- 
                        
karolaczek2017-09-12 13:46:50
                        
                            
                            Nie głupsze niż twoje komentarze.
                        
                     
                    - 
                        
Darth Ponda2017-09-11 17:09:49
                        
                            
                            To jest tak głupie, że Rian może to zrobić.
                        
                     
                    - 
                        
Qel Asim2017-09-11 16:54:01
                        
                            
                            Spoko, dla mnie teżpoczątek spoilera Luke jest stracony koniec spoilera, także niech się tak dzieje :)
                        
                     
                    - 
                        
Darth Starkiller2017-09-11 14:57:58
                        
                            
                            @Hagan , to ciekawa koncepcja, ale mam naprawdę szczerą nadzieję, że jednak First Order aż tak daleko nie pójdzie w kwestii superbroni (jakiejkolwiek). ;p
@HAL 9000 , w Star Treku z 2009 r. była czerwona materia, która wykazywała właściwości podobne do tych, które opisałeś w swoim komentarzu. Osobiście nie chciałbym czegoś takiego widzieć w Gwiezdnych Wojnach.
                        
                     
                    - 
                        
Cagliardous2017-09-11 14:00:17
                        
                            
                            Btw. Kiedy w końcu dostaniemy drugi teaser/ pierwszy trailer? Gdzieś była informacja, że prawdopodobnie 11/09 (dziś). Wie ktoś coś??
                        
                     
                    - 
                        
HAL 90002017-09-11 12:39:46
                        
                            
                            @Hagan - masz absolutną rację. Zawsze twierdziłem, że skoro na Ziemi mamy "walizkowe" bomby atomowe, to w świecie SW mogłyby być "kieszonkowe czarne dziury" i proszę mi nie mówić że to wbrew fizyce :)
                        
                     
                    - 
                        
HAL 90002017-09-11 12:35:36
                        
                            
                            @Darth Starkiller - co potem? Może być 6 baz i każda strzela w innym kierunku albo broń która nie musi się pół filmy ładować i strzela seriami :D :D :D
                        
                     
                    - 
                        
Hagan2017-09-11 12:29:08
                        
                            
                            Kto mówi że superbroń musi mieć gigantyczne rozmiary? W starym EU był statek wielkości myśliwca z torpedami, które wystrzelone w kierunku gwiazdy zamieniały ją w Supernową, co powodowało zagładę całego systemu.
                        
                     
                    - 
                        
Darth HaRdCoRe2017-09-11 11:19:22
                        
                            
                            bartoszcze --> naprawdę świetny pomysł na finał ostatniego z epizodów. :) Wtedy "Dawno, dawno temu, w odległej Galaktyce...." nabrałoby nowego znaczenia. :) Ale oczywiście wiemy, że pewnie raczej nigdy do tego nie dojdzie.
                        
                     
                    - 
                        
bartoszcze2017-09-11 11:11:29
                        
                            
                            Już pisałem wcześniej, że Mega Starkiller jednym strzałem zniszczy całą galaktykę i zapanuje pełna równowaga :)
                        
                     
                    - 
                        
Joylinda_Hawks2017-09-11 09:39:37
                        
                            
                            @HAL 9000 - nie zawsze można dostać to o czym się marzy. Mam jednak cicha nadzieję, że jeżeli prawdą jest to co napisano, to zrobią to w przyzwoity sposób bez zbytniego zadęcia i patosu. Jeżeli miała być tu wpakowała czwarta Gwiazda Śmierci lub jej aktualny odpowiednik to jestem zdecydowanie na nie. Jeżeli zakończenie będzie zrobione zgrabnie i z wyczuciem - to czemu nie.
                        
                     
                    - 
                        
Hagan2017-09-11 08:57:45
                        
                            
                            Może od razu pójść na całość i niech First Order zbuduje nową gwiazdę śmierci w oparciu o tzw. Sferę Dysona, którą będzie zasilać zamknięta w środku gwiazda. 
                        
                     
                    - 
                        
Darth Starkiller2017-09-11 01:27:20
                        
                            
                            @HAL 9000 , a potem co? II Baza Starkiller, zbudowana w oparciu o planetę większą niż baza z TFA? ;p Ten gigantyzm w pewnych sytuacjach może być dobry, ale mam nadzieję, że wszystko nie pójdzie w kierunku tego, by wszystko było mocno spektakularne i olbrzymie z jednoczesnym spychaniem związku tego typu rzeczy z fabułą na dalszy plan. :( Bo inaczej początek spoilera eksplozji planety, w wyniku której ginie Leia koniec spoilera jakoś nie potrafię wytłumaczyć. Ale cóż, to tylko plotka. Jak będzie naprawdę to przekonamy się po premierze filmu. :)
                        
                     
                    - 
                        
Darth HaRdCoRe2017-09-10 23:09:06
                        
                            
                            nedz123 --> Leię strzałem z blastera?! To za mało widowiskowe i niegodne dla takiej postaci. A do tego - niecywilizowane.
                        
                     
                    - 
                        
nedz1232017-09-10 20:51:03
                        
                            
                            To było do przewidzenia, że w TLJ Leja umrze, ale czy nie lepiej by ją było Uśmiercić w "zwyczajny" sposób choćby normalnym strzałem z blastera?  
                        
                     
                    - 
                        
pattryq2017-09-10 20:37:55
                        
                            
                            Nie wiem dlaczego, ale czytając to miałem ciarki na całym ciele.
                        
                     
                    - 
                        
HAL 90002017-09-10 20:20:39
                        
                            
                            @Joylinda_Hawks  - jak już pisałem wcześniej, przy okazji innych plotek, podoba mi się Twoja wersja ze misją i zaginioną Leią (niech tam sobie żyje w Odległej Galaktyce). Jest ona jednak dzisiaj nie do przyjęcia, ludzie potrzebują wszystko wiedzieć i wszystko zobaczyć - musi być ciało inaczej oszaleją snując domysły :D 
Natomiast jak zrobią dramatyczny i heroiczny koniec, który doprowadzi widzów do łez, to jestem ZA!początek spoilera A nawet przeciw :D koniec spoilera
                        
                     
                    - 
                        
Joylinda_Hawks2017-09-10 20:05:19
                        
                            
                            Trochę to słabo widzę, jakby nie było innych możliwości rozwiązania problemu z Leią. Wszyscy akurat wiemy, że jej postać nie pojawi się w Epizodzie IX, ale nie musieli zakańczać TLJ jej śmiercią. Mógłby nowy epizod zaczynać się od wzmianki, iż Leia udała się w podróż dyplomatyczną i jej statek zaginął, a później w efekcie mogłoby się okazać że rozbił się/został zestrzelony. Obyło by się bez pompatycznych tekstów które w niektórych przypadkach mogą irytować. To tylko jednak moje zdanie.
                        
                     
                    - 
                        
Jedi Temple2017-09-10 19:50:03
                        
                            
                            Będą chcieli zabić Leię! Najlepiej zniszczyć planetę, na której znajduje się, bo Leia ma moc, czuje ją, ale nie jest Jedi, bo wolała wybrać inną drogę. Została ninją :D
A wiecie jak to jest z ninjami ;)
                        
                     
                    - 
                        
HAL 90002017-09-10 19:42:38
                        
                            
                            @YodaZgredek -  trudno, co robić :(
Najważniejsze, że nie musisz teraz z kina wychodzić, oczywiście jak pójdziesz, bo może nie warto. Co?
                        
                     
                    - 
                        
YodaZgredek2017-09-10 19:37:56
                        
                            
                            @Hal nie cieszę się
@Prorok77 Mam prawo pisać coś jeśli mi się nie podoba a to jest całkiem beznadziejne
                        
                     
                    - 
                        
Gracu9992017-09-10 19:18:58
                        
                            
                            A tak w ogóle Leia nie mogłaby z nimi uciec na Sokoła? xD
                        
                     
                    - 
                        
Gracu9992017-09-10 19:15:05
                        
                            
                            Rey Srej. Mam jej dosyć :( 
                        
                     
                    - 
                        
HAL 90002017-09-10 19:13:09
                        
                            
                            @Darth Starkiller - w TFA zniszczyli trochę planet, więc muszą iść za ciosem, żeby widownia nie była zawiedziona :)
Mam tylko NADZIEJĘ, że nie oszczędzą D`Qar :D
                        
                     
                    - 
                        
Darth Starkiller2017-09-10 19:08:33
                        
                            
                            Powiem tak: początek spoilera to było do przewodzenia, tj. heroiczna śmierć Lei w eksplozji. Tylko czy musimy mieć od razu eksplozję całej planety...? Mam nadzieję, że to jednak bujda. koniec spoilera Jeśli chodzi o początek spoilera ostatni dialog, to też trochę lipa - znowu ta sama śpiewka o nadziei. Po "Łotrze 1" mam dość słyszenia ciągle słowa "nadzieja" odmieianego we wszystkich przypadkach. Nie lepiej wprowadzić jakiś bardziej oryginalny, ale też emocjonujący dialog? koniec spoilera W skrócie, mam nadzieję, że większość z tych informacji to jednak plotka.
                        
                     
                    - 
                        
HAL 90002017-09-10 19:08:08
                        
                            
                            @YodaZgredek -  nie cieszysz się, że początek spoilera Rey przeżyje ? koniec spoilera. Zaczynasz "malkontencić" :D 
                        
                     
                    - 
                        
gwiazdor902017-09-10 19:01:06
                        
                            
                            Prorok77 bo jakby nie patrzeć Disney wybija starą gwardię. Choc podobno historia z Obi Wanem była taka, że miał przeżyć i potem nic za bardzo nie robić. W sumie jakby miał patrzeć tylko z boku i tyle że szkolić Luka, ew szukac z nim Yody...
I potem z Yodą siedzieć. W sumie jestem ciekaw historii Luka. Bo na Celebration zapowiedzieli, że ma ciekawe back story.  
                        
                     
                    - 
                        
Prorok772017-09-10 18:37:57
                        
                            
                            :D ważniejsze rzeczy. Zgredek ale wiesz, że Han i Leia to to samo co Fin i Rose fikcyjne postacie. Zapalasz się gorzej niż by chodziło o kogoś Ci bliskiego. Opanujcie się
                        
                     
                    - 
                        
gwiazdor902017-09-10 17:54:54
                        
                            
                            Poza tym skoro gadali, że śmierć Fischer im namieszała, znaczy że to jakaś plota i ich będzie coraz więcej przed premierą. Choć może coś tam z tych donosów okaże się prawdą. 
                        
                     
                    - 
                        
YodaZgredek2017-09-10 17:43:26
                        
                            
                            Czyli oleją tą postać tak jak Hana? po prostu nie będzie pogrzebu ani nic? świetnie ważniejsze oczywiście są takie bzdety jak Finn i Rose a Leie oleją? wygląda na to że chyba prequele zaczną u mnie zyskać. Przynajmniej nie olały pogrzebu Quin Gona czy też Padme. Nie no super, to tak jak w Harrym Potterze ważniejsze były romanse bohaterów i sznurówki niż pogrzeb Dumbledore`a ;/ ehhh nie tak sobie to wyobrażałem :(
przynajmniej marvel nie olał pogrzebu Peggy, czy Yondu ehh ten disney, niech dadzą jeszcze Yatesa do ostatniej części
                        
                     
                    - 
                        
Krogulec2017-09-10 17:14:37
                        
                            
                            To jest tak słabe, że aż prawdopodobne :D
                        
                     
                    - 
                        
General Rennobi2017-09-10 17:05:57
                        
                            
                            Stek bzdur zapewne, ale i tak dobrze coś przeczytać 
                        
                     
                    - 
                        
bartoszcze2017-09-10 16:03:38
                        
                            
                            Ja tylko przypomnę że wg wczorajszego newsa Rian: 
"Gdy po nowym roku wrócił do montażu uznał, że nie będzie zmieniał jej występu, dostosowywał go. Zostawi takim jaki był"
                        
                     
                    - 
                        
Evening Star2017-09-10 15:41:24
                        
                            
                            O ile całość wygląda spoko, o tyle jeśli to są faktyczne dialogi to ja podziękuję. Mam już alergię na teksty z użyciem słowa "nadzieja", które to dla mnie m. in. pogrążyły sceny z R1 i są jednym z tych tanich chwytów, przywołujących znaną kwestię Lei. Nie dla takich dialogów, po stokroć!
@DARTH VADER nie rób mi tego, nawet jeśli 3/4 tych info to fejki xD
                        
                     
                    - 
                        
DARTH VADER2017-09-10 15:32:43
                        
                            
                            Panowie i Panie :) proszę o spokój w komentarzach :) szanujmy się i swoje zdanie :) bez obrażania :)
....
bo nie będę wrzucał newsów do E8 ze spoilerami ;)
                        
                     
                    - 
                        
General Rennobi2017-09-10 15:23:59
                        
                            
                            And the -wiener- winner is: Zablokowany! :D
                        
                     
                    - 
                        
HAL 90002017-09-10 15:21:04
                        
                            
                            Nieźle.
                        
                     
                    - 
                        
Zablokowany2017-09-10 14:53:48
                        
                            
                            @Dorian Rathenow
Wiesz co ten idiota Zablokowany musiałby zrobic by się zabić? Wystarczyloby żeby się wdrapał na twoje ego i spadł na twoje IQ.
                        
                     
                    - 
                        
Emperor Reek2017-09-10 14:53:39
                        
                            
                            Ale która DS zniszczy planetę i jak śmierć Lei ma ocalić Rey i Chewiego (raczej nie zrobią jak napisał Obi-Jan). Z szacunku dla Fisher i wszystkich, którzy pracowali przy SW w poprzednich latach powinni odpuścić sobie ten film. 
                        
                     
                    - 
                        
gwiazdor902017-09-10 14:32:12
                        
                            
                            Dziwne to. W sumie lepsze by były napisy w ep IX " Generał Organa ginie podczas walk, na czele Ruchu Oporu stoi [wpisać kogo tam chcecie] itd. itp. W sumie dochodzi kolejny wątek do rozwikłania. 
                        
                     
                    - 
                        
Pankracy1262017-09-10 14:30:42
                        
                            
                            Ten wasz ból jest zabawny, to jest irytujące ale i zabawne :)
                        
                     
                    - 
                        
saborcat_162017-09-10 14:08:55
                        
                            
                            W sumie to nie takie złe. Wiem że co poniektórzy mają ból tyłka o to że Rey jest nowym wybrańcem po mimo tego że jest w sumie nikim ale tak naprawdę nic o niej niewiemy. Równie dobrze może jednak "kimś być" i wtedy całość bedzie wyglądac inaczej choć wtedy też będzie hejt. Co do wybuchu to pewnie sprawka tego nowego nidzczycielatz z działami.
                        
                     
                    - 
                        
Obi-Jan2017-09-10 13:58:05
                        
                            
                            Leia zostanie Chewbaccą nowego kanonu ;P
                        
                     
                    - 
                        
Dorian Rathenow2017-09-10 13:53:27
                        
                            
                            Aha i zapomniałem o Krogulcu
                        
                     
                    - 
                        
disclaimer2017-09-10 13:48:22
                        
                            
                            Pieprzenie fanboja TFA są faktami ? Weź siedź cicho
                        
                     
                    - 
                        
Dorian Rathenow2017-09-10 13:44:28
                        
                            
                            Pieprzenie fanboja Lucasa są faktami ? Weź siedź cicho
                        
                     
                    - 
                        
disclaimer2017-09-10 13:38:04
                        
                            
                            Masz, bo nie możesz pogodzić się z pewnymi faktami, Captain Obvious.
                        
                     
                    - 
                        
Dorian Rathenow2017-09-10 13:35:23
                        
                            
                            Nie mam bólu dupy, stwierdzam fakt
                        
                     
                    - 
                        
Ozze2017-09-10 13:29:26
                        
                            
                            W jaki sposób planeta ma wybuchnąć? Mam nadzieje, że nie przez DS IV... Może ten czerwony piasek jest jakiś taki łatwo palny i dlatego będzie wybuch? Może nie całej planety ale jakiejś części??
                        
                     
                    - 
                        
disclaimer2017-09-10 13:26:24
                        
                            
                            Oczywiście pan Dorian znowu ma ból pupci, bo nie wołają go koledzy z podwórka.
                        
                     
                    - 
                        
Dorian Rathenow2017-09-10 13:23:08
                        
                            
                            Oczywiście bastionowicze dalej piszą to samo gówno pod każdym newsem, kiedy zleci się reszta idiotów (Bazy, Lubsok, nedz123, Zablokowany itd.) ?
                        
                     
                    - 
                        
Princess Fantaghiro2017-09-10 13:08:20
                        
                            
                            No cóż. Żałosne.
                        
                     
                    - 
                        
Elendil2017-09-10 13:02:15
                        
                            
                            Ujdzie, ale nadal uważam, że CGI i niewykorzystane sceny w epizodzie IX byłyby lepsze. 
                        
                     
                    - 
                        
disclaimer2017-09-10 12:59:44
                        
                            
                            Gdyby ten dialog nie był tak przerażająco prymitywny i głupi, nawet bym się uśmiał. Umieram z ciekawości co doprowadzi do eksplozji planety :D
                        
                     
                    - 
                        
Darth HaRdCoRe2017-09-10 12:58:35
                        
                            
                            początek spoilera No, he`s lost. koniec spoilera Jeżeli to okaże się prawdą, z żalem napiszę "a nie mówiłem"...
                        
                     
                    - 
                        
Rzodkiewka2017-09-10 12:42:37
                        
                            
                            Spoko, podoba mi się pomysł i na pewno w kinie zrobi się smutno :( Mam tylko nadzieję, że Leia będzie miała choć krótką scenkę z synem.
                        
                     
                    - 
                        
Jedi Temple2017-09-10 12:23:01
                        
                            
                            Rey - zbieraczka złomu z Jakku, która postanowiła, że od tak pomyśli, że ma moc i uratuje galaktykę, przy czym nie straci ręki, ponieważ nie jest Skywalkerem ;)
                        
                     
                    - 
                        
Jedi Temple2017-09-10 12:21:24
                        
                            
                            JEZU!!!!!!! (Sorry Jezus)
Rey jedyną nadzieją na zniszczenie Snoke`a i uratowanie galaktyki...
                        
                     
                    - 
                        
Shedao Shai2017-09-10 12:11:40
                        
                            
                            Pompowania Rey Sue ciąg dalszy xD  proszę, niech tak będzie, niech sami pchają się pod młot krytyki <33333
                        
                     
                    - 
                        
Czysty2017-09-10 12:06:29
                        
                            
                            Lol bez czytania wiedziałem, że początek spoilera umrze w wybuchu koniec spoilera. 
                        
                     
                    - 
                        
B.K.95i42017-09-10 11:45:49
                        
                            
                            Mam nadzieję, że mimo to w IX części, zobaczymy chociaż "Ducha Mocy", który ukaże się Benowi Solo, a "Ostatni Jedi" będzie poświęcony dla Lukea w jakiejkolwiek mierze.
                        
                     
                    - 
                        
Keran2017-09-10 11:36:06
                        
                            
                            Ja pierdzu, jak tak będzie to dla mnie niszczenie dziedzictwa OT. :( 
                        
                     
                    - 
                        
General Rennobi2017-09-10 11:31:20
                        
                            
                            No, masz...musiałem przeczytać xD 
                        
                     
            
        
karolaczek2017-09-12 13:46:50
Nie głupsze niż twoje komentarze.
Darth Ponda2017-09-11 17:09:49
To jest tak głupie, że Rian może to zrobić.
Qel Asim2017-09-11 16:54:01
Spoko, dla mnie teżpoczątek spoilera Luke jest stracony koniec spoilera, także niech się tak dzieje :)
Darth Starkiller2017-09-11 14:57:58
@Hagan , to ciekawa koncepcja, ale mam naprawdę szczerą nadzieję, że jednak First Order aż tak daleko nie pójdzie w kwestii superbroni (jakiejkolwiek). ;p
@HAL 9000 , w Star Treku z 2009 r. była czerwona materia, która wykazywała właściwości podobne do tych, które opisałeś w swoim komentarzu. Osobiście nie chciałbym czegoś takiego widzieć w Gwiezdnych Wojnach.
Cagliardous2017-09-11 14:00:17
Btw. Kiedy w końcu dostaniemy drugi teaser/ pierwszy trailer? Gdzieś była informacja, że prawdopodobnie 11/09 (dziś). Wie ktoś coś??
HAL 90002017-09-11 12:39:46
@Hagan - masz absolutną rację. Zawsze twierdziłem, że skoro na Ziemi mamy "walizkowe" bomby atomowe, to w świecie SW mogłyby być "kieszonkowe czarne dziury" i proszę mi nie mówić że to wbrew fizyce :)
HAL 90002017-09-11 12:35:36
@Darth Starkiller - co potem? Może być 6 baz i każda strzela w innym kierunku albo broń która nie musi się pół filmy ładować i strzela seriami :D :D :D
Hagan2017-09-11 12:29:08
Kto mówi że superbroń musi mieć gigantyczne rozmiary? W starym EU był statek wielkości myśliwca z torpedami, które wystrzelone w kierunku gwiazdy zamieniały ją w Supernową, co powodowało zagładę całego systemu.
Darth HaRdCoRe2017-09-11 11:19:22
bartoszcze --> naprawdę świetny pomysł na finał ostatniego z epizodów. :) Wtedy "Dawno, dawno temu, w odległej Galaktyce...." nabrałoby nowego znaczenia. :) Ale oczywiście wiemy, że pewnie raczej nigdy do tego nie dojdzie.
bartoszcze2017-09-11 11:11:29
Już pisałem wcześniej, że Mega Starkiller jednym strzałem zniszczy całą galaktykę i zapanuje pełna równowaga :)
Joylinda_Hawks2017-09-11 09:39:37
@HAL 9000 - nie zawsze można dostać to o czym się marzy. Mam jednak cicha nadzieję, że jeżeli prawdą jest to co napisano, to zrobią to w przyzwoity sposób bez zbytniego zadęcia i patosu. Jeżeli miała być tu wpakowała czwarta Gwiazda Śmierci lub jej aktualny odpowiednik to jestem zdecydowanie na nie. Jeżeli zakończenie będzie zrobione zgrabnie i z wyczuciem - to czemu nie.
Hagan2017-09-11 08:57:45
Może od razu pójść na całość i niech First Order zbuduje nową gwiazdę śmierci w oparciu o tzw. Sferę Dysona, którą będzie zasilać zamknięta w środku gwiazda.
Darth Starkiller2017-09-11 01:27:20
@HAL 9000 , a potem co? II Baza Starkiller, zbudowana w oparciu o planetę większą niż baza z TFA? ;p Ten gigantyzm w pewnych sytuacjach może być dobry, ale mam nadzieję, że wszystko nie pójdzie w kierunku tego, by wszystko było mocno spektakularne i olbrzymie z jednoczesnym spychaniem związku tego typu rzeczy z fabułą na dalszy plan. :( Bo inaczej początek spoilera eksplozji planety, w wyniku której ginie Leia koniec spoilera jakoś nie potrafię wytłumaczyć. Ale cóż, to tylko plotka. Jak będzie naprawdę to przekonamy się po premierze filmu. :)
Darth HaRdCoRe2017-09-10 23:09:06
nedz123 --> Leię strzałem z blastera?! To za mało widowiskowe i niegodne dla takiej postaci. A do tego - niecywilizowane.
nedz1232017-09-10 20:51:03
To było do przewidzenia, że w TLJ Leja umrze, ale czy nie lepiej by ją było Uśmiercić w "zwyczajny" sposób choćby normalnym strzałem z blastera?
pattryq2017-09-10 20:37:55
Nie wiem dlaczego, ale czytając to miałem ciarki na całym ciele.
HAL 90002017-09-10 20:20:39
@Joylinda_Hawks - jak już pisałem wcześniej, przy okazji innych plotek, podoba mi się Twoja wersja ze misją i zaginioną Leią (niech tam sobie żyje w Odległej Galaktyce). Jest ona jednak dzisiaj nie do przyjęcia, ludzie potrzebują wszystko wiedzieć i wszystko zobaczyć - musi być ciało inaczej oszaleją snując domysły :D
Natomiast jak zrobią dramatyczny i heroiczny koniec, który doprowadzi widzów do łez, to jestem ZA!początek spoilera A nawet przeciw :D koniec spoilera
Joylinda_Hawks2017-09-10 20:05:19
Trochę to słabo widzę, jakby nie było innych możliwości rozwiązania problemu z Leią. Wszyscy akurat wiemy, że jej postać nie pojawi się w Epizodzie IX, ale nie musieli zakańczać TLJ jej śmiercią. Mógłby nowy epizod zaczynać się od wzmianki, iż Leia udała się w podróż dyplomatyczną i jej statek zaginął, a później w efekcie mogłoby się okazać że rozbił się/został zestrzelony. Obyło by się bez pompatycznych tekstów które w niektórych przypadkach mogą irytować. To tylko jednak moje zdanie.
Jedi Temple2017-09-10 19:50:03
Będą chcieli zabić Leię! Najlepiej zniszczyć planetę, na której znajduje się, bo Leia ma moc, czuje ją, ale nie jest Jedi, bo wolała wybrać inną drogę. Została ninją :D
A wiecie jak to jest z ninjami ;)
HAL 90002017-09-10 19:42:38
@YodaZgredek - trudno, co robić :(
Najważniejsze, że nie musisz teraz z kina wychodzić, oczywiście jak pójdziesz, bo może nie warto. Co?
YodaZgredek2017-09-10 19:37:56
@Hal nie cieszę się
@Prorok77 Mam prawo pisać coś jeśli mi się nie podoba a to jest całkiem beznadziejne
Gracu9992017-09-10 19:18:58
A tak w ogóle Leia nie mogłaby z nimi uciec na Sokoła? xD
Gracu9992017-09-10 19:15:05
Rey Srej. Mam jej dosyć :(
HAL 90002017-09-10 19:13:09
@Darth Starkiller - w TFA zniszczyli trochę planet, więc muszą iść za ciosem, żeby widownia nie była zawiedziona :)
Mam tylko NADZIEJĘ, że nie oszczędzą D`Qar :D
Darth Starkiller2017-09-10 19:08:33
Powiem tak: początek spoilera to było do przewodzenia, tj. heroiczna śmierć Lei w eksplozji. Tylko czy musimy mieć od razu eksplozję całej planety...? Mam nadzieję, że to jednak bujda. koniec spoilera Jeśli chodzi o początek spoilera ostatni dialog, to też trochę lipa - znowu ta sama śpiewka o nadziei. Po "Łotrze 1" mam dość słyszenia ciągle słowa "nadzieja" odmieianego we wszystkich przypadkach. Nie lepiej wprowadzić jakiś bardziej oryginalny, ale też emocjonujący dialog? koniec spoilera W skrócie, mam nadzieję, że większość z tych informacji to jednak plotka.
HAL 90002017-09-10 19:08:08
@YodaZgredek - nie cieszysz się, że początek spoilera Rey przeżyje ? koniec spoilera. Zaczynasz "malkontencić" :D
gwiazdor902017-09-10 19:01:06
Prorok77 bo jakby nie patrzeć Disney wybija starą gwardię. Choc podobno historia z Obi Wanem była taka, że miał przeżyć i potem nic za bardzo nie robić. W sumie jakby miał patrzeć tylko z boku i tyle że szkolić Luka, ew szukac z nim Yody...
I potem z Yodą siedzieć. W sumie jestem ciekaw historii Luka. Bo na Celebration zapowiedzieli, że ma ciekawe back story.
Prorok772017-09-10 18:37:57
:D ważniejsze rzeczy. Zgredek ale wiesz, że Han i Leia to to samo co Fin i Rose fikcyjne postacie. Zapalasz się gorzej niż by chodziło o kogoś Ci bliskiego. Opanujcie się
gwiazdor902017-09-10 17:54:54
Poza tym skoro gadali, że śmierć Fischer im namieszała, znaczy że to jakaś plota i ich będzie coraz więcej przed premierą. Choć może coś tam z tych donosów okaże się prawdą.
YodaZgredek2017-09-10 17:43:26
Czyli oleją tą postać tak jak Hana? po prostu nie będzie pogrzebu ani nic? świetnie ważniejsze oczywiście są takie bzdety jak Finn i Rose a Leie oleją? wygląda na to że chyba prequele zaczną u mnie zyskać. Przynajmniej nie olały pogrzebu Quin Gona czy też Padme. Nie no super, to tak jak w Harrym Potterze ważniejsze były romanse bohaterów i sznurówki niż pogrzeb Dumbledore`a ;/ ehhh nie tak sobie to wyobrażałem :(
przynajmniej marvel nie olał pogrzebu Peggy, czy Yondu ehh ten disney, niech dadzą jeszcze Yatesa do ostatniej części
Krogulec2017-09-10 17:14:37
To jest tak słabe, że aż prawdopodobne :D
General Rennobi2017-09-10 17:05:57
Stek bzdur zapewne, ale i tak dobrze coś przeczytać
bartoszcze2017-09-10 16:03:38
Ja tylko przypomnę że wg wczorajszego newsa Rian:
"Gdy po nowym roku wrócił do montażu uznał, że nie będzie zmieniał jej występu, dostosowywał go. Zostawi takim jaki był"
Evening Star2017-09-10 15:41:24
O ile całość wygląda spoko, o tyle jeśli to są faktyczne dialogi to ja podziękuję. Mam już alergię na teksty z użyciem słowa "nadzieja", które to dla mnie m. in. pogrążyły sceny z R1 i są jednym z tych tanich chwytów, przywołujących znaną kwestię Lei. Nie dla takich dialogów, po stokroć!
@DARTH VADER nie rób mi tego, nawet jeśli 3/4 tych info to fejki xD
DARTH VADER2017-09-10 15:32:43
Panowie i Panie :) proszę o spokój w komentarzach :) szanujmy się i swoje zdanie :) bez obrażania :)
....
bo nie będę wrzucał newsów do E8 ze spoilerami ;)
General Rennobi2017-09-10 15:23:59
And the -wiener- winner is: Zablokowany! :D
HAL 90002017-09-10 15:21:04
Nieźle.
Zablokowany2017-09-10 14:53:48
@Dorian Rathenow
Wiesz co ten idiota Zablokowany musiałby zrobic by się zabić? Wystarczyloby żeby się wdrapał na twoje ego i spadł na twoje IQ.
Emperor Reek2017-09-10 14:53:39
Ale która DS zniszczy planetę i jak śmierć Lei ma ocalić Rey i Chewiego (raczej nie zrobią jak napisał Obi-Jan). Z szacunku dla Fisher i wszystkich, którzy pracowali przy SW w poprzednich latach powinni odpuścić sobie ten film.
gwiazdor902017-09-10 14:32:12
Dziwne to. W sumie lepsze by były napisy w ep IX " Generał Organa ginie podczas walk, na czele Ruchu Oporu stoi [wpisać kogo tam chcecie] itd. itp. W sumie dochodzi kolejny wątek do rozwikłania.
Pankracy1262017-09-10 14:30:42
Ten wasz ból jest zabawny, to jest irytujące ale i zabawne :)
saborcat_162017-09-10 14:08:55
W sumie to nie takie złe. Wiem że co poniektórzy mają ból tyłka o to że Rey jest nowym wybrańcem po mimo tego że jest w sumie nikim ale tak naprawdę nic o niej niewiemy. Równie dobrze może jednak "kimś być" i wtedy całość bedzie wyglądac inaczej choć wtedy też będzie hejt. Co do wybuchu to pewnie sprawka tego nowego nidzczycielatz z działami.
Obi-Jan2017-09-10 13:58:05
Leia zostanie Chewbaccą nowego kanonu ;P
Dorian Rathenow2017-09-10 13:53:27
Aha i zapomniałem o Krogulcu
disclaimer2017-09-10 13:48:22
Pieprzenie fanboja TFA są faktami ? Weź siedź cicho
Dorian Rathenow2017-09-10 13:44:28
Pieprzenie fanboja Lucasa są faktami ? Weź siedź cicho
disclaimer2017-09-10 13:38:04
Masz, bo nie możesz pogodzić się z pewnymi faktami, Captain Obvious.
Dorian Rathenow2017-09-10 13:35:23
Nie mam bólu dupy, stwierdzam fakt
Ozze2017-09-10 13:29:26
W jaki sposób planeta ma wybuchnąć? Mam nadzieje, że nie przez DS IV... Może ten czerwony piasek jest jakiś taki łatwo palny i dlatego będzie wybuch? Może nie całej planety ale jakiejś części??
disclaimer2017-09-10 13:26:24
Oczywiście pan Dorian znowu ma ból pupci, bo nie wołają go koledzy z podwórka.
Dorian Rathenow2017-09-10 13:23:08
Oczywiście bastionowicze dalej piszą to samo gówno pod każdym newsem, kiedy zleci się reszta idiotów (Bazy, Lubsok, nedz123, Zablokowany itd.) ?
Princess Fantaghiro2017-09-10 13:08:20
No cóż. Żałosne.
Elendil2017-09-10 13:02:15
Ujdzie, ale nadal uważam, że CGI i niewykorzystane sceny w epizodzie IX byłyby lepsze.
disclaimer2017-09-10 12:59:44
Gdyby ten dialog nie był tak przerażająco prymitywny i głupi, nawet bym się uśmiał. Umieram z ciekawości co doprowadzi do eksplozji planety :D
Darth HaRdCoRe2017-09-10 12:58:35
początek spoilera No, he`s lost. koniec spoilera Jeżeli to okaże się prawdą, z żalem napiszę "a nie mówiłem"...
Rzodkiewka2017-09-10 12:42:37
Spoko, podoba mi się pomysł i na pewno w kinie zrobi się smutno :( Mam tylko nadzieję, że Leia będzie miała choć krótką scenkę z synem.
Jedi Temple2017-09-10 12:23:01
Rey - zbieraczka złomu z Jakku, która postanowiła, że od tak pomyśli, że ma moc i uratuje galaktykę, przy czym nie straci ręki, ponieważ nie jest Skywalkerem ;)
Jedi Temple2017-09-10 12:21:24
JEZU!!!!!!! (Sorry Jezus)
Rey jedyną nadzieją na zniszczenie Snoke`a i uratowanie galaktyki...
Shedao Shai2017-09-10 12:11:40
Pompowania Rey Sue ciąg dalszy xD proszę, niech tak będzie, niech sami pchają się pod młot krytyki <33333
Czysty2017-09-10 12:06:29
Lol bez czytania wiedziałem, że początek spoilera umrze w wybuchu koniec spoilera.
B.K.95i42017-09-10 11:45:49
Mam nadzieję, że mimo to w IX części, zobaczymy chociaż "Ducha Mocy", który ukaże się Benowi Solo, a "Ostatni Jedi" będzie poświęcony dla Lukea w jakiejkolwiek mierze.
Keran2017-09-10 11:36:06
Ja pierdzu, jak tak będzie to dla mnie niszczenie dziedzictwa OT. :(
General Rennobi2017-09-10 11:31:20
No, masz...musiałem przeczytać xD