TWÓJ KOKPIT
0

Skywalker. Odrodzenie

Nowa fryzura Finna

2018-06-05 22:15:42

Na początek John Boyega. Otóż aktor sugerował niedawno, że z powodu przeskoku czasowego będzie musiał zapuścić włosy. W sieci pojawiło się zdjęci z nową fryzurą. Czyżby tak miał wyglądać w filmie? Czy może zmyła?



Jest nowy tytuł roboczy Epizodu IX. Brzmi on „trIXie”. Prawdopodobnie tym razem J.J. Abrams nie ukrył tu żadnego znaczenia, a raczej, patrząc na pisownie, raczej chciał użyć w nazwie IX. Wcześniej sugerowano, że roboczy tytuł to „Black Diamond” (więcej), być może tamten tytuł dotyczył wersji Colina Trevorrowa. Dla przypomnienia, J.J. Abrams i Chris Terrio napisali scenariusz praktycznie od początku.

Przywołując Trevorrowa, ten ostatnio ponownie wypowiedział się o swojej pracy nad Epizodem IX. Colin twierdzi, że była to przygoda, której nie żałuje. Cieszy się, że jego pomysł na film spotkał się z przychylnością Marka Hamilla jak i George’a Lucasa (choć np. w kwestii zostawienia Luke’a przy życiu, Kathleen Kennedy posłuchała raczej Riana Johnsona). Trevorrow twierdzi, że nie chce zdradzać szczegółów, by nie nastawić fanów nieprzychylnie do Epizodu IX, ale wspomina swoje dzieciństwo. Kiedy wychodziła oryginalna trylogia, to te filmy były czymś w rodzaju daru, wydarzeniem. Ale im dłużej się studiuje tamtą sytuację, tym bardziej wydaje się, że to tylko filmy. Tyle, że zdaniem Colina tak nie jest. One były ponad to. Colin cieszy się, że miał choć możliwość spróbować opowiedzieć historię w tamtym stylu. Niestety albo -stety nie wyszło. Obecnie Trevorrow pracuje nad trzecią częścią „Jurassic World”.

Zdjęcia do Epizodu IX ruszą w lipcu.
TAGI: Chris Terrio (34) Colin Trevorrow (96) Epizod IX: Skywalker. Odrodzenie (454) George Lucas (1156) J. J. Abrams (553) John Boyega (243) Kathleen Kennedy (483) Mark Hamill (404) Rian Johnson (313)

KOMENTARZE (72)

  • SW-Yogurt2018-06-08 16:45:49

    Chyba dobrze, że <3, a nie :*
    ~;)

  • Shedao Shai2018-06-08 13:26:16

    bartoszcze <3

  • Zablokowany2018-06-07 19:28:49

    @bartoszcze
    A co mnie to obchodzi. Jednostka nie ma żadnego znaczenia a te kilka drobniaków i kilka ochów i achów nie sprawiło, że TLJ nie jest najgorszym filmem sagi według większości.

    Tak tak spadek oglądalności nie ma znaczenia :P Dlatego solo odniósł taki `sukces` :D

  • bartoszcze2018-06-07 18:44:21

    @Shedao
    W imię Twojego wezwania specjalnie zająłem komentarz nr 69! xD

  • bartoszcze2018-06-07 17:59:48

    "Gdyby byly zachwycone to podzieliłyby się ta opinią"

    Podpowiedź: byłem zachwycony i TFA, i TLJ, a mimo to na IMDB nie podzieliłem się opinią o żadnym z tych filmów :) #icoteras #SystemError

    Reszty i tak nie zrozumiesz, bo będziesz porównywał liczbę ocen xDDDDDD

  • Zablokowany2018-06-07 17:44:21

    @bartoszcze
    Oczywiste jest przecież to, że TFA swoje 742 610 wyswietleń nabilo w 19 lat. Rogue One do zdobycia 402 069 opinii też potrzebowalo jak byś to określił `niecałych` 20 lat. :P

    Nie wiem też co jest dziwnego w rozumowaniu, że roznica w ilości opinii osób oglądających TFA od TLJ uznać za osoby, którym się ten film nie podobał. Gdyby byly zachwycone to podzieliłyby się ta opinią.

    A śmianiem się z faktów potwierdzasz tylko znane powiedzenie, które przytoczyłem poniżej :)

  • bartoszcze2018-06-07 17:15:14

    @Marcinek
    Pamiętaj, że 620 milionów w 18 tygodni to mniej niż 532 miliony w 20 tygodni!!!!1!

  • bartoszcze2018-06-07 17:09:28

    Zaiste niezbadane są tajniki tzw. umysłu istoty, która ocenia film na podstawie ilości osób które film oceniły (386 tysięcy w ciągu 6 miesięcy vs 618 tysięcy w ciągu 19 lat).

    Zaiste niezbadane. xDDDDDD

  • Zablokowany2018-06-07 15:23:23

    @bartoszcze
    Ta tyle, że to prawie 400 to tak naprawdę 386 820 a TPM miało 618 795, AoTC-uważany przez lata za najgorszy 541 873 zaś ROTS wrócilo do 604 247. Jak zaczela się trylogia myszy? Z genialnym wynikiem 742 610, potem nastąpiło rogue one które mimo że nie jest nawet epizodem 428 069 wyświeleń i ma wyższą ocenę niż TLJ! Solo ma zaledwie 81 554! Jeśli nie widzisz, że TLJ nie jest najgorszy tylko na jednej stronie i to z drugą najmniejszą oglądalnością w calej sadze i wciąż uważasz go za dobry film to musisz być ślepy jak daredevil.

  • Zablokowany2018-06-07 15:07:15

    @MarcinekNu2 Kolejny dowód że powiedzenie "Poznasz glupiego po śmiechu jego" jest prawdziwe.TLJ dobrze zarobił tylko w pierwszym tygodniu bo olbrzymiej ilości osób podobały się TFA i R1, w drugim zaś odnotował NAJWIĘKSZY SPADEK w historii filmów sw! Nie raz i nie dwa widziałem w internecie opinie ludzi twierdzących, że nie pójdą na Solo ze względu na TLJ. No i co się okazało? Solo ma tragiczny wynik finansowy i nie jest pewne czy się wogóle wróci. Co się stało, że KK, która tak chętnie udzielała wywiadów nagle znikła? Czemu nie świętuje sukcesu? Bo go po prostu nie ma :D

  • bartoszcze2018-06-07 15:00:43

    @Zablokowany
    69,1% z prawie 400 tysięcy oceniających na IMDB dało ocenę co najmniej 7/10, lepiej od większości prequeli.
    https://www.imdb.com/title/tt2527336/ratings?ref_=tt_ov_rt

    Zdaje się coś odszczekiwałeś xDDD

  • MarcinekNu22018-06-07 14:38:19

    @Zablokowany i dlatego TLJ (info z początku stycznia 2018)łącznie w Stanach film zarobił już 572 mln $ co daje mu pozycję najbardziej kasowego filmu roku 2017. Na całym świecie wpływ z biletów sięgnął 1,235 mld $ i tylko o 28 mln ustępuje jeszcze „Pięknej i Bestii”.

    Ha ha ha ha...

  • Shedao Shai2018-06-07 14:26:56

    Misie, ale wy się kłócicie. Nie kłóćcie się tak! Kochajcie się!

  • Zablokowany2018-06-07 13:58:10

    @bartoszcze
    Nie mogę patrzeć jak ktos plecie tkie glupoty. TLJ na każdej stronie ma NAJGORSZY WYNIK ze wszyskich sw! Gdzie jest ta większosć? Podaj mi choć jeden dowód na poparcie swoje delikatnie mówiąc smialej tezy...a jak go nie masz to zachowaj się jak mężczyna i przyznaj, że bezczelnie kłamiesz!

  • Hagan2018-06-07 13:03:16

    @MarcinekNu2 Mnie nie przeszkadzał TPM i nawet po hipotetycznym wykupieniu Lucasfilmu niewiele bym zmienił, może u mnie Qui-Gon dożyłby do ROTS, a potem, w AOTC, pokazałbym dokładnie rzeź Tuskenów no i mniej Jedi zginęłoby na Geonosis. Co do Qui-Gona, mnie aż tak jego śmierć nie przeszkadzała. Po pierwsze wystąpił tylko w jednym filmie, a po drugie, Liam Neeson nie był aż tak charyzmatyczny jak Ford.

  • AJ732018-06-07 10:53:15

    Zgadza się, i tak napisałem. Nie było na taką skalę, bo to inne lata były - ale było. Dzisiaj to już nie ma żadnych ograniczeń ...
    Ktoś tu gdzieś napisał, że wiele zależy od właścicieli tych portali - no właśnie, czy to jest aż tak niewykonalne ?, czy nie można ?. Nie wiem.

  • MarcinekNu22018-06-07 10:35:48

    Nie było takiego plucia bo nie było tak rozpowszechnionego internetu (1999 rok), takich mediów społecznościowych (Twitter, Facebook, Instagram i inne) i tak łatwego do nich dostępu. Dziś było by to samo albo gorzej gdyby TPM pojawiło się w kinach.
    minęło prawie 20 lat, dziś możesz pluć w internecie pomiędzy robieniem kupy, całowaniem dziewczyny czy przygotowywaniem kanapek. Kiedyś krytyka miała swoje miejsce w gazetach, forach internetowych czy na portalach. Dziś możesz hejtować wszędzie. Dziś założysz profil na FB "wyp..my kichy małej chince" i będziesz miał 1000 piszących. Dodatkowo dochodzi anonimowość. Gdyby tu, jak na innych forach anonimowość była ograniczona to wiele hejterskich czy obraźliwych wpisów by się nie pojawiło.

  • AJ732018-06-07 10:26:35

    @MarcinekNu2
    On właśnie dlatego zrezygnował - czy nikt już nie pamięta, jakie było plucie po TPM ?, no może nie aż na taką skalę jak teraz, w sieci - ale było. Było przez wszystkie prequele.

  • MarcinekNu22018-06-07 10:14:20

    @Hagan. I jeszcze raz do ciebie i podobnych. Przecież jest was trochę, tych fanatycznych, zaprzałych fanów, tych "prawdziwków" wśród innych. Złóżcie się, po ile macie, może niektórzy są milionerami, a może w "kupie siła" i wykupcie za te 10-20 mld $ prawa do SW od Disneya. I nakręćcie takie filmy jakie prawdziwi fani chcieli by oglądać.

    Myślę, że gdyby dziś w dobie wszechobecnego internetu Lucas nakręcił części I-III to po tym wszystkim musiał by sobie strzelić w łeb, fala hejtu i plugawych komentarzy by go zabiła.

  • MarcinekNu22018-06-07 10:08:00

    @Hagan, widzę, że dryfujesz już w kierunku tych sekciarskich fanów. Widać to po tym ile razy np. użyłeś określenia "prawdziwi fani".
    Kolejna sprawa, bo chyba trzeba mieć klapki na oczach by wadę widzieć tylko w nowych filmach, to postać Bena Solo.
    Matka porządna, ojciec porządny/nie było ojca, mentor i nauczyciele porządni a tu patrz, wyrósł z niego największy skur..l galaktyki. I nazywał się Anakin/Vader. Dalej analogia ci nie pasuje?

    @ned123 - kolejny pfafdzify fan, który JUŻ WIE!! ON JUŻ K..A WIE!!! ON WIE, choć zdjęcia jeszcze się nie zaczęły. Ale ON WIE!

  • nedz1232018-06-06 23:14:51

    Cały film to będzie jedna wielka porażka i tyle w temacie.

  • dansty2018-06-06 19:28:03

    George Lucas buduje sobie muzeum i uśmiecha się pod nosem widząc reakcje ludzi na nowe filmy.
    "Ale byłem mądry. Mogłem nakręcić kolejne części, ale wtedy musiałbym się użerać z osobami, którym drugi raz zniszczyłbym dzieciństwo. A tak marka sobie istnieje, ja mam spokojną i bogatą emeryturę, a ludzie hejtują Kathleen i Riana. O tak, byłem cwany."

  • AJ732018-06-06 19:12:46

    Ostateczne zwycięstwo Jasnej Strony ???! - NEVER (EVER) !, NO WAY ! ;) ... jestem za jak najbardziej niejednoznacznym zakończeniem ! :)

  • Hagan2018-06-06 17:03:29

    @Asfo - i tu należy zastosować prosty zabieg - niech EP9 będzie ostatni. Niech na końcu wydarzy się coś co zakończy odwieczne konflikty i zapewni trwały pokój Galaktyce. Niech Saga zakończy się ostatecznym zwycięstwem Jasnej Strony i koniec z Sagą, niepotrzebne już będą kolejne części i aktorzy, ewentualnie można zrobić serial o odbudowie Republiki. A filmy kinowe niech eksploatują przeszłość albo dzieją się równolegle do Epizodów, co daje okazję do krótkich cameo starych postaci odmłodzonych (lub wskrzeszonych) w CGI

  • HAL 90002018-06-06 16:53:47

    Matka porządna, ojciec porządny, nauczyciel i mentor porządny, więc Ben też powinien być postacią pozytywną!!
    XD

  • Asfo2018-06-06 16:43:24

    Znaczy co, nie wolno się dobrze bawić w kinie bo to zdrada ideałów fandomu i pelikanizm? No bez jaj.

    A że wycofują starych aktorów - nie mają za bardzo wyjścia, bo chcemy tego czy nie to są już starsi ludzie i nie będą żyli wiecznie. Jeśli Disney myśli o jakiś dalszych kontynuacjach za 10 lat to nie może liczyć na to, że będą dostępni i musi położyć nacisk na nowych bohaterów.

    Że Lucas się wycofał? Może dlatego, że też ma swoje lata i chce się nacieszyć emeryturą w spokoju. Że Disney nie przestrzega jego wizji? A wiadomo jaka ta wizja miała być? Bo z tego co czytam w wywiadach wynika, że wiele z tych idei jest właśnie realizowanych, tyle że to nie był konkretny scenariusz a ogólna koncepcja.

  • bartoszcze2018-06-06 15:59:34

    @Hagan
    Jestem fanem i to jest film dla mnie.
    Zdecydowana większość widzów ocenia ten film pozytywnie.
    A że jest sporo marud które wymyśliły sobie, że wszystko ma być jak w nudnych książeczkach...

  • Hagan2018-06-06 15:39:13

    @disclaimer - racja niech umierają - czarne charaktery, postacie drugoplanowe, żołnierze grani przez statystów, itp.
    @bartoszcze - to jest ten moment gdy fikcja miesza się z rzeczywistością:
    http://www.filmweb.pl/news/Gwiazda+%22Ostatniego+Jedi%22+n%C4%99kana+przez+%22fan%C3%B3w%22-128559
    Rian Johnson zrobił film dla siebie a nie dla fanów. To wredny prowokator który podzielił fanów i pokazał że ma gdzieś ich oczekiwania. Palant nie czai Star Wars - od prowokowania są Tarantino, Robert Rodriguez czy choćby Gaspar Noe. Saga Lucasa to świat, w którym nie należy przekraczać pewnych granic.

  • bartoszcze2018-06-06 15:25:02

    @mkn
    To już jest ten moment, w którym zostaje tylko zadanie pytania:
    http://tiny.pl/g8b5j

  • disclaimer2018-06-06 15:10:02

    Niech już sobie umierają. Żeby tu chociaż character development był JAKIŚ, a scenariusze sensowne.

  • mkn2018-06-06 15:06:49

    K.K. powinna zrobić WSZYSTKO żeby Ford zgodził się zagrać w trzech filmach, nawet obiecać mu spędzenie nocy ze swoją 18letnią córką
    Prawdziwi fani chcieliby aby...

    Ręce opadają.

  • Hagan2018-06-06 14:24:21

    Tak się stało, bo dyletanci z Disneya nie wiedzą jak poprowadzić postacie które nie oni stworzyli. Lucas stworzył te charaktery i ten świat, więc on jest w tej operze jedynym wirtuozem.
    Wcześniej byłem wkurzony na niejakiego Salvatore`a który w czytadle "Wektor pierwszy" zabił Chewbaccę. Ale to dało się jakoś przeboleć, bo jednak nie był człowiekiem. Ale likwidacja głównych postaci Sagi to zbrodnia, K.K. powinna zrobić WSZYSTKO żeby Ford zgodził się zagrać w trzech filmach, nawet obiecać mu spędzenie nocy ze swoją 18letnią córką (jeśli ją ma:) ).
    W ogóle to co wypluwa Disney to porażka, zastępowanie genialnych postaci młodym barachłem, i go gorsza dawanie więcej czasu ekranowego nowym bohaterom niż starym to nie to, na co czekali prawdziwi fani. I jeszcze syn Hana Solo głównym złym - WTF? Matka porządna, ojciec porządny, nauczyciel i mentor porządny, więc Ben też powinien być postacią pozytywną!! A główny zły - to jakiś były imperialny oficer który odkrył wrażliwość na Moc - to byłoby lepsze rozwiązanie.
    Epizod 9 czeka epicki fail, o ile twórcy nie przywrócą Lando, Wedge`a i część lokacji i duchów Jedi z prequeli. Prawdziwi fani chcieliby aby Han i inni starzy bohaterowie żyli jak najdłużej, tak jak my wszyscy chcemy żeby nasi rodzice i dziadkowie żyli jak najdłużej.
    A jak ktoś pieprzy że śmierć jest dobra bo postać zasługuje na "godne podsumowanie", to niech wleje benzynę do swojego akwarium i zafunduje rybkom "podsumowanie". Wytwórnia Disneya w kwestii Star Wars tylko pokazuje że ma w d... oczekiwania prawdziwych fanów.

  • DarthMati2018-06-06 14:17:39

    Pelikany połkną wszystko. Bezmyślnie, aż do końca.

  • disclaimer2018-06-06 14:03:18

    Tzn. Rey uratowała Rebelię, bo Leia potrafiła przeżyć w kosmosie, ale nie chciało się jej podnieść paru kamyków.

  • MarcinekNu22018-06-06 12:51:05

    @Asfo świetnie to ująłeś!

  • Asfo2018-06-06 12:35:52

    @bartoszcze to też. Akcja Luka była wielowymiarowa. Kopnąć Benka we właściwym kierunku, zmuszając go do konfrontacji z traumą i przyznając się do winy. Powstrzymać niegrzecznego siostrzeńca od zrobienia kolejnej strasznej głupoty. Uratować siostrę i resztkę rebeliantów. Rozpalić iskrę. Przydać się później, jako duch - See you around, kid. ;->

  • bartoszcze2018-06-06 12:21:42

    @Asfo
    Odpowiedź na pytanie "co zrobił" jest oczywista: zapalił iskrę rebelii, co najlepiej widać w zabawach dzieci z Canto Bight :)

  • Asfo2018-06-06 12:06:10

    Co zrobił Luke w TLJ? No cóż, żeby to zauważyć, trzeba wyjść trochę poza "zium zium". Otóż występ Luka pod koniec TLJ nie był odnośnie "rozwalić FO laserowym mieczem" tylko odnośnie "naprostować Benka, po tym jak parę lat wcześniej wywołałem u niego fatalną w skutkach traumę, dzięki czemu wylądował w objęciach ciemnej strony na amen". Ale żeby zaakceptować tę odpowiedź, trzeba przyjąć do wiadomości, że główną linią fabularną sequeli jest odkupienie. No i jeśli w 9-tce Luke ma robić na duchowego mentora dla Kylo, to musi być nieżywy i nawiedzać jak duch, ponieważ sytuacja w której żywy Luke wpada na pogadanki do głównej kwatery FO byłaby trudna do ogarnięcia z punktu widzenia fabuły. ;-> No ale znowu - trzeba się odczepić od wersji przedstawionej w serii niezbyt dobrych książek.

  • MarcinekNu22018-06-06 11:58:47

    Ja jestem stary i ogólnie lubię wszystkie postaci. Dziwne, nie?

  • Just Luke2018-06-06 11:51:25

    A ja nie lubię Finna. Damerona też nie. Rose też nie. Chyba tylko Rey wzbudza we mnie jakąś sympatię. A starą gwardię uwielbiałem. Wszystkich bez wyjątku.Ciekawe dlaczego... Czy to są słabo napisane postaci czy po prostu jestem stary ??

  • RodzyN jr.2018-06-06 11:45:06

    Alex - Jak mama Amidala w Ep.III - To oczywiste nawiązanie do prequeli :D

  • bartoszcze2018-06-06 10:47:06

    @San Holo
    Powtarzają się i nicki, i teksty, hejterzy nawet się nie silą na oryginalność :)

  • MarcinekNu22018-06-06 10:36:50

    @Lubsok, zarzucasz innym brak czytania ze zrozumieniem? O czym jest ten news? Bo na pewno nie o tym do czego odnosi się twój pierwszy komentarz:
    "KK była za uśmierceniem czołowej postaci tej serii, na której powrót ludzie czekali 30 lat. Serio, jakim kur** cudem ona nadal jest prezesem tej firmy?"

    Wychodzisz na małego frustrata, wiesz o tym?

  • San Holo2018-06-06 10:26:32

    Zawsze kiedy czytam komentarze pod newsami o filmach SW Disneya mam déjà vu.

  • Lubsok2018-06-06 08:16:22

    Znów ludzie nie umieją czytać ze zrozumieniem.

  • Alex2018-06-06 07:57:04

    Luke zmęczył się i zdechł. Całkiem oryginalne podejście RJ.

  • YodaZgredek2018-06-06 07:20:33

    Trixie szkoda że nie pixi xdd

  • Darth HaRdCoRe2018-06-06 05:27:22

    Poza byciem zgorzkniałym dziadem... Przekręcił się.

  • disclaimer2018-06-06 01:29:25

    Co Luke zrobił wielkiego w TLJ?

  • Karaś2018-06-06 01:02:19

    niech sobie jest tą prezeską, nic gorszego od lucasa raczej nie wymyśli

  • Zablokowany2018-06-06 00:34:11

    @SirStaniak
    Wyprodukowała sukcesy filmowe?! Jakoś nie przypominam sobie, żeby ktoś poszedł na TFA, R1 czy TLJ tylko dlatego, że KK jest prezesem.
    A Solo tak poprawiła, że w najlepszym wypadku się zwróci. W najgorszym nawet to się nie stanie.

  • Finster Vater2018-06-06 00:24:01

    Sądząc z tytułu roboczego, epizod IX będzie o mojej kotce :D

  • Luke S2018-06-05 23:45:30

    I znowu koncert życzeń: "a ja kciałbym żeby Luke to i tamto", "a ja kciałbym inaczej, a jak nie, to film do tyłka 1/10" xD.

  • DarthMati2018-06-05 23:42:55

    Gorzej od TFA nie będzie.

  • Mister S.2018-06-05 23:30:57

    XD
    Być może dlatego KK jest dalej prezesem tej firmy, bo wyprodukowała 3 sukcesy filmowe które nabiły ponad miliard dolarów (TFA bodajże ponad 2), a ponadto fachowwo rozwiązała problemy z reżyserami w przypadku R1 i Solo?

  • bartoszcze2018-06-05 23:04:14

    @Jedi Temple
    Wyłącznie naiwniacy, którzy naczytali się za dużo złych książek, liczyli na to że wielka trójka tymi ręcamy zbawi galaktykę.

    Han, Luke i Leia odwalili znakomitą robotę w sequelach, i tylko żal, że Carrie nie zdążyła na swój wielki finał zaplanowany w E9.

  • Hagan2018-06-05 22:59:49

    Nie, ja nie liczyłem na to że Luke załatwi cały First Order. Wystarczyłaby w zupełności śmierć Kylo Rena, bo na nią zasłużył, a w Epizodzie 9 dobijanie resztek First Order zakończone spektakularną śmiercią Huxa.

  • Soap932018-06-05 22:56:53

    ale nie żyje. juz wolałbym zeby naprawdę walczył i zginął. jeśli kylo był bez szans to niech by walczył ze wszystkimi rycerzami Ren.

  • Jedi Temple2018-06-05 22:55:29

    wszyscy fani SW patrząc na to, że stara gwardia wraca mieli nadzieję, że po prostu raz jeszcze uratują galaktykę, nie ma co się spierać. Mogli nie robić tego od początku, tylko zrobić film 100 lat później, a potem w serialach i komiksach dopowiedzieć co się stało przez ten czas xd a nie w tak łatwy sposób pozbyć się ikony tej marki...

  • AJ732018-06-05 22:52:45

    Raczej zjednoczył się z Mocą ...

  • Soap932018-06-05 22:48:24

    nie. oczekiwałem że będzie walczył na niby i zginie bez powodu.

  • bartoszcze2018-06-05 22:46:15

    @Lubsok
    Tak, wiemy, oczekiwałeś że wyskoczy z mieczem i sam jeden załatwi cały Najwyższy Porządek xDD

  • HAL 90002018-06-05 22:44:03

    Mylisz się specjalisto od g....

  • Lubsok2018-06-05 22:32:53

    Nie zapominaj, że on miał być w TFA, a tu odwalili akcję z 5 sekundami, potem kilka scen w TLJ i koniec. On zasłużył na więcej.

  • Soap932018-06-05 22:32:47

    https://www.youtube.com/watch?v=3Eg87CszLGs

  • bartoszcze2018-06-05 22:31:50

    @Lubsok
    Marudzić to mógłbyś gdyby go uśmiercili off-screen, a nie po wielkim pożegnalnym występie w E8 :)

    PS Jurassic World 3. Czy ja na pewno dobrze przecytałem...?

  • Lubsok2018-06-05 22:31:07

    Hal pewnie nawet gówno oceniłby 10/10 jeśli tylko miałoby logo SW.

  • HAL 90002018-06-05 22:29:18

    KK <3

  • AJ732018-06-05 22:22:38

    To, że Luke zginie w tej sadze nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem - wydawało mi się tylko, że nastąpi to w ostatniej części ...

  • Lubsok2018-06-05 22:19:22

    KK była za uśmierceniem czołowej postaci tej serii, na której powrót ludzie czekali 30 lat. Serio, jakim kur** cudem ona nadal jest prezesem tej firmy?

  • AJ732018-06-05 22:18:56

    No i zapuścił ... ;)

  • HAL 90002018-06-05 22:18:07

    To będzie HIT!

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..