-
HAL 90002017-04-24 12:15:39
:(
-
YodaZgredek2017-04-23 21:58:02
@Hal 9000 I tego też nie przyjmę...
-
HAL 90002017-04-23 19:58:02
Może zamieni się w wilka jak Aśka - skoro nie lubisz duchów.
Zawsze to jakiś kompromis.
-
YodaZgredek2017-04-23 19:49:54
@HAL 9000 Nie, Za bardzo ja i wielu fanów z SW się zżyło z postacią Rey. Nie przyjmę więc przynajmniej ja że postać typowana na "główną bohaterkę" tej trylogii typowana od początku miałaby być postacią na dwa filmy. Dla mnie to nie przejdzie...
Nie, nie chcę by The Last Jedi był przewidywalny dlatego byłbym za uśmierceniem Luke`a którego wielu chce dużo. Teraz niech dadzą się wykazać nowym postaciom bo one się sprawdziły... I trzeba im dać szansę i uśmiercać ich po dwóch filmach jest najgorszym pomysłem
-
HAL 90002017-04-22 16:32:26
@YodaZgredek - dlaczego uważasz, że początek spoilera śmierć Rey byłaby niehonorowa? Może przecież zginąć jeszcze bardziej honorowo niż ekipa R1. Ponadto nadal ma szansę na kontynuowanie swojej historii, tylko ze nie w formie cielesnej, wszak "świetlistymi istotami jesteśmy, nie surową materią" koniec spoilera
Dziwię się, że nie chcesz przyjąć lub rozważyć takiego rozwiązania. Wydaje mi się wręcz, że źle życzysz TLJ, bo chcesz by był nudny i przewidywalny.
-
YodaZgredek2017-04-21 06:33:38
@Hal 9000 Powtarzam jeszcze raz. Nie pasuje mi takie rozwiązanie i go nie przyjmę... Łotr 1 akurat normalne bo postacie nie miały szans na kontynuację historii. I zginęli z honorem, wypełnili misję. Rey to jest postać której uśmiercenie w ep. VIII będzie dla mnie wręcz niedorzeczne i nieporozumieniem. Dlatego powiem to co @Qel mam nadzieję że to totalne bzdury... Bo wyjdę z kina. Właściwie może nie tak od razu więc udam że pójdę do toalety by przypału nie było. Tak czy inaczej to rozwiązanie ma iść do kosza...
-
HAL 90002017-04-20 16:20:25
@YodaZgredek - a ja nie do końca :) Zresztą R1 pokazał, że można uśmiercać nawet głównych. Jak Rey zginie w TLJ to będzie legendą jak Hendix, Joplin i Morison, a jak przeżyje to będzie kolejną "starą babą" jakich wiele XDDD
Plota zrobiła kapitalną robotę (zazwyczaj nie czytam, ale zrobiłem wyjątek i dobrze), bo teraz wiele osób będzie siedziało w kinie jak na szpilkach przeżyje czy nie, przeżyje czy nie??? Wcześniej nikt tego nie brał pod uwagę.
R1 wiele zmieniło.
-
Evening Star2017-04-20 13:44:55
Czekam :D
-
DARTH VADER2017-04-20 08:43:01
Jutro wrzucę historię Jedi (drzewo mocy) a w weekend postaram się dać info o streszczeniu TLJ.
-
YodaZgredek2017-04-20 06:41:46
@Hal 9000 Ja mówię poważnie... I nie ja uważam że Rey jest główną bohaterką i nie zginie...bo to nie ma prawa bytu
-
disclaimer2017-04-19 23:51:32
Ja tyż.
-
Darth HaRdCoRe2017-04-19 21:57:01
Podpisuję się pod apelem Evening Star.
-
Evening Star2017-04-19 21:48:04
@DARTH VADER to zapodaj coś jeszcze :P
-
DARTH VADER2017-04-19 21:02:50
Gdyby okazało się to prawda to byłby niezły szok :)
Nowe spoilery przychylają się do koncepcji z tego newsa :)
-
HAL 90002017-04-19 17:39:17
@YodaZgredek - każdy kiedyś początek spoilera umrze, nawet Yoda koniec spoilera. Takie jest życie.
-
YodaZgredek2017-04-19 17:30:48
@HAL 9000 tego nie przyjmę. Ja nie chcę by Rey zginęła... Nie moim zdaniem nie powinna zginąć
-
HAL 90002017-04-19 17:00:18
Nic nie stoi na przeszkodzie żeby Rey początek spoilera wystąpiła w epizodzie IX. Może zobaczymy jej pogrzeb (zagra ciałem), może być też duchem lub wystąpić w retrospekcjach koniec spoilera
-
YodaZgredek2017-04-19 15:20:02
http://movieweb.com/daisy-ridley-will-return-in-star-wars-episode-viii-and-star-wars-episode-ix/ Daisy Ridley przecież ma potwierdzony występ w epizodzie IX. Więc wątpię że to prawda z tym że początek spoilera zginie koniec spoilera
-
YodaZgredek2017-04-19 05:26:19
Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara [4]
-
Jedi Temple2017-04-18 22:42:46
Taka "tradycja"
-
Kedar2017-04-18 21:47:33
Trzeba też pamiętać, że drugi w kolei epizod trylogii musi zawierać utratę dłoni. Myślę że może to nastąpić kiedy początek spoilera Kylo będzie walczył z postacią graną przez Del Toro, i to też będzie przyłożenie do powrotu na Jasną Stronę koniec spoilera
-
Evening Star2017-04-18 21:17:28
@RodzyN jr. - Ha! A nie powiem, to by miało sens i ładnie spajało to, co w spoilerze dot. Luke`a. Dzięki za tę uwagę :) Ojaa, ale to może być dobre!
@szyszuPL - przecież Oscar jest już klepnięty dla Hamilla. Abrams tak mówił, ja mu wierzę.
-
Jedi Temple2017-04-18 20:21:01
Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara [3]
-
HAL 90002017-04-18 19:36:47
Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara [2]
-
Mroseniwbu2017-04-18 19:23:27
A co z tymi wszystkimi małymi dziewczynkami które przyjdą na premierę przebrane za Rey ?
-
szyszuPL2017-04-18 18:47:41
TAK będzie miała ogromny wpływ na... przywrócenie "równowagi", nawet jak początek spoilera zginie koniec spoilera to ten wkład nie przepadnie i nadal będzie ważną postacią, według straszna, ale zarazem fantastyczna teoria, czerwone napisy na LOGO pewnie z tego powodu! Tak trzymać, a może Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara ^^
-
Jedi Temple2017-04-18 17:23:05
Czandler, zgadzam się z Tobą. Myślę, że z Rey i tak zrobią jakiś symbol, nie wiem, przemiany Kylo, czy coś takiego, więc tak czy siak Rey będzie może nie kluczową postacią ale będzie mieć swój ogromny wkład w to co dalej się potoczy. Zobaczymy ;)
-
RodzyN jr.2017-04-18 16:51:13
Evening Star - Scena z jaskinią z EV mogłaby to tłumaczyć.
-
HAL 90002017-04-18 16:41:45
I ♥ STAR WARS
-
gwiazdor902017-04-18 15:51:51
Jakby ten spoiler się sprawdził znaczy że poszliby w bajeczkę i stworzono kogoś dla picu.
-
LukeSkywalkerFTgAbi12017-04-18 15:42:48
Już nie mogę się doczekać tego filmu w grudniu. Myślę, że film może się okazać lepszym od Przebudzenia Mocy. Mam tylko nadzieję, że Luke nie zginie.
-
Bev2017-04-18 13:42:18
Taki zwrot akcji byłby świetny. Po czymś takim możnaby nawet wybaczyć kiepskie TFA. początek spoilera Wreszcie zabiliby kogoś, zamiast go wskrzeszać :P koniec spoilera
U mnie bardzo poprawiłoby to odbiór filmu i całej trylogii. Pierwszy film był zbyt bezpieczny, jeśli kolejny też taki będzie, to dla mnie trylogia będzie stracona.
-
YodaZgredek2017-04-18 13:26:54
Rey nie jest noł majnem ehhh ;(
-
Kedar2017-04-18 11:40:27
Taki zwrot akcji, dla kogoś kto nie czytał spoilerów to będzie faktycznie szok na miarę TESB :) Przed EVII nie czytałem spoilerów żadnych, miałem w kinie niespodziankę. Po seansie jak już ochłonąłem znalazłem spoilery i 3/4 się potwierdziło, lub niewielkie różnice były. Teraz już nie jestem tak nastawiony, oczekiwania osłabły i czytam wszystko, to byłoby naprawdę ok, w końcu Star Wars to saga Skywalkerów, nie jakiegoś noł-nejma.
-
Czandler2017-04-18 10:57:17
Z początku brzmi to faktycznie nieprawdopodobnie ale jest wiele wskazówek,ze to może być prawdą:
1) Reżyserem i scenarzysta jest Rian Johnson, gosć ktory kręci autorskie niezależne filmy. Wątpię by gość zgodził się na SW gdyby nie miał wolnosci artystycznej, tak nawet u Disneya.
2) W wywiadach z Celebration 2017 Ridley i hamill mówią,że byli zszokowani tym co wyczytali w scenariuszu
3) Wg tych co widzieli rough cut(wstępnię zmontowana wersje)mówia,że "different" od poprzednich części.
Więc chyba cos jest na rzeczy.
-
Hagan2017-04-18 09:43:37
Uważam że tym razem powinni przetrzebić bardziej szeregi First Order, uśmiercić przede wszystkim Huxa i Phasmę.
-
Princess Fantaghiro2017-04-18 08:13:07
Hm...o tym "szokującym" plot twiście, jakoby topoczątek spoilera Kylo miał być "Ostatnim Jedi" pisałam już w lutym. Co prawda, nie uwzględniając ewentualnej śmierci Rey. Jako że SW rządzi teraz korporacja, w zasadzie nie ma mowy o czymś takim jak "odwaga artystyczna". Chodzi tylko o to żeby się jak najlepiej sprzedało. A wydaje mi się, że w przypadku uśmiercenia głównej bohaterki Disney bardzo powaźnie naraziłby się ogromnej rzeszy, zwłaszcza męskiej cześci publiczności zakochanej w Rey, ;) jak i utożsamiającymi się z nią feministkami...Nie wiem czy stać ich na taki wybieg, chyba nie.
Lucasowi uszło na sucho zabicie Obiego, Yody i Vadera :P, a także uczynienie z Luke i Lei rodzeñstwa choć spodziewano się pary romantycznej. Z tym że George owe śmierci przedstawił tak wiarygodnie i sensownie że chyba nikt nie ma o nie pretensji. Tutaj byłoby inaczej.
Oczywiście, ja bym płakała tylko trochę, jako że z zasady nie trawię tego typu postaci. Mega "pakerów/pakerek" którzy czego się nie dotkną "zamieniają w złoto* - przenośnia, którym gładziutko udaje się wszystko co postanowią. Przy czym szczytem arogancji jest (niestety, często skuteczne) wmawianie widzowi iż postać jest `zwyczajna` i Wiecie, ona/on się dopiero zaczyna uczyć.
Tego typu zabiegi prawie zawsze wywołują u mnie wstręt, także...
Osobiście bym się nie obrazila jakby Kylo przejął paleczkę :P
Ale tak jak pisałam, szanse na to by Rey wyciągnęła kopytka są tak znikome że w zasadzie nie ma co ich brać pod uwagę. ;) koniec spoilera
-
dokk2017-04-18 08:07:50
Ja słyszałem szokujące plotki, że Rey ma mieć romans z Chewbaccą, a w kolejnej sadze główną rolę będzie miał jedi z silnie owłosioną klatą co nada universum mrocznego klimatu, który pamiętamy z Imperium Kontratakuje.
-
Bazy2017-04-18 07:58:49
To ma potencjał na uratowanie resztek godności trylogii Sequeli
-
YodaZgredek2017-04-18 07:47:35
@pattryq Popieram i mam nadzieję że to bzdury.
@Strażnik Jedi jeśli chodzi o pana disclaimera to naprawdę nie reaguj na jego posty... A co ten pan wyprawia na filmwebie to jest tak żałosne że przechodzi ludzkie pojęcie. Jeszcze ostatnio zaczął się do mnie dowalać w sprawie mojego bloga itd.
-
YodaZgredek2017-04-18 06:52:57
Nie no jak początek spoilera Zginie Rey koniec spoilera to sam wyjdę z kina. To muszą być bzdury. To ma być główna bohaterka tej trylogii. Jeśli ją dadzą na dwa filmy to totalnie podziękuję... W ogóle dobra kończę ze spoilerami i informacjami. Widziałem teaser i teraz już nic nie czytam ani nie oglądam zwiastunów...
-
Jedi Temple2017-04-18 01:56:06
Jeszcze coś jednego mam w głowie. W EVII widzimy w wizji Rey Luke`a z R2D2. W teaserze widzimy dokładnie to samo, tą samą scenę, tzn ianczej, sytuację, z innego ujęcia. W wizji Rey są Rycerze Ren i Kylo. Kylo, który zabija kogoś, kto próbuje zaatakować Rey. Po chwili stoi on na czele Rycerzy Ren i zmierza ku Rey. W EVIII taka scena może mieć miejsce, tylko, że Kylo będzie walczyć z Rycerzami Ren i będzie bronić Rey, aż przegra jeden z pojedynków, z kimś, kto zabije Rey, a resztą zajmie się Lukę, a Kylo będzie ranny i będzie się przyglądać, co wyprawia wuj Luke. Szalone pomysły? Może i tak, ale coś w tym jest. TFA może mieć wiele odpowiedzi, wiele kluczy, które powiedzą, bądź naprowadzą nas do poznania fabuły w EVIII, przez co docenimy VII część jako całokształt. Zrozumiemy, że tak musiało to wyglądać.
-
Jedi Temple2017-04-18 00:58:27
btw, może ktoś podać źródło tego spoilera?
-
Jedi Temple2017-04-18 00:51:13
Odetchnąłbym i bym był mega zdumiony tą częścią, jeśli tak by się stało. Odetchnąłbym, bo Luke byłby dalej w grze jako główna postać :P a bym był zdumiony tym, że Rey zginęłaby. To byłoby genialne i smutne. Genialne, bo ona przyciągnęła sobą uwagę widzów i wyrosła na główną postać. Masa teorii spiskowych powstała, że jest Kenobi czy Skywalker, etc. a tutaj Rey ginie. Według mnie to nie byłoby głupie, że w jednym filmie jest postać, która jest w centrum uwagi i wygląda, że to będzie główna postać aż do IX części i rozstrzygnie losy nowej trylogii SW. Rey może mieć inne zadanie w tym całym biznesie. Odnaleźć Luke`a, który po swojej porażce udał się na wygnanie i "przywrócić go do żywych", ponieważ jest on w stanie położyć kres wojnie, która aktualnie (zresztą od zawsze) panuje. Wykona swoją misję i tak los chciał, że zginie, co spowoduje, że Luke dojdzie do wniosku, że nie może dalej stać obok i musi coś zrobić w tej patowej sytuacji. Kylo będąc niestabilnym w uczuciach pójdzie po rozum do głowy, gdy zobaczy Skywalkera walczącego za Rey i dojdzie do wniosku, że wuj i cała reszta "jasnej strony" są ok, a Snoke i jego banda chcą go wykorzystać i może unicestwić, gdy będzie wszystko pozamiatane, by przypadkiem, gdyby mu woda sodowa uderzyła do głowy i nie poczuł chęci zawładnięcia First Order...
Taka moja myśl, patrząc na ten spoiler.
Btw, już widzę koniec trailera, jak ten ktoś tam, kogo będzie grać Benicio Del Toro stoi w tle rozmazany i widzimy Luke`a pas, do dłoni wpada miecz świetlny, który się włącza i... koniec :D
Jak ktoś powie, że nie miałby gęsiej skórki, to jest malkontentem do n-tej potęgi i sam nie wie, czego chce w SW...
Odnośnie Del Toro, myślę, że będzie jednym z tych tam Rycerzy Ren, czy tam adeptów, whatever, ale takich ważniaków i to może się nie spodobać Kylo, coś zrobi, co spowoduje, że Kylo będzie chciał uratować Rey, coś strzeli, że nigdy nie będzie jak Vader, bo więcej w nim Luke`a niż Vadera (czy coś tam, że jego stara, bla bla bla :D) i może podążyć za Skywalkerem po tym wszystkim.
-
Qel Asim2017-04-18 00:16:26
Evening, mnie nie rusza to co zrobią z Luke`a. Nigdy mnie nie fascynował jako postać, a już szczególnie nie jako Jedi :P
-
Rebelion2017-04-17 23:40:47
Mam dosyć tej przepychanki,scenariusz ,,7,, znalazłem w sieci na cztery miesiące przed premierą,pamiętam że nie chciałem czytać co jest w tym tekście.Początek był ciężko czytać nie pragnąłem znać początku ,tym bardziej nie interesował mnie koniec.Do czego zmierzam przeczytałem środek scenariusza i było wszystko jak w kinie.To co teraz się dzieje to cuda wianki na odpuście.....(trafiłem na moment) jak SOLO próbował ograć dwie grupy znanych nam z filmu oprychów.Poczekajmy do premiery bo to wszystko przybiera kuriozalny rozmiary każdy pragnie czegoś dla siebie ,a tak się nie da...
-
Keran2017-04-17 22:43:06
Jak tak będzie, to kisnę z pelikanów xDDD
-
Kwarc2017-04-17 22:34:48
Fragment z fochem Luke`a był trochę słaby, ale cała reszta miodna. Jakby taki zwrot zrobili to byłbym pod wielkim wrażeniem, ale boję się, że to mało prawdopodobne jest.
-
gwiazdor902017-04-17 22:09:02
To jest bez sensu bo po co by tworzyli taką postać. Teraz jak ktoś chce to sobie odszyfrowywać początek spoilera Rey jakby zginęła bez wiedzy kim jest itp to by było bez sensu. Już jakiś tam sens miał spoiler że rodzice Rey to rycerze Ren. Czemu??? Nie jest krewną nikogo ze starej sagi i mają nowy wątek. I nagle Kylo wraca na jasną stronę... Bardzo realne, ale z drugiej stworzono by bajeczkę typu królewna śnieżka. koniec spoilera. Także nie dajmy się zwodzić. O ile bajeczki początek spoilera o Luku i szkoleniu jeszcze ujdą koniec spoilera, tak to..
-
Darth Simon2017-04-17 21:34:02
Zbyt piękne żeby było prawdziwe
-
Darth Zabrak2017-04-17 21:32:23
Wow, szkoda tylko że to zbyt piękne by było prawdziwe, jak już parę osób zauważyło.
-
nedz1232017-04-17 21:03:01
W tych spoilerach jest tyle prawdy co w teoriach pod tytułem: Rey=żeński klon Luka, Snoke=Leja, Benico Del Toro=Ezra Bridger. Tak są takie teorie, ale i tak ich twórcom należą się gratulacje za nadzwyczaj bujną wyobraźnię.:P
-
HAL 90002017-04-17 20:19:10
Rey w epizodzie IX początek spoilera wystąpi jako duch koniec spoilera XD
-
Darth HaRdCoRe2017-04-17 20:12:08
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, by początek spoilera uśmiercili Rey koniec spoilera... That`s not true.
-
DarthMati2017-04-17 19:52:42
Codziennie jakieś nowe informacje/teorie. W grudniu przekonamy się, które się sprawdzą. A może żadne...
-
Evening Star2017-04-17 19:50:08
@pattryq ale wiesz, na teaserze macha tylko ona, a w leaku jest, żepoczątek spoilera to tylko Luke ma alergię na miecz, więc... xD koniec spoilera
-
pattryq2017-04-17 19:38:46
Większej głupoty niż to się nie spodziewałem. początek spoilera Rey miała by umrzeć? I to jeszcze z rąk postaci praktycznie nie znanej? Zbyt duży hype był i jest na nią, aby mogli cokolwiek takiego zrobić koniec spoilera W dodatku początek spoilera brak nauki walki lightsaberem? No chyba jakiś żart, bo wcale Rey nie wymachuję nim w teaserze a na przeciwko niej stoi Luke <facepalm> koniec spoilera
-
Elendil2017-04-17 19:38:19
Raczej bzdury
-
RedValdez2017-04-17 19:30:09
Jyn tez miala kontrakt na dodatkowy film i co z tego. A spoiler sztos
-
Gracu9992017-04-17 19:19:07
A zresztą o ile mi wiadomo Daisy ma kontrakt na 3 filmy , a zresztą w 7 części była już kreowana na główną postać niczym Luke w 4 części... ehhh. Ansurdalność tych informacji degraduje ją chyba z miana spojlera xD
-
Gracu9992017-04-17 19:16:58
Powiem/napisze (jak kto woli) tylko tyle: XDDDDDD
-
gwiazdor902017-04-17 19:15:11
Ale bajeczka. Śmiech na sali. No ludzie.. Vader 2.. Bez sensu.
-
Emperor Reek2017-04-17 18:54:04
4chan xD
-
Evening Star2017-04-17 18:51:35
czy tylko mnie nie rusza początek spoilera potencjalny zgon Rey koniec spoilera, lecz to, początek spoilera jaką potencjalną pipę zrobią z Luke`a koniec spoilera??
-
p4v2017-04-17 18:46:16
Zbyt piękne, by prawdziwe +1
-
Krych2017-04-17 18:33:43
czadowe!!!
-
Qel Asim2017-04-17 18:26:15
Mam nadzieję że to totalne bzdury, bo jakpoczątek spoilera zabiją Rey koniec spoilera to wychodzę z kina.
-
Strażnik Jedi2017-04-17 18:25:29
Ekhm - wszedłem poczytać sobie komentarze - byłem ciekaw reakcji ludzi na te "szokujące informacje" licząc,że wszyscy umieją używać opcji spoiler... i kurde disclaimer nie umie grrr... Mam nadzieję że to fake, albo że zapomnę do premiery
-
VaderTarm2017-04-17 18:10:14
To mnie w ogóle nie przekonało ani nie ruszyło :D
-
SW-Yogurt2017-04-17 18:08:47
Nie czytam, Cassian mi zakazał.
-
aloSkw2017-04-17 17:29:18
Nie, dziękuje. Wytrzymam do grudnia :)
-
Rzodkiewka2017-04-17 17:16:45
Brzmi naprawdę fajnie, ale też mało prawdopodobnie początek spoilera W TFA zbyt dużo czasu poświęcono Rey jak na to, że nie ma być główną postacią, z kolei za mało czasu miał Kylo jak na główną postać koniec spoilera
-
disclaimer2017-04-17 16:55:32
Rey zginie. To zbyt piękne by mogło być prawdziwe.
-
Finster Vater2017-04-17 16:42:53
Cieszę się, że na Kindlu nie można za bardzo czytać spoilerow
-
Luke S2017-04-17 16:40:09
Czemu ja to przeczytałem xD
Chociaż zgadzam się - zbyt piękne, żeby było prawdziwe.
-
HAL 90002017-04-17 16:25:04
To tylko pokazuje jaki jest potencjał w tych filmach, a będzie... jak zwykle.
-
Evening Star2017-04-17 16:19:44
I w sumie, jeśli to prawda to rozumiem hejt Hamilla na to, co zrobiono z jego postacią.
-
Darth Starkiller2017-04-17 16:14:11
Wygląda ciekawie, ale też nierealnie. początek spoilera Rey co najwyżej może być ranna w tym pojedynku, raczej na pewno jej postać nie byłaby uśmiercona; a fragment o Łukaszu to brzmi śmiesznie, jak mam być szczery koniec spoilera
-
Evening Star2017-04-17 16:06:17
@Daakman początek spoilera to, że jest noł-nejmem to akurat po raz kolejny subtelnie przemyca w tym wywiadzie, jak i w wielu poprzednich. Że ludzie snują teorie, że Skywalker/Solo/Kenobi/Palpatine/whatever, podczas gdy powinniśmy się skupić na tym, co mamy w filmie powiedziane na ten temat. Może wodzić za nos, ale nie musi. Także to mnie wcale nie dziwi, wręcz graniczy z pewnością. Zgon - zajebioza, bo tego się nikt nie spodziewa. Tylko w takim razie po co dla niej właściwie cała pierwsza część, skoro nie jest taka ważna? Coś to mi nie pasi koniec spoilera
-
HAL 90002017-04-17 16:00:10
@Evening Star - dla mnie obraz/zdjęcia są najważniejsze (to widać w moich komentarzach). Chrzanić fabułę :D
-
Daakman2017-04-17 15:58:09
Z tą Rey to myślę, że to niemożliwe.
-
DARTH VADER2017-04-17 15:57:31
it`s time for the Bastion....to end.. ;)
https://youtu.be/zB4I68XVPzQ?t=1m41s
-
Evening Star2017-04-17 15:56:19
@HAL 9000 ale nakręciło na ósemkę lepiej niż teaser?:D
-
HAL 90002017-04-17 15:52:59
...czuję, że zepsułem sobie epizod VIII :/ [2]
-
DARTH VADER2017-04-17 15:47:49
Renn - niby tak, chociaż tematu o rzekomym scenariuszu E8 z tytułem The Last Jedi nie usuwali...
-
General Rennobi2017-04-17 15:46:25
@DARTH VADER
To nic nie znaczy, specjalnie mogli usunąć, bo mają świadomość spostrzegawczości fanów, i że w Internecie nic nie ginie.
-
Lubsok2017-04-17 15:44:57
Ale głupoty. xDD
-
General Rennobi2017-04-17 15:44:41
To dlatego mówiono, żepoczątek spoilera w IX mają być zupełnie nowi główni bohaterzy koniec spoilera
-
General Rennobi2017-04-17 15:43:46
To jest zaje@#$te, ale czuję, że zepsułem sobie epizod VIII :/
-
San Holo2017-04-17 15:34:54
I tak nie wierzę w te wypociny ;P Ale brzmi nieźle muszę przyznać.
-
HAL 90002017-04-17 15:28:04
Zbyt piękne żeby było prawdziwe :(
-
julia102017-04-17 15:27:05
Żałuję,że to przecztałam😨
-
bartoszcze2017-04-17 15:25:27
Fascynujące, nie przeczytałem.
-
HAL 90002017-04-17 15:25:19
To będzie lepsze niż TESB!!!
-
DARTH VADER2017-04-17 15:24:56
Pisało na SWL, po godzince post zniknął....
-
Evening Star2017-04-17 15:23:47
W ogóle to jest teoria jakiegoś fana czy przeciek skądś, wyciągnięty przez kogoś?
-
Evening Star2017-04-17 15:21:07
Ale pierdoły początek spoilera i co, całe halo wokół tego, że Luke strzelił focha na używanie miecza? P..edolenie o Szopenie koniec spoilera
-
Corellia2017-04-17 15:18:11
Szok i niedowierzanie.
-
HAL 90002017-04-17 15:17:24
Jestem w szoku.
-
Peter_D2017-04-17 15:14:47
A to nie jest tak, że Poe Dameron jest Ostatnim Jedi, a Rey przedostatnim?
-
surin2017-04-17 15:07:24
Impressive. Most impressive. Prepare the hype boarding party!
HAL 90002017-04-24 12:15:39
:(
YodaZgredek2017-04-23 21:58:02
@Hal 9000 I tego też nie przyjmę...
HAL 90002017-04-23 19:58:02
Może zamieni się w wilka jak Aśka - skoro nie lubisz duchów.
Zawsze to jakiś kompromis.
YodaZgredek2017-04-23 19:49:54
@HAL 9000 Nie, Za bardzo ja i wielu fanów z SW się zżyło z postacią Rey. Nie przyjmę więc przynajmniej ja że postać typowana na "główną bohaterkę" tej trylogii typowana od początku miałaby być postacią na dwa filmy. Dla mnie to nie przejdzie...
Nie, nie chcę by The Last Jedi był przewidywalny dlatego byłbym za uśmierceniem Luke`a którego wielu chce dużo. Teraz niech dadzą się wykazać nowym postaciom bo one się sprawdziły... I trzeba im dać szansę i uśmiercać ich po dwóch filmach jest najgorszym pomysłem
HAL 90002017-04-22 16:32:26
@YodaZgredek - dlaczego uważasz, że początek spoilera śmierć Rey byłaby niehonorowa? Może przecież zginąć jeszcze bardziej honorowo niż ekipa R1. Ponadto nadal ma szansę na kontynuowanie swojej historii, tylko ze nie w formie cielesnej, wszak "świetlistymi istotami jesteśmy, nie surową materią" koniec spoilera
Dziwię się, że nie chcesz przyjąć lub rozważyć takiego rozwiązania. Wydaje mi się wręcz, że źle życzysz TLJ, bo chcesz by był nudny i przewidywalny.
YodaZgredek2017-04-21 06:33:38
@Hal 9000 Powtarzam jeszcze raz. Nie pasuje mi takie rozwiązanie i go nie przyjmę... Łotr 1 akurat normalne bo postacie nie miały szans na kontynuację historii. I zginęli z honorem, wypełnili misję. Rey to jest postać której uśmiercenie w ep. VIII będzie dla mnie wręcz niedorzeczne i nieporozumieniem. Dlatego powiem to co @Qel mam nadzieję że to totalne bzdury... Bo wyjdę z kina. Właściwie może nie tak od razu więc udam że pójdę do toalety by przypału nie było. Tak czy inaczej to rozwiązanie ma iść do kosza...
HAL 90002017-04-20 16:20:25
@YodaZgredek - a ja nie do końca :) Zresztą R1 pokazał, że można uśmiercać nawet głównych. Jak Rey zginie w TLJ to będzie legendą jak Hendix, Joplin i Morison, a jak przeżyje to będzie kolejną "starą babą" jakich wiele XDDD
Plota zrobiła kapitalną robotę (zazwyczaj nie czytam, ale zrobiłem wyjątek i dobrze), bo teraz wiele osób będzie siedziało w kinie jak na szpilkach przeżyje czy nie, przeżyje czy nie??? Wcześniej nikt tego nie brał pod uwagę.
R1 wiele zmieniło.
Evening Star2017-04-20 13:44:55
Czekam :D
DARTH VADER2017-04-20 08:43:01
Jutro wrzucę historię Jedi (drzewo mocy) a w weekend postaram się dać info o streszczeniu TLJ.
YodaZgredek2017-04-20 06:41:46
@Hal 9000 Ja mówię poważnie... I nie ja uważam że Rey jest główną bohaterką i nie zginie...bo to nie ma prawa bytu
disclaimer2017-04-19 23:51:32
Ja tyż.
Darth HaRdCoRe2017-04-19 21:57:01
Podpisuję się pod apelem Evening Star.
Evening Star2017-04-19 21:48:04
@DARTH VADER to zapodaj coś jeszcze :P
DARTH VADER2017-04-19 21:02:50
Gdyby okazało się to prawda to byłby niezły szok :)
Nowe spoilery przychylają się do koncepcji z tego newsa :)
HAL 90002017-04-19 17:39:17
@YodaZgredek - każdy kiedyś początek spoilera umrze, nawet Yoda koniec spoilera. Takie jest życie.
YodaZgredek2017-04-19 17:30:48
@HAL 9000 tego nie przyjmę. Ja nie chcę by Rey zginęła... Nie moim zdaniem nie powinna zginąć
HAL 90002017-04-19 17:00:18
Nic nie stoi na przeszkodzie żeby Rey początek spoilera wystąpiła w epizodzie IX. Może zobaczymy jej pogrzeb (zagra ciałem), może być też duchem lub wystąpić w retrospekcjach koniec spoilera
YodaZgredek2017-04-19 15:20:02
http://movieweb.com/daisy-ridley-will-return-in-star-wars-episode-viii-and-star-wars-episode-ix/ Daisy Ridley przecież ma potwierdzony występ w epizodzie IX. Więc wątpię że to prawda z tym że początek spoilera zginie koniec spoilera
YodaZgredek2017-04-19 05:26:19
Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara [4]
Jedi Temple2017-04-18 22:42:46
Taka "tradycja"
Kedar2017-04-18 21:47:33
Trzeba też pamiętać, że drugi w kolei epizod trylogii musi zawierać utratę dłoni. Myślę że może to nastąpić kiedy początek spoilera Kylo będzie walczył z postacią graną przez Del Toro, i to też będzie przyłożenie do powrotu na Jasną Stronę koniec spoilera
Evening Star2017-04-18 21:17:28
@RodzyN jr. - Ha! A nie powiem, to by miało sens i ładnie spajało to, co w spoilerze dot. Luke`a. Dzięki za tę uwagę :) Ojaa, ale to może być dobre!
@szyszuPL - przecież Oscar jest już klepnięty dla Hamilla. Abrams tak mówił, ja mu wierzę.
Jedi Temple2017-04-18 20:21:01
Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara [3]
HAL 90002017-04-18 19:36:47
Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara [2]
Mroseniwbu2017-04-18 19:23:27
A co z tymi wszystkimi małymi dziewczynkami które przyjdą na premierę przebrane za Rey ?
szyszuPL2017-04-18 18:47:41
TAK będzie miała ogromny wpływ na... przywrócenie "równowagi", nawet jak początek spoilera zginie koniec spoilera to ten wkład nie przepadnie i nadal będzie ważną postacią, według straszna, ale zarazem fantastyczna teoria, czerwone napisy na LOGO pewnie z tego powodu! Tak trzymać, a może Star Warsy zgarną jakiegoś Oscara ^^
Jedi Temple2017-04-18 17:23:05
Czandler, zgadzam się z Tobą. Myślę, że z Rey i tak zrobią jakiś symbol, nie wiem, przemiany Kylo, czy coś takiego, więc tak czy siak Rey będzie może nie kluczową postacią ale będzie mieć swój ogromny wkład w to co dalej się potoczy. Zobaczymy ;)
RodzyN jr.2017-04-18 16:51:13
Evening Star - Scena z jaskinią z EV mogłaby to tłumaczyć.
HAL 90002017-04-18 16:41:45
I ♥ STAR WARS
gwiazdor902017-04-18 15:51:51
Jakby ten spoiler się sprawdził znaczy że poszliby w bajeczkę i stworzono kogoś dla picu.
LukeSkywalkerFTgAbi12017-04-18 15:42:48
Już nie mogę się doczekać tego filmu w grudniu. Myślę, że film może się okazać lepszym od Przebudzenia Mocy. Mam tylko nadzieję, że Luke nie zginie.
Bev2017-04-18 13:42:18
Taki zwrot akcji byłby świetny. Po czymś takim możnaby nawet wybaczyć kiepskie TFA. początek spoilera Wreszcie zabiliby kogoś, zamiast go wskrzeszać :P koniec spoilera
U mnie bardzo poprawiłoby to odbiór filmu i całej trylogii. Pierwszy film był zbyt bezpieczny, jeśli kolejny też taki będzie, to dla mnie trylogia będzie stracona.
YodaZgredek2017-04-18 13:26:54
Rey nie jest noł majnem ehhh ;(
Kedar2017-04-18 11:40:27
Taki zwrot akcji, dla kogoś kto nie czytał spoilerów to będzie faktycznie szok na miarę TESB :) Przed EVII nie czytałem spoilerów żadnych, miałem w kinie niespodziankę. Po seansie jak już ochłonąłem znalazłem spoilery i 3/4 się potwierdziło, lub niewielkie różnice były. Teraz już nie jestem tak nastawiony, oczekiwania osłabły i czytam wszystko, to byłoby naprawdę ok, w końcu Star Wars to saga Skywalkerów, nie jakiegoś noł-nejma.
Czandler2017-04-18 10:57:17
Z początku brzmi to faktycznie nieprawdopodobnie ale jest wiele wskazówek,ze to może być prawdą:
1) Reżyserem i scenarzysta jest Rian Johnson, gosć ktory kręci autorskie niezależne filmy. Wątpię by gość zgodził się na SW gdyby nie miał wolnosci artystycznej, tak nawet u Disneya.
2) W wywiadach z Celebration 2017 Ridley i hamill mówią,że byli zszokowani tym co wyczytali w scenariuszu
3) Wg tych co widzieli rough cut(wstępnię zmontowana wersje)mówia,że "different" od poprzednich części.
Więc chyba cos jest na rzeczy.
Hagan2017-04-18 09:43:37
Uważam że tym razem powinni przetrzebić bardziej szeregi First Order, uśmiercić przede wszystkim Huxa i Phasmę.
Princess Fantaghiro2017-04-18 08:13:07
Hm...o tym "szokującym" plot twiście, jakoby topoczątek spoilera Kylo miał być "Ostatnim Jedi" pisałam już w lutym. Co prawda, nie uwzględniając ewentualnej śmierci Rey. Jako że SW rządzi teraz korporacja, w zasadzie nie ma mowy o czymś takim jak "odwaga artystyczna". Chodzi tylko o to żeby się jak najlepiej sprzedało. A wydaje mi się, że w przypadku uśmiercenia głównej bohaterki Disney bardzo powaźnie naraziłby się ogromnej rzeszy, zwłaszcza męskiej cześci publiczności zakochanej w Rey, ;) jak i utożsamiającymi się z nią feministkami...Nie wiem czy stać ich na taki wybieg, chyba nie.
Lucasowi uszło na sucho zabicie Obiego, Yody i Vadera :P, a także uczynienie z Luke i Lei rodzeñstwa choć spodziewano się pary romantycznej. Z tym że George owe śmierci przedstawił tak wiarygodnie i sensownie że chyba nikt nie ma o nie pretensji. Tutaj byłoby inaczej.
Oczywiście, ja bym płakała tylko trochę, jako że z zasady nie trawię tego typu postaci. Mega "pakerów/pakerek" którzy czego się nie dotkną "zamieniają w złoto* - przenośnia, którym gładziutko udaje się wszystko co postanowią. Przy czym szczytem arogancji jest (niestety, często skuteczne) wmawianie widzowi iż postać jest `zwyczajna` i Wiecie, ona/on się dopiero zaczyna uczyć.
Tego typu zabiegi prawie zawsze wywołują u mnie wstręt, także...
Osobiście bym się nie obrazila jakby Kylo przejął paleczkę :P
Ale tak jak pisałam, szanse na to by Rey wyciągnęła kopytka są tak znikome że w zasadzie nie ma co ich brać pod uwagę. ;) koniec spoilera
dokk2017-04-18 08:07:50
Ja słyszałem szokujące plotki, że Rey ma mieć romans z Chewbaccą, a w kolejnej sadze główną rolę będzie miał jedi z silnie owłosioną klatą co nada universum mrocznego klimatu, który pamiętamy z Imperium Kontratakuje.
Bazy2017-04-18 07:58:49
To ma potencjał na uratowanie resztek godności trylogii Sequeli
YodaZgredek2017-04-18 07:47:35
@pattryq Popieram i mam nadzieję że to bzdury.
@Strażnik Jedi jeśli chodzi o pana disclaimera to naprawdę nie reaguj na jego posty... A co ten pan wyprawia na filmwebie to jest tak żałosne że przechodzi ludzkie pojęcie. Jeszcze ostatnio zaczął się do mnie dowalać w sprawie mojego bloga itd.
YodaZgredek2017-04-18 06:52:57
Nie no jak początek spoilera Zginie Rey koniec spoilera to sam wyjdę z kina. To muszą być bzdury. To ma być główna bohaterka tej trylogii. Jeśli ją dadzą na dwa filmy to totalnie podziękuję... W ogóle dobra kończę ze spoilerami i informacjami. Widziałem teaser i teraz już nic nie czytam ani nie oglądam zwiastunów...
Jedi Temple2017-04-18 01:56:06
Jeszcze coś jednego mam w głowie. W EVII widzimy w wizji Rey Luke`a z R2D2. W teaserze widzimy dokładnie to samo, tą samą scenę, tzn ianczej, sytuację, z innego ujęcia. W wizji Rey są Rycerze Ren i Kylo. Kylo, który zabija kogoś, kto próbuje zaatakować Rey. Po chwili stoi on na czele Rycerzy Ren i zmierza ku Rey. W EVIII taka scena może mieć miejsce, tylko, że Kylo będzie walczyć z Rycerzami Ren i będzie bronić Rey, aż przegra jeden z pojedynków, z kimś, kto zabije Rey, a resztą zajmie się Lukę, a Kylo będzie ranny i będzie się przyglądać, co wyprawia wuj Luke. Szalone pomysły? Może i tak, ale coś w tym jest. TFA może mieć wiele odpowiedzi, wiele kluczy, które powiedzą, bądź naprowadzą nas do poznania fabuły w EVIII, przez co docenimy VII część jako całokształt. Zrozumiemy, że tak musiało to wyglądać.
Jedi Temple2017-04-18 00:58:27
btw, może ktoś podać źródło tego spoilera?
Jedi Temple2017-04-18 00:51:13
Odetchnąłbym i bym był mega zdumiony tą częścią, jeśli tak by się stało. Odetchnąłbym, bo Luke byłby dalej w grze jako główna postać :P a bym był zdumiony tym, że Rey zginęłaby. To byłoby genialne i smutne. Genialne, bo ona przyciągnęła sobą uwagę widzów i wyrosła na główną postać. Masa teorii spiskowych powstała, że jest Kenobi czy Skywalker, etc. a tutaj Rey ginie. Według mnie to nie byłoby głupie, że w jednym filmie jest postać, która jest w centrum uwagi i wygląda, że to będzie główna postać aż do IX części i rozstrzygnie losy nowej trylogii SW. Rey może mieć inne zadanie w tym całym biznesie. Odnaleźć Luke`a, który po swojej porażce udał się na wygnanie i "przywrócić go do żywych", ponieważ jest on w stanie położyć kres wojnie, która aktualnie (zresztą od zawsze) panuje. Wykona swoją misję i tak los chciał, że zginie, co spowoduje, że Luke dojdzie do wniosku, że nie może dalej stać obok i musi coś zrobić w tej patowej sytuacji. Kylo będąc niestabilnym w uczuciach pójdzie po rozum do głowy, gdy zobaczy Skywalkera walczącego za Rey i dojdzie do wniosku, że wuj i cała reszta "jasnej strony" są ok, a Snoke i jego banda chcą go wykorzystać i może unicestwić, gdy będzie wszystko pozamiatane, by przypadkiem, gdyby mu woda sodowa uderzyła do głowy i nie poczuł chęci zawładnięcia First Order...
Taka moja myśl, patrząc na ten spoiler.
Btw, już widzę koniec trailera, jak ten ktoś tam, kogo będzie grać Benicio Del Toro stoi w tle rozmazany i widzimy Luke`a pas, do dłoni wpada miecz świetlny, który się włącza i... koniec :D
Jak ktoś powie, że nie miałby gęsiej skórki, to jest malkontentem do n-tej potęgi i sam nie wie, czego chce w SW...
Odnośnie Del Toro, myślę, że będzie jednym z tych tam Rycerzy Ren, czy tam adeptów, whatever, ale takich ważniaków i to może się nie spodobać Kylo, coś zrobi, co spowoduje, że Kylo będzie chciał uratować Rey, coś strzeli, że nigdy nie będzie jak Vader, bo więcej w nim Luke`a niż Vadera (czy coś tam, że jego stara, bla bla bla :D) i może podążyć za Skywalkerem po tym wszystkim.
Qel Asim2017-04-18 00:16:26
Evening, mnie nie rusza to co zrobią z Luke`a. Nigdy mnie nie fascynował jako postać, a już szczególnie nie jako Jedi :P
Rebelion2017-04-17 23:40:47
Mam dosyć tej przepychanki,scenariusz ,,7,, znalazłem w sieci na cztery miesiące przed premierą,pamiętam że nie chciałem czytać co jest w tym tekście.Początek był ciężko czytać nie pragnąłem znać początku ,tym bardziej nie interesował mnie koniec.Do czego zmierzam przeczytałem środek scenariusza i było wszystko jak w kinie.To co teraz się dzieje to cuda wianki na odpuście.....(trafiłem na moment) jak SOLO próbował ograć dwie grupy znanych nam z filmu oprychów.Poczekajmy do premiery bo to wszystko przybiera kuriozalny rozmiary każdy pragnie czegoś dla siebie ,a tak się nie da...
Keran2017-04-17 22:43:06
Jak tak będzie, to kisnę z pelikanów xDDD
Kwarc2017-04-17 22:34:48
Fragment z fochem Luke`a był trochę słaby, ale cała reszta miodna. Jakby taki zwrot zrobili to byłbym pod wielkim wrażeniem, ale boję się, że to mało prawdopodobne jest.
gwiazdor902017-04-17 22:09:02
To jest bez sensu bo po co by tworzyli taką postać. Teraz jak ktoś chce to sobie odszyfrowywać początek spoilera Rey jakby zginęła bez wiedzy kim jest itp to by było bez sensu. Już jakiś tam sens miał spoiler że rodzice Rey to rycerze Ren. Czemu??? Nie jest krewną nikogo ze starej sagi i mają nowy wątek. I nagle Kylo wraca na jasną stronę... Bardzo realne, ale z drugiej stworzono by bajeczkę typu królewna śnieżka. koniec spoilera. Także nie dajmy się zwodzić. O ile bajeczki początek spoilera o Luku i szkoleniu jeszcze ujdą koniec spoilera, tak to..
Darth Simon2017-04-17 21:34:02
Zbyt piękne żeby było prawdziwe
Darth Zabrak2017-04-17 21:32:23
Wow, szkoda tylko że to zbyt piękne by było prawdziwe, jak już parę osób zauważyło.
nedz1232017-04-17 21:03:01
W tych spoilerach jest tyle prawdy co w teoriach pod tytułem: Rey=żeński klon Luka, Snoke=Leja, Benico Del Toro=Ezra Bridger. Tak są takie teorie, ale i tak ich twórcom należą się gratulacje za nadzwyczaj bujną wyobraźnię.:P
HAL 90002017-04-17 20:19:10
Rey w epizodzie IX początek spoilera wystąpi jako duch koniec spoilera XD
Darth HaRdCoRe2017-04-17 20:12:08
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, by początek spoilera uśmiercili Rey koniec spoilera... That`s not true.
DarthMati2017-04-17 19:52:42
Codziennie jakieś nowe informacje/teorie. W grudniu przekonamy się, które się sprawdzą. A może żadne...
Evening Star2017-04-17 19:50:08
@pattryq ale wiesz, na teaserze macha tylko ona, a w leaku jest, żepoczątek spoilera to tylko Luke ma alergię na miecz, więc... xD koniec spoilera
pattryq2017-04-17 19:38:46
Większej głupoty niż to się nie spodziewałem. początek spoilera Rey miała by umrzeć? I to jeszcze z rąk postaci praktycznie nie znanej? Zbyt duży hype był i jest na nią, aby mogli cokolwiek takiego zrobić koniec spoilera W dodatku początek spoilera brak nauki walki lightsaberem? No chyba jakiś żart, bo wcale Rey nie wymachuję nim w teaserze a na przeciwko niej stoi Luke <facepalm> koniec spoilera
Elendil2017-04-17 19:38:19
Raczej bzdury
RedValdez2017-04-17 19:30:09
Jyn tez miala kontrakt na dodatkowy film i co z tego. A spoiler sztos
Gracu9992017-04-17 19:19:07
A zresztą o ile mi wiadomo Daisy ma kontrakt na 3 filmy , a zresztą w 7 części była już kreowana na główną postać niczym Luke w 4 części... ehhh. Ansurdalność tych informacji degraduje ją chyba z miana spojlera xD
Gracu9992017-04-17 19:16:58
Powiem/napisze (jak kto woli) tylko tyle: XDDDDDD
gwiazdor902017-04-17 19:15:11
Ale bajeczka. Śmiech na sali. No ludzie.. Vader 2.. Bez sensu.
Emperor Reek2017-04-17 18:54:04
4chan xD
Evening Star2017-04-17 18:51:35
czy tylko mnie nie rusza początek spoilera potencjalny zgon Rey koniec spoilera, lecz to, początek spoilera jaką potencjalną pipę zrobią z Luke`a koniec spoilera??
p4v2017-04-17 18:46:16
Zbyt piękne, by prawdziwe +1
Krych2017-04-17 18:33:43
czadowe!!!
Qel Asim2017-04-17 18:26:15
Mam nadzieję że to totalne bzdury, bo jakpoczątek spoilera zabiją Rey koniec spoilera to wychodzę z kina.
Strażnik Jedi2017-04-17 18:25:29
Ekhm - wszedłem poczytać sobie komentarze - byłem ciekaw reakcji ludzi na te "szokujące informacje" licząc,że wszyscy umieją używać opcji spoiler... i kurde disclaimer nie umie grrr... Mam nadzieję że to fake, albo że zapomnę do premiery
VaderTarm2017-04-17 18:10:14
To mnie w ogóle nie przekonało ani nie ruszyło :D
SW-Yogurt2017-04-17 18:08:47
Nie czytam, Cassian mi zakazał.
aloSkw2017-04-17 17:29:18
Nie, dziękuje. Wytrzymam do grudnia :)
Rzodkiewka2017-04-17 17:16:45
Brzmi naprawdę fajnie, ale też mało prawdopodobnie początek spoilera W TFA zbyt dużo czasu poświęcono Rey jak na to, że nie ma być główną postacią, z kolei za mało czasu miał Kylo jak na główną postać koniec spoilera
disclaimer2017-04-17 16:55:32
Rey zginie. To zbyt piękne by mogło być prawdziwe.
Finster Vater2017-04-17 16:42:53
Cieszę się, że na Kindlu nie można za bardzo czytać spoilerow
Luke S2017-04-17 16:40:09
Czemu ja to przeczytałem xD
Chociaż zgadzam się - zbyt piękne, żeby było prawdziwe.
HAL 90002017-04-17 16:25:04
To tylko pokazuje jaki jest potencjał w tych filmach, a będzie... jak zwykle.
Evening Star2017-04-17 16:19:44
I w sumie, jeśli to prawda to rozumiem hejt Hamilla na to, co zrobiono z jego postacią.
Darth Starkiller2017-04-17 16:14:11
Wygląda ciekawie, ale też nierealnie. początek spoilera Rey co najwyżej może być ranna w tym pojedynku, raczej na pewno jej postać nie byłaby uśmiercona; a fragment o Łukaszu to brzmi śmiesznie, jak mam być szczery koniec spoilera
Evening Star2017-04-17 16:06:17
@Daakman początek spoilera to, że jest noł-nejmem to akurat po raz kolejny subtelnie przemyca w tym wywiadzie, jak i w wielu poprzednich. Że ludzie snują teorie, że Skywalker/Solo/Kenobi/Palpatine/whatever, podczas gdy powinniśmy się skupić na tym, co mamy w filmie powiedziane na ten temat. Może wodzić za nos, ale nie musi. Także to mnie wcale nie dziwi, wręcz graniczy z pewnością. Zgon - zajebioza, bo tego się nikt nie spodziewa. Tylko w takim razie po co dla niej właściwie cała pierwsza część, skoro nie jest taka ważna? Coś to mi nie pasi koniec spoilera
HAL 90002017-04-17 16:00:10
@Evening Star - dla mnie obraz/zdjęcia są najważniejsze (to widać w moich komentarzach). Chrzanić fabułę :D
Daakman2017-04-17 15:58:09
Z tą Rey to myślę, że to niemożliwe.
DARTH VADER2017-04-17 15:57:31
it`s time for the Bastion....to end.. ;)
https://youtu.be/zB4I68XVPzQ?t=1m41s
Evening Star2017-04-17 15:56:19
@HAL 9000 ale nakręciło na ósemkę lepiej niż teaser?:D
HAL 90002017-04-17 15:52:59
...czuję, że zepsułem sobie epizod VIII :/ [2]
DARTH VADER2017-04-17 15:47:49
Renn - niby tak, chociaż tematu o rzekomym scenariuszu E8 z tytułem The Last Jedi nie usuwali...
General Rennobi2017-04-17 15:46:25
@DARTH VADER
To nic nie znaczy, specjalnie mogli usunąć, bo mają świadomość spostrzegawczości fanów, i że w Internecie nic nie ginie.
Lubsok2017-04-17 15:44:57
Ale głupoty. xDD
General Rennobi2017-04-17 15:44:41
To dlatego mówiono, żepoczątek spoilera w IX mają być zupełnie nowi główni bohaterzy koniec spoilera
General Rennobi2017-04-17 15:43:46
To jest zaje@#$te, ale czuję, że zepsułem sobie epizod VIII :/
San Holo2017-04-17 15:34:54
I tak nie wierzę w te wypociny ;P Ale brzmi nieźle muszę przyznać.
HAL 90002017-04-17 15:28:04
Zbyt piękne żeby było prawdziwe :(
julia102017-04-17 15:27:05
Żałuję,że to przecztałam😨
bartoszcze2017-04-17 15:25:27
Fascynujące, nie przeczytałem.
HAL 90002017-04-17 15:25:19
To będzie lepsze niż TESB!!!
DARTH VADER2017-04-17 15:24:56
Pisało na SWL, po godzince post zniknął....
Evening Star2017-04-17 15:23:47
W ogóle to jest teoria jakiegoś fana czy przeciek skądś, wyciągnięty przez kogoś?
Evening Star2017-04-17 15:21:07
Ale pierdoły początek spoilera i co, całe halo wokół tego, że Luke strzelił focha na używanie miecza? P..edolenie o Szopenie koniec spoilera
Corellia2017-04-17 15:18:11
Szok i niedowierzanie.
HAL 90002017-04-17 15:17:24
Jestem w szoku.
Peter_D2017-04-17 15:14:47
A to nie jest tak, że Poe Dameron jest Ostatnim Jedi, a Rey przedostatnim?
surin2017-04-17 15:07:24
Impressive. Most impressive. Prepare the hype boarding party!