18:21

    Żeńskim klonem Luke`a? Ulllaaa magiczne 💕 najlepszego kobiety! Kocham was!

    Niech moc będzie z wami! Mocą jesteście silne!

  • RodzyN jr.2017-03-08 16:08:41

    Ostateczni Jedi? Hmm... może w końcu Luke poszedł po rozum do głowy i uświadomił sobie, że odbudowywanie Zakonu jest bez sensu, bo zawsze trafi się jakaś czarna owca, która wszystko spier*oli.

  • Darth_Kubson2017-03-08 14:33:20

    W ostatnich przeciekach [spoiler była wzmianka o płynie, który wstrzykiwany jest klonom.[/spoiler] Może to jest Bio-hexacrypt?

  • Darth Starkiller2017-03-08 13:16:15

    Bio-hexacrypt [3]

    "Najnowsza teoria mówi, że Rey jest żeńskim klonem Luke’a"
    A śmialiście się z licznych teorii na temat Snoke`a. xD

  • Gracu9992017-03-08 12:14:12

    Ja do dziś ubolewam nad tym, że Alec Guiness nie dostał Oscara za ANH...

  • bartoszcze2017-03-08 10:54:15

    Żeńskim. Klonem. Mężczyzny. W sumie.

    @Renn
    Anakin i Padme, widzieliśmy ich już, pasuje ;)

  • General Rennobi2017-03-08 08:00:31

    Wait...w takim razie...kim są ci obecni rodzice? :D

  • General Rennobi2017-03-08 07:32:39

    Bio-hexacrypt (2)
    Żeńskim klonem Luke`a? Coś Coś tym jest i nawet nie tak głupie jak może się wydawać. Jak się człowiek zastanowi...E, tam, zobaczymy w grudniu. ;)

  • Gapcio Gapcioszewicz2017-03-08 07:21:01

    Bio - hexacrypt.

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..