-
Buczyfer2015-07-11 09:14:31
Sana Solo musi być! Ale jakoś mam złe przeczucia co to tych panów, ale mam wielką nadzieję, że się mylę :) Film o młodym Solo generalnie jest mega dobrą wieścią :)
-
Talon Kurrdelebele2015-07-08 21:02:24
Kenoiego bardzo chętnie bym zobaczył! Za to ten Solo... Ani to potrzebne ani rozsądne. Nikt nie zastąpi Forda... Nikt.
-
ShaakTi11382015-07-08 19:03:49
A ja się zastanawiam czy zobaczymy tam Sanę S.
-
Andeddu2015-07-08 19:03:08
Ci prawdziwi fani zawsze będą niezadowoleni. Jeśli Disney nie zrobi dla nich nic na miarę ,,Imperium Kontratakuje" albo i czegoś lepszego, a VII część nie będzie przełomem w kinematografii na miarę filmu ,,Obywatel Kane", to będą komentarze typu ,,Di$ney i Luca$" albo ,,EU [*].
-
Darth Zabrak2015-07-08 18:56:36
Krogulec >> Być może masz rację, być może i nie ogarniam, tak czy siak mam prawo wypowiedzieć się co sądzę o tym filmie, tak na pierwszy rzut oka. Ale myślę że tak samo Disney wie że nie zrobi nic wybitnego, jak także że nie może ciągle nawiązywać do starej trylogii, bo prędzej czy później ludzie się tym znudzą, i tu przykładem może być Hobbit. Bo po wielu latach po filmowym LotR, pierwszy Hobbit wzbudził eufurię, bo to przecież Śródziemie wraca, ale się później okazało że film był słaby, następnie rok później podobnie było z drugim Hobbitem, tylko że już bez takiej eufurii, a i film był jeszcze gorszy niż poprzedni, następnie znowu rok później przyszedł czas na trzeciego Hobbita, i ten już był odrobinę lepszy, ale to bez znaczenia, bo ludzie po trzech latach byli już mocno tym znudzeni. Porównując ten poziom ekscytacji widzów przed Hobbitami, i przy drugim i trzecim, naprawdę nie trudno dojść do wniosku że stale powtarzane nawiązania, schematy, nie są dobrym rozwiązaniem bo prędzej czy później, publika się tym znudzi a to odbija się na finansowym wyniku filmu, i myślę że Disney dobrze o tym wie.
-
Andeddu2015-07-08 18:55:25
Disney nie musi zrobić wybitnych filmów, ani takich które zapiszą się w historii kina. Wystarczy, że zrobią bardzo dobre filmy, na których fani Gwiezdnych Wojen będą się świetnie bawić a w nowym pokoleniu rozbudzą zainteresowanie tym uniwersum. W jaki sposób siódma i dalsze części sagi miałyby być niby przełomowe?
-
Joanna2015-07-08 18:49:16
A gwiezdne wojny to od początku nie była masówka? To już jest śmieszne jak po latach patrzy się na gwiezdne wojny. Te różowe okulary już całkiem ktoś zamalował. To były po prostu filmy z niespotykanymi jak na tamte czasy efektami specjalnymi a dzisiaj uznawane są za jakieś arcydzieło :)
-
Lord Bart2015-07-08 18:48:37
Lego klopsiki... zawsze mnie to uwiera i ciężko to przyznać, ale stara prawda mówi, że "jeszcze zatęsknicie". I tak jak wiele osób dzisiaj wspomina "szczęśliwą i dostatnią" komunę (a i może niedługo wróci), tak ja... czyżbym płakał za Luca$em?
-
Nahen2015-07-08 18:47:17
Pożyjemy zobaczymy...
-
Krogulec2015-07-08 18:08:11
Nahen i Darth Zabrak -> Wy chyba nie ogarniacie, że Disney od dawna już wie, że nie zrobi żadnych wybitnych filmów tylko masówki, które do żadnej historii kina się nie zapiszą a poziomem będą star trekami Abramsa... więc chcą jak najwięcej zapożyczeń ze starej trylogii aby ludzie szli do kina z sympatii do starych Gwiezdnych Wojen, a nie do tych nowych.
-
Krogulec2015-07-08 18:01:02
Reżyserskie zera. W sam raz na gniota.
-
Mister S.2015-07-08 17:43:42
Podpisuję sie pod Nahenem i Darthem Zabrakiem. A ci rezyserzy to póki co dwie (dość mierne) bajki reżyserowali. Ja tam wolałbym spin-off, który miałby być wstępem do RotS jak Labirynt Zła. Ewentualnie cos o Plagueisie i Sidiousie.
-
Darth Zabrak2015-07-08 17:02:40
Nahen bardzo słusznie prawi, również uważam że Disney trochę przesadza z tym zachwalaniem oryginalnej trylogii, to oczywiście były świetne filmy, ale raczej nie powinno się w ten sposób czerpać z nich w nieskończoność, bo coraz bardziej będzie wzrastać poziom kiczu. Uwzieli się na Hana Solo, i to jest pół biedy, ale na młodego Hana Solo? To mi naprawdę zalatuje głupią młodzieżówką, odpowiedni aktor będzie musiał być młodszy niż Han w ANH, czyli pewnie będzie musiał mieć jakieś 18-20 lat, albo i mniej, bo przecież trzeba jeszcze uwzględnić to że będzie wyglądał trochę inaczej, i teraz ciekaw jestem który będzie taki cwany żeby zagrać tak legendarną postać jak Han Solo, tak żeby nie wyglądało to jak kiczowata podróbka.
-
karolaczek2015-07-08 16:06:11
Rozumiem fanatyzm i niechęć do zmian. Ale litości zwykły widz nawet nie zwrócił na to uwagi, ( sprawdzałem, puściłem obie wersje filmu i nikt nie zwrócił na to uwagi, poza fanami, którzy o zmianie usłyszeli od innych fanów) :P
-
karolaczek2015-07-08 16:02:21
Tak tak wiem zmienienie sceny w której nie widać tej zmiany chyba, że się ogląda film klatka po klatce zmieniło diametralnie charakter Hana :D Przecież ta część sekundy filmu zmieniła całe wyobrażenie o Hanie i nie ważne jaki jest przez cały film niewidoczna część filmu na to wpływa :P
-
Miko Fett2015-07-08 15:42:45
Jak 2018, to chodzi przecież o drugi spin off. Trzymając się tego że co roku ma wychodzić nowy film, w tym roku epizod 7, 2016 - pierwszy spin off, 2017 - epizod 8, 2018 - drugi spin off.
-
Nahen2015-07-08 15:30:24
Sir Staniak, mam nadzieję, że nie będzie to film o ostatnich 2 latach życia Hana przed spotkaniem Luke`a i Obi Wana. Bo jeżeli tak to "Houston mamy problem!!" faktycznie nie widzę nikogo innego w tej roli. Zakładając, że Han w ep. IV ma jakieś 20-25 lat (jest niby trochę starszy od Luke`a) to żeby wsadzić innego aktora zamiast Forda zostają 10-13 latkowie... i czas jakieś 10 minimum lat wstecz od ep. IV.
Generalnie cholernie trudno będzie wybrnąć z sensem z pomysłu spin-off`a o Hanie "sprzed" sagi bez Forda - a niestety jest on raczej za "stary" na granie siebie jako nastolatka. Tak więc muszę się z Tobą zgodzić ;)
Nie kumam dlaczego ktoś wpadł na taki pomysł. Jeżeli już koniecznie musi być ten film o Hanie, to lepiej byłoby go wsadzić między ep.VI a VII.
Jest tyle "bezkonfliktowych" tematów i postaci, z którymi można by nakręcić filmy nie ryzykując utraty "tego czegoś" z powodu złego dobrania aktorów. Ktoś nie bardzo myśli...
Będzie tak jak z serialem "MŁody Indiana Jones" co z tego, że serial jako tako dało się oglądać, byli tacy którym się nawet bardzo podobał. Ale jakoś jak go oglądałem to nie oglądałem Indiany Jonesa.. ba nawet nie oglądałem "Młodego Indiany Jonesa" tylko serial o jakimś młodym chłopaczku i jego przygodach. Tu będzie podobnie chocby nie wiem kto go zagrał. Chyba, że faktycznie to będzie film o dwunastolatku Solo i znajdą kogoś kto naprawdę będzie podobny choćby w kwestii mimiki. Tyle, że jakos średnio uśmiecha mi się wizja 12 letniego awanturnika pokroju młodego Boby Fetta z TCW... Jakoś tam też do mnie nie trafiało, że to Boba Fett...
-
Mister S.2015-07-08 14:34:37
Boba Fett, Imperator, Darth Vader, Yoda, Obi-Wan, Dooku, Klony, Gwiazda Śmierci, Malevolence, Thrawn, Anakin ale nie Han Solo bez Forda!!!
-
Michalomatek2015-07-08 14:18:47
Kiedy new o Dark Disciple i Servants of the Empire: Imperial Justice?
-
Slavek_82015-07-08 14:14:17
@karolaczek - nie strzelali pierwsi, ale byli tak szybcy, że i tak wygrywali? :D To było w Matrixie, a nie w westernach. :) Nie chodzi przecież nikomu o to kto pierwszy wyciągnął spluwę, tylko kto oddał strzał - o to, że "oryginalny" Han był początkowo draniem nie wahającym się przed odebraniem życia bez tłumaczenia się samoobroną.
Ale serio, scenka "Han strzela pierwszy" w tym filmie byłaby ukoronowaniem całego tego disneyowego powrotu do klimatów OT i wcale bym się nei zdziwił, gdyby coś takiego zrobili.
-
karolaczek2015-07-08 13:09:27
Bez "I", nie wiem skąd się tam znalazło :P
-
karolaczek2015-07-08 13:07:42
Akurat nie mają powodu do "desperacji" więc nie ma o tym mowy. Jeśli chodzi o strzelanie, to w westernach wszyscy kozacy nie wyciągali broni pierwsi ale byli tacy szybcy by wygrać pojedynek, za to wszystkie kmiotki sięgali po broń jako pierwsi właśnie. I więc cała ta afera o to kto strzelał pierwszy to śmiech na sali. :P
-
Nestor2015-07-08 12:36:50
Nie znam ziomali ani trochę, nie widziałem ich wypocin.
-
Darth Zabrak2015-07-08 11:38:49
I have a bad feelings about this
Ciekawe kto wg Disneya zasłuży sobie na rolę Solo, ale jak będzie to jakaś aktorzyna pokroju Pattinsona, to będzie źle krótko mówiąc. Tych dwóch gości od reżyserii też zupełnie nie kojarzę, ale przynajmniej za scenariuszem będzie stał Kasdan także nie jest tak aż tak źle. No nie wiem, co prawda ta wiadomość dopiero co poszła w świat, ale mam wrażenie że to będzie jakaś nędzna młodzieżówka typu Zmierzch. Mam nadzieję że się grubo mylę.
-
chris872015-07-08 11:24:58
Disney zaczyna zbyt mocno starac sie przypodobac fanom OT. Powiewa to troche desperacja...
-
Michalomatek2015-07-08 11:20:13
Czy ktokolwiek zauważył wydanie "Dark Disciple" i "Servants of the Empire: Imperial Justice"? To materiał na newsa.
-
RodzyN jr.2015-07-08 10:27:32
Za wysokie progi dla Ingrubera. Jednak nie ma się co na zapas martwić kwestią aktora, jeszcze epizodu VII nie widzieliśmy, także take it easy ;)
-
p4v2015-07-08 10:14:50
@karolaczek
Dla mnie granie ikonicznych ról powinno wymagać i dobrej gry, i wyglądu. Sorry, ale jeśli zatrudnią takiego Asa Butterfielda, to nawet najlepsza gra nie powstrzyma mnie od facepalmu. Han ma wyglądać w miarę jak Han, koniec kropka.
-
Slavek_82015-07-08 09:56:59
Wow, z grubej rury i ryzykownie... Mam nadzieję, że to będzie film o kolesiu, który strzela pierwszy, a nie o jakimś ciapciaku.
Heh, ciekawe kto zagra jego żonę. :D
-
karolaczek2015-07-08 08:15:56
"Jak na twarzy nie zobaczę Harrisona, to mnie żadna gra nie przekona." Nawet nie wiem jak to skomentować :D a swoją drogą, no niech będzie ale miałem nadzieję, że jednak zostawią główne postacie w spokoju i będą tworzyć nowych bohaterów z nowymi historiami.
-
Boris tBD2015-07-08 03:40:37
Młodego Solo powinien zagrać Azjata, młodego Lando zresztą też.
-
Rusis2015-07-08 00:44:51
Mariobaryla -> tak, potwierdzona oficjalnie przez Disneya. Wciąż czekamy na zastępstwo po Tranku.
A od razu widać też, że to są dwa różne filmy z uwagi na scenarzystę/producenta. Trankowi szefował Kinberg, tu głównodowodzącym jest Kasdan.
-
Mariobaryla2015-07-08 00:37:59
@Rusis -> a to potwierdzona informacja, że to nie jest po prostu film Tranka? Na logikę wydaje się, że to ten sam obraz, ot, znaleźli nowych reżyserów i się chwalą. Spin-off ze scenariuszem Kasdana zapowiedziano już w 2013 roku, dopiero później zapowiedziano film Tranka i pytanie brzmiało tylko czy Josh będzie robił spin-off Kasdana czy Kinberga (bo miały być w sumie trzy, więc z którymś musiał się pokrywać). IMO ten news miał pojawić się pewnie na Celebration, ale sprawa z Trankiem wszystko rozbabrała - podaliby wtedy tematykę i ekipę. No nic, na Ossusie połączyłem dwa filmy w kupę, najwyżej będę rozdzielał :D
-
p4v2015-07-07 23:51:46
@JackDaniels
Nigdy nie mów nigdy. Jakoś dostał rolę młodego Forda w filmie "The Age of Adaline", więc tutaj też jest szansa. Mam nadzieję, że mu się uda. Jakoś nie widzę kogoś innego w tej roli, najbardziej mi zależy, żeby nie tylko gra aktorska była przyzwoita, ale żeby rzeczywiście wyglądał jak Ford. Jak na twarzy nie zobaczę Harrisona, to mnie żadna gra nie przekona.
-
JackDanielsGD2015-07-07 23:44:13
Dobry jest. Ale zero szans. Kilka wyćwiczonych min to nie wszystko.
-
Boris tBD2015-07-07 23:42:45
A drugi spin będzie o czym ?
-
Vos2015-07-07 23:42:36
Ja jestem gotów na nowego Solo.
-
Andeddu2015-07-07 23:37:53
Fajnie, akurat miałem nadzieję na historię o Solo. Niby wolałbym Fetta, ale i tak nie jest źle.
-
Przybor2015-07-07 23:18:04
Jak młody Solo to tylko Anthony Ingruber
https://youtu.be/bba_wPdLxp4
-
Burzol2015-07-07 23:15:48
Łoł. Epicki wybór :).
-
Rusis2015-07-07 23:07:14
Lorn -> Jeśli chodzi o zapowiedzi to pierwszy był Garetha Edwardsa, drugi Josha Tranka, a tu mamy trzeci. Wciąż czekamy na info o reżyserze zastępującym Tranka. Inną sprawą może być to, że w kolejności wyjścia rzeczywiście będzie drugim.
-
Lorn2015-07-07 23:03:30
Trzeci? Chyba drugi? I też nie wiem czy jestem gotów na innego Solo.
-
petrosdbz202015-07-07 23:01:34
Nie wiem, czy chcę zobaczyć kogoś innego niż Ford jako Solo
Buczyfer2015-07-11 09:14:31
Sana Solo musi być! Ale jakoś mam złe przeczucia co to tych panów, ale mam wielką nadzieję, że się mylę :) Film o młodym Solo generalnie jest mega dobrą wieścią :)
Talon Kurrdelebele2015-07-08 21:02:24
Kenoiego bardzo chętnie bym zobaczył! Za to ten Solo... Ani to potrzebne ani rozsądne. Nikt nie zastąpi Forda... Nikt.
ShaakTi11382015-07-08 19:03:49
A ja się zastanawiam czy zobaczymy tam Sanę S.
Andeddu2015-07-08 19:03:08
Ci prawdziwi fani zawsze będą niezadowoleni. Jeśli Disney nie zrobi dla nich nic na miarę ,,Imperium Kontratakuje" albo i czegoś lepszego, a VII część nie będzie przełomem w kinematografii na miarę filmu ,,Obywatel Kane", to będą komentarze typu ,,Di$ney i Luca$" albo ,,EU [*].
Darth Zabrak2015-07-08 18:56:36
Krogulec >> Być może masz rację, być może i nie ogarniam, tak czy siak mam prawo wypowiedzieć się co sądzę o tym filmie, tak na pierwszy rzut oka. Ale myślę że tak samo Disney wie że nie zrobi nic wybitnego, jak także że nie może ciągle nawiązywać do starej trylogii, bo prędzej czy później ludzie się tym znudzą, i tu przykładem może być Hobbit. Bo po wielu latach po filmowym LotR, pierwszy Hobbit wzbudził eufurię, bo to przecież Śródziemie wraca, ale się później okazało że film był słaby, następnie rok później podobnie było z drugim Hobbitem, tylko że już bez takiej eufurii, a i film był jeszcze gorszy niż poprzedni, następnie znowu rok później przyszedł czas na trzeciego Hobbita, i ten już był odrobinę lepszy, ale to bez znaczenia, bo ludzie po trzech latach byli już mocno tym znudzeni. Porównując ten poziom ekscytacji widzów przed Hobbitami, i przy drugim i trzecim, naprawdę nie trudno dojść do wniosku że stale powtarzane nawiązania, schematy, nie są dobrym rozwiązaniem bo prędzej czy później, publika się tym znudzi a to odbija się na finansowym wyniku filmu, i myślę że Disney dobrze o tym wie.
Andeddu2015-07-08 18:55:25
Disney nie musi zrobić wybitnych filmów, ani takich które zapiszą się w historii kina. Wystarczy, że zrobią bardzo dobre filmy, na których fani Gwiezdnych Wojen będą się świetnie bawić a w nowym pokoleniu rozbudzą zainteresowanie tym uniwersum. W jaki sposób siódma i dalsze części sagi miałyby być niby przełomowe?
Joanna2015-07-08 18:49:16
A gwiezdne wojny to od początku nie była masówka? To już jest śmieszne jak po latach patrzy się na gwiezdne wojny. Te różowe okulary już całkiem ktoś zamalował. To były po prostu filmy z niespotykanymi jak na tamte czasy efektami specjalnymi a dzisiaj uznawane są za jakieś arcydzieło :)
Lord Bart2015-07-08 18:48:37
Lego klopsiki... zawsze mnie to uwiera i ciężko to przyznać, ale stara prawda mówi, że "jeszcze zatęsknicie". I tak jak wiele osób dzisiaj wspomina "szczęśliwą i dostatnią" komunę (a i może niedługo wróci), tak ja... czyżbym płakał za Luca$em?
Nahen2015-07-08 18:47:17
Pożyjemy zobaczymy...
Krogulec2015-07-08 18:08:11
Nahen i Darth Zabrak -> Wy chyba nie ogarniacie, że Disney od dawna już wie, że nie zrobi żadnych wybitnych filmów tylko masówki, które do żadnej historii kina się nie zapiszą a poziomem będą star trekami Abramsa... więc chcą jak najwięcej zapożyczeń ze starej trylogii aby ludzie szli do kina z sympatii do starych Gwiezdnych Wojen, a nie do tych nowych.
Krogulec2015-07-08 18:01:02
Reżyserskie zera. W sam raz na gniota.
Mister S.2015-07-08 17:43:42
Podpisuję sie pod Nahenem i Darthem Zabrakiem. A ci rezyserzy to póki co dwie (dość mierne) bajki reżyserowali. Ja tam wolałbym spin-off, który miałby być wstępem do RotS jak Labirynt Zła. Ewentualnie cos o Plagueisie i Sidiousie.
Darth Zabrak2015-07-08 17:02:40
Nahen bardzo słusznie prawi, również uważam że Disney trochę przesadza z tym zachwalaniem oryginalnej trylogii, to oczywiście były świetne filmy, ale raczej nie powinno się w ten sposób czerpać z nich w nieskończoność, bo coraz bardziej będzie wzrastać poziom kiczu. Uwzieli się na Hana Solo, i to jest pół biedy, ale na młodego Hana Solo? To mi naprawdę zalatuje głupią młodzieżówką, odpowiedni aktor będzie musiał być młodszy niż Han w ANH, czyli pewnie będzie musiał mieć jakieś 18-20 lat, albo i mniej, bo przecież trzeba jeszcze uwzględnić to że będzie wyglądał trochę inaczej, i teraz ciekaw jestem który będzie taki cwany żeby zagrać tak legendarną postać jak Han Solo, tak żeby nie wyglądało to jak kiczowata podróbka.
karolaczek2015-07-08 16:06:11
Rozumiem fanatyzm i niechęć do zmian. Ale litości zwykły widz nawet nie zwrócił na to uwagi, ( sprawdzałem, puściłem obie wersje filmu i nikt nie zwrócił na to uwagi, poza fanami, którzy o zmianie usłyszeli od innych fanów) :P
karolaczek2015-07-08 16:02:21
Tak tak wiem zmienienie sceny w której nie widać tej zmiany chyba, że się ogląda film klatka po klatce zmieniło diametralnie charakter Hana :D Przecież ta część sekundy filmu zmieniła całe wyobrażenie o Hanie i nie ważne jaki jest przez cały film niewidoczna część filmu na to wpływa :P
Miko Fett2015-07-08 15:42:45
Jak 2018, to chodzi przecież o drugi spin off. Trzymając się tego że co roku ma wychodzić nowy film, w tym roku epizod 7, 2016 - pierwszy spin off, 2017 - epizod 8, 2018 - drugi spin off.
Nahen2015-07-08 15:30:24
Sir Staniak, mam nadzieję, że nie będzie to film o ostatnich 2 latach życia Hana przed spotkaniem Luke`a i Obi Wana. Bo jeżeli tak to "Houston mamy problem!!" faktycznie nie widzę nikogo innego w tej roli. Zakładając, że Han w ep. IV ma jakieś 20-25 lat (jest niby trochę starszy od Luke`a) to żeby wsadzić innego aktora zamiast Forda zostają 10-13 latkowie... i czas jakieś 10 minimum lat wstecz od ep. IV.
Generalnie cholernie trudno będzie wybrnąć z sensem z pomysłu spin-off`a o Hanie "sprzed" sagi bez Forda - a niestety jest on raczej za "stary" na granie siebie jako nastolatka. Tak więc muszę się z Tobą zgodzić ;)
Nie kumam dlaczego ktoś wpadł na taki pomysł. Jeżeli już koniecznie musi być ten film o Hanie, to lepiej byłoby go wsadzić między ep.VI a VII.
Jest tyle "bezkonfliktowych" tematów i postaci, z którymi można by nakręcić filmy nie ryzykując utraty "tego czegoś" z powodu złego dobrania aktorów. Ktoś nie bardzo myśli...
Będzie tak jak z serialem "MŁody Indiana Jones" co z tego, że serial jako tako dało się oglądać, byli tacy którym się nawet bardzo podobał. Ale jakoś jak go oglądałem to nie oglądałem Indiany Jonesa.. ba nawet nie oglądałem "Młodego Indiany Jonesa" tylko serial o jakimś młodym chłopaczku i jego przygodach. Tu będzie podobnie chocby nie wiem kto go zagrał. Chyba, że faktycznie to będzie film o dwunastolatku Solo i znajdą kogoś kto naprawdę będzie podobny choćby w kwestii mimiki. Tyle, że jakos średnio uśmiecha mi się wizja 12 letniego awanturnika pokroju młodego Boby Fetta z TCW... Jakoś tam też do mnie nie trafiało, że to Boba Fett...
Mister S.2015-07-08 14:34:37
Boba Fett, Imperator, Darth Vader, Yoda, Obi-Wan, Dooku, Klony, Gwiazda Śmierci, Malevolence, Thrawn, Anakin ale nie Han Solo bez Forda!!!
Michalomatek2015-07-08 14:18:47
Kiedy new o Dark Disciple i Servants of the Empire: Imperial Justice?
Slavek_82015-07-08 14:14:17
@karolaczek - nie strzelali pierwsi, ale byli tak szybcy, że i tak wygrywali? :D To było w Matrixie, a nie w westernach. :) Nie chodzi przecież nikomu o to kto pierwszy wyciągnął spluwę, tylko kto oddał strzał - o to, że "oryginalny" Han był początkowo draniem nie wahającym się przed odebraniem życia bez tłumaczenia się samoobroną.
Ale serio, scenka "Han strzela pierwszy" w tym filmie byłaby ukoronowaniem całego tego disneyowego powrotu do klimatów OT i wcale bym się nei zdziwił, gdyby coś takiego zrobili.
karolaczek2015-07-08 13:09:27
Bez "I", nie wiem skąd się tam znalazło :P
karolaczek2015-07-08 13:07:42
Akurat nie mają powodu do "desperacji" więc nie ma o tym mowy. Jeśli chodzi o strzelanie, to w westernach wszyscy kozacy nie wyciągali broni pierwsi ale byli tacy szybcy by wygrać pojedynek, za to wszystkie kmiotki sięgali po broń jako pierwsi właśnie. I więc cała ta afera o to kto strzelał pierwszy to śmiech na sali. :P
Nestor2015-07-08 12:36:50
Nie znam ziomali ani trochę, nie widziałem ich wypocin.
Darth Zabrak2015-07-08 11:38:49
I have a bad feelings about this
Ciekawe kto wg Disneya zasłuży sobie na rolę Solo, ale jak będzie to jakaś aktorzyna pokroju Pattinsona, to będzie źle krótko mówiąc. Tych dwóch gości od reżyserii też zupełnie nie kojarzę, ale przynajmniej za scenariuszem będzie stał Kasdan także nie jest tak aż tak źle. No nie wiem, co prawda ta wiadomość dopiero co poszła w świat, ale mam wrażenie że to będzie jakaś nędzna młodzieżówka typu Zmierzch. Mam nadzieję że się grubo mylę.
chris872015-07-08 11:24:58
Disney zaczyna zbyt mocno starac sie przypodobac fanom OT. Powiewa to troche desperacja...
Michalomatek2015-07-08 11:20:13
Czy ktokolwiek zauważył wydanie "Dark Disciple" i "Servants of the Empire: Imperial Justice"? To materiał na newsa.
RodzyN jr.2015-07-08 10:27:32
Za wysokie progi dla Ingrubera. Jednak nie ma się co na zapas martwić kwestią aktora, jeszcze epizodu VII nie widzieliśmy, także take it easy ;)
p4v2015-07-08 10:14:50
@karolaczek
Dla mnie granie ikonicznych ról powinno wymagać i dobrej gry, i wyglądu. Sorry, ale jeśli zatrudnią takiego Asa Butterfielda, to nawet najlepsza gra nie powstrzyma mnie od facepalmu. Han ma wyglądać w miarę jak Han, koniec kropka.
Slavek_82015-07-08 09:56:59
Wow, z grubej rury i ryzykownie... Mam nadzieję, że to będzie film o kolesiu, który strzela pierwszy, a nie o jakimś ciapciaku.
Heh, ciekawe kto zagra jego żonę. :D
karolaczek2015-07-08 08:15:56
"Jak na twarzy nie zobaczę Harrisona, to mnie żadna gra nie przekona." Nawet nie wiem jak to skomentować :D a swoją drogą, no niech będzie ale miałem nadzieję, że jednak zostawią główne postacie w spokoju i będą tworzyć nowych bohaterów z nowymi historiami.
Boris tBD2015-07-08 03:40:37
Młodego Solo powinien zagrać Azjata, młodego Lando zresztą też.
Rusis2015-07-08 00:44:51
Mariobaryla -> tak, potwierdzona oficjalnie przez Disneya. Wciąż czekamy na zastępstwo po Tranku.
A od razu widać też, że to są dwa różne filmy z uwagi na scenarzystę/producenta. Trankowi szefował Kinberg, tu głównodowodzącym jest Kasdan.
Mariobaryla2015-07-08 00:37:59
@Rusis -> a to potwierdzona informacja, że to nie jest po prostu film Tranka? Na logikę wydaje się, że to ten sam obraz, ot, znaleźli nowych reżyserów i się chwalą. Spin-off ze scenariuszem Kasdana zapowiedziano już w 2013 roku, dopiero później zapowiedziano film Tranka i pytanie brzmiało tylko czy Josh będzie robił spin-off Kasdana czy Kinberga (bo miały być w sumie trzy, więc z którymś musiał się pokrywać). IMO ten news miał pojawić się pewnie na Celebration, ale sprawa z Trankiem wszystko rozbabrała - podaliby wtedy tematykę i ekipę. No nic, na Ossusie połączyłem dwa filmy w kupę, najwyżej będę rozdzielał :D
p4v2015-07-07 23:51:46
@JackDaniels
Nigdy nie mów nigdy. Jakoś dostał rolę młodego Forda w filmie "The Age of Adaline", więc tutaj też jest szansa. Mam nadzieję, że mu się uda. Jakoś nie widzę kogoś innego w tej roli, najbardziej mi zależy, żeby nie tylko gra aktorska była przyzwoita, ale żeby rzeczywiście wyglądał jak Ford. Jak na twarzy nie zobaczę Harrisona, to mnie żadna gra nie przekona.
JackDanielsGD2015-07-07 23:44:13
Dobry jest. Ale zero szans. Kilka wyćwiczonych min to nie wszystko.
Boris tBD2015-07-07 23:42:45
A drugi spin będzie o czym ?
Vos2015-07-07 23:42:36
Ja jestem gotów na nowego Solo.
Andeddu2015-07-07 23:37:53
Fajnie, akurat miałem nadzieję na historię o Solo. Niby wolałbym Fetta, ale i tak nie jest źle.
Przybor2015-07-07 23:18:04
Jak młody Solo to tylko Anthony Ingruber
https://youtu.be/bba_wPdLxp4
Burzol2015-07-07 23:15:48
Łoł. Epicki wybór :).
Rusis2015-07-07 23:07:14
Lorn -> Jeśli chodzi o zapowiedzi to pierwszy był Garetha Edwardsa, drugi Josha Tranka, a tu mamy trzeci. Wciąż czekamy na info o reżyserze zastępującym Tranka. Inną sprawą może być to, że w kolejności wyjścia rzeczywiście będzie drugim.
Lorn2015-07-07 23:03:30
Trzeci? Chyba drugi? I też nie wiem czy jestem gotów na innego Solo.
petrosdbz202015-07-07 23:01:34
Nie wiem, czy chcę zobaczyć kogoś innego niż Ford jako Solo