-
AJ732022-01-03 20:06:01
"Ludzie usłyszeli że będzie ekipa z pierwszych filmów i szli w 99% dla nich do kin, ale jak zobaczyli jak ich potraktowali to boom mijał."
N O P E. Tak to nie działa :)
Wynik kasowy jakie wykręciło otwierające TFA nie brał się z tego, że ludzie szli do kina by zobaczyć starą gwardię, tylko dlatego, że był to pierwszy, tak długo wyczekiwany film Star Wars. Sentymenty i nostalgia były od początku wkalkulowane w całość, bo na tym właśnie (częściowo) miały "jechać" sikłele. Dwa, że naprawdę świetną robotę zrobiły zwiastuny, które nakręciły hajp do granic wytrzymałości podjarometrów :P. Kto o zdrowych zmysłach, wstaje w środku nocy by obejrzeć dwie minuty trailera ? :D ...
Daisy (jak dla mnie) była najlepsza w TFA. TLJ też bardzo dobrze. Ale to w TFA przykuwała do ekranu :P. Driver rozkręcił się dopiero przy TLJ.
Te filmy spokojnie dałyby radę, gdyby nie głupkowaty TROS, który zwyczajnie uwalił swoim finałem całość. Oczywiście, by było jasne, wcześniej swoje nabroił Rajanek, więc TROS jest w sporej części skutkiem, a nie główną przyczyną.
Głównej przyczyny dlaczego wyszło tak jak wyszło zasadniczo też nie ma :D. Sikłele są po prostu wypadkową różnych pomysłów, okoliczności, nieoczekiwanej koniunkcji planet, wybuchu supernowej, etc.
Poza tym, jesteśmy w temacie "Boba Fetta", który ma nas fabularnie zaskoczyć by Rodriguez :P
-
HAL 90002022-01-03 12:16:02
Rey 10/10 ♥
-
bartoszcze2022-01-03 10:52:31
"Z obsadą z oryginalnej trylogii ba nawet prequelii człowiek czuje większą więź i sympatię niż z obsadą sequeli."
Ja tam czuję zdecydowanie większą więź i sympatię z Daisy Ridley niż z kimkolwiek z prequeli, czy jestem człowiekiem? xD
" Ludzie usłyszeli że będzie ekipa z pierwszych filmów i szli w 99% dla nich do kin, ale jak zobaczyli jak ich potraktowali to boom mijał."
Dlatego TFA ustanowiło kasowy rekord wszech czasów w USA i w swoim czasie trzeci najwyższy wynik na świecie, widocznie ludzie tak długo patrzyli jak zostali potraktowani.
No, ale na pewno kogoś boli prawda :)
-
Jedi Temple2022-01-02 23:14:00
Z obsadą z oryginalnej trylogii ba nawet prequelii człowiek czuje większą więź i sympatię niż z obsadą sequeli. Jedynym plusem tych filmów jest Adam Driver i z tym się zgodzę, reszta to kpina. Te filmy bez oryginalnej obsady niezaistniały by. Poszli na sentymenty, które nabiły super wynik VII części, z każdą kolejną było coraz mniej tej publiczności i mniej pieniędzy. Przypadek? NIE. Ludzie usłyszeli że będzie ekipa z pierwszych filmów i szli w 99% dla nich do kin, ale jak zobaczyli jak ich potraktowali to boom mijał. Jeśli ktoś tu teraz wyskoczy że to nonsens, to widocznie boli go prawda.
-
bartoszcze2022-01-02 18:58:09
"nie mają w tym Disneyu na dzisiaj nikogo, kto by potrafił zrobić jakąś-nie-wołającą-o-pomstę-do-nieba, fabułę"
to prawie jak w LFL w latach 1999-2005! :)
-
AJ732022-01-02 13:38:18
Szczerze ?, Hamill w ANH to drewno. Guiness, Ford, Billy Dee Williams dobrze wypadli. Aktorzy do sikłeli byli o wiele lepiej dobrani, taka prawda.
Co do porównań SW vs Marvel - fakt, dekada przerwy w filmach SW zrobiła swoje. Tu jednak kamyczek bardziej do Lucasa, niż Disneya. Fakt 2, sikłele nie mają tej mocy, która napędzała poprzednie filmy. Fakt 3., Marvel wykorzystuje swój potencjał, a SW obawiam się, że już straciło. A to już nawet nie kamyczek, a lawina do koszyczka Disneya.
Jak tak patrzę na EA i Disney, to widzę jedno uderzające podobieństwo. Mianowicie, tak jedni jak i drudzy byli przekonani, że wiedzą najlepiej, i co gorsza, (że tylko) ich pomysły na SW są tymi naj. Reszta - czyli fani, som gupi i mają siedzieć cicho.
U jednych i drugich wyszło w sumie podobnie - zmarnowano potencjał. EA się ocknęło dopiero po czasie. Pytanie czy Disney się już obudził na dobre ?.
Oba seriale ("Mando" i "Boba") traktuję od początku jako opowieści uzupełniające, bez nastawiania na efekt WOW!. Pierwszym aktorskim serialem, który powinien naprawdę odpalić, jeśli Disney traktuje poważnie całe to D+, jest "Kenobi". Drugim, jest "Acolyte". I tu już oczekuję, że pójdą decyzje co do filmów - era "High Republic". Jeśli nie to, to już nie wiem co. Przecież nie Rey & Jedi Boyega, bo tu potencjału w ogóle brak, a poza tym nie mają w tym Disneyu na dzisiaj nikogo, kto by potrafił zrobić jakąś-nie-wołającą-o-pomstę-do-nieba, fabułę.
A "Boba" ?. Tu będzie zapewne podobnie w schemacie co w "Mando". Pojawi się w kolejnym z odcinków "ktoś" (Qi`ra?), lub "coś" (Karmazynowy Świt ?). Rodriguez zasugerował, że pojawienie się Boby w "Mando" to nic w porównaniu z tym, co zobaczymy w jego serialu. Poczekajmy więc jeszcze trochę, może odpali ? :D
-
xprt2022-01-02 13:22:43
Moim zdaniem obsada ep. IV-VI wcale nie jest taka super. Oczywiście Alec Guiness i Harrison Ford się wyróżniają, ale reszta? Mark Hammil gra drewno, a Carrie Fisher jest przeciętna. Na tym tle aktorsko o wiele lepiej wypada trójka: Daisy Ridley, Oscar Issac i Adam Driver - szczególnie ten ostatni. Co innego fabuła, tu się może komuś więcej rzeczy nie podobać, ale aktorzy? Bądźmy bardziej obiektywni.
-
bartoszcze2022-01-01 21:43:33
"Popatrzcie na obsadę Star Wars VII-IX"
Popatrzcie na obsadę Star Wars IV-VI... :)
-
Rebelion2022-01-01 21:02:50
Każdy spin-of powinien kończyć się kinowym przedstawicielem swojej serii,a poza tym mój przedmówca poniżej świetne uwagi bardzo trafne.Świat SW ostatni czas,do pracy i to ostro.
-
Jedi Temple2022-01-01 20:24:59
Marvel wykorzystuje swój potencjał, Star Wars póki co nie.
Oby w końcu wykorzystali. Odnosiłem się do całości którą mamy, a że Boba teraz się pojawił, to komentarz wleciał tutaj.
Porównanie Marvel do Star Wars jest na miejscu, bo to dwa gigantyczne uniwersa, które powinny wymiatać, ale póki co wymiata to pierwsze, a to drugie z niewiadomych przyczyn szura po dnie.
Trudno będzie wrócić Star Wars to formy z czasów boomu na ich punkcie, bo przespano kompletnie długi długi czas, a przy pobudce (jako takiej) zostali znokautowani.
Popatrzcie na obsadę Star Wars VII-IX a tą z Avengersów. Castingi do SW wypadły blado, bądźmy szczerzy. Dla mnie jako fana Star Wars, postaci Rey, Finna czy Poe nie powodują takich emocji jak Luke, Leia czy Han. W Marvelu przywiązanie do postaci Capitan America, Iron Mana jest i czuć prawdziwość tych postaci. Nawet nowe postaci które weszły później jak np Wanda czy nawet Capitan Marvel wywołują naprawdę pozytywny odbiór.
Jak ktoś się obraża o prawdę, to jego sprawa. Dla mnie Marvel jest tym, czym powinny być Gwiezdne Wojny.
-
VaderTarm2021-12-31 15:35:55
Po 1. odcinku zwiększa się apetyt na więcej.
-
bartoszcze2021-12-30 17:14:29
Ja tylko zauważę, że porównywanie seriali MCU i SW to jak porównywanie cukini i gruszek.
Seriale aktorskie MCU krążą w kółeczko obok filmów. Od seriali SW oczekujemy czegoś innego...
...nawet jeśli potem dostajemy Fetta, Obi-Wana i Andora.
-
AJ732021-12-30 15:25:57
Nie ma to jak oceniać serial po jednym odcinku :D ...
Co do porównań SW vs MCU, które poniżej w postach, to ja tylko zauważę, że do tej pory j e d y n y m serialem aktorskim w SW był "Mando". Gdzie tu więc porównywać do Marvela, który robi swoje seriale i filmy niczym piekarz bułki na wczoraj. Disney przede wszystkim dopiero się obudził i (WRESZCIE) dostrzegł, że konkurencja tak jakby oddaliła im się jak stąd do unknown regions. Zanim więc ogarną się i zrealizują choćby część z tych zapowiedzi co mają w planach, trochę czasu jednak upłynie. Ale to i tak za mało, i tak nie wystarczy na Marvela.
Nawet gdyby zjedli i tysiąc kotletów, to i tak w Disneyu nie zmienią tego co oczywiste. Po prostu, uniwersum MCU jest aktualnie tymi "Gwiezdnymi Wojnami", które są atrakcyjniejsze w odbiorze.
Zaś serialowy "Mandalorian" i "Boba Fett" to produkcje zdecydowanie bardziej kameralne, i kierowane też bardziej do fana co to siedzi głębiej w uniwersum. Moje zdanie w temacie jest takie, że w SW potrzeba było właśnie takich "Mando", i takich "Fettów". Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by zrobić też porządny serial dorównujący nawet filmom. Fajn baj mi.
Natomiast uważam, że te bardziej kameralne historie, też powinny dostać swoje miejsce na ekranie, z czego właśnie się cieszę :)
-
HAL 90002021-12-30 14:30:42
A mnie to nie bawi. Dla mnie osobiście, jest sprawą drugorzędną, o czym będzie film/serial, ważne żeby był dobry, a najlepiej, żeby był wybitnie dobry :D
-
bartoszcze2021-12-30 14:07:51
Czuję się rozbawiony.
Najpierw wszyscy się jarali że będzie super po serial o Starej Postaci w Starych Realiach, a teraz rozczarowanie że jest o Starej Postaci w Starych Realiach i że nie jest to porywająco odświeżające xD
(za to jak w sequelach były same nowości, to było marudzenie gdzie #starerasy i nawiązania)
I dogódź tym fanom!
-
thx11382021-12-30 10:22:52
@ozzy69 - spitapillar z Tatooine :)
-
Jedi Temple2021-12-30 07:46:01
SW-Yogurt hmm, Marvel wypuścił też seriale. Również całość porównałem i tam fani mają w czym wybierać bo idzie to na ogromną skalę jeśli chodzi o filmy i seriale i nie jest to robione "ważne że dużo, nie patrzmy na jakość". Wiadomo że nie da się porównać 9bu tych światów, ale jednak fani Star Wars mają ogólną biedę.
-
Nestor2021-12-30 01:11:06
Odcinek bardzo bezpieczny, nic nie urywa i nie demotywuje. Czekam na ten w0w, bo efekt Boby został już wyeksploatowany w Mandalorianinie. To nie może być paliwo dla tej serii...
-
lordvaderchristensen2021-12-29 23:27:53
Bardzo dobry pierwszy odcinek. Dla mnie temat o wiele ciekawszy od Mando
-
HAL 90002021-12-29 23:03:10
Do seriali MCU też to nie ma startu, chyba że do "AgentówT.A.R.C.Z.Y", to ten poziom :D
-
SW-Yogurt2021-12-29 22:25:41
@Jedi Temple - czekaj, porównujesz filmy kinowe do serialu z platformy?
-
Qel Asim2021-12-29 22:07:42
Finster Vater napisał:
(...) opis odcinka: Bobek leży w bieda-bakcie i wspomina jak się wydostał w sarlaca, jak stracił zbroję i jak został Tuskenem. I są kosmiczni nindża.
W punkt! Nic dodać nic ująć!
-
Lubsok2021-12-29 22:05:19
Dalej to będzie fan serwis i co odcinek powrót jakiejś starej postaci. Oni inaczej nie potrafią robić tych seriali
-
Qel Asim2021-12-29 22:00:03
Widziałem jakieś 5 godzin temu.
Jest fajnie, ale delikatnie ujmując to zdecydowanie średniak patrząc na pierwszy odcinek.
The Mandalorian przynajmniej na koniec pierwszego odcinka miało mega mocną zachętę by oglądać dalej. A tutaj? Niestety nic.
Niemniej zobaczy się co dalej :)
-
Jedi Temple2021-12-29 21:56:32
Po 10 latach olewania Marvela (obejrzałem wszystko co było do pierwszego Kapitana Ameryka a potem nic nie ruszałem) obejrzałem wszystko od początku co było do końca 3 fazy w niecałe 2 tygodnie. Po obejrzeniu nowego serialu, a raczej pierwszego odcinka marki Star Wars... jest mi przykro. Ubogi krewny w świecie filmów, czyli Lucasfilm, bieda. Póki co serial nie zachęcił a znudził. Zobaczymy co dalej, oby to była tylko zmyłka dla mocnego tąpnięcia
-
darth_numbers2021-12-29 21:46:12
@ozzy: animacja tego stwora przywodzi trochę na myśl stop-motion pana Harryhausena. A sam stwór mi się kojarzył z dwoma bydlakami znanymi jako Goro i Motaro z gier (i filmu) MORTAL KOMBAT.
-
ozzy692021-12-29 20:55:39
Czy ktoś może kojarzy czy ten pokonany przez bobe stwor mial juz gdzieś wcześniej występy? Jak tylko się pojawił od razu skojarzył mi się z tworczoscią Ray Harryhausena, ale to może tylko moje odczucie.
-
bartoszcze2021-12-29 18:28:44
Ja pytam czemu tego nie ma w kioskach.
-
vaderart2021-12-29 18:22:17
Jak na wejście to spoko, nie jest źle - a to już dobrze :) sporo starych znajomych + śmieszny pustynny stworek
-
JJ Abrakad Abrams2021-12-29 18:04:54
z lektorem i 15-minutowymi przerwami na reklamy i prognozę pogody*
-
Mossar2021-12-29 17:59:42
Ja się pytam czemu to nie leci na TVNie.
-
Finster Vater2021-12-29 17:58:31
@ D-N - Disney+ jest tani (choć się trochę podroży na przyszły rok - jednak 75 monet za 12 miesięcy to nie jest pieniądz), ma wielkie archiwum starych filmów i animacji - więc olbrzymi plus dla dzieci i nie tylko. do tego jeszcze fajne produkcje przyrodnicze i historyczne z National Geographic Channel , i to wszystko w 4K w pakiecie. Do tego nowe kinowe premiery dostępne kilka tygodni po kinowej za free. Jak dla mnie no-brainer, a że robią "seriale" z (*)retynem dla którego płacenie ludziom po kilka mln. monet rocznie to coś tak strasznego jak niewolnictwo (których i tak nikt nie ogląda) to już problem ich akcjonariuszy, nie mój.
* wstaw wybraną przez siebie literkę alfabetu, wybierz mądrze.
-
AJ732021-12-29 17:54:21
Nie żadne tam Netfiksy czy D+, tylko na tvp powinni wrzucić.
-
bartoszcze2021-12-29 17:37:29
@numbers
Tylko jeśli to zmierza do Jednej Wielkiej Wspólnej Platformy (to rule them all) :)
-
darth_numbers2021-12-29 17:23:41
@Mitos: moim zdaniem racja
-
darth_numbers2021-12-29 17:23:10
Chłopaki... D+ ma na pewno wizję że na ich platformie będzie pokazywał się materiał najwyższej jakości. I że liczba subskrybentów będzie rosła bo to jest ostateczny cel każdej platformy streamingowej. Natomiast stan obecny jest taki, że nowe seriale SW są raczej kiepawe. Kto ma w tym momencie D+? Domyślam się, że ludzie witalnie SW i okolicami zainteresowani (plus marvelowcy). Ten materiał który na D+ się pokazuje, nowych fanów/subskrybentów nie przyciągnie. Ja, gdybym miał, właśnie bym rzucił. Puszczenie czegoś takiego na Netfliksa przynajmniej poszerza grupę docelową, może komuś się spodoba i to D+ weźmie. Lepiej zawsze iść w ilość, jeżeli nie jesteś w stanie iść w jakość :D
-
Mitos2021-12-29 16:44:28
@darth_numbers Netflix? Od razu na YouTube`a powinni dawać
-
Finster Vater2021-12-29 14:56:52
U mnie było już od samej nocki ;)
@Lubsok - opis odcinka: Bobek leży w bieda-bakcie i wspomina jak się wydostał w sarlaca, jak stracił zbroję i jak został Tuskenem. I są kosmiczni nindża.
@darth_numbers - dlaczego D+ ma coś wrzucać na Netfixa? Netfilx ma sporo własnej produkcji spod herbu dykty i popeliny.
-
Bilo Ren2021-12-29 14:42:37
@disclaimer To podziel się jakimś linkiem :D
-
HAL 90002021-12-29 14:35:51
W jakim sensie błąd?
Że niby powinni zatopić Netflixa słabymi serialami i tym samym pozbyć się konkurencji?
To plan godny Palpatine`a :D
-
darth_numbers2021-12-29 14:15:57
Jeżeli D+ chce budować siłę swojej marki takimi "ekskluziwami" to życzę powodzenia. Niewrzucenie tego na Netfliks to poważny błąd
-
HAL 90002021-12-29 13:32:09
Opisów nie ma, bo nie ma czego opisywać :P
-
disclaimer2021-12-29 13:21:51
Na mojej ulubionej stronce już jest od 9 :P
-
Bilo Ren2021-12-29 13:10:30
Jeszcze nie widziałem - na mojej ulubionej stronce tego jeszcze nie ma :(
-
Elrond1232021-12-29 12:49:09
No nie wiem, nie najgorzej, ale dalej czekam znacznie bardziej na Ahsoke.
-
HAL 90002021-12-29 12:43:55
3/10 - spodziewałem się jednak czegoś lepszego :(
Plus, że nie mam klona Yody.
-
JJ Abrakad Abrams2021-12-29 10:44:56
Po obejrzeniu nadal sądzę, że main theme pasuje bardziej do Jabby.
-
mkn2021-12-29 10:20:48
Swietny odcinek! <3 Szkoda tylko, że taki krótki (37 min) :(
-
mkn2021-12-29 09:33:01
Super, że nie ma opisów i że niczego nie spoilerują.
-
Lubsok2021-12-29 09:13:38
Daliby jakieś opisy każdego odcinka, bo te tajemnice już zaczynają wkurzać.
AJ732022-01-03 20:06:01
"Ludzie usłyszeli że będzie ekipa z pierwszych filmów i szli w 99% dla nich do kin, ale jak zobaczyli jak ich potraktowali to boom mijał."
N O P E. Tak to nie działa :)
Wynik kasowy jakie wykręciło otwierające TFA nie brał się z tego, że ludzie szli do kina by zobaczyć starą gwardię, tylko dlatego, że był to pierwszy, tak długo wyczekiwany film Star Wars. Sentymenty i nostalgia były od początku wkalkulowane w całość, bo na tym właśnie (częściowo) miały "jechać" sikłele. Dwa, że naprawdę świetną robotę zrobiły zwiastuny, które nakręciły hajp do granic wytrzymałości podjarometrów :P. Kto o zdrowych zmysłach, wstaje w środku nocy by obejrzeć dwie minuty trailera ? :D ...
Daisy (jak dla mnie) była najlepsza w TFA. TLJ też bardzo dobrze. Ale to w TFA przykuwała do ekranu :P. Driver rozkręcił się dopiero przy TLJ.
Te filmy spokojnie dałyby radę, gdyby nie głupkowaty TROS, który zwyczajnie uwalił swoim finałem całość. Oczywiście, by było jasne, wcześniej swoje nabroił Rajanek, więc TROS jest w sporej części skutkiem, a nie główną przyczyną.
Głównej przyczyny dlaczego wyszło tak jak wyszło zasadniczo też nie ma :D. Sikłele są po prostu wypadkową różnych pomysłów, okoliczności, nieoczekiwanej koniunkcji planet, wybuchu supernowej, etc.
Poza tym, jesteśmy w temacie "Boba Fetta", który ma nas fabularnie zaskoczyć by Rodriguez :P
HAL 90002022-01-03 12:16:02
Rey 10/10 ♥
bartoszcze2022-01-03 10:52:31
"Z obsadą z oryginalnej trylogii ba nawet prequelii człowiek czuje większą więź i sympatię niż z obsadą sequeli."
Ja tam czuję zdecydowanie większą więź i sympatię z Daisy Ridley niż z kimkolwiek z prequeli, czy jestem człowiekiem? xD
" Ludzie usłyszeli że będzie ekipa z pierwszych filmów i szli w 99% dla nich do kin, ale jak zobaczyli jak ich potraktowali to boom mijał."
Dlatego TFA ustanowiło kasowy rekord wszech czasów w USA i w swoim czasie trzeci najwyższy wynik na świecie, widocznie ludzie tak długo patrzyli jak zostali potraktowani.
No, ale na pewno kogoś boli prawda :)
Jedi Temple2022-01-02 23:14:00
Z obsadą z oryginalnej trylogii ba nawet prequelii człowiek czuje większą więź i sympatię niż z obsadą sequeli. Jedynym plusem tych filmów jest Adam Driver i z tym się zgodzę, reszta to kpina. Te filmy bez oryginalnej obsady niezaistniały by. Poszli na sentymenty, które nabiły super wynik VII części, z każdą kolejną było coraz mniej tej publiczności i mniej pieniędzy. Przypadek? NIE. Ludzie usłyszeli że będzie ekipa z pierwszych filmów i szli w 99% dla nich do kin, ale jak zobaczyli jak ich potraktowali to boom mijał. Jeśli ktoś tu teraz wyskoczy że to nonsens, to widocznie boli go prawda.
bartoszcze2022-01-02 18:58:09
"nie mają w tym Disneyu na dzisiaj nikogo, kto by potrafił zrobić jakąś-nie-wołającą-o-pomstę-do-nieba, fabułę"
to prawie jak w LFL w latach 1999-2005! :)
AJ732022-01-02 13:38:18
Szczerze ?, Hamill w ANH to drewno. Guiness, Ford, Billy Dee Williams dobrze wypadli. Aktorzy do sikłeli byli o wiele lepiej dobrani, taka prawda.
Co do porównań SW vs Marvel - fakt, dekada przerwy w filmach SW zrobiła swoje. Tu jednak kamyczek bardziej do Lucasa, niż Disneya. Fakt 2, sikłele nie mają tej mocy, która napędzała poprzednie filmy. Fakt 3., Marvel wykorzystuje swój potencjał, a SW obawiam się, że już straciło. A to już nawet nie kamyczek, a lawina do koszyczka Disneya.
Jak tak patrzę na EA i Disney, to widzę jedno uderzające podobieństwo. Mianowicie, tak jedni jak i drudzy byli przekonani, że wiedzą najlepiej, i co gorsza, (że tylko) ich pomysły na SW są tymi naj. Reszta - czyli fani, som gupi i mają siedzieć cicho.
U jednych i drugich wyszło w sumie podobnie - zmarnowano potencjał. EA się ocknęło dopiero po czasie. Pytanie czy Disney się już obudził na dobre ?.
Oba seriale ("Mando" i "Boba") traktuję od początku jako opowieści uzupełniające, bez nastawiania na efekt WOW!. Pierwszym aktorskim serialem, który powinien naprawdę odpalić, jeśli Disney traktuje poważnie całe to D+, jest "Kenobi". Drugim, jest "Acolyte". I tu już oczekuję, że pójdą decyzje co do filmów - era "High Republic". Jeśli nie to, to już nie wiem co. Przecież nie Rey & Jedi Boyega, bo tu potencjału w ogóle brak, a poza tym nie mają w tym Disneyu na dzisiaj nikogo, kto by potrafił zrobić jakąś-nie-wołającą-o-pomstę-do-nieba, fabułę.
A "Boba" ?. Tu będzie zapewne podobnie w schemacie co w "Mando". Pojawi się w kolejnym z odcinków "ktoś" (Qi`ra?), lub "coś" (Karmazynowy Świt ?). Rodriguez zasugerował, że pojawienie się Boby w "Mando" to nic w porównaniu z tym, co zobaczymy w jego serialu. Poczekajmy więc jeszcze trochę, może odpali ? :D
xprt2022-01-02 13:22:43
Moim zdaniem obsada ep. IV-VI wcale nie jest taka super. Oczywiście Alec Guiness i Harrison Ford się wyróżniają, ale reszta? Mark Hammil gra drewno, a Carrie Fisher jest przeciętna. Na tym tle aktorsko o wiele lepiej wypada trójka: Daisy Ridley, Oscar Issac i Adam Driver - szczególnie ten ostatni. Co innego fabuła, tu się może komuś więcej rzeczy nie podobać, ale aktorzy? Bądźmy bardziej obiektywni.
bartoszcze2022-01-01 21:43:33
"Popatrzcie na obsadę Star Wars VII-IX"
Popatrzcie na obsadę Star Wars IV-VI... :)
Rebelion2022-01-01 21:02:50
Każdy spin-of powinien kończyć się kinowym przedstawicielem swojej serii,a poza tym mój przedmówca poniżej świetne uwagi bardzo trafne.Świat SW ostatni czas,do pracy i to ostro.
Jedi Temple2022-01-01 20:24:59
Marvel wykorzystuje swój potencjał, Star Wars póki co nie.
Oby w końcu wykorzystali. Odnosiłem się do całości którą mamy, a że Boba teraz się pojawił, to komentarz wleciał tutaj.
Porównanie Marvel do Star Wars jest na miejscu, bo to dwa gigantyczne uniwersa, które powinny wymiatać, ale póki co wymiata to pierwsze, a to drugie z niewiadomych przyczyn szura po dnie.
Trudno będzie wrócić Star Wars to formy z czasów boomu na ich punkcie, bo przespano kompletnie długi długi czas, a przy pobudce (jako takiej) zostali znokautowani.
Popatrzcie na obsadę Star Wars VII-IX a tą z Avengersów. Castingi do SW wypadły blado, bądźmy szczerzy. Dla mnie jako fana Star Wars, postaci Rey, Finna czy Poe nie powodują takich emocji jak Luke, Leia czy Han. W Marvelu przywiązanie do postaci Capitan America, Iron Mana jest i czuć prawdziwość tych postaci. Nawet nowe postaci które weszły później jak np Wanda czy nawet Capitan Marvel wywołują naprawdę pozytywny odbiór.
Jak ktoś się obraża o prawdę, to jego sprawa. Dla mnie Marvel jest tym, czym powinny być Gwiezdne Wojny.
VaderTarm2021-12-31 15:35:55
Po 1. odcinku zwiększa się apetyt na więcej.
bartoszcze2021-12-30 17:14:29
Ja tylko zauważę, że porównywanie seriali MCU i SW to jak porównywanie cukini i gruszek.
Seriale aktorskie MCU krążą w kółeczko obok filmów. Od seriali SW oczekujemy czegoś innego...
...nawet jeśli potem dostajemy Fetta, Obi-Wana i Andora.
AJ732021-12-30 15:25:57
Nie ma to jak oceniać serial po jednym odcinku :D ...
Co do porównań SW vs MCU, które poniżej w postach, to ja tylko zauważę, że do tej pory j e d y n y m serialem aktorskim w SW był "Mando". Gdzie tu więc porównywać do Marvela, który robi swoje seriale i filmy niczym piekarz bułki na wczoraj. Disney przede wszystkim dopiero się obudził i (WRESZCIE) dostrzegł, że konkurencja tak jakby oddaliła im się jak stąd do unknown regions. Zanim więc ogarną się i zrealizują choćby część z tych zapowiedzi co mają w planach, trochę czasu jednak upłynie. Ale to i tak za mało, i tak nie wystarczy na Marvela.
Nawet gdyby zjedli i tysiąc kotletów, to i tak w Disneyu nie zmienią tego co oczywiste. Po prostu, uniwersum MCU jest aktualnie tymi "Gwiezdnymi Wojnami", które są atrakcyjniejsze w odbiorze.
Zaś serialowy "Mandalorian" i "Boba Fett" to produkcje zdecydowanie bardziej kameralne, i kierowane też bardziej do fana co to siedzi głębiej w uniwersum. Moje zdanie w temacie jest takie, że w SW potrzeba było właśnie takich "Mando", i takich "Fettów". Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by zrobić też porządny serial dorównujący nawet filmom. Fajn baj mi.
Natomiast uważam, że te bardziej kameralne historie, też powinny dostać swoje miejsce na ekranie, z czego właśnie się cieszę :)
HAL 90002021-12-30 14:30:42
A mnie to nie bawi. Dla mnie osobiście, jest sprawą drugorzędną, o czym będzie film/serial, ważne żeby był dobry, a najlepiej, żeby był wybitnie dobry :D
bartoszcze2021-12-30 14:07:51
Czuję się rozbawiony.
Najpierw wszyscy się jarali że będzie super po serial o Starej Postaci w Starych Realiach, a teraz rozczarowanie że jest o Starej Postaci w Starych Realiach i że nie jest to porywająco odświeżające xD
(za to jak w sequelach były same nowości, to było marudzenie gdzie #starerasy i nawiązania)
I dogódź tym fanom!
thx11382021-12-30 10:22:52
@ozzy69 - spitapillar z Tatooine :)
Jedi Temple2021-12-30 07:46:01
SW-Yogurt hmm, Marvel wypuścił też seriale. Również całość porównałem i tam fani mają w czym wybierać bo idzie to na ogromną skalę jeśli chodzi o filmy i seriale i nie jest to robione "ważne że dużo, nie patrzmy na jakość". Wiadomo że nie da się porównać 9bu tych światów, ale jednak fani Star Wars mają ogólną biedę.
Nestor2021-12-30 01:11:06
Odcinek bardzo bezpieczny, nic nie urywa i nie demotywuje. Czekam na ten w0w, bo efekt Boby został już wyeksploatowany w Mandalorianinie. To nie może być paliwo dla tej serii...
lordvaderchristensen2021-12-29 23:27:53
Bardzo dobry pierwszy odcinek. Dla mnie temat o wiele ciekawszy od Mando
HAL 90002021-12-29 23:03:10
Do seriali MCU też to nie ma startu, chyba że do "AgentówT.A.R.C.Z.Y", to ten poziom :D
SW-Yogurt2021-12-29 22:25:41
@Jedi Temple - czekaj, porównujesz filmy kinowe do serialu z platformy?
Qel Asim2021-12-29 22:07:42
Finster Vater napisał:
(...) opis odcinka: Bobek leży w bieda-bakcie i wspomina jak się wydostał w sarlaca, jak stracił zbroję i jak został Tuskenem. I są kosmiczni nindża.
W punkt! Nic dodać nic ująć!
Lubsok2021-12-29 22:05:19
Dalej to będzie fan serwis i co odcinek powrót jakiejś starej postaci. Oni inaczej nie potrafią robić tych seriali
Qel Asim2021-12-29 22:00:03
Widziałem jakieś 5 godzin temu.
Jest fajnie, ale delikatnie ujmując to zdecydowanie średniak patrząc na pierwszy odcinek.
The Mandalorian przynajmniej na koniec pierwszego odcinka miało mega mocną zachętę by oglądać dalej. A tutaj? Niestety nic.
Niemniej zobaczy się co dalej :)
Jedi Temple2021-12-29 21:56:32
Po 10 latach olewania Marvela (obejrzałem wszystko co było do pierwszego Kapitana Ameryka a potem nic nie ruszałem) obejrzałem wszystko od początku co było do końca 3 fazy w niecałe 2 tygodnie. Po obejrzeniu nowego serialu, a raczej pierwszego odcinka marki Star Wars... jest mi przykro. Ubogi krewny w świecie filmów, czyli Lucasfilm, bieda. Póki co serial nie zachęcił a znudził. Zobaczymy co dalej, oby to była tylko zmyłka dla mocnego tąpnięcia
darth_numbers2021-12-29 21:46:12
@ozzy: animacja tego stwora przywodzi trochę na myśl stop-motion pana Harryhausena. A sam stwór mi się kojarzył z dwoma bydlakami znanymi jako Goro i Motaro z gier (i filmu) MORTAL KOMBAT.
ozzy692021-12-29 20:55:39
Czy ktoś może kojarzy czy ten pokonany przez bobe stwor mial juz gdzieś wcześniej występy? Jak tylko się pojawił od razu skojarzył mi się z tworczoscią Ray Harryhausena, ale to może tylko moje odczucie.
bartoszcze2021-12-29 18:28:44
Ja pytam czemu tego nie ma w kioskach.
vaderart2021-12-29 18:22:17
Jak na wejście to spoko, nie jest źle - a to już dobrze :) sporo starych znajomych + śmieszny pustynny stworek
JJ Abrakad Abrams2021-12-29 18:04:54
z lektorem i 15-minutowymi przerwami na reklamy i prognozę pogody*
Mossar2021-12-29 17:59:42
Ja się pytam czemu to nie leci na TVNie.
Finster Vater2021-12-29 17:58:31
@ D-N - Disney+ jest tani (choć się trochę podroży na przyszły rok - jednak 75 monet za 12 miesięcy to nie jest pieniądz), ma wielkie archiwum starych filmów i animacji - więc olbrzymi plus dla dzieci i nie tylko. do tego jeszcze fajne produkcje przyrodnicze i historyczne z National Geographic Channel , i to wszystko w 4K w pakiecie. Do tego nowe kinowe premiery dostępne kilka tygodni po kinowej za free. Jak dla mnie no-brainer, a że robią "seriale" z (*)retynem dla którego płacenie ludziom po kilka mln. monet rocznie to coś tak strasznego jak niewolnictwo (których i tak nikt nie ogląda) to już problem ich akcjonariuszy, nie mój.
* wstaw wybraną przez siebie literkę alfabetu, wybierz mądrze.
AJ732021-12-29 17:54:21
Nie żadne tam Netfiksy czy D+, tylko na tvp powinni wrzucić.
bartoszcze2021-12-29 17:37:29
@numbers
Tylko jeśli to zmierza do Jednej Wielkiej Wspólnej Platformy (to rule them all) :)
darth_numbers2021-12-29 17:23:41
@Mitos: moim zdaniem racja
darth_numbers2021-12-29 17:23:10
Chłopaki... D+ ma na pewno wizję że na ich platformie będzie pokazywał się materiał najwyższej jakości. I że liczba subskrybentów będzie rosła bo to jest ostateczny cel każdej platformy streamingowej. Natomiast stan obecny jest taki, że nowe seriale SW są raczej kiepawe. Kto ma w tym momencie D+? Domyślam się, że ludzie witalnie SW i okolicami zainteresowani (plus marvelowcy). Ten materiał który na D+ się pokazuje, nowych fanów/subskrybentów nie przyciągnie. Ja, gdybym miał, właśnie bym rzucił. Puszczenie czegoś takiego na Netfliksa przynajmniej poszerza grupę docelową, może komuś się spodoba i to D+ weźmie. Lepiej zawsze iść w ilość, jeżeli nie jesteś w stanie iść w jakość :D
Mitos2021-12-29 16:44:28
@darth_numbers Netflix? Od razu na YouTube`a powinni dawać
Finster Vater2021-12-29 14:56:52
U mnie było już od samej nocki ;)
@Lubsok - opis odcinka: Bobek leży w bieda-bakcie i wspomina jak się wydostał w sarlaca, jak stracił zbroję i jak został Tuskenem. I są kosmiczni nindża.
@darth_numbers - dlaczego D+ ma coś wrzucać na Netfixa? Netfilx ma sporo własnej produkcji spod herbu dykty i popeliny.
Bilo Ren2021-12-29 14:42:37
@disclaimer To podziel się jakimś linkiem :D
HAL 90002021-12-29 14:35:51
W jakim sensie błąd?
Że niby powinni zatopić Netflixa słabymi serialami i tym samym pozbyć się konkurencji?
To plan godny Palpatine`a :D
darth_numbers2021-12-29 14:15:57
Jeżeli D+ chce budować siłę swojej marki takimi "ekskluziwami" to życzę powodzenia. Niewrzucenie tego na Netfliks to poważny błąd
HAL 90002021-12-29 13:32:09
Opisów nie ma, bo nie ma czego opisywać :P
disclaimer2021-12-29 13:21:51
Na mojej ulubionej stronce już jest od 9 :P
Bilo Ren2021-12-29 13:10:30
Jeszcze nie widziałem - na mojej ulubionej stronce tego jeszcze nie ma :(
Elrond1232021-12-29 12:49:09
No nie wiem, nie najgorzej, ale dalej czekam znacznie bardziej na Ahsoke.
HAL 90002021-12-29 12:43:55
3/10 - spodziewałem się jednak czegoś lepszego :(
Plus, że nie mam klona Yody.
JJ Abrakad Abrams2021-12-29 10:44:56
Po obejrzeniu nadal sądzę, że main theme pasuje bardziej do Jabby.
mkn2021-12-29 10:20:48
Swietny odcinek! <3 Szkoda tylko, że taki krótki (37 min) :(
mkn2021-12-29 09:33:01
Super, że nie ma opisów i że niczego nie spoilerują.
Lubsok2021-12-29 09:13:38
Daliby jakieś opisy każdego odcinka, bo te tajemnice już zaczynają wkurzać.