TWÓJ KOKPIT
0

Przyszłe filmy

Daty kolejnych filmów bez zmian, a plany tajne

2019-11-18 17:37:47

Zaczynamy od najważniejszej informacji. „Gwiezdne Wojny” wchodzą w stan uśpienia, ale Disney właśnie ogłosił zweryfikowane plany premier na kolejne lata i... zmian dotyczących Lucasfilmu nie ma. Kolejny film z cyklu zobaczymy 16 grudnia 2022. Co ciekawe planowana data premiery kolejnego „Indiany Jonesa” (na 2021) także się nie zmieniła. Wygląda na to, że trzy lata to dość czasu by poskładać produkcję. Czyj zatem będzie kolejny film?

Rian Johnson i jego „skasowana” trylogia?


Wygląda na to, że nie Riana Johnsona. Co prawda on sam ostatnio zasugerował, że może nie mieć filmu, potem to zdementował. Rian prawdopodobnie użył zamieszania ze „skasowaną” trylogią, by promować swoje dwa projekty. Pierwszy to oczywiście film „Na noże”, który niebawem będzie można oglądać także i u nas. Zresztą przy jego okazji, Johnson wprost sugerował, że część dialogów pomogli mu pisać fani „Gwiezdnych Wojen” jadowicie atakujący „Ostatniego Jedi”. Ten projekt jest na ukończeniu i w teorii Johnson mógłby zabrać się za „Gwiezdne Wojny”, ale jest jeszcze jedna rzecz, która zabierze mu teraz czas. Rian otwiera studio filmowe – T-Street. Jego głównym partnerem jest oczywiście Ram Bergman, czyli wieloletni producent Johnsona. Co ciekawe, jedną z osób zatrudnionych od razu jako producentka w T-Street jest... Kiri Hart, była szefowa StoryGroup w Lucasfilmie. Tak więc to jest zapewne coś, czym Rian zajmie się w najbliższym czasie.



Kevin Feige i jego film?


Kevin Feige niedawno zasugerował jedną rzecz. Powiedział, że kocha ten świat, i uwielbia odkrywać nowych bohaterów i nowe miejsca w tym uniwersum. Więcej zdradzić nie chciał. Pytaniem otwartym jest to, czy ma zamysł na własną historię, czy przejmie tę opowieść o początkach zakonu Jedi, nad którą pracowali twórcy „Gry o tron”.

Feige powiedział również, że jest pod wrażeniem tego, co zrobił Lucasfilm. Wypuścili pięć filmów w wpięć lat i zarobili pięć miliardów dolarów, to jest naprawdę duże osiągnięcie. Zaś „Skywalker. Odrodzenie” jego zdaniem wygląda niesamowicie.

Kiedy Feige będzie mógł się zająć „Gwiezdnymi Wojnami” i czy zdąży do 2022? Zobaczymy. Na razie musi ogarnąć kolejne Marvele, w tym także produkcje telewizyjne dla Disney+. Jeśli jednak byłby tylko nadzorcą, jest szansa, że dałby radę w tym czasie.

Inne filmy i powroty


Alan Horn, szef Disney Studios, patrząc na to jak rusza Disney+ i jak odbierany jest „The Mandalorian” powiedział, że na razie serial szykuje się na dużą rzecz. Ale jeśli dalej będzie tak lśnił, to może trzeba będzie pomyśleć o dwugodzinnym filmie kinowym z Pedro Pascalem w roli głównej.

Z innych wieści, podobno Disney chciałby zabezpieczyć sobie powrót J.J. Abramsa w dalszej przyszłości. Wygląda na to, że są raczej pewni IX Epizodu, słychać to zresztą w wypowiedziach Feige’ego. Więc, kto wie, może za parę lat Abrams powróci.

Przypominamy, że w Lucasfilmie drzwi otwarte także mają David Benioff i D.B. Weiss, choć w ich przypadku nie wiadomo, czy oni by chcieli wrócić pod tym kierownictwem. Raczej na razie można by ich wykluczyć. Za to warto wspomnieć o dwóch plotkach, dotyczących jakoby ich filmów. Są raczej wymyślone, przede wszystkim bazują, że miała to być adaptacja gry „Knights of the Old Republic”, podczas gdy wiemy, że ich film działby się wcześniej. Pierwsza plotka sugeruje, że Lucasfilm próbował ściągnąć do tego filmu Keanu Reevesa. Trudno o potwierdzenie. Druga jest jeszcze ciekawsza, zapewne nastawiona na burzę w komentarzach. Otóż zdaniem anonimowego źródła Revenem miała by być kobieta, w dodatku możliwe, że kolorowa. Podobno w grze można wybrać kolor skóry i rasę postaci, więc byłoby to zgodne z zamysłem gry. Kto wie, może z tych wszystkich plotek przebija się jedno, ze gdyby faktycznie robili adaptację gry, to Benioff i Weiss doskonale sprawdziliby się w tej roli.

Natomiast ostatnim pytaniem pozostaje, co zobaczymy w 2022? Liczmy się z tym, że każą nam czekać przynajmniej do sierpnia 2020 i dopiero na Celebration w Anaheim ogłoszą, co dalej. Poza wspomnianymi projektami, jeszcze dwa inne były rozgrzebane. „Solo 2”, który z pewnością ucieszyłby wielu fanów (acz był to raczej zamysł, niż sprecyzowana kontynuacja), oraz film Simona Kinberga o Bobie Fetcie. Jeszcze przed premierą „Hana Solo” Kinberg wrócił do scenariusza, potem jednak słuch o tym zaginął. Jak wiemy kolejna planowana antologia – o Kenobim została przerobiona na serial. Cóż, na razie chyba zostaje poczekać na wyniki „Skywalker. Odrodzenie” i finał „The Mandalorian”.
TAGI: Alan Horn (39) D.B. Weiss (40) David Benioff (41) Disney (524) Disney+ (569) Gra o tron (59) Han Solo (spin-off) (426) Indiana Jones (363) J. J. Abrams (553) Kevin Feige (38) Kiri Hart (37) Lucasfilm (821) Plotki (1220) Ram Bergman (53) Rian Johnson (313) Serial aktorski (233) Simon Kinberg (134) Spin-off 4 (przyszły) (31) Spin-off Kinberga (68) The Mandalorian (622)

KOMENTARZE (42)

  • SW-Yogurt2019-11-22 23:31:03

    W życiu!

  • bartoszcze2019-11-20 06:43:37

    @Yogurt
    Może chociaż pięćdziesiątka! ;)

  • SW-Yogurt2019-11-19 23:48:55

    Do setki i tak nie dobijecie. ~:P

  • bartoszcze2019-11-19 23:08:18

    Lubsoczku, o milionach palnąłeś za darmo, Twoja strata :)

    Dokładna liczba i metodologia.
    (tak, wszyscy wiedzą, że i tak będziesz zwiewał z tą odpowiedzią bo masz w ręce guano)

  • Lubsok2019-11-19 22:54:31

    Najpierw hajsik bartosik.

  • bartoszcze2019-11-19 20:27:12

    Lubsoczku, dokładna liczba milionów fanów straconych przez SW z metodologią, albo nie wyłaź z piwnicy xDDD

  • Lubsok2019-11-19 20:24:13

    Wracaj do piaskownicy, zamiast kompromitować się pisząc ciągle to samo bez jakichkolwiek argumentów. xD

  • bartoszcze2019-11-19 20:22:48

    Tak, Lubsoczek to pierwszy Milijon, a jego trzej koledzy to następni Trzej Miliony xDDDD

    Tylko czemu marvelowcy udają "fanów SW"?

  • Lubsok2019-11-19 20:17:12

    Dokładnie, bartoszcze zostal zaorany a nadal będzie udawał, że to co pisze ma sens. xDD

  • disclaimer2019-11-19 20:10:12

    I cyk zaorane
    https://www.quora.com/Why-are-people-saying-The-Last-Jedi-was-a-failure-when-it-made-1-3-billion

  • bartoszcze2019-11-19 20:02:19

    Lubsok od kołyski liczył fanów których SW straciło za czasów Disneya xDDDDD

    OK, wszyscy widzieli jak bardzo nie jesteś w stanie wydusić z siebie jednego mądrego słowa o tych "straconych milionach", dokładnie potwierdziłeś że to Ty i trzej Twoi koledzy, każden się Milijon nazywa :)

  • disclaimer2019-11-19 18:48:56

    -[w myślach pamiętne słowa Marka Hamilla o Transformersach]

  • disclaimer2019-11-19 18:43:49

    bartoszcze liczy ludzi w dolarach XD

  • Lubsok2019-11-19 18:42:14

    Dostaniesz ją jak mi zapłacisz. Nie mam zamiaru pokazywać wyników mych długoletnich obserwacji byle komu i to jeszcze za darmo?

  • bartoszcze2019-11-19 18:40:43

    Lista :)

  • Lubsok2019-11-19 18:38:20

    Już dawno policzyłem.

  • bartoszcze2019-11-19 18:37:55

    @Lubsok
    Pokazuj jak policzyłeś te stracone miliony, masz przes.ane dopóki tego nie zrobisz :)

  • Lubsok2019-11-19 18:37:28

    A ty gwiazdor się nie wcinaj między wódkęi zakąskę, zwłaszcza jak nie masz nic sensownego do powiedzenia.

  • bartoszcze2019-11-19 18:36:59

    @darekmil
    Pomóż lepiej Lubsokowi liczyć te stracone miliony, bo jakoś mu nie idzie :)
    Na Bastionie w całej jego historii było... niecałe 30 tysięcy użytkowników? w tym kilka tysięcy nowych za czasów Disneya.

  • Lubsok2019-11-19 18:36:13

    Większość widzów to casuale i to się tyczy też Marvela. Także znów pier**** od rzeczy bartek.

  • gwiazdor902019-11-19 18:34:33

    Lubsok mam wrażenie, to typowy narzekacz. Do tego bez argumentów. To po co łazisz na kolejne filmy. Mnie Marvel nie przekonuje, to na to nie łaże. Lubie Sw to idę z chęcią.

  • bartoszcze2019-11-19 18:32:53

    Tak, jasne, od przypadkowych każuali zostaje się liderem rocznego box office, Lubsok, jak Ty coś wymyślisz to tylko boki zrywać xDDD

    PS Cały czas zapomniałeś powiedzieć jak policzyłeś te miliony straconych fanów, nie wywiniesz się, dawaj, przecież nie kłamałeś! xDDDD

  • darekmil2019-11-19 18:32:08

    @bartoszcze Lubsok pisze o fanach, nie o widzach. Czego nie rozumiesz? Wystarczy spojrzeć na ruch na Bastionie.

  • Lubsok2019-11-19 18:25:20

    To że ktoś poszedł do kina, nie znaczy, że uwielbia film. xDDD Mnóstwo ludzi idzie na SW, bo "o, fajny film s-f o którym wszyscy mówią, chodźmy!".

    Btw. znów się nie odniosłeś do sedna sprawy, bo jak zwykle nie masz argumentów. Uwielbiam Twoje samozaorania na tej stronie.

  • bartoszcze2019-11-19 18:23:09

    Tak, Lubsok i jego trzej koledzy marvelowcy to Miliony Fanów SW xDDDD

    Jak masz lepszy miernik "ilości straconych fanów" to czekamy*, wyniki w kinach pokazują że oprócz garstki marud fani uwielbiają obecne SW.

    *tu oczywiście padnie argument z Solo, bo wynik finansowy jednego filmu przesądza o wszystkim, przy czym Lubsok przecież uważa że wyniki finansowe to coś innego xDDD

  • Lubsok2019-11-19 18:20:14

    Bartoszcze w formie xDDD

    Raz - co mnie obchodzi porównanie z Endgame? I to niby ja ciągle piszę o Marvelu, ale to ty nie możesz się powstrzymać. Masz obsesję, idź do lekarza.

    Dwa - nie chodzi mi o klapę finansową typie xDD

    Wniosek - znów się skompromitowałeś.

  • bartoszcze2019-11-19 18:11:44

    Lubsok jak zawsze niezawodny xDDD
    Endgame w UK: 115 mln $
    Endgame w PL: 11 mln $
    TLJ w UK: 111 mln $
    TLJ w PL: 13 mln $

    MILIONY ODESZŁY OD SW xDDDDD
    (chyba Chińczyków)

  • Lubsok2019-11-19 18:03:45

    Czy oni nie rozumieją, że ludzie nie chcą kolejnych filmów w tym uniwersum? Trylogia sequeli i Solo to były kompletne klapy, przez które SW straciło miliony fanów. Niech to wszystko schowają do szuflady zamiast się w kółko kompromitować.

  • bartoszcze2019-11-19 16:49:54

    @Finster
    Zupełnie luźno zauważę, że Marvel w tej chwili oficjalnie nie ma żadnych planów pracy dla Larson w 2021 roku, więc spokojnie mogłaby zrobić wtedy zdjęcia do SW 2022.

  • HAL 90002019-11-19 16:38:00

    Rozumiem że Kevin Feige przyszedł do SW po to żeby zaplanować działania i wyznaczyć kierunek dla całej serii filmów SW na najbliższe lata i każdy kto będzie uległy firmie D. i się dopasuje np. Abrams, Johnson, DiD itp. ma drzwi otwarte.
    Rozumiem że czasy spontaniczności (chaosu), gdzie każdy film był inny się już skończyły. Nie wyobrażam sobie sytuacji w której Kevin F. w uznaniu zasług, dostaje swój jeden film i wszystko zostaje tak jak było a wręcz pogłębia się chaos.

    No dobra, wyobrażam sobie ale wykluczam taką możliwość.

    Czas na marvelizację Star Wars.

  • Hagan2019-11-19 13:47:00

    Pamiętam jak wszyscy jarali się Looperem R. Johnsona, a przecież ten film miał też z d..y założenia fabularne. Taka technologia jak podróże w czasie byłyby tylko wykorzystywana przez tajne agencje rządowe i pod ścisłą kontrolą, a zwykli gangsterzy nie mieliby raczej do niej dostępu.

  • Darth HaRdCoRe2019-11-19 04:10:56

    E tam... Czekało się znacznie dłużej, niż 3 lata. ;) Sprawdzą sobie odbiór TROS i zależnie od niego dostaniemy jakiś spin-offik albo - co wydaje się bardziej pewne - Epizod X...

  • Alex Wolf2019-11-19 04:08:40

    Ruin jak zawsze bełkocze i strzela fochy

  • Finster Vater2019-11-19 03:00:25

    ALE, przecież nie jest wykluczone, że ten o Ahsoce z Larson to właśnie nie będzie Solo 2 z rogatym. W końcu musi ona gdzieś przed nim "running away", isint it?

  • Luke S2019-11-19 02:37:05

    Ech, 3 lata czekania na kolejny film :(

  • DarthMati2019-11-18 23:08:58

    Ruina J. bredzi coraz bardziej. Niech przestanie ćpać, bo tylko się ośmiesza.

  • rebelyell2019-11-18 20:54:44

    Niech „Skywalker. Odrodzenie” zarobi jak najwięcej, żeby nie porzucili kin na rzecz samych seriali!

  • AJ732019-11-18 20:47:23

    Keanu by pasował do roli Revana. Zresztą, jego nazwisko od lat się pojawia w temacie, więc Disney NA PEWNO o tym wie, a co najmniej doszło to do ich uszu.
    Nigdy nie słyszałem, i nie czytałem, by kiedykolwiek i ktokolwiek wspominał o kobiecej wersji tej postaci, i nigdzie takiego tematu na poważnie nie widziałem.
    Jeśli byłaby to adaptacja gry, to nie wykluczam głupotek w głównej obsadzie, no i związanej z tym burzy, która na bank by powstała. jeśli natomiast braliby kanoniczny (by LucasFilm) wizerunek Revana, to wiadomo jak wyglądał.

  • bartoszcze2019-11-18 20:46:47

    Premiera TFA: grudzień 2015 (T).
    Ogłoszenie reżysera: styczeń 2013 (T-35)
    Ukończenie scenariusza: styczeń 2014 (T-23)
    Ustalenie obsady: kwiecień 2014 (T-20)
    Rozpoczęcie zdjęć: maj 2014 (T-19)
    Zakończenie zdjęć: listopad 2014 (T-13)

    Premiera TLJ: grudzień 2017 (T)
    Ogłoszenie reżysera: sierpień 2014 (T-40, choć pierwotnie T-33)
    Rozpoczęcie zdjęć: luty 2016 (T-22)
    Zakończenie zdjęć: lipiec 2016 (T-17)

    Premiera TROS: grudzień 2019 (T)
    Ogłoszenie ostatecznego reżysera: wrzesień 2017 (T-27)
    Rozpoczęcie zdjęć: sierpień 2018 (T-16)
    Zakończenie zdjęć: luty 2018 (T-10)

    Premiera następnego filmu SW: grudzień 2022 (T).
    Jesteśmy w T-37. W ciągu najbliższego pół roku powinniśmy się zacząć dowiadywać nowych rzeczy :) zdjęcia powinny się rozpocząć w 2021.

  • SW-Yogurt2019-11-18 19:37:50

    No i wyszło dlaczego S(t)or(r)y Group przepuszczało dowolne bzdury niejakiego R...

    A że Revan była kobietą, to oczywista oczywistość. I jak najbardziej kolorową - "białą". Inna inszość, że wolałbym, aby kręcili SOLO2 (i do kompletu SOLO3), niż grzebali w KotORze.

  • Nestor2019-11-18 18:41:07

    Filmy raczej będą powiązane ze sobą w serię. A seriale będą jednostrzałowymi luźnymi opowieściami - jeden na jesień, jeden na wiosnę. I biznes się kręci.

  • gwiazdor902019-11-18 18:14:20

    Pomysły są, ale kwestia jak to rozegrać. Ja bym najpierw dał szanśe Feigowi. Film o Ashoce z Olsen byłby ok. Solo 2 z łowcami i Bobą plus Jabbą byłby mega. Coś w klimacie westernowym. I tu wątek Qui`ry rozstrzygnąć też.

    Kurczę, jest o czym robić filmy. O Ashoce zrobić 2. Może użyć też Ezrę, pokazać ich dalsze przygody. A Solo zamknąć tuż przed wylotem po Bena i Luka. A potem ew przystąpić do filmów o Starej Trylogii.

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..