-
Zablokowany2018-05-31 12:24:17
@bartoszcze
Jak używasz jakiegoś pojęcia to najpierw sprawdź co ono znaczy :)
-
bartoszcze2018-05-31 09:08:52
Ale to jest właściwie przepiękne jak rednecki fiksują się na orientacji i prokreacji, totalnie ignorując rzeczywistość xD
-
Zablokowany2018-05-31 01:51:30
@Kathi Langley
Ale ta przypowiadanka się odnosi do czegoś zupełnie innego. Równie dobrze ja mógłbym podawać argumenty z Reksia, komiksów dc czy filmów marvela.
Niczego nie mylę. Nie istnieje coś takiego jak gender i milion płci. Taki kit to możesz wciskać 5 latkom ja jestem za stary na takie tanie pranie mózgu.
W takim przypadku ja przestalbym byc facetem a ty kobietą.
Mnie nie obchodzi czy Lando obmacywal huttów, porgi czy droidy. Zreszta twoje przekonanie przeczy definicji anseksualizmu która mówi,że jest pogląd lub filozofia zakładający, że ludzki potencjał seksualny może i powinien być skierowany na każdego i wszystko nie tylko na inne rasy.
Nikt nie mówił też, że Guri była kobietą. Była tylko narzędziem w rękach Xizora i wracam tu do porównania do sex lalki bo wlaśnie tym była Guri, niczym więcej.
-
Kathi Langley2018-05-31 01:06:50
Cechą bajki jest że zdradza fundamentalne prawdy o świecie w roli przypowiastki. Pomijam fakt że Lem gardził Gwiezdnymi Wojnami.
W ogóle to mylisz porządki. Utożsamiasz `sex` z `gender` a z faktu że droid jest zaprogramowany na bycie płci żeńskiej od razu przechodzisz do prokreacji. Jeśli cię wykastruję to nie przestaniesz być samcem. Jeśli dokonam histerektomii nie przestanę być kobietą. L3 miała prawo przywiązać się do Lando, a on - do niej - na płaszczyźnie uogólnijmy, emocjonalnej niezależnie od tego czy miała wtyczkę żeńską. Choć w moim pojęciu panseksualizm Landa nie odnosi się bezpośrednio do obmacywania swojej nawigatorki, a zwyczajnie zaliczania wszystkich ras. Co zresztą demonstrują końcowe sceny filmu...
Xizor dymał Guri i nikt z tego powodu nie kwiczał... bo miała cycki.
-
Zablokowany2018-05-30 22:52:12
@Nuka-Cola
Napisałem to w tonie żartobliwym, co podkreśliłem używając emotki ":P" ale widzę,że dla ciebie trzeba specjalnie zaznaczać te części które nie są poważne.
-
Nuka-Cola2018-05-30 22:41:56
@Zablokowany, bo Star Wars to wcale nie bajki xDDD
-
bartoszcze2018-05-30 20:39:28
@Kathi
A jeszcze nie doszłaś do Katodego Mattrassa :)
-
Zablokowany2018-05-30 18:30:35
@Kathi Langley
Ale nie będzie kobietą. Jak człowiekowi ktoś wmówił, że jest Napoleonem i on w to uwierzy i będzie się zachowywał podobnie to nie znaczy że nim jest! Tak samo jak ustawienie piosenki Africa nie zmieni budzika w grupę Toto.
A bajki Lema to wciąż tylko bajki :P Ponadto nie mają nic wspólnego z SW :D
-
Kathi Langley2018-05-30 17:36:15
Jak już ciśniesz w argumentum ad absurdum to przynajmniej dobierz ten argument mądrze. Jeśli zaprogramujesz maszynę by identyfikowała się z określoną płcią to będzie realizować ten program. A co do samoreplikowania się maszyn a ludzi -
A powiedz mi (...),jak budujecie potomstwo? – spytała królewna.
– Nie budujemy go wcale (...), lecz programujemy metodą statystyczną, na zasadzie procesu Markowskiego, czyli stochastycznie, ślicznie, choć probabilistycznie; a robimy to niechcący i okolicznościowo, myśląc przy tym o różnościach oprócz programowania statystycznego, nieliniowego i algorytmicznego, wszelako programowanie właśnie podówczas zachodzi samochcący, odsiebnie i najzupełniej automatycznie, gdyż właśnie tak, a nie inaczej jesteśmy urządzeni, że każdy stara się programować potomstwo, gdyż to mu jest rozkoszne, lecz programuje, nie programując, i wielu robi, co może, aby z tego programowania nic nie wynikło.
– To bardzo dziwne (...), więc jak wy to właściwie robicie?
– O, królewno! (...) Mamy odpowiednie aparatury, zbudowane na zasadzie sprzężenia zwrotnego, chociaż wszystko to w wodzie; aparatury te są technicznie istnym cudem, ponieważ posługiwać się nimi może największy kretyn; wszelako, aby wyjawić ci szczegółowo metody, jakich używamy, musiałbym bardzo długo mówić, gdyż to wcale nieproste. Istotnie to dziwne, zważywszy, żeśmy wcale owych metod sami nie wymyślili, ale, aby tak rzec, metody te wymyśliły siebie same; wszelako są miłe i nie mamy nic przeciwko nim.
Handluj z tym.
-
Zablokowany2018-05-30 12:05:21
@Kathi Langley
Nawetjeśli miałaby kształt przypominający kobietę (a nie ma) to nie sprawi on, że maszyna będzie kobietą. Gdyby podążać twoim tokiem myślenia to okazałoby się, że seks lalka może być osobą...
Nie wszystkie maszyny to potrafią, zresztą cytując C3PO:
"Machines making maschines. How perverse." :P
-
Kathi Langley2018-05-30 10:29:57
"głos nie czyni maszyny kobietą czy mężczyzną bo za to odpowiada budowa fizyczna i ma znaczenie przy rozmnażaniu, które jest niemożliwe u maszyn!"
Skąd przekonanie że nie miała żeńskiej budowy? Zaglądałeś jej we wtyczki? Do tego - maszyny nie mogą się samoreplikować? ;p
-
HAL 90002018-05-30 01:18:56
Znam dorosłych którzy nie chodzą częściej jak raz w miesiącu do kina, a czego oczekiwać od dzieciaków którzy jeszcze nie pracują a wszystkie oszczędności wydały na marvele, które są modne więc wypada iść żeby być w temacie.
-
AJ732018-05-29 21:56:13
Stówka moja ! :)
-
AJ732018-05-29 21:55:53
Jeszcze tylko jeden pościk ...
-
Zablokowany2018-05-29 21:46:24
@bartoszcze
Jest bzdurą według Einsteina,którego tak nie obchodzę ja i moje zdanie, że nie może przestać do mnie odpisywac :D
-
bartoszcze2018-05-29 21:35:59
@Zablokowany
Bzdura o wartościach OT jest bzdurą, bez względu czy uważasz tę bzdurę za swój pogląd, religię czy orientację seksualną.
Twoje poglądy, cóż, jak mi przykro, kompletnie mnie nie obchodzą.
-
Zablokowany2018-05-29 21:28:03
@Nuka-Cola
Seksualność nie jest definiowana przez mózg jest to bodziec hormonalny a głos nie czyni maszyny kobietą czy mężczyzną bo za to odpowiada budowa fizyczna i ma znaczenie przy rozmnażaniu, które jest niemożliwe u maszyn!
@bartoszcze
Skoro moje poglady są dka ciebie wynaturzeniem i bzdurą to chyba raczej próbowaleś mnie obrazić. Nie masz żadnych argumentów i potrafisz tylko jak małe dziecko tupać nóżkami i wyzywac.
-
Nuka-Cola2018-05-29 21:11:56
@Zablokowany, L3 ma oprogramowanie żeńskie i czuje się płcią żeńską. I jest, z całą pewnością, rozumna. Daleko bardziej niż wielu białkowców.
@bartoszcze, bardzo dobre pytanie.
-
bartoszcze2018-05-29 21:04:51
@Zablokowany
Nie wypowiadałem się na Twój temat, więc nie mogłem Cię obrazić.
Tak, wypowiadałem się na temat bzdur które z siebie wydaliłeś.
-
Zablokowany2018-05-29 20:56:49
@Nuka-Cola
Czym innym sa uczucia do kogos kto jest rozumnym a czym innym jest suksualizacja czegoś co nie ma płci! To nie był żart wedlug jednego z twórców scenariusza.
@bartoszcze
Poczułeś się lepiej gdy mnie obraziłeś? Dowartościowałeś się? Może chciałbyś cos jeszcze dodać?
-
Soap932018-05-29 19:20:55
powoluje sie na statystyki bo mówimy to o liczbie bojkotujących fanów. zawsze golądam tyle razy zeby samemu ocenić.
-
bartoszcze2018-05-29 18:07:22
@Nuka Cola
Ale po co marnujesz czas na dyskusję z jakimiś wynaturzonymi poglądami? :)
-
Nuka-Cola2018-05-29 18:02:50
@Zablokowany , nie wiem, po co wchodzę w tę dyskusję, ale - a jakaż to wartość? I czy Kanan i Hera też się łapią pod kategorię "mam z tym problem"?
Zresztą, cholera, L3 wyraźnie mówiła, że nigdy do niczego nie doszło. Dzieciaki spokojnie potraktują to jako żart, jeśli się tak obawiasz o zgorszenie obyczajów. Większość dorosłych też.
-
MarcinekNu22018-05-29 13:23:37
Soap93 kompletna niekonsekwencja u Ciebie. Po co oglądałeś TLJ 6 razy skoro statystyki z RT, na które się tak usilnie powołujesz mówiły/mówią, że film jest słaby. A tak aż 6 razy musiałeś wypalać oczy dziełem Disneya i 6 razy płakać nad wyborami KK.
Poza tym już Ci bartoszcze odpisał. 6%!
-
Zablokowany2018-05-29 11:14:11
@Nuka-Cola
Przeszkadza ale w jego przypadku jest to czymś dobrym. Jabba nigdy nie był charakterem pozytywnym. Był to śliski, brzydki i niesamowicie wredny szef kryminalnego syndykatu a Lando i LG-BT są kreowani na tych pozytywnych i to jest problem i calkowie zaprzeczenie jednej z wartości OT.
-
Nuka-Cola2018-05-29 02:19:08
@Zablokowany, rozumiem, że wielki, obśliniony, kosmiczny ślimak z dziwnym pociągiem do samic ludzkich i humanoidalnych, preferencyjnie odzianych w skąpe stroje, również ci przeszkadza...?
-
HAL 90002018-05-29 00:22:46
@Hagan
W filmie pod koniec zmieniają mu się oczy i skóra, a Jabba też miewał ludzkie towarzyszki :)
-
bartoszcze2018-05-28 22:29:07
Hihihi, dzieciaki od "ooo pacz na wynik na RT" nadal nie załapały, że wskaźnik publiczności na RT dotyczy ocen co najmniej 7/10 xDDDD
-
AJ732018-05-28 22:28:35
Tak sobie myślę, że przed epoką rottenową, to chyba życia normalnie nie było ;) ... nie to co teraz - klik, patrzę co masy rottenowe piszą, i już mam opinię, i już wiem.
-
Soap932018-05-28 21:44:16
rzeczywiście 46% na rotten to wysoko
-
bartoszcze2018-05-28 21:36:39
Hihihi, znów przekonanie że "ja i czech kolegów" to MILIONY hejterów xDDD
Dla przypomnienia: ponad 80% widzów dało TLJ ocenę od 6 wzwyż w skali 1-10, hejterzy dający 1/10 to około 6% z prawie 400 tysięcy oceniających.
-
dansty2018-05-28 21:26:34
@Soap93: To dobrze, że próbujesz być racjonalny, ale robisz to od złej strony. Wystarczyło obejrzeć film trzy razy i wejść w dyskusję na poziomie z osobami, którym film się podobał. To, że utwierdziłeś się w swoich obserwacjach nie znaczy, że inni nie mają swoich, być może trafniejszych.
Zauważ też, że zaangażowani fani stanowią tylko pewien procent ogólnej liczby widzów. Reszta chodzi na te filmy i tyle, nie siedzi na forach ani nie przegląda bazy YouTube`a. Oczywiście, czytają recenzje i widząc wzmożoną krytykę przy "Ostatnim Jedi" część z nich zrezygnowało z seansu. Na "Hanie Solo" się to odbija (może dlatego ma premierę w maju - żeby ludzie złapali dystans przed następnym filmem). Bojkot części fandomu też, ale nie jest to jedyny czynnik i prawdopodobnie nie najważniejszy.
-
Zodiak2018-05-28 19:28:19
Niech zrobia w koncu trylogie o starej republice, a nie caly czas szlifuja stara trylogie noz ilez mozna. Najpierw RO teraz Solo potem Boba Fett/Lando/Kenobi. Chetnie zobaczyl bym cos o Revanie czy Nihilusie. Jakas odskocznia.
-
rebelyell2018-05-28 19:18:37
@Soap93 aż mi się przypomniał syn Pawlaka z "Samych swoich", który "jak się napatrzył na sąsiadkę to ją taaaak strasznie nienawidził" :D Nie sądzę, żeby już po jednej wpadce usunięto KK, bez żartów. Ale szkoda by było jakby obcięto budżety kolejnych filmów, bojąc się wtopy.
-
Soap932018-05-28 19:17:12
chyba nie masz pojęcia ilu jest takich jak ja i co sie dzieje w mediach spolecznosciowych. bojkotujący to setki tysięcy ludzi. polecam takie kanały na yt jak ten https://www.youtube.com/watch?v=mZUFWBNSjQQ
-
Peter_D2018-05-28 18:11:51
Podziękowania należą się TLJ, który spowodował, że niektórym osobom odechciało się iść na premierę, bo na TLJ dostali coś czego się niespodziewanii postanowili, że miarka się przebrała.
-
AJ732018-05-28 18:05:38
@Zablokowany
Co do opinii o jakimkolwiek filmie, to zawsze powtarzam - najważniejsza dla mnie, to jest MOJA opinia, po obejrzeniu filmu. I tego się trzymam, i zawsze się sprawdza.
-
AJ732018-05-28 17:58:54
@Lubsok
Oby nie !. Tzn., Kathleen niech sobie wylatuje - mnie to lotto, natomiast najgorsze co mogłoby się zdarzyć to przełożenie "ewentualnej wpadki" na przyszłe filmy. Jeśli ktoś tam w Disneyu wpadnie na głupi pomysł, żeby nie ryzykować w spin-offach i wybierać tylko historie znane, łatwe, i przyjemne - byleby tylko kaska się zgadzała i rosła w box-officach, to będzie nieciekawie - dla fanów.
Mimo wszystko, jak już pisałem wcześniej, uważam że Solo "pod kreską" nie będzie miał większego znaczenia na podejmowane decyzje. Spin-offy są wliczone w ryzyko, to główne filmy mają być dochodowe. Obawa to by była, gdyby było odwrotnie.
-
Nestor2018-05-28 17:51:23
Powodów gorszych wyników jest kilka, ale jak trend po E9 będzie jednoznaczny, to wystarczy zmienić formułę (vide serial, filmy na streamach, filmy telewizyjne), a do kin wracać z finałem jakiegoś projektu-widowiska.
-
Zablokowany2018-05-28 17:44:52
@Light Side Galen Marek @darth_numbers
Wypowiedź jednego z twórców scenariusza "Solo" konkretnie Jona Kasdana:
Sorry to brought identity/gender politics into...NOPE. Not sorry AT ALL cause I think the GALAXY George gave birth to in `77 is big enought for EVERYONE: stright, gay, black, white, brown, Twi`lek, Sullustian, Wookie, DROID& everything in beetween.
#droidrights #weAREsentinient"
-
Zablokowany2018-05-28 17:33:56
@Nuka-Cola
Nie przeszkadza mi to, że chce żeby droidy miały jakieś prawa. Przeszkadza mi tworzenie nadmiernej potrzeby seksualizacji wszystkiego.
@ShaakTi1138
Bluzgi to nie problem. Każdy z nas był kiedyś dzieciakiem i wątpię, że ktokolwiek był swięty i żadnego brzydkiego słowa nie powiedział :P Ale porównanie deadpoola do sw jest słabe bo on jest r a sw to pg13.
@Hal 9000
Ten który wierzy, że film o tak słabym wyniku finansowym i tylu negatywnych opiniach jest filmem dobrym :)
-
Alex Wolf2018-05-28 17:18:00
Moim zdaniem promocja filmu była za słaba, by wystarczająco skusić Januszów i Bożenki do pójścia na film. Zobaczymy ile film zarobi w ostateczności, wtedy pewnie zapadną ostateczne decyzje.
-
Rzodkiewka2018-05-28 15:56:52
Szkoda. Ale trudno, nie każdy film staje się hitem.
-
Lubsok2018-05-28 15:05:02
Klapa... Hehe. Czyli co? KK wylatuje, a kolejne filmy dostają cancela?
-
Hagan2018-05-28 15:01:29
@HAL 9000 W przypadku Drydana Vosa mamy niekonsekwencję, Biblioteka Ossus podaje że był człowiekiem, a Wookieepedia określa go jako near-human, tak więc faktycznie, nie był do końca człowiekiem, co nie przeszkadzało mu w posiadaniu w pełni ludzkiej towarzyszki.
-
Vergesso2018-05-28 14:29:58
*tzn. pierwszy prezent starwarsowy przedgwiazdkowy, czyli TFA, był kompletnie nieudany.
Drugi, czyli Łotr 1, już był bardzo udany.
Natomiast TLJ to była zupełnie inna sytuacja życiowa więc tego nie liczę, zwłaszcza że i tak obejrzałem je dopiero w maju zaledwie parę tygodni przed Hanem Solo.
-
jediwolf2018-05-28 14:26:10
MUZYKA dla mych uszu :D Wspaniała wiadomość. Niech jeszcze ta nowa trylogia będzie gwoździem do trumny. Wspaniale :D
-
Vergesso2018-05-28 14:24:48
Bartoszcze -> Ja bym to nazwał niechcianym prezentem gwiazdkowym okupionym irytacją z bardzo różnych powodów. A jak wziąć pod uwagę beznadziejność TFA, to nazwałbym to rózgą, a nie prezentem. Ale za to Łotra 1 już faktycznie można nazwać dobrym prezentem przedgwiazdkowym, chociaż i tak wolałbym go dostać w maju.
Dlatego jednak wolę majowe premiery - ewentualnie każde inne, nawet okołowielkanocne mogą być, byle nie grudniowe.
Ale za to mrozy akurat mi nie przeszkadzają, a jak jest śnieg, to nawet bardzo je lubię :)
Aczkolwiek w ostatnich latach nie przypominam sobie obfitego śniegu w grudniu w Polsce.
-
Gunfan2018-05-28 14:20:47
Jesteście wszyscy słodcy i dziękuję, że podtrzymujecie komciową tradycję <3
-
bartoszcze2018-05-28 14:01:06
@Vergesso
Noł, noł, grudniowa premiera SW to był przyspieszony prezent gwiazdkowy :)
Aczkolwiek premiera majowa ma tę zaletę, że jak idziesz na późny seans, to nie wracasz na mrozie.
-
Jacek1122018-05-28 13:24:05
@Hagan Ja bym wolał żeby Vos został piratem lub najemnikem ew. przyjął na poważnie rolę łowcy nagród, w jakiej widzieliśmy go w książce. Bycie mrocznym szefem półświatka chyba do niego nie pasuje, bardziej bym go widział jako takiego wolnego, kosmicznego kowboja.
-
Vergesso2018-05-28 13:19:04
mkn -> Przecież te grudniowe premiery to kompletnie fatalny pomysł. W grudniu to człowiek myśli o świętach, a premiery filmów SW tylko wywołują w tym samym miesiącu niepotrzebny burdel organizacyjny.
Dlatego bardzo się cieszę, że teraz zdecydowali się na premierę majową. Nie ma na głowie świąt i innych rzeczy, do tego jest powrót do starej lucasfilmowej tradycji, kiedy to epizody I-VI miały premiery właśnie w maju.
-
Light Side Galen Marek2018-05-28 12:06:20
Racja, mówienie, że nowe SW promują SJW i feminizm, to tak jak mówienie, że Atak Klonów jest koszmarnym filmem.
-
HAL 90002018-05-28 11:49:41
@Hagan
Dryden Vos - nie jest człowiekiem!
-
Hagan2018-05-28 11:30:39
SPOILERY, NIE OGLĄDAŁE(A)Ś, NIE CZYTAJ
Jak ja zakończyłbym ten film?
Wszystko OK do początek spoilera momentu śmierci Drydena Vosa koniec spoilera. Ale u mnie nie byłby człowiekiem tylko obcym - Kiffarem. Potem Qi`Ra rozmawia przez Holonet, ale... rozmówcą jest jego brat Quinlan Vos, który po Rozkazie 66 stał się mrocznym Jedi i pociąga za wszystkie sznurki w półświatku.
Myślę że byłby to krok we właściwym kierunku, mistrz Vos został zapomniany po anulowaniu EU, ale jest postacią kanoniczną, bo jest wspomniany w "Zemście Sithów". No i oczywiście fani komiksów z Wojen Klonów byliby zadowoleni.
-
HAL 90002018-05-28 10:47:12
Kto jest większym głupcem,
ten co pisze głupie recenzje,
czy ten co się nimi kieruje? XDD
-
BenSolo2018-05-28 10:01:44
Film po prostu jest słaby więc nie zarabia. Nie doszukujmy się niewiadomo czego.
-
Soap932018-05-28 09:54:42
tak ogladałem 6 razy. z przymusu. jeśli mam zarzuty musze sie upewnic ze są uzasadnione.
-
Gracu9992018-05-28 09:27:28
Lucasowi nie podobało się TFA, R1 ciepło przyjął, TLJ nie wiem, chyba mi umknęło (jak wiecie co sadził o 8 to napiszcie) oraz Solo również mu się podobało. Jednym słowem woli spin-offy. Podobnie jak ja, oglądając nowe epizody mam więcej oczekiwań co potęguje więcej zawodów. Mimo, że TFA lubię za taki symboliczny powrót do korzeni, to z TLJ mam więcej problemów, niestety :/ A na R1 jak i Solo bawiłem się przednio, jak na typowym kinie rozrywkowym z masą easter eggów. Czekam na więcej spin-offów :)
-
MarcinekNu22018-05-28 09:26:13
Bojkot fanów? Jaki bojkot, chyba tylko pokroju taki "fanuf" jak Soap93 który tylko mendzi jaki ten Disney okropny, jaka ta KK nieudolna po czym przyznaje się że oglądał TLJ 6 razy.
Trzeba poczekać na więcej wyników finansowych i tyle. A jak nie to będzie: "prafcifi fani" zgotowali ten los fanom SW i więcej filmów już nie będzie.
-
ShaakTi11382018-05-28 08:41:00
Zablokowany, popieram przedmówców - nie masz pojęcia co dzieci oglądają. Bo moi na przykład (8-10 lat) chodzą sobie bez problemu na "Deadpoola" (seks, nagość, bluzgi) czy grają w "GTA" (jak wyżej).
Numbers->
Bardzo dobrze gadasz. Ten bojkot to bzdura, poza tym w chwili pisania newsa w Stanach była jeszcze niedziela, więc pewnie nie cała widownia się jeszcze wybrała. Film jest świetny i doszukiwanie się w nim jakiś politycznych podtekstów czy SJW jest po prostu psuciem sobie zabawy.
-
mkn2018-05-28 08:40:59
Ja się trochę dziwie, że koniecznie uparli się na majową premierę. Zaczynała się tworzyć fajna tradycja z nowymi SW na koniec roku przed świętami. Myślę, że do powodów porażki z newsa można jeszcze dołożyć to, że po prostu młodość Hana Solo nie jest zbyt interesującym tematem dla "casuali".
Ogólnie smuteczek, bo marzenia o 2 filmach SW na rok chyba właśnie idą się kochać :( Nie wiadomo też co teraz będzie z przyszłymi spin-offami.
Bardzo mnie ciekawi czy słaby wynik będzie miał jakieś poważniejsze konsekwencje (wypowiedzenie dla KK jak sugeruje nas misjonarz :)) czy może zostanie uznany za wypadek przy pracy i na razie plany na rozwój uniwersum się nie zmienią.
-
Nuka-Cola2018-05-28 08:19:44
@dansty Na fejsbuku. Konkretnie na jej mniej publicznym profili, pod imieniem i nazwiskiem.
Jestem niemal pewna, że chodziło o zasygnalizowanie problemu, który jest w Odległej Galaktyce, z którym w przenośni my mierzymy się już teraz (prawa mniejszości i nierówności społeczne) i z którymi możemy już niedługo zmierzyć się dosłownie. Wiesz, na razie wiem, że mój laptop nie poczuje się urażony, jak go walnę, ale kiedyś może nadejść chwila, w którym będzie miał taki software, że będzie mu przykro. I co wtedy?
-
SW-Yogurt2018-05-28 08:05:04
Wyście się tu produkowali, a ja sobie oglądałem SOLO. ~:P
I w tym tygodniu też sobie obejrzę. Fajny film. ~:)
-
dansty2018-05-28 07:49:43
Gdzie Zwierz tak napisał?
Nie chodzi o to, czy postulaty są słuszne, tylko o sposób przedstawienia postaci. Dla wielu jest to parodia feministek i SJW, a np. Julian z Bród z Kosmosu krytykuje twórców za użycie stereotypu "black average women". Inni są zachwyceni pokazaniem bojowniczki o prawa mniejszości. A o co chodziło twórcom?
-
Vadeer72018-05-28 06:42:35
...ja bawiłem się na tym filmie przepysznie...po ogromnym kryzysie jaki zaliczyłem po tfa i tlj....jest bardzo pozytywnie zaskoczenie...chyba pójdę jeszcze raz
-
darth_numbers2018-05-28 06:04:17
Bojkotu filmu pewnie nie podjęło się więcej jak 1% widowni, i to sami ludzie społecznie niedostosowani, więc to nie ma w ogóle znaczenia.
Poza tym, mówienie, że Gwiezdne Wojny to jakaś lewicowa agitka, to taki sam debilizm, jak oficjalna komunistyczna interpretacja starwarsów, że to imperialistyczno-amerykańska propaganda. Gratuluję wszystkim widzącym we współczesnych gwiezdnych wojnach SJW, osiągnęliście ten sam poziom głupoty i zakłamania, co polscy komuniści w latach 80-tych.
-
Alex Wolf2018-05-28 02:01:22
Według wielu TLJ jest również przyczyną niskich wyników Hana Solo, wiele osób zraziło się do Star Wars. Na zachodzie fandom nawołuje do bojkotu, bo chcą odejścia KK, która wg nich niszczy ten świat, marnymi fabułami i wypakowaniem polityką.
-
Nuka-Cola2018-05-28 01:21:34
Że zacytuję Zwierza Popkulturalnego:
"Komentator na blogu nie rozumie dlaczego czujący świadomy robot chciałby uwalniać swoich kolegów spod władzy ludzi. Pachnie mu to straszliwą komunistyczną propagandą. Cóż za smutny świat w którym pragnienie wolności od wyzysku kojarzy się jednoznacznie źle."
Droidy w Star Wars od zawsze, od pierwszej sceny Nowej Nadziei, mają osobowość. Są samoświadome. Mają marzenia. To nie w porządku, że nie mają praw przysługującym "białkowcom". Co z tego, że ktoś je zaprogramował i można je wyłączyć - ludzi też się w jakiś sposób programuje, wychowaniem. Każdy z nas został zrobiony przez kogo innego (aczkolwiek my, organiczni, w znacznie przyjemniejszy sposób :P) i też można ich dość łatwo, że tak powiem, wyłączyć. Czym się różnił przeciętny klon od przeciętnego droida bitewnego, poza tym, że jak trafiłeś jednego, to leciała mu krew, a drugiego - olej?
L3 ma rację.
Ale nie, komunizm, lewactwo, fuj, fuj.
-
Karaś2018-05-28 00:42:13
No faktycznie, L3 nic nie ma wspólnego z komunizmem i jego wyśmianiem. Nic a nic. Oglądałeś w ogóle ten film czy tak sobie wypisujesz?
-
dansty2018-05-28 00:41:49
Uch, nienawiść to mocne słowo.
Ja do niej nic nie mam, nawet ją lubię za inne, wcześniejsze produkcje. Nad Lucasfilmem trochę nie panuje, ale marka zmienia styl swojego funkcjonowania, co rodzi problemy. Za dwa lata nie będziemy już dostawać epizodów, więc powinno być lepiej.
Więcej kobiet na ekranie mi nie przeszkadza, dopóki mają różowe włosy. :)
-
rebelyell2018-05-28 00:39:22
Trochę przykre :(
-
Zablokowany2018-05-28 00:29:27
@Karaś
Co ma do tego komunizm? Piłeś coś? Bo według mnie komunizm popierał wszelkie dewiacje:
https://histmag.org/grafika/articles4/sowietyzacja-bialorusi/propaganda1.jpg
Ale ty pewnie jesteś za młody, żeby to pamiętać :)
@HAL 9000
Czytałem recenzje i jest ich tyle negatywnych, że sobie odpuściłem więc to raczej nie bzdury. A robot byłopisany w książce należącej się do tego pożal się boże kanonu.
To tym bardziej mnie przekonuje, że nie powinienem oglądać :P SW to nie Bond, że muszą być takie sceny.
@AJ73
To może wypadałobystarac się poprawić sytuację zamiast ją pogarszać?
-
Horst2018-05-28 00:26:26
Trochę szkoda. Pierwsze SW od czasu przejęcia przez Disneya gdzie postacie mają jakąś osobowość, widać trochę obcych (chociaż niestety wszystkie postacie pierwszoplanowe poza obowiązkowym Chewiem to ludzie - to akurat wielki minus u mnie) i takie marne wyniki...
Przypuszczam, że zła opinia, na którą zapracował TLJ będzie się jeszcze chwilę ciągnęła za serią.
-
HAL 90002018-05-28 00:09:16
@Finster Vater - oj, to musi być ciężko - te spoilery.
-
AJ732018-05-28 00:03:26
@Zablokowany
"Pragnę tylko zaznaczyć że te filmy oglądają także dzieci i dawanie takich elementów nie jest czymś dla nich odpowiednim i powinno być karane."
Ekhm, chyba nie wiesz za bardzo, co teraz dzieciaki oglądają na tych swoich fonikach w szkole. I to te zdecydowanie młodsze niż kategoria wiekowa "Solo" - PG-13 ... ;)
-
HAL 90002018-05-27 23:46:18
@Zabloykowany - to nie opowiadaj bzdur o lepszych historiach, macających się robotach itp.
Takich soczystych hetero całusów nie zobaczysz w żadnych filmach SW :D
-
Karaś2018-05-27 23:45:46
@Zablokowany - tak jest! powinniśmy karać parodiowanie komunistów i zaślepionych komunistek! imię Lenina musi pozostać nieskalane!!!
-
Zablokowany2018-05-27 23:41:55
@HAL 9000
Oczywiście, że nie. Przecież powiedziałem ze nie pójdę :D
@ShaakTi1138
Pragnę tylko zaznaczyć że te filmy oglądają także dzieci i dawanie takich elementów nie jest czymś dla nich odpowiednim i powinno być karane.
-
HAL 90002018-05-27 23:31:03
Ja kocham Kathleen Kennedy za te wspaniałe filmy Star Wars.
-
Soap932018-05-27 23:28:27
za co? mam prawo do wyrazania swojej opinii. chyba kazdy nienawidzi Kennedy z jej sjw?
-
HAL 90002018-05-27 23:23:38
Zabloykowany - oglądałeś?
-
ShaakTi11382018-05-27 23:21:00
Właśnie, Finster wykupi cały sens w sali! :P
Macające się droidy FTW!
-
ShaakTi11382018-05-27 23:19:40
*podnosi głowę* Ktoś coś o piratach?
A taaam, dajcie spokój. Film jest genialny i nie ma co się przejmować wynikami. Jeszcze jest poniedziałek, a ja kolejny raz wybieram się dopiero w przyszłym tygodniu.
-
AJ732018-05-27 23:19:19
Ja jednak nie będę się gorączkował, patrzę na to spokojnie chociaż obawy lekkie są. Na pewno na całą sytuację złożyło się parę rzeczy - film od początku wystartował z problemami o których czytaliśmy, bardzo słaba i krótka akcja promocyjna, silna marvelowa konkurencja, szaleństwa (XD) pani Prezes K., i podział wśród fanów, który nastąpił i jest faktem po premierze "The Last Jedi".
Mimo wszystko, jak czytamy, w USA jest przedłużony weekend, więc film powinien przebić magiczną stówkę, chyba więc nie jest AŻ tak źle - "Łotr" miał gorsze otwarcie, mimo zdecydowanie lepszej sytuacji wyjściowej.
Ron Howard opanował katastrofę, i trzeba mu pogratulować, że tak dobrze z tego wybrnął. A biorąc dodatkowo pod uwagę krótki czas jaki miał na to wszystko - szacunek się należy :)
-
Zablokowany2018-05-27 23:18:48
Czemu niski wynik finansowy Soylo to nie są dobre wieści? Ja tam się ciesze, bo na bastionie były rozmowy ile to ten film zarobi a tu figa :D Może Di$n€¥ przestanie promować SJW a zacznie wymyslajac lepsze historie z nowymi ciekawymi bohaterami zamiast wyskakiwać z jakimś panseksualizem czy macającymi się robatami...ble.
@Jacek112
A może wystarczyło po prostu tego nie wyjaśniać? Tak jak nikt nie wyjaśniał co znaczy Kenobi albo Fett.
@HAL 9000
No był tak pozytywnie zaskoczony, że był to jedyny film do którego nie dał komentarza. Ciekaw jestem czemu :P
-
Finster Vater2018-05-27 23:18:40
No jak mógł być dobry wynik, jak ja idę dopiero jutro?
-
Zablokowany2018-05-27 23:16:50
Czemu niski wynik finansowy Soylo to nie są dobre wieści? Ja tam się ciesze, bo na bastionie były rozmowy ile to ten film zarobi a tu figa :D Może Di$n€¥ przestanie promować SJW wymyslajac lepsze historie z nowymi ciekawymi bohaterami zamiast wyskakiwać z jakimś panseksualizem czy macającymi się robatami...ble.
@Jacek112
A może wystarczyło po prostu tego nie wyjaśniać? Tak jak nikt nie wyjaśniał co znaczy Kenobi albo Fett.
@HAL 9000
No był tak pozytywnie zaskoczony, że był to jedyny film do którego nie dał komentarza. Ciekaw jestem czemu :P
-
HAL 90002018-05-27 23:15:28
Ale w scenie z pelerynką dobrze doradził.
-
Karaś2018-05-27 23:14:49
weźcie zbanujcie tego soapa bo tego jojczenia to juz sie czytac nie da, gorszy od pisiorów wciskających wszędzie petru
-
Karaś2018-05-27 23:13:04
Lucas się cieszył bo naprawili jego babola z parsekami
-
HAL 90002018-05-27 22:52:39
Chcieli białego hetero na bohatera - nie sprawdziło się.
KK musi wrócić do tego co sprzedaje się najlepiej - TFA i TLJ.
-
Ringwraith2018-05-27 22:51:17
Jeśli ją zwolnią, to powinniśmy utworzyć jakieś święto uwolnienia od okupanta, raz w roku zmieniać barwy Bastionu. :D
-
Ringwraith2018-05-27 22:50:25
Ostatnio słyszałem, że KK podobno powiedziała, że nie obchodzą jej opinie fanów i ich zażalenia, a Star Wars to czysty biznes. Byłem w szoku!
-
Ringwraith2018-05-27 22:49:25
Nastały mroczne czasy dla fanów Star Wars... :(
-
HAL 90002018-05-27 22:45:28
Twórca „Gwiezdnych Wojen” [...] był też bardzo zadowolony z tego, co zobaczył.
Ja też, ja też :D
-
Jacek1122018-05-27 22:40:45
@JackDanielsGD A dlaczego? Mi tam takie wyjaśnienie się podoba, bezimienna sierota przecież też musi mieć coś w papierach, a czego Ty oczekiwałeś? Poważnie się pytam, jakie inne wyjaśnienie tej kwestii byś wolał? Chyba, że chciałbyś żeby to było zwyczajne nazwisko.
-
Nestor2018-05-27 22:39:11
Solo stworzyłby idealną trylogię z filmem o Lando. W drugiej części, która skupiałaby się na Lando, pokazali by manewr z Tanaaba i wpletli Aldena w to wszystko. A potem zrobili final o pracy Hana dla Jabby, gdzie film skończyłby się wejściem Hana do kantyny, a wcześniej spuszczeniem towaru i wykiwaniem Lando. No przynajmniej ja bym tak to ułożył. :)
-
Soap932018-05-27 22:39:04
szkoda ze oberwało się akurat temu filmowi bo jest ok. duzo lepszy od tej parodii TLJ
-
JackDanielsGD2018-05-27 22:37:25
Tylko jeden babol. Mega babol. Nazwisko Solo.....
-
Soap932018-05-27 22:36:47
chyba nie masz pojęcia jak to działa. Solo to klapa finansowa - wyjdą na MINUS człowieku. jak na czwarty film startującego uniwersum to jest porażka totalna. Fani przemówili, zapowiedzieli bojkot i oto jest.
-
Prorok772018-05-27 22:34:20
PS. Howard miał 10 m-czy na film i wyszło mu przyzwoicie wiec chylę przed nim czoło.
-
Jacek1122018-05-27 22:29:51
@kylo1117 Nie kracz! ;p Powinni po prostu lepiej zaplanować tę premierę. Gdyby film wyszedł np. za miesiąc z pewnością zarobiłby więcej.
@Lord Sidious Albo serial o piratach czy czymś podobnym! :D
-
Lubsok2018-05-27 22:29:33
Ha, wiedziałem, że wycięli Taga i Binka! Szkoda, bo to mogła być najlepsza scena w filmie. Oby była w materiał dodatkowych na BD.
-
szymon32582018-05-27 22:28:59
Podobno premiera DVD/Blu-Ray Solo ma być we wrześniu - potwierdzają to niemieckie katalogi wydawnicze.
-
Prorok772018-05-27 22:28:45
Boże a ten znowu ze ma wylecieć. Lecz sie człowieku. Ta KK 3 filmami zarobiła tyle kasy disneyowi, że nie wiedzą gdzie je upchać. W obliczu tylu rywali i atmosfery raczej nie spodziewali się kokosów a mini to przyznali filmowi nową pulę pieniędzy. Więc daruj sobie takie komentarze.
-
Jacek1122018-05-27 22:27:56
@Prorok77 Akurat dinozaury zapowiadają się bardzo słabo, ale Iniemamocni mają szansę ;). Generalnie problemem są Avengers, którzy są odpowiednikiem Epizodów SW, czyli posuwają naprzód całe uniwersum.
-
Lord Sidious2018-05-27 22:27:28
Kurcze a tak chciałbym sequel "Solo", lub jeszcze lepiej całą trylogię Howarda.
-
kylo11172018-05-27 22:27:00
Jest spora szansa, że się pożegnamy z kolejnymi spin-offami albo jeśli się nie pożegnamy, to będą mieć niskie budżety rzędu 80 mln.
-
Jacek1122018-05-27 22:25:58
Kurde, szkoda, ale co się dziwić, wszelkie powody takiego wyniku zostały podane wyżej :/.
-
Prorok772018-05-27 22:25:56
Moim zdaniem to atmosfera wokół filmu i duża konkurencja. Nie pamietam kiedy było tak "tłoczno" w kinach. Za chwile dojdą jeszcze dinozaury i iniememocni którzy wymiotą wszystkich :)
-
Soap932018-05-27 22:23:56
poniżej oczekiwań? to jest katastrofa. poza USA 65mln. globalnie 145mln. Tosz to nawet nie dobije do 500mln.
ponoć budżet filmu wyniósł 250-300mln.
to kubeł zimnej wody dla Disneya. jesli KK w poniedziałek nie wyleci za burte to bede zdziwiony
Zablokowany2018-05-31 12:24:17
@bartoszcze
Jak używasz jakiegoś pojęcia to najpierw sprawdź co ono znaczy :)
bartoszcze2018-05-31 09:08:52
Ale to jest właściwie przepiękne jak rednecki fiksują się na orientacji i prokreacji, totalnie ignorując rzeczywistość xD
Zablokowany2018-05-31 01:51:30
@Kathi Langley
Ale ta przypowiadanka się odnosi do czegoś zupełnie innego. Równie dobrze ja mógłbym podawać argumenty z Reksia, komiksów dc czy filmów marvela.
Niczego nie mylę. Nie istnieje coś takiego jak gender i milion płci. Taki kit to możesz wciskać 5 latkom ja jestem za stary na takie tanie pranie mózgu.
W takim przypadku ja przestalbym byc facetem a ty kobietą.
Mnie nie obchodzi czy Lando obmacywal huttów, porgi czy droidy. Zreszta twoje przekonanie przeczy definicji anseksualizmu która mówi,że jest pogląd lub filozofia zakładający, że ludzki potencjał seksualny może i powinien być skierowany na każdego i wszystko nie tylko na inne rasy.
Nikt nie mówił też, że Guri była kobietą. Była tylko narzędziem w rękach Xizora i wracam tu do porównania do sex lalki bo wlaśnie tym była Guri, niczym więcej.
Kathi Langley2018-05-31 01:06:50
Cechą bajki jest że zdradza fundamentalne prawdy o świecie w roli przypowiastki. Pomijam fakt że Lem gardził Gwiezdnymi Wojnami.
W ogóle to mylisz porządki. Utożsamiasz `sex` z `gender` a z faktu że droid jest zaprogramowany na bycie płci żeńskiej od razu przechodzisz do prokreacji. Jeśli cię wykastruję to nie przestaniesz być samcem. Jeśli dokonam histerektomii nie przestanę być kobietą. L3 miała prawo przywiązać się do Lando, a on - do niej - na płaszczyźnie uogólnijmy, emocjonalnej niezależnie od tego czy miała wtyczkę żeńską. Choć w moim pojęciu panseksualizm Landa nie odnosi się bezpośrednio do obmacywania swojej nawigatorki, a zwyczajnie zaliczania wszystkich ras. Co zresztą demonstrują końcowe sceny filmu...
Xizor dymał Guri i nikt z tego powodu nie kwiczał... bo miała cycki.
Zablokowany2018-05-30 22:52:12
@Nuka-Cola
Napisałem to w tonie żartobliwym, co podkreśliłem używając emotki ":P" ale widzę,że dla ciebie trzeba specjalnie zaznaczać te części które nie są poważne.
Nuka-Cola2018-05-30 22:41:56
@Zablokowany, bo Star Wars to wcale nie bajki xDDD
bartoszcze2018-05-30 20:39:28
@Kathi
A jeszcze nie doszłaś do Katodego Mattrassa :)
Zablokowany2018-05-30 18:30:35
@Kathi Langley
Ale nie będzie kobietą. Jak człowiekowi ktoś wmówił, że jest Napoleonem i on w to uwierzy i będzie się zachowywał podobnie to nie znaczy że nim jest! Tak samo jak ustawienie piosenki Africa nie zmieni budzika w grupę Toto.
A bajki Lema to wciąż tylko bajki :P Ponadto nie mają nic wspólnego z SW :D
Kathi Langley2018-05-30 17:36:15
Jak już ciśniesz w argumentum ad absurdum to przynajmniej dobierz ten argument mądrze. Jeśli zaprogramujesz maszynę by identyfikowała się z określoną płcią to będzie realizować ten program. A co do samoreplikowania się maszyn a ludzi -
A powiedz mi (...),jak budujecie potomstwo? – spytała królewna.
– Nie budujemy go wcale (...), lecz programujemy metodą statystyczną, na zasadzie procesu Markowskiego, czyli stochastycznie, ślicznie, choć probabilistycznie; a robimy to niechcący i okolicznościowo, myśląc przy tym o różnościach oprócz programowania statystycznego, nieliniowego i algorytmicznego, wszelako programowanie właśnie podówczas zachodzi samochcący, odsiebnie i najzupełniej automatycznie, gdyż właśnie tak, a nie inaczej jesteśmy urządzeni, że każdy stara się programować potomstwo, gdyż to mu jest rozkoszne, lecz programuje, nie programując, i wielu robi, co może, aby z tego programowania nic nie wynikło.
– To bardzo dziwne (...), więc jak wy to właściwie robicie?
– O, królewno! (...) Mamy odpowiednie aparatury, zbudowane na zasadzie sprzężenia zwrotnego, chociaż wszystko to w wodzie; aparatury te są technicznie istnym cudem, ponieważ posługiwać się nimi może największy kretyn; wszelako, aby wyjawić ci szczegółowo metody, jakich używamy, musiałbym bardzo długo mówić, gdyż to wcale nieproste. Istotnie to dziwne, zważywszy, żeśmy wcale owych metod sami nie wymyślili, ale, aby tak rzec, metody te wymyśliły siebie same; wszelako są miłe i nie mamy nic przeciwko nim.
Handluj z tym.
Zablokowany2018-05-30 12:05:21
@Kathi Langley
Nawetjeśli miałaby kształt przypominający kobietę (a nie ma) to nie sprawi on, że maszyna będzie kobietą. Gdyby podążać twoim tokiem myślenia to okazałoby się, że seks lalka może być osobą...
Nie wszystkie maszyny to potrafią, zresztą cytując C3PO:
"Machines making maschines. How perverse." :P
Kathi Langley2018-05-30 10:29:57
"głos nie czyni maszyny kobietą czy mężczyzną bo za to odpowiada budowa fizyczna i ma znaczenie przy rozmnażaniu, które jest niemożliwe u maszyn!"
Skąd przekonanie że nie miała żeńskiej budowy? Zaglądałeś jej we wtyczki? Do tego - maszyny nie mogą się samoreplikować? ;p
HAL 90002018-05-30 01:18:56
Znam dorosłych którzy nie chodzą częściej jak raz w miesiącu do kina, a czego oczekiwać od dzieciaków którzy jeszcze nie pracują a wszystkie oszczędności wydały na marvele, które są modne więc wypada iść żeby być w temacie.
AJ732018-05-29 21:56:13
Stówka moja ! :)
AJ732018-05-29 21:55:53
Jeszcze tylko jeden pościk ...
Zablokowany2018-05-29 21:46:24
@bartoszcze
Jest bzdurą według Einsteina,którego tak nie obchodzę ja i moje zdanie, że nie może przestać do mnie odpisywac :D
bartoszcze2018-05-29 21:35:59
@Zablokowany
Bzdura o wartościach OT jest bzdurą, bez względu czy uważasz tę bzdurę za swój pogląd, religię czy orientację seksualną.
Twoje poglądy, cóż, jak mi przykro, kompletnie mnie nie obchodzą.
Zablokowany2018-05-29 21:28:03
@Nuka-Cola
Seksualność nie jest definiowana przez mózg jest to bodziec hormonalny a głos nie czyni maszyny kobietą czy mężczyzną bo za to odpowiada budowa fizyczna i ma znaczenie przy rozmnażaniu, które jest niemożliwe u maszyn!
@bartoszcze
Skoro moje poglady są dka ciebie wynaturzeniem i bzdurą to chyba raczej próbowaleś mnie obrazić. Nie masz żadnych argumentów i potrafisz tylko jak małe dziecko tupać nóżkami i wyzywac.
Nuka-Cola2018-05-29 21:11:56
@Zablokowany, L3 ma oprogramowanie żeńskie i czuje się płcią żeńską. I jest, z całą pewnością, rozumna. Daleko bardziej niż wielu białkowców.
@bartoszcze, bardzo dobre pytanie.
bartoszcze2018-05-29 21:04:51
@Zablokowany
Nie wypowiadałem się na Twój temat, więc nie mogłem Cię obrazić.
Tak, wypowiadałem się na temat bzdur które z siebie wydaliłeś.
Zablokowany2018-05-29 20:56:49
@Nuka-Cola
Czym innym sa uczucia do kogos kto jest rozumnym a czym innym jest suksualizacja czegoś co nie ma płci! To nie był żart wedlug jednego z twórców scenariusza.
@bartoszcze
Poczułeś się lepiej gdy mnie obraziłeś? Dowartościowałeś się? Może chciałbyś cos jeszcze dodać?
Soap932018-05-29 19:20:55
powoluje sie na statystyki bo mówimy to o liczbie bojkotujących fanów. zawsze golądam tyle razy zeby samemu ocenić.
bartoszcze2018-05-29 18:07:22
@Nuka Cola
Ale po co marnujesz czas na dyskusję z jakimiś wynaturzonymi poglądami? :)
Nuka-Cola2018-05-29 18:02:50
@Zablokowany , nie wiem, po co wchodzę w tę dyskusję, ale - a jakaż to wartość? I czy Kanan i Hera też się łapią pod kategorię "mam z tym problem"?
Zresztą, cholera, L3 wyraźnie mówiła, że nigdy do niczego nie doszło. Dzieciaki spokojnie potraktują to jako żart, jeśli się tak obawiasz o zgorszenie obyczajów. Większość dorosłych też.
MarcinekNu22018-05-29 13:23:37
Soap93 kompletna niekonsekwencja u Ciebie. Po co oglądałeś TLJ 6 razy skoro statystyki z RT, na które się tak usilnie powołujesz mówiły/mówią, że film jest słaby. A tak aż 6 razy musiałeś wypalać oczy dziełem Disneya i 6 razy płakać nad wyborami KK.
Poza tym już Ci bartoszcze odpisał. 6%!
Zablokowany2018-05-29 11:14:11
@Nuka-Cola
Przeszkadza ale w jego przypadku jest to czymś dobrym. Jabba nigdy nie był charakterem pozytywnym. Był to śliski, brzydki i niesamowicie wredny szef kryminalnego syndykatu a Lando i LG-BT są kreowani na tych pozytywnych i to jest problem i calkowie zaprzeczenie jednej z wartości OT.
Nuka-Cola2018-05-29 02:19:08
@Zablokowany, rozumiem, że wielki, obśliniony, kosmiczny ślimak z dziwnym pociągiem do samic ludzkich i humanoidalnych, preferencyjnie odzianych w skąpe stroje, również ci przeszkadza...?
HAL 90002018-05-29 00:22:46
@Hagan
W filmie pod koniec zmieniają mu się oczy i skóra, a Jabba też miewał ludzkie towarzyszki :)
bartoszcze2018-05-28 22:29:07
Hihihi, dzieciaki od "ooo pacz na wynik na RT" nadal nie załapały, że wskaźnik publiczności na RT dotyczy ocen co najmniej 7/10 xDDDD
AJ732018-05-28 22:28:35
Tak sobie myślę, że przed epoką rottenową, to chyba życia normalnie nie było ;) ... nie to co teraz - klik, patrzę co masy rottenowe piszą, i już mam opinię, i już wiem.
Soap932018-05-28 21:44:16
rzeczywiście 46% na rotten to wysoko
bartoszcze2018-05-28 21:36:39
Hihihi, znów przekonanie że "ja i czech kolegów" to MILIONY hejterów xDDD
Dla przypomnienia: ponad 80% widzów dało TLJ ocenę od 6 wzwyż w skali 1-10, hejterzy dający 1/10 to około 6% z prawie 400 tysięcy oceniających.
dansty2018-05-28 21:26:34
@Soap93: To dobrze, że próbujesz być racjonalny, ale robisz to od złej strony. Wystarczyło obejrzeć film trzy razy i wejść w dyskusję na poziomie z osobami, którym film się podobał. To, że utwierdziłeś się w swoich obserwacjach nie znaczy, że inni nie mają swoich, być może trafniejszych.
Zauważ też, że zaangażowani fani stanowią tylko pewien procent ogólnej liczby widzów. Reszta chodzi na te filmy i tyle, nie siedzi na forach ani nie przegląda bazy YouTube`a. Oczywiście, czytają recenzje i widząc wzmożoną krytykę przy "Ostatnim Jedi" część z nich zrezygnowało z seansu. Na "Hanie Solo" się to odbija (może dlatego ma premierę w maju - żeby ludzie złapali dystans przed następnym filmem). Bojkot części fandomu też, ale nie jest to jedyny czynnik i prawdopodobnie nie najważniejszy.
Zodiak2018-05-28 19:28:19
Niech zrobia w koncu trylogie o starej republice, a nie caly czas szlifuja stara trylogie noz ilez mozna. Najpierw RO teraz Solo potem Boba Fett/Lando/Kenobi. Chetnie zobaczyl bym cos o Revanie czy Nihilusie. Jakas odskocznia.
rebelyell2018-05-28 19:18:37
@Soap93 aż mi się przypomniał syn Pawlaka z "Samych swoich", który "jak się napatrzył na sąsiadkę to ją taaaak strasznie nienawidził" :D Nie sądzę, żeby już po jednej wpadce usunięto KK, bez żartów. Ale szkoda by było jakby obcięto budżety kolejnych filmów, bojąc się wtopy.
Soap932018-05-28 19:17:12
chyba nie masz pojęcia ilu jest takich jak ja i co sie dzieje w mediach spolecznosciowych. bojkotujący to setki tysięcy ludzi. polecam takie kanały na yt jak ten https://www.youtube.com/watch?v=mZUFWBNSjQQ
Peter_D2018-05-28 18:11:51
Podziękowania należą się TLJ, który spowodował, że niektórym osobom odechciało się iść na premierę, bo na TLJ dostali coś czego się niespodziewanii postanowili, że miarka się przebrała.
AJ732018-05-28 18:05:38
@Zablokowany
Co do opinii o jakimkolwiek filmie, to zawsze powtarzam - najważniejsza dla mnie, to jest MOJA opinia, po obejrzeniu filmu. I tego się trzymam, i zawsze się sprawdza.
AJ732018-05-28 17:58:54
@Lubsok
Oby nie !. Tzn., Kathleen niech sobie wylatuje - mnie to lotto, natomiast najgorsze co mogłoby się zdarzyć to przełożenie "ewentualnej wpadki" na przyszłe filmy. Jeśli ktoś tam w Disneyu wpadnie na głupi pomysł, żeby nie ryzykować w spin-offach i wybierać tylko historie znane, łatwe, i przyjemne - byleby tylko kaska się zgadzała i rosła w box-officach, to będzie nieciekawie - dla fanów.
Mimo wszystko, jak już pisałem wcześniej, uważam że Solo "pod kreską" nie będzie miał większego znaczenia na podejmowane decyzje. Spin-offy są wliczone w ryzyko, to główne filmy mają być dochodowe. Obawa to by była, gdyby było odwrotnie.
Nestor2018-05-28 17:51:23
Powodów gorszych wyników jest kilka, ale jak trend po E9 będzie jednoznaczny, to wystarczy zmienić formułę (vide serial, filmy na streamach, filmy telewizyjne), a do kin wracać z finałem jakiegoś projektu-widowiska.
Zablokowany2018-05-28 17:44:52
@Light Side Galen Marek @darth_numbers
Wypowiedź jednego z twórców scenariusza "Solo" konkretnie Jona Kasdana:
Sorry to brought identity/gender politics into...NOPE. Not sorry AT ALL cause I think the GALAXY George gave birth to in `77 is big enought for EVERYONE: stright, gay, black, white, brown, Twi`lek, Sullustian, Wookie, DROID& everything in beetween.
#droidrights #weAREsentinient"
Zablokowany2018-05-28 17:33:56
@Nuka-Cola
Nie przeszkadza mi to, że chce żeby droidy miały jakieś prawa. Przeszkadza mi tworzenie nadmiernej potrzeby seksualizacji wszystkiego.
@ShaakTi1138
Bluzgi to nie problem. Każdy z nas był kiedyś dzieciakiem i wątpię, że ktokolwiek był swięty i żadnego brzydkiego słowa nie powiedział :P Ale porównanie deadpoola do sw jest słabe bo on jest r a sw to pg13.
@Hal 9000
Ten który wierzy, że film o tak słabym wyniku finansowym i tylu negatywnych opiniach jest filmem dobrym :)
Alex Wolf2018-05-28 17:18:00
Moim zdaniem promocja filmu była za słaba, by wystarczająco skusić Januszów i Bożenki do pójścia na film. Zobaczymy ile film zarobi w ostateczności, wtedy pewnie zapadną ostateczne decyzje.
Rzodkiewka2018-05-28 15:56:52
Szkoda. Ale trudno, nie każdy film staje się hitem.
Lubsok2018-05-28 15:05:02
Klapa... Hehe. Czyli co? KK wylatuje, a kolejne filmy dostają cancela?
Hagan2018-05-28 15:01:29
@HAL 9000 W przypadku Drydana Vosa mamy niekonsekwencję, Biblioteka Ossus podaje że był człowiekiem, a Wookieepedia określa go jako near-human, tak więc faktycznie, nie był do końca człowiekiem, co nie przeszkadzało mu w posiadaniu w pełni ludzkiej towarzyszki.
Vergesso2018-05-28 14:29:58
*tzn. pierwszy prezent starwarsowy przedgwiazdkowy, czyli TFA, był kompletnie nieudany.
Drugi, czyli Łotr 1, już był bardzo udany.
Natomiast TLJ to była zupełnie inna sytuacja życiowa więc tego nie liczę, zwłaszcza że i tak obejrzałem je dopiero w maju zaledwie parę tygodni przed Hanem Solo.
jediwolf2018-05-28 14:26:10
MUZYKA dla mych uszu :D Wspaniała wiadomość. Niech jeszcze ta nowa trylogia będzie gwoździem do trumny. Wspaniale :D
Vergesso2018-05-28 14:24:48
Bartoszcze -> Ja bym to nazwał niechcianym prezentem gwiazdkowym okupionym irytacją z bardzo różnych powodów. A jak wziąć pod uwagę beznadziejność TFA, to nazwałbym to rózgą, a nie prezentem. Ale za to Łotra 1 już faktycznie można nazwać dobrym prezentem przedgwiazdkowym, chociaż i tak wolałbym go dostać w maju.
Dlatego jednak wolę majowe premiery - ewentualnie każde inne, nawet okołowielkanocne mogą być, byle nie grudniowe.
Ale za to mrozy akurat mi nie przeszkadzają, a jak jest śnieg, to nawet bardzo je lubię :)
Aczkolwiek w ostatnich latach nie przypominam sobie obfitego śniegu w grudniu w Polsce.
Gunfan2018-05-28 14:20:47
Jesteście wszyscy słodcy i dziękuję, że podtrzymujecie komciową tradycję <3
bartoszcze2018-05-28 14:01:06
@Vergesso
Noł, noł, grudniowa premiera SW to był przyspieszony prezent gwiazdkowy :)
Aczkolwiek premiera majowa ma tę zaletę, że jak idziesz na późny seans, to nie wracasz na mrozie.
Jacek1122018-05-28 13:24:05
@Hagan Ja bym wolał żeby Vos został piratem lub najemnikem ew. przyjął na poważnie rolę łowcy nagród, w jakiej widzieliśmy go w książce. Bycie mrocznym szefem półświatka chyba do niego nie pasuje, bardziej bym go widział jako takiego wolnego, kosmicznego kowboja.
Vergesso2018-05-28 13:19:04
mkn -> Przecież te grudniowe premiery to kompletnie fatalny pomysł. W grudniu to człowiek myśli o świętach, a premiery filmów SW tylko wywołują w tym samym miesiącu niepotrzebny burdel organizacyjny.
Dlatego bardzo się cieszę, że teraz zdecydowali się na premierę majową. Nie ma na głowie świąt i innych rzeczy, do tego jest powrót do starej lucasfilmowej tradycji, kiedy to epizody I-VI miały premiery właśnie w maju.
Light Side Galen Marek2018-05-28 12:06:20
Racja, mówienie, że nowe SW promują SJW i feminizm, to tak jak mówienie, że Atak Klonów jest koszmarnym filmem.
HAL 90002018-05-28 11:49:41
@Hagan
Dryden Vos - nie jest człowiekiem!
Hagan2018-05-28 11:30:39
SPOILERY, NIE OGLĄDAŁE(A)Ś, NIE CZYTAJ
Jak ja zakończyłbym ten film?
Wszystko OK do początek spoilera momentu śmierci Drydena Vosa koniec spoilera. Ale u mnie nie byłby człowiekiem tylko obcym - Kiffarem. Potem Qi`Ra rozmawia przez Holonet, ale... rozmówcą jest jego brat Quinlan Vos, który po Rozkazie 66 stał się mrocznym Jedi i pociąga za wszystkie sznurki w półświatku.
Myślę że byłby to krok we właściwym kierunku, mistrz Vos został zapomniany po anulowaniu EU, ale jest postacią kanoniczną, bo jest wspomniany w "Zemście Sithów". No i oczywiście fani komiksów z Wojen Klonów byliby zadowoleni.
HAL 90002018-05-28 10:47:12
Kto jest większym głupcem,
ten co pisze głupie recenzje,
czy ten co się nimi kieruje? XDD
BenSolo2018-05-28 10:01:44
Film po prostu jest słaby więc nie zarabia. Nie doszukujmy się niewiadomo czego.
Soap932018-05-28 09:54:42
tak ogladałem 6 razy. z przymusu. jeśli mam zarzuty musze sie upewnic ze są uzasadnione.
Gracu9992018-05-28 09:27:28
Lucasowi nie podobało się TFA, R1 ciepło przyjął, TLJ nie wiem, chyba mi umknęło (jak wiecie co sadził o 8 to napiszcie) oraz Solo również mu się podobało. Jednym słowem woli spin-offy. Podobnie jak ja, oglądając nowe epizody mam więcej oczekiwań co potęguje więcej zawodów. Mimo, że TFA lubię za taki symboliczny powrót do korzeni, to z TLJ mam więcej problemów, niestety :/ A na R1 jak i Solo bawiłem się przednio, jak na typowym kinie rozrywkowym z masą easter eggów. Czekam na więcej spin-offów :)
MarcinekNu22018-05-28 09:26:13
Bojkot fanów? Jaki bojkot, chyba tylko pokroju taki "fanuf" jak Soap93 który tylko mendzi jaki ten Disney okropny, jaka ta KK nieudolna po czym przyznaje się że oglądał TLJ 6 razy.
Trzeba poczekać na więcej wyników finansowych i tyle. A jak nie to będzie: "prafcifi fani" zgotowali ten los fanom SW i więcej filmów już nie będzie.
ShaakTi11382018-05-28 08:41:00
Zablokowany, popieram przedmówców - nie masz pojęcia co dzieci oglądają. Bo moi na przykład (8-10 lat) chodzą sobie bez problemu na "Deadpoola" (seks, nagość, bluzgi) czy grają w "GTA" (jak wyżej).
Numbers->
Bardzo dobrze gadasz. Ten bojkot to bzdura, poza tym w chwili pisania newsa w Stanach była jeszcze niedziela, więc pewnie nie cała widownia się jeszcze wybrała. Film jest świetny i doszukiwanie się w nim jakiś politycznych podtekstów czy SJW jest po prostu psuciem sobie zabawy.
mkn2018-05-28 08:40:59
Ja się trochę dziwie, że koniecznie uparli się na majową premierę. Zaczynała się tworzyć fajna tradycja z nowymi SW na koniec roku przed świętami. Myślę, że do powodów porażki z newsa można jeszcze dołożyć to, że po prostu młodość Hana Solo nie jest zbyt interesującym tematem dla "casuali".
Ogólnie smuteczek, bo marzenia o 2 filmach SW na rok chyba właśnie idą się kochać :( Nie wiadomo też co teraz będzie z przyszłymi spin-offami.
Bardzo mnie ciekawi czy słaby wynik będzie miał jakieś poważniejsze konsekwencje (wypowiedzenie dla KK jak sugeruje nas misjonarz :)) czy może zostanie uznany za wypadek przy pracy i na razie plany na rozwój uniwersum się nie zmienią.
Nuka-Cola2018-05-28 08:19:44
@dansty Na fejsbuku. Konkretnie na jej mniej publicznym profili, pod imieniem i nazwiskiem.
Jestem niemal pewna, że chodziło o zasygnalizowanie problemu, który jest w Odległej Galaktyce, z którym w przenośni my mierzymy się już teraz (prawa mniejszości i nierówności społeczne) i z którymi możemy już niedługo zmierzyć się dosłownie. Wiesz, na razie wiem, że mój laptop nie poczuje się urażony, jak go walnę, ale kiedyś może nadejść chwila, w którym będzie miał taki software, że będzie mu przykro. I co wtedy?
SW-Yogurt2018-05-28 08:05:04
Wyście się tu produkowali, a ja sobie oglądałem SOLO. ~:P
I w tym tygodniu też sobie obejrzę. Fajny film. ~:)
dansty2018-05-28 07:49:43
Gdzie Zwierz tak napisał?
Nie chodzi o to, czy postulaty są słuszne, tylko o sposób przedstawienia postaci. Dla wielu jest to parodia feministek i SJW, a np. Julian z Bród z Kosmosu krytykuje twórców za użycie stereotypu "black average women". Inni są zachwyceni pokazaniem bojowniczki o prawa mniejszości. A o co chodziło twórcom?
Vadeer72018-05-28 06:42:35
...ja bawiłem się na tym filmie przepysznie...po ogromnym kryzysie jaki zaliczyłem po tfa i tlj....jest bardzo pozytywnie zaskoczenie...chyba pójdę jeszcze raz
darth_numbers2018-05-28 06:04:17
Bojkotu filmu pewnie nie podjęło się więcej jak 1% widowni, i to sami ludzie społecznie niedostosowani, więc to nie ma w ogóle znaczenia.
Poza tym, mówienie, że Gwiezdne Wojny to jakaś lewicowa agitka, to taki sam debilizm, jak oficjalna komunistyczna interpretacja starwarsów, że to imperialistyczno-amerykańska propaganda. Gratuluję wszystkim widzącym we współczesnych gwiezdnych wojnach SJW, osiągnęliście ten sam poziom głupoty i zakłamania, co polscy komuniści w latach 80-tych.
Alex Wolf2018-05-28 02:01:22
Według wielu TLJ jest również przyczyną niskich wyników Hana Solo, wiele osób zraziło się do Star Wars. Na zachodzie fandom nawołuje do bojkotu, bo chcą odejścia KK, która wg nich niszczy ten świat, marnymi fabułami i wypakowaniem polityką.
Nuka-Cola2018-05-28 01:21:34
Że zacytuję Zwierza Popkulturalnego:
"Komentator na blogu nie rozumie dlaczego czujący świadomy robot chciałby uwalniać swoich kolegów spod władzy ludzi. Pachnie mu to straszliwą komunistyczną propagandą. Cóż za smutny świat w którym pragnienie wolności od wyzysku kojarzy się jednoznacznie źle."
Droidy w Star Wars od zawsze, od pierwszej sceny Nowej Nadziei, mają osobowość. Są samoświadome. Mają marzenia. To nie w porządku, że nie mają praw przysługującym "białkowcom". Co z tego, że ktoś je zaprogramował i można je wyłączyć - ludzi też się w jakiś sposób programuje, wychowaniem. Każdy z nas został zrobiony przez kogo innego (aczkolwiek my, organiczni, w znacznie przyjemniejszy sposób :P) i też można ich dość łatwo, że tak powiem, wyłączyć. Czym się różnił przeciętny klon od przeciętnego droida bitewnego, poza tym, że jak trafiłeś jednego, to leciała mu krew, a drugiego - olej?
L3 ma rację.
Ale nie, komunizm, lewactwo, fuj, fuj.
Karaś2018-05-28 00:42:13
No faktycznie, L3 nic nie ma wspólnego z komunizmem i jego wyśmianiem. Nic a nic. Oglądałeś w ogóle ten film czy tak sobie wypisujesz?
dansty2018-05-28 00:41:49
Uch, nienawiść to mocne słowo.
Ja do niej nic nie mam, nawet ją lubię za inne, wcześniejsze produkcje. Nad Lucasfilmem trochę nie panuje, ale marka zmienia styl swojego funkcjonowania, co rodzi problemy. Za dwa lata nie będziemy już dostawać epizodów, więc powinno być lepiej.
Więcej kobiet na ekranie mi nie przeszkadza, dopóki mają różowe włosy. :)
rebelyell2018-05-28 00:39:22
Trochę przykre :(
Zablokowany2018-05-28 00:29:27
@Karaś
Co ma do tego komunizm? Piłeś coś? Bo według mnie komunizm popierał wszelkie dewiacje:
https://histmag.org/grafika/articles4/sowietyzacja-bialorusi/propaganda1.jpg
Ale ty pewnie jesteś za młody, żeby to pamiętać :)
@HAL 9000
Czytałem recenzje i jest ich tyle negatywnych, że sobie odpuściłem więc to raczej nie bzdury. A robot byłopisany w książce należącej się do tego pożal się boże kanonu.
To tym bardziej mnie przekonuje, że nie powinienem oglądać :P SW to nie Bond, że muszą być takie sceny.
@AJ73
To może wypadałobystarac się poprawić sytuację zamiast ją pogarszać?
Horst2018-05-28 00:26:26
Trochę szkoda. Pierwsze SW od czasu przejęcia przez Disneya gdzie postacie mają jakąś osobowość, widać trochę obcych (chociaż niestety wszystkie postacie pierwszoplanowe poza obowiązkowym Chewiem to ludzie - to akurat wielki minus u mnie) i takie marne wyniki...
Przypuszczam, że zła opinia, na którą zapracował TLJ będzie się jeszcze chwilę ciągnęła za serią.
HAL 90002018-05-28 00:09:16
@Finster Vater - oj, to musi być ciężko - te spoilery.
AJ732018-05-28 00:03:26
@Zablokowany
"Pragnę tylko zaznaczyć że te filmy oglądają także dzieci i dawanie takich elementów nie jest czymś dla nich odpowiednim i powinno być karane."
Ekhm, chyba nie wiesz za bardzo, co teraz dzieciaki oglądają na tych swoich fonikach w szkole. I to te zdecydowanie młodsze niż kategoria wiekowa "Solo" - PG-13 ... ;)
HAL 90002018-05-27 23:46:18
@Zabloykowany - to nie opowiadaj bzdur o lepszych historiach, macających się robotach itp.
Takich soczystych hetero całusów nie zobaczysz w żadnych filmach SW :D
Karaś2018-05-27 23:45:46
@Zablokowany - tak jest! powinniśmy karać parodiowanie komunistów i zaślepionych komunistek! imię Lenina musi pozostać nieskalane!!!
Zablokowany2018-05-27 23:41:55
@HAL 9000
Oczywiście, że nie. Przecież powiedziałem ze nie pójdę :D
@ShaakTi1138
Pragnę tylko zaznaczyć że te filmy oglądają także dzieci i dawanie takich elementów nie jest czymś dla nich odpowiednim i powinno być karane.
HAL 90002018-05-27 23:31:03
Ja kocham Kathleen Kennedy za te wspaniałe filmy Star Wars.
Soap932018-05-27 23:28:27
za co? mam prawo do wyrazania swojej opinii. chyba kazdy nienawidzi Kennedy z jej sjw?
HAL 90002018-05-27 23:23:38
Zabloykowany - oglądałeś?
ShaakTi11382018-05-27 23:21:00
Właśnie, Finster wykupi cały sens w sali! :P
Macające się droidy FTW!
ShaakTi11382018-05-27 23:19:40
*podnosi głowę* Ktoś coś o piratach?
A taaam, dajcie spokój. Film jest genialny i nie ma co się przejmować wynikami. Jeszcze jest poniedziałek, a ja kolejny raz wybieram się dopiero w przyszłym tygodniu.
AJ732018-05-27 23:19:19
Ja jednak nie będę się gorączkował, patrzę na to spokojnie chociaż obawy lekkie są. Na pewno na całą sytuację złożyło się parę rzeczy - film od początku wystartował z problemami o których czytaliśmy, bardzo słaba i krótka akcja promocyjna, silna marvelowa konkurencja, szaleństwa (XD) pani Prezes K., i podział wśród fanów, który nastąpił i jest faktem po premierze "The Last Jedi".
Mimo wszystko, jak czytamy, w USA jest przedłużony weekend, więc film powinien przebić magiczną stówkę, chyba więc nie jest AŻ tak źle - "Łotr" miał gorsze otwarcie, mimo zdecydowanie lepszej sytuacji wyjściowej.
Ron Howard opanował katastrofę, i trzeba mu pogratulować, że tak dobrze z tego wybrnął. A biorąc dodatkowo pod uwagę krótki czas jaki miał na to wszystko - szacunek się należy :)
Zablokowany2018-05-27 23:18:48
Czemu niski wynik finansowy Soylo to nie są dobre wieści? Ja tam się ciesze, bo na bastionie były rozmowy ile to ten film zarobi a tu figa :D Może Di$n€¥ przestanie promować SJW a zacznie wymyslajac lepsze historie z nowymi ciekawymi bohaterami zamiast wyskakiwać z jakimś panseksualizem czy macającymi się robatami...ble.
@Jacek112
A może wystarczyło po prostu tego nie wyjaśniać? Tak jak nikt nie wyjaśniał co znaczy Kenobi albo Fett.
@HAL 9000
No był tak pozytywnie zaskoczony, że był to jedyny film do którego nie dał komentarza. Ciekaw jestem czemu :P
Finster Vater2018-05-27 23:18:40
No jak mógł być dobry wynik, jak ja idę dopiero jutro?
Zablokowany2018-05-27 23:16:50
Czemu niski wynik finansowy Soylo to nie są dobre wieści? Ja tam się ciesze, bo na bastionie były rozmowy ile to ten film zarobi a tu figa :D Może Di$n€¥ przestanie promować SJW wymyslajac lepsze historie z nowymi ciekawymi bohaterami zamiast wyskakiwać z jakimś panseksualizem czy macającymi się robatami...ble.
@Jacek112
A może wystarczyło po prostu tego nie wyjaśniać? Tak jak nikt nie wyjaśniał co znaczy Kenobi albo Fett.
@HAL 9000
No był tak pozytywnie zaskoczony, że był to jedyny film do którego nie dał komentarza. Ciekaw jestem czemu :P
HAL 90002018-05-27 23:15:28
Ale w scenie z pelerynką dobrze doradził.
Karaś2018-05-27 23:14:49
weźcie zbanujcie tego soapa bo tego jojczenia to juz sie czytac nie da, gorszy od pisiorów wciskających wszędzie petru
Karaś2018-05-27 23:13:04
Lucas się cieszył bo naprawili jego babola z parsekami
HAL 90002018-05-27 22:52:39
Chcieli białego hetero na bohatera - nie sprawdziło się.
KK musi wrócić do tego co sprzedaje się najlepiej - TFA i TLJ.
Ringwraith2018-05-27 22:51:17
Jeśli ją zwolnią, to powinniśmy utworzyć jakieś święto uwolnienia od okupanta, raz w roku zmieniać barwy Bastionu. :D
Ringwraith2018-05-27 22:50:25
Ostatnio słyszałem, że KK podobno powiedziała, że nie obchodzą jej opinie fanów i ich zażalenia, a Star Wars to czysty biznes. Byłem w szoku!
Ringwraith2018-05-27 22:49:25
Nastały mroczne czasy dla fanów Star Wars... :(
HAL 90002018-05-27 22:45:28
Twórca „Gwiezdnych Wojen” [...] był też bardzo zadowolony z tego, co zobaczył.
Ja też, ja też :D
Jacek1122018-05-27 22:40:45
@JackDanielsGD A dlaczego? Mi tam takie wyjaśnienie się podoba, bezimienna sierota przecież też musi mieć coś w papierach, a czego Ty oczekiwałeś? Poważnie się pytam, jakie inne wyjaśnienie tej kwestii byś wolał? Chyba, że chciałbyś żeby to było zwyczajne nazwisko.
Nestor2018-05-27 22:39:11
Solo stworzyłby idealną trylogię z filmem o Lando. W drugiej części, która skupiałaby się na Lando, pokazali by manewr z Tanaaba i wpletli Aldena w to wszystko. A potem zrobili final o pracy Hana dla Jabby, gdzie film skończyłby się wejściem Hana do kantyny, a wcześniej spuszczeniem towaru i wykiwaniem Lando. No przynajmniej ja bym tak to ułożył. :)
Soap932018-05-27 22:39:04
szkoda ze oberwało się akurat temu filmowi bo jest ok. duzo lepszy od tej parodii TLJ
JackDanielsGD2018-05-27 22:37:25
Tylko jeden babol. Mega babol. Nazwisko Solo.....
Soap932018-05-27 22:36:47
chyba nie masz pojęcia jak to działa. Solo to klapa finansowa - wyjdą na MINUS człowieku. jak na czwarty film startującego uniwersum to jest porażka totalna. Fani przemówili, zapowiedzieli bojkot i oto jest.
Prorok772018-05-27 22:34:20
PS. Howard miał 10 m-czy na film i wyszło mu przyzwoicie wiec chylę przed nim czoło.
Jacek1122018-05-27 22:29:51
@kylo1117 Nie kracz! ;p Powinni po prostu lepiej zaplanować tę premierę. Gdyby film wyszedł np. za miesiąc z pewnością zarobiłby więcej.
@Lord Sidious Albo serial o piratach czy czymś podobnym! :D
Lubsok2018-05-27 22:29:33
Ha, wiedziałem, że wycięli Taga i Binka! Szkoda, bo to mogła być najlepsza scena w filmie. Oby była w materiał dodatkowych na BD.
szymon32582018-05-27 22:28:59
Podobno premiera DVD/Blu-Ray Solo ma być we wrześniu - potwierdzają to niemieckie katalogi wydawnicze.
Prorok772018-05-27 22:28:45
Boże a ten znowu ze ma wylecieć. Lecz sie człowieku. Ta KK 3 filmami zarobiła tyle kasy disneyowi, że nie wiedzą gdzie je upchać. W obliczu tylu rywali i atmosfery raczej nie spodziewali się kokosów a mini to przyznali filmowi nową pulę pieniędzy. Więc daruj sobie takie komentarze.
Jacek1122018-05-27 22:27:56
@Prorok77 Akurat dinozaury zapowiadają się bardzo słabo, ale Iniemamocni mają szansę ;). Generalnie problemem są Avengers, którzy są odpowiednikiem Epizodów SW, czyli posuwają naprzód całe uniwersum.
Lord Sidious2018-05-27 22:27:28
Kurcze a tak chciałbym sequel "Solo", lub jeszcze lepiej całą trylogię Howarda.
kylo11172018-05-27 22:27:00
Jest spora szansa, że się pożegnamy z kolejnymi spin-offami albo jeśli się nie pożegnamy, to będą mieć niskie budżety rzędu 80 mln.
Jacek1122018-05-27 22:25:58
Kurde, szkoda, ale co się dziwić, wszelkie powody takiego wyniku zostały podane wyżej :/.
Prorok772018-05-27 22:25:56
Moim zdaniem to atmosfera wokół filmu i duża konkurencja. Nie pamietam kiedy było tak "tłoczno" w kinach. Za chwile dojdą jeszcze dinozaury i iniememocni którzy wymiotą wszystkich :)
Soap932018-05-27 22:23:56
poniżej oczekiwań? to jest katastrofa. poza USA 65mln. globalnie 145mln. Tosz to nawet nie dobije do 500mln.
ponoć budżet filmu wyniósł 250-300mln.
to kubeł zimnej wody dla Disneya. jesli KK w poniedziałek nie wyleci za burte to bede zdziwiony