-
bartoszcze2019-08-29 22:54:25
Nie żebym chciał wyjść na upierdliwego klienta, ale zrobi ktoś kiedyś szczegółową analizę teasera? Może być bez cytatów z wcześniejszych filmów ;)
(wiem, SW-Yogurt już zrobił)
-
predator2019-08-29 08:19:38
To nie będzie wizja. I to nie będzie też Rey jaką znamy. To będzie nowa postać. Zakładając, że sprawdzi się teoria mówiąca o tym, że Rey jest klonem z ręki Luke’a uciętej na Bespin to będzie to po prostu kolejny klon. Wtedy wszystko będzie do siebie pasowało fabularnie.
-
IgorM2019-08-28 20:31:12
Tak się zastanawiam czy do tych setek "zaparkowanych" niszczycieli nie była inspiracją porzucona flota katańska z trylogii Thrawna; był tam też "zły Luke" - klon stworzony z uciętej na Bespin dłoni... Może tędy szli twórcy nowej części?
-
Evening Star2019-08-28 20:12:03
@darek.sith Taki plot twist nie bylby dobry dlatego, żeby dać tej postaci charakteru, lecz dlatego, że właśnie w miarę logicznie wynikałby z tego, jak ją dotąd przedstawiono. Nie, ona nie jest bez skazy, a jej przywiązanie do rodziców może ją do tego popchnąć. Powiązanie z Palpatine`em byłoby za to fajnym dodatkiem.
-
bartoszcze2019-08-28 19:36:33
@darek.sith
To jest świetnie napisana postać, a że wolisz inne to Twoja sprawa :)
W tym filmie taki plot twist byłby bez sensu. Na koniec sezonu serialu, kiedy wiadomo że będzie następny, i owszem (jak w OUAT).
-
darek.sith2019-08-28 17:51:21
@ bartoszcze
Taki "plot twist" byłby zupełnie z sensem biorąc po uwagę, że Rey nie jest Skywalkerem. Tak naprawdę taki plot twist mógłby nadać tej bohaterce jakikolwiek sens, bo póki co to jest postać idealna, bez skazy, bez pochodzenia, bez żadnego originu i kartka papieru wzbudza we mnie więcej emocji niż widok Rey na ekranie czyniąca swoje wynurzenia w stylu "Ty Kylo jesteś zły, bo zabiłeś Hana Solo".
A jeżeli dokładamy Palpatine`a to w prostu sposób otrzymujemy Rey jako produkt mocy (tzn. Palpatine ją stworzył), który miał na celu obalenie Snoke`a i Kylo Rena tak, aby Palpatine mógł spokojnie wrócić na swoje dawne włości.
-
Kaioken2019-08-28 16:42:56
To nie jest wizja, to jest Rey i ona nie jest tutaj dark tylko jest równowagą między Dark i light, albo w trakcie tego procesu. Tak czy inaczej na pewno tak się stanie.
-
disclaimer2019-08-28 15:52:11
By nie powiedzieć ile rzeczy w Ostatnim Jedi jest bez sensu...
-
Darth HaRdCoRe2019-08-28 13:38:03
Cóż... Gdyby to był film Johnsona. xD
-
bartoszcze2019-08-28 13:34:33
@darek.sith
Taki plot twist byłby bez sensu, więc to kwestia posiadania mózgu, a nie jajec :)
-
darek.sith2019-08-28 11:09:52
@ maraskin, @ Darth HaRdCoRe
Oczywiście, że wizja. Disney nie ma jajec żeby zrobić taki plot twist. Są dobrzy, są źli i koniec. A ten zły, żeby odkupić swoje winy musi umrzeć za sprawę, więc Kylo skończy w jakiś epicki sposób żywot widząc na skraju śmierci duchy Hana, Luke`a i Leii którzy mu wybaczają. Innego końca być nie może....
-
maraskin2019-08-28 09:57:10
Dzisiaj Lucasfilm oznajmił że Dark Rey to tylko wizja.
-
Darth HaRdCoRe2019-08-28 09:12:00
"Dark Rey" to wizja - sami potwierdzili: https://www.esquire.com/entertainment/movies/a28833977/star-wars-the-rise-of-skywalker-dark-rey-evil-spoiler-website-vision/ ;)
-
rebelyell2019-08-28 08:05:54
Napęd atomowy :D
-
Peter_D2019-08-28 07:56:18
Flota zostawiona na dziesiątki lat, ale światełka w nich nadal się palą ;)
-
Przybor2019-08-27 16:03:35
//"imperial star destroyer"//
CTRL+V x200 ;)
-
psp2019-08-27 14:32:30
Ja również stawiam na to, że ta flota, to po prostu pozostawione puste okręty. Może trwa wyścig kto do nich pierwszy dotrze. Kylo nie chciałby zapewne dopuścić do tego by trafiły one w ręce Ruchu Oporu. I to by była jedna oś akcji. Druga to oczywiście sprawa mocy i Palpatine`a.
-
Prorok772019-08-27 13:19:31
Ten mieczyk przypomina mi te od strażników świątyni Jedi, przy czym ten jest równie niestabilny jak miecz Rena.
-
RodzyN jr.2019-08-27 12:19:46
Mossar - Napewno wzbudził jakieś emocje.
-
Lubsok2019-08-27 09:46:17
Luke S, chodziło mi o userów w jakikolwiek sposób powiązanych z Sithami lub Jedi i którzy naprawdę walczyli. Równie dobrze można by policzyć Hana w TESB, ale to nie ma sensu. W ST są tylko Ren i Rey. W OT Kenobi, Luke i Vader - o jednego więcej. Nie mam zamiaru liczyć FInna, czy Luke`a w TLJ, który stał z mieczem i nic nie robił.
-
asch2019-08-27 09:27:28
Co to ma być na końcu?! To naprawdę Rey? Z podróżnym, składanym mieczem (suszarki turystyczne podobnie się składają)? Tkwię od wczoraj w stuporze i nie bardzo wiem jak sobie wytłumaczyć tą scenę...
-
Nestor2019-08-27 09:23:59
C-3PO z czerwonymi oczami będzie tą flotą sterował. A flota należy do Imperium Ręki!
-
bartoszcze2019-08-27 08:48:23
@Hagan
"Dalsze istnienie Sithów uczyniłoby wysiłki Luke`a, Obi Wana i innych g..wno wartymi"
No patrz, to zupełnie jakby prequele uczyniły g..o wartymi wcześniejsze wysiłki Jedi, które doprowadziły - jak się wydawało do Galaktyki wolnej od Sithów (ale nie od CSM, jak podpowiada Maz).
-
Hagan2019-08-27 08:36:20
A może to po prostu ukryta opuszczona flota pustych okrętów, o których istnieniu powiadomił Leię Lando lub Maz Kanata i nasi bohaterowie chcą po prostu przejąć te statki?
-
Darth HaRdCoRe2019-08-27 08:23:07
maraskin --> może faktycznie się okazać, że będziemy mieli do czynienia z kosmicznymi kamikadze, tak po stronie RO jak i NP. Ta flota z teasera robi wrażenie, nie zdziwiłoby mnie gdyby podjęli takie kroki. ;)
-
maraskin2019-08-27 08:13:56
Teraz to już nie potrzeba dużej armii, aby Palpatina Imperiale zniszcztyć. Każdy X, Y, A i B-wing "just hyperspace" w nie i po sprawie. Dzięki wymysłowi Ruina. Co jeszcze. Film znowu bardzo hermetyczny, akcja dzieje się gdzieś tam. Co z Nową Republiką?! Po co walczy Ressistance z TFO, skoro zostali wyrzuceni przez Senat. Jak TFO wrósł w taką siłę, że zbudował Starkillera? Dlaczego to była jedynie podpucha, bo główna armia Imperiali dopiero była tą właściwą armią. Co za bezsens. Film pogrąży nową sagę jeszcze bardziej.
-
Hagan2019-08-27 08:11:06
Mam nadzieję że zakończenie zamknie furtki do kontynuacji, niech śmierć Imperatora, czy tego kto się pod niego podszywa, zakończy istnienie Ciemnej Strony, tak jak we Władcy Pierścieni śmierć Saurona oznaczało ostateczne zwycięstwo "tych dobrych". Dalsze istnienie Sithów uczyniłoby wysiłki Luke`a, Obi Wana i innych g..wno wartymi. Trzeba wiedzieć kiedy skończyć, trzeba dać Galaktyce upragniony pokój.
-
Mossar2019-08-27 07:55:54
Patrząc na komentarze tutaj, które jak na Bastion są dosyć stonowane, to chyba ten zwiastun się spodobał.
-
Luke S2019-08-27 00:46:54
@Lubsok
Liczymy - w OT miecza używa Obi-Wan, Vader i Luke. W ST: Kylo Ren, Finn, Rey, Luke, a w E9 najprawdopodobniej postać grana przez Matta Smitha lub/ i Dark Rey, o ile to nie jest wizja i nie jest to Rey, tylko "druga Rey"/ klon - coś w tym rodzaju.
W każdym razie, nawet bez potencjalnych nowych postaci w E9, źle policzyłeś.
-
X-Yuri2019-08-26 23:47:08
@Monique7
Dinozaurzyce w Parkach Jurajskich : )
-
Mister S.2019-08-26 23:44:00
https://www.youtube.com/watch?v=sq51w34Hg9I
https://www.youtube.com/watch?v=rgyitSlMtMY
https://www.youtube.com/watch?v=U1MnMA0TzGI
Taka finezja i elegancja w tych walkach że szok
-
Niumen2019-08-26 23:12:17
@Monique7
"Deadpool" - Gina Carano jako
-
bartoszcze2019-08-26 23:06:50
@SW-Yogurt
O siostrze Anakina mówię od dawna!
PS ustrzeliłeś setny komentarz
-
SW-Yogurt2019-08-26 23:03:42
Zła siostra Anakina, matka Rey (a Rey to Shmi Skywalker). Wszystko pasuje.
-
RycerzVadera2019-08-26 22:54:17
Ta na końcu to pewnie matka Rey
-
AJ732019-08-26 22:35:04
No, dobre memy, dobre :D. Tak się zastanawiam, odnośnie tego miecza, czy im tam lampka memowa z ostrzeżeniem nie powinna się zapalić :P
-
Annubis19912019-08-26 22:29:38
https://images-ext-1.discordapp.net/external/41XeMUXXY78oiA4R_HzyUdJ6ox0s8KUb4IZWw89fTME/https/i.imgur.com/3c8uNCz.mp4
LOOOL XDDDDD
-
Adam Skywalker2019-08-26 22:18:46
Jeszcze zanim pojawiły się jakiekolwiek materiały z TROS miałem szczerą nadzieję, że nie dostaniemy trailera składającego się w połowie ze starych scen, jak to chociażby Marvel zrobił przy Endgame. Cieszę się, że nie był to pierwszy teaser, ale jako kolejny, mimo że korzysta z tanich chwytów, to kurna działa. Piękny jest! Ciężko przestać odświeżać.
Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na cudowny uśmiech Lei. Mało osób o tym mówi, ale Leia jest dla mnie jednym z najbardziej intrygujących elementów filmu.
Wierzę, że Dark Rey to tylko wizja. Oby, bo ciężko byłoby mi wybaczyć końcówkę, gdy po śmierci Kylo Rey przechodzi na Ciemną Stronę. Jeżeli potwierdziłyby się chore pomysły, że Rey to niby pracuje dla Palpatine`a, to sequele są dla mnie spalone. Ale raczej tak nie będzie, mam nadzieję.
-
RodzyN jr.2019-08-26 22:17:45
Wolf - To nie jest kwestia tego, czy ona jest darsajderem, czy też nie. To kwestia cieniutkiego wyglądu.
-
Lubsok2019-08-26 22:16:05
Dokładnie. Walka na miecze to jest finezja (jak u nas szermierka) a nie tępe nawalanie mieczem jak to robili Rey i Ren. W ogóle to jest żałosne, że trylogii sequeli jest mniej użytkowników miecza niż w OT. xDDDDDD
-
VaderTarm2019-08-26 22:14:18
Krawędzie niszczycieli są czerwone.
-
Wolf Sazen2019-08-26 22:13:15
Ludzie którzy uwierzą w dark side`ową Rey wierzą pewnie w wysokie emerytury z ZUSu, w obietnice przedwyborcze kolejnych polityków oraz w dziadka mroza ;)
Co do debaty o styl walki mieczem to ciężko mi rozumieć zwolenników machania cepem z trylogii Disneya. Nie pamiętacie jak Obi-Wan mówił Luke`owi "an elegant weapon for more civilized age"? i to właśnie dostaliśmy w prequleach - prawdziwą maestrię walki tą bronią, pełne zespojenie z Mocą oraz bronią przez Jedi i Sithów. Każdy może wziąć miecz samurajski i nim machać. Jednak prawdziwy szermierz/wojownik pokona taką osobę raz dwa. I kogo chce się oglądać - mistrza w swoim fachu czy jakiegoś farmera? ;)
-
rebelyell2019-08-26 21:12:31
Nie mogę się doczekać grudnia! :D
Cieszy mnie, że Kylo nie będzie cały film biegał w masce, bo moim zdaniem jeden zamaskowany Skywalker wystarczy.
-
Monique72019-08-26 21:06:40
@Peter_D
Stereotyp ;) Przypadek córki Minga z Flasha Gordona... Obśmiane to było też z jednym z odcinków Star Treka DS9, w którym odgrywali najbardziej kliszowatą z kliszowatych opowieść o Bondzie... Ale chętnie bym obejrzała "złą kobietę" w SW. Kilka się zapowiadało, ale szybciutko je rehabilitowali --> Ventress np.? (nie śledziłam zbyt dokładnie TCW)
-
Kaioken2019-08-26 20:59:53
Peter_D .. chyba nie widziałeś Vaylin z Swtor`a.
-
Peter_D2019-08-26 20:57:11
Monique7 Baronessa z GI Joe. Babki się nie nadają na złoli. Są za miękkie, niby takie złe i potworne, co oczywiście to drugie jest prawdą, ale potem i tak wymiękają przy jakimś przystojniaku i tyle z ich złych nawyków.
-
Kaioken2019-08-26 20:56:28
Widzę, że dość mała osób nie zorientowało się, że słychać tam trochę oddech Vader`a tuż przed dark side Rey sceną i jej mieczem. Coś mi się zdaje, że Imperator pozostanie martwy, a kto wie czy przed Rey nie stoi Vader.
-
bartoszcze2019-08-26 20:55:36
@Monique7
Electra King z Bonda "Świat to za mało" ;-)
-
Hego Damask2019-08-26 20:47:50
Do setki mało już brakuje :D
-
VaderTarm2019-08-26 20:45:12
Rey po ciemnej stronie mocy. Wszyscy zobaczymy jak to się skończy :D
-
Zodiak2019-08-26 20:44:46
Jakie to piękne. ❤️
-
Nuka-Cola2019-08-26 20:38:45
@Monique, a Cruella de Mon? :P
-
Monique72019-08-26 20:27:15
@Darth Zabrakkobieta nie może być zła
Hej, zupełnie nieironicznie... gdzie ogólnie w popkulturze kobieta była złolem? Na szybko pamiętam macochy z bajek, królową z Willow, "bo to zła kobieta była"... więcej nic... więc walczmy o właściwą reprezentację kobiet - złoli :)
-
RodzyN jr.2019-08-26 20:25:09
AJ73 - Choć uwielbiam Abramsowy styl, tak ta Rey wygląda słabiutko. Bardziej ogarnął mnie pusty śmiech, niż jakieś "Wooow, co ta Rey, to ja nie...". Cóż, mam tylko nadzieje, że to wizja, choć plotki o wcielaniu się przez Palpatina w inne postacie mogą okazać się prawdziwe.
-
Krogulec2019-08-26 20:24:51
Rey taka straszna xD Potwornie tandetne to końcowe ujęcie.
Poza tym chyba twórcy już wiedzą, że film słaby wiec przypominają stare dobre filmy żeby ktoś poszedł do kina :D
-
SW-Yogurt2019-08-26 20:14:16
@bartoszcze - 3:
- na premierę z WFGW (oczywiście incocośtam) do NH
- z HALem do tego paskudztwa, gdzie we Wrocku jest IMAX
- z Dunbarem, bo może pojedziemy w przyszłym roku na Vandor ~:)
I już. MZLP nawet nie próbowałem ciągać na EVIII, gdy po EVII stwierdziła: "Nuuuda, ja to wszystko już widziałam."
-
AJ732019-08-26 20:06:59
@RodzyN jr.
No way !, Abrams nie przebije Rajana :D
-
bartoszcze2019-08-26 20:04:56
@SW-Yogurt
Pomyśl ile razy będziesz mógł pójść na film SW trwający 28 sekund!
-
RodzyN jr.2019-08-26 19:55:41
Nie wiem czemu, ale mam dziwne przeczucie, że to będzie najgłupszy film SW :D
-
SW-Yogurt2019-08-26 19:52:43
0:00 - 0:09 - ciemność i pim
0:10 - 0:26 - EIV, bo pierwszy (16s)
0:27 - 0:38 - EV (11s)
0:39 - 0:43 - EVI (4s)
0:44 - 0:48 - EI, bo czwarty (4s)
0:49 - 0:50 - EII, bo nieistotny (1s)
0:51 - 0:54 - EIII (3s)
0:55 - 1:11 - jakieś coś z tego czegoś (16s)
1:12 - 1:13 - Święty Mikołaj przyniesie wam rózgę
1:14 - 1:18 - nowinki, choć nie do końca
1:19 - 1:20 - Shakazu
1:21 - 1:21 - raz dwa trzy
1:22 - 1:23 - copy&paste
1:24 - 1:25 - o ja cie
1:25 - 1:25 - Hakuna Matata
1:26 - 1:26 - zły sik
1:27 - 1:28 - SRU
1:29 - 1:31 - zyguzyg
1:32 - 1:34 - bzzz
1:35 - 1:39 - ciachuciach
1:40 - 1:45 - ciemność widzę
1:46 - 1:48 - zła wróżka
1:49 - 2:00 - napisy końcowe, czyli początkowe
2:01 - 2:06 - GRUDZIEŃ
2:07 - 2:11 - kooooniec
Wychodzi, yyyy, 28 sekund ~:)
-
Domson2019-08-26 19:45:39
Kiedy analiza??
-
Annubis19912019-08-26 19:31:59
Mi tam "efekciarstwo" prikłeli nie przeszkadza. Tłumacze sobie to tym, że to była inna epoka gdzie panowały formy walki mieczem i każda różniła sie od siebie w założeniach bo tak użytkowników ciemnej i jasnej strony było sporo na przestrzeni wieków. W OT/ST wszystko sie zatarło, a sequele to już tylko dalsza część konsekwencji "zapominania" o tym że były w ogóle jakiekolwiek formy walki i skupienie sie tylko i wyłącznie na samej mocy i tym kto ma "silniejszego kopa". Przykład? Fin vs Kylo. Czy to źle? Z jednej strony tak, z drugiej nie. Nie zamierzam sie z tym kłócić, tylko stwierdzam fakt :)
-
Darth Zabrak2019-08-26 19:29:33
Darksajderowej Rey na pewno nie będzie bo przecież Rey to kobieta, a wg Lucasfilmu kobieta nie może być zła, tylko faceci (szczególnie biali) mogą być źli, toksyczni itd.
-
Adakus2019-08-26 19:24:06
Dobrze by było, gdyby walki ewoluowały, takie powiązanie stylów przedstawionych w PT, OT i ST. Mam tylko nadzieję, że kolejne filmy będę zawierały więcej esencji różnych styków walki, przykładowo scena z jednego serialu, gdzie byłem pod wielkim wrażeniem choreografii i coś podobnego chciałbym zobaczyć w Star Wars.
https://www.youtube.com/watch?v=3WMjkWjOico
-
Sifo-Dyass2019-08-26 19:24:05
pachnie mi tu jakąś ściemą
-
Rebelion2019-08-26 19:23:12
Niech to będzie dobry film ,to finał.Inaczej tego nie widzę...
-
AJ732019-08-26 19:16:56
Oczywiście, że nie ma co liczyć na darksajdową Rey :D, takich twistów nie wrzuca się od tak, do teaserów czy trailerów. Zresztą, te sztuczki nie robią już wrażenia, bo co trailer je wrzucają, pamiętacie Rey i Kylo z końcówki zajawki do TLJ ?, tu jest podobnie.
Co do saberów, again, to są subiektywne oceny każdego z fanów. Dla mnie w TPM było całościowo ok., ale później to już było niestety gorzej. Latarki w ROTSie to już wizualne efekciarstwo dla samego efektu. Saberowa surowość wizualna w sikłelach wygląda po prostu dobrze, tak jak i same filmy wizualnie są bardzo dobre.
-
bartoszcze2019-08-26 19:00:34
@Adakus
Odwrotnie. Moc czuć nie w tym że się przewiduje pięć ruchów przeciwnika naprzód (dzięki czemu dostaliśmy robienie młynków naprzeciw siebie przez Obiego i Vadera), tylko w zachowaniu walczących.
-
Zablokowany2019-08-26 18:50:50
Znając rzycue to będzie zachowawcza beznadzieja (czyt. wizja) i nie ma co liczyć na dark side Rey.
-
Luke S2019-08-26 18:40:30
MIAZGA! Ciarki na rękach, plecach i wszystkim :D Ludzie, cieszmy się - finał sagi, bez hejterstwa.
-
Adakus2019-08-26 18:38:11
Oczywiście walka w prequelach ma swoje wady, a sama choreografia jest zachowawcza, ale robiła wrażenie za pierwszym razem. Sequele poszły śladem OT, czyli tłuczemy się kijami, a tutaj brak tej finezji jaką mają mieć użytkownicy Mocy. A idąc nawet dalej, taki Finn nie miałby szans w starciu z Kylo Renem, bo ten powinien poruszać się dużo szybciej i przewidywać każdy cios. Tutaj Abrams zburzył kolejny fundament uniwersum. Nie czuć Mocy w tych nowych epizodach, tylko ją widać.
-
AJ732019-08-26 17:57:02
:D, teraz już wiem, ale jak oglądasz na fonie, a dookoła masz hałas, to omamy słuchowe gwarantowane XD
-
disclaimer2019-08-26 17:46:28
Transkrypcja dla niedosłyszących
"Your journey nears its end"
-
Gracu9992019-08-26 17:45:37
Jest hype! Jaram się mega, jest wzruszenie, są emocje! No i takiego marketingu oczekuje, zwłaszcza , że ma być to finał i podsumowanie całej Sagi. Najlepszy zwiastun ROTS? Ten ze wstawkami z OT, najlepszy zwiastun TROS? Ten ze wstawkami z całej Sagi! To ma być finał i niech będzie podsumowanie na całego nawet w filmie, niech pokażą nam jeszcze raz walkę Luke vs Vader, tak jak w Endgame, które podsumowało całe MCU, dostaliśmy wycieczkę po innych filmach. Niech Moc będzie z Nami!
-
Rzodkiewka2019-08-26 17:44:13
Czekam jeszcze bardziej.
-
Jedi Temple2019-08-26 17:41:00
może wszyscy będą przeciwko wszystkim i wszyscy zginą na koniec
to byłoby najlepsze
pustka i tyle, koniec historii, zajmujemy się czymś innym i nie zostawiamy furtki na potencjalne odgrzewanie kotletów w czwartej trylogii
-
em qb2019-08-26 17:37:52
Po rever`sie "wypowiedzi" z końca trailera wychodzi mi "Is this I?" :O
-
Kaioken2019-08-26 17:04:20
Jaka ta Rey zadowolona jak otwiera ten miecz na dwoje na końcu ^^ Coś mi się zdaje, że przejmie wolę Rena i tak jak pisałem stanie się hybrydą Jedi, szerząc równowagę.
-
DarthMati2019-08-26 16:52:30
Dno.
-
Starkiller072019-08-26 16:50:59
Ten Teaser to gratka dla fanów teorii spiskowych 😃😃😃
-
disclaimer2019-08-26 16:50:09
https://pbs.twimg.com/media/EC50AbvWkAU0WSR?format=jpg&name=medium
Zerknijcie sobie na te niszczyciele od dołu. Można założyć że większość z nich dysponuje działem niszczącym planetki :)
-
Darth HaRdCoRe2019-08-26 16:46:29
AJ73 --> racja, jedzie na nostalgii... Pamiętam drugi zwiastun TFA (ten dłuższy, gdzie pokazana jest maska Vadera) - oglądałem całą noc z ciarkami na plecach i nie mogłem się oderwać. ;)
-
darth_numbers2019-08-26 16:43:19
Nazywanie prekłelowych walk żenadą jest trochę niesprawiedliwe. Jest to taki specyficzny "balet", niektóre sekwencje są trochę przesadzone (jak te słynne młynki Anakina i Obi-Wana w EIII), ale ma to swój urok i styl, i pasuje dobrze do tamtych filmów.
Sequele poszły w stronę brutalności i prostoty, i w pewnym sensie można powiedzieć, że są bardziej "realistyczne", takie OT na sterydach. Ale żeby dało się stwierdzić "wyższość" jednego stylu wizualnego nad drugim, tego bym nie powiedział. Jak zwykle, kwestia gustu, jednemu spodoba się to drugiemu co innego. Ja sam początkowo byłem absolutnie zachwycony stylem w Prequelach, potem wydał mi się kompletnie niedorzeczny, i "chamówa" sequelowa wzięła górę. Teraz dopiero do mnie dotarło, że każdy z tych stylów musi pasować do "nastroju epoki" starwarsowej przedstawionej w filmach, jak do tej pory się to sprawdza, a pokazywanie w kółko jednego i tego samego nie miało by sensu.
-
Darth Zabrak2019-08-26 16:41:16
Myślałem że już nie wymyślą nowego rodzaju miecza świetlnego, a tu BUM! Podwójny miecz-składak :P.
-
Keran2019-08-26 16:39:50
Beznadziejne...
-
AJ732019-08-26 16:38:11
A teraz ręka w górę, kto nie miał ciarów na samym początku ? :D ... nie wiem jak Abrams to robi z teasero-trailerami, ale w strzela w emocje trafnie :)
-
gwiazdor902019-08-26 16:34:25
Równie dobrze Rey może być jakoś powiązana z Maulem. Lub też to tylko taka wizja. Poza tym.. Początek super.
-
Kaioken2019-08-26 16:31:45
Wygląda na to, że Rey będzie Jedi balance z mocą light i dark. Była poniekąd o tym mowa (chyba) jak starła się z Kylo Ren`em i on powiedział coś w stylu, że szuka równowagi między tym wszystkim. Teaser mega, ten komplet destroyerów na niebie, wow.
-
AJ732019-08-26 16:15:14
Ale będzie numer, jak darksajdowa Rey z WIZJI będzie walczyła z tą realną :P ... coś w stylu a`la Luke`a na Dagobah.
W temacie walk na sabery, to w przypadku prikłeli jest to żenadka. Oczywiście za wyjątkiem tego z "TPM". Nowe filmy pokazują to tak, jak to powinno wyglądać. Czyli dobrze.
-
darth_numbers2019-08-26 16:14:25
He he, spoko, fajne :D
Miecz Rey tak samo niestabilny jak Kylowy - może mu go zajumała i przerobiła. Sama Rey wygląda dziwnie. Suknia wieczorowa plus kaptur. Tylko dresu brakuje do kompletu! :D
Generalnie widać powrót Abramsowej estetyki plus dziwny oldskulowy klimat wizualny - nie wiem czemu pachnie mi to latami 90-tymi i ówczesną reprezentacją starwarsów w grach komputerowych i tym podobnych.
Mam wrażenie, że ostatnia część Sequeli otworzy więcej pytań niż udzieli odpowiedzi, i że szykuje się przygotowywanie gruntu pod następne filmy (epizody), które będą nie wiadomo kiedy. Jak na prawdziwe "zamknięcie" wrzucono tu zbyt dużo ciekawostek, jak rola Palpatine`a, Rycerze Ren, Darksajdowa Rey. Zresztą... w sumie ch... wiadomo. Pożyjemy, zobaczymy :D
-
Mossar2019-08-26 16:13:54
To już było u Krella w TCW i guardiana z Rebels
-
Lubsok2019-08-26 16:11:12
Dwa miecze obok siebie. Po cholerę taki gimmick? Abramsa znów poniosło.
-
darek.sith2019-08-26 15:30:42
@adam1210leg
No dobra, to zawsze może być wizja mocy jaką miał Luke na Dagobah - tego Abrams jeszcze nie zdążył powtórzyć w TFA.
-
Annubis19912019-08-26 15:25:56
hmmm mnie ta Dark sajd rey kojarzy sie z Vaderem i Lukiem na Dagobah no ale... moge być w błędzie ;P
-
disclaimer2019-08-26 15:25:06
Ktoś chętny do wykonania manewru Holdo na tej flocie, czy może wracamy do kanonu? :D
-
Adam Skywalker2019-08-26 15:23:42
Daisy opowiadała w wywiadzie o nagrywaniu tej sceny. To ona.
-
darek.sith2019-08-26 15:21:41
@Maksiofc099
Ta postać ma wklejoną twarz, to widać na pierwszy rzut oka. Nie dawaliby takiego spoilera w byle teaserze. To albo Palpatine we wsłanej osobie, albo Matt Smith, ale na pewno nie Rey. Disney nie ma jajec na taki obrót wątku...
-
ŁukaszB.2019-08-26 15:18:35
„I czy to miało sens”*
-
Nestor2019-08-26 15:17:24
Jeszcze wyjdzie, że Rey jest częścią planu Palpatine`a i to będzie dopiero mindfuck.
-
ŁukaszB.2019-08-26 15:17:12
Niesamowite jak z jednej wyciętej sceny rozpracowaliście film i rozmawiacie już o tym co się w nim wydarzyło i to miało sens pomijając fakt ze rozmawiacie o fikcji. Dołączę się do dyskusji o walkach mi osobiście podobają się walki z nowych filmów bo wyglądają bardzo naturalnie i dobrze się to ogląda, w prequelach to tylko walka maila jeżeli by cię jeszcze nie gibał tymi śmiesznymi saltami, w starej teylogii z kolei można zasnąć na walkach.
-
disclaimer2019-08-26 15:13:51
Mamy tu jeszcze EFEKCIARSKI rzut mieczem! Oraz PODWÓJNY miecz świetlny. Z nim można już tylko tańcować i uprawiać balet. R.I.P SW
-
Nestor2019-08-26 15:13:32
No tak, grali nam cały czas na brak informacji, to teraz jest zmianka i cisną na dezinformację...
-
Boris tBD2019-08-26 15:13:32
:r
-
Maksiofc0992019-08-26 15:12:07
Przecież ta Rey na końcu to Palpatine
-
darek.sith2019-08-26 15:09:55
@Denarian
Czego Ty oczekujesz? Tłumaczenia? Logiki? A dowiedziałeś się dlaczego TFA R2-D2 stał wyłączony i nagle z nikąd się włączył? Dlaczego i po co C3po miał czerwoną rękę?
To Abrams nie oczekuj przyczyn, liczy się widowisko. Jak nic JJ idzie w kierunku zrobienia "fanodomowi" dobrze, wielkie bitwy, dziwaczne miecze, groźne spojrzenia, bo ma być EPICKO nic innego się nie liczy...
-
mkn2019-08-26 15:09:43
Ładnie to wszystko wygląda, jaram się!
Rey na końcu super, ale zgadzam się, że to niestety tylko bait.
Walki w ST biją na łeb drewno z OT oraz tańce z PT, gdzie tylko walka z Maulem daje radę.
-
disclaimer2019-08-26 15:08:19
Liny BE, ale Luke wspinający się po rurze wystającej z sufitu tylko po to żeby z niech zejść już ok XD
-
Gator2019-08-26 15:08:00
Ten taeser jest świetny! Dużo lepszy od poprzedniego!
-
em qb2019-08-26 15:07:16
@Denarian - zalożę się, że Rey je zniszczy ]:->
-
bartoszcze2019-08-26 15:06:58
@Adakus
Walki w OT nie są efekciarskie, i dlatego to najlepsze walki w SW.
W PT tylko te z udziałem Maula dają radę, choć już za dużo w nich karate.
-
karolaczek2019-08-26 15:05:31
Jeżeli efekciarstwo ma oznaczać cyrk to ja podziękuje.
-
Denarian2019-08-26 15:04:29
Hhmm te niszczyciele, są to Imerial I więc stoją tam w kij długo. To że utrzymują szyk jest ok przecież raczej cały czas mają zasilanie bo to wygląda na atmosferę planety więc inaczej by spadły. Bardziej mnie zastanawia to czy przypadkiem po tylu latach nie wymagały by porządnego zatankowania. I jeszcze jedno, jak garstka ruchu oporu ma zamiar obsadzić te wszystkie niszczyciele??? przecież ich nawet na 1 nie starczy, a co dopiero na całą flotę która wg przecieków ma stanąć do największej bitwy SW. Przecież to nie są okręty separatystów które w ogóle nie potrzebowały żywej załogi
-
karolaczek2019-08-26 15:04:06
Prequelowe walki czyli cyrk na linach i jakieś wygibasy jak na konkursie, których nikt kto walczy o życie by nie stosował?
-
Adakus2019-08-26 15:04:00
One nie mają być realistyczne, mają być efekciarskie, w końcu to Gwiezdne Wojny.
-
Adam Skywalker2019-08-26 15:00:39
Akurat walki w prequelach były wyjątkowo mało realistyczne. A zwiastun przypomniał mi tylko, jak bardzo nie lubię zdjęć w tamtych filmach. Ale mimo wszystko cieszę się, że je pokazali, bo przecież fan nie wyrzeka się żadnych Gwiezdnych Wojen (ze Skywalkerami)!
-
Getmano2019-08-26 14:58:31
Te walki w porównaniu z prequelami to tragedia
-
Adakus2019-08-26 14:51:37
O, znowu będą tłukli się cepami. O bogowie, jakie te sequele mają brzydkie walki.
-
karolaczek2019-08-26 14:49:49
Nie wiadomo gdzie stały i ile lat, to tylko ujęcie.
-
disclaimer2019-08-26 14:49:25
Flota Niszczycieli grzecznie ustawiona jeden za drugim, znowu mordercze lasery XD Dark Side Rey to tylko bait, nie lękajcie się ;D
-
bartoszcze2019-08-26 14:46:55
@Mossar
Mamy tam niestety jakiś czerwony promień zniszczenia...
-
Evening Star2019-08-26 14:46:36
Twarz Rey wygląda jak wklejona na potrzeby teasera. Jakoś plakat mnie bardziej porwał, ale podjarka jest.
-
bartoszcze2019-08-26 14:45:54
Na widok Rey ze składanym saberem płonę niczym Starkiller w końcowej fazie wybuchania :)
-
Prorok772019-08-26 14:43:22
Świetny ten mieczyk!
-
Peter_D2019-08-26 14:42:56
Nie ma to jak grać na nostalgii bo nic innego nie da się wymyślić ;) Niszczyciele przez tyle lat stały w idealnym szyku wewnątrz takiej burzy?
-
AJ732019-08-26 14:42:35
Odnośnie tej floty, i jak rozumiem - bitwy bitew, która się rozegra. Nie było to gdzieś wcześniej w jakichś fanowskich niby-leakach ?. Znaczy, że dostaniemy największą bitwę w historii SW ?.
Po tych ujęciach w teaserku ... mają rozmach s*syny :D.
Dwa, darksajdowa Rey jest MEGA sexi :)))
Trzy, ostatnie zdanie jakby puszczone od tyłu ?, nie mylę się ? ...
-
em qb2019-08-26 14:41:52
Autentycznie się wzruszyłem. Mam hype! :D
-
Mandalarian Jedi pajs882019-08-26 14:41:08
Ło Cie... Ta scena na końcu:O
-
jarson932019-08-26 14:37:10
O kur...
-
Boomber2019-08-26 14:36:51
początek spoilera Najgorsze, że plotki zaczynają się sprawdzać :( koniec spoilera
-
Nuka-Cola2019-08-26 14:36:26
Aaaaaale flota! Stary typ Niszczycieli, więc ukryta armia Palpatine`a jest faktem...
-
Qel Asim2019-08-26 14:33:43
Łoooo!!!
Wchodzę na Bastion po tygodniu bez internetu, a tu takie cudo!!!
-
Mossar2019-08-26 14:33:43
Hoho, z tego wszystkiego najbardziej mnie jara ta flota Niszczycieli. Liczę na to, że Abrams się nie będzie bawił w coś podobnego do Gwiazdy Śmierci tylko tym razem dostaniemy porządną powietrzną walkę
-
Darth HaRdCoRe2019-08-26 14:33:14
Może i to głupie, ale to ujęcie gwiezdnych niszczycieli urzekło mnie najbardziej. ;)
bartoszcze2019-08-29 22:54:25
Nie żebym chciał wyjść na upierdliwego klienta, ale zrobi ktoś kiedyś szczegółową analizę teasera? Może być bez cytatów z wcześniejszych filmów ;)
(wiem, SW-Yogurt już zrobił)
predator2019-08-29 08:19:38
To nie będzie wizja. I to nie będzie też Rey jaką znamy. To będzie nowa postać. Zakładając, że sprawdzi się teoria mówiąca o tym, że Rey jest klonem z ręki Luke’a uciętej na Bespin to będzie to po prostu kolejny klon. Wtedy wszystko będzie do siebie pasowało fabularnie.
IgorM2019-08-28 20:31:12
Tak się zastanawiam czy do tych setek "zaparkowanych" niszczycieli nie była inspiracją porzucona flota katańska z trylogii Thrawna; był tam też "zły Luke" - klon stworzony z uciętej na Bespin dłoni... Może tędy szli twórcy nowej części?
Evening Star2019-08-28 20:12:03
@darek.sith Taki plot twist nie bylby dobry dlatego, żeby dać tej postaci charakteru, lecz dlatego, że właśnie w miarę logicznie wynikałby z tego, jak ją dotąd przedstawiono. Nie, ona nie jest bez skazy, a jej przywiązanie do rodziców może ją do tego popchnąć. Powiązanie z Palpatine`em byłoby za to fajnym dodatkiem.
bartoszcze2019-08-28 19:36:33
@darek.sith
To jest świetnie napisana postać, a że wolisz inne to Twoja sprawa :)
W tym filmie taki plot twist byłby bez sensu. Na koniec sezonu serialu, kiedy wiadomo że będzie następny, i owszem (jak w OUAT).
darek.sith2019-08-28 17:51:21
@ bartoszcze
Taki "plot twist" byłby zupełnie z sensem biorąc po uwagę, że Rey nie jest Skywalkerem. Tak naprawdę taki plot twist mógłby nadać tej bohaterce jakikolwiek sens, bo póki co to jest postać idealna, bez skazy, bez pochodzenia, bez żadnego originu i kartka papieru wzbudza we mnie więcej emocji niż widok Rey na ekranie czyniąca swoje wynurzenia w stylu "Ty Kylo jesteś zły, bo zabiłeś Hana Solo".
A jeżeli dokładamy Palpatine`a to w prostu sposób otrzymujemy Rey jako produkt mocy (tzn. Palpatine ją stworzył), który miał na celu obalenie Snoke`a i Kylo Rena tak, aby Palpatine mógł spokojnie wrócić na swoje dawne włości.
Kaioken2019-08-28 16:42:56
To nie jest wizja, to jest Rey i ona nie jest tutaj dark tylko jest równowagą między Dark i light, albo w trakcie tego procesu. Tak czy inaczej na pewno tak się stanie.
disclaimer2019-08-28 15:52:11
By nie powiedzieć ile rzeczy w Ostatnim Jedi jest bez sensu...
Darth HaRdCoRe2019-08-28 13:38:03
Cóż... Gdyby to był film Johnsona. xD
bartoszcze2019-08-28 13:34:33
@darek.sith
Taki plot twist byłby bez sensu, więc to kwestia posiadania mózgu, a nie jajec :)
darek.sith2019-08-28 11:09:52
@ maraskin, @ Darth HaRdCoRe
Oczywiście, że wizja. Disney nie ma jajec żeby zrobić taki plot twist. Są dobrzy, są źli i koniec. A ten zły, żeby odkupić swoje winy musi umrzeć za sprawę, więc Kylo skończy w jakiś epicki sposób żywot widząc na skraju śmierci duchy Hana, Luke`a i Leii którzy mu wybaczają. Innego końca być nie może....
maraskin2019-08-28 09:57:10
Dzisiaj Lucasfilm oznajmił że Dark Rey to tylko wizja.
Darth HaRdCoRe2019-08-28 09:12:00
"Dark Rey" to wizja - sami potwierdzili: https://www.esquire.com/entertainment/movies/a28833977/star-wars-the-rise-of-skywalker-dark-rey-evil-spoiler-website-vision/ ;)
rebelyell2019-08-28 08:05:54
Napęd atomowy :D
Peter_D2019-08-28 07:56:18
Flota zostawiona na dziesiątki lat, ale światełka w nich nadal się palą ;)
Przybor2019-08-27 16:03:35
//"imperial star destroyer"//
CTRL+V x200 ;)
psp2019-08-27 14:32:30
Ja również stawiam na to, że ta flota, to po prostu pozostawione puste okręty. Może trwa wyścig kto do nich pierwszy dotrze. Kylo nie chciałby zapewne dopuścić do tego by trafiły one w ręce Ruchu Oporu. I to by była jedna oś akcji. Druga to oczywiście sprawa mocy i Palpatine`a.
Prorok772019-08-27 13:19:31
Ten mieczyk przypomina mi te od strażników świątyni Jedi, przy czym ten jest równie niestabilny jak miecz Rena.
RodzyN jr.2019-08-27 12:19:46
Mossar - Napewno wzbudził jakieś emocje.
Lubsok2019-08-27 09:46:17
Luke S, chodziło mi o userów w jakikolwiek sposób powiązanych z Sithami lub Jedi i którzy naprawdę walczyli. Równie dobrze można by policzyć Hana w TESB, ale to nie ma sensu. W ST są tylko Ren i Rey. W OT Kenobi, Luke i Vader - o jednego więcej. Nie mam zamiaru liczyć FInna, czy Luke`a w TLJ, który stał z mieczem i nic nie robił.
asch2019-08-27 09:27:28
Co to ma być na końcu?! To naprawdę Rey? Z podróżnym, składanym mieczem (suszarki turystyczne podobnie się składają)? Tkwię od wczoraj w stuporze i nie bardzo wiem jak sobie wytłumaczyć tą scenę...
Nestor2019-08-27 09:23:59
C-3PO z czerwonymi oczami będzie tą flotą sterował. A flota należy do Imperium Ręki!
bartoszcze2019-08-27 08:48:23
@Hagan
"Dalsze istnienie Sithów uczyniłoby wysiłki Luke`a, Obi Wana i innych g..wno wartymi"
No patrz, to zupełnie jakby prequele uczyniły g..o wartymi wcześniejsze wysiłki Jedi, które doprowadziły - jak się wydawało do Galaktyki wolnej od Sithów (ale nie od CSM, jak podpowiada Maz).
Hagan2019-08-27 08:36:20
A może to po prostu ukryta opuszczona flota pustych okrętów, o których istnieniu powiadomił Leię Lando lub Maz Kanata i nasi bohaterowie chcą po prostu przejąć te statki?
Darth HaRdCoRe2019-08-27 08:23:07
maraskin --> może faktycznie się okazać, że będziemy mieli do czynienia z kosmicznymi kamikadze, tak po stronie RO jak i NP. Ta flota z teasera robi wrażenie, nie zdziwiłoby mnie gdyby podjęli takie kroki. ;)
maraskin2019-08-27 08:13:56
Teraz to już nie potrzeba dużej armii, aby Palpatina Imperiale zniszcztyć. Każdy X, Y, A i B-wing "just hyperspace" w nie i po sprawie. Dzięki wymysłowi Ruina. Co jeszcze. Film znowu bardzo hermetyczny, akcja dzieje się gdzieś tam. Co z Nową Republiką?! Po co walczy Ressistance z TFO, skoro zostali wyrzuceni przez Senat. Jak TFO wrósł w taką siłę, że zbudował Starkillera? Dlaczego to była jedynie podpucha, bo główna armia Imperiali dopiero była tą właściwą armią. Co za bezsens. Film pogrąży nową sagę jeszcze bardziej.
Hagan2019-08-27 08:11:06
Mam nadzieję że zakończenie zamknie furtki do kontynuacji, niech śmierć Imperatora, czy tego kto się pod niego podszywa, zakończy istnienie Ciemnej Strony, tak jak we Władcy Pierścieni śmierć Saurona oznaczało ostateczne zwycięstwo "tych dobrych". Dalsze istnienie Sithów uczyniłoby wysiłki Luke`a, Obi Wana i innych g..wno wartymi. Trzeba wiedzieć kiedy skończyć, trzeba dać Galaktyce upragniony pokój.
Mossar2019-08-27 07:55:54
Patrząc na komentarze tutaj, które jak na Bastion są dosyć stonowane, to chyba ten zwiastun się spodobał.
Luke S2019-08-27 00:46:54
@Lubsok
Liczymy - w OT miecza używa Obi-Wan, Vader i Luke. W ST: Kylo Ren, Finn, Rey, Luke, a w E9 najprawdopodobniej postać grana przez Matta Smitha lub/ i Dark Rey, o ile to nie jest wizja i nie jest to Rey, tylko "druga Rey"/ klon - coś w tym rodzaju.
W każdym razie, nawet bez potencjalnych nowych postaci w E9, źle policzyłeś.
X-Yuri2019-08-26 23:47:08
@Monique7
Dinozaurzyce w Parkach Jurajskich : )
Mister S.2019-08-26 23:44:00
https://www.youtube.com/watch?v=sq51w34Hg9I
https://www.youtube.com/watch?v=rgyitSlMtMY
https://www.youtube.com/watch?v=U1MnMA0TzGI
Taka finezja i elegancja w tych walkach że szok
Niumen2019-08-26 23:12:17
@Monique7
"Deadpool" - Gina Carano jako
bartoszcze2019-08-26 23:06:50
@SW-Yogurt
O siostrze Anakina mówię od dawna!
PS ustrzeliłeś setny komentarz
SW-Yogurt2019-08-26 23:03:42
Zła siostra Anakina, matka Rey (a Rey to Shmi Skywalker). Wszystko pasuje.
RycerzVadera2019-08-26 22:54:17
Ta na końcu to pewnie matka Rey
AJ732019-08-26 22:35:04
No, dobre memy, dobre :D. Tak się zastanawiam, odnośnie tego miecza, czy im tam lampka memowa z ostrzeżeniem nie powinna się zapalić :P
Annubis19912019-08-26 22:29:38
https://images-ext-1.discordapp.net/external/41XeMUXXY78oiA4R_HzyUdJ6ox0s8KUb4IZWw89fTME/https/i.imgur.com/3c8uNCz.mp4
LOOOL XDDDDD
Adam Skywalker2019-08-26 22:18:46
Jeszcze zanim pojawiły się jakiekolwiek materiały z TROS miałem szczerą nadzieję, że nie dostaniemy trailera składającego się w połowie ze starych scen, jak to chociażby Marvel zrobił przy Endgame. Cieszę się, że nie był to pierwszy teaser, ale jako kolejny, mimo że korzysta z tanich chwytów, to kurna działa. Piękny jest! Ciężko przestać odświeżać.
Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na cudowny uśmiech Lei. Mało osób o tym mówi, ale Leia jest dla mnie jednym z najbardziej intrygujących elementów filmu.
Wierzę, że Dark Rey to tylko wizja. Oby, bo ciężko byłoby mi wybaczyć końcówkę, gdy po śmierci Kylo Rey przechodzi na Ciemną Stronę. Jeżeli potwierdziłyby się chore pomysły, że Rey to niby pracuje dla Palpatine`a, to sequele są dla mnie spalone. Ale raczej tak nie będzie, mam nadzieję.
RodzyN jr.2019-08-26 22:17:45
Wolf - To nie jest kwestia tego, czy ona jest darsajderem, czy też nie. To kwestia cieniutkiego wyglądu.
Lubsok2019-08-26 22:16:05
Dokładnie. Walka na miecze to jest finezja (jak u nas szermierka) a nie tępe nawalanie mieczem jak to robili Rey i Ren. W ogóle to jest żałosne, że trylogii sequeli jest mniej użytkowników miecza niż w OT. xDDDDDD
VaderTarm2019-08-26 22:14:18
Krawędzie niszczycieli są czerwone.
Wolf Sazen2019-08-26 22:13:15
Ludzie którzy uwierzą w dark side`ową Rey wierzą pewnie w wysokie emerytury z ZUSu, w obietnice przedwyborcze kolejnych polityków oraz w dziadka mroza ;)
Co do debaty o styl walki mieczem to ciężko mi rozumieć zwolenników machania cepem z trylogii Disneya. Nie pamiętacie jak Obi-Wan mówił Luke`owi "an elegant weapon for more civilized age"? i to właśnie dostaliśmy w prequleach - prawdziwą maestrię walki tą bronią, pełne zespojenie z Mocą oraz bronią przez Jedi i Sithów. Każdy może wziąć miecz samurajski i nim machać. Jednak prawdziwy szermierz/wojownik pokona taką osobę raz dwa. I kogo chce się oglądać - mistrza w swoim fachu czy jakiegoś farmera? ;)
rebelyell2019-08-26 21:12:31
Nie mogę się doczekać grudnia! :D
Cieszy mnie, że Kylo nie będzie cały film biegał w masce, bo moim zdaniem jeden zamaskowany Skywalker wystarczy.
Monique72019-08-26 21:06:40
@Peter_D
Stereotyp ;) Przypadek córki Minga z Flasha Gordona... Obśmiane to było też z jednym z odcinków Star Treka DS9, w którym odgrywali najbardziej kliszowatą z kliszowatych opowieść o Bondzie... Ale chętnie bym obejrzała "złą kobietę" w SW. Kilka się zapowiadało, ale szybciutko je rehabilitowali --> Ventress np.? (nie śledziłam zbyt dokładnie TCW)
Kaioken2019-08-26 20:59:53
Peter_D .. chyba nie widziałeś Vaylin z Swtor`a.
Peter_D2019-08-26 20:57:11
Monique7 Baronessa z GI Joe. Babki się nie nadają na złoli. Są za miękkie, niby takie złe i potworne, co oczywiście to drugie jest prawdą, ale potem i tak wymiękają przy jakimś przystojniaku i tyle z ich złych nawyków.
Kaioken2019-08-26 20:56:28
Widzę, że dość mała osób nie zorientowało się, że słychać tam trochę oddech Vader`a tuż przed dark side Rey sceną i jej mieczem. Coś mi się zdaje, że Imperator pozostanie martwy, a kto wie czy przed Rey nie stoi Vader.
bartoszcze2019-08-26 20:55:36
@Monique7
Electra King z Bonda "Świat to za mało" ;-)
Hego Damask2019-08-26 20:47:50
Do setki mało już brakuje :D
VaderTarm2019-08-26 20:45:12
Rey po ciemnej stronie mocy. Wszyscy zobaczymy jak to się skończy :D
Zodiak2019-08-26 20:44:46
Jakie to piękne. ❤️
Nuka-Cola2019-08-26 20:38:45
@Monique, a Cruella de Mon? :P
Monique72019-08-26 20:27:15
@Darth Zabrakkobieta nie może być zła
Hej, zupełnie nieironicznie... gdzie ogólnie w popkulturze kobieta była złolem? Na szybko pamiętam macochy z bajek, królową z Willow, "bo to zła kobieta była"... więcej nic... więc walczmy o właściwą reprezentację kobiet - złoli :)
RodzyN jr.2019-08-26 20:25:09
AJ73 - Choć uwielbiam Abramsowy styl, tak ta Rey wygląda słabiutko. Bardziej ogarnął mnie pusty śmiech, niż jakieś "Wooow, co ta Rey, to ja nie...". Cóż, mam tylko nadzieje, że to wizja, choć plotki o wcielaniu się przez Palpatina w inne postacie mogą okazać się prawdziwe.
Krogulec2019-08-26 20:24:51
Rey taka straszna xD Potwornie tandetne to końcowe ujęcie.
Poza tym chyba twórcy już wiedzą, że film słaby wiec przypominają stare dobre filmy żeby ktoś poszedł do kina :D
SW-Yogurt2019-08-26 20:14:16
@bartoszcze - 3:
- na premierę z WFGW (oczywiście incocośtam) do NH
- z HALem do tego paskudztwa, gdzie we Wrocku jest IMAX
- z Dunbarem, bo może pojedziemy w przyszłym roku na Vandor ~:)
I już. MZLP nawet nie próbowałem ciągać na EVIII, gdy po EVII stwierdziła: "Nuuuda, ja to wszystko już widziałam."
AJ732019-08-26 20:06:59
@RodzyN jr.
No way !, Abrams nie przebije Rajana :D
bartoszcze2019-08-26 20:04:56
@SW-Yogurt
Pomyśl ile razy będziesz mógł pójść na film SW trwający 28 sekund!
RodzyN jr.2019-08-26 19:55:41
Nie wiem czemu, ale mam dziwne przeczucie, że to będzie najgłupszy film SW :D
SW-Yogurt2019-08-26 19:52:43
0:00 - 0:09 - ciemność i pim
0:10 - 0:26 - EIV, bo pierwszy (16s)
0:27 - 0:38 - EV (11s)
0:39 - 0:43 - EVI (4s)
0:44 - 0:48 - EI, bo czwarty (4s)
0:49 - 0:50 - EII, bo nieistotny (1s)
0:51 - 0:54 - EIII (3s)
0:55 - 1:11 - jakieś coś z tego czegoś (16s)
1:12 - 1:13 - Święty Mikołaj przyniesie wam rózgę
1:14 - 1:18 - nowinki, choć nie do końca
1:19 - 1:20 - Shakazu
1:21 - 1:21 - raz dwa trzy
1:22 - 1:23 - copy&paste
1:24 - 1:25 - o ja cie
1:25 - 1:25 - Hakuna Matata
1:26 - 1:26 - zły sik
1:27 - 1:28 - SRU
1:29 - 1:31 - zyguzyg
1:32 - 1:34 - bzzz
1:35 - 1:39 - ciachuciach
1:40 - 1:45 - ciemność widzę
1:46 - 1:48 - zła wróżka
1:49 - 2:00 - napisy końcowe, czyli początkowe
2:01 - 2:06 - GRUDZIEŃ
2:07 - 2:11 - kooooniec
Wychodzi, yyyy, 28 sekund ~:)
Domson2019-08-26 19:45:39
Kiedy analiza??
Annubis19912019-08-26 19:31:59
Mi tam "efekciarstwo" prikłeli nie przeszkadza. Tłumacze sobie to tym, że to była inna epoka gdzie panowały formy walki mieczem i każda różniła sie od siebie w założeniach bo tak użytkowników ciemnej i jasnej strony było sporo na przestrzeni wieków. W OT/ST wszystko sie zatarło, a sequele to już tylko dalsza część konsekwencji "zapominania" o tym że były w ogóle jakiekolwiek formy walki i skupienie sie tylko i wyłącznie na samej mocy i tym kto ma "silniejszego kopa". Przykład? Fin vs Kylo. Czy to źle? Z jednej strony tak, z drugiej nie. Nie zamierzam sie z tym kłócić, tylko stwierdzam fakt :)
Darth Zabrak2019-08-26 19:29:33
Darksajderowej Rey na pewno nie będzie bo przecież Rey to kobieta, a wg Lucasfilmu kobieta nie może być zła, tylko faceci (szczególnie biali) mogą być źli, toksyczni itd.
Adakus2019-08-26 19:24:06
Dobrze by było, gdyby walki ewoluowały, takie powiązanie stylów przedstawionych w PT, OT i ST. Mam tylko nadzieję, że kolejne filmy będę zawierały więcej esencji różnych styków walki, przykładowo scena z jednego serialu, gdzie byłem pod wielkim wrażeniem choreografii i coś podobnego chciałbym zobaczyć w Star Wars.
https://www.youtube.com/watch?v=3WMjkWjOico
Sifo-Dyass2019-08-26 19:24:05
pachnie mi tu jakąś ściemą
Rebelion2019-08-26 19:23:12
Niech to będzie dobry film ,to finał.Inaczej tego nie widzę...
AJ732019-08-26 19:16:56
Oczywiście, że nie ma co liczyć na darksajdową Rey :D, takich twistów nie wrzuca się od tak, do teaserów czy trailerów. Zresztą, te sztuczki nie robią już wrażenia, bo co trailer je wrzucają, pamiętacie Rey i Kylo z końcówki zajawki do TLJ ?, tu jest podobnie.
Co do saberów, again, to są subiektywne oceny każdego z fanów. Dla mnie w TPM było całościowo ok., ale później to już było niestety gorzej. Latarki w ROTSie to już wizualne efekciarstwo dla samego efektu. Saberowa surowość wizualna w sikłelach wygląda po prostu dobrze, tak jak i same filmy wizualnie są bardzo dobre.
bartoszcze2019-08-26 19:00:34
@Adakus
Odwrotnie. Moc czuć nie w tym że się przewiduje pięć ruchów przeciwnika naprzód (dzięki czemu dostaliśmy robienie młynków naprzeciw siebie przez Obiego i Vadera), tylko w zachowaniu walczących.
Zablokowany2019-08-26 18:50:50
Znając rzycue to będzie zachowawcza beznadzieja (czyt. wizja) i nie ma co liczyć na dark side Rey.
Luke S2019-08-26 18:40:30
MIAZGA! Ciarki na rękach, plecach i wszystkim :D Ludzie, cieszmy się - finał sagi, bez hejterstwa.
Adakus2019-08-26 18:38:11
Oczywiście walka w prequelach ma swoje wady, a sama choreografia jest zachowawcza, ale robiła wrażenie za pierwszym razem. Sequele poszły śladem OT, czyli tłuczemy się kijami, a tutaj brak tej finezji jaką mają mieć użytkownicy Mocy. A idąc nawet dalej, taki Finn nie miałby szans w starciu z Kylo Renem, bo ten powinien poruszać się dużo szybciej i przewidywać każdy cios. Tutaj Abrams zburzył kolejny fundament uniwersum. Nie czuć Mocy w tych nowych epizodach, tylko ją widać.
AJ732019-08-26 17:57:02
:D, teraz już wiem, ale jak oglądasz na fonie, a dookoła masz hałas, to omamy słuchowe gwarantowane XD
disclaimer2019-08-26 17:46:28
Transkrypcja dla niedosłyszących
"Your journey nears its end"
Gracu9992019-08-26 17:45:37
Jest hype! Jaram się mega, jest wzruszenie, są emocje! No i takiego marketingu oczekuje, zwłaszcza , że ma być to finał i podsumowanie całej Sagi. Najlepszy zwiastun ROTS? Ten ze wstawkami z OT, najlepszy zwiastun TROS? Ten ze wstawkami z całej Sagi! To ma być finał i niech będzie podsumowanie na całego nawet w filmie, niech pokażą nam jeszcze raz walkę Luke vs Vader, tak jak w Endgame, które podsumowało całe MCU, dostaliśmy wycieczkę po innych filmach. Niech Moc będzie z Nami!
Rzodkiewka2019-08-26 17:44:13
Czekam jeszcze bardziej.
Jedi Temple2019-08-26 17:41:00
może wszyscy będą przeciwko wszystkim i wszyscy zginą na koniec
to byłoby najlepsze
pustka i tyle, koniec historii, zajmujemy się czymś innym i nie zostawiamy furtki na potencjalne odgrzewanie kotletów w czwartej trylogii
em qb2019-08-26 17:37:52
Po rever`sie "wypowiedzi" z końca trailera wychodzi mi "Is this I?" :O
Kaioken2019-08-26 17:04:20
Jaka ta Rey zadowolona jak otwiera ten miecz na dwoje na końcu ^^ Coś mi się zdaje, że przejmie wolę Rena i tak jak pisałem stanie się hybrydą Jedi, szerząc równowagę.
DarthMati2019-08-26 16:52:30
Dno.
Starkiller072019-08-26 16:50:59
Ten Teaser to gratka dla fanów teorii spiskowych 😃😃😃
disclaimer2019-08-26 16:50:09
https://pbs.twimg.com/media/EC50AbvWkAU0WSR?format=jpg&name=medium
Zerknijcie sobie na te niszczyciele od dołu. Można założyć że większość z nich dysponuje działem niszczącym planetki :)
Darth HaRdCoRe2019-08-26 16:46:29
AJ73 --> racja, jedzie na nostalgii... Pamiętam drugi zwiastun TFA (ten dłuższy, gdzie pokazana jest maska Vadera) - oglądałem całą noc z ciarkami na plecach i nie mogłem się oderwać. ;)
darth_numbers2019-08-26 16:43:19
Nazywanie prekłelowych walk żenadą jest trochę niesprawiedliwe. Jest to taki specyficzny "balet", niektóre sekwencje są trochę przesadzone (jak te słynne młynki Anakina i Obi-Wana w EIII), ale ma to swój urok i styl, i pasuje dobrze do tamtych filmów.
Sequele poszły w stronę brutalności i prostoty, i w pewnym sensie można powiedzieć, że są bardziej "realistyczne", takie OT na sterydach. Ale żeby dało się stwierdzić "wyższość" jednego stylu wizualnego nad drugim, tego bym nie powiedział. Jak zwykle, kwestia gustu, jednemu spodoba się to drugiemu co innego. Ja sam początkowo byłem absolutnie zachwycony stylem w Prequelach, potem wydał mi się kompletnie niedorzeczny, i "chamówa" sequelowa wzięła górę. Teraz dopiero do mnie dotarło, że każdy z tych stylów musi pasować do "nastroju epoki" starwarsowej przedstawionej w filmach, jak do tej pory się to sprawdza, a pokazywanie w kółko jednego i tego samego nie miało by sensu.
Darth Zabrak2019-08-26 16:41:16
Myślałem że już nie wymyślą nowego rodzaju miecza świetlnego, a tu BUM! Podwójny miecz-składak :P.
Keran2019-08-26 16:39:50
Beznadziejne...
AJ732019-08-26 16:38:11
A teraz ręka w górę, kto nie miał ciarów na samym początku ? :D ... nie wiem jak Abrams to robi z teasero-trailerami, ale w strzela w emocje trafnie :)
gwiazdor902019-08-26 16:34:25
Równie dobrze Rey może być jakoś powiązana z Maulem. Lub też to tylko taka wizja. Poza tym.. Początek super.
Kaioken2019-08-26 16:31:45
Wygląda na to, że Rey będzie Jedi balance z mocą light i dark. Była poniekąd o tym mowa (chyba) jak starła się z Kylo Ren`em i on powiedział coś w stylu, że szuka równowagi między tym wszystkim. Teaser mega, ten komplet destroyerów na niebie, wow.
AJ732019-08-26 16:15:14
Ale będzie numer, jak darksajdowa Rey z WIZJI będzie walczyła z tą realną :P ... coś w stylu a`la Luke`a na Dagobah.
W temacie walk na sabery, to w przypadku prikłeli jest to żenadka. Oczywiście za wyjątkiem tego z "TPM". Nowe filmy pokazują to tak, jak to powinno wyglądać. Czyli dobrze.
darth_numbers2019-08-26 16:14:25
He he, spoko, fajne :D
Miecz Rey tak samo niestabilny jak Kylowy - może mu go zajumała i przerobiła. Sama Rey wygląda dziwnie. Suknia wieczorowa plus kaptur. Tylko dresu brakuje do kompletu! :D
Generalnie widać powrót Abramsowej estetyki plus dziwny oldskulowy klimat wizualny - nie wiem czemu pachnie mi to latami 90-tymi i ówczesną reprezentacją starwarsów w grach komputerowych i tym podobnych.
Mam wrażenie, że ostatnia część Sequeli otworzy więcej pytań niż udzieli odpowiedzi, i że szykuje się przygotowywanie gruntu pod następne filmy (epizody), które będą nie wiadomo kiedy. Jak na prawdziwe "zamknięcie" wrzucono tu zbyt dużo ciekawostek, jak rola Palpatine`a, Rycerze Ren, Darksajdowa Rey. Zresztą... w sumie ch... wiadomo. Pożyjemy, zobaczymy :D
Mossar2019-08-26 16:13:54
To już było u Krella w TCW i guardiana z Rebels
Lubsok2019-08-26 16:11:12
Dwa miecze obok siebie. Po cholerę taki gimmick? Abramsa znów poniosło.
darek.sith2019-08-26 15:30:42
@adam1210leg
No dobra, to zawsze może być wizja mocy jaką miał Luke na Dagobah - tego Abrams jeszcze nie zdążył powtórzyć w TFA.
Annubis19912019-08-26 15:25:56
hmmm mnie ta Dark sajd rey kojarzy sie z Vaderem i Lukiem na Dagobah no ale... moge być w błędzie ;P
disclaimer2019-08-26 15:25:06
Ktoś chętny do wykonania manewru Holdo na tej flocie, czy może wracamy do kanonu? :D
Adam Skywalker2019-08-26 15:23:42
Daisy opowiadała w wywiadzie o nagrywaniu tej sceny. To ona.
darek.sith2019-08-26 15:21:41
@Maksiofc099
Ta postać ma wklejoną twarz, to widać na pierwszy rzut oka. Nie dawaliby takiego spoilera w byle teaserze. To albo Palpatine we wsłanej osobie, albo Matt Smith, ale na pewno nie Rey. Disney nie ma jajec na taki obrót wątku...
ŁukaszB.2019-08-26 15:18:35
„I czy to miało sens”*
Nestor2019-08-26 15:17:24
Jeszcze wyjdzie, że Rey jest częścią planu Palpatine`a i to będzie dopiero mindfuck.
ŁukaszB.2019-08-26 15:17:12
Niesamowite jak z jednej wyciętej sceny rozpracowaliście film i rozmawiacie już o tym co się w nim wydarzyło i to miało sens pomijając fakt ze rozmawiacie o fikcji. Dołączę się do dyskusji o walkach mi osobiście podobają się walki z nowych filmów bo wyglądają bardzo naturalnie i dobrze się to ogląda, w prequelach to tylko walka maila jeżeli by cię jeszcze nie gibał tymi śmiesznymi saltami, w starej teylogii z kolei można zasnąć na walkach.
disclaimer2019-08-26 15:13:51
Mamy tu jeszcze EFEKCIARSKI rzut mieczem! Oraz PODWÓJNY miecz świetlny. Z nim można już tylko tańcować i uprawiać balet. R.I.P SW
Nestor2019-08-26 15:13:32
No tak, grali nam cały czas na brak informacji, to teraz jest zmianka i cisną na dezinformację...
Boris tBD2019-08-26 15:13:32
:r
Maksiofc0992019-08-26 15:12:07
Przecież ta Rey na końcu to Palpatine
darek.sith2019-08-26 15:09:55
@Denarian
Czego Ty oczekujesz? Tłumaczenia? Logiki? A dowiedziałeś się dlaczego TFA R2-D2 stał wyłączony i nagle z nikąd się włączył? Dlaczego i po co C3po miał czerwoną rękę?
To Abrams nie oczekuj przyczyn, liczy się widowisko. Jak nic JJ idzie w kierunku zrobienia "fanodomowi" dobrze, wielkie bitwy, dziwaczne miecze, groźne spojrzenia, bo ma być EPICKO nic innego się nie liczy...
mkn2019-08-26 15:09:43
Ładnie to wszystko wygląda, jaram się!
Rey na końcu super, ale zgadzam się, że to niestety tylko bait.
Walki w ST biją na łeb drewno z OT oraz tańce z PT, gdzie tylko walka z Maulem daje radę.
disclaimer2019-08-26 15:08:19
Liny BE, ale Luke wspinający się po rurze wystającej z sufitu tylko po to żeby z niech zejść już ok XD
Gator2019-08-26 15:08:00
Ten taeser jest świetny! Dużo lepszy od poprzedniego!
em qb2019-08-26 15:07:16
@Denarian - zalożę się, że Rey je zniszczy ]:->
bartoszcze2019-08-26 15:06:58
@Adakus
Walki w OT nie są efekciarskie, i dlatego to najlepsze walki w SW.
W PT tylko te z udziałem Maula dają radę, choć już za dużo w nich karate.
karolaczek2019-08-26 15:05:31
Jeżeli efekciarstwo ma oznaczać cyrk to ja podziękuje.
Denarian2019-08-26 15:04:29
Hhmm te niszczyciele, są to Imerial I więc stoją tam w kij długo. To że utrzymują szyk jest ok przecież raczej cały czas mają zasilanie bo to wygląda na atmosferę planety więc inaczej by spadły. Bardziej mnie zastanawia to czy przypadkiem po tylu latach nie wymagały by porządnego zatankowania. I jeszcze jedno, jak garstka ruchu oporu ma zamiar obsadzić te wszystkie niszczyciele??? przecież ich nawet na 1 nie starczy, a co dopiero na całą flotę która wg przecieków ma stanąć do największej bitwy SW. Przecież to nie są okręty separatystów które w ogóle nie potrzebowały żywej załogi
karolaczek2019-08-26 15:04:06
Prequelowe walki czyli cyrk na linach i jakieś wygibasy jak na konkursie, których nikt kto walczy o życie by nie stosował?
Adakus2019-08-26 15:04:00
One nie mają być realistyczne, mają być efekciarskie, w końcu to Gwiezdne Wojny.
Adam Skywalker2019-08-26 15:00:39
Akurat walki w prequelach były wyjątkowo mało realistyczne. A zwiastun przypomniał mi tylko, jak bardzo nie lubię zdjęć w tamtych filmach. Ale mimo wszystko cieszę się, że je pokazali, bo przecież fan nie wyrzeka się żadnych Gwiezdnych Wojen (ze Skywalkerami)!
Getmano2019-08-26 14:58:31
Te walki w porównaniu z prequelami to tragedia
Adakus2019-08-26 14:51:37
O, znowu będą tłukli się cepami. O bogowie, jakie te sequele mają brzydkie walki.
karolaczek2019-08-26 14:49:49
Nie wiadomo gdzie stały i ile lat, to tylko ujęcie.
disclaimer2019-08-26 14:49:25
Flota Niszczycieli grzecznie ustawiona jeden za drugim, znowu mordercze lasery XD Dark Side Rey to tylko bait, nie lękajcie się ;D
bartoszcze2019-08-26 14:46:55
@Mossar
Mamy tam niestety jakiś czerwony promień zniszczenia...
Evening Star2019-08-26 14:46:36
Twarz Rey wygląda jak wklejona na potrzeby teasera. Jakoś plakat mnie bardziej porwał, ale podjarka jest.
bartoszcze2019-08-26 14:45:54
Na widok Rey ze składanym saberem płonę niczym Starkiller w końcowej fazie wybuchania :)
Prorok772019-08-26 14:43:22
Świetny ten mieczyk!
Peter_D2019-08-26 14:42:56
Nie ma to jak grać na nostalgii bo nic innego nie da się wymyślić ;) Niszczyciele przez tyle lat stały w idealnym szyku wewnątrz takiej burzy?
AJ732019-08-26 14:42:35
Odnośnie tej floty, i jak rozumiem - bitwy bitew, która się rozegra. Nie było to gdzieś wcześniej w jakichś fanowskich niby-leakach ?. Znaczy, że dostaniemy największą bitwę w historii SW ?.
Po tych ujęciach w teaserku ... mają rozmach s*syny :D.
Dwa, darksajdowa Rey jest MEGA sexi :)))
Trzy, ostatnie zdanie jakby puszczone od tyłu ?, nie mylę się ? ...
em qb2019-08-26 14:41:52
Autentycznie się wzruszyłem. Mam hype! :D
Mandalarian Jedi pajs882019-08-26 14:41:08
Ło Cie... Ta scena na końcu:O
jarson932019-08-26 14:37:10
O kur...
Boomber2019-08-26 14:36:51
początek spoilera Najgorsze, że plotki zaczynają się sprawdzać :( koniec spoilera
Nuka-Cola2019-08-26 14:36:26
Aaaaaale flota! Stary typ Niszczycieli, więc ukryta armia Palpatine`a jest faktem...
Qel Asim2019-08-26 14:33:43
Łoooo!!!
Wchodzę na Bastion po tygodniu bez internetu, a tu takie cudo!!!
Mossar2019-08-26 14:33:43
Hoho, z tego wszystkiego najbardziej mnie jara ta flota Niszczycieli. Liczę na to, że Abrams się nie będzie bawił w coś podobnego do Gwiazdy Śmierci tylko tym razem dostaniemy porządną powietrzną walkę
Darth HaRdCoRe2019-08-26 14:33:14
Może i to głupie, ale to ujęcie gwiezdnych niszczycieli urzekło mnie najbardziej. ;)