TWÓJ KOKPIT
0

Han Solo

O trasie na Kessel, blu-rayu, muzyce i wynikach

2018-07-04 17:37:24

Nowy weekend, nowe wyniki. Tym razem „Han Solo” w USA wylądował na 9 pozycji z 2,67 milionami USD. Obecnie ma już na swoim koncie 208 milionów USD w Stanach i 161 milionów poza USA, razem 369,8 miliona USD. W tym tygodniu film Rona Howarda miał premierę na ostatnim dużym rynku, czyli w Japonii.

Tymczasem John Powell udostępnił filmik z sesji nagraniowej w Sofii, gdzie chór śpiewał temat Enfys Nest.



Jonathan Kasdan wypowiedział się o kilku szczegółach „Hana Solo”, w tym także słynnych 12-parsekach. Zgadza się z tym, że znana kwestia Hana Solo jest dość problemowa. Jak to ukazać i rozwiązać, by miała sens. To było swoiste wyzwanie, oczywiście najłatwiej byłoby w ogóle pominąć lub naprawić tę kwestię. Jednak w „Nowej nadziei” Lucas miał pewien pomysł na to. Nawet jeśli to tylko miało brzmieć jak piękne, żargonowe stwierdzenie – „zrobiłem tę trasę w 12 parseków”. Razem z ojcem, Jon musiał sprawić, by odpowiedź była z jednej strony satysfakcjonująca, z drugiej porywająca.

Lawrence Kasdan dodaje, że tym, co sprawiło, iż chciał zrobić ten film, to historia, która uformowała Hana Solo. Tego jak spotkał Chewbaccę, jak się ich „historia miłosna” rozwinęła. Jedną z takich rzeczy była też trasa na Kessel. Larry bardzo chciał ją zobaczyć na ekranie.

Na koniec jeszcze info o Blu-ray i innych wydaniach. Wygląda na to, że w Europie możemy się spodziewać „Hana Solo” koło 26 września.
TAGI: Blu-ray (233) Han Solo (spin-off) (426) John Powell (35) Jon Kasdan (63) Lawrence Kasdan (176) Ron Howard (189)

KOMENTARZE (40)

  • bartoszcze2018-07-09 19:16:50

    Pa, idź wreszcie obejrzeć Solo :)

  • pit skywalker2018-07-09 19:14:18

    Manewr,skok, przelot, trasa, ja to tak nazwałem a ty się czepiasz słówek których użyłem, pa bartek, kończymy. To na razie do następnego sporu.

  • bartoszcze2018-07-09 18:55:24

    Kessel Run to nigdy nie był manewr, sprawdź sobie znaczenie tego słowa w słowniku. Nie wierz kolegom :)

  • pit skywalker2018-07-09 17:56:49

    No i poza tym ja przyznaję się że mam kolegów z podwórka i się ich nie wstydzę, a czy ty masz jakichkolwiek?

  • pit skywalker2018-07-09 17:51:45

    Bartoszcze
    MANEWR na Kessel to był MAJSTERSZTYK.A teraz Bartoszcze weź manewr i majstersztyk w cudzysłów i napisz że nic takiego w filmie nie było.To potrafisz najlepiej.

  • bartoszcze2018-07-09 17:22:52

    Pokazuję, że nie wiesz co piszesz ani o czym piszesz.
    Cudzysłów służy do oznaczania cytatów między innymi, nic nie poradzę że cytaty Cię rozkładają w tempie ekspresowym :)

    Ja znam tę Sagę, która jest, a nie tę którą sobie z kolegami na podwórku wymyślasz - to zasadnicza różnica.

  • pit skywalker2018-07-09 17:13:17

    Bartoszcze
    Np Pamiętam że trasa na Kessel stała sie legenda juz po premierze EPIV . Ja napisałem :
    "to była legenda jak Falcon wymanewrował statki imperium" - oczywiście ty od razu że nic takiego w filmie nie byłoby, że tylko przy blokadzie Hoth. Chłopie spójrz na Gwiezdną Sagę szerzej

  • pit skywalker2018-07-09 17:00:42

    Bartoszcze
    Poza tym ktoś rzuca swoje zdanie lub przemyślenie a ty cwaniaczku bierzesz to w cudzysłów i od razu że tego nie było w filmie. Nie ładnie.

  • pit skywalker2018-07-09 16:54:50

    Ja nazywam to wyścig a ty potrafisz czepiać sie słówek, napisałem napisałem również majstersztyk a tego w filmie też nie było czego się nie czepiasz. Oglądałem SW ze zrozumieniem w latach 80 jak ty robiłeś jeszcze w pampy.I nie wciągaj w to ludzi tylko klep za siebie.Dalej twierdzę że jesteś cienki w SW.

  • bartoszcze2018-07-09 16:34:44

    "Nie chodzi o to że wyścig"
    "Myslałem że to naprawdę niezły wyścig"
    "To miał być wyścig taki który pokaże"

    Yup, faktycznie trzymasz zgodność xD

    "to była legenda jak Falcon wymanewrował statki imperium" - tylko w ANH nic takiego nie ma, o wymanewrowaniu jest przy próbie przerwania blokady Hoth. Obejrzyj jednak te filmy SW, a nie próbuj wciskać kitu ludziom, którzy oglądali w kinie pierwotne wersje (przed SE).

    PS Ośmiornica była fajna.

  • pit skywalker2018-07-09 16:13:09

    bartoszcze
    Nie chodzi o to że wyścig tylko to miał być majstersztyk, to była legenda jak Falcon wymanewrował statki imperium. Naprawdę ta ośmiornica też ci się podobała? Czuję żeś urodzony po 1989r polecam „Premiera „Wojny gwiazd" coraz bliżej

  • bartoszcze2018-07-09 14:47:47

    Przeczytałem. Nadal twierdzę, że nikt kto obejrzał Solo, nie palnąłby bzdury z Redbullem, a każdy, kto obejrzał ANH, wie że Han nie opowiadał o prześcignięciu "wszystkich statków Imperium i koreliańskich frachtowców", tylko "I`ve outrun Imperial starships, not the local bulk-cruisers, mind you. I`m talking about the big Corellian ships now". I nikt kto oglądał ANH nie zakładał bez potrzeby, że Kessel Run to jakikolwiek wyścig (zwłaszcza że był mierzony w parsekach).

    Więc zamiast wierzyć kolegom/koleżankom/duchom Mocy, obejrzyj w końcu filmy SW, gdyż głupoty wypisujesz.

  • pit skywalker2018-07-09 14:25:41

    przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem. Polecam obejrzenie wszystkich Części Sagi ze zrozumieniem.

  • bartoszcze2018-07-09 14:10:49

    @pit

    Stwierdziłem fakt, że nie oglądałeś Solo, bo inaczej byś takich bzdur nie napisał - zatem ktoś Ci nagadał głupot (i koledzy z podwórka wydawali się najbardziej prawdopodobną wersją).

  • pit skywalker2018-07-09 14:00:41

    bartek weź juź przestań gadać te bzdury z kolegami i koniami nie odbijaj piłeczki. Twierdzę źe nie rozumiesz sagi SW a twe wypowiedzi i pomysły to raczej do Spidermana.

  • bartoszcze2018-07-09 13:35:40

    Jeżeli koledzy Ci się źle kojarzą to współczuję.
    A uniwersum filmowe SW mi w zupełności wystarcza, również Ci polecam oglądanie zamiast bazowania na opowieściach tych którzy podobno byli w kinie (czy to koledzy, czy jakieś inne typki robiące Cię w konia).

  • pit skywalker2018-07-09 13:29:35

    Co ty z tymi kolegami? Masz jakas fobię z przeszłości, jakieś złe wspomnienia? Nie wypwiadaj się na tematy na których się nie znasz.Lepiej stwórz sam swoje Universum i się nim ciesz.

  • bartoszcze2018-07-09 11:19:57

    @pit
    Kultury też Cię koledzy z podwórka w ten sposób nie nauczą.

  • pit skywalker2018-07-09 10:17:03

    barto szcze ty chyba jesteś z innej planety. Znam twe wypowiedzi i lepiej się zamknij w tym temie.

  • bartoszcze2018-07-08 21:28:00

    @pit
    Musiałbyś jednak obejrzeć Solo, zamiast słuchać tylko opowieści kolegów z podwórka. Robią Cię w konia.

  • pit skywalker2018-07-08 19:19:16

    Jak Solo w EPIV powiedział że zrobił trasę na Kessel w 12 parseków a Lando w EPV potwierdził że to najszybsza kupa złomu w galaktyce wówczas Falcon dla mnie był kultowy to była fura którą chciałbym latać do szkoły. Myslałem że to naprawdę niezły wyścig, Solo twierdził że prześcignął wszystkie statki imperium i korreliańskie frachtowce. A to co pokazano w Han Solo historie to kpina : dolali do reaktora jakiegoś Redbulla , no i jeszcze ta ośmiornica wciągana przez czarną dziurę - zabawne ale uśmiałem się. To miał być wyścig taki który pokaże że Falcon to naprawdę szybki i zwrotny statek. Zauważyłem, że produkcje typu EPVIII , Han Solo - historie robią z moich bohaterów słabeuszy, szmaciarzy i przekreślają wszystko to co było zbudowane w Starej Trylogii, nie dziwię się starszym Fanom że wysyłają petycję zmiany.

  • bartoszcze2018-07-07 12:01:04

    W Japonii otwarcie na poziomie 4,5M, ponad połowę tego co Łotr.
    Łotr skończył na poziomie 39M, więc 20M dla Solo wydaje się możliwe.

    W PL Solo obecnie 3,4M, Łotr skończył na 8,1M.

  • HAL 90002018-07-07 00:02:55

    Fajny ten filmik, chórek i temat Enfys Nest.
    Powell się postarał, muzyka jest świetna, często słucham :)

  • Zablokowany2018-07-06 23:08:23

    Dla mnie to mogą KK zamrozić i najlepiej niech się obudzi w świecie, który będzie męską wersją seksmisji :P

  • MarcinekNu22018-07-06 12:27:04

    @HAL 9000 rozwaliłeś system!! Brawo. I zaorałeś Soapa. Też brawo. Dawno się tak nie uśmiałem.

  • bartoszcze2018-07-06 08:13:18

    "BAM! użyć wyobraźni?"

    Przecież użyli, z niezłym skutkiem.

  • Talon Kurrdelebele2018-07-06 01:48:14

    "znana kwestia Hana Solo jest dość problemowa. Jak to ukazać i rozwiązać, by miała sens" Hmmm, no nie wiem... na przykład odnieść się do EU, zapytać fanów, albo BAM! użyć wyobraźni? Jakim cudem takie patałachy wciąż są na swoich stanowiskach...

  • AJ732018-07-05 07:49:11

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!, popłakałem się ! XDDD

  • HAL 90002018-07-05 07:33:11

    Nie wiem skąd takie info macie?
    Bob mi mówił, że SOLO kosztował 375 mln $ + marketing 826 mln $, więc na czysto mają stratę 2341 mln $.
    SOLO to prawdziwa "OTCHŁAŃ" i prawdopodobnie Disney będzie musiał sprzedać Foxa i platformę :(

    PS
    Dni KK są już policzone -> 36781 dni (+/- 15).
    Spytałem Boba czy dobrze policzył ???
    Mam się nie martwić, jak będzie trzeba to ją zamrożą.

  • Finster Vater2018-07-05 06:26:29

    Nie wiem jak u Disneya, ale w korpo to praktyka że w koszy wrzuca się opłatę za markę i logo. W zależności od potrzeb, kto ma zysk a kto strate zapisujemy np. 5 mln. Za pozwolenie uzycia loga podmiotu A przez podmiot B (operacja czysto księgowa) i cyk, strata i nie placimy podatku ;)

  • bartoszcze2018-07-04 22:05:43

    @Finster
    Na co oni wydali te 35 mln na marketing? 3,5 to bym uwierzył...
    Oceniam bezpiecznie, że w US dojdzie do 220, nie wiem jak reszta świata (ale tam dostają na czysto pewnie ze 30%).
    50 mln zabraknie do kosztów produkcji, gdyby nie kręcenie na nowo to spokojnie by zarobili na samym wyświetlaniu.

  • Nestor2018-07-04 22:04:11

    Marketing za 50-100 baniek amerykańskich? I gdzie to niby wpompowali? :OOO

  • Finster Vater2018-07-04 21:48:11

    Budżet to ok. 280 mln z marketingiem. Czyli bez marketingu. I tak za dużo.

    Wpływy z kin w USA to ok 65%

    Nie całe to jak "Nie boska komedia"

    Do tego wpływy z licencji, wydawnictw, wydań 4K/BD/DVD, wyświetleń TV itd.

  • SW-Yogurt2018-07-04 21:32:50

    Racja, "nie całe 400M", to żałosny wynik. Za to niecałe 400M, to wynik przyzwoity. Jeśli się im nie spodoba, mogą mi przelać.
    A jeżeli ten marketing kosztował 50-100M, to faktycznie KK należy natychmiast zwolnić. Księgowość i Kontroling.

    Hmmm, jutro SOLO?

  • Jedi Temple2018-07-04 21:15:27

    zły termin, zła promocja, film przyjemny i nie ma co po nim i po obsadzie jechać, bo wyglądał lepiej niż trylogia, sorry.

  • AJ732018-07-04 20:39:10

    Soap93 świętuje ! - stawiasz kolejkę Bastionowiczom XD.

  • Soap932018-07-04 20:11:18

    Bo nie pokryje XD przychód z kin to 50% jakbys nie wiedział. czyli zarobi 200mln
    Budżet filmu 300mln+marketing(50-100mln). strata 150-200mln. kubeł zimnej wody dla Disneya

  • Lubsok2018-07-04 20:00:44

    Nie całe 400 mln. Żałosny wynik.

  • darth sheldon hiszpański inkwi2018-07-04 18:30:40

    A jaki właściwie Lucas miał na to pomysł

  • bartoszcze2018-07-04 18:10:13

    Cel łączny: 400 milionów.
    Nie, nie pokryje tych podwyższonych kosztów.

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..