-
DarthMati2018-04-26 16:04:57
Ciekawe czy EIX będzie takim samym g..... jak TFA i TLJ? Pewnie tak.
-
Zablokowany2018-04-25 20:10:37
@AJ73 Można z tym polemizować albowiem nie zawsze ludzie zmieniają swoje spojrzenie na filmy, wystarczy spojrzeć na takie "perełki" jak Batman i Robin czy Szczęki: zemsta.
Wiem też, że Di$n€¥ nie musi się z nikim konsultować i nie trzeba mi tego faktu przypominać :/ Nie zmienia to faktu,że gdy kontynuacje są tworzone bez udziału twórców orginału to fanficki a Di$n€¥ ma prawo do reklamowania ich jako kontynuacji tylko dlatego, że kupił prawa.
@bartoszcze Jak sam słusznie zauważyłeś taka sytuacja ma miejsce tylko dlatego że `obecna trylogia` jest niepełna :)
-
bartoszcze2018-04-25 19:30:46
@AJ73
Niepełna trylogia Di$neya ma póki co wyższe oceny niż Potężna Trylogia Lucasa, ale niech fakty nikomu nie przeszkadzają, prawda? ;)
-
AJ732018-04-25 19:17:57
@Zablokowany
Oceny z czasem się zmieniają, tak jak i fani po czasie zmieniają swoje spojrzenie po latach na filmy. Nie tylko SW. Ja bym tutaj aż tak bardzo nie trzymał się tego, że trylogia Disneya jest najgorzej oceniana, poza tym, zapomniałeś, że za nami są dopiero dwa filmy - nie trylogia. Jeśli J.J zrobi ostatnią część porządnie, to odbiór całościowy, a także oceny mogą się zmienić.
Jeśli chodzi o prequele i ich oceny (po latach), cóż, pamięć ludzka jest ulotna, nietrwała. Po latach często zapominamy to, co tak bardzo nas denerwowało, a w pamięci zostają te przyjemniejsze rzeczy. Tak po prostu jest, od siebie dodam, że bardzo dobrze pamiętam pierwszy seans TPM, i zgrzyty zębami ze złości XD, strasznie się zawiodłem, bo zajawka z "Duel Of The Fates" w kinach po prostu miażdżyła ... później było AOTC, do dzisiaj pamiętam po wyjściu z kina moje - nigdy więcej SW !, ROTS litościwie pominę.
A co do Disneya i konsultacji (?) rozumiem, że głównie z Georgem Lucasem ?. Czy były ?, tego się nie dowiesz, bo takich rzeczy się generalnie nie podaje. No, może po latach gdzieś się pojawia. No i najważniejsze - Disney jest właścicielem marki do całości SW, niczego nie musi z nikim konsultować. Chociaż może :)
-
Zablokowany2018-04-25 18:56:30
@bartoszcze
Tak, potwierdzam, że jesteś idiotą i dylentantem.
-
bartoszcze2018-04-25 17:25:18
@Zablokowany
Czyli Ty też potwierdzasz!
-
Zablokowany2018-04-25 16:01:41
@bartoszcze
Mi się wydaje, że Haganowi chodzilo o to że prequelom może więcej wybaczyć bo te zostały wykonane przez osoby, które tworzyły OT m.in Lucasa; ponadto Lucas nie wciskał swoich poglądów w tak oczywisty i niedelikatny sposób jak Di$n€¥. Nie trzeba też tlumaczyć że trylogia myszy jest już gorzej krytykowana niż prequele, wystarczy spojrzeć na TLJ-najgorszy film sagi co potwierdzają oceny widzów.
Na sam koniec dodam tylko, że Di$n€¥ i jego filmy pozostaną fan ficami ponieważ nikt z orginalnych twórców tego uniwersum nie miał głosu w sprawie teorzenia scenariusza.
-
bartoszcze2018-04-25 11:59:34
@Hagan
"Prequelom mogę więcej wybaczyć"
Czyli łykasz najgorsze ścierwo, bo ci wmówili że tego potrzebujesz żeby być normalnym fanem!
-
Hagan2018-04-25 11:27:28
Prequelom mogę więcej wybaczyć, ze względu na licznych występujących tam potężnych Jedi. Choć chętnie zobaczyłbym w nich też Hana jako nastoletniego kadeta w jakiejś Akademii Wojskowej Republiki, mógłby się tam szkolić z Wedgem, ale ten drugi pojawił się w Rebelsach.
Sequele to inna sprawa. Wielka Trójka powinna mieć po wydarzeniach z Powrotu Jedi status pół-bogów, nawet Lando powinien mieć dożywotnią emeryturę bo to on oddał decydujący strzał w reaktor. Zamiast tego wszystko spieprzono - porządni ludzie jak Han i Leia wychowali świra podatnego na Ciemną Stronę, a Luke zamiast wyremontować Świątynię na Coruscant i ściągnąć do pomocy w szkoleniu niedobitków z Rozkazu 66, odstawił kaszanę z jakąś mini-świątynią dla kilkunastu padawanów na jakimś zadupiu. Tymczasem biorąc pod uwagę rozmiar Galaktyki, padawanów powinno być kilkuset, po rządach Imperatora zapotrzebowanie na Jedi było na pewno wielkie.
-
bartoszcze2018-04-25 10:42:37
@Hagan
Nie jesteś Prawdziwym Fanem jeśli pozwalasz na prequele bez głównych ról Luka, Lei i Hana!!!
-
Hagan2018-04-25 09:45:26
Prequele dzieją się w czasie przed narodzinami Luke`a, więc głównymi bohaterami są Anakin i Obi-Wan. Natomiast błędem było usunięcie 10-letniego Hana Solo ze scenariusza ROTS, bo miał się pojawić w tym filmie.
-
rebelyell2018-04-24 23:11:46
Pewnie, wszystko na plecach tylko wielkiej 3, przecież II w.ś. wygrali ci sami ludzie, którzy byli bohaterami w I w.ś.! :D
-
HAL 90002018-04-24 22:35:39
Ja bym się nie rozdrabniał i wrzucił wszystkich do tego filmu.
W finale musi być wielka biesiada: http://3.bp.blogspot.com/_qaRZYK0iv7M/TMiSaH1UtNI/AAAAAAAAAEs/UgFuwd_SqgU/s1600/cena.jpg
-
bartoszcze2018-04-24 20:58:09
@Budziol
Koniecznie nakręcić nowe ROTS z porządnym udziałem Luka!!!!
-
disclaimer2018-04-24 17:09:36
Nie prościej zwyczajnie wszystkich zabić i podłożyć pod to "Yub Nub" ?
-
pako2018-04-24 16:51:43
Moim zdaniem w części IX powinny powrócić między innymi takie postacie jak Wedge Antilles oraz Lando Calrissian. W końcu ruch oporu jest prawie zniszczony i potrzebuje pomocy starych przyjaciół.
-
Mossar2018-04-24 15:42:43
Jak to jest że można krytykować film, ale krytykować tezy krytykujących już nie?
-
Zablokowany2018-04-24 15:06:09
@Lord Budziol
Spokojnie bo ci żyłka pęknie :P No jak to jest, że ludzie mogą miec inne opinie i może się im nie podobać jakiś film. Po rostu niebywałe :P
-
Lord Budziol2018-04-24 14:33:25
Przedmówcy mają rację! Tylko Wielka Trójka po raz n-ty zbawiająca galaktykę z biliardami istnień ma sens. Jakiekolwiek inne rozwiązanie to profanacja! Przecież to oczywiste że jak ktoś walczył i wygrał w jednej wojnie, to musi walczyć w kolejnych i również musi mu się udać! Po co nam nowy Jedi jak jest Luke? Po co nam nowy jakiś pilot jak jest Han? Do d*** z takimi SW!
-
bartoszcze2018-04-24 14:27:12
@AJ73
No właśnie problem większości niezadowolonych polega na tym, że mieli własne wyobrażenia :)
W sumie z prequelami było dość podobnie. Tyle że sequele są lepiej zrobione.
-
Soap932018-04-24 14:23:44
mam łykać najgorsze scierwo by być "normalnym fanem"? zależy mi na sw i dlatego wyrażam negatywne opinie. mógłbym mieć na to wywalone i nie komentować ale chce dla sw jak najlepiej.
-
Hagan2018-04-24 14:14:16
Ja jednak uważam że jeśli już przygłupy z Disneya chcieli nakręcić nową trylogię to nie powinni ruszać wielkiej trójki, Luke i Han powinni doprowadzić do ostatecznego zniszczenia First Order i doczekać Galaktyki bez wojen - bo po prostu na to zasłużyli. A Leia? Jestem za tym że mogłaby ją zagrać Maryl Streep w zastępstwie. Charakteryzacja zrobiłaby swoje a Maryl bardziej pasuje do Lei niż Alden Echrenreich do Hana. Gwiezdne Wojny tylko z tymi bohaterami mają sens, inni mogą być tylko gorsi.
Niech ten Abrams skończy EP-9 i wraca do Star Treka, jednak cudów się nie spodziewam.
-
disclaimer2018-04-24 13:40:39
Luke wykonujący półprzysiad i pieprzący jakieś zboczone kocopoły - epickie!
-
AJ732018-04-24 13:37:45
@bartoszcze
Była !:), tylko no wiesz, każdy jakoś tam układał sobie w głowie różne obrazy, jeszcze przed TFA, bo przecież Stary Mistrz Skywalker, ostatni Jedi Master, no chociaż, żeby więcej machania saberem było ..., trochę jednak niedosyt pozostał, ale to już moje zdanie, każdy ma własną opinię, czy było epicko na miarę najlepszych momentów SW, czy też ciut zabrakło ... :)
Tak wiem, ostatnia część pewnie byłaby jej.
-
bartoszcze2018-04-24 13:07:55
@AJ73
A scena z Lukiem na Crait nie była epicka?
Gdyby Carrie żyła, to na 100% Ona miałaby wielką pożegnalną rolę w E9. E7 był Hana, E8 - Luke`a.
-
AJ732018-04-24 12:22:23
Heh, właśnie miałem coś o BIG 3, a tu Mossar fajnie podsumował - no i zgadzam się :). Dodam tylko, że chyba wszyscy od początku wiedzieliśmy, że obecna trylogia, to pożegnanie z tymi postaciami. Nikt w Disneyu tego przecież nie ukrywał. Nowe filmy/seriale - nowe historie i bohaterowie (w końcu).
Han się poświęcił, Leia - wiadomo, żałuję tylko, że z Luke`m tak wyszło - liczyłem, że jednak w ostatniej części będzie jakaś epicka scena. Naprawdę, czas już zamknąć ten rozdział sagi, i czekać na nowe :)
-
Mossar2018-04-24 11:34:06
Właśnie moim zdaniem bez Wielkiej Trójki i próbie dopasowywania się do epizodów Lucasa będzie lepiej. Jestem bardzo za spin-offami, które są po prostu inne i prezentują zupełnie inne podejście zachowując magię SW (nie dla wszystkich). Poza tym strasznie jaram się na całe serie dziejące się w innych czasach. Bo to tak naprawdę to samo co robiło legendarne EU tylko, że na ekranie.
-
Hagan2018-04-24 11:30:00
Bez wielkiej trójki to będzie już Szajs Wars, Epizod 9 powinien zamknąć wszystko i zapewnić trwały pokój zmęczonej wojną Galaktyce. Potem tylko spin-offy, ewentualnie trylogie Starej Republiki. Młodzi aktorzy nie czają klimatu Star-Wars, a nawet jak trafi się ktoś z talentem, to polegnie na debilnie napisanych dialogach, na poziomie osła ze Shreka. Nikt nie dorówna aktorom ze starego pokolenia. Jaskrawym tego przykładem jest seria Terminator, wystarczy porównać postać Kyle`a Reese w wykonaniu Michaela Biehna i Jay`a Courtneya.
-
Mossar2018-04-24 10:26:47
Proponowałem podział Nowy Kanon / Legendy, ale chyba rzeczywiście lepszym rozwiązaniem byłoby Ekstremiści / normalni fani :D
-
bartoszcze2018-04-24 10:14:23
@Nestor
Albo o założenie specjalnych artykułów dla hejterów Disneya i przenoszenie tam komentarzy zostawianych przez pomyłkę pod innymi artykułami xD
-
Eazy2018-04-24 09:38:10
@Just Luke
Nie wierz plotom. :) Tylko mogę powiedzieć. ;-)
-
Just Luke2018-04-24 09:27:56
A tak przy okazji "ważnych postaci z EU" - pytam juz 20 raz od 3 lat i wciaz nikt nie odpowiedzial na to pytanie: W przeciekach dotyczacych TFA bylo mowione ze jak sie dowiemy kim jest postac grana przez von Sydova to sie zesramy w galoty. Byly nawet spekulacje ze jest on Bobą Fettem i inne. Tymczasem okazal sie jakims tam Lor San Tekka i wcale sie nie zesralem z wrazenia. To jak to z nim jest w koncu ??
-
Gracu9992018-04-24 07:10:23
Must have ostatniego Epizodu to Anakin, Obi-wan, Yoda jako Force Ghosty. Tyle w temacie. Ma być to spięcie całej Sagi, a nie jakieś...
-
Darth HaRdCoRe2018-04-24 04:46:23
Chcę jak najszybciej obejrzeć Epizod IX! A potem równie szybko zapomnieć, że powstało coś takiego jak ST.
-
zeffir2018-04-24 01:35:56
Mossar - Bo wie.
-
nedz1232018-04-23 23:15:33
Ten film to będzie tragedia... a jednak nie gorzej niż tragedia.
-
Jedi Temple2018-04-23 21:58:28
Mark wie, kiedy ze sceny SW zejść... tzn sami go zdjęli...
-
Nestor2018-04-23 21:37:32
Czy ja mogę prosić administrację tego szacownego serwisu o stworzenie flag dla użytkowników, żeby sobie można było odfiltrować ekstremistów od normalnych fanów?
-
disclaimer2018-04-23 21:11:55
Nawet Hamill wie, kiedy zaorać SW.
-
SW-Yogurt2018-04-23 21:05:55
Ja się nie dziwię, że szukają nowych aktorów, skoro pan RJ wyciął większość obsady. ~:P
-
AJ732018-04-23 20:55:13
Na Marę bym nie liczył, to jest zmyłka, bo i po co ujawniano by teraz TAKĄ postać ? - to nie ma sensu. Czy będzie to ktoś ważny z EU ?, to może być prawdopodobne, nazwa kodowa idealnie by nawiązywała do tematu, ale znów, to nie będzie na pewno ta Mara. I ostatnia opcja, tak sobie pomyślałem, że Abrams może szuka odtwórczyni roli matki Rey ?. Może będą jakieś sceny z przeszłości Rey ?, może jakieś retrospekcje ? - podobnie jak to było w TFA ? ...
A co do Marka Hamilla, ja bym tam się nie przejmował za bardzo tymi wypowiedziami, jakoby nie pojawił się już w Ep9. To cały Hamill, sam kiedyś przyznał, że nawet własna żona nie wierzy mu, kiedy mówi, że idzie wyrzucić śmieci XDD ...
-
Emperor Reek2018-04-23 20:50:09
@Mossar
RO było udane, a reszta to nie jest "nowe SW".
-
Luke S2018-04-23 20:46:38
Każdy force, a szczególnie lightsaber user to dla mnie wielki plus. Za mało tego w tej trylogii.
-
Soap932018-04-23 20:41:56
Nawet Hamill wie, że nowe SW to g*wno
-
Elendil2018-04-23 20:39:30
Luke, Yoda i Anakin jako duchy Mocy. Innej opcji nie widzę :/
-
Monique72018-04-23 20:35:53
Zapowiada się bardzo uduchowiony film...
-
Mossar2018-04-23 20:35:23
"Nawet Hamill wie, że nowe SW to g*wno" za 3, 2, 1..
DarthMati2018-04-26 16:04:57
Ciekawe czy EIX będzie takim samym g..... jak TFA i TLJ? Pewnie tak.
Zablokowany2018-04-25 20:10:37
@AJ73 Można z tym polemizować albowiem nie zawsze ludzie zmieniają swoje spojrzenie na filmy, wystarczy spojrzeć na takie "perełki" jak Batman i Robin czy Szczęki: zemsta.
Wiem też, że Di$n€¥ nie musi się z nikim konsultować i nie trzeba mi tego faktu przypominać :/ Nie zmienia to faktu,że gdy kontynuacje są tworzone bez udziału twórców orginału to fanficki a Di$n€¥ ma prawo do reklamowania ich jako kontynuacji tylko dlatego, że kupił prawa.
@bartoszcze Jak sam słusznie zauważyłeś taka sytuacja ma miejsce tylko dlatego że `obecna trylogia` jest niepełna :)
bartoszcze2018-04-25 19:30:46
@AJ73
Niepełna trylogia Di$neya ma póki co wyższe oceny niż Potężna Trylogia Lucasa, ale niech fakty nikomu nie przeszkadzają, prawda? ;)
AJ732018-04-25 19:17:57
@Zablokowany
Oceny z czasem się zmieniają, tak jak i fani po czasie zmieniają swoje spojrzenie po latach na filmy. Nie tylko SW. Ja bym tutaj aż tak bardzo nie trzymał się tego, że trylogia Disneya jest najgorzej oceniana, poza tym, zapomniałeś, że za nami są dopiero dwa filmy - nie trylogia. Jeśli J.J zrobi ostatnią część porządnie, to odbiór całościowy, a także oceny mogą się zmienić.
Jeśli chodzi o prequele i ich oceny (po latach), cóż, pamięć ludzka jest ulotna, nietrwała. Po latach często zapominamy to, co tak bardzo nas denerwowało, a w pamięci zostają te przyjemniejsze rzeczy. Tak po prostu jest, od siebie dodam, że bardzo dobrze pamiętam pierwszy seans TPM, i zgrzyty zębami ze złości XD, strasznie się zawiodłem, bo zajawka z "Duel Of The Fates" w kinach po prostu miażdżyła ... później było AOTC, do dzisiaj pamiętam po wyjściu z kina moje - nigdy więcej SW !, ROTS litościwie pominę.
A co do Disneya i konsultacji (?) rozumiem, że głównie z Georgem Lucasem ?. Czy były ?, tego się nie dowiesz, bo takich rzeczy się generalnie nie podaje. No, może po latach gdzieś się pojawia. No i najważniejsze - Disney jest właścicielem marki do całości SW, niczego nie musi z nikim konsultować. Chociaż może :)
Zablokowany2018-04-25 18:56:30
@bartoszcze
Tak, potwierdzam, że jesteś idiotą i dylentantem.
bartoszcze2018-04-25 17:25:18
@Zablokowany
Czyli Ty też potwierdzasz!
Zablokowany2018-04-25 16:01:41
@bartoszcze
Mi się wydaje, że Haganowi chodzilo o to że prequelom może więcej wybaczyć bo te zostały wykonane przez osoby, które tworzyły OT m.in Lucasa; ponadto Lucas nie wciskał swoich poglądów w tak oczywisty i niedelikatny sposób jak Di$n€¥. Nie trzeba też tlumaczyć że trylogia myszy jest już gorzej krytykowana niż prequele, wystarczy spojrzeć na TLJ-najgorszy film sagi co potwierdzają oceny widzów.
Na sam koniec dodam tylko, że Di$n€¥ i jego filmy pozostaną fan ficami ponieważ nikt z orginalnych twórców tego uniwersum nie miał głosu w sprawie teorzenia scenariusza.
bartoszcze2018-04-25 11:59:34
@Hagan
"Prequelom mogę więcej wybaczyć"
Czyli łykasz najgorsze ścierwo, bo ci wmówili że tego potrzebujesz żeby być normalnym fanem!
Hagan2018-04-25 11:27:28
Prequelom mogę więcej wybaczyć, ze względu na licznych występujących tam potężnych Jedi. Choć chętnie zobaczyłbym w nich też Hana jako nastoletniego kadeta w jakiejś Akademii Wojskowej Republiki, mógłby się tam szkolić z Wedgem, ale ten drugi pojawił się w Rebelsach.
Sequele to inna sprawa. Wielka Trójka powinna mieć po wydarzeniach z Powrotu Jedi status pół-bogów, nawet Lando powinien mieć dożywotnią emeryturę bo to on oddał decydujący strzał w reaktor. Zamiast tego wszystko spieprzono - porządni ludzie jak Han i Leia wychowali świra podatnego na Ciemną Stronę, a Luke zamiast wyremontować Świątynię na Coruscant i ściągnąć do pomocy w szkoleniu niedobitków z Rozkazu 66, odstawił kaszanę z jakąś mini-świątynią dla kilkunastu padawanów na jakimś zadupiu. Tymczasem biorąc pod uwagę rozmiar Galaktyki, padawanów powinno być kilkuset, po rządach Imperatora zapotrzebowanie na Jedi było na pewno wielkie.
bartoszcze2018-04-25 10:42:37
@Hagan
Nie jesteś Prawdziwym Fanem jeśli pozwalasz na prequele bez głównych ról Luka, Lei i Hana!!!
Hagan2018-04-25 09:45:26
Prequele dzieją się w czasie przed narodzinami Luke`a, więc głównymi bohaterami są Anakin i Obi-Wan. Natomiast błędem było usunięcie 10-letniego Hana Solo ze scenariusza ROTS, bo miał się pojawić w tym filmie.
rebelyell2018-04-24 23:11:46
Pewnie, wszystko na plecach tylko wielkiej 3, przecież II w.ś. wygrali ci sami ludzie, którzy byli bohaterami w I w.ś.! :D
HAL 90002018-04-24 22:35:39
Ja bym się nie rozdrabniał i wrzucił wszystkich do tego filmu.
W finale musi być wielka biesiada: http://3.bp.blogspot.com/_qaRZYK0iv7M/TMiSaH1UtNI/AAAAAAAAAEs/UgFuwd_SqgU/s1600/cena.jpg
bartoszcze2018-04-24 20:58:09
@Budziol
Koniecznie nakręcić nowe ROTS z porządnym udziałem Luka!!!!
disclaimer2018-04-24 17:09:36
Nie prościej zwyczajnie wszystkich zabić i podłożyć pod to "Yub Nub" ?
pako2018-04-24 16:51:43
Moim zdaniem w części IX powinny powrócić między innymi takie postacie jak Wedge Antilles oraz Lando Calrissian. W końcu ruch oporu jest prawie zniszczony i potrzebuje pomocy starych przyjaciół.
Mossar2018-04-24 15:42:43
Jak to jest że można krytykować film, ale krytykować tezy krytykujących już nie?
Zablokowany2018-04-24 15:06:09
@Lord Budziol
Spokojnie bo ci żyłka pęknie :P No jak to jest, że ludzie mogą miec inne opinie i może się im nie podobać jakiś film. Po rostu niebywałe :P
Lord Budziol2018-04-24 14:33:25
Przedmówcy mają rację! Tylko Wielka Trójka po raz n-ty zbawiająca galaktykę z biliardami istnień ma sens. Jakiekolwiek inne rozwiązanie to profanacja! Przecież to oczywiste że jak ktoś walczył i wygrał w jednej wojnie, to musi walczyć w kolejnych i również musi mu się udać! Po co nam nowy Jedi jak jest Luke? Po co nam nowy jakiś pilot jak jest Han? Do d*** z takimi SW!
bartoszcze2018-04-24 14:27:12
@AJ73
No właśnie problem większości niezadowolonych polega na tym, że mieli własne wyobrażenia :)
W sumie z prequelami było dość podobnie. Tyle że sequele są lepiej zrobione.
Soap932018-04-24 14:23:44
mam łykać najgorsze scierwo by być "normalnym fanem"? zależy mi na sw i dlatego wyrażam negatywne opinie. mógłbym mieć na to wywalone i nie komentować ale chce dla sw jak najlepiej.
Hagan2018-04-24 14:14:16
Ja jednak uważam że jeśli już przygłupy z Disneya chcieli nakręcić nową trylogię to nie powinni ruszać wielkiej trójki, Luke i Han powinni doprowadzić do ostatecznego zniszczenia First Order i doczekać Galaktyki bez wojen - bo po prostu na to zasłużyli. A Leia? Jestem za tym że mogłaby ją zagrać Maryl Streep w zastępstwie. Charakteryzacja zrobiłaby swoje a Maryl bardziej pasuje do Lei niż Alden Echrenreich do Hana. Gwiezdne Wojny tylko z tymi bohaterami mają sens, inni mogą być tylko gorsi.
Niech ten Abrams skończy EP-9 i wraca do Star Treka, jednak cudów się nie spodziewam.
disclaimer2018-04-24 13:40:39
Luke wykonujący półprzysiad i pieprzący jakieś zboczone kocopoły - epickie!
AJ732018-04-24 13:37:45
@bartoszcze
Była !:), tylko no wiesz, każdy jakoś tam układał sobie w głowie różne obrazy, jeszcze przed TFA, bo przecież Stary Mistrz Skywalker, ostatni Jedi Master, no chociaż, żeby więcej machania saberem było ..., trochę jednak niedosyt pozostał, ale to już moje zdanie, każdy ma własną opinię, czy było epicko na miarę najlepszych momentów SW, czy też ciut zabrakło ... :)
Tak wiem, ostatnia część pewnie byłaby jej.
bartoszcze2018-04-24 13:07:55
@AJ73
A scena z Lukiem na Crait nie była epicka?
Gdyby Carrie żyła, to na 100% Ona miałaby wielką pożegnalną rolę w E9. E7 był Hana, E8 - Luke`a.
AJ732018-04-24 12:22:23
Heh, właśnie miałem coś o BIG 3, a tu Mossar fajnie podsumował - no i zgadzam się :). Dodam tylko, że chyba wszyscy od początku wiedzieliśmy, że obecna trylogia, to pożegnanie z tymi postaciami. Nikt w Disneyu tego przecież nie ukrywał. Nowe filmy/seriale - nowe historie i bohaterowie (w końcu).
Han się poświęcił, Leia - wiadomo, żałuję tylko, że z Luke`m tak wyszło - liczyłem, że jednak w ostatniej części będzie jakaś epicka scena. Naprawdę, czas już zamknąć ten rozdział sagi, i czekać na nowe :)
Mossar2018-04-24 11:34:06
Właśnie moim zdaniem bez Wielkiej Trójki i próbie dopasowywania się do epizodów Lucasa będzie lepiej. Jestem bardzo za spin-offami, które są po prostu inne i prezentują zupełnie inne podejście zachowując magię SW (nie dla wszystkich). Poza tym strasznie jaram się na całe serie dziejące się w innych czasach. Bo to tak naprawdę to samo co robiło legendarne EU tylko, że na ekranie.
Hagan2018-04-24 11:30:00
Bez wielkiej trójki to będzie już Szajs Wars, Epizod 9 powinien zamknąć wszystko i zapewnić trwały pokój zmęczonej wojną Galaktyce. Potem tylko spin-offy, ewentualnie trylogie Starej Republiki. Młodzi aktorzy nie czają klimatu Star-Wars, a nawet jak trafi się ktoś z talentem, to polegnie na debilnie napisanych dialogach, na poziomie osła ze Shreka. Nikt nie dorówna aktorom ze starego pokolenia. Jaskrawym tego przykładem jest seria Terminator, wystarczy porównać postać Kyle`a Reese w wykonaniu Michaela Biehna i Jay`a Courtneya.
Mossar2018-04-24 10:26:47
Proponowałem podział Nowy Kanon / Legendy, ale chyba rzeczywiście lepszym rozwiązaniem byłoby Ekstremiści / normalni fani :D
bartoszcze2018-04-24 10:14:23
@Nestor
Albo o założenie specjalnych artykułów dla hejterów Disneya i przenoszenie tam komentarzy zostawianych przez pomyłkę pod innymi artykułami xD
Eazy2018-04-24 09:38:10
@Just Luke
Nie wierz plotom. :) Tylko mogę powiedzieć. ;-)
Just Luke2018-04-24 09:27:56
A tak przy okazji "ważnych postaci z EU" - pytam juz 20 raz od 3 lat i wciaz nikt nie odpowiedzial na to pytanie: W przeciekach dotyczacych TFA bylo mowione ze jak sie dowiemy kim jest postac grana przez von Sydova to sie zesramy w galoty. Byly nawet spekulacje ze jest on Bobą Fettem i inne. Tymczasem okazal sie jakims tam Lor San Tekka i wcale sie nie zesralem z wrazenia. To jak to z nim jest w koncu ??
Gracu9992018-04-24 07:10:23
Must have ostatniego Epizodu to Anakin, Obi-wan, Yoda jako Force Ghosty. Tyle w temacie. Ma być to spięcie całej Sagi, a nie jakieś...
Darth HaRdCoRe2018-04-24 04:46:23
Chcę jak najszybciej obejrzeć Epizod IX! A potem równie szybko zapomnieć, że powstało coś takiego jak ST.
zeffir2018-04-24 01:35:56
Mossar - Bo wie.
nedz1232018-04-23 23:15:33
Ten film to będzie tragedia... a jednak nie gorzej niż tragedia.
Jedi Temple2018-04-23 21:58:28
Mark wie, kiedy ze sceny SW zejść... tzn sami go zdjęli...
Nestor2018-04-23 21:37:32
Czy ja mogę prosić administrację tego szacownego serwisu o stworzenie flag dla użytkowników, żeby sobie można było odfiltrować ekstremistów od normalnych fanów?
disclaimer2018-04-23 21:11:55
Nawet Hamill wie, kiedy zaorać SW.
SW-Yogurt2018-04-23 21:05:55
Ja się nie dziwię, że szukają nowych aktorów, skoro pan RJ wyciął większość obsady. ~:P
AJ732018-04-23 20:55:13
Na Marę bym nie liczył, to jest zmyłka, bo i po co ujawniano by teraz TAKĄ postać ? - to nie ma sensu. Czy będzie to ktoś ważny z EU ?, to może być prawdopodobne, nazwa kodowa idealnie by nawiązywała do tematu, ale znów, to nie będzie na pewno ta Mara. I ostatnia opcja, tak sobie pomyślałem, że Abrams może szuka odtwórczyni roli matki Rey ?. Może będą jakieś sceny z przeszłości Rey ?, może jakieś retrospekcje ? - podobnie jak to było w TFA ? ...
A co do Marka Hamilla, ja bym tam się nie przejmował za bardzo tymi wypowiedziami, jakoby nie pojawił się już w Ep9. To cały Hamill, sam kiedyś przyznał, że nawet własna żona nie wierzy mu, kiedy mówi, że idzie wyrzucić śmieci XDD ...
Emperor Reek2018-04-23 20:50:09
@Mossar
RO było udane, a reszta to nie jest "nowe SW".
Luke S2018-04-23 20:46:38
Każdy force, a szczególnie lightsaber user to dla mnie wielki plus. Za mało tego w tej trylogii.
Soap932018-04-23 20:41:56
Nawet Hamill wie, że nowe SW to g*wno
Elendil2018-04-23 20:39:30
Luke, Yoda i Anakin jako duchy Mocy. Innej opcji nie widzę :/
Monique72018-04-23 20:35:53
Zapowiada się bardzo uduchowiony film...
Mossar2018-04-23 20:35:23
"Nawet Hamill wie, że nowe SW to g*wno" za 3, 2, 1..