-
SW-Yogurt2019-09-25 13:56:47
Z tym, że Papcio miał w głębokim poważaniu to co było w EU. Liczyły się tylko filmy.
-
bartoszcze2019-09-24 09:23:26
@RodzyN
O tym czy pomysły Riana per saldo miały sens to sobie możemy długo dyskutować, dla mnie miały co do zasady :)
@Finster
Zgadzam się, przywołuję te pomysły z EU jako przypomnienie właśnie, że wszystko już w tym uniwersum było, ale jak "Lucas-approved" to OK, a jak Di$ney to zuo ;)
Co do samego Palpiego zresztą też zgoda - może się pojawić w TROS na wiele sposobów i na alive&kickin` zareaguję gorzej niż na Maula w SOLO. To JAK zostanie wprowadzony to największa zagadka - jeśli będzie jak Yoda w TLJ... to zobaczę. JJ i Rian po to rozszerzali formy działania Mocy (przebudzenie, wizje, bondy, aktywne duchy.. nie zapominając o dorzuconej w R1 woli Mocy) żeby coś dużego z tego wynikło, i liczę na coś mieszczącego się w logice tego, co dostaliśmy w ostatnich kilku latach.
-
Finster Vater2019-09-24 03:00:35
@Bartoszcze - żyjący Palpi po Endorze do zuło. Niezależnie czy czy to klon w Legendach czy TROS. Dark Empire to nie były dobre historie, tylko coś o czym należy zapomnieć a nie kopiować. EU to nie tylko cut, miut i orzeszki, rakowego kontentu jest tam sporo.
-
RodzyN jr.2019-09-24 00:55:17
bartoszcze - Tylko że Johnson łamał te schematy, żeby je łamać, a czy miało to sens czy nie to już sprawa drugorzędna.
-
disclaimer2019-09-23 23:58:40
Jeszcze akt III, jak nie będzie Haydena to spadam :D
-
MMK2019-09-23 23:46:13
Nie mam słów, nie wiem czy w takim razie nie olać ten film... Cały sens i finał epizodu VI stracony... Całe poświęcenie Anakina stracone. Mam nadzieje że to fake, bo jeżeli to prawda. to zniszczyli SW
-
gwiazdor902019-09-23 19:21:18
Ostro zakręcone to się robi. Nawrócenie Kylo będzie czymś najmniej wiarygodnym. Jedyne co jakoś tam uratuje sens tej postaci, to śmierć z rąk ludzi z Najwyższego Porządku.
-
bartoszcze2019-09-23 17:32:01
@darth sheldon
Nawet jeśli Maul był pionkiem, to i tak miał niesamowity potencjał, który został brutalnie roztrwoniony przez padawana ;)
Dooku był stary, ale potężny. I co? Legł łatwiej niż Snoke.
I jeżeli największym zarzutem pod adresem Snoke`a jest "miał być głównym złolem trylogii", to jest to głównie kwestia naszego przywiązania do schematów i własnych oczekiwań.
Nie mam pretensji, że ktoś ma własne wizje i nadzieje, sam je mam :) ale pod ich kątem oceniam efekt końcowy. A tym w przypadku trylogii będzie całość złożona z trzech filmów.
-
AJ732019-09-23 17:08:12
I tak własnie wygląda Disneyowa logika. Był zapowiadany, pompowany balonikiem, po czym okazuje się, że już nieważne, że to taki "twist" w ich mniemaniu. Takie surprise.
-
darth sheldon hiszpański inkwi2019-09-23 16:41:31
Bartoszcze tylko, że Maul i Dooku byli od.początku pokazywani jako pionki Sidiousa, podczas gdy Snoke był od początku zapowiadany na głównego złego, to tak jakby Palpatine zabito w trakcie Ataku klonów, a w 3 części wyskoczył by Bane, Plaegius, czy Naga Sadow
-
Nestor2019-09-23 15:58:44
Jakby to kogoś interesowało, to wpadłem tutaj tylko, żeby dać znać, że nie czytałem i nie mam zamiaru czytać ani artykułu ani komentarzy. Także już więcej tutaj nie zajrzę, więc proszę nie odpowiadać na mój komentarz.
-
bartoszcze2019-09-23 15:14:38
@AJ
Jak odegrają sporą rolę w TROS to wystarczy. Jak sam zauważyłeś, obraz nie jest z gumy, wszystkiego nie pomieści :) a w takim TLJ jakie dostaliśmy zwyczajnie nie było na nich miejsca.
Snołk się może zapowiadał, tyle że co z tego? Maul też się zapowiadał, podobnie Dooku. A jeżeli pan P. był planowany od początku na finał, to wykopsanie Snołka było bardzo logicznym zagranie.
Czy pan P. zostanie sensownie wprowadzony? Nie wiem (nie czytam już leaków) i niczego nie zakładam. Zapewne można go wprowadzić bez sensu, choć wyobrażam sobie parę możliwości zrobienia tego z sensem. Jestem ciekaw co jeszcze udało się przed wszystkimi ukryć :) (bo aż do kwietnia nikt chyba nawet nie podejrzewał jego udziału).
-
Alex Wolf2019-09-23 14:40:51
Kogel Mogel
-
AJ732019-09-23 14:39:55
@bartoszcze
O ile Abrams pokazuje ich we flashbacku, to ich pojawienie się w TLJ byłoby jak najbardziej zrozumiałe, a nawet oczekiwane. Sam pomysł na tą medievalową ekipę jest jednym z najlepszych w całych SW. W sequelach na pewno. Szkoda więc, że Rajan nie pociągnął wątku choćby w jednej, ale jakiejś świetnej scenie.
-
AJ732019-09-23 14:29:31
@bartoszcze
Wygumkowani w TLJ, teraz będziesz miał ich legiony :P
W Snołku był potencjał na świetną darksajdową postać, o czym nawet sam Mike Zeroh w przypływie boskiego natchnienia nawija w ostatnim (do wczoraj :D) swoim filmiku :P
Odnośnie Licza - jeśli się potwierdzi co w leakach, oczywiście.
Emperor jest DEAD. Lepszy byłby już samoklonujący się Snołk w postaci Matta :D
Największą wadą TROS`a będzie zapewne ilość wątków na trzy filmy, wepchnięta do jednego. Zwyczajnie nie wszystko zepną, jak być powinno.
-
bartoszcze2019-09-23 14:15:17
@AJ
Ale jak wygumkowani Renowcy, skoro właśnie będą w TROS? Skąd pomysł że koniecznie musieli zaludniać wcześniejsze epizody?
Snoke został zgaszony jak Maul, Dooku i Tarkin. W czym problem? :)
W jakim charakterze pojawi się pan P. - zobaczymy w grudniu i nie ma sensu się pluć zawczasu że to głupie. Bo może będzie głupie jak sklonowany Imperator, a może świetne i pomysłowe.
Największą "wadą" TROS jest to, na co nikt nie miał wpływu - nie będzie to Film Lei, tak jak TFA było Filmem Hana, a TLJ filmem Luke`a.
-
DarthMati2019-09-23 14:10:23
Porażka się szykuje.
-
disclaimer2019-09-23 14:07:07
Wg leaków to w finale TFA Luke ujawnił Rey że jest jej ojcem xD #OhWait
Jak się jest gorliwym oglądaczem Mike`a Zeroha to może i tak xD
-
Elrond1232019-09-23 14:02:46
Naciągane 2/10.
-
Adam Skywalker2019-09-23 13:59:15
Ricky - nie płaci mi nikt za to, to nie ma się czego wstydzić. A tak na serio, to oba akty czytałem po pare razy, no i zawsze coś się znajdzie. Poza tym, jak coś się zmienia, to często potem się okazuje, że nie wszystko dobrze brzmi, no i nie zawsze to widać odrazu. Jeżeli rzeczywiście tego tak dużo, to przejrzę ę jeszcze raz po południu.
-
AJ732019-09-23 13:58:57
O ile mogę sobie wyobrazić, mogę zaakceptować fakt, że zwycięstwo Rebelii nad Imperium było powiedzmy symboliczne, i że przez te wszystkie lata dzielące ROTJ i TFA wszystko się posypało i poszło w pzdu - polityka brzydką jest, delikatnie to mówiąc. Mogę też sobie wyobrazić, że Lukowi zwyczajnie nie wyszło i nie został takim Mistrzem, jakim chciał zostać, a porażka ze swoim siostrzeńcem, tak po ludzku go powaliła - samo życie, się też zdarza.
Tak ni w uja, nie ogarniam, jak można było pozwolić na początek spoilera przywrócenie do żywych Palpatina koniec spoilera. Jeśli okaże się to prawdą, oczywiście.
Zwyczajnie, nie mogę pojąć, że ktoś wpadł na taki głupi, wręcz bezsensowny pomysł, by w ostatnim epizodzie rozwalić wszystko fabularnie, przekreślić sens całej historii, a znaczenie dwóch głównych postaci, które miały pociągnąć nowe SW dla nowego pokolenia po prostu obalić. Tak proszę ja kogo, bowiem pojawienie się początek spoilera żyjącego koniec spoilera wiadomo kogo, zmienia wszystko. W sensie fabuły całej sagi zasadniczo.
Przy całej wtórności TFA, wciąż uważam, że to był dobry film, który był dobrym początkiem i punktem startowym na połączenie starego z nowym. Tak, jak było zamierzane od początku. Wiemy już, że Abrams miał wiele pomysłów, tak odnośnie przyszłych filmów, jak i - a może przede wszystkim, na główne postacie.
Niestety, wesoły Rajan zrobił swoje SW, wycinając większość z tego w pień, i zostawiając fabularne puste pole.
Nie ma Luke`a, nie ma Snołke`a, Renowcy wygumkowani, to o czym miał być ostatni epizod się pytam ? ... po co w ogóle po TLJ są Rey i Kylo ?. O czym miał być ostatni epizod ? ... złośliwie napiszę, że najlepiej by było, zwyczajnie poustawiać na przeciwko siebie Resistance i First Order, i niech się nawalają do końca tego trosa.
I oto geniuszom filmowym przychodzi z pomocą chyba sam diaboł, zaczyna mącić, po czym wyciąga palpatinowego pomysła z szuflady K.K. Surpisowy szach-mat, twist, jakiego sam zainteresowany powrotem by się NIGDY nie spodziewał. Ian, naprawdę ? ... jeśli ta postać tak wiele dla ciebie znaczy, jak mówiłeś ze łzami w oczach na panelu ostatniego Celebration, to zwyczajnie i z szacunku dla fanów było pokazać środkowy palec Disneyowym włodarzom na tym konwencie.
-
bartoszcze2019-09-23 13:51:12
@Peter_D
Wg leaków to w finale TFA Luke ujawnił Rey że jest jej ojcem xD #OhWait
-
Peter_D2019-09-23 13:02:52
Będzie wyjawione nazwisko Rey...Nie zgadniecie jakie ;)
-
Lubsok2019-09-23 12:17:13
Komiks i film to zupełnie inne medium trollu.
-
bartoszcze2019-09-23 11:42:47
@Darth Hardcore
To mniej więcej jak z Maulem którego obecność w TCW powoduje...
Oraz, o ile kojarzę, w Legendach były różne dziwne rzeczy, w tym Palpatine po Endorze. Ale, jak wiadomo, te same pomysły w wersji na razie nieznanej, są dobre w EU, ale zue u Di$neya xD
-
Kwarc2019-09-23 11:36:40
@Darth HaRdCoRe: Sens OT zanegowali już w TFA. Nowa Republika powtórzyła błędy starej, resustytacja Zakonu Jedi się nie udała, Luke uciekł w Bieszczady, Han porzucił rodzinę kiedy ta najbardziej go potrzebowała, a Leia dalej w partyzantce...
-
Lubsok2019-09-23 11:24:24
Ale szajs. xD
-
mesmerized2019-09-23 11:19:58
@Hardcore
Dokladnie.
Jak wiadomo, wlodarze marki SW maja w glebokim powazaniu (swoich 4 liter) ciaglosc historii, nie wspominajac o ciaglosci charakterologicznej bohaterow tejze...
-
Darth HaRdCoRe2019-09-23 09:25:05
Sam fakt, że początek spoilera Palpatine żyje koniec spoilera czyni wszystkie poprzednie epizody, a zwłaszcza ROTJ historią bez sensu. Jeżeli to prawda - trzeba w głowie ułożyć sobie własny "kanon", ST traktujący jako legendy. ;)
-
Ricky Skywalker2019-09-23 08:54:08
Niby dokonaliście poprawek w opisie aktu - a jednak tekst wygląda, jakby pisał go średnio spostrzegawczy piątoklasista. Błąd na błędzie w co drugim zdaniu. SHAME, SHAME, SHAME.
-
Kwarc2019-09-23 08:28:18
Jest trylogia do zamknięcia, a oni po latają po lesie jakby to serial był. Szykuje się piękna katastrofa.
-
mesmerized2019-09-23 08:19:03
Chryste... co za bzdura...Przeczytalem dokladniej... Ewidentnie na sile wcisniety Palpatine. Ta trylogia jest tak nieposkladana, ze sie czlowiekowi (ktory kocha SW) naprawde nieco niedobrze robi.
-
mesmerized2019-09-23 02:58:11
Te plotki przewijaly sie juz tyle razy, ze na pewno wiele z nich jest pewniakiem. Niestety.
-
SW-Yogurt2019-09-22 22:56:55
Jedyne na co czekam, to powrót Wicketa Wystri Warricka, który zrobi nowej ekipie jesień średniowiecza...
-
Flora2019-09-22 22:35:29
"Nigdy nie jest za późno, by powrócić do światła" - to powinien powiedzieć duch Anakina, pewnie ten "Han" to zmyłka.
-
Adam Skywalker2019-09-22 21:43:16
Trzy filmy dziennie to u niego norma od trzech lat już, ale przy TLJ chociaż były rozwinięciem jakichś niby-plotek, teraz mu się nawet nie chce reaserchu robić i wszystko jedzie z głowy.
-
AJ732019-09-22 21:33:45
Heh, te wszystkie niby-leaki to i tak NIC w porównaniu do tego, co ostatnio odstawia nasz ulubieniec Mike Zeroh :D. Tak się rozpędził hurtowo, że aż zalinkuję, bo nie mogę - skąd on to bierze ? :P
- https://youtu.be/PbH7cTUqf7k?t=179
-
bartoszcze2019-09-22 21:02:08
@AJ
Wg spoilerów do TFA Maz miała walczyć mieczem z Phasmą, a Kylo uciąć rękę Finnowi, więc luz :D
-
disclaimer2019-09-22 20:44:52
Ten Abrams to sobie tylko utrudnia - olał wiarygodne pokazanie upadku Bena Solo na dark side, a teraz dołożył kolejny orzech do zgryzienia - nawrócenie na light side. I ja mam to kupić, że tatinek, którego z premedytacją zabił go przekabaca? XD
-
AJ732019-09-22 20:27:14
A wszystko co w opisach, i tak już przecież wiemy :P
-
AJ732019-09-22 20:24:47
Można czytać, i tak nic z tego się nie sprawdzi. To zmyłka Abramsa jest :)
-
VaderTarm2019-09-22 20:18:27
Nie będę czytać żadnych aktów. Unikam jakichkolwiek spoilerów przed seansem :D
-
AJ732019-09-22 20:03:52
Ruda szuja HUX ! - padłem ! :DDD.
Rey przebijająca mieczem Kylo, po czym uzdrawia go swoją nową mocą ... O_O
no i Han !, który przybywa do Kylo, a ten zgadza się powrócić na jasną stronę ..... boziu, jaka to będzie piękna katastrofa :P
-
RycerzVadera2019-09-22 19:30:24
Końcówka drugiego aktu nawet spoko.
-
Adam Skywalker2019-09-22 18:59:34
Taka ciekawostka: napisałem akt I zanim wiedzieliśmy, że pojawi się tekst JediPaxisa, który też będzie podzielony na akty ;)
Ponieważ nie chciałem bazować tylko na jednym wycieku, wykorzystałem też kilka drobnych szczegółów z innych, starszych informacji np. targ rybny, a nazwa Y-Winga Zorri pochodzi z opisów LEGO, o których wszyscy chyba zapomnieli :)
SW-Yogurt2019-09-25 13:56:47
Z tym, że Papcio miał w głębokim poważaniu to co było w EU. Liczyły się tylko filmy.
bartoszcze2019-09-24 09:23:26
@RodzyN
O tym czy pomysły Riana per saldo miały sens to sobie możemy długo dyskutować, dla mnie miały co do zasady :)
@Finster
Zgadzam się, przywołuję te pomysły z EU jako przypomnienie właśnie, że wszystko już w tym uniwersum było, ale jak "Lucas-approved" to OK, a jak Di$ney to zuo ;)
Co do samego Palpiego zresztą też zgoda - może się pojawić w TROS na wiele sposobów i na alive&kickin` zareaguję gorzej niż na Maula w SOLO. To JAK zostanie wprowadzony to największa zagadka - jeśli będzie jak Yoda w TLJ... to zobaczę. JJ i Rian po to rozszerzali formy działania Mocy (przebudzenie, wizje, bondy, aktywne duchy.. nie zapominając o dorzuconej w R1 woli Mocy) żeby coś dużego z tego wynikło, i liczę na coś mieszczącego się w logice tego, co dostaliśmy w ostatnich kilku latach.
Finster Vater2019-09-24 03:00:35
@Bartoszcze - żyjący Palpi po Endorze do zuło. Niezależnie czy czy to klon w Legendach czy TROS. Dark Empire to nie były dobre historie, tylko coś o czym należy zapomnieć a nie kopiować. EU to nie tylko cut, miut i orzeszki, rakowego kontentu jest tam sporo.
RodzyN jr.2019-09-24 00:55:17
bartoszcze - Tylko że Johnson łamał te schematy, żeby je łamać, a czy miało to sens czy nie to już sprawa drugorzędna.
disclaimer2019-09-23 23:58:40
Jeszcze akt III, jak nie będzie Haydena to spadam :D
MMK2019-09-23 23:46:13
Nie mam słów, nie wiem czy w takim razie nie olać ten film... Cały sens i finał epizodu VI stracony... Całe poświęcenie Anakina stracone. Mam nadzieje że to fake, bo jeżeli to prawda. to zniszczyli SW
gwiazdor902019-09-23 19:21:18
Ostro zakręcone to się robi. Nawrócenie Kylo będzie czymś najmniej wiarygodnym. Jedyne co jakoś tam uratuje sens tej postaci, to śmierć z rąk ludzi z Najwyższego Porządku.
bartoszcze2019-09-23 17:32:01
@darth sheldon
Nawet jeśli Maul był pionkiem, to i tak miał niesamowity potencjał, który został brutalnie roztrwoniony przez padawana ;)
Dooku był stary, ale potężny. I co? Legł łatwiej niż Snoke.
I jeżeli największym zarzutem pod adresem Snoke`a jest "miał być głównym złolem trylogii", to jest to głównie kwestia naszego przywiązania do schematów i własnych oczekiwań.
Nie mam pretensji, że ktoś ma własne wizje i nadzieje, sam je mam :) ale pod ich kątem oceniam efekt końcowy. A tym w przypadku trylogii będzie całość złożona z trzech filmów.
AJ732019-09-23 17:08:12
I tak własnie wygląda Disneyowa logika. Był zapowiadany, pompowany balonikiem, po czym okazuje się, że już nieważne, że to taki "twist" w ich mniemaniu. Takie surprise.
darth sheldon hiszpański inkwi2019-09-23 16:41:31
Bartoszcze tylko, że Maul i Dooku byli od.początku pokazywani jako pionki Sidiousa, podczas gdy Snoke był od początku zapowiadany na głównego złego, to tak jakby Palpatine zabito w trakcie Ataku klonów, a w 3 części wyskoczył by Bane, Plaegius, czy Naga Sadow
Nestor2019-09-23 15:58:44
Jakby to kogoś interesowało, to wpadłem tutaj tylko, żeby dać znać, że nie czytałem i nie mam zamiaru czytać ani artykułu ani komentarzy. Także już więcej tutaj nie zajrzę, więc proszę nie odpowiadać na mój komentarz.
bartoszcze2019-09-23 15:14:38
@AJ
Jak odegrają sporą rolę w TROS to wystarczy. Jak sam zauważyłeś, obraz nie jest z gumy, wszystkiego nie pomieści :) a w takim TLJ jakie dostaliśmy zwyczajnie nie było na nich miejsca.
Snołk się może zapowiadał, tyle że co z tego? Maul też się zapowiadał, podobnie Dooku. A jeżeli pan P. był planowany od początku na finał, to wykopsanie Snołka było bardzo logicznym zagranie.
Czy pan P. zostanie sensownie wprowadzony? Nie wiem (nie czytam już leaków) i niczego nie zakładam. Zapewne można go wprowadzić bez sensu, choć wyobrażam sobie parę możliwości zrobienia tego z sensem. Jestem ciekaw co jeszcze udało się przed wszystkimi ukryć :) (bo aż do kwietnia nikt chyba nawet nie podejrzewał jego udziału).
Alex Wolf2019-09-23 14:40:51
Kogel Mogel
AJ732019-09-23 14:39:55
@bartoszcze
O ile Abrams pokazuje ich we flashbacku, to ich pojawienie się w TLJ byłoby jak najbardziej zrozumiałe, a nawet oczekiwane. Sam pomysł na tą medievalową ekipę jest jednym z najlepszych w całych SW. W sequelach na pewno. Szkoda więc, że Rajan nie pociągnął wątku choćby w jednej, ale jakiejś świetnej scenie.
AJ732019-09-23 14:29:31
@bartoszcze
Wygumkowani w TLJ, teraz będziesz miał ich legiony :P
W Snołku był potencjał na świetną darksajdową postać, o czym nawet sam Mike Zeroh w przypływie boskiego natchnienia nawija w ostatnim (do wczoraj :D) swoim filmiku :P
Odnośnie Licza - jeśli się potwierdzi co w leakach, oczywiście.
Emperor jest DEAD. Lepszy byłby już samoklonujący się Snołk w postaci Matta :D
Największą wadą TROS`a będzie zapewne ilość wątków na trzy filmy, wepchnięta do jednego. Zwyczajnie nie wszystko zepną, jak być powinno.
bartoszcze2019-09-23 14:15:17
@AJ
Ale jak wygumkowani Renowcy, skoro właśnie będą w TROS? Skąd pomysł że koniecznie musieli zaludniać wcześniejsze epizody?
Snoke został zgaszony jak Maul, Dooku i Tarkin. W czym problem? :)
W jakim charakterze pojawi się pan P. - zobaczymy w grudniu i nie ma sensu się pluć zawczasu że to głupie. Bo może będzie głupie jak sklonowany Imperator, a może świetne i pomysłowe.
Największą "wadą" TROS jest to, na co nikt nie miał wpływu - nie będzie to Film Lei, tak jak TFA było Filmem Hana, a TLJ filmem Luke`a.
DarthMati2019-09-23 14:10:23
Porażka się szykuje.
disclaimer2019-09-23 14:07:07
Wg leaków to w finale TFA Luke ujawnił Rey że jest jej ojcem xD #OhWait
Jak się jest gorliwym oglądaczem Mike`a Zeroha to może i tak xD
Elrond1232019-09-23 14:02:46
Naciągane 2/10.
Adam Skywalker2019-09-23 13:59:15
Ricky - nie płaci mi nikt za to, to nie ma się czego wstydzić. A tak na serio, to oba akty czytałem po pare razy, no i zawsze coś się znajdzie. Poza tym, jak coś się zmienia, to często potem się okazuje, że nie wszystko dobrze brzmi, no i nie zawsze to widać odrazu. Jeżeli rzeczywiście tego tak dużo, to przejrzę ę jeszcze raz po południu.
AJ732019-09-23 13:58:57
O ile mogę sobie wyobrazić, mogę zaakceptować fakt, że zwycięstwo Rebelii nad Imperium było powiedzmy symboliczne, i że przez te wszystkie lata dzielące ROTJ i TFA wszystko się posypało i poszło w pzdu - polityka brzydką jest, delikatnie to mówiąc. Mogę też sobie wyobrazić, że Lukowi zwyczajnie nie wyszło i nie został takim Mistrzem, jakim chciał zostać, a porażka ze swoim siostrzeńcem, tak po ludzku go powaliła - samo życie, się też zdarza.
Tak ni w uja, nie ogarniam, jak można było pozwolić na początek spoilera przywrócenie do żywych Palpatina koniec spoilera. Jeśli okaże się to prawdą, oczywiście.
Zwyczajnie, nie mogę pojąć, że ktoś wpadł na taki głupi, wręcz bezsensowny pomysł, by w ostatnim epizodzie rozwalić wszystko fabularnie, przekreślić sens całej historii, a znaczenie dwóch głównych postaci, które miały pociągnąć nowe SW dla nowego pokolenia po prostu obalić. Tak proszę ja kogo, bowiem pojawienie się początek spoilera żyjącego koniec spoilera wiadomo kogo, zmienia wszystko. W sensie fabuły całej sagi zasadniczo.
Przy całej wtórności TFA, wciąż uważam, że to był dobry film, który był dobrym początkiem i punktem startowym na połączenie starego z nowym. Tak, jak było zamierzane od początku. Wiemy już, że Abrams miał wiele pomysłów, tak odnośnie przyszłych filmów, jak i - a może przede wszystkim, na główne postacie.
Niestety, wesoły Rajan zrobił swoje SW, wycinając większość z tego w pień, i zostawiając fabularne puste pole.
Nie ma Luke`a, nie ma Snołke`a, Renowcy wygumkowani, to o czym miał być ostatni epizod się pytam ? ... po co w ogóle po TLJ są Rey i Kylo ?. O czym miał być ostatni epizod ? ... złośliwie napiszę, że najlepiej by było, zwyczajnie poustawiać na przeciwko siebie Resistance i First Order, i niech się nawalają do końca tego trosa.
I oto geniuszom filmowym przychodzi z pomocą chyba sam diaboł, zaczyna mącić, po czym wyciąga palpatinowego pomysła z szuflady K.K. Surpisowy szach-mat, twist, jakiego sam zainteresowany powrotem by się NIGDY nie spodziewał. Ian, naprawdę ? ... jeśli ta postać tak wiele dla ciebie znaczy, jak mówiłeś ze łzami w oczach na panelu ostatniego Celebration, to zwyczajnie i z szacunku dla fanów było pokazać środkowy palec Disneyowym włodarzom na tym konwencie.
bartoszcze2019-09-23 13:51:12
@Peter_D
Wg leaków to w finale TFA Luke ujawnił Rey że jest jej ojcem xD #OhWait
Peter_D2019-09-23 13:02:52
Będzie wyjawione nazwisko Rey...Nie zgadniecie jakie ;)
Lubsok2019-09-23 12:17:13
Komiks i film to zupełnie inne medium trollu.
bartoszcze2019-09-23 11:42:47
@Darth Hardcore
To mniej więcej jak z Maulem którego obecność w TCW powoduje...
Oraz, o ile kojarzę, w Legendach były różne dziwne rzeczy, w tym Palpatine po Endorze. Ale, jak wiadomo, te same pomysły w wersji na razie nieznanej, są dobre w EU, ale zue u Di$neya xD
Kwarc2019-09-23 11:36:40
@Darth HaRdCoRe: Sens OT zanegowali już w TFA. Nowa Republika powtórzyła błędy starej, resustytacja Zakonu Jedi się nie udała, Luke uciekł w Bieszczady, Han porzucił rodzinę kiedy ta najbardziej go potrzebowała, a Leia dalej w partyzantce...
Lubsok2019-09-23 11:24:24
Ale szajs. xD
mesmerized2019-09-23 11:19:58
@Hardcore
Dokladnie.
Jak wiadomo, wlodarze marki SW maja w glebokim powazaniu (swoich 4 liter) ciaglosc historii, nie wspominajac o ciaglosci charakterologicznej bohaterow tejze...
Darth HaRdCoRe2019-09-23 09:25:05
Sam fakt, że początek spoilera Palpatine żyje koniec spoilera czyni wszystkie poprzednie epizody, a zwłaszcza ROTJ historią bez sensu. Jeżeli to prawda - trzeba w głowie ułożyć sobie własny "kanon", ST traktujący jako legendy. ;)
Ricky Skywalker2019-09-23 08:54:08
Niby dokonaliście poprawek w opisie aktu - a jednak tekst wygląda, jakby pisał go średnio spostrzegawczy piątoklasista. Błąd na błędzie w co drugim zdaniu. SHAME, SHAME, SHAME.
Kwarc2019-09-23 08:28:18
Jest trylogia do zamknięcia, a oni po latają po lesie jakby to serial był. Szykuje się piękna katastrofa.
mesmerized2019-09-23 08:19:03
Chryste... co za bzdura...Przeczytalem dokladniej... Ewidentnie na sile wcisniety Palpatine. Ta trylogia jest tak nieposkladana, ze sie czlowiekowi (ktory kocha SW) naprawde nieco niedobrze robi.
mesmerized2019-09-23 02:58:11
Te plotki przewijaly sie juz tyle razy, ze na pewno wiele z nich jest pewniakiem. Niestety.
SW-Yogurt2019-09-22 22:56:55
Jedyne na co czekam, to powrót Wicketa Wystri Warricka, który zrobi nowej ekipie jesień średniowiecza...
Flora2019-09-22 22:35:29
"Nigdy nie jest za późno, by powrócić do światła" - to powinien powiedzieć duch Anakina, pewnie ten "Han" to zmyłka.
Adam Skywalker2019-09-22 21:43:16
Trzy filmy dziennie to u niego norma od trzech lat już, ale przy TLJ chociaż były rozwinięciem jakichś niby-plotek, teraz mu się nawet nie chce reaserchu robić i wszystko jedzie z głowy.
AJ732019-09-22 21:33:45
Heh, te wszystkie niby-leaki to i tak NIC w porównaniu do tego, co ostatnio odstawia nasz ulubieniec Mike Zeroh :D. Tak się rozpędził hurtowo, że aż zalinkuję, bo nie mogę - skąd on to bierze ? :P
- https://youtu.be/PbH7cTUqf7k?t=179
bartoszcze2019-09-22 21:02:08
@AJ
Wg spoilerów do TFA Maz miała walczyć mieczem z Phasmą, a Kylo uciąć rękę Finnowi, więc luz :D
disclaimer2019-09-22 20:44:52
Ten Abrams to sobie tylko utrudnia - olał wiarygodne pokazanie upadku Bena Solo na dark side, a teraz dołożył kolejny orzech do zgryzienia - nawrócenie na light side. I ja mam to kupić, że tatinek, którego z premedytacją zabił go przekabaca? XD
AJ732019-09-22 20:27:14
A wszystko co w opisach, i tak już przecież wiemy :P
AJ732019-09-22 20:24:47
Można czytać, i tak nic z tego się nie sprawdzi. To zmyłka Abramsa jest :)
VaderTarm2019-09-22 20:18:27
Nie będę czytać żadnych aktów. Unikam jakichkolwiek spoilerów przed seansem :D
AJ732019-09-22 20:03:52
Ruda szuja HUX ! - padłem ! :DDD.
Rey przebijająca mieczem Kylo, po czym uzdrawia go swoją nową mocą ... O_O
no i Han !, który przybywa do Kylo, a ten zgadza się powrócić na jasną stronę ..... boziu, jaka to będzie piękna katastrofa :P
RycerzVadera2019-09-22 19:30:24
Końcówka drugiego aktu nawet spoko.
Adam Skywalker2019-09-22 18:59:34
Taka ciekawostka: napisałem akt I zanim wiedzieliśmy, że pojawi się tekst JediPaxisa, który też będzie podzielony na akty ;)
Ponieważ nie chciałem bazować tylko na jednym wycieku, wykorzystałem też kilka drobnych szczegółów z innych, starszych informacji np. targ rybny, a nazwa Y-Winga Zorri pochodzi z opisów LEGO, o których wszyscy chyba zapomnieli :)